open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 515/1717/20

Провадження № 3/515/2563/20

Татарбунарський районний суд Одеської області

П О С Т А Н О В А

Іменем України

18 грудня 2020 р. Суддя Татарбунарського районного суду Одеської області Тимошенко С. В., розглянувши матеріали, що надійшли з управління Державного агентства рибного господарства в Одеській області (Одеський рибоохоронний патруль), про притягнення до адміністративної відпо- відальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , працюючого відпові- дальним за добування водних біоресурсів в ТОВ «ВМС-10», проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ч.5 ст.85 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

В С Т А Н О В И В:

16 грудня 2020 р. до Татарбунарського районного суду Одеської області з управління Держав- ного агентства рибного господарства в Одеській області (Одеський рибоохоронний патруль) наді- йшли матеріали, з яких слідує, що 28.10.2020 р. о 08 год. ОСОБА_1 , відповідальний за добу- вання водних біоресурсів в ТОВ «ВМС-10», при здійсненні промислової операції вибірка ставних сіток з водойми не заповнив графи №№ 1-7 в журналі обліку вилучених водних біоресурсів № 66 за 28.10.2020 р.. Своїми діями порушив п.8, п.9, п.10, п.11 та п.12 Інструкції № 17 від 26.01.2016 р. з ведення журналу обліку вилучених водних біоресурсів п.36 Порядку здійснення спеціального ви- користання водних біоресурсів № 992 від 25.11.2015 р., чим скоїв правопорушення, відповідаль- ність за яке передбачає ст.63 ЗУ «Про тваринний світ».

Посадовою особою, що склала протокол про адміністративне правопорушення, дії ОСОБА_1 кваліфіковано за ч.5 ст.85 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі КУп АП).

Але дана справа не може бути розглянута у зв`язку з неповнотою проведеної перевірки з огляду на наступне.

Доведення вини правопорушника покладається на орган, що складає протокол про адміністра- тивне правопорушення. Під доказуванням в провадженні у справах про адміністративні правопо- рушення слід розуміти процесуальну діяльність суб`єктів щодо збору, перевірки та оцінки доказів з метою встановлення об`єктивної істини у справі й прийняття на цій основі законного рішення.

Відповідно до ст.251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь- які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встанов- лює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчи- ненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встанов- люються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказа- ми, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кіно- зйомки…

Але в матеріалах справи відсутні будь-які докази, що підтверджують викладене в протоколі. В наданих матеріалах міститься лише один документ, а саме: протокол про адміністративне право- порушення. Але сам по собі протокол про адміністративне правопорушення не є доказом у справі.

Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоко- лів про адміністративні правопорушення

Також, до протоколу про адміністративне правопорушення не додано копії документа, на під- ставі якого було встановлено особу, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Таким чином, до адміністративного матеріалу слід додати копію паспорта та ідентифікаційного коду ОСОБА_1 , оскільки без вказаних документів суд не зможе правильно ідентифікувати особу, а також встановити місце її проживання.

З протоколу про адміністративне правопорушення вбачається, що при його складанні були при- сутні свідки ОСОБА_2 та ОСОБА_3 , але в матеріалах про адміністративне правопору- шення відсутні пояснення зазначених осіб, які б прояснили ситуацію, викладену у зазначеному протоколі, та підтвердили викладене у ньому.

Зазначені недоліки перешкоджають розгляду по суті даної справи про адміністративне правопо- рушення і їх неможливо усунути при розгляді спрви.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.256, 278, 283 КУпАП, суддя

П О С Т А Н О В И В:

Матеріали про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ознаками ч.5 ст.85 Кодексу України про адміністративні правопорушення повернути для доо- працювання до управління Державного агентства рибного господарства в Одеській області (Оде- ський рибоохоронний патруль).

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя Тимошенко С.В.

Джерело: ЄДРСР 93652987
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку