open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 405/30/21

1-кс/405/10/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 січня 2021 року слідчий суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання начальника другоговідділу розслідуваннякримінальних провадженьслідчого управлінняГоловного управлінняДФС уКіровоградській області ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування кримінального провадження відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 18.07.2018 №32018120010000042, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України,

ВСТАНОВИВ:

слідчий за погодженням із прокурором звернувся до суду з клопотанням про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні № 32018120010000042,внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 18.07.2018 року, на шість місяців, тобто до 18.07.2021 року.

На обгрунтування клопотання зазначив, що слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Кіровоградській області здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню №32018120010000042 від 18.07.18, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що Фізична особа - підприємець ОСОБА_4 (р.н.о.к.п.п. НОМЕР_1 , перебуває на обліку в Олександрійській ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області), діючи спільно з ОСОБА_5 1979 р.н., ОСОБА_6 1992 р.н., ОСОБА_7 1989 р.н., ОСОБА_8 1950 р.н., під час експорту товару «паливні пелети» на адресу підконтрольного нерезидента польську компанію V.A.S.Sp.z.o.o. безпідставно включав до податкової звітності фізичної особи підприємця суми витрат пов`язаних з придбанням «паливних пелет» та інші витрати, які документально не підтверджені.

Відповідно до висновку експертного дослідження № 8/2 від 16.07.2018 ФОП ОСОБА_4 шляхом безпідставного завищення витрат, пов`язаних з господарською діяльністю, які документально непідтверджені, не сплатив податок на доходи фізичних осіб за 2017 рік на суму 6754 401,61 грн., чим умисно ухилився від сплати податків в особливо великих розмірах.

В ході досудового розслідування встановлено, що фізична особа - підприємець ОСОБА_4 здійснив експорт товару «паливні пелети» у зонах діяльності Волинської та Львівської митницях ДФС без відображення вказаних операцій у податковій звітності.

ФОП ОСОБА_4 (р.н.о.к.п.п. НОМЕР_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ) перебуває на обліку в Олександрійській ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області з 17.11.2003 року. Податкова адреса: АДРЕСА_1 . Основний вид діяльності: _46.71 - оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. Платник ПДВ з 06.10.2008 року. Має відкриті банківські рахунки у ПАТ "КРЕДОБАНК" та АТ «БАНК СІЧ».

Акредитований на Кіровоградській митниці ДФС у 2012 р.

ФОП ОСОБА_4 здійснив експорт товару «паливні пелети» у 2016 році загальною вагою 14,58 тис. тонн, фактурною вартістю 21609,5 тис. грн.; у 2017 році загальною вагою 1,3 тис. тонн, фактурною вартістю 2444,3 тис. грн.

У податкових деклараціях з податку на додану вартість ФОП ОСОБА_4 експортні операції не відображено, податкові накладні не зареєстровано, що свідчить про незаконне походження як товару, так і грошових коштів на його придбання, а також про приховування об`єктів оподаткування.

Водночас, вивезення товару здійснювалося на адресу польської фірми V.A.S.Sp.z.o.o. (адреса: Polska 22-600 Tomaszow Lubelski ul. 29 Listopada 20), яка згідно отриманої інформації з Укрбюро Інтерполу значиться у Національному бізнес реєстрі з 06.07.2012 за адресою Томашів Любельскі та діє на ринку оптової торгівлі паливом та супутніми товарами; а власниками та представниками є ОСОБА_4 та ОСОБА_9 .

Додатково, аналізом відомостей з Єдиного реєстру довіреностей, встановлено, що 27.06.2012 року на ім`я ОСОБА_4 видано довіреність ОСОБА_5 (р.н.о.к.п.п. НОМЕР_2 ) на представлення інтересів з питань, пов`язаних із захистом прав та представництвом у взаємовідносинах, що виникли чи будуть виникати як засновника SPOLKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA V.A.S. (адреса: Республіка Польща, 29 Лістопада, 20 Томасов Лубєлскі). Тобто, експортні операції здійснені на адресу підконтрольного нерезидента.

В ході відпрацювання встановлено, що ОСОБА_5 являється дружиною ОСОБА_4 і також зареєстрована фізичною особою підприємцем.

За даними податкових декларацій з податку на додану вартість ФОП ОСОБА_4 експортні операції не відображено, податкові накладні не зареєстровано, що свідчить про незаконне походження як товару, так і грошових коштів на його придбання, а також про приховування об`єктів оподаткування.

Крім того, у висновку експертного дослідження зазначено, що ФОП ОСОБА_4 (р.н.о.к.п.п. НОМЕР_1 ), за період 2016 рік подано податкову декларацію про майновий стан і доходи та розрахунки податкових зобов`язань з ПДФО та військового збору з доходів, отриманих самозайнятою особою з такими показниками: за 2016 рік сума одержаного доходу 25 688 088 грн.; вартість придбаних ТМЦ, що реалізовані або використані у виробництві продукції 19 760068 грн.; інші витрати, включаючи вартість виконаних робіт, наданих послуг 5 905 900 грн.; тобто сума чистого оподатковуваного доходу складає 22120 грн.; за 2017 рік сума одержаного доходу 48 048 330 грн.; вартість придбаних ТМЦ, що реалізовані або використані у виробництві продукції 33 583 831 грн.; інші витрати, включаючи вартість виконаних робіт, наданих послуг 14 414 499 грн.; тобто сума чистого оподатковуваного доходу складає 50000 грн.

Тобто, згідно з даними поданих податкових декларацій за 2016 та 2017 роки, ФОП ОСОБА_4 , включено до витрат вартість придбаних товарно-матеріальних цінностей, що реалізовані або використані у виробництві продукції, а також інші витрати (включаючи вартість виконаних робіт, наданих послуг) безпосередньо пов`язані з отриманням доходу, а саме: за 2016 рік на загальну суму 25 665 968,00грн.; за 2017 рік на загальну суму 47 998 330,00грн.

Витрати на оплату праці та нарахування на заробітну плату у відповідних періодах, платником не декларувались.

Амортизаційні відрахування у звітному 2017 році не здійснювались.

Вартість витрат задекларовано на рівні отриманих доходів у відповідному податковому (звітному) періоді.

ФОП ОСОБА_4 зареєстрований платником податку на додану вартість від 06.10.2008 року, номер запису в Реєстрі 100143478. Статус запису станом на 06.07.2018 року діючий.

Відповідно до вимог п. 177.3. ст. 177 Податкового кодексу, для фізичної особи - підприємця, зареєстрованого як платник податку на додану вартість, не включаються до витрат і доходу суми податку на додану вартість, що входять до ціни придбаних або проданих товарів (робіт, послуг).

За даними податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, ФОП ОСОБА_4 за період з 01.01.2016 року по 31.12.2017 року здійснював придбання товарів (робіт, послуг) на загальну суму 13783 148,49 грн. (з урахуванням проведених коригувань).

Обсяг придбання товарів за основною ставкою 20% становить 11065189,10 грн., сума ПДВ 2213 037,84 грн..

Обсяг придбання за ставкою 0% - 502 555,00грн.

Обсяги операцій, звільнених від оподаткування 2366,55 грн.

Податкові розрахунки суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку ФОП ОСОБА_4 протягом 2016-2017 років не подавались.

Інформація щодо виплати доходів фізичним особам, в тому числі за придбані у них товари (продукцію) за період 2016-2017 роки відсутня.

Таким чином, з дотриманням вимог п. 177.3. та п. 177.4. ст. 177 Податкового кодексу, ФОП ОСОБА_4 має право на включення до витрат вартість придбаних товарів (робіт, послуг), в тому числі, вартість транспортування готової продукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги, за умови, що вони є документально підтвердженими та прямо пов`язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи підприємця.

У розпорядженні контролюючого органу наявна інформація про проведення ФОП ОСОБА_4 операцій з придбання товарів (робіт, послуг) лише згідно з даними зареєстрованих податкових накладних суб`єктами господарювання-постачальниками.

Загальна сума операцій з придбання, що може бути включена до складу витрат ФОП ОСОБА_4 , що підтверджується податковими накладними, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, становить:

за 2016 рік 1 096 234,05грн.; за 2017 рік 10 473 876,60грн.

Таким чином, можна дійти висновку, що ФОП ОСОБА_4 (р.н.о.к.п.п. НОМЕР_1 ) шляхом безпідставного включення до сум витрат, пов`язаних з господарською діяльністю, вартість витрат, які документально непідтверджені, ухилився від сплати податку на доходи фізичних осіб за 2017 рік на суму 6754 401,61 грн.

Отже, в діях ФОП ОСОБА_4 вбачаються ознаки кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

В подальшому до матеріалів кримінального провадження долучено акт планової виїзної перевірки ФОП ОСОБА_4 №2/11-28-13-05/2787201455 від 02.01.2019 за висновками якого встановлені наступні порушення:

1. пункту 177.2, підпункту 177.4.5 пункту 177.4 статті 177 в частині заниження податкового зобов`язання по податку на доходи фізичних осіб від здійснення підприємницької діяльності на загальну суму 6663044,19грн., у тому числі 2016 рік 2 169 330,15грн., за 2017 рік 4 493 714,04грн.;

2. підпункту 1.1 пункту 161 підрозділу 10 розділу ХХ «Інші перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями) в частині заниження суми податкового зобов`язання по військовому збору від здійснення підприємницької діяльності на загальну суму 555 253,68грн., в тому числі за 2016 рік на суму 180777,51грн., за 2017 рік на суму 374476,17грн. ;

3. частини 2 пункту 1 статті 7 Закону №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (із змінами та доповненнями) в частині заниження суми податкового зобов`язання по єдиного внеску від здійснення підприємницької діяльності на загальну суму 199 524,63грн., в тому числі за 2016 рік на суму 89799,63грн., за 2017 рік на суму 109725,00грн.;

4. пункту 185.1 статті 185, пункту 187.1 статті 187, пункту 198.6 статті 198 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями) в частині заниження податкового зобов`язання з податку на додану вартість на загальну суму 33 591,00грн., в тому числі за березень 2017 року на суму 29891грн., за жовтень 2017 року на суму 3700грн.; зменшено суму від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного періоду (рядок 21 декларації) за лютий 2017 року на загальну суму 18 310грн;

5. пункту 44.3 статті 44, пункт 85.2 статті 85 Податкового Кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями) в частині не зберігання та не надання на перевірку Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 16.09.2013 №481 та зареєстрованого в Мін`юсті України від 01.10.2013 №1686/24218.

6. підпункту „б пункту 176.2 статті 176 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VІ (із змінами та доповненнями) в частині неподання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ) та невідображення сум виплачених доходів на користь фізичних осіб підприємців за 2016 та 2017 роки;

7. підпункту 164.1.1 пункту 164.1, підпункту 164.2.20 пункту 164.2 статті 164 Податкового Кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (із змінами та доповненями) в частині заниження податку на доходи фізичних осіб при виплаті доходів фізичним особам за 2017 рік на загальну суму 1 980грн.;

8. підпункту 1.1 пункту 161 підрозділу 10 розділу ХХ «Інші перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями) в частині заниження суми податкового зобов`язання по військовому збору при виплаті доходів фізичним особам за 2017 рік на загальну суму 165грн.;

9. пункту 2 розділу ІІІ „Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 року №435 та зареєстрованого в Мін`юсті України 23.04.2015 року за №460/26905, в частині неподання звіту про суми нарахованого єдиного внеску від здійснення підприємницької діяльності за 2017 рік;

10. статті 1 Закону України від 23 вересня 1994 року №185/94-ВР Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті (із змінами та доповненнями), пункту 3 Постанови Правління Національного Банку України від 16.11.2012 № 475 «Про зміну строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів і запровадження обов`язкового продажу надходжень в іноземній валюті», зареєстрованої в Мінюсті 16.11.2012 за № 1921/22233, в частині несвоєчасного надходженням валютної виручки від здійснення експортних операцій;

11. пункту 1 статті 9 Декрету Кабінету Міністрів України від 19.02.1993 №15-93 «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» в частині не відображення в Декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами (далі Декларація), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 25.12.1995 № 207, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.01.1996 за № 18/1043 (далі Наказ №207), валютних цінностей, що знаходилися за межами України понад терміни, встановлені для проведення розрахунків по експортних контрактах.

Під час досудового розслідування по кримінальному проваджені проведено слідчі (розшукові) та інші процесуальні дії:

18.07.2018 винесено постанову про створення слідчої групи по кримінальному провадженню.

19.07.2018 на адресу ОУ ГУ ДФС у Кіровоградській області надано доручення в порядку ст. 40 КПК України, направлене на встановлення причетних осіб та обставин скоєння кримінального правопорушення. 19.07.2018 надійшли матеріали виконання доручення, згідно яких встановлено осіб причетних до скоєння кримінального правопорушення. 19.07.2018 надійшли матеріали виконання доручення, згідно яких встановлено осіб причетних до скоєння кримінального правопорушення. 07.08.2018 на адресу СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області надійшли матеріали виконання доручення, якими встановлено осіб причетних до скоєння кримінального правопорушення та місця зберігання первинної фінансово-господарської документації ФОП ОСОБА_4

10.08.2018 до матеріалів кримінального провадження долучені легалізовані матеріали НСРД.

10.08.2018 допитано як свідка старшого оперуповноваженого з ОВС ВВКПуМС ОУ ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_10 , яка вказала на осіб причетних до скоєння кримінального правопорушення та місця зберігання первинної бухгалтерської документації ФОП ОСОБА_4

13.08.2018 винесено 6 клопотань про проведення обшуків за місцями зберігання первинної фінансово-господарської документації ФОП ОСОБА_4 14-15.08.2018 Ленінським районним судом м. Кіровограда винесені ухвали на проведення обшуків за місцями зберігання первинної фінансово-господарської документації ФОП ОСОБА_4

16-17.08.2018 проведено ряд обшуків, в ході яких вилучено документи фінансово-господарської діяльності ФОП ОСОБА_4 та комп`ютерну техніку.

17.08.2018 винесені клопотання про арешт тимчасово вилучених речей і документів, вилучених в ході обшуків 16-17.08.2018. 17.08.2019 винесено ухвалу про накладення арешту на майно.

17.08.2018 на адресу СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області надійшли матеріали виконання доручення, якими встановлені підприємства-нерезиденти, до діяльності яких причетний ОСОБА_4 та ОСОБА_5

17.08.2018 винесена постанова про визнання майна речовим доказом.

17.08.2018 в адресу ТОВ „Експертне бюро направлено запит в порядку ст. 93 КПК України, з метою встановлення середньо ринкової вартості нерухомого майна, що на праві власності належить ОСОБА_4 та ОСОБА_5 17.08.2018 надійшла відповідь на запит, якою встановлено ринкову вартість нерухомого майна зареєстрованого за ОСОБА_4 та ОСОБА_5

17.08.2018 допитано як свідків ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , які відмовились давати покази на підставі ст. 63 Конституції України.

17-20.08.2018 проведено огляд речей і документів вилучених в ході обшуків 16-17.08.2018.

20.08.2018 винесено постанову про визнання речей і документів вилучених в ході обшуку 16-17.08.2018, речовими доказами.

20.08.2018 допитано як свідків ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , які відмовились давати покази на підставі ст. 63 Конституції України.

22.08.2018 винесено клопотання про арешт майна, об`єктів нерухомості, що на праві власності належать ОСОБА_4 та ОСОБА_5 22.08.2018 винесено ухвалу про відмову у задоволенні клопотання.

22.08.2018 винесено клопотання про арешт майна речового доказу, об`єктів нерухомості, що на праві власності належать ОСОБА_4 та ОСОБА_5 22.08.2018 винесено ухвалу про відмову у задоволенні клопотання.

22.08.2018 подано апеляцію на рішення суду першої інстанції щодо відмови у задоволенні клопотання про арешт майна речового доказу. Ухвалою Апеляційного суду Кіровоградської області від 23.08.2018 накладено арешт на нерухоме майно (8 квартир), що на праві власності належать ОСОБА_4 та ОСОБА_5 . Згідно довідок ТОВ „Експертне Бюро, щодо середньо ринкової вартості загальна вартість нерухомого майна, на яке накладено арешт складає 6 млн. 963 тис. грн.

23.08.2018 до матеріалів кримінального провадження долучені легалізовані матеріали НСРД.

27.08.2018 винесено 11 клопотань про тимчасовий доступ до речей і документів, що становлять банківську таємницю ПП "АНТЕЙ-200", ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_4 , ТОВ "Екселлєнт Компані", ФОП ОСОБА_11 , ТОВ "Волмакс Плюс", ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , ТОВ "Злак Сервіс", ТОВ "Екоенергогруп - 2010", ТОВ "Біотепломікс", ТОВ "ТІССЕДІ ТРЕЙД", ТОВ "Атек-6". (Ухвали отримані)

29.08.2018 на адресу СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області надійшли матеріали виконання доручення, якими встановлені митні пости, де здійснювалось митне оформлення експортних операцій ФОП ОСОБА_4

3-7.09.2018 проведено аналіз вилучених в ході обшуку фінансово-господарських документів ФОП ОСОБА_4

20.09.2018 в адресу управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Кіровоградській області направлено лист, з метою долучення до матеріалів провадження копію актів перевірок ФОП ОСОБА_4 за 2015 рік. 26.09.2018 надійшла відповідь.

24-25.09.2018 проведено аналіз руху котів по розрахунковому рахунку ФОП ОСОБА_4 відкритому у ПАТ „Кредобанк.

25.09.2018 проведено тимчасовий доступ до речей і документів, що становлять банківську таємницю клієнтів ПП «Антей-200», ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_4 , ТОВ «Екселлєнт Компані» та ТОВ «Злак Сервіс», у ПАТ „Кредобанк.

28.09.2018 проведено тимчасовий доступ до речей і документів, що становлять банківську таємницю клієнта ФОП ОСОБА_4 , у ПАТ „КБ „Приватбанк.

25.09.2018 проведено тимчасовий доступ до речей і документів, що становлять банківську таємницю клієнта ФОП ОСОБА_11 , у ПАТ „Кредобанк.

25.09.2018 в адресу СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області надійшов лист від АТ „Піреус банк МКБ, згідно якого надати документи зазначені в ухвалі слідчого судді не представляється за можливе, рух коштів по поточним рахункам відсутній, чекова книжка не отримувалась.

28.09.2018 проведено тимчасовий доступ до речей і документів, що становлять банківську таємницю клієнта ФОП ОСОБА_8 , у АТ „Ощадбанк.

28.09.2018 проведено тимчасовий доступ до речей і документів документально оформлених даних деталізації трафіку телефонних з`єднань, у ПрАТ „ВФ „Україна.

16-17.10.2018 в адресу 75 підприємств-контрагентів ФОП ОСОБА_4 направлені запити в порядку ст. 93 КПК України, з метою долучення до матеріалів кримінального провадження документів що підтверджують фінансово-господарські взаємовідносини між вказаними СГД.

22.10.2018 винесено три клопотання про призначення судової експертизи комп`ютерної техніки. 22,23,25.10.2018 Ленінським районним судом винесені ухвали про призначення судових експертиз комп`ютерної техніки.

22.10.2018 винесено два клопотання про тимчасовий доступ до речей документів документів щодо проведення експортних операцій ФОП ОСОБА_4 , та які перебувають у володінні Львівської та Волинської митниці ДФС. Ухвали Ленінського районного суду м. Кіровограда направлені в адресу Львівської та Волинської митниць ДФС

29-30.10.2018, 01.11.2018 призначені судові експертизи комп`ютерної техніки, проведення якої доручено спеціалістам відділення КВ КНДІСЕ.

01.11.2018 в адресу СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області надійшли матеріали виконання доручення, згідно яких встановлено місце зберігання фінансово-господарських документів та речей, предметів здобутих злочинним шляхом.

01.11.2018 допитано як свідка заступника начальника ВВКПуМС ОУ ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_12 , який вказав на місце зберігання фінансово-господарських документів та речей, предметів здобутих злочинним шляхом.

02.11.2018 винесено три клопотання про проведення обшуку за місцем зберігання фінансово-господарських документів та речей, предметів здобутих злочинним шляхом. Ленінським районним судом м. Кіровограда клопотання про проведення обшуків задоволені.

07.11.2018 в адресу СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області направлено постанову про проведення слідчих дій на іншій території, а саме проведення слідчих дій за участю ФОП ОСОБА_8

08.11.2018 проведено обшуки за адресами АДРЕСА_2 ; АДРЕСА_3 , в ході яких виявлено та вилучено, документи щодо фінансово-господарських взаємовідносин ФОП ОСОБА_8 з ОСОБА_4

08.11.2018 допитано як свідка головного інженера ТОВ „Екопаливо ОСОБА_13 , який показав що дійсно офіційно працевлаштований на вказаному підприємстві, директором якого являється ОСОБА_8

08.11.2018 допитано як свідка директора ТОВ „Екопаливо та фізичну особу підприємця ОСОБА_8 , який показав що дійсно його підприємство та він як ФОП, здійснює діяльність у сфері виготовлення пелет з деревини, також вказав, що здійснював реалізацію пелет в адресу ФОП ОСОБА_4

08.11.2018 допитано як свідка бухгалтера ТОВ „Екопаливо ОСОБА_14 , яка показала що дійсно офіційно працевлаштована на вказаному підприємстві, директором якого являється ОСОБА_8 . Крім того повідомила, що дійсно ФОП ОСОБА_8 , здійснював реалізацію пелет в адресу ФОП ОСОБА_4 , що фактично підтверджується документами вилученими в ході обшуку.

09.11.2018 додатково допитано як свідка ОСОБА_4 , який відмовився давати покази на підставі ст. 63 Конституції України.

09.11.2018 додатково допитано як свідка ОСОБА_5 , яка відмовилась давати покази на підставі ст. 63 Конституції України.

15.11.2018 в адресу ПП „Украгро-Трейд, ТОВ „Рапсо-Дія, ТОВ „Він-Пелета, ПП „Діабаз-2007, ТОВ „ТД Санлайт, ПП „Паволія, ТОВ „Одеський олійноекстракційний завод, ТОВ „Пеллетеко, ФОП ОСОБА_15 , ФОП ОСОБА_16 , ФОП ОСОБА_17 , ФОП ОСОБА_18 , ФОП ОСОБА_19 , ФОП ОСОБА_20 , направлені запити в порядку ст. 93 КПК України, з метою отримання документів що підтверджують фінансово-господарські взаємовідносини вказаних підприємств з ФОП ОСОБА_4

20.11.2018 в адресу ФОП ОСОБА_21 , ПМП „Брама, ТОВ „Грінвей Консалтинг направлені запити в порядку ст. 93 КПК України, з метою отримання документів що підтверджують фінансово-господарські взаємовідносини вказаних підприємств з ФОП ОСОБА_4

29.11.2018 отримані документи ТОВ „Він-Пелета, що підтверджують фінансово-господарські взаємовідносини з ФОП ОСОБА_4

03.12.2018 отримані документи від ФОП ОСОБА_22 та ТОВ „СервісАгроІнтер, що підтверджують фінансово-господарські взаємовідносини з ФОП ОСОБА_4

06.12.2018 отримані документи ТОВ „Дистрибюторська компанія захід посуд, що підтверджують фінансово-господарські взаємовідносини з ФОП ОСОБА_4 , а саме надання послуг останнім у вигляді перевезення посуду.

11.12.2018 отримано відповідь на запит в порядку ст. 93 КПК України від ТОВ „Пеллет маркет, згідно якої вказане підприємство не здійснювало фінансово-господарських з ФОП ОСОБА_4 протягом 2017-2018 років.

11.12.2018 отримані документи від ПМП „Брама (брокер), що підтверджують фінансово-господарські взаємовідносини з ФОП ОСОБА_4

17.12.2018 в адресу управління податків і зборів фізичних осіб ГУ ДФС у Кіровоградській області направлені фінансово-господарські документи ФОП ОСОБА_4 , для врахування під час проведення перевірки діяльності ФОП ОСОБА_4 за 2016-2017 років.

02.01.2019 до матеріалів кримінального провадження долучено акт планової виїзної перевірки ФОП ОСОБА_4 №2/11-28-13-05/2787201455 від 02.01.2019.

04.01.2019 проведено огляд акту планової виїзної перевірки ФОП ОСОБА_4 №2/11-28-13-05/2787201455 від 02.01.2019.

14.01.2019 винесено клопотання про призначення судово-економічної експертизи, з метою підтвердження порушень виявлених під час планової виїзної перевірки ФОП ОСОБА_4 17.01.2019 винесена ухвала про призначення експертизи. 25.01.2019 ухвала та матеріали кримінального провадження направленні в адресу Кіровоградського НДЕКЦ МВС України.

15.01.2019 винесено два клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні Волинської та Львівської митниці ДФС.

22.01.2019 винесено клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні ПрАТ „Київстар. 28.01.2019 винесена ухвала про задоволення клопотання. 30.01.2019 ухвала вручена службовим особам ПрАТ „Київстар.

06-08.02.2019 проведено огляд електронної бази АСМО „Інспектор, в ході якого були роздруковані документи що стосуються проведення експортних операцій ФОП ОСОБА_4 за період 2016-2017 рр.

11.02.2019 підготовлено клопотання про надання правової допомоги компетентним органам Республіки Польща, згідно якої необхідно провести тимчасові доступи до речей і документів, що становлять банківську таємницю, допитати бухгалтера Sarpax Sp.z.o.o. Renata Novosat, витребувати копії документів щодо розмитнення ТМЦ з митниці, та наявності у власності ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 активів на території Республіки Польща.

18-19.02.2019 проведено огляд інформації отриманої в результаті проведення комп`ютерних експертиз по техніці, вилученій в ході обшуку за місцем проживання ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 . В ході огляду було виявлено ряд електронних файлів, в тому числі програми Skype, який підтверджує факт взаємодії ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , в ході незаконної діяльності, що фактично призвела до умисного ухилення від сплати податків у особливо великому розмірі.

20.02.2019 отримано відповідь на запит від Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, з інформацією щодо наявності у ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 активів.

21.02.2019 в адресу Ленінського районного суду м. Кіровограда направлено три клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, що становлять банківську таємницю та перебувають у володіння банків-нерезидентів розташованих у Республіці Польща, у яких маються розрахункові рахунки відкриті ОСОБА_4 та підзвітними останньому підприємствами-нерезидентами. 17.04.2019 винесені ухвали про надання дозволу на проведення тимчасового доступу до речей і документів, що становлять банківську таємницю.

25.02.2019 проведено тимчасовий доступ до речей і документів, а саме трафіків телефонних з`єднань по номерам мобільних телефонів, що належать ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , що перебували у володінні ПрАТ „Київстар.

12.03.2019 винесено шість ухвал про тимчасовий доступ до речей і документів, що становлять банківську таємницю клієнтів ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , та перебувають у володінні АТ „Банк Січ, АТ „КБ „Приватбанк, ПАТ „КБ „Надра, АТ „Райффайзенбанк Аваль, АТ „Кредобанк. Ухвали отримані та направлені в адреси банківських установ.

13.03.2019 винесено два клопотання про тимчасовий доступ до речей документів документів щодо проведення експортних операцій ФОП ОСОБА_4 , та які перебувають у володінні Львівської та Волинської митниці ДФС. Ухвали Ленінського районного суду м. Кіровограда направлені в адресу Львівської та Волинської митниць ДФС. Ухвали отримані та направлені в адреси Львівської та Волинської митниці ДФС.

25.03.2019 в адреси Львівської та Волинської митниці ДФС направлені запити в порядку ст.ст. 40, 93 КПК України, з метою отримання та долучення до матеріалів кримінального провадження копій документів, що подавались до митних постів Республики Польща при розмитненні товарно-матеріальних цінностей експортованих ФОП ОСОБА_4 за період 2016-2017 роки.

02.04.2019 проведено огляд податкової звітності ФОП ОСОБА_4 та документів, що становлять банківську таємницю.

08.04.2019 до матеріалів кримінального провадження долучено висновок судово-економічної експертизи, яким підтверджуються порушення виявлені в ході проведення планової перевірки діяльності ФОП ОСОБА_4 за 2016-2017 рр.

11.04.2019 в адресу сектору боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом ГУ ДФС у Кіровоградській області скеровані матеріали кримінального провадження з метою встановлення фактів порушення чинного законодавства із врахуванням доказів здобутих в рамках досудового розслідування.

15.04.2019 проведено тимчасовий доступ до речей і документів, що становлять банківську таємницю клієнтів ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , що перебувають у володінні АТ „Банк Січ.

16.04.2019 в адресу Ленінського районного суду м. Кіровограда направлено два клопотання про проведення обшуку за адресами фактичного відвантаження пелет в адресу ФОП ОСОБА_4 без відповідного відображення у податковій звітності. 16.04.2019 винесені ухвали про надання дозволу на проведення обшуку.

23.04.2019 проведено тимчасовий доступ до речей і документів, що становлять банківську таємницю клієнтів ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , що перебувають у володінні АТ „Райффайзенбанк Аваль.

26.04.2019 проведено тимчасовий доступ до речей і документів, що становлять банківську таємницю клієнтів ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , що перебувають у володінні АТ „Кредобанк.

06-08.05.2019 винесені постанови про проведення процесуальних дій на території Черкаської, Херсонської, Одеської, Вінницької, Чернігівської, Миколаївської областях, з метою відпрацювання службових осіб підприємств-перевізників та водіїв, що надавали послуги з перевезення товарно-матеріальних цінностей в адресу ФОП ОСОБА_4 . Постанови знаходяться на виконанні.

15.05.2019 проведено обшук за місцем розташування офісу та промислових потужностей ФОП ОСОБА_20 , в ході якого було виявлено та вилучено первинну фінансово-господарську документацію ФОП ОСОБА_20 по взаємовідносинам з ФОП ОСОБА_4 , яка останнім не була проведення по бухгалтерському та податковому обліках.

15.05.2019 допитано як свідка ОСОБА_20 , який підтвердив факт реалізації протягом 2016-2017 років в адресу ОСОБА_4 лушпиння соняшникового гранульованого. Також вказав, що під час здійснення вказаних операцій спілкувався безпосередньо з ОСОБА_4 та ОСОБА_5

15.05.2019 проведено обшук за місцем розташування офісу та промислових потужностей ФОП ОСОБА_19 , в ході якого нічого не вилучалось. Однак в ході обшуку зафіксована наявність потужностей для виготовлення насіння соняшникового гранульованого.

15.05.2019 допитано як свідка фінансового директора ТОВ „Опткорм ОСОБА_23 , яка показала що підприємство орендує промислові потужності у ФОП ОСОБА_19 з 2015 року. Особа ОСОБА_4 їй не відома, та в його адресу насіння соняшникове гранулювань не відвантажувалось.

15.05.2019 допитано як свідка голову Балівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області ОСОБА_24 , який показав що на території селищної ради жоден з підприємців, окрім ФОП ОСОБА_19 , пелети соняшникові гранульовані не виробляє.

27-28.05.2019 винесені постанови про проведення процесуальних дій на території Житомирської, Волинської, Київської, Львівської, Тернопільської, Дніпропетровської, Харківської, Хмельницької, Закарпатської, Запорізької, Полтавської, Сумської, Івано-Франківської, Черкаської, Херсонської, Одеської, Вінницької, Чернігівської, Миколаївської областях та м. Києва з метою відпрацювання службових осіб підприємств-перевізників та водіїв, що надавали послуги з перевезення товарно-матеріальних цінностей в адресу ФОП ОСОБА_4 . Постанови знаходяться на виконанні. Постанови знаходяться на виконанні.

04.06.2019 в адресу ТОВ «Калина» направлено запит в порядку ст. 40, 93 КПК України, з метою долучення до матеріалів кримінального провадження копій первинних фінансово-господарських документів щодо взаємовідносин ТОВ «Славутич-Транс» з ФОП ОСОБА_4 07.06.2019 надійшла відповідь з якої вбачається що послуги з перевезення ФОП ОСОБА_4 не надавались.

06.06.2019 допитано як свідка ОСОБА_25 , який показ що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

10.06.2019 в адресу ФОП ОСОБА_26 направлено запит в порядку ст. 40, 93 КПК України, з метою долучення до матеріалів кримінального провадження копій первинних фінансово-господарських документів щодо взаємовідносин з ФОП ОСОБА_4 20.06.2019 надійшла відповідь з якої вбачається що послуги з перевезення ФОП ОСОБА_4 не надавались.

11.06.2019 в адресу ТОВ «Славутич-Транс» направлено запит в порядку ст. 40, 93 КПК України, з метою долучення до матеріалів кримінального провадження копій первинних фінансово-господарських документів щодо взаємовідносин ТОВ «Славутич-Транс» з ФОП ОСОБА_4 19.06.2019 надійшла відповідь з якої вбачається що послуги з перевезення ФОП ОСОБА_4 не надавались, а особа зазначена в графі водій ОСОБА_27 - помер.

13.06.2019 допитано як свідка ОСОБА_28 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

20.06.2019 допитано як свідка ОСОБА_29 , яка показала що дійсно являється директором ТОВ «Славутич-Транс» та що її підприємство послуг з перевезення ФОП ОСОБА_4 не надавало.

24.06.2019 до СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області надійшов висновок №29/11-28-16-07/2787201455 від 21.06.2019 «Про результати аналітичного дослідження фінансових операцій ОСОБА_4 , щодо наявних ознак правопорушень, пов`язаних з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом та/або інших правопорушень за період з 01.01.2016 по 31.12.2018», яким встановлено факт ухилення від сплати податків на доходи фізичних осіб в загальній сумі 2663055,77 грн.

24.06.2019 допитано як свідка ОСОБА_30 , яка показала що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавала.

27.06.2019 допитано як свідка ОСОБА_31 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

04.07.2019 допитано як свідка ФОП ОСОБА_32 , який вказав що послуги з перевезення протягом 2016-2018 рр. в адресу ФОП ОСОБА_4 не надавав.

08.07.2019 допитано як свідка ФОП ОСОБА_33 , який вказав що послуги з перевезення протягом 2016-2018 рр. в адресу ФОП ОСОБА_4 не надавав.

11.07.2019 допитано як свідка ФОП ОСОБА_34 , який вказав що послуги з перевезення протягом 2016-2018 рр. в адресу ФОП ОСОБА_4 не надавав.

12.07.2019 допитано як свідка ФОП ОСОБА_35 , яка вказала що послуги з перевезення протягом 2016-2018 рр. в адресу ФОП ОСОБА_4 не надавала.

19.07.2019 допитано як свідка ФОП ОСОБА_35 , яка вказала що послуги з перевезення протягом 2016-2018 рр. в адресу ФОП ОСОБА_4 не надавала.

19.07.2019 в адреси СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві, Запорізькій, Дніпропетровській, Київській областях, з метою встановлення та відпрацювання службових осіб ТОВ «Біз Торг Сервіс», ТОВ «Надія 2012», ТОВ «ТД «Смарт», ТОВ «Стірра-Промінвест», з приводу фінансово-господарських взаємовідносинам з ФОП ОСОБА_4

30.07.2019 надійшли матеріали виконання постанови про проведення процесуальних дій від СУ ФР ГУ ДФС у Черкаській області, з яких встановлено факт замовлення послуг з перевезення фігурантом провадження ОСОБА_7 .

08.08.2019 проведено тимчасовий доступ до речей і документів, що становлять банківську таємницю клієнтів ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , що перебувають у володінні АТ „Банк Січ.

20.08.2019 надійшли матеріали виконання постанови про проведення процесуальних дій від СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області, з яких вбачається факт відсутності за місцем реєстрації службових осіб ТОВ «Біз Торг Сервіс» та ТОВ «Стірра-Промінвест».

20.08.2019 надійшли матеріали виконання постанови про проведення процесуальних дій від СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві, з яких вбачається факт відсутності за місцем реєстрації службових осіб ТОВ «Надія 2012», ТОВ «ТД «Смарт».

27.08.2019 в адресу СУ ФР ГУ ДФС у Львівській області направлено постанову про проведення процесуальних дій на іншій території, з метою встановлення та відпрацювання службових осіб ТОВ «Компанія Трансбуд ЛТД», з приводу фінансово-господарських взаємовідносинам з ФОП ОСОБА_4

18.09.2019 допитано як свідка ОСОБА_36 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

20.09.2019 допитано як свідка ОСОБА_37 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

24.09.2019 допитано як свідка ОСОБА_38 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

25.09.2019 допитано як свідка ОСОБА_39 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

25.09.2019 допитано як свідка ОСОБА_39 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

27.09.2019 допитано як свідка ОСОБА_40 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

30.09.2019 допитано як свідка ОСОБА_41 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

04.10.2019 в адресу ОУ ГУ ДФС у Кіровоградській області надано доручення в порядку ст. 40 КПК України, з метою встановлення осіб причетних до скоєння кримінального правопорушення.

21.10.2019 отримано ухвалу Ленінського районного суду м. Кіровограда про надання дозволу на проведення тимчасового доступу до речей і документів реєстраційної справи ТОВ «Надія 2012». Ухвалу з метою виконання направлено до Печерської районної в м. Києві державної адміністрації.

21.10.2019 отримано ухвалу Ленінського районного суду м. Кіровограда про надання дозволу на проведення тимчасового доступу до речей і документів реєстраційної справи ТОВ «Біз Торг Сервіс». Ухвалу з метою виконання направлено до Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради.

25.06.2019 допитано як свідка ОСОБА_42 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

29.10.2019 отримано ухвалу Ленінського районного суду м. Кіровограда про надання дозволу на проведення тимчасового доступу до речей і документів реєстраційної справи ТОВ «ТД «Смарт». Ухвалу з метою виконання направлено до Оболонської в м. Києві державній адміністрації.

06.11.2019 отримано ухвалу Ленінського районного суду м. Кіровограда про надання дозволу на проведення тимчасового доступу до речей і документів реєстраційної справи ТОВ «Компанія Трансбуд ЛТД». Ухвалу з метою виконання направлено до Білоцерківської районної державної адміністрації Київської області.

13.11.2019 проведено тимчасовий доступ до речей і документів, в ході якого вилучено реєстраційну справу ТОВ «Біз Торг Сервіс», що перебувала у володінні відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб підприємців Департаменті адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради.

19.11.2019 проведено тимчасовий доступ до речей і документів, в ході якого вилучено реєстраційну справу ТОВ «Надія 2012», що перебувала у володінні відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб підприємців Печерської в м. Києві державній адміністрації.

06.12.2019 проведено тимчасовий доступ до речей і документів, в ході якого вилучено реєстраційну справу ТОВ «Компанія Трансбуд ЛТД», що перебувала у володінні Білоцерківської районної державної адміністрації Київської області.

12.12.2019 винесено постанову про відібрання експериментальних зразків почерку та підпису засновника та директора ТОВ «Компанія Трансбуд ЛТД» ОСОБА_43 13.12.2019 відібрано експериментальні зразки почерку та підпису засновника та директора ТОВ «Компанія Трансбуд ЛТД» ОСОБА_43

13.12.2019 допитано як свідка засновника та директора ТОВ «Компанія Трансбуд ЛТД» ОСОБА_43 , який показав що жодного відношення до діяльності вказаного підприємства не має та його не реєстрував. Особа ФОП ОСОБА_4 йому не знайома, послуг в адресу останнього не надавав.

28.12.2019 в адресу юридичного управління ГУ ДПС у Кіровоградській області направлено службову записку, з метою отримання інформації щодо стану оскарження ППР винесених на підставі акту перевірки діяльності ФОП ОСОБА_4 . Згідно відповіді, податкові-повідомлення рішення скасовані рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду. Направлена апеляційна скарга на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду.

06.01.2020 в адресу КЗ «Кіровоградська обласна психіатрична лікарня» направлено запит в порядку ст.ст. 40, 93 КПК України направлено запит, з метою встановлення факту перебування на обліку у вказаному закладі ОСОБА_4 29.01.2020 надійшла відповідь, з якої вбачається, що ОСОБА_4 за медичною допомогою не звертався.

06.01.2020 в адресу КЗ «Кіровоградський обласний наркологічний диспансер» направлено запит в порядку ст.ст. 40, 93 КПК України направлено запит, з метою встановлення факту перебування на обліку у вказаному закладі ОСОБА_4 29.01.2020 надійшла відповідь, з якої вбачається, що ОСОБА_4 за медичною допомогою не звертався.

06.01.2020 в адресу УІАП ГУНП в Кіровоградській області направлено вимогу в порядку ст.ст. 40, 93 КПК України направлено запит, з метою встановлення факту перебування на обліку ДІТ МВС України та УІАП ГУНП ОСОБА_4 31.01.2020 отримана відповідь, з якої вбачається, що ОСОБА_4 до кримінальної відповідальності не притягався.

15.01.2020 додатково допитано як свідка ОСОБА_20 , який підтвердив факт реалізації протягом 2016-2017 років в адресу ОСОБА_4 лушпиння соняшникового гранульованого. Також вказав, що під час здійснення вказаних операцій спілкувався безпосередньо з ОСОБА_4 та ОСОБА_5

20-21.01.2020 проведено огляд інформації отриманої в результаті проведення комп`ютерних експертиз по техніці, вилученій в ході обшуку за місцем проживання ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 . В ході огляду було виявлено ряд електронних файлів, в тому числі програми Skype, який підтверджує факт взаємодії ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , в ході незаконної діяльності, що фактично призвела до умисного ухилення від сплати податків у особливо великому розмірі.

10.02.2020 допитано як свідка ОСОБА_38 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

13.02.2020 допитано як свідка ОСОБА_39 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

21.02.2020 допитано як свідка ОСОБА_39 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

24-25.02.2020 проведено детальний огляд руху коштів по розрахунковому рахунку ФОП ОСОБА_4 відкритому у ПАТ „Кредобанк.

09.03.2020 в адреси СУ ФР ГУ ДФС у м. Києві та Запорізькій області, з метою встановлення та відпрацювання службових осіб ТОВ «Біз Торг Сервіс», ТОВ «Надія 2012», ТОВ «ТД «Смарт», ТОВ «Стірра-Промінвест», з приводу фінансово-господарських взаємовідносинам з ФОП ОСОБА_4 . Згідно отриманих матеріалів, встановлено факт відсутності підприємств за податковими адресами.

16.03.2020 в адреси СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській, Київській областях, з метою встановлення та відпрацювання службових осіб ТОВ «Біз Торг Сервіс», ТОВ «Надія 2012», ТОВ «ТД «Смарт», ТОВ «Стірра-Промінвест», з приводу фінансово-господарських взаємовідносинам з ФОП ОСОБА_4 . Згідно отриманих матеріалів, встановлено факт відсутності підприємств за податковими адресами.

20.03.2020 в адресу юридичного управління ГУ ДПС у Кіровоградській області направлено службову записку, з метою отримання інформації щодо стану оскарження ППР винесених на підставі акту перевірки діяльності ФОП ОСОБА_4 . Згідно отриманої відповіді, в адресу Дніпропетровського апеляційного суду направлено апеляційну скаргу (дата засідання не визначена).

13.04.2020 додатково допитано як свідка ОСОБА_28 , який показав що послуг з перевезення товарно-матеріальних цінностей ФОП ОСОБА_4 не надавав.

21.04.2020 додатково допитано як свідка ОСОБА_29 , яка показала що дійсно являється директором ТОВ «Славутич-Транс» та що її підприємство послуг з перевезення ФОП ОСОБА_4 не надавало.

14.05.2020 проведено огляд інформації з ЄРПН щодо формування податкового кредиту ФОП ОСОБА_4

18.05.2020 проведено огляд декларацій про майновий стан і доходи ФОП ОСОБА_4 за 2016-2018 роки.

25-26.05.2020 проведено огляди інформації про грошові рахунки ФОП ОСОБА_44 , відкриті у АТ КБ «Приватбанк». Під час зазначених оглядів установлено факти перерахування грошових коштів за придбання об`єктів нерухомості, на яке від сільських, селищних та міських рад протягом 2016-2018 років на загальну суму 15,5млн.грн.

18.06.2020 в адресу юридичного управління ГУ ДПС у Кіровоградській області направлено службову записку, з метою отримання інформації щодо стану оскарження ППР винесених на підставі акту перевірки діяльності ФОП ОСОБА_4 . Відповідь не надходила.

14.08.2020 до матеріалів кримінального провадження долучено висновок №13/11-28-16-07/2787201455 від 14.08.2020 «Про результати аналітичного дослідження фінансових та господарських операцій фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 ), щодо наявності правопорушень при нарахуванні (сплаті) податку на доходи фізичних осіб до бюджету, а також правопорушень, що можуть бути пов`язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом за період з 01.01.2016 року по 31.12.2017», за висновками якого встановлені наступні порушення, а саме: встановлено заниження податкових зобов`язань з податку на доходи фізичних осіб, від провадження господарської діяльності фізичною особою-підприємцем ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 ), що підлягають нарахуванню та сплаті до бюджету на загальну сум 9048308,10 грн.; також аналізом операцій здійснених з використанням (карткових) рахунків встановлено вчинення видаткових фінансових операцій з активами коштами, що можуть бути здобуті шляхом ухилення від сплати податків на доходи фізичних осіб на загальну суму 2663055,77 грн., та прямо не пов`язаними із веденням господарської діяльності або перерахуванням (сплатою) податку до бюджету.

20.08.2020 винесено постанову про призначення судово-економічної експертизи, з метою підтвердження порушень викладених у висновку №13/11-28-16-07/ НОМЕР_1 від 14.08.2020 «Про результати аналітичного дослідження фінансових та господарських операцій фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 ), щодо наявності правопорушень при нарахуванні (сплаті) податку на доходи фізичних осіб до бюджету, а також правопорушень, що можуть бути пов`язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом за період з 01.01.2016 року по 31.12.2017», яку скеровано в адресу Кіровоградського НДЕКЦ МВС України.

Станом на поточну дату проводиться судово-економічна експертиза, з метою підтвердження порушень викладених у висновку №13/11-28-16-07/ НОМЕР_1 від 14.08.2020 «Про результати аналітичного дослідження фінансових та господарських операцій фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 ), щодо наявності правопорушень при нарахуванні (сплаті) податку на доходи фізичних осіб до бюджету, а також правопорушень, що можуть бути пов`язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом за період з 01.01.2016 року по 31.12.2017», яку скеровано в адресу Кіровоградського НДЕКЦ МВС України.

На даний час прийняти законне рішення по даному кримінальному провадженню не представляється за можливе, оскільки станом на поточну дату проводиться судово-кономічна експертиза, за результатами якої буде прийнято кінцеве рішення у кримінальному провадженні.

10.07.2020 ухвалою Ленінського районного суду м. Кіровограда строк досудового розслідування по кримінальному провадженню №32018120010000042 від 18.07.2018, за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, продовжено на шість місяців, тобто до 18.01.2021.

Строк досудового розслідування у даному кримінальному провадженні закінчується 18.01.2021, але завершити його до вказаного строку не представляється можливим, у зв`язку із особливою складністю провадження, а також тим, що по кримінальному провадженню необхідно виконати ряд слідчих дій та прийняти ряд процесуальних рішень: провести судово-економічну експертизи з врахуванням доказів отриманих в ході досудового розслідування, з метою підтвердження висновків сектору боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом ГУ ДФС у Кіровоградській області; за наявності підстав скласти та вручити підозру особам причетним до протиправної діяльності ФОП ОСОБА_4 .

З посиланням на викладені обставини зазначається про необхідність продовження строку досудового розслідування.

Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав та просив клопотання задовольнити, пославшись на обставини зазначені у клопотанні.

Заслухавши слідчого, дослідивши клопотання та долучені в його обґрунтування матеріали, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Так, відповідно до ч.1ст.219 КПК України, строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження.

Відповідно до абз.2 ч.1ст.219 КПК Українистрок досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить:

1) шість місяців - у кримінальному провадженні щодо кримінального проступку;

2) дванадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо злочину невеликої або середньої тяжкості;

3) вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Згідно ч.1ст.294 КПК Україниякщо досудове розслідування злочину або кримінального проступку до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений в абзаці другому частини першоїстатті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути неодноразово продовжений слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 1-3 частини другоїстатті 219 цього Кодексу.

Стаття 9 КПК Українивказує, що під час кримінального провадження суд, слідчий суддя, прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий, інші службові особи органів державної влади зобов`язані неухильно додержуватися вимогКонституції України, цього Кодексу, міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, вимог інших актів законодавства.

Прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий зобов`язані всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, виявити як ті обставини, що викривають, так і ті, що виправдовують підозрюваного, обвинуваченого, а також обставини, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень.

Статтею 28 КПК Україниоднією з засад кримінального провадження визначено дотримання розумних строків його здійснення.

Слідчий суддя, перевіривши клопотання сторони обвинувачення про продовження строків досудового розслідування в рамках кримінального провадження № 32018120010000042 від 18.07.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3ст. 212 КК Українита матеріали, долучені до клопотання, приходить до переконання, що подане клопотання є обґрунтованим, належним чином вмотивованим та таким, яке в повній мірі відповідає вимогамКримінального процесуального кодексу України.

Слідчий суддя вважає й обґрунтованими доводи сторони обвинувачення в частині наявності обставин, які перешкоджали здійснити вищевказані процесуальні дії раніше, до закінчення строку досудового розслідування.

З урахуванням викладеного, враховуючи конкретні обставини кримінального провадження, ті обставини, що строк досудового розслідування спливає 18.01.2021 року, разом з тим здійснити зазначені у клопотанні процесуальні дії у передбачений законом строк не надається можливим з об`єктивних причин, зокрема проведення на даний час експертних досліджень, слідчий суддя приходить до переконання, що клопотання сторони обвинувачення підлягає задоволенню.

Керуючись ст. 219, 294, 295-1, 369-372 КПК України,

п о с т а н о в и в:

клопотання слідчого про продовження строку досудового розслідування задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 18.07.2018 №32018120010000042, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, на шість місяців, тобто до 18.07.2021.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

Ленінського районного суду

м. Кіровограда Євгеній Миколайович Тьор

Джерело: ЄДРСР 94397366
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку