open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Придніпровський районний суд м.Черкаси

Номер провадження 1-кс/711/50/21

Справа № 711/136/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 січня 2021 року м. Черкаси

Слідчий суддя Придніпровського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1

при секретарі судового засідання: ОСОБА_2

за участю:

слідчого: ОСОБА_3

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м.Черкаси клопотання старшого слідчогов ОВССУ ГУНПв Черкаськійобласті ОСОБА_3 по матеріаламкримінального провадження12019250000000204від 15.07.2019за ознакамикримінального правопорушенняпередбаченого ч.2ст.364КК України про продовження строку досудового розслідування,-

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий в ОВС СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 звернувся дослідчого суддіПридніпровського районногосуду м.Черкасиз клопотанням,погодженим прокуроромвідділу Черкаськоїобласної прокуратури ОСОБА_4 ,про продовженнястроку досудовогорозслідування .

В обґрунтуванняклопотання зазначено,що 23.03.18 на офіційному Веб-сайті НКРЕКП опубліковано офіційне повідомлення в якому йдеться про те, що отримавши повноваження деякі органи місцевого самоврядування розпочали встановлювати тарифи на житлово-комунальні послуги значно вищі, ніж раніше встановлювала НКРЕКП. За даними комісії, тарифи на послугу з централізованого опалення зросли, у середньому по Україні підвищення становить 18%, проте є випадки підвищення тарифу, які ніяким чином не обґрунтовані, зокрема позиція Смілянської міської ради після отримання повноважень щодо встановлення тарифів на теплову енергію, виразилась у збільшенні тарифу на послуги з теплопостачання на 70,1%/, що є необгрунтованим.

Так, згідно ст. 20 ЗУ «Про теплопостачання» розрахунок тарифів на теплову енергію, вироблену на установках з використанням альтернативних джерел енергії для відповідних категорій споживачів здійснюється виходячи із діючих тарифів, з використанням природного газу, встановленого для відповідного суб`єкта господарювання.

Для ТОВ «СМІЛА-ТЕПЛО-2017» тариф на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, не встановлювався, а отже необхідно було застосовувати тариф на теплову енергію, вироблену на установках з використанням альтернативних джерел енергії, виходячи із середньозважених тарифів, встановлених та затверджених головою Держенергоефективності для відповідного регіону, але натомість посадові особи Смілянської міської ради затвердили тариф на виробництво теплової енергії, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії необґрунтовано завищений, а саме 1620,00 грн/Гкал (без ПДВ) замість 1131,588 грн/Гкал (без ПДВ).

За даним фактом 15.07.2019 СУ ГУНП в Черкаській області розпочато досудове розслідування кримніального провадження № 12019250000000204.

В ході розслідуваання Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області складено Довідку участі у якості спеціаліста у проведенні перевірки діяльності ТОВ «Сміла-тепло-2017» щодо дотримання вимог чинного законодавства за період 2017-2019 років, відповідно до якої встановлено ряд фактів превищення фактично сплачених коштів КЗ «Черкаська обласна психіатрична лікарня» Черкаської обласної ради, Управлінням освіти, молоді та Спорту Смілянської міської ради, КНП «Смілянська багатопрофільна лікарня ім. Софії Бобринської» Смілянської районної ради Черкаської області у 2017-2019 роках за послугим теплопостачання внаслідок перевищення граничного (максимального) розміру тарифу для ТОВ «Сміла-тепло-2017», визначеного згідно ч. 4 ст. 20 Закону України № 2633 і діючого на час прийняття виконавчим комітетом Смілянської міської ради Рішення № 390 середньозваженого тарифу, встановленого Держенергоефективності. Так, перевищення фактично сплачених КЗ «Черкаська обласна психіатрична лікарня» Черкаської обласної ради коштів за період з жовтня 2017 по грудень 2019 року склало 1913687 грн. 90 коп.

В ході досудового розслідування проведено наступні слідчі дії: проведено тимчасовий доступ до документів Смілянської міської ради, а саме документації щодо встановлення тарифу для ТОВ «Сміла-тепло-2017»; проведено тимчасовий доступ до документів ПАТ «По газопостачанню та газифікації «Черкасигаз»; проведено тимчасовий доступ до документів виконавчого комітету Смілянської міської ради, а саме матеріалів реєстраційної справи ТОВ «Сміла-тепло-2017»; проведено тимчасовий доступ до документів Смілянської ДПІ ГУ ДФС в Черкаській області, а саме податкової звітності ТОВ «Сміла-тепло-2017»; допитано в якості свідка наначальника відділу тарифної політики УЖКГ виконавчого комітету Смілянської міської ради ОСОБА_5 ; Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області складено Довідку участі у якості спеціаліста у проведенні перевірки діяльності ТОВ «Сміла-тепло-2017» щодо дотримання вимог чинного законодавства за період 2017-2019 років; проведено судово-економічну експертизу, висновком якої частково підтверджено порушення, викладені в Довідці участі у якості спеціаліста у проведенні перевірки діяльності ТОВ «Сміла-тепло-2017» щодо дотримання вимог чинного законодавства за період 2017-2019 років; допитано в якості свідка спеціаліста юрисконсульта УЖКГ виконавчого комітету Смілянської міської ради ОСОБА_6 ; допитано в якості свідка наначальника відділу тарифної політики УЖКГ виконавчого комітету Смілянської міської ради ОСОБА_7 ; допитано в якості свідка наначальника УЖКГ виконавчого комітету Смілянської міської ради ОСОБА_8 .

На теперішній час з метою повного та всебічного розслідування кримінального провадження та прийняття кінцевого рішення у справі необхідно виконати наступне: допитати в якості свідків членів тарифної комісії, які приймали учать у розробці та погодженні проектів рішень виконавчого комітету Смілянської міської ради про встановлення тарифу на виробництво теплової енергії для ТОВ «Сміл-Тепло-2017, серед яких ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 ; допитати в якості свідків членів виконавчого комітету Смілянської міської ради, які приймали учать у погодженні проектів рішень виконавчого комітету Смілянської міської ради про встановлення тарифу на виробництво теплової енергії для ТОВ «Сміл-Тепло-2017», серед яких ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 ; провести інші слідчі дії в яких виникне необхідність.

Строк досудового розслідування у даному кримніальному провадженні закінчується 15.01.2021. Однак завершити досудове розслідування у зазначений строк не представляється можливим, так як у провадженні необхідно виконати значний обсяг вказаних вище слідчих (розшукових) дій.

В ході досудового розслідування мали місце наступні обставинами, що перешкоджали здійснити вказані процесуальні дії раніше, серед яких: необхідність вилучення та аналізу значного об`єму документації, дослідження отриманих в ході розслідування матеріалів працівниками Управління північного офісу Держаудитслужби у Черкаській області та подальша перевірка результатів вказаного дослідження судовими експертами Черкаського НДЕКЦ МВС України в ході проведення судово-економічної експертизи, не встановлення теперішнього місця знаходження колишніх членів тарифної комісії та виконавчого комітету Смілянської міської ради, наявність карантинних обмежень, встановлених відповідно до постанови КМУ від 16.03.2020 № 215.

Для проведення зазначених вище слідчих (розшукових) дій необхідний термін не менше трьох місяців.

Просить продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №12019250000000204, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 15.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, на три місяці, тобто до 15.04.2021.

Слідчий ОСОБА_3 в судовому засіданні клопотання підтримав та просив його задовольнити.

Вислухавши думку слідчого, вивчивши клопотання та надані слідчим матеріали з кримінального провадження №12019250000000204 від 15.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно до ч.ч. 1-2 ст. 219 КПК України, - строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження.

Строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить:

1) шість місяців - у кримінальному провадженні щодо кримінального проступку;

2) дванадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо злочину невеликої або середньої тяжкості;

3) вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4 глави 24 цього Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати:

1) двох місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку;

2) шести місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину невеликої або середньої тяжкості;

3) дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Частинами 1-4 ст. 294 КПК України передбачено, - якщо досудове розслідування злочину або кримінального проступку до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений в абзаці другому частини першої статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути неодноразово продовжений слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 1-3 частини другої статті 219 цього Кодексу.

Якщо внаслідок складності провадження неможливо закінчити досудове розслідування з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку (дізнання) у строк, зазначений у пункті 1 абзацу третього частини першої статті 219 цього Кодексу, він може бути продовжений в межах строку, встановленого пунктом 1 частини другої статті 219 цього Кодексу, районним (міським) або іншим прирівняним до нього прокурором.

Частина 1 ст. 295 КПК України передбачає, що продовження строку досудового розслідування кримінального правопорушення, у випадку, визначеному пунктом 1 частини третьої статті 294 цього Кодексу, здійснюється за клопотанням слідчого або прокурора, який здійснює нагляд за додержанням законів під час проведення цього досудового розслідування.

Згідно до ч. 1 ст. 295-1 КПК України, - у випадках, передбачених статтею 294 цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.

В судовому засіданні встановлено, що відомості про кримінальні правопорушення, передбачені ч. 2 ст. 364 КК України внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019250000000204.

Аналіз доданих до клопотання слідчого документів свідчить, що є достатньо даних, які свідчать про те, що були вчинені кримінальні правопорушення.

15.01.2021 року закінчується строк досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні, однак, завершити досудове розслідування до вказаного строку не виявилося можливим, оскільки, у кримінальному провадженні необхідно виконати слідчі та процесуальні дії.

Таким чином, слідчий суддя вважає, що слідчим доведено, що обставинами, які перешкоджали здійсненню цих слідчих та процесуальних дій раніше, є необхідність вилучення та аналізу значного об`єму документації, дослідження отриманих в ході розслідування матеріалів працівниками Управління північного офісу Держаудитслужби у Черкаській області та подальша перевірка результатів вказаного дослідження судовими експертами Черкаського НДЕКЦ МВС України в ході проведення судово-економічної експертизи, не встановлення теперішнього місця знаходження колишніх членів тарифної комісії та виконавчого комітету Смілянської міської ради, наявність карантинних обмежень, встановлених відповідно до постанови КМУ від 16.03.2020 № 215.

А тому, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого про продовження строку досудового розслідування підлягає задоволенню.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 219, 294, 295, 295-1 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 - задоволити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №12019250000000204, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 15.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, на три місяці, тобто до 15.04.2021

Ухвала оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 94137532
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку