1Справа № 335/8996/19 2/335/365/2020
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 серпня 2020 року м. Запоріжжя
Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя у складі:
головуючого судді Макарова В.О.,
за участю секретаря судового засідання Дворникової Я.П.,
представника відповідача Петрашиної Л.Г. ,
представника третьої особи Давиденко С.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Запоріжжі у порядку загального позовного провадження цивільну справу за позовом ОСОБА_2 до Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області, про зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач, в особі адвоката Бізденежного С.Р., звернувся до суду з позовом до Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради (далі - КЗ «ЗОІППО» ЗОР), третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області.
В обґрунтування позову представник позивача зазначив, що 02.09.2019 року до нього, як адвоката, звернувся ОСОБА_2 , який просив надати йому правову допомогу в питанні отриманні ним належних виплат в період тимчасової непрацездатності. На момент звернення до нього позивача, він достеменно не знав хто порушує його права КЗ «ЗОІППО» ЗОР чи Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області, оскільки позивач як працівник передав листки тимчасової непрацездатності роботодавцю - КЗ «ЗОІППО» ЗОР, про те, жодних виплат позивач за вказаними листками непрацездатності так і не отримав. На час звернення позивача до адвоката, ОСОБА_2 вважав, що належні йому виплати затримує Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області, оскільки сподівався на добросовісне виконання КЗ «ЗОІППО» ЗОР своїх встановлених законом обов`язків, як роботодавця.
Так, із адвокатським запитом від 02.05.2019 року, представник позивача звернувся до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області, де просив надати йому інформацію з приводу наступного:
- Чи було створено відповідну комісію фонду щодо розгляду нещасного випадку який стався з ОСОБА_2 01.10.2018 року (копія акту № 1 про нещасний випадок невиробничого характеру від 18.10.2018 року)?
- Яке рішення було прийняте фондом щодо здійснення виплат за фактом нещасного випадку який стався з ОСОБА_2 01.10.2018 року?
- Чи направлялись до фонду з боку КП «ЗОІППО» ЗОР (ЄДРПОУ 02136146), як роботодавцем, відомості щодо непрацездатності ОСОБА_2 згідно листків непрацездатності АДЛ №149416 та АДЛ №217026 та коли?
У відповідь на свій адвокатський запит, представником позивача було отримано листа від Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області № 10-1948 від 10.05.2019 року, де було повідомлено про те, що до фонду не надходили відповідні документи (заява-розрахунок) від КЗ «ЗОІППО» ЗОР.
Враховуючи вищезазначену відповідь фонду, адвокат звернувся до КЗ «ЗОІППО» ЗОР із адвокатським запитом від 06.06.2019 року, де просив йому надати наступну інформацію:
- Чи направлялось КЗ «ЗОІППО» ЗОР (ЄДРПОУ 02136146) до Управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України у Запорізькій області належним чином оформлену заявку-розрахунок із інформацією про нараховані гр. ОСОБА_2 (як застрахованій особі) сум матеріального забезпечення за листками непрацездатності АДЛ №149416 та АДЛ № 217026 та коли?
- Чи створювалась комісія соціального страхування КЗ «ЗОІППО» ЗОР (ЄДРПОУ 02136146) для прийняття рішення про призначення ОСОБА_2 (як застрахованій особі) матеріального забезпечення щодо нещасного випадку невиробничого характеру, за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Враховуючи те, що в листках непрацездатності АДЛ № 149416 та АДЛ № 217026 визначено причину непрацездатності ОСОБА_2 «нещасний випадок на виробництві та його наслідки», чи складався відповідною комісією КЗ «ЗОІППО» ЗОР (ЄДРПОУ 02136146) акт за формою Н-5, який визначений «Порядком проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1232?
У відповідь на поданий адвокатський запит, представником позивача отримано листа від КЗ «ЗОІППО» ЗОР № 347 від 24.06.2019 року із доданими копіями документів, де йому було повідомлено, що заклад не направляв до фонду заяву-розрахунок по вищезазначеним листкам непрацездатності ОСОБА_2 , оскільки в них зазначено причину непрацездатності «нещасний випадок на виробництві та його наслідки», що не відповідає дійсності, про що було встановлено комісією закладу. Через це комісія закладу запропонувала ОСОБА_2 звернутися до Міської клінічної лікарні екстреної та швидкої допомоги для виправлення запису у листку непрацездатності.
На думку представника позивача, така позиція КЗ «ЗОІППО» ЗОР є неправомірною, що грубо порушує права та законні інтереси України ОСОБА_2 , чинне законодавство про працю та інші норми чинного законодавства України, що полягає в наступному.
Відповідно до пункту 5.1.6 Положення про експертизу тимчасової непрацездатності, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров`я України від 09.04.2008 року № 189, у разі звернення хворого з приводу нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві без направлення підприємства в медичній карті амбулаторного (стаціонарного) хворого лікуючий лікар вказує дату та час звернення хворого; дату, час, місце та обставини травми; вид травми (виробнича чи побутова) зі слів хворого, які надалі не можуть виправлятись або змінюватись.
Також пунктом 3.3 Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров`я України, Міністерства праці та соціальної політики України, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 03.11.2004 року № 532/274/136-ос/1406, чітко визначений порядок заповнення графи «Причина непрацездатності:» в листку непрацездатності - обов`язково підкреслити відповідну причину звільнення від роботи. Пункти 2 (професійне захворювання та його наслідки) та 4 (нещасний випадок на виробництві та його наслідки) виправленню не підлягають.
Отже, після отримання листка непрацездатності, в якому зазначено «Причина непрацездатності: нещасний випадок на виробництві та його наслідки - 4», відповідно до вимог Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 року № 1232, у КЗ «ЗОІППО» ЗОР потрібно було створити комісію для розслідування нещасного випадку. За результатами розслідування при визнанні нещасного випадку таким, що не пов`язаний з виробництвом, скласти акт за формою Н-5, який комісія із соціального страхування закладу приймає до уваги при прийнятті рішення про призначення матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
За наявності належним чином складеного акта за формою Н-5 і виданого у встановленому порядку листка непрацездатності комісія із соціального страхування КЗ «ЗОІППО» ЗОР, повинна була прийняти рішення про призначення матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
На підставі рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування про призначення матеріального забезпечення, КЗ «ЗОІППО» ЗОР повинний був звернутися до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності для проведення фінансування листка непрацездатності.
Відповідно до пункту 2 Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування України 19.07.2018 року № 12, у разі настання у застрахованої особи страхового випадку, пов`язаного з тимчасовою втратою працездатності, комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства, з урахуванням вимог Положення про комісію (уповноваженого) із страхування з тимчасової втрати працездатності, на підставі поданих документів, передбачених статтею 31 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування», приймає рішення про призначення матеріального забезпечення застрахованій особі. На підставі рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства про призначення матеріального забезпечення страхувальник нараховує суми матеріального забезпечення та оформлює заяву-розрахунок, яка повинна бути передана до робочих органів виконавчої дирекції Фонду не пізніше 5 робочих днів з дати прийняття комісією такого рішення.
Вищевказані обставини були наведені представником позивача у письмовій вимозі від 02.07.2019 року, адресованій КЗ «ЗОІППО» ЗОР, та у відповідь ним отримано листа від 09.07.2019 року № 386, де було вказано, що його вимога буде розглянута комісією страхування КЗ «ЗОІППО» ЗОР після того, як члени комісії повернуться із відпусток.
Враховуючи те, що позивачу не нараховано матеріальне забезпечення, та те, що відповідач не звернувся до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Запорізькій області із заявою-розрахунком про нарахування позивачу матеріального забезпечення за 9 днів у період тимчасової втрати непрацездатності з 01.10.2018 року по 09.10.2018 року (включно) ОСОБА_2 не призначено матеріальне забезпечення, представник позивача змушений звернутися до суду із даним позовом.
В зв`язку з викладеним просить зобов`язати відповідача нарахувати ОСОБА_2 матеріальне забезпечення за 9 днів у період тимчасової втрати працездатності з 01.10.2018 року по 09.10.2018 року (включно) за листками непрацездатності АДЛ № 149416 та АДЛ № 217026; зобов`язати відповідача звернутися до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області із заявою - розрахунком про нарахування ОСОБА_2 матеріального забезпечення за 9 днів у період тимчасової втрати працездатності з 01.01.2018 року по 09.10.2018 року (включно) за листками непрацездатності АДЛ № 149416 та АДЛ № 217026; стягнути з відповідача понесені судові витрати у вигляді сплати судового збору при поданні позовної заяви у розмірі 768,40 грн.
Ухвалою Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 16.08.2020 року, позов ОСОБА_2 , в особі представника адвоката Бізденежного С.Р., прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд цивільної справи постановлено здійснювати в порядку загального позовного провадження та призначено підготовче засідання. Також, вказаною ухвалою встановлено відповідачу 15-тиденний строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву відповідно до ст. 178 ЦПК України, а третій особі строк для подачі письмових пояснень щодо позову або відзиву.
27.09.2019 року відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, відповідно до якогоКЗ «ЗОІППО» ЗОР просить відмовити ОСОБА_2 в задоволенні всіх позовних вимог. У відзиві на позовну заяву відповідач проти позову заперечив, пославшись на те, що наказом відповідача «Про створення комісії з розслідування причин та обставин травмування ОСОБА_2 від 16.10.2018 року № 235 було утворено комісію з розслідування причин та обставин травмування, що стався із позивачем.
Згідно повноважень, встановлених п. 3.1.1. Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженого постановою Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 року № 13, рішенням комісії було вирішено про відмову у призначенні матеріального забезпечення позивачу ОСОБА_2 на підставі неправильного заповнення документу, який є підставою для надання матеріального забезпечення - листків непрацездатності.
При цьому, відповідачем було враховано, що згідно ст. 45 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування», Фонд відмовляє у страхових виплат якщо мало місце подання роботодавцем або потерпілим свідомо неправдивих відомостей про страховий випадок.
Також, відповідач зазначає, що чинним законодавством не передбачено обов`язок роботодавця здійснювати нарахування та передавати до Фонду соціального страхування відповідні документи у випадку прийняття комісією із соціального страхування рішення про відмову в призначенні матеріального забезпечення.
18.09.2019 року від третьої особи - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області надійшли письмові пояснення по суті справи.
Представник позивача в судове засідання не з`явився, надіслав на адресу суду заяви про розгляд справи без його участі, позов просив задовольнити в повному обсязі.
Ухвалою суду від 18.12.2019 року, підготовче провадження закрито, справу призначено до розгляду по суті.
20.02.2020 року від представника позивача на адресу суду надійшло письмове клопотання про стягнення з відповідача понесених судових витрат, відповідно до якого представник просив стягнути з відповідача на користь ОСОБА_2 понесені судові витрати у вигляді витрат пов`язаних із наданням професійної правничої допомоги у розмірі 6 700,00 грн.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечувала, посилаючись на доводи, викладених у відзиву на позовну заяву, просила в задоволенні позову ОСОБА_2 відмовити у повному обсязі.
Представник третьої особи у судовому засіданні підтримав подані до суду письмові пояснення на позовну заяву ОСОБА_2 .
Вислухавши представника відповідача, представника третьої особи, дослідивши письмові матеріали по справі, та оцінивши докази в їх сукупності, суд прийшов до висновку, що позов ОСОБА_2 не підлягає до задоволення з огляду на наступне.
Судом встановлено, що позивач ОСОБА_2 , станом на 01.10.2018 року знаходився у трудових відносинах з КЗ «ЗОІППО» ЗОР (завідувач Регіонального науково-методичного центру).
01.10.2018 року, о 07 год. 15 хв. на зупинці «Континент», яка знаходиться в Дніпровському районі м. Запоріжжя, отримав травму лівого боку стегна під час відкриття вхідних дверей маршрутного таксі.
Наказом відповідача Про створення комісії з розслідування причин та обставин травмування ОСОБА_2 від 16.10.2018 року № 235 було утворено комісію з розслідування причин та обставин травмування ОСОБА_2 , та складено Акт № 1 (форма НТ) про нещасний випадок невиробничого характеру від 18.10.2018 року.
Рішенням комісії із соціального страхування КЗ «ЗОІППО» ЗОР від 15.10.2018 року, оформленим протоколом № 10, вирішено не призначати позивачеві допомогу по тимчасовій непрацездатності.
Згідно висновків акту № 1 про нещасний випадок невиробничого характеру від 18.10.2018 року, затвердженого в.о. ректора КЗ «ЗОІППО» ЗОР 18.10.2018 року, нещасний випадок, що стався із позивачем ОСОБА_2 був визнаний таким, що не пов`язаний з виробництвом.
Дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, надаючи оцінку аргументам учасників справи та правову кваліфікацію спірним правовідносинам, суд виходить з такого.
За своєю правовою природою спірні правовідносини є правовідносинами щодо соціального захисту громадян у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та регулюються законодавством про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, зокрема Законом України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (далі - Закон), а також відповідними підзаконними актами.
Згідно із статтею 253 КзпП України, особи, які працюють за трудовим договором (контрактом) на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання або у фізичної особи, підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню.
Відповідно до статті 1 Основ законодавства України про загальнообов`язкове державне соціальне страхування загальнообов`язкове державне соціальне страхування - це система прав, обов`язків і гарантій, яка передбачає надання соціального захисту, що включає матеріальне забезпечення громадян у разі, зокрема хвороби, повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, за рахунок грошових фондів, що формуються шляхом сплати страхових внесків власником або уповноваженим ним органом (далі - роботодавець), громадянами, а також бюджетних та інших джерел, передбачених законом.
За змістом статті 1 Закону одним із видів соціального страхування є соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності; страховим випадком за вказаним видом соціального страхування є подія, з настанням якої виникає право застрахованої особи, членів її сім`ї або іншої особи на отримання відповідно до цього Закону матеріального забезпечення або соціальних послуг.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону застраховані особи мають право, зокрема на отримання у разі настання страхового випадку матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг, передбачених цим Законом.
Згідно із частиною першою статті 19 Закону право на матеріальне забезпечення та соціальні послуги за страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності мають застраховані особи - громадяни України, іноземці, особи без громадянства та члени їх сімей, які проживають в Україні, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України. Це право виникає з настанням страхового випадку в період роботи (включаючи час випробування та день звільнення), зайняття підприємницькою та іншою діяльністю, якщо інше не передбачено законом.
Одним із видів матеріального забезпечення та соціальних послуг за страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності є допомога по тимчасовій непрацездатності (стаття 20 Закону).
Відповідно до статті 22 Закону допомога по тимчасовій непрацездатності надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу), у разі настання в неї одного із страхових випадків, зокрема тимчасової непрацездатності внаслідок травми, не пов`язаної з нещасним випадком на виробництві.
Як визначено частиною першою статті 30 Закону матеріальне забезпечення та соціальні послуги за страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності застрахованим особам, які працюють на умовах трудового договору призначаються та надаються за основним місцем роботи.
Згідно з частиною першою статті 31 Закону підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності.
При цьому, статтею 45 Закону, зокрема п. 2 ч. 1, передбачено, що Фонд відмовляє у страхових виплатах якщо мало місце подання роботодавцем або потерпілим свідомо неправдивих відомостей про страховий випадок.
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону, рішення про призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг приймається комісією (уповноваженим) із соціального страхування, що створюється (обирається) на підприємстві, в установі, організації, до складу якої входять представники адміністрації підприємства, установи, організації та застрахованих осіб (виборних органів первинної профспілкової організації (профспілкового представника) або інших органів, які представляють інтереси застрахованих осіб).
Комісія (уповноважений) із соціального страхування здійснює контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення, приймає рішення про відмову в його призначенні, про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково), розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг. Комісія (уповноважений) із соціального страхування виконує свої функції відповідно до положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, яке затверджується правлінням Фонду.
Згідно з пунктом 3.1.1 Положення про комісію (уповноваженого) підприємства, установи, організації із загальнообов`язкового державного соціального страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затвердженого Постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності 23.06.2008 року № 25, Комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства приймає рішення про призначення або відмову в призначенні матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності і передає його роботодавцю для проведення виплат, здійснення розрахунків тощо.
Відповідно до Порядку розслідування та обліку нещасних випадків невиробничого характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.03.2001 року № 270, він визначає механізм розслідування та ведення обліку нещасних випадків невиробничого характеру, які сталися з громадянами України, іноземцями та особами без громадянства на території України; під нещасними випадками невиробничого характеру слід розуміти не пов`язані з виконанням трудових обов`язків травми, у тому числі отримані внаслідок заподіяних тілесних ушкоджень іншою особою, які призвели до ушкодження здоров`я потерпілих.
Розслідуванню згідно з цим Порядком підлягають нещасні випадки, що сталися під час, зокрема перебування в громадських місцях, на об`єктах торгівлі та побутового обслуговування, в інших організаціях.
Розслідування нещасних випадків проводиться з метою визначення їх обставин та причин. На підставі результатів розслідування розробляються заходи щодо запобігання подібним випадкам, а також щодо вирішення питань соціального захисту потерпілих. У процесі розслідування беруться до уваги листок непрацездатності чи довідка лікувально-профілактичного закладу, а також пояснення потерпілого та свідчення очевидців, а у разі потреби - керівника органу (організації), на території чи об`єкті якого стався нещасний випадок.
Наведені норми Закону та підзаконних актів ставлять надання або ненадання допомоги по тимчасовій непрацездатності в разі нещасного випадку невиробничого характеру в залежність від рішення комісії із соціального страхування, прийнятого нею на підставі наданих законом дискреційних повноважень.
Враховуючи, що на час розгляду справи є чинним рішення комісії КЗ «ЗОІППО» ЗОР від 15.10.2018, оформлене протоколом № 10, яким вирішено не призначати позивачеві допомогу по тимчасовій непрацездатності, суд не знаходить підстав для задоволення позову.
Відповідно до ст. 141 ЦПК України, у зв`язку з відмовою у позові, судові витрати позивачеві не відшкодовуються.
Керуючись ст.ст. 4, 12, 19, 81, 141, 264, 265, 274-279, 280-282 ЦПК України, суд,
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовних вимог ОСОБА_2 до Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області, про зобов`язання вчинити певні дії -відмовити.
Рішення може бути оскаржене у апеляційному порядку до Запорізького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення шляхом подання апеляційної скарги через Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення (ч. 1 ст. 354, ст. 355 ЦПК України).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного розгляду (ч.ч. 1, 2 ст. 273 ЦПК України).
Учасник справи, якому повне рішення не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення (п. 1 ч. 2 ст. 354 ЦПК України).
Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин (ч. 3 ст. 354 ЦПК України).
Відповідно до ч. 5 ст. 265 ЦПК України зазначаються наступні відомості:
Позивач: ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 .
Представник позивача: адвокат Бізденежний Сергій Романович, свідоцтво ЗП 001808, адреса: АДРЕСА_2 .
Відповідач: Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, ідентифікаційний код юридичної особи: 02136146, адреса: 69057, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 57-А.
Третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області, ідентифікаційний код юридичної особи: 41320207, адреса: 69005, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, буд. 12.
Вступна та резолютивна частини рішення постановлені в нарадчій кімнаті та проголошені у судовому засіданні 27.08.2020 року
Повне судове рішення складено 04.09.2020 року.
Суддя В.О. Макаров