open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

20.10.2020 Справа № 756/6156/20

Унікальний номер судової справи 756/6156/20

Номер провадження 2/756/4245/20

РІШЕННЯ

Іменем України

15 жовтня 2020 року Оболонський районний суд м. Києва в складі:

головуючого судді Луценка О.М.,

за участі секретаря судового засідання Пляса Б.Р.,

представника позивача ОСОБА_1 ,

представника відповідача Мусійчук В.А.,

розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Києві справу за позовом ОСОБА_2 до Оболонської районної у м. Києві державна адміністрації, Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити дії,

УСТАНОВИВ:

Позивач ОСОБА_2 звернувся до суду із позовом до Оболонської районної у м. Києві державна адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити дії. А саме, просить визнати протиправним та скасувати Розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації «Про прийняття громадян на квартирний облік для надання жилого приміщення, внесення змін до облікових справ та зняття з квартирного обліку» від 20.08.2019 №571 в частині зняття ОСОБА_2 з квартирного обліку у позачерговому списку за пільговою категорією «Евакуйовані з зони ЧАЕС»; зобов`язати відповідача поновити позивача на квартирному обліку у позачерговому списку за пільговою категорією «Евакуйовані з зони ЧАЕС»; зобов`язати відповідача позачергово забезпечити позивача житлом як такого, що не має житла.

Вимоги позову обґрунтовані тим, що ОСОБА_2 на момент, коли відбулась Чорнобильська катастрофа у 1986 із дружиною проживав і працював в селі Мотійки народницького району. Окрім того, ОСОБА_2 приймав участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи у зв`язку з чим у відповідності до ст. 9 Закон України «Про статус і соціальний захист населення, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 №796-ХІІ ОСОБА_2 визначено статус потерпілої особи 2 категорії та видано посвідчення за № НОМЕР_1 від 15.04.1993. Розділом 3 Переліку населених пунктів, віднесених до зон радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи Додаток №1 до Постанови КМ УРСР від 23.06.1991 №106 село Мотійки Народницького району віднесено до зони гарантованого добровільного відселення. Законодавцем в нормативно-правових актах було однозначно визначено державні гарантії щодо забезпечення безпечних для здоров`я умов проживання громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, зокрема шляхом забезпечення житлом. Пунктом 3 ст. 21 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (далі - Закон) особам, віднесеним до 2 категорії надаються такі гарантовані державою соціальні пільги та гарантії, а саме позачергове забезпечення жилою площею осіб, які потребують поліпшення житлових умов. При цьому, ст. 33 Закону визначено, що громадяни з числа осіб з інвалідністю та пенсіонерів, які самостійно переселяються (переселилися) відповідно до ст. 4 цього Закону на жилу площу близьких родичів (батьки, діти, онуки, рідні брати і сестри), мають право на позачергове забезпечення житлом як такі, що не мають житла. Житлом вказані громадяни забезпечуються протягом трьох років. Таким чином, ст. 33 Закону визначає такі виключні елементи наявність яких зобов`язує державу в позачерговому порядку забезпечити громадян житлом, як таких, що не мають власного житла: громадяни відносяться до інвалідів чи пенсіонерів; громадяни переселяються на житлову площу близьких родичів (батьки, діти, онуки, рідні брати і сестри). 07.11.2003 Житомирською обласною державною адміністрацією ОСОБА_2 було видано направлення на переселення за №9745. У 2003 році позивач, будучи також особою із числа пенсіонерів, на підставі направлення Житомирської обласної державної адміністрації №9745 від 07.11.2003 самостійно переселився на жилу площу близьких родичів, а саме на жилу площу доньки, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 . Розпорядженням Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації №800 від 22.09.2004 ОСОБА_2 був прийнятий на квартирний облік у позачерговий список за пільговою категорією «Евакуйовані з зони ЧАЕС» для надання жилого приміщення.

Разом із тим, протягом періоду з 2004 по 2019 роки позивач проживаючи на жилій площі доньки за адресою: АДРЕСА_1 (житлова площа 28,5 кв.м.) у відповідності до вимог чинного законодавства не був забезпечений житлом. Відповідачем протиправно не виконуються вимоги чинного законодавства та порушуються встановлені гарантії щодо забезпечення позивача житлом, як такого що не має власного житла та проживає на жилій площі своєї доньки на яку переселився на підставі направлення Житомирської обласної державної адміністрації від 07.11.2003 №9745.

Листом №056/93-44852 від 10.12.2019 виконавчий орган Київської міської ради Департамент будівництва та житлового забезпечення повідомив, що після смерті дружини ОСОБА_2 ОСОБА_3 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_1 та зняття її з реєстрації місця проживання, в квартирі доньки за адресою: АДРЕСА_1 (житлова площа 28,5 кв.м.) залишилися зареєстрованими 3 особи, а саме ОСОБА_2 , донька та онук, де на одну особу припадає по 9,59 кв.м. житлової площі, а отже ОСОБА_2 забезпечений житловою площею на рівні 9 кв.м. на одну особу, а тому ОСОБА_2 не потребує поліпшення житлових умов. Керуючись вказаними обставинами Оболонська районна у м. Києві державна адміністрація своїм розпорядженням №571 від 20.08.2019 зняла ОСОБА_2 з квартирного обліку у позачерговому списку за пільговою категорією «Евакуйовані особи з зони ЧАЕС». Позивач наголошує, що він не був проінформований про те, що відповідачем було розглянуто питання щодо зняття його з квартирного обліку, будь-яких рішень з означеного питання ОСОБА_2 не отримував, а дізнався про порушення його права з вказаного листа від 10.12.2019 № 056/93-44852.

Позивач вважає, що розпорядження Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації «Про прийняття громадян на квартирний облік для надання жилого приміщення, внесення змін до облікових справ та зняття з квартирного обліку» від 20.08.2019 №571 в частині зняття ОСОБА_2 з квартирного обліку є протиправним, прийнято з порушенням норм чинного законодавства та як наслідок підлягає скасуванню. Позивач приймав участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи у зв`язку із чим у відповідності до 9 Закону йому визначено статус потерпілої особи 2 категорії та видано посвідчення за № НОМЕР_1 від 15.04.1993. Особам, віднесеним до категорії 2 надаються такі гарантовані державою соціальні пільги та гарантії, а саме позачергове забезпечення жилою площею осіб, які потребують поліпшення житлових умов. При цьому, ст. 33 Закону визначено, що громадяни з числа осіб з інвалідністю та пенсіонерів, які самостійно переселяються відповідно до ст. 4 Закону на жилу площу близьких родичів (батьки, діти, онуки, рідні брати і сестри), мають право на позачергове забезпечення житлом як такі, що не мають житла. Житлом вказані громадяни забезпечуються протягом трьох років. ОСОБА_2 як особа віднесена до 2 категорії осіб та особа із числа пенсіонерів, яка переселилась на жилу площу близьких родичів має беззаперечне право, оскільки на законодавчому рівні визнається такою, що не має власного житла, а отже потребує поліпшення житлових умов. Громадяни, які користуються правом першочергового і позачергового одержання жилих приміщень, беруться на квартирний облік при наявності передбачених Правилами підстав, незалежно від тривалості проживання у даному населеному пункті. Громадяни перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов до одержання житлового приміщення, за винятком випадків, передбачених ч. 2 ст. 40 ЖК України (ч. 1 ст. 40 ЖК України, п. 26 Правил). Таким чином, зміст ч. 1 ст. 40 ЖК України та п. 26 Правил викладено в імперативній формі, а отже усуває будь-які неоднозначності в трактуванні вказаних норм, у зв`язку із чим висновується, що особа може бути знята з квартирного обліку виключно в разі одержання житлового приміщення. Частиною 2 ст. 40 ЖК України та п. 26 Правил визначено перелік за яких громадяни можуть бути зняті з квартирного обліку, а саме: громадяни знімаються з обліку потребуючих поліпшення житлових умов у випадках: поліпшення житлових умов, внаслідок якого відпали підстави для надання іншого жилого приміщення; одноразового одержання за їх бажанням від органів державної влади або органів місцевого самоврядування грошової компенсації за належне їм для отримання жиле приміщення у встановленому порядку; виїзду на постійне місце проживання до іншого населеного пункту; припинення трудових відносин з підприємством, установою, організацією особи, яка перебуває на обліку за місцем роботи, крім випадків, передбачених законодавством Союзу PCP, цим Кодексом та іншими актами законодавства Української PCP; засудження до позбавлення волі на строк понад шість місяців, заслання або вислання; подання відомостей, що не відповідають дійсності, які стали підставою для взяття на облік, або неправомірних дій службових осіб при вирішенні питання про взяття на облік. Встановлений законодавцем перелік підстав, наявність яких дозволяє зняти громадянина з квартирного обліку є виключним та не підлягає розширеному тлумаченню.

Громадяни із числа інвалідів та пенсіонерів, які самостійно, на підставі направлення, переселяються чи переселилися на житлову площу близьких родичів обов`язково повинні бути забезпечені житлом, які такі, що не мають житла, а отже потребують поліпшення житлових умов.

Стаття 33 Закону не ставить право громадян із числа інвалідів та пенсіонерів, які самостійно, на підставі направлення, переселяються чи переселилися на житлову площу близьких родичів у залежність від розміру житлової площі близьких родичів, на яку такі громадян переселились. Разом із тим, враховуючи зміст ч. 2 ст. 40 ЖК України, п. 26 Правил та ст. 33 Закону ОСОБА_2 може бути знятий з квартирного обліку виключно у разі поліпшення його житлових умов шляхом отримання власного житла. Оболонською у місті Києві державною адміністрацію не було вжито та не вживались заходи спрямовані на виконання державних гарантій щодо поліпшення житлових умов та забезпечення ОСОБА_2 житлом, а отже розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації "Про прийняття громадян на квартирний облік для надання жилого приміщення, внесення змін до облікових справ та зняття з квартирного обліку" від 20.08.2019 № 571 в частині зняття ОСОБА_2 з квартирного обліку у позачерговому списку за пільговою категорією "Евакуйовані з зони ЧАЕС" є протиправним та підлягає скасуванню в частині зняття ОСОБА_2 з квартирного обліку у позачерговому списку за пільговою категорією "Евакуйовані з зони ЧАЕС" з наступним поновленням на квартирному обліку у позачерговому списку за пільговою категорією "Евакуйовані з зони ЧАЕС".

Ухвалою суду від 28.05.2020 відкрито загальне позовне провадження у справі.

Ухвалою суду від 28.07.2020 залучено до участі в справі відповідача - Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Під час розгляду справи по суті представник позивача позовні вимоги підтримав, просив задовольнити з підстав, викладених у позові.

Представник відповідача Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації у судовому засіданні просив відмовити у задоволенні позову.

Відповідач Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) явку свого представника у судове засідання не забезпечив, разом з тим, на адресу суду надіслали відзив, де просять відмовити у задоволенні позову в повному обсязі.

Заслухавши пояснення учасників, повно та всебічно дослідивши наявні в матеріалах справи докази у їх сукупності, суд вважає встановленими наступні обставини та відповідні їм правовідносини.

Позивач ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженець смт Народичі Житомирської області, є учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році (категорія 2) (а.с. 14-15).

Відповідно до направлення серія ЖТ №9745 від 07.11.2003, виданого Житомирською обласною державною адміністрацією, ОСОБА_2 , 1939 року народження, та дружина ОСОБА_3 , 1947 року народження, переселяються з с. Мотийки Народицького району відповідно до ст. 4 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (а.с. 13).

Згідно з довідкою Відділу обліку та розподілу житлової площі Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації від 01.12.2004 ОСОБА_2 розпорядженням голови райдержадміністрації №800 від 22.09.2004 з сім`єю 2 особи: ОСОБА_2 , 1939 року народження, та ОСОБА_3 , 1947 року народження, зараховані на квартирний облік з 22.09.2004 та включені до позачергового списку; категорія пільги - евакуйовані з зони ЧАЕС з 22.09.2004; облікова справа №29262 (а.с. 17).

Департамент будівництва та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) листом №056/93-44852 від 10.12.2019 повідомив позивачу про те, що порядок надання житлових приміщень регулюється Житловим кодексом Української РСР, Правилами обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затвердженими постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 №470 (далі - Правила), постановою виконавчого комітету Київської міської Ради народних депутатів і президії Київської міської ради профспілок від 15.07.1985 №582 «Про порядок застосування і місті Києві Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР», окремими законами України та іншими нормативно-правовими актами. За інформацією Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, ОСОБА_2 родиною з 2 осіб (він, дружина) перебував на квартирному обліку з 22.09.2004 у позачерговому списку за пільговою категорією «Евакуйовані з зони ЧАЕС». Під час взяття на облік ОСОБА_2 був зареєстрований родиною 4 осіб (він, дружина, дочка, онук) в двокімнатній квартирі АДРЕСА_2 . Після смерті дружини ОСОБА_2 - ОСОБА_3 , яка померла ІНФОРМАЦІЯ_1 , та зняття її з реєстрації місця проживання, в зазначеній квартирі залишилося зареєстрованими 3 особи ( ОСОБА_2 , дочка, онук), де на одну особу припадає по 9,59 кв.м. житлової площі. Відповідно до постанови виконавчого комітету Київської міської Ради народних депутатів і президії Київської міської ради профспілок від 15.07.1985 №582 «Про порядок застосування і м. Києві «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та надання їм жилих приміщень в Українській РСР» рівень середньої забезпеченості громадян у м. Києві складає 9,0 кв.м. житлової площі на одну особу. З оглядну на викладене, розпорядженням Оболонської районної в м. Києві державної адміністрації від 20.08.2019 №571 ОСОБА_2 родиною з двох осіб (він, дружина) знято з квартирного обліку у зв`язку з забезпеченістю жилою площею згідно з нормою (а.с. 11-12).

Відповідно до статті 47 Конституції України кожен має право на житло. Громадянам, які потребують соціального захисту, житло надається державою та органами місцевого самоврядування безоплатно або за доступну для них плату відповідно до закону.

Статтею 33 ЖК УРСР передбачено, що потребуючі поліпшення житлових умов члени житлово-будівельних кооперативів, громадяни, які мають жилий будинок (квартиру) у приватній власності, та інші громадяни, що проживають у цих будинках (квартирах), забезпечуються жилими приміщеннями на загальних підставах.

Згідно з частинами першою, четвертою статтею 43 ЖК Української РСР громадянам, які перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов, жилі приміщення надаються в порядку черговості. Черговість надання жилих приміщень визначається за часом взяття на облік (включення до списків осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень).

За частиною другою статті 46 ЖК Української РСР громадяни, які мають право на позачергове одержання жилих приміщень, включаються до окремого списку.

Відповідно до ст. 33 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» громадяни з числа осіб з інвалідністю та пенсіонерів, які самостійно переселяються (переселилися) відповідно до статті 4 цього Закону на жилу площу близьких родичів (батьки, діти, онуки, рідні брати і сестри), мають право на позачергове забезпечення житлом як такі, що не мають житла. Житлом вказані громадяни забезпечуються протягом трьох років.

Постановою Ради Міністрів Української РСР і Українською республіканською радою професійних спілок від 11 грудня 1984 року № 470 затверджено Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР (далі - Правила).

Обставини, за яких особа може бути знята з квартирного обліку передбачені у пунктах 26, 27 вищевказаних правил, який є вичерпним і розширеному тлумаченню не підлягає, зокрема громадяни знімаються з обліку потребуючих поліпшення житлових умов у випадках: поліпшення житлових умов, внаслідок якого відпали підстави для надання іншого жилого приміщення; одноразового одержання за їх бажанням від органів державної влади або органів місцевого самоврядування грошової компенсації за належне їм для отримання жиле приміщення у встановленому порядку; виїзду на постійне місце проживання до іншого населеного пункту; припинення трудових відносин з підприємством, установою, організацією особи, яка перебуває на обліку за місцем роботи, крім випадків, передбачених законодавством Союзу РСР, Житловим кодексом УРСР, пунктом 29 цих Правил та іншими актами законодавства Української РСР; засудження до позбавлення волі на строк понад шість місяців, заслання або вислання; подання відомостей, що не відповідають дійсності, які стали підставою для взяття на облік, або неправомірних дій службових осіб при вирішенні питання про взяття на облік. Громадяни виключаються із списків осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, якщо вони були необґрунтовано включені до цих списків або втратили вказане право.

Судом встановлено, що до Урядової гарячої лінії 30.07.2019 (вх. № 9-107531/1) від імені свого батька ОСОБА_2 , звернулася ОСОБА_4 , та повідомила, що її батько зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , але фактично проживає за іншою адресою: Житомирська область, Народицький район, с. Мотійки, та просила посприяти у пришвидшенні отримання житла її батьком відповідно до пільгової черги.

При розгляді звернення було з`ясовано, що мати заявниці ОСОБА_3 померла ІНФОРМАЦІЯ_3 та була знята з реєстрації у місті Києві 20 березня 2019 року. В окремій двокімнатній квартирі АДРЕСА_3 залишилися зареєстрованими 3 особи ( ОСОБА_2 , дочка, онук), де на одну особу припадало по 9,59 кв. м житлової площі.

Листом від 13 серпня 2019 року № УК-8916/1, 9-107531/1 ОСОБА_4 було повідомлено, що у зв`язку із виявленими обставинами питання можливості подальшого перебування на квартирному обліку ОСОБА_2 буде розглянуто на найближчому засіданні громадської комісії з житлових питань при Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації.

Відповідно до постанови виконавчого комітету Київської міської Ради народних депутатів і президії Київської міської ради профспілок від 15.07.1985 № 582 «Про порядок застосування в місті Києві «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та надання їм жилих приміщень в Українській PCP» рівень середньої забезпеченості громадян у м. Києві складає 9 кв. м житлової площі на одну особу.

Жиле приміщення надається громадянам у межах 13,65 квадратного метра жилої площі на одну особу, але не менше рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею в даному населеному пункті (пункт 53 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській PCP, затвердженими постановою Ради Міністрів Української PCP і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 № 470).

За рекомендацією громадської комісії з житлових питань при Оболонській районній в місті Києві державної адміністрації (підпункт 5 пункту 3 протоколу № 9 від 14 серпня 2019 року) розпорядженням Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 20 серпня 2019 року № 571 ОСОБА_2 було знято з квартирного обліку відповідно до підпункту 1 пункту 26 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській PCP, стверджених постановою Ради Міністрів Української PCP і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 № 470 (поліпшення житлових мов, внаслідок якого відпали підстави для надання іншого жилого приміщення після смерті дружини заявника).

Крім того, за інформацією з Реєстру прав власності на нерухоме майно житловий будинок з надвірними будівлями та спорудами АДРЕСА_4 , який ОСОБА_2 мав здати Мотійківській сільраді, на підставі свідоцтва про право власності № 7211 , 22.05.2012, виданого відділом приватизації Овруцької міської ради згідно з рішенням 14 сесії VI скликання № 114 від 09.04.2012, перебуває з 14.06.2012 в одноосібній власності його дочки ОСОБА_4 (номер інформаційної довідки 216141614).

Також за інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно ОСОБА_2 з 04.08.2016 має земельну ділянку площею 2,0266 га за реєстраційним номером 995174518237 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва за адресою: Житомирська обл., Народицький р-н., с/рада Мотійківська (здається в оренду). Дружина ОСОБА_2 теж мала за цією ж адресою земельну ділянку площею 2,1952 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яку 12.10.2019 отримала у спадщину за законом її дочка ОСОБА_4 .

Відповідно до пункту 11 Порядку відселення та самостійного переселення громадян з територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.1992 № 706, громадяни, які переселяються з радіоактивно забруднених територій за направленнями обласних державних адміністрацій, одержують ордери на вселення в надані їм житлові приміщення після подання районній державній адміністрації, виконкому міської (міста обласного підпорядкування) Ради народних депутатів довідки з попереднього місця проживання про здачу раніше займаного житлового приміщення (пункт 11 із змінами, внесеними згідно з постановою KM № 218 (218-94-п) від 04.04.1994). Щодо житлових будинків, що належали громадянам, які переселилися на нове місце проживання, після виплати їм компенсації зараховуються на баланс районних державних адміністрацій, виконкомів міських (міст обласного підпорядкування) Рад народних депутатів або відповідних підприємств, установ, організацій (пункт 12 цього Порядку).

Аналізуючи викладене, суд приходить до висновку про те, що дії відповідача Оболонської районної в м. Києві державної адміністрації відповідають нормам чинного законодавства, а тому позов задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 12, 13, 76, 77, 78, 81, 259, 261, 263, 265, 268, 273, 352, 354 ЦПК України, суд,

УХВАЛИВ:

У задоволенні позову ОСОБА_2 (РНОКПП: НОМЕР_3 ; адреса зареєстрованого місця проживання: адреса проживання: АДРЕСА_1 ) до Оболонської районної у м. Києві державна адміністрації (місцезнаходження: 04205, м. Київ, вул. Тимошенка, 16; код ЄДРПОУ 37371727), Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (03165, м. Київ, просп. Любомира Гузара, 7; код ЄДРПОУ 37441694) про визнання протиправним та скасування розпорядження, зобов`язання вчинити дії - відмовити.

Рішення суду може бути оскаржено шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення до Київського апеляційного суду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги усіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Дата складення повного рішення - 20.10.2020.

Суддя О.М. Луценко

Джерело: ЄДРСР 92298343
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку