open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

11.11.2020 Справа № 756/13099/20

Ун.№756/13099/20

Пр.№3/756/6578/20

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 листопада 2020 року суддя Оболонського районного суду м. Києва Майбоженко А.М., розглянувши справу про адміністративне правопорушення відносно

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 , уродженки м. Києва, яка зареєстрована та проживає за адресою: АДРЕСА_1

за ч. 2 ст. 154 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

В С Т А Н О В И В :

19 вересня 2020 року, близько 18 год. 00 хв., ОСОБА_1 за адресою: АДРЕСА_2 , порушила правила тримання собак, а саме вигулюючи чотирьох собак, одна з них вкусила малолітнього ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , спричинивши укушені садини (сліди зубів) в ділянці спини зліва. Своїми діями ОСОБА_1 , вчинила правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 154 КУпАП.

В судовому засіданні ОСОБА_1 своєї вини у вчиненні адміністративного правопорушенні не визнала, зазначила, що 19.09.2020 року о 18 год. 00 хв. дійсно вигулювала своїх чотирьох собак біля будинку, в якому вона мешкає. Під час вигулу собак, до неї підлетів м`яч, за яким бігла дитина, собака проявила захисну реакцію та вкусила дитину за спину. Зазначила, що собак з поводків не відпускала, на дитячому майданчику був присутній дорослий, який грав з дітьми в футбол, а тому він мав слідкувати за дітьми. Своєї провини у вчиненні адміністративного правопорушення не вбачає.

ОСОБА_3 - законний представник потерпілого підтвердила обставини вчиненого правопорушення, зазначила, що після укусу собаки, зажадала від ОСОБА_1 паспорт щеплення тварин, який вона відмовилась надати, а тому їй з дитиною прийшлось звертатися до лікарня та робити дитині щеплення від сказу. Зазначила, що собаки не мали намордників.

Заслухавши пояснення учасників справи, дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступних висновків.

Згідно з ч. 1 ст. 154 КУпАП тримання собак і котів у місцях, де це заборонено відповідними правилами, чи понад установлену кількість, чи незареєстрованих собак, або приведення в громадські місця, або вигулювання собак без повідків і намордників (крім собак, у реєстраційних свідоцтвах на яких зроблено спеціальну відмітку) чи в невідведених для цього місцях - тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб - від трьох до п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ті самі дії, що спричинили заподіяння шкоди здоров`ю людей або їх майну, а так само повторне протягом року вчинення порушення з числа передбачених частиною першої цієї статті - тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від трьох до п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією тварин і на посадових осіб - від чотирьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Об`єктивна сторона правопорушення виражається у таких формах: 1) тримання собак і котів у місцях, де це заборонено відповідними правилами, чи понад установлену кількість, чи незареєстрованих собак, або приведення в громадські місця, або вигулювання собак без повідків і намордників (крім собак, у реєстраційних свідоцтвах на яких зроблено спеціальну відмітку) чи в невідведених для цього місцях (формальний склад); 2) тримання собак і котів у місцях, де це заборонено відповідними правилами, чи понад установлену кількість, чи незареєстрованих собак, або приведення в громадські місця, або вигулювання собак без повідків і намордників (крім собак, у реєстраційних свідоцтвах на яких зроблено спеціальну відмітку) чи в невідведених для цього місцях, що спричинило заподіяння шкоди здоров`ю людей або їх майну (матеріальний склад).

Закон України "Про захист тварин від жорстокого поводження" регулює відносини, що виникають у зв`язку з утриманням тварин та поводженням із ними фізичних та юридичних осіб, зокрема утримання домашніх тварин.

Ч. 1 ст. 9 указаного Закону на особу, яка утримує домашню тварину, покладено обов`язки: забезпечити домашній тварині необхідні умови, що відповідають її біологічним, видовим та індивідуальним особливостям, відповідно до вимог цього Закону; дотримуватися санітарно-гігієнічних норм експлуатації жилого приміщення, де утримується домашня тварина (місце постійного утримання), та норм співжиття.

Правила утримання домашніх тварин установлюються органами місцевого самоврядування.

Рішенням Київської міської ради V сесії V скликання від 25 жовтня 2007 року №1079/3912 затверджено Правила утримання собак та котів в м. Києві (далі - Правила). Указаними Правилами встановлено порядок утримання, використання, визначення ступеня небезпечності (соціальної адаптованості) в умовах міста, визначено права та обов`язки власників собак і котів, а також контроль в цій сфері.

Ці Правила поширюються на підприємства, установи, організації (крім установ Міністерства оборони України, Служби безпеки України і Міністерства внутрішніх справ України, центрального органу виконавчої влади у справах охорони державного кордону, центрального виконавчого органу влади в галузі митної справи), а також на юридичних та фізичних осіб, що утримують собак і котів на території м. Києва. Вимоги цих Правил щодо власників собак і котів поширюються на осіб, яким ці тварини належать на будь-яких підставах, що не суперечать чинному законодавству.

Власникам забороняється утримувати собак незареєстрованими належним чином (п. 3.2 Правил).

Реєстрація (обов`язкова реєстрація) - система обліку тварин, яку здійснює орган, уповноважений Київською міською державною адміністрацією, шляхом присвоєння тварині індивідуального номера та внесення відповідної інформації до загальної електронної бази непродуктивних тварин у м. Києві (розділ 2 Правил).

За приписами п. 4.2 Правил реєстрація собаки проводиться одноразово і вважається дійсною протягом усього життя тварини, крім випадків втрати або пошкодження жетону.

Обов`язкову реєстрацію здійснює комунальне підприємство "Центр ідентифікації тварин" як уповноважений орган Київської міської державної адміністрації.

Обов`язковій реєстрації підлягають собаки, що належать на правах власності або інших підставах фізичним або юридичним особам і перебувають на території м. Києва.

Власник собаки повинен зареєструвати тварину протягом 30 діб з моменту її відчуження іншою особою.

Особи, які проживають (зареєстровані) поза межами м. Києва, але перебувають на території м. Києва з собакою більше 30 діб, повинні зареєструвати тварину у встановленому порядку.

У строк, визначений Правилами, ОСОБА_1 , яка є власником собаки, не зареєструвала тварину. Реєстрація собаки була проведена лише 29 вересня 2020 року, тобто після подій, що описані у протоколі.

За положеннями ч. 5 ст. 9 Закону України "Про захист тварин від жорстокого поводження" особа, яка супроводжує тварину, зобов`язана забезпечити: безпеку оточуючих людей і тварин, а також майна від заподіяння шкоди супроводжуваною домашньою твариною.

ОСОБА_1 , яка супроводжувала 19.09.2020 року близько 18 год 00 хв за адресою: АДРЕСА_2 собаку, що належить їй на праві власності, привівши її в громадське місце, не забезпечила безпеку оточуючих людей, унаслідок чого собака вкусила малолітнього ОСОБА_2 . Факт спричинення собакою тілесних ушкоджень дитині підтверджується довідкою від 19 вересня 2020 року, виданою комунальним некомерційним підприємством "Київська міська дитяча клінічна лікарня №2", висновком експертного дослідження № 043-850-2020 від 25.09.2020 виданим Київським міським клінічним бюро судово-медичної експертизи.

Згідно зі ст. 23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність (ст. 33 КУпАП).

Вирішуючи питання про накладення адміністративного стягнення, суд враховує характер вчиненого правопорушення та його наслідки, особу правопорушника, її майновий стан. Обставин, що обтяжують чи пом`якшують відповідальність ОСОБА_1 , судом не встановлено.

Суд вважає за необхідне за вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення за ч. 2 ст. 154 КУпАП накласти на неї стягнення у вигляді штрафу в розмірі п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією собаки.

Керуючись ст. ст. 33, 154, 247, 256 КУпАП, суд -

П О С Т А Н О В И В :

Притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за вчинене правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 154 КУпАП, піддавши її адміністративному стягненню у вигляді штрафу на користь держави у розмірі 85 (вісімдесяти п`яти) гривень з конфіскацією собаки.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у розмірі 420 (чотириста двадцять) гривень 40 копійок.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Оболонський районний суд міста Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя А. М. Майбоженко

Джерело: ЄДРСР 92842409
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку