open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 428/10246/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 січня 2021 року м. Сєвєродонецьк

Сєвєродонецький міський суд Луганської області у складі:

головуючого судді - Бароніна Д.Б.,

за участю секретаря - Підгорної Я.Е.,

представника позивача - ОСОБА_2,

представника відповідача КП «СТКЕ» - Петрука С.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Комунального підприємства «Сєвєродонецьктеплокомуненерго», Комунального підприємства «Житлосервіс «Світанок» про зобов`язання надати платіжні документи для оплати послуг, -

ВСТАНОВИВ:

1. Позиції сторін, процесуальні дії

1.1. ОСОБА_1 звернувся до Сєвєродонецького міського суду Луганської області з позовом до Комунального підприємства «Сєвєродонецьктеплокомуненерго» (далі - КП «СТКЕ»), Комунального підприємства «Житлосервіс «Світанок» про зобов`язання надати платіжні документи для оплати послуг, посилаючись на наступне.

Позивач є власником квартири, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , на підставі договору купівлі-продажу квартири, посвідченого 10.04.2020 приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Криворучком В.П., зареєстрованого в реєстрі за № 102. На даний час йому стало відомо, що по особовому рахунку попередніх власників вказаної квартири існує нарахована та несплачена заборгованість за комунальні послуги перед відповідачами. Позивач не є правонаступником попередніх власників квартири, тому не зобов`язаний сплачувати заборгованість, яка утворилася з їх вини. До 10.04.2020 позивач комунальними послугами не користувався і споживачем послуг відповідачів не був. Представник позивача ОСОБА_2 звернувся до відповідачів з письмовими заявами щодо отримання інформації, зокрема, з якої причини у інформаційному листі послуг ЖКГ зазначається сума боргу за спожиті послуги до 10.04.2020, та отримав відповіді, з яких вбачається, що надання квитанції без суми заборгованості попередніх власників та користувачів квартири є неможливим, оскільки у квитанціях висвітлюється стан особового рахунку з усіма проплатами чи заборгованостями та обнуління боргу по особовим рахункам є неможливим.

Враховуючи викладене, позивач звернувся з даним позовом до суду та просить зобов`язати відповідачів надати йому інформаційний лист послуг ЖКГ та телекомунікацій та/або інший платіжний документ для оплати послуг, наданих відповідачами, за адресою: АДРЕСА_1 , з відображенням вартості кожного місячного платежу, починаючи з 01.05.2020 без інформації стосовно інших періодів та споживачів за вказаною адресою, не відображаючи в інформаційному листі послуг ЖКГ та телекомунікацій інформацію стосовно інших періодів та споживачів.

1.2. Представники відповідачів надали до суду відзиви, в яких вказано, що на виконання рішення Сєвєродонецької міської ради № 2801 від 22.12.1998 «Про створення Єдиної платіжної системи в м. Сєвєродонецьк» та постанови Кабінету Міністрів України № 848 від 21.10.1995 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», для взаємодії та обробки даних з Ощадбанком та вузлами зв`язку, а також для забезпечення видачі абонентам довідок про розміри платежів та стан заборгованості, з метою призначення житлових субсидій, комунальне підприємство перейшло на Єдину систему кодування абонентів, розроблену виконкомом. Таким чином, квартирі АДРЕСА_1 , було присвоєно відповідний номер особового рахунку. У зв`язку з тим, що особовий рахунок відкривається не за особою, а за житловим приміщенням переоформлення відбувається лише в ПІБ власника або квартиронаймача. Відкриття нового особового рахунку відбувається лише в разі новозбудованого житлового приміщення на підставі ордеру або іншого документу, що засвідчує його право на те чи інше житлове приміщення, а також за рішенням суду. Виходячи з цього, відкриття особового рахунку відбувається шляхом переоформлення вже відкритого номерного особового рахунку на іншого квартиронаймача або власника. Чинним законодавством не встановлено процедури визнання боргу за житлово-комунальні послуги безнадійним та не визначено механізму його списання, а тому така заборгованість зазначається на особовому рахунку та довідках. Вичерпний перелік припинення зобов`язання передбачено главою 50 Цивільного кодексу України. Позивач та його представник не звертались до КП «СТКЕ» з проханням щодо надання інформації по особовому рахунку за адресою: АДРЕСА_1 . Отже, вбачається, що особовий рахунок, відкритий на ім`я споживача житлово-комунальних послуг ОСОБА_1 , є документом внутрішньогосподарського обліку господарських операцій КП «СТКЕ», на якому обліковується вся інформація щодо нарахувань та оплати за послуги з централізованого опалення і списання з цього внутрішнього господарського документа будь-яких сум є правом КП «СТКЕ». Також, сплати заборгованість за послугу з централізованого опалення, яка накопичена попереднім власником, від позивача КП «СТКЕ» не вимагало.

Також, представник КП «Сєвєродонецьктеплокомуненерго» надав до суду додаткові письмові пояснення, в яких вказав, що списання будь-яких сум заборгованості є правом, а не обов`язком відповідачів. Чинним законодавством не передбачено захисту прав та інтересів на майбутнє. Дії відповідачів не порушують права позивача як споживача та не позбавляють його можливості реалізовувати свої права. Сама по собі вказівка у особовому рахунку відомостей про заборгованість не тягне для позивача негативних наслідків.

1.3. В судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені вимоги.

Представник відповідача КП «Сєвєродонецьктеплокомуненерго» в судовому засіданні заперечував проти задоволення позову.

Представник відповідача КП «Житлосервіс «Світанок» в судове засідання не з`явився, про день, час та місце слухання справи повідомлявся належним чином.

2. Обставини справи, зміст спірних правовідносин

2.1. Відповідно до копії договору купівлі-продажу серії НОК №296416, посвідченого 10.04.2020 приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Криворучком В.П., ОСОБА_3 передав у власність ОСОБА_1 квартиру, розташовану за адресою: АДРЕСА_1 .

З витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №206591622 від 10.04.2020 вбачається, що право власності на квартиру, розташовану за адресою: АДРЕСА_1 , зареєстроване за ОСОБА_1 з 10.04.2020.

2.2. 19.11.2020 адвокат Тріфонов Є.О. в інтересах ОСОБА_1 звернувся до КП «СТКЕ» та КП «Житлосервіс «Світанок» з заявами, в яких просив повідомити з якої причини в інформаційному листі послуг ЖКГ за адресою: АДРЕСА_1 , зазначається сума боргу за спожиті послуги до 10.04.2020 та якими нормативними актами вони керуються, зазначаючи в інформаційному листі послуг ЖКГ за адресою: АДРЕСА_1 , борги інших періодів та споживачів, аніж ОСОБА_1 .

Згідно з копією відповіді КП «СТКЕ» №11-783 від 25.11.2020 комунальне підприємство перейшло на Єдину систему кодування абонентів, розроблену виконкомом. Таким чином, квартирі АДРЕСА_1 , було присвоєно відповідний номер особового рахунку. В зв`язку з тим, що особовий рахунок відкривається не за особою, а за житловим приміщенням переоформлення відбувається лише в ПІБ власника або квартиронаймача. Відкриття нового особового рахунку відбувається лише в разі новозбудованого житлового приміщення на підставі ордеру або іншого документу, що засвідчує його право на те чи інше житлове приміщення, а також за рішенням суду. Виходячи з цього, відкриття особового рахунку відбувається шляхом переоформлення вже відкритого номерного особового рахунку на іншого квартиронаймача або власника. Враховуючи вищевикладене, відповідно до статті 8 Закону України від 16 липня 1999 року «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Закону України «Про житлово-комунальні послуги», КП СТКЕ за особовим рахунком здійснює облік всіх господарських операцій підприємства: нарахування вартості за теплову енергію, її перерахунок, призначення субсидій та пільг, відомості по оплатам та інші операції.

Відповідно до копії відповіді Комунального підприємства «Житлосервіс «Світанок» №5516 від 25.11.2020 згідно договору купівлі-продажу № 102 від 10.04.2020 для оплати за послуги з управління багатоквартирного будинку по квартирі АДРЕСА_1 , 01.08.2020 був переоформлений особовий рахунок НОМЕР_1 . Особовий рахунок є єдиним по всім комунальним послугам окрім енергопостачання по кожній адресі, який був затверджений рішенням Сєвєродонецької міської ради № 2801 від 22.12.1998 року «Про створення Єдиної платіжної системи в м. Сєвєродонецьку», де було вирішено перейти на єдину систему кодування абонентів розроблену виконкомом. Тобто два особових рахунки на одну адресу не може існувати, так як особовий рахунок присвоюється до кожної квартири одноразово та вноситься до бази, то зі зміною власника квартири, номер особового рахунку залишається колишнім, разом із боргами колишнього користувача послуг, якщо вони не сплачені, то автоматично випливають, а потім друкується в інформаційному листі послуг ЖКГ та телекомунікацій за кожний місяць. З грудня 2006 року Комунальне підприємство «Єдиний розрахунковий центр м. Сєвєродонецьк (КП ЄРЦС) код ЄДРПОУ 32830821, на прохання жителів м. Сєвєродонецьк, експериментально, почали друкувати інформаційні листи послуг ЖКГ, які стали зручним способом інформування населення, що в подальшому призвело до укладань договорів з іншими КП та ТОВ м. Сєвєродонецьк про розміщення їх інформації (перелік послуг, тарифу та інше), а саме: з КП «Сєвєродонецькводоканал», ТОВ «Таун Сервіс», КП СКС, ТЕЦ, Домофон та інші. Абонентна ділянка КП «Житлосервіс» Світанок»» на підставі положення КП «Житлосервіс» Світанок»» продовжує здійснювати завдання КП ЄРЦС, тобто щомісяця формувати і друкувати інформаційні листи з рекламою згідно даним КП «Житлосервіс «Світанок» та інформації наданої комунальними підприємствами міста, які уклали договори з КП «Житлосервіс «Світанок».

2.3. З копії інформаційного листа послуг ЖКГ та телекомунікацій за жовтень 2020 року вбачається, що за адресою: АДРЕСА_1 значиться заборгованість за надані послуги КП «Житлосервіс «Світанок» в сумі 29323,23 грн., КП «СКС» - 1157,40 грн., КП «СТКЕ» - 74137,24 грн., ДП «Сєвєродонецька ТЕЦ» - 18747,47 грн.

У вищевказаному інформаційному листі наявна також інформація про нараховані за останній місяць суми оплат за комунальні послуги.

Згідно із судовим наказом від 23.12.2020 по справі № 428/8627/20 Сєвєродонецьким міським судом Луганської області було стягнуто з ОСОБА_1 на користь Комунального підприємства «Сєвєродонецьктеплокомуненерго» заборгованість за послуги централізованого опалення у сумі 37205 гривень 16 копійок, а також сплачений судовий збір у сумі 210 грн. 20 коп.

2.4. Зміст спірних правовідносин зводиться до того, чи зобов`язані відповідачі надати позивачу інформаційні листи або інші платіжні документи для оплати відповідних житлово-комунальних послуг без відображення періоду та платежів, які виникли до 01.05.2020, та чи призведе покладення на відповідачів такого обов`язку до ефективного захисту будь-яких прав позивача.

3. Релевантні джерела права

3.1. Зобов`язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 ЦК України, відповідно до якої цивільні права та обов`язки виникають з дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також з дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією продовжують цивільні права та обов`язки.

Згідно зі ст. 4 ЦПК України та ст. 15 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Згідно із ч. 1, 2 ст. 5 ЦПК України, здійснюючи правосуддя, суд захищає права, свободи та інтереси фізичних осіб, права та інтереси юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором.

У випадку, якщо закон або договір не визначають ефективного способу захисту порушеного, невизнаного або оспореного права, свободи чи інтересу особи, яка звернулася до суду, суд відповідно до викладеної в позові вимоги такої особи може визначити у своєму рішенні такий спосіб захисту, який не суперечить закону.

Частиною 2 ст. 16 ЦК України передбачено, що способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути:1) визнання права; 2) визнання правочину недійсним; 3) припинення дії, яка порушує право; 4) відновлення становища, яке існувало до порушення; 5) примусове виконання обов`язку в натурі; 6) зміна правовідношення; 7) припинення правовідношення; 8) відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди; 9) відшкодування моральної (немайнової) шкоди; 10) визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.

Суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом чи судом у визначених законом випадках.

Відповідно до ст. 317 ЦК України власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном.

Згідно зі ст. 322 ЦК України власник зобов`язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом .

3.2. Статтями 7, 8 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначені права та обов`язки споживача й виконавця житлово-комунальних послуг, зокрема, правом споживача є одержання вчасно та відповідної якості житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору, а обов`язком - укладення договору про надання житлово-комунальних послуг таоплата наданих житлово-комунальних послуг за цінами/тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у строки, встановлені відповідними договорами. Обов`язком виконавця є забезпечення своєчасності надання, безперервності і відповідної якості комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договорів про їх надання.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач здійснює оплату за спожиті житлово-комунальні послуги щомісяця, якщо інший порядок та строки не визначені відповідним договором.

Порядок надання послуги з управління багатоквартирним будинком, що здійснюється управителем на підставі договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, укладеного відповідно до Законів України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» та «Про житлово-комунальні послуги» визначається Правилами надання послуги з управління багатоквартирним будинком, затвердженими постановою КМУ від 5 вересня 2018 р. № 712.

3.3. Засади забезпечення комерційного, у тому числі розподільного, обліку послуг з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та забезпечення відповідною обліковою інформацією споживачів таких послуг визначені Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання».

Згідно із ч. 1, 2 ст. 8 вищевказаного Закону рахунки на оплату наданої комунальної послуги формуються виконавцем або визначеною власником (співвласниками) іншою особою, що здійснює розподіл обсягів комунальної послуги, на основі показань вузла комерційного обліку відповідної комунальної послуги згідно з вимогами статей 9-11 цього Закону.

Виконавець або визначена власником (співвласниками) інша особа, що здійснює розподіл обсягів комунальної послуги, формує та надає споживачу (його представнику) рахунки на оплату наданої комунальної послуги щомісяця.

Відповідно до п. 36 Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії, затверджених постановою КМУ від 21 серпня 2019 р. № 830, рахунок на оплату спожитої послуги надається споживачу на безоплатній основі щомісяця відповідно до статті 8 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання».

Рахунки на оплату послуг формуються виконавцем або визначеною власником (співвласниками) іншою особою, що здійснює розподіл обсягів послуг, на основі показань вузлів комерційного обліку з урахуванням показань вузлів розподільного обліку відповідно до Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" та надаються споживачу (його представнику) у строк не пізніше ніж за 10 календарних днів до граничного строку внесення плати за послуги, визначеного договором.

3.4. В ч. 1 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів»вказано, що споживачі під час укладення, зміни, виконання та припинення договорів щодо отримання (придбання, замовлення тощо) продукції, а також при використанні продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на, зокрема, захист своїх прав державою, належну якість продукції та обслуговування, звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав.

Згідно із ст. 21 вищевказаного Закону, права споживача вважаються в будь-якому разі порушеними, якщо, зокрема:

- при наданні послуги, від якої споживач не може відмовитись, а одержати може лише в одного виконавця, виконавець нав`язує такі умови одержання послуги, які ставлять споживача у нерівне становище порівняно з іншими споживачами та/або виконавцями, не надають споживачеві однакових гарантій відшкодування шкоди, завданої невиконанням (неналежним виконанням) сторонами умов договору;

- порушується принцип рівності сторін договору, учасником якого є споживач;

- будь-яким чином (крім випадків, передбачених законом) обмежується право споживача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про відповідну продукцію;

- ціну продукції визначено неналежним чином.

4. Оцінка доказів та аргументів сторін

4.1. Суд звертає увагу на те, що особа має право на захист свого цивільного права в судовому порядку у разі його порушення, невизнання або оспорювання. При цьому, згідно із статтею 5 ЦПК України, позивач має визначити такий спосіб захисту, який не суперечить закону та який є ефективним.

Тобто, позивач повинен довести, що його цивільне право або інтерес не визнається, оспорюється чи порушується, а суд має встановити, що заявлений позивачем спосіб захисту призведе до ефективного захисту прав або інтересів позивача.

В даному випадку підставою позову є твердження про те, що позивач після купівлі квартири 10.04.2020 не набув обов`язку зі сплати боргу за послуги з централізованого опалення (теплопостачання) та за послуги з управління багатоквартирним будинком (утримання будинків, споруд та прибудинкових територій), проте відповідачі вказують в інформаційних листах всю суму оплати житлово-комунальних послуг, в тому числі і ту, яка утворилася за період до 10.04.2020.

На думку суду, позивачем або його представником не надано жодних доказів того, що КП «Житлосервіс «Світанок» вважає позивача таким, що має сплатити борг за послуги з управління багатоквартирним будинком за період до 10.04.2020. Зі змісту відзиву КП «Житлосервіс «Світанок» вбачається, що вони не заявляли та не заявляють вимог про сплату саме позивачем боргу за вищевказані житлово-комунальні послуги за період до 10.04.2020. В договорі купівлі-продажу квартири від 10.04.2020 також не вказано про те, що новий власник квартири бере на себе обов`язок по сплаті боргу за житлово-комунальні послуги, який утворився до 10.04.2020.

Стосовно факту подання КП «Сєвєродонецьктеплокомуненерго» заяви про видачу судового наказу та наступної видачі судом відповідного наказу про стягнення з позивача заборгованості з оплати послуг за централізоване опалення, в тому числі за період до 10.04.2020, суд зазначає, що ефективним, належним та законним способом захисту позивачем своїх прав в такому випадку може бути подання заяви про скасування судового наказу. Виключення з інформаційного листа певних відомостей не призведе до необхідності скасування судового наказу.

На думку суду, задоволення позовної вимоги про зобов`язання відповідачів надати позивачу платіжні документи для оплати послуг не призведе до ефективного захисту прав позивача. Зокрема, задоволення цієї вимоги не призведе до списання з особового рахунку сум заборгованості, які утворилися до 10.04.2020, та не позбавить відповідачів можливості в подальшому вказувати в інформаційних листах ті суми загальної заборгованості, які відповідачі вважатимуть за необхідне.

4.2. Суд вважає, що позивачем взагалі не доведено, що сама по собі вказівка у інформаційному листі загальних сум заборгованості по житлово-комунальним послугам за певною адресою порушує права позивача.

Стосовно посилань представника позивача на те, що позивач не має змоги належним чином утримувати своє майно, суд зазначає, що у інформаційних листах, які надходять позивачу, наявний розділ із інформацією про нараховану суму оплати відповідних житлово-комунальних послуг за певний місяць. Тобто, інформаційний лист містить достатню інформацію для належного виконання позивачем своїх зобов`язань зі сплати комунальних послуг за період з 10.04.2020.

Суд звертає особливу увагу на те, що в даному випадку позивач або його представник не надали доказів того, що вони зверталися до відповідачів із запитами стосовно надання інформації про розмір оплати відповідних житлово-комунальних послуг за період з 01.05.2020 без інформації стосовно інших періодів та споживачів, і їм було відмовлено у наданні такої інформації.

Крім того, в судовому засіданні представник КП «Сєвєродонецьктеплокомуненерго» вказав, що в разі оплати позивачем послуг з централізованого теплопостачання із одночасною вказівкою призначення платежу для погашення боргу за певний період, такий платіж буде спрямований саме на погашення боргу за той період, який обере позивач. Тобто, вказівка у інформаційному листі загальної суми заборгованості за адресою квартири позивача не призводить до неможливості погашення позивачем лише того боргу, який утворився з 10.04.2020.

Разом з тим, до суду не було надано доказів того, що позивач в період з 10.04.2020 оплачував будь-які житлово-комунальні послуги і суми такої оплати зараховувалися в рахунок погашення заборгованості, яка виникла до 10.04.2020. Тобто, позивач не довів, що вказівка у інформаційному листі загальної суми заборгованості призводить до порушення або невизнання його прав на оплату належної кількості послуг за належний період. Також, позивач не заявляв вимог про зобов`язання відповідних комунальних підприємств здійснити зарахування певних сум платежів в рахунок погашення того боргу, який виник після 10.04.2020.

4.3. Посилання представника позивача на норми статей 4, 21 Закону України «Про захист прав споживачів» є неспроможними.

Зокрема, вказівка у інформаційному листі загальної суми заборгованості, яка обліковується за певною адресою, не призводить до неналежної якості житлово-комунальних послуг, які надаються позивачу.

Також, це не є нав`язуванням умов одержання житлово-комунальних послуг, адже відомості, викладені у інформаційному листі, лише інформують про певний розмір облікованої заборгованості за певною адресою заборгованості та не свідчать про те, що позивач має сплатити весь розмір заборгованості для отримання житлово-комунальних послуг. Виключення з інформаційного листа певних відомостей не призведе до необхідності списання будь-яких сум заборгованості, які виникли в певні періоди, в тому числі і в період до 10.04.2020.

Посилання на порушення принципу рівності сторін договору є неналежними, адже відомості, які викладені у інформаційному листі, не створюють нових умов договору щодо надання будь-яких житлово-комунальних послуг.

Крім того, вказівка у інформаційному листі загальної суми заборгованості не обмежує право позивача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про якість, кількість та періоди надання житлово-комунальних послуг. Ціна житлово-комунальних послуг також не залежить від того, яка інформація вказана у інформаційному листі.

4.4. Посилання представника позивача на постанову Верховного Суду від 04.11.2020 у справі № 357/819/19 є неспроможними.

По-перше, у вказаній постанові Верховний Суд не робив висновків щодо застосування норм права, які мають бути враховані судом під час розгляду цієї справи. Висновок Верховного Суду про обґрунтованість певних позовних вимог у справі № 357/819/19 не є висновком про застосування норм права та не є обов`язковим для суду.

По-друге, на думку суду, вказівка у інформаційному листі суми загальної заборгованості за певною адресою не покладає саме на позивача обов`язку зі сплати всієї суми, а лише інформує про загальний розмір заборгованості за певною адресою. Обов`язок з оплати комунальних послуг виникає у позивача на підставі того факту, що він є власником квартири з 10.04.2020, а також на підставі відповідних законів та договорів, а не на підставі відомостей, які вказані у інформаційному листі. Тобто, зобов`язання відповідачів змінити відомості, які вказані у інформаційному листі, не призведе та не може призвести до ефективного захисту прав позивача на оплату належної кількості комунальних послуг.

По-третє, як вказано судом вище, в даному випадку у інформаційних листах, серед іншого, вказується сума заборгованості, яка нарахована за останній місяць, що дозволяє позивачу належним чином виконувати свій обов`язок зі сплати житлово-комунальних послуг за період з дати набуття права власності на квартиру.

4.5. Підводячи підсумок суд зазначає, що слід відмовити у задоволенні позову ОСОБА_1 до Комунального підприємства «Сєвєродонецьктеплокомуненерго», Комунального підприємства «Житлосервіс «Світанок» про зобов`язання надати платіжні документи для оплати послуг.

5. Розподіл судових витрат

5.1. Вирішуючи питання про розподіл судових витрат у відповідності до ст. 141 ЦПК України, суд враховує, що у задоволенні позову відмовлено, у зв`язку із чим судові витрати, які підлягають розподілу, у цій справі відсутні.

Керуючись ст.ст. 10, 12, 13, 76, 141, 258, 259, 263-265, 268, 273, 354, 355 ЦПК України, суд -

ВИРІШИВ:

Відмовити у задоволенні позову ОСОБА_1 до Комунального підприємства «Сєвєродонецьктеплокомуненерго», Комунального підприємства «Житлосервіс «Світанок» про зобов`язання надати платіжні документи для оплати послуг.

Із урахуванням пункту 15.5 Перехідних положень ЦПК України (в редакції, яка набрала чинності 15.12.2017) рішення може бути оскаржено шляхом подання апеляційної скарги до Луганського апеляційного суду через Сєвєродонецький міський суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення у повному обсязі складено та підписано 14 січня 2021 року.

Суддя Д.Б. Баронін

Джерело: ЄДРСР 94159400
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку