open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"08" лютого 2021 р.м. Одеса Справа № 916/3276/20

Господарський суд Одеської області у складі судді Смелянець Г.Є.,

при секретарі судового засідання Панченко Н.В

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу №916/3276/20

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМ-ТРАНС" (18005, м. Черкаси, вул. Кривалівська, 7, код ЄДРПОУ 41816844)

до відповідача Акціонерного товариства "Українська залізниця" (03150, м. Київ, вул. Єжи Гедройця, буд. 5, код ЄДРПОУ 40075815) в особі регіональної філії "Одеська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" (65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19, код ЄДРПОУ 40081200)

про стягнення 160 820 грн.

за участю представників:

від позивача: Циндра Л.Г. довіреність від 23.12.2020р.; (участь у судовому засланні у режимі відеоконференції з Господарським судом Черкаської області);

від відповідача: Лунгул Л.А. ордер серія ВЕ №1026234 від 20.11.2020р.

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМ-ТРАНС" звернулось до господарського суду Одеської області з позовом про стягнення з Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Одеська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" 160 820 грн. збитків у розмірі нестачі (втраченого) вантажу, та 2412,30 грн. витрат по сплаті судового збору.

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним невиконанням відповідачем зобов`язань за договором про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом № 99-41816844/2020-001 від 26.03.2020р. щодо збереження вантажу при перевезенні.

23.11.2020р. господарським судом постановлено ухвалу, якою позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі з призначенням її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з викликом учасників справи у судове засідання. Судове засідання щодо розгляду справи по суті призначено на 11.01.2021р. та учасникам справи встановлено строк на подання до суду заяв по суті справи (відзив на позов, відповідь на відзив на позов та заперечення).

У відзиві на позов за вх.№33138/20 від 11.12.2020р. відповідач просить відмовити у задоволенні позову про стягнення збитків від нестачі вантажу у розмірі 160820 грн. у повному обсязі, оскільки на його думку виявлена нестача вантажу у вагонах №95778023 сталась з вини невстановлених осіб, а не з вини відповідача, внаслідок обставин, яким залізниця не могла запобігти, та усунення яких від неї не залежало.

У судовому засіданні 11.01.2021р. судом постановлено ухвалу, яку занесено до протоколу судового засідання, та якою оголошено перерву у судовому засіданні щодо розгляду справи по суті до 03.02.2021р. о 12:30, із викликом учасників справи у судове засідання, про що представника позивача повідомлено під час відеоконференції, а представника відповідача під розписку.

У відповіді на відзив за вх.№2101/21 від 25.01.2021р. позивач зазначає, що відповідач у відзиві на позов не довів, що нестача вантажу у вагоні №95778023 сталась не з його вини та не надав жодного доказу. При цьому, відповідач не пояснює чому замість ЗПП М961900 по прибуттю на станцію призначення на розвантажувальному люці знаходиться з ЗПП Я960381. Також позивач вважає, що відповідачем не надано пояснень хто змінив даний ЗПП та з який підстав. Отже, на думку позивача, саме залізниця несе матеріальну відповідальність за втрату, недостачу, псування або пошкодження прийнятого до перевезення багажу, вантажобагажу, враховуючи обставини встановлені в акті загальної форми №4970 від 23.09.2020р. в комерційному акті №415207/203 від 24.09.2020 та у висновку експерта Регіональної торгово-промислової палати Миколаївської області №120-902 від 25.09.2020р., у довідці про вартість вантажу - пшениці, обставини наявності технічних пошкоджень вагону, а також прибуття вантажу в меншій кількості, ніж прийнято до перевезення, нестача вантажу відбулась саме під час перевезення та з вини залізниці.

У судовому засіданні 03.02.2020р. судом постановлено ухвалу, яку занесено до протоколу судового засідання, та якою оголошено перерву у судовому засіданні щодо розгляду справи по суті до 08.02.2021р. о 14:30, із викликом учасників справи у судове засідання, про що представника позивача повідомлено під час відеоконференції, а представника відповідача під розписку.

08.02.2021р.за вх.№3409/21 до господарського суду Одеської області від позивача надійшло клопотання про приєднання до матеріалів справи №916/3276/20 довідки про вартість зерна, яка підписана директором та головним бухгалтером товариства.

У судовому засіданні 08.02.2021р. позивач підтримав позовні вимоги в повному обсязі та просив їх задовольнити.

Представник відповідача заперечував проти позовних вимог та просив відмовити у їх задоволенні.

На підставі ст. 240 ГПК України у судовому засіданні 08.02.2021р. за участю учасників справи, яке проведено в режимі відеконференції за допомогою системи відеоконференцзв`язку "EаsyCon", проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши матеріали справи, та заслухавши пояснення представників сторін, Господарський суд встановив:

25.02.2020р. між Акціонерним товариством "Українська залізниця" (Перевізник) та

Товариством з обмеженою відповідальністю "ЕМ-ТРАНС" (Замовник) укладено договір про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом, предметом якого, є організація та здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення, інших послуг, пов`язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у власних вагонах перевізника, вагонах залізниць інших держав та / або вагонах замовника, пов`язаних з цим супутніх послуг і проведення розрахунків за ці послуги.

Відповідно до п. 2.3.2. розділу 2.3. в обов`язки перевізника входить, приймати до перевезення вантажі у вагонах (контейнерах) замовника або у власних або у власних вагонах (контейнерах) перевізника, надавати власні вагони (контейнери) перевізника для навантаження вантажів згідно із затвердженими планами і заявками замовника згідно інформації розміщеної у Системі планування перевезень, надавати додаткові послуги, пов`язані з перевезенням вантажів, перелік яких зазначається в додатках до договору.

Умовами п. 5.6 договору встановлено, що перевізник відповідає за шкоду спричинену вантажу та / або вагонам замовника відповідно до законодавства.

Згідно з п. 12.1 договору, договір діє з дня укладення, але не раніше дати введення в дію, що визначається перевізником в повідомленні про оприлюднення договору здійсненого на веб-сайті http://uz-cargo.com/ та діє до його припинення. Дата введення в дію не може бути раніше 30 днів з дня оприлюднення договору. На звернення замовника умови договору застосовуються до відносин замовника, які виникли між сторонами до його укладення та введення в дію.

В повідомленні про укладення договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом №99-41816844/2020-001 від 26.03.2020р. АТ "Укрзалізниця" (Перевізник) засвідчила прийняття від Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМ-ТРАНС" (Замовник) Заяви про прийняття в цілому пропозиції (акцепт) укладення договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом та повідомила, що замовнику присвоєно коди:

1. відправника/одержувача: 1551

2. платника 8202495 та відкрито особовий рахунок з ідентичним номером.

В Заяві про прийняття в цілому пропозиції (акцепт) укладення договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом №99-41816844/2020-001 від 26.03.2020р. Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМ-ТРАНС" надаючи Акціонерному товариству "Українська залізниця" цю Заяву про прийняття в цілому пропозиції (акцепт) укладення договору, підтвердило, що в повній мірі ознайомлено з оприлюдненим АТ "Укрзалізниця" на сторінці http://uz-cargo.com/ договором станом на день подання цієї заяви, ознайомлено з всією інформацією, необхідною для виконання договору та визнало всі умови.

На виконання умов договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом від 25.02.2020р. Південною залізницею 18.09.2020р. було прийнято від Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМ-ТРАНС" до перевезення насипом насіння пшениці загальною вагою 340 700 кг. за маршрутом зі станції Бурлук Південної залізниці до станції Миколаїв - Вантажний Одеської залізниці, що підтверджується залізничною накладною №43393289 від 18.09.2020р.

Згідно відомості вагонів до залізничної накладної №43393289 від 18.09.2020р. вантаж перевозили у 5 вагонах:

- №58549221 масою вантажу 68050, пломба (ЗПП): М961875, М961871, М961868, М961870, М961896. М961893, М961877, тара вагону: 23000/21500;

- №95633285 масою вантажу 68100, пломба (ЗПП): М961862, М961852, М961853, М961856, М961850, М961869, М961861, тара вагону: 22000/21600;

- №95778023 масою вантажу 68100, пломба (ЗПП): М961873, М961874, М961885, М961886, М961848, М961866, М961900) тара вагону 23500/20800; (Власний вагон. Власник ООО "Тегра Лоджистикс");

- №95509626 у кількості 68250, пломба (ЗПП): М961859, М961857, тара вагону 24100/24150;

- №95562559 у кількості 68200 пломба (ЗПП): М961872, М961891) тара вагону 23300/23350.

23.09.2020р. спірний вагон з вантажем надійшов на станцію призначення Миколаїв-Вантажний, який прийнято 23.09.2020р., що підтверджується відповідною відміткою у накладній №43393289.

Після прибуття потягу на місце призначення до станції Миколаїв - Вантажний Одеської залізниці у вагоні №95778023 працівниками залізниці виявлено невідповідність ЗПП (запірно-пломбувальних пристроїв) на середньому розвантажувальному люку, про що складений акт загальної форми №4970 від 23.09.2020р., в якому встановлено, що в документах зазначено 7 ЗИП: М961373, М961874, М961885, М961886, М961848, М961866, М961900, а по факту на вагоні знаходились наступні ЗПП: М961873, М961874, М961885, М961886. М961848, М961866, Я960388.

24.09.2020р. за участю начальника зміни «Грінтур-Еікс» ОСОБА_9, вагаря «Грінтур-Екс» ОСОБА_1 , ж.д. диспетчера ОСОБА_2 , експерта РТПП ОСОБА_6., комерційного агента ОСОБА_3 , представника Онищук М.Н. проведено зважування вагону №95778023 та виявлено недостачу вантажу у кількості 24 740 кг., про що складено відповідний акт загальної форми.

Також 24.09.2020р. залізницею складений акт про технічний стан вагону (контейнеру) №129 згідно з яким контейнер №95778023 знаходиться у технічному справному стані.

Водночас 24.09.2020р. на станції Миколаїв - Вантажний Одеської залізниці проведена комісійна перевірка та зважування вагона №95778023 з вантажем пшениця на справних 150-тн вагонних вагах №706 (повірені 06.08.2020), який прибув по відправці зазначеній на зворотній сторінці цього акта, у присутності ДСМ ОСОБА_7., агента комерційного ОСОБА_3 , ВОХР ОСОБА_4 , слідчого Заводського ВП Анатнової А.Л., представника вантажоодержувача ОСОБА_5, про що складений комерційний акт №415207/203, в якому встановлено: у документі зазначено: вантаж-пшениця, завантажено насипом, вага нетто 68 100 кг, тара 20800 кг, 7 3ПП вантажовідправника: М961873, М961874, М961885, М961886, М961848, М961866, М961900. Фактично виявилось: вантаж - пшениця, вага брутто - 64 200 кг, тара перевірена - 20840кг, нетто - 43 360 кг, що на 24 740 кг менше документа. Вагон прибув за 7 ЗПП на верхніх завантажувальних люках справні ЗПП вантажовідправника: № М961873, М961874, М961885, М961886; на нижніх розвантажувальних люках справні ЗПП вантажовідправника № М961848, М961866, зліва за напрямком руху поїзда на середньому розвантажувальному люці ЗПП вантажовідправника №М961900 відсутнє, у наявності справний ЗПП № Я960381, який не відповідає перевізному документу. При розкритті завантажувальних люків було виявлено: між 1-м та 4-м люками мається поглиблення довжиною 7000 мм, глибиною 2500 мм на всю ширину вагона. Вагон технічно справний згідно тех. акта №129 від 24.09.2020. Тарування вагону проводилось на справних 150-тн вагонних вагах №12 (повірених 06.08.2020) 24.09.2020 о 18:45 год. за підписами ДСЗМ ОСОБА_8., ДСМ ОСОБА_7., агента комерційного ОСОБА_3 та вантажоотримувач ОСОБА_5 .

Окрім того, 25.09.2020р. експертами РТПП Миколаївської області складено Акт експертизи №120-902, який містить висновок експерта, згідно з яким в оглянутому вагоні №95778023, завантаженому зерном пшениці, фактично виявилось: маса нетто 43360 кг., згідно переважування, що на 24740 кг менше проти даних вантажовідправника, вказаних в накладній №43393289.

При цьому, в Акті експертизи також встановлено, що після зняття пломб і розкриття верхніх завантажувальних люків встановлено, що в районі другого і третього (від драбини) завантажувальних люків мається заглиблення вантажу у вигляді воронки із стіканням до середнього розвантажувального бункеру в сторону штурвалів механізму розвантаження.

Судом також встановлено, що між Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕМ-ТРАНС» (Експедитор) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Лихачовський елеватор» (Клієнт) укладено договір №0904 від 09.04.2019р., згідно з яким ТОВ «ЕМ-ТРАНС» зобов`язується за плату та на рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю «Лихачовський елеватор» організовувати надання транспортно-експедиційних послуг, пов`язаних з перевезенням вантажу (зернові, зернобобові, олійні культури та продукти їх переробки) залізничним транспортом.

Згідно Додаткової угоди від 18.09.2020р. №35 до Договору №0904 від 09.04.2019р. ТОВ «Лихачовський елеватор» доручає ТОВ «ЕМ-ТРАПС» перевезення пшениці 3 кл по маршруту ст. Бурлук Південної залізниці до станції Миколаїв - Вантажний Одеської залізниці у вересні 2020 року загальною кількістю 26 вагонів в термін виконання вересень 2020р. та визначено вартість транспортно-експедиційних послуг.

У листі за Вих. №558/26.10.20 від 26.10.2020р. за підписом директора Іванченко А.А. та головного бухгалтера Кисла О.О., ТОВ «Лихачовський елеватор» повідомляє, що вартість зерна пшениці 3 кл. становить 6 591 12 грн. з ПДВ за тону.

Відповідно до довідки за Вих.№11/11-01 від 11.11.2020р про вартість зерна за підписом директора ТОВ «EM-ТРАНС» Пасічник М.М. та головного бухгалтера Білоус Н.О., вартість 1 т з ПДВ становить 6 591 12 грн.

Вказану довідку за підписом бухгалтера та директора товариства залучено судом до справи у судовому засіданні 08.02.2021р., у зв`язку із задоволенням відповідного клопотання позивача, оскільки представником останнього обґрунтовано суду неможливість подання до суду цієї довідки раніше, у зв`язку із тим, що відповідач у відзиві на позов не посилався на недоліки довідки, наданої до позовної заяви і підписаної директором товариства.

Проаналізувавши наявні у справі докази та надавши їм правову оцінку, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог, з наступних мотивів.

Відповідно до ч.3 ст.909 ЦК України укладення договору перевезення вантажу підтверджується складенням транспортної накладної (коносамента або іншого документа, встановленого транспортними кодексами (статутами).

Згідно з ч.2 ст.307 ГК України договір перевезення вантажу укладається в письмовій формі. Укладення договору перевезення вантажу підтверджується складенням перевізного документа (транспортної накладної, коносамента тощо) відповідно до вимог законодавства. Перевізники зобов`язані забезпечувати вантажовідправників бланками перевізних документів згідно з правилами здійснення відповідних перевезень.

Відповідно до п.6 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1998р. №457 (далі - Статут залізниць України), накладна - основний перевізний документ встановленої форми, оформлений відповідно до цього Статуту та Правил і наданий залізниці відправником разом з вантажем. Накладна є обов`язковою двосторонньою письмовою формою угоди на перевезення вантажу, яка укладається між відправником та залізницею на користь третьої сторони - одержувача. Накладна одночасно є договором на заставу вантажу для забезпечення гарантії внесення належної провізної плати та інших платежів за перевезення. Накладна супроводжує вантаж на всьому шляху перевезення до станції призначення.

В силу вимог ч.3 ст.909 ЦК України, ч.2 ст.307 ГК України, ст.6 Статуту залізниць України наявна у матеріалах справи залізнична накладна №43393289 від 18.09.2020р. свідчить про укладення між відправником (позивач) і залізницею (відповідач) договору перевезення вантажу на користь вантажоодержувача (позивач), яким і подано позов до суду, що відповідає вимогам п."б" ст.130 Статуту залізниць України.

Також вказана залізнична накладна свідчить, що завантаження вантажу у вагон здійснювалося відправником, а відповідно до вимог ч.3 ст.308 ГК України, які кореспондуються з вимогами ч.2 ст.917 ЦК України, вантажовідправник зобов`язаний підготувати вантаж до перевезення з урахуванням необхідності забезпечення транспортабельності та збереження його в процесі перевезення і має право застрахувати вантаж у порядку, встановленому законодавством. Аналогічні вимоги щодо обов`язку вантажовідправника підготувати вантаж до перевезення містяться і у п.4 Правил приймання вантажів до перевезення, затверджених Наказом Міністерства транспорту України 21.11.2000р. №644 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.11.2000р. за №861/5082. При цьому в силу вимог ч.1 ст.918 ЦК України завантаження (вивантаження) вантажу здійснюється організацією, підприємством транспорту або відправником (одержувачем) у порядку, встановленому договором, із додержанням правил, встановлених транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них.

Відповідно до ч. 1 ст. 924 ЦК України перевізник відповідає за збереження вантажу, багажу, пошти з моменту прийняття їх до перевезення та до видачі одержувачеві, якщо не доведе, що втрата, нестача, псування або пошкодження вантажу, багажу, пошти сталися внаслідок обставин, яким перевізник не міг запобігти та усунення яких від нього не залежало.

Згідно з частиною першою статті 12 Закону України «Про залізничний транспорт» залізниці повинні забезпечувати збереження вантажів на шляху слідування та на залізничних станціях. Обставини, які можуть служити підставою для матеріальної відповідальності перевізників вантажу засвідчуються актами; порядок і терміни складення актів визначаються Статутом залізниць України (частина перша статті 26 Закону).

В силу вимог ст.38 Статуту залізниць України завантажені контейнери, а також криті вагони (у тому числі ізотермічні) і цистерни пломбуються тим підприємством, організацією, засобами яких провадиться навантаження. Перелік вантажів, що допускаються до перевезення у вагонах без пломб, технічні умови виготовлення пломб, а також порядок пломбування вагонів і контейнерів встановлюються Правилами.

У п.3 Правил пломбування вагонів і контейнерів, затверджених наказом Міністерства транспорту України №542 від 20.08.2001р. та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України за №793/5984 10.09.2001р. встановлено, що завантажені криті вагони, ізотермічні, хопери-зерновози, цистерни і контейнери пломбуються: ЗПП (пломбами) залізниці, коли вантаж завантажено залізницею; ЗПП (пломбами) відправника, коли вантаж завантажено відправником.

Відомості, які наведені у залізничній накладній №43393289 від 18.09.2020р. свідчать, що завантаження вантажу у вагони здійснено відправником і ним же вказано вагон запломбований ЗПП. В свою чергу перевізником жодних зауважень щодо неправильного накладення ЗПП на вагони, або відсутності ЗПП на вагонах не надано і вантаж прийнятий до перевезення.

Відповідно до ст.110 Статуту залізниць України Залізниця несе відповідальність за збереження вантажу від часу його прийняття для перевезення і до моменту видачі одержувачу або передачі згідно з Правилами іншому підприємству.

Разом з тим у ст.111 Статуту залізниць України наведено перелік обставин, наявність яких звільняє залізницю від відповідальності за втрату, недостачу, псування або пошкодження вантажу, зокрема, якщо вантаж надійшов у непошкодженому вагоні (контейнері) з непошкодженими пломбами відправника чи без пломб, коли таке перевезення дозволено Правилами, а також якщо вантаж прибув у непошкодженому відкритому рухомому складі, завантаженому засобами відправника, якщо немає ознак втрати, псування або пошкодження вантажу під час перевезення.

Відомості, які зазначені у комерційному акті свідчать, що у спірному вагоні фактично виявилось на 24 740 кг менше ніж зазначено в накладній документа №43393289. Також зазначено, що вагон прибув за 7 ЗПП на верхніх завантажувальних люках справні ЗПП вантажовідправника: № М961873, М961874, М961885, М961886; на нижніх розвантажувальних люках справні ЗПП вантажовідправника № М961848, М961866, зліва за напрямком руху поїзда на середньому розвантажувальному люці ЗПП вантажовідправника №М961900 відсутнє, у наявності справний ЗПП №Я960381, який не відповідає перевізному документу. При розкритті завантажувальних люків було виявлено: між 1-м та 4-м люками мається поглиблення довжиною 7000 мм, глибиною 2500 мм на всю ширину вагона.

Також, відомості, які зазначені у акті експертизи №120-902 свідчать, що в оглянутому вагоні №95778023, завантаженому зерном пшениці, фактично виявилось: маса нетто 43360 кг., згідно переважування, що на 24740 кг менше проти даних вантажовідправника, вказаних в накладній №43393289, а також виявлено, що після зняття пломб і розкриття верхніх завантажувальних люків встановлено, що в районі другого і третього (від драбини) завантажувальних люків мається заглиблення вантажу у вигляді воронки із стіканням до середнього розвантажувального бункеру в сторону штурвалів механізму розвантаження.

Отже, господарський суд вважає, що встановлені обставини, які свідчать про невідповідність ЗПП на вагоні, та про наявність ознак втрати вантажу (поглиблення вантажу), в силу вимог ст.111 Статуту залізниць України є підставою для відповідальності залізниці за нестачу вантажу у цьому вагоні.

Перевіривши розрахунок вартості нестачі вантажу, який здійснений позивачем та згідно з яким вартість втраченого вантажу становить 160 820 грн., господарським судом встановлено відповідність цього розрахунку вартості вантажу, встановленого у довідці про вартість зерна за вих.№11/11-01 від 11.11.2020р., яка підписана директором та головним бухгалтером ТОВ "ЕМ-ТРАНС". Також вказаний розрахунок здійснено позивачем із врахуванням граничного розходження визначення маси вантажу і природної втрати вантажу під час перевезення (норми недостачі).

При цьому, судом враховується, що в матеріалах даної справи відсутні будь-які докази впливу на вантаж та/або на вагон з чи інших сторонніх осіб з часу подавання вагону до моменту проведення експертизи, отже доводи відповідача, що виявлена нестача вантажу у вагоні №95778023 сталась з вини невстановлених осіб, а не з вини відповідача, внаслідок обставин, яким залізниця не могла запобігти, не підтверджується будь-якими доказами, тому не приймаються до уваги.

За таких обставин, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМ-ТРАНС" до Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Одеська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" підлягають задоволенню у повному обсязі.

Приймаючи до уваги задоволення позовних вимог в повному обсязі, витрати по сплаті судового збору, відповідно до ст.129 Господарського процесуального кодексу України, покладаються на відповідача.

Керуючись ст. ст. 129, 232, 233, 236-238, 240, 241, 247-252 Господарського процесуального кодексу України, суд

В И Р І Ш И В:

1.Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМ-ТРАНС" задовольнити повністю.

2.Стягнути з Акціонерного товариства "Українська залізниця" (03150, м. Київ, вул. Єжи Гедройця, буд. 5, код ЄДРПОУ 40075815) в особі регіональної філії "Одеська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" (65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19, код ЄДРПОУ 40081200) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМ-ТРАНС" (18005, м. Черкаси, вул. Кривалівська, 7, p/p № НОМЕР_1 ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", МФО 305299, код ЄДРПОУ 41816844) збитки у розмірі нестачі втраченого вантажу у сумі 160 820 (сто шістдесят тисяч вісімсот двадцять) грн., а також витрати по сплаті судового збору у розмірі 2 412 (дві тисячі чотириста дванадцять) грн. 30 коп.

Рішення господарського суду набирає законної сили в порядку ст.241 Господарського процесуального кодексу України і може бути оскаржено в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом 20 днів з дня складання повного рішення.

Повне рішення складено 15 лютого 2021 р.

Суддя Г.Є. Смелянець

Джерело: ЄДРСР 94864743
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку