open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 490/6823/20

н\п 3/490/3498/2020

Центральний районний суд м. Миколаєва

54020, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/12, inbox@ct.mk.court.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 листопада 2020 року суддя Центрального районного суду м. Миколаєва Подзігун Г.В., розглянувши протокол про вчинення

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянином України, працюючим водієм ПП "ЕталонАвто", який проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,

адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 44-3 КУпАП, -

ВСТАНОВИВ:

06.10.2020 року відносно ОСОБА_1 було складено протокол серії АА № 084336 про адміністративне правопорушення, передбаченого ст. 44-3 КУпАП. Згідно вказаного протоколу, 06.10.2020 року о 18 год. 15 хв. у м. Миколаєві на перехресті вул. Соборної та просп. Центрального водій ОСОБА_1 здійснював міське перевезення пасажирів на маршруті №1 транспортним засобом "Рута 25", р.н. НОМЕР_1 , в кількості більшій, ніж передбачено технічними характеристиками автомобіля, а саме: в кількості 30 пасажирів при кількості сидячих місць згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_2 - 19, чим порушив вимоги наказу пп. 2 п. 11 Постанови Кабінету Міністрів № 641 від 22.07.2020 року зі змінами, визначеними Постановою Кабінету Міністрів від 12.08.2020 року, вчинивши адміністративне правопорушення, передбачене ст. 44-3 КУпАП.

У судове засідання ОСОБА_1 будучи належним чином повідомлений, не з`явився, про причини своєї неявки не повідомив.

Захисник особи, яка притягується до відповідальності - адвокат Дорошенко А.П. просила закрити провадження по справі у зв`язку з відсутністю у діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення через відсутність доказів його вини у матеріалах справи. Вказала, що зазначені у протоколі відомості щодо здійснення останнім міського перевезення пасажирів в кількості більшій, ніж передбачено технічними характеристиками автомобіля, матеріалами справи не підтверджені.

Заслухавши пояснення адвоката Дорошенко А.П., дослідивши матеріали справи, суддя приходить донаступного.

Відповідно дост. 9 КУпАП, під поняттям адміністративного правопорушення визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Статтею 245 КУпАПпередбачено, що завданням провадження у справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, повне, всебічне з`ясування обставин по справі.

Згідно вимогст. 251 КУпАП,доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно дост. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Абзацом 1 пп. 2 п. 11 Постанови Кабінету Міністрів № 641 від 22.07.2020 року "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" заборонено здійснення регулярних та нерегулярних перевезень пасажирів автомобільним транспортом, зокрема перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі, в електричному (трамвай, тролейбус), залізничному транспорті, у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, в кількості більшій, ніж кількість місць для сидіння, що передбачена технічною характеристикою транспортного засобу, визначена в реєстраційних документах на цей транспортний засіб.

За порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбаченихЗаконом України"Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами наступає адміністративна відповідальність, передбачена ст. 44-3 КУпАП.

У судовому засіданні встановлено, що 06.10.2020 року о 18 год. 15 хв. у м. Миколаєві на перехресті вул. Соборної та просп. Центрального поліцейськими було зупинено транспортний засіб "Рута 25", р.н. НОМЕР_1 , під керуванням водія ОСОБА_1 при здійсненні ним міських перевезень пасажирів на маршруті № 1.

При цьому, у протоколі серії АА № 084336 зазначено, що водій здійснював міське перевезення пасажирів на маршруті №1 в кількості більшій, ніж передбачено технічними характеристиками автомобіля, а саме: в кількості 30 пасажирів при кількості сидячих місць згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_2 - 19. Однак, матеріалами справи не підтверджено того факту, що кількість місць для сидіння у транспортному засобі становило 19, а також того факту, що у зазначений у протоколі час ОСОБА_1 було здійснено перевезення транспортним засобом "Рута 25", р.н. НОМЕР_1 , з перевищенням кількості пасажирів, визначених абз.1 пп. 2 п. 11 Постанови Кабінету Міністрів № 641 від 22.07.2020 року "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2", а саме у кількості 30 пасажирів.

Відповідно до ч. 2 ст. 251 КУпАП, обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначенихстаттею 255 КУпАП.

Статтею 7КУпАП визначено,що ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушення інакше як на підставах і в порядку встановлених законом. Провадження в справах про адміністративне правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Відповідно до ч. 3 ст.62Конституції України усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

Згідно п. 1ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю за таких обставин: відсутність події і складу адміністративного правопорушення.

За такого, суддя приходить до висновку щодо необхідності закриття провадження по справі за вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 44-3 КУпАП, у зв`язку з відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Керуючись п. 1 ст. 247, ст. ст. 283-285 КУпАП -

ПОСТАНОВИВ:

Провадження у справі про вчинення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 44-3 КУпАП, - закрити за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

Постанову може бути оскаржено до Миколаївського апеляційного суду протягом десяти днів.

СУДДЯ Г.В. ПОДЗІГУН

Джерело: ЄДРСР 93256728
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку