open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 933/779/20

Провадження № 3/933/2/21

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 січня 2021 року смт Олександрівка

Суддя Олександрівського районного суду Донецької області Шинкаренко А.І. розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління Держпраці у Донецькій області, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,уродженки с.Знаменівка,Олександрівського районуДонецької області,громадянки України,раніше працюючоїдиректором ТОВ"Інкубаторнепідприємство", проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ,

- за ч. 3 ст. 41 Кодексу України про адміністративне правопорушення,

в с т а н о в и в:

До Олександрівського районного суду Донецької області надійшов адміністративний матеріал відносно ОСОБА_1 , про притягнення її до адміністративної відповідальності за ч. 3 ст. 41 КУпАП.

З 25 вересня 2020 року по 08 жовтня 2020 року, під час інспекційного відвідування Товариства з обмеженою відповідальністю "Інкубаторне підприємство" (ЄДРПОУ 30886081, за адресою: вулиця Будівельників, 34, смт Олександрівка, Олександрівського району Донецької області), з питань додержання вимог законодавства про працю, було встановлено, що директор товариства ОСОБА_1 , використовувала найману працю 2 працівників, без укладення трудового договору, чим допустила порушення ч.3 ст.24 КЗпП України, за що передбачена адміністративна відповідальність за ч.3 ст.41 КУпАП.

В судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину не визнала, та пояснила, що 24.09.2020 року вона, працюючи директором ТОВ "Інкубаторне підприємство", прийняла на роботу 2 робітників, про що було внесено відомості до програми "M.E.Doc". Вона була впевнена, що дані в електронному вигляді збереглися.

Заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, дослідивши матеріали справи, встановлено таке.

Згідно вимог ст.245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Відповідно до вимог ст.280 КУпАП, суд при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст. 251 Кодексу України про адміністративне правопорушення доказами є будь-які фактичні дані, на підставі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Положеннями ч. 3 ст. 41 КУпАП закріплено, що відповідальність за вказане правопорушення настає за фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), допуск до роботи іноземця або особи без громадянства та осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо надання статусу біженця, на умовах трудового договору (контракту) без дозволу на застосування праці іноземця або особи без громадянства.

Частиною 3 ст. 24 КЗпП України визначено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Факт вчинення ОСОБА_1 вказаного правопорушення, підтверджується дослідженими у судовому засіданні доказами: протоколом про адміністративне правопорушення №ДЦ26816/2054/АВ/ПТ від 09.10.2020 року, актом інспекційного відвідування юридичної особи, яка використовує найману працю № ДЦ26816/2054/АВ від 08 жовтня 2020 року, довідкою Олександрівської ДПІ ГУ ДПС у Донецькій області від 18.12.2020 року, випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Отже,своїми діями ОСОБА_1 вчинила правопорушення, передбачене ч.3ст.41 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до ч. 2 ст. 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частині третій цієї статті.

Згідно п. 7 ч. 1 ст. 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин, зокрема, закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

Оскільки, ОСОБА_1 ставиться за провину вчинення правопорушення 08 жовтня 2020 року, на час розгляду справи в суді, а саме 15 січня 2021 року, сплинули строки накладення адміністративного стягнення, передбачені статтею 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а тому, вважаю за необхідне закрити провадження у даній справі на підставі п. 7 ч.1 ст. 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Керуючись ч.2 ст. 38, ст. 41, п. 7 ч. 1 ст. 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя,

п о с т а н о в и в:

Визнати ОСОБА_1 винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення за ч. 3 ст.41Кодексу України про адміністративні правопорушеннявідносноОСОБА_1 , у зв`язку з закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбаченихч. 2 ст. 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення, у період яких може бути застосовано адміністративне стягнення.

На постанову може бути подана апеляційна скарга до Донецького апеляційногосудучерез Олександрівський районний суд Донецької області протягом десяти днів з дня її винесення.

Суддя А.І. Шинкаренко

Джерело: ЄДРСР 94187153
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку