open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
109 Справа № 922/2987/20
Моніторити
Постанова /15.06.2021/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /14.06.2021/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /19.05.2021/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /14.04.2021/ Касаційний господарський суд Постанова /09.03.2021/ Східний апеляційний господарський суд Постанова /25.02.2021/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /16.02.2021/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /01.02.2021/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /11.01.2021/ Східний апеляційний господарський суд Рішення /27.11.2020/ Господарський суд Харківської області Рішення /17.11.2020/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /03.11.2020/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /20.10.2020/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /06.10.2020/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /16.09.2020/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /16.09.2020/ Господарський суд Харківської області
emblem
Справа № 922/2987/20
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /15.06.2021/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /14.06.2021/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /19.05.2021/ Касаційний господарський суд Ухвала суду /14.04.2021/ Касаційний господарський суд Постанова /09.03.2021/ Східний апеляційний господарський суд Постанова /25.02.2021/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /16.02.2021/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /01.02.2021/ Східний апеляційний господарський суд Ухвала суду /11.01.2021/ Східний апеляційний господарський суд Рішення /27.11.2020/ Господарський суд Харківської області Рішення /17.11.2020/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /03.11.2020/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /20.10.2020/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /06.10.2020/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /16.09.2020/ Господарський суд Харківської області Ухвала суду /16.09.2020/ Господарський суд Харківської області

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41

_______________________________________________________________________

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"17" листопада 2020 р.м. ХарківСправа № 922/2987/20

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Смірнової О.В.

при секретарі судового засідання Деньковичі А.Й.

розглянувши в порядку загального позовного провадження справу

за позовом Науково-виробничого підприємства Хартрон - Аркос ЛТД (Товариство з обмеженою відповідальністю), м. Харків до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківської області, м. Харків про скасування рішення за участю представників:

позивача Клячко М.Ю., довіреність № 02 від 13.01.2020 року;

відповідача не з`явився,

ВСТАНОВИВ:

Науково-виробниче підприємство Хартрон-Арокс ЛТД (Товариство з обмеженою відповідальністю) звернулося до господарського суду Харківської області з позовною заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області (відповідач) про скасування рішення останнього про відміну закупівлі за предметом код ДК 021:2015 - код 71900000-7 - Лабораторні послуги - Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи рівнів звуку під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері санітарного законодавства та розгляду звернень громадян (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-10-002627-b), оформлене протоколом засідання тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від 07.09.2020 року.

Позовна заява обґрунтована неправомірністю відміни процедури закупівлі, відсутністю у відповідача, з врахуванням правової позицію Верховного Суду у справі №910/5798/17 від 03.04.2018 року, права відмінити процедуру закупівлі, у порядку, передбаченому статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі" з моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції позивача вимогам тендерної документації та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".

Ухвалою господарського суду Харківської області від 16.09.2020 року було прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито загальне позовне провадження у справі та призначено її до розгляду у судовому засіданні на 06.10.2020 року на 12:00 год.

У підготовчому засіданні оголошувалась перерва до 20.10.2020 року.

20.10.2020 року відповідач подав відзив (вх.№ 24369), в якому проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на існування справи за позовом КП "Санепідсервіс" до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішеннь Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про законодавства у сфері публічних закупівель №11095-р/пк-пз від 04.06.2020 року та №14867-р/пк-пз від 03.08.2020 року.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 20.10.2020 року підготовче засідання відкладено на 03.11.2020 року на 12:45 год.

26.10.2020 року позивач подав відповідь на відзив (вх.№ 24795), в якій вказав, що зазначені відповідачем обставини не можуть бути підставою для відміни закупівлі (ідентифікатор UA-2020-04-10-002627-b). Позивач також звернув увагу суду на неналежне оформлення повноважень представника відповідача на підписання відзиву.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 03.11.2020 року закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 17.11.2020 року на 11:00 год.

Представник позивача у судовому засіданні 17.11.2020 року підтримав позов та відповідь на відзив, просив задовольнити позовні вимоги у повному обсязі. Крім того, заявив про намір подати докази понесення витрат на професійну правничу допомогу протягом 5-ти днів після ухвалення рішення.

Представник відповідача у судове засідання 17.11.2020 року не з`явився, про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.

Дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення представника позивача, оцінивши надані сторонами докази, суд установив такі обставини.

10.04.2020 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області в електронній системі публічних закупівель було розміщено оголошення про проведення публічних торгів номер (ідентифікатор) закупівлі UA-2020-04-10-002627-b; назва предмета закупівлі: Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи рівнів звуку; код ДК 021:2015 - код 71900000-7. Очікувана вартість 800000,00 UAH. Критерії вибору переможця - Ціна: 100%.

Пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали Науково-виробничого підприємства Хартрон-Арокс ЛТД (Товариство з обмеженою відповідальністю) (позивач) та КП "Санепідсервіс". Розкриття пропозицій відбулось 27.04.2020 року.

Протоколом засідання тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від 05.05.2020 року тендерна пропозиція позивача була визначена найбільш економічно вигідною, але була відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам.

Протоколом засідання тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від 13.05.2020 року переможцем процедури закупівлі UA-2020-04-10-002627-b визначено КП "Санепідсервіс", прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.

На вказані рішення Головного управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області позивачем було подано скаргу від 15.05.2020 року № UA-2020-04-10-002627-b.b2 до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.

Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11095-р/пк-пз від 04.06.2020 року, за результатом розгляду скарги позивача, зобов`язано Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції НВП Хартрон-Арокс ЛТД та рішення про визначення КП "Санепідсервіс" переможцем процедури закупівлі ДК 021-2015:71900000-7 Лабораторні послуги, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-10-002627-b.

Протоколом засідання тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від 26.06.2020 року було скасовано протокол тендерного комітету від 05.05.2020 року про відхилення тендерної пропозиції позивача та протокол тендерного комітету від 13.05.2020 року про визнання КП "Санепідсервіс" переможцем процедури закупівлі № UA-2020-04-10-002627-b.

Протоколом засідання тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від 03.07.2020 року переможцем процедури закупівлі ДК 021-2015: 71900000-7 Лабораторні послуги, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-10-002627-b визначено НВП Хартрон-Арокс ЛТД, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. Повідомлення про намір укласти договір з позивачем оприлюднене на веб-порталі уповноваженого органу 03.07.2020 року.

КП "Санепідсервіс" 13.07.2020 року подано скаргу № UA-2020-04-10-002627-b.c3 на рішення замовника публічної закупівлі UA-2020-04-10-002627-b, у задоволенні якої відмовлено рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14867-р/пк-пз від 03.08.2020 року.

28.08.2020 року між Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області та НВП Хартрон-Арокс ЛТД укладено договір про закупівлю №165, який опубліковано в електронній системі публічних закупівель 28 серпня 2020 о 08:29. Даний договір укладений сторонами в порядку та у спосіб передбачений Законом України "Про публічні закупівлі", відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України.

Протоколом тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від 07.09.2020 року щодо відміни закупівлі за предметом код ДК 021:2015 - код 71900000-7 - Лабораторні послуги (Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи рівнів звуку під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері санітарного законодавства та розгляду звернень громадян) відмінено закупівлю згідно з предметом закупівлі код ДК 021:2015 - код 71900000-7 - Лабораторні послуги (Проведення лабораторних досліджень проб питної води з централізованих джерел водопостачання під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері санітарного законодавства та під час розгляду звернень громадян) здійснену шляхом застосування переговорної процедури на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Позивач вважає, що рішення відповідача про відміну закупівлі за предметом код ДК 021:2015 - код 71900000-7 - Лабораторні послуги - Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи рівнів звуку під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері санітарного законодавства та розгляду звернень громадян (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-10-002627-b), оформлене протоколом засідання тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від 07.09.2020 року (далі - Рішення) є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

З`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення проти них, всебічно та повно дослідивши матеріали справи та надані учасниками судового процесу докази, заслухавши пояснення представника позивача, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову, виходячи з такого.

Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлюються Законом України "Про публічні закупівлі".

Відповідно до пункту 5 Розділ X Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року. (в редакції Закону України 114-ІХ від 19.09.2019 року, введеного в дію 19.04.2020 року) процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.

Оскільки оголошення про проведення публічних торгів за закупівлею UA-2020-04-10-002627-Ь було розміщено відповідачем в електронній системі публічних закупівель 10.04.2020 року, то на дана закупівля регулюється Законом України "Про публічні закупівлі" в редакції в редакції що діяла до викладення даного закону в новій редакції Законом України № 114-ІХ від 19.09.2019 року (далі - Закон).

Частиною 1 статті 2 Закону визначено, що цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.

Згідно із частиною 1 ст. 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.

Пунктом 28 стаття 1 Закону визначено, що тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі).

Відповідно до статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій.

Згідно із частиною 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.

Частиною ч. 1 ст. 21 Закону встановлено, що оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб- порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.

Відповідно до частини 1 статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.

Частиною ч. 2 ст. 32 Закону визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом (ч. 1 ст. 36 Закону).

Частиною 1 статті 31 Закону передбачено право замовника на відміну торгів у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом; подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації.

Згідно з частиною 3 статті 31 Закону повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель

Таким чином, законодавством України передбачено підстави для відміни торгів на стадії проведення торгів, а не після встановлення відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації, вимогам Закону та укладання договору з визначеним переможцем торгів.

Верховний Суд, застосовуючи норму частини 1 статті 31 Закону, у своїй постанові від 03.04.2018 року у справі № 910/5798/17 вказав, що з моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції позивача вимогам тендерної документації та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" неможливо відмінити процедуру закупівлі, у порядку, передбаченому в пункті З частини 2 статті 31 Закону.

Частиною 4 статті 236 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду

Частиною 1 статті 36 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" визначено, що Верховний Суд є найвищим судом у системі судоустрою України, який забезпечує сталість та єдність судової практики у порядку та спосіб, визначені процесуальним законом.

Єдність судової практики є однією з фундаментних засад здійснення судочинства, оскільки завдяки єдності судової практики реалізується конституційний принцип рівності всіх громадян перед законом і судом. Саме єдність судової практики відповідає вимогам передбачуваності, верховенству права й ефективному захисту прав людини.

Крім того, відповідач відміняючи закупівлю "Протоколом засідання тендерного комітету щодо відміни закупівлі за предметом код ДК 021:2015 - код 71900000-7 - Лабораторні послуги (Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи рівнів звуку під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері санітарного законодавства та розгляду звернень громадян)" від 07.09.2020 р." відмінив закупівлю згідно з предметом закупівлі код ДК 021:2015 - код 71900000-7 - Лабораторні послуги (Проведення лабораторних досліджень проб питної води з централізованих джерел водопостачання під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері санітарного законодавства та під час розгляду звернень громадян) здійснену шляхом застосування переговорної процедури. Тобто зовсім іншу закупівлю.

При цьому, пославшись як на підставу для відміни закупівлі на пункт 2 частини 1 статті 31 Закону - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відповідач не зазначив в чому ж саме полягають нібито виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Щодо посилань відповідача на факт оскарження рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про законодавства у сфері публічних закупівель №11095-р/пк-пз від 04.06.2020. та №14867-р/пк-пз від 03.08.2020 року в судовому порядку, суд зазначає, що цей факт не є "порушенням законодавства з питань публічних закупівель" та не може слугувати підставою відміни торгів у разі для неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Так, ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 28.08.2020 року по справі № 640/16199/20 було відкрито провадження в адміністративній справі за позовом КП "Санепідсервіс" до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про законодавства у сфері публічних закупівель №11095-р/пк-пз від 04.06.2020 року.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 03.09.2020 року по справі № 640/20434/20 було відкрито провадження в даній справі за позовом КП "Санепідсервіс" до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення №14867-р пк-пз від 03.08.2020 року.

При цьому, а ні Кодексом адміністративного судочинства України, а ні нормами Закону не передбачено зупинення виконання оскаржуваних рішень та тим більше укладеного договору про закупівлю в разі оскарження в судовому порядку рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.

Крім того, частиною 2 статті 18 Закону визначено, що скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.

Всі процеси пов`язані з судовим оскарженням рішень органу оскарження регулюються нормами Кодексу адміністративного судочинства України, яким не передбачено автоматичного зупинення укладеного договору про закупівлю в разі оскарження в судовому порядку рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження та тим більше не передбачено автоматичного скасування закупівлі з укладеним в її рамках договором про закупівлю.

Торги щодо закупівлі UA-2020-04-10-002627-b відбулись та було визнано їх переможця - позивача, відповідачем розглянуто тендерну пропозицію позивача та на підставі протоколів розгляду тендерних пропозицій встановлено відповідність пропозиції позивача вимогам тендерної документації та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".

Законом передбачено підстави для відміни торгів на стадії проведення торгів, а не після встановлення відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації, вимогам Закону та укладання договору з визначеним переможцем торгів.

Суд наголошує, що договір про закупівлю № 165 між Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області та НВП Хартрон-Арокс ЛТД укладено та опубліковано в електронній системі публічних закупівель 28 серпня 2020 о 08:29. Даний договір укладений сторонами в порядку та у спосіб передбачений Законом, відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України.

Статтею 185 Господарського кодексу України визначено, що до укладення господарських договорів на біржах, оптових ярмарках, публічних торгах застосовуються загальні правила укладення договорів на основі вільного волевиявлення, з урахуванням нормативно-правових актів, якими регулюється діяльність відповідних бірж, ярмарків та публічних торгів.

Відповідно до статті 179 Господарського кодексу України майново-господарські зобов`язання, які виникають між суб`єктами господарювання або між суб`єктами господарювання і негосподарюючими суб`єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов`язаннями. Укладення господарського договору є обов`язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов`язком для суб`єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов`язковості укладення договору для певних категорій суб`єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування. Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.

Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.

Згідно частинами 2,3 статті 180 Господарського кодексу України, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов`язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.

Відповідно до частини 1 статті 181 Господарського кодексу України, господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами.

З огляду на вищевикладене, у відповідача було відсутнє право відмінити процедуру закупівлі, у порядку, передбаченому статтею 31 Закону, а оскаржуване рішення є незаконним та порушує законні права та інтереси позивача, передбачені Законом та умовами процедури закупівлі, на які позивач правомірно очікував, а саме виконати укладений договір на закупівлю № 165 від 28.08.2020 року, та отримати прибуток в результаті виконання даного договору.

За таких обставин, суд доходить висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України у зв`язку із задоволенням позову сплачений позивачем за подання позову судовий збір покладається на відповідача.

На підставі ст. 11, 15, 16, 638 ЦК України, ст. 179, 180, 181, 185, 187 ГК України, ст. 1, 2, 12, 20, 21, 31, 32 Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись ст.ст. 4, 5, 11, 12, 13, 73, 74, 76, 77, 86, 123, 129, 232, 233, 236, 238, 240, 241, 242, 256 ГПК України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Скасувати рішення Головного управління Держпродспоживслужби в Харківської області про відміну закупівлі за предметом код ДК 021:2015 - код 71900000-7 - Лабораторні послуги - Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи рівнів звуку під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері санітарного законодавства та розгляду звернень громадян (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-10-002627-b), оформлене протоколом засідання тендерного комітету Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від 07.09.2020 року.

Стягнути з Головного управління Держпродспоживслужби в Харківської області (пр. Науки 40, 6 поверх, м. Харків, 61166, код ЄДРПОУ 40324829) на користь Науково-виробничого підприємства Хартрон - Аркос ЛТД (Товариство з обмеженою відповідальністю) (вул. Ак. Проскури, 1, м. Харків, 61070, код ЄДРПОУ 25184774) судовий збір у сумі 2102,00 грн.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судові рішення у справі набирають законної сили, відповідно до ст.ст. 241, 284 Господарського процесуального кодексу України.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Східного апеляційного господарського суду в установленому законом порядку протягом двадцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Повний текст рішення складено 27.11.2020 року.

СуддяО.В. Смірнова

Джерело: ЄДРСР 93228966
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку