open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Роздільнянський районнийсуд Одеськоїобласті

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Справа № 511/1981/20

Номер провадження 3/511/912/20

12.11.2020 року суддя Роздільнянського районного суду Одеської області Теренчук Ж. В. , розглянувши матеріали, що надійшли з Роздільнянського ВП ГУНП в Одеській області про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, не працюючого, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ст. 212-21 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

ВСТАНОВИВ :

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення серії ВАБ №189103 від 04.11.2020 року, ОСОБА_1 15.10.2020 року о 20 год 00 хв надав звіт про надходження і використання коштів виборчого фонду з порушенням п. 4 ч. 5 ст. 12 Виборчого кодексу України, а саме використав гроші в сумі 1520,00 грн з власного рахунку для друкування агітаційного матеріалу в ТОВ «Роздільнянське виробництво «Вперед». Таким чином своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст.212-21 КУпАП.

Відповідно до ст.278 Кодексу України про адміністративні правопорушення під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення, суддя повинен перевірити чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення, чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду.

Судом встановлено, що протокол про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1 складено з порушенням вимог ст. 255 КУпАП.

Так статтею 212-21 КУпАП, передбачена відповідальність за порушення встановленого порядку або строків подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням встановлених вимог.

Статтею 23 Закону України "Про Національну поліцію" встановлено повноваження Національної поліції щодо вжиття заходів з метою виявлення кримінальних, адміністративних правопорушень, припинення виявлених кримінальних та адміністративних правопорушень, здійснення своєчасного реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події.

Відповідно до ст.255 КУПАП у справах про адміністративні правопорушення уповноважені посадові особи органів внутрішніх справ (Національної поліції) мають право складати адміністративні протоколи за статтями, визначеними п. 1 ч.1 ст.255 КУПАП, в тому числі і за статтями Глави 15-А «Адміністративні правопорушення, що посягають на здійснення народного волевиявлення та встановлений порядок його забезпечення», а саме до компетенції даного органу відносяться статті 212-7, 212-8, 212-10, 212-12, 212-13, 212-14, 212-19, 212-20, 212-22-2, 212-24 КУпАП.

В свою чергу відповідно до п.8-1 ст.11 Закону України «Про протидію корупції» до повноважень Національного агентства з питаньзапобігання корупції зокрема належать здійснення у порядку та в межах, визначених законом, державного контролю за дотриманням встановлених законом обмежень щодо фінансування політичних партій, законним та цільовим використанням політичними партіями коштів, виділених з державного бюджету на фінансування їхньої статутної діяльності, своєчасністю подання звітів партій про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, звітів пронадходження івикористання коштіввиборчих фондівна загальнодержавнихта місцевихвиборах, повнотою таких звітів, звіту зовнішнього незалежного фінансового аудиту діяльності партій, відповідністю їх оформлення встановленим вимогам, достовірністю включених до них відомостей;

Також у відповідності до ч.1 ст. 255 КУпАП протоколи про адміністративні правопорушення мають право складати також уповноважені на то особи, зокрема Національного агентства з питань запобігання корупції, відповідно за статтями 172-4- 172-9(в частині правопорушень, вчинених службовими особами, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище), та статтями 188-46,212-15,212-21.

Таким чином, дії щодо складення протоколів про правопорушення, передбачені ст. 212-21 КУпАП, відносяться до компетенції посадових осіб Національного агентства з питань запобігання корупції.

Таким чином, судом встановлено, що протокол про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1 складено не уповноваженою на то особою.

З огляду на викладене, дослідивши матеріали справи, суд вважає за необхідне адміністративні матеріали повернути до Роздільнянського ВП ГУНП в Одеській області для прийняття рішення відповідно до законодавства.

Керуючись ст.255, 278, 284 КУпАП суд,-

П О С Т А Н О В И В :

Протокол проадміністративне правопорушеннясерії ВАБ№189103від 04.11.2020року тадодані донього матеріали відносно ОСОБА_1 про притягненняйого доадміністративної відповідальності за ст.212-21 КУпАП повернути до Роздільнянського ВП ГУНП в Одеській області для прийняття рішення відповідно до законодавства.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя: Ж. В. Теренчук

Джерело: ЄДРСР 92797579
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку