open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 234/10381/20

Провадження № 2/234/2966/20

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 жовтня 2020 року м. Краматорськ

Краматорський міський суд Донецької області у складі: судді Костюкова Д.Г., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін цивільну справу № 234/10381/20 за позовом ОСОБА_1 до ТОВ «Управляюча Компанія «Ладіс» про зобов`язання вчинити певні дії, стягнення моральної шкоди, -

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Краматорського міського суду звернувся ОСОБА_1 з позовом до ТОВ «Управляюча Компанія «Ладіс» про зобов`язання вчинити певні дії, стягнення моральної шкоди. Свої вимоги обґрунтував тим, що він мешкає та зареєстрований у квартирі АДРЕСА_1 . Квартира розташована у 4 під`їзді вказаного будинку. 10.08.2018 року рішенням Краматорської міської ради № 551 «Про визначення управителя багатоквартирних будинків, які розташовані на територіях Краматорської міської ради» управителем для НОМЕР_1 багатоквартирних будинків м. Краматорська, у тому числі і будинку АДРЕСА_2 визначено ТОВ «Управляюча компанія «Ладіс». Основними напрямками діяльності ТОВ «УК «Ладіс» є: управління спільним майном в багатоквартирних будинках на підставі укладених договорів з управління; забезпечення безпечного і комфортного проживання громадян; підготовка багатоквартирних будинків до сезонної експлуатації; реалізація заходів щодо проведення планових поточних ремонтів, застосування якісних нових і ефективних матеріалів, впровадження енергозберігаючого обладнання. Головним завданням Компанії є поліпшення якості послуг, що надаються, а основою для стабільної роботи-довіра і повага. В листопаді-грудні 2019 року ТОВ «УК «Ладіс» був виконаний поточний ремонт 4 під`їзду будинку АДРЕСА_2 . Але даний ремонт було виконано не в повному обсязі, а саме вікна у під`їзді були пофарбовані лише з внутрішньої сторони, та залишилися брудними від пилу. В додатку 5 «Правил утримання житлових будинків та прибудинкової території», затверджені Наказом від 17.05.2005 року № 76 Державного Комітету України з питань житлово-комунального господарства зазначена орієнтована тривалість експлуатації до капітального ремонту (заміни) вікон з дерев`яними рамами-40 років. Даний будинок збудований у 1959 році, тобто дані вікна експлуатуються вже понад 60 років. За цей строк вони жодного разу не фарбувалися з зовнішньої сторони, не відновлювалася ущільнювальна замазка та не замінювалися штапики, тому дерев`яні рами згнили, скло у вікнах осунулося та виникли щілини. Тобто вікна не виконують своїх функцій зі збереження тепла у під`їзді в холодний період року. З цього приводу, 09.12.2019 року він направив директору ТОВ «УК «Ладіс» заяву з проханням виконати ремонт четвертого під`їзду у відповідності до частини 2 пункту 2.4 Правил утримання жилих будинків та прибудинкових території, затверджених наказом Державним комітетом України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року № 76. 17.12.2019 року від директора ТОВ «УК «Ладіс» він отримав необґрунтовану відповідь на заяву, та його питання залишилося невирішеним. 20.02.2020 року він знову звернувся до директора ТОВ «УК «Ладіс» з заявою в якій просив надати кошторис на виконання поточного ремонту четвертого під`їзду будинку АДРЕСА_2 ; акт виконаних робіт з поточного ремонту четвертого під`їзду будинку АДРЕСА_2 . Дана заява залишилася поза увагою, адже її вимоги директором ТОВ «УК «Ладіс» виконані не були. Крім того, в травні-червні 2020 року ТОВ «УК «Ладіс» виконувало поточний ремонт конструктивних елементів будинку АДРЕСА_2 , а саме відновлення відсталої штукатурки, фарбування стін будинку зі сторони вулиці та торцевих стін, заміна водостічних труб. Ремонт стін та водостічних труб зі сторони вхідних дверей у під`їзді роботи не виконувалися. Він знову звернувся до ТОВ «УК «Ладіс» з заявою про надання інформації стосовно поточного ремонту конструктивних елементів будинку, однак до теперішнього часу відповіді він не отримував. Він своєчасно та в повному обсязі щомісячно сплачує комунальні платежі за обслуговування будинку та прибудинкової території, натомість ТОВ УК «Ладіс» не виконує своїх обов`язків. Своїми діями з неналежного виконання договору по обслуговуванню будинку АДРЕСА_2 ТОВ «УК «Ладіс» спричинила йому моральну шкоду, адже не виконання останніми своїх зобов`язань та зовнішній вид будинку, в якому він мешкає пригнічує його. Просить визнати, що ТОВ «УК «Ладіс» не виконує своїх зобов`язань з належного обслуговування будинку АДРЕСА_2 , що порушує його права, як споживача послуг ТОВ «УК «Ладіс»; зобов`язати ТОВ «УК «Ладіс» у строк до 15 жовтня 2020 року виконати ремонт вікон четвертого під`їзду у відповідності до пункту 4.2 Правил утримання жилих будинків та прибудинкових території; виконати поточний ремонт конструктивних елементів стіни будинку зі сторони вхідних дверей у під`їзді (відновити відсталу штукатурку, пофарбувати стіни та замінити водостічні труби); стягнути з ТОВ «УК «Ладіс» на його користь моральну шкоду у сумі 10 000,00 грн.

Ухвалою Краматорського міського суду від 24.07.2020 року вказана позовна заява прийнята до розгляду, відкрито провадження по справі в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін за наявними у справі матеріалами. Сторонам по справі визначені строки для подання відзиву на позовну заяву, відповіді на позовну заяву та заперечення по суті справи. Копії ухвали були надіслані на адресу сторін по справі.

11.08.2020 року до Краматорського міського суду від позивача надійшло клопотання про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін.

Ухвалою Краматорського міського суду від 25.08.2020 року в задоволенні вказаного клопотання позивачу було відмовлено.

20.08.2020 року від ТОВ «УК «Ладіс» до суду надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого позовні вимоги останнім не визнаються з наступних причин. ТОВ «УК «Ладіс» рішенням Виконавчого комітету Краматорської міської ради № 551 від 10.08.2018 року було призначено управителем багатоквартирних будинків, які розташовані на території Краматорської міської ради. Відповідно до Закону України № 47 «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» вищезазначеним рішенням Виконавчого комітету Краматорської міської ради було уповноважено міського голову Панкова А.В. підписувати договори про надання послуг з управління багатоквартирними будинками міста Краматорська від імені співвласників багатоквартирних будинків. Зазначені договори діють з 01.09.2018 року та є обов`язковими для виконання всіма співвласниками. Послуга з управління багатоквартирним будинком надається відповідно до переліку складових послуги та періодичності їх надання згідно з додатком 2 до договору «Про надання послуги з управляння багатоквартирним будинком». Відповідно до Закону та Договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком АДРЕСА_2 ТОВ «УК «Ладіс» здійснює лише поточний ремонт спільного майна вказаного багатоквартирного будинку. Додаток № 5 «Правил утримання житлових будинків та прибудинкової території», які затверджені Наказом № 76 від 17.05.2005 року, на який посилається позивач стосовно заміни вікон з дерев`яними рамами на нові, у зв`язку зі спливом їх експлуатації відноситься до робот капітального характеру, та не відноситься до компетенції ТОВ «УК «Ладіс». Щодо недосконалості, на думку позивача проведених ремонтних робіт у травні-червні 2020 року, зазначили, що ці роботи виконувалися за рахунок коштів місцевого бюджету сторонньою організацією. Також зазначено, що роботи з фарбування фасаду багатоквартирного будинку також відносяться до робіт капітального характеру та не виконуються ТОВ «УК «Ладіс». Стосовно позовних вимог щодо стягнення моральної шкоди зазначалося, що позивачем не доведено спричинення відповідачем моральної шкоди. У зв`язку з необґрунтованістю позовних вимог просять відмовити у їх задоволенні.

02.09.2020 року від позивача до суду надійшла відповідь на відзив на позовну заяву, відповідно до якого останнім зазначено наступне. Управління спільного майна багатоквартирного будинку та регламентація виконання планового ремонту наведено в Договорі від 15.08.2018 року та нормативно-правових актах, якими повинно керуватися ТОВ «УК «Ладіс» у своїй діяльності, а саме: Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», Закон України «Про житлово-комунальні послуги», Правила утримання житлових будинків та прибудинкової території», які затверджені наказом від 17.05.2005 року № 76 Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства, Примірний перелік послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджений наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 року № 150. Вважає, що на підставі вказаних законів та нормативно-правових актів в обов`язок відповідача зокрема входить належний ремонт вікон, поточний ремонт конструктивних елементів стіни будинку зі сторони вхідних дверей у під`їзді. Бездіяльність ТОВ «УК «Ладіс» свідчить про невиконання зобов`язань, викладених в п.п. 7,11,14,17,19 Договору та є порушенням вищезазначених нормативно-правових актів. Просить задовольнити його позовні вимоги у повному обсязі.

Заперечення на відповідь на відзив від представника відповідача не надходило.

Суд, дослідивши матеріали справи, оцінивши їх доказами у сукупності, перевіривши надані документи,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Виконавчого комітету Краматорської міської ради №551 від 10.08.2018 року ТОВ «УК «Ладіс» було призначено управителем багатоквартирних будинків, які розташовані на території Краматорської міської ради. Цим же рішенням було уповноважено міського голову Панкова А.В. підписувати договори про надання послуг з управління багатоквартирними будинками міста Краматорська від імені співвласників багатоквартирних будинків.

15.08.2018 року між ТОВ «УК «Ладіс» в особі директора ОСОБА_2 та співвласниками багатоквартирного будинку за адресою: АДРЕСА_2 в особі міського голови Панкова А.В., укладений договір про надання послуги з управління багатоквартирним будинком, за умовами якого управитель зобов`язався надавати співвласникам послугу з управління вказаним будинком, а співвласники зобов`язані оплачувати послуги згідно з вимогами законодавства та умовами цього договору.

Позивач ОСОБА_1 мешкає та зареєстрований в квартирі АДРЕСА_1 та є споживачем послуг, які надає ТОВ «УК «Ладіс».

Відповідно до заяви від 09.12.2019 року ОСОБА_1 звернувся до ТОВ «УК «Ладіс» з проханням виконати поточний ремонт четвертого під`їзду будинку АДРЕСА_2 у відповідності до Правил утримання жилих будинків та прибудинкових території, а саме замінити дерев`яні вікна у під`їзді на склопакети, оскільки старі вікна не підлягають ремонту.

На вказану заяву директором ТОВ «УК «Ладіс» була надана відповідь від 17.12.2019 року про те, що питання термомодернізації, заміни світлопрозорих конструкцій та вхідних дверей в багатоквартирних житлових будинках відноситься до проведення робіт з капітального ремонту та не входить до компетенції ТОВ «УК «Ладіс».

Відповідно до заяви від 20.02.2020 року ОСОБА_1 звернувся до ТОВ «УК «Ладіс» з проханням надати йому кошторис на виконання поточного ремонту четвертого під`їзду будинку АДРЕСА_2 ; акт виконаних робіт з поточного ремонту четвертого під`їзду № 14 по вул. Катеринича.

На вказану заяву директором ТОВ «УК «Ладіс» 24.02.2020 року було повідомлено, що надання даної інформації є технічно неможливим.

Перевіривши доводи сторін, суд приходить до наступних висновків.

За змістом статті 13 ЦК України цивільні права особа здійснює у межах, наданих їй договором або актами цивільного законодавства.

Стаття 10 ЦПК України встановлює, що цивільне судочинство, здійснюється на засадах змагальності сторін, кожна сторона повинна довести ті обставини на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Відповідно до ст.11 ч.1 ЦПК України, суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням фізичних та юридичних осіб, поданими відповідно до ЦПК, в межах заявлених ними вимог і на підставі доказів сторін і інших осіб, які беруть участь у справі. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях (ч.4 статті 60 ЦПК України).

Відповідно до статті 319 ЦК України власникові належать право володіння, користування та розпорядження своїм майном, власність зобов`язує.

Статтею 322 ЦК України передбачено, що власник зобов`язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом.

Законом України «Про житлово-комунальні послуги» врегульовані відносини, що виникають у процесі надання та споживання житлово-комунальних послуг.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та/або перебування осіб у житлових і нежитлових приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил, що здійснюється на підставі відповідних договорів про надання житлово-комунальних послуг.

Згідно зі ст.5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» до житлово-комунальних послуг належать: 1) житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком. Послуга з управління багатоквартирним будинком включає: утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо; купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку; поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку; 2) комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами.

Відповідно до ст.12 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах. Договори про надання житлово-комунальних послуг укладаються відповідно до типових або примірних договорів, затверджених Кабінетом Міністрів України або іншими уповноваженими законом державними органами відповідно до закону. Такі договори можуть затверджуватися окремо для різних моделей організації договірних відносин (індивідуальний договір та колективний договір про надання комунальних послуг) та для різних категорій споживачів (індивідуальний споживач, колективний споживач).

Відповідно до ст.13 вказаного Закону, договір про надання комунальної послуги укладається між виконавцем відповідної послуги та споживачем або особою, яка відповідно до договору або закону укладає такий договір в інтересах споживача, або з управителем багатоквартирного будинку з метою постачання електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку.

Ціна послуги з управління багатоквартирним будинком встановлюється договором про надання послуг з управління багатоквартирним будинком з розрахунку на один квадратний метр загальної площі житлового або нежитлового приміщення, якщо інше не визначено договором про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, та включає:

1) витрати на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території і поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку відповідно до кошторису витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, крім витрат на обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги, у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем;

2) винагороду управителю, яка визначається за згодою сторін.

Кошторис витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території є невід`ємною частиною договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком.

Кошторис витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території враховує обов`язковий перелік робіт (послуг), який затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері житлово-комунального господарства, а також періодичність виконання (надання) робіт (послуг) з утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території.

Відповідно до вимог ст.1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» встановлено, що власник приміщення, будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - власник) - фізична або юридична особа, якій належить право володіння, користування та розпоряджання приміщенням, будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, зареєстроване у встановленому законом порядку; балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - балансоутримувач) - власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом; виконавець - суб`єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору.

У силу ст.526 ЦК України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Наказом Державного комітету України з питань житлово - комунального господарства від 17.05.2005 №76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» 1.5. Утримання житлового фонду передбачає виконання робіт, передбачених наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004 №150 "Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень будинків, споруд", зареєстрованим у Мін`юсті України 21.08.2004 за №1046/9645 (із змінами).

Відповідно до п.2. Правил, технічне обслуговування жилих будинків - комплекс робіт, спрямованих на підтримку справності елементів будівель чи заданих параметрів та режимів роботи технічного обладнання. Система технічного обслуговування жилих будинків повинна забезпечувати безпечне та безперебійне функціонування будинків, інженерних мереж та обладнання протягом установленого терміну служби будинку.

Технічне обслуговування жилих будинків включає роботи з контролю за його станом, забезпечення справності, працездатності, наладки і регулювання інженерних систем тощо. Контроль за технічним станом здійснюється шляхом впровадження системи технічного огляду жилих будинків. Згідно з п. 2.1.система технічного огляду жилих будинків включає проведення планових та позапланових оглядів.

Відповідно до ст.380 ЦК України житловим будинком є будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання.

У відповідності до п.2.4 Правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року №76, поточний ремонт - комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Поточний ремонт повинен проводитись з періодичністю, яка забезпечує ефективну експлуатацію будівлі з моменту завершення його будівництва (капітального ремонту, реконструкції) до моменту постановки на черговий капітальний ремонт або реконструкцію. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що належать до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі).

Організація поточного ремонту жилих будинків повинна проводитися відповідно до нормативно-правових та нормативно-технічних документів з організації і технології поточного ремонту жилих будинків. Поточний ремонт виконується виконавцем послуг власними силами або із залученням підрядних організацій.

Таким чином, проведення поточного ремонту здійснюється виконавцем послуг з утримання будинку власними силами або із залученням підрядних організацій, що також відповідає його обов`язкам, визначеним ст.21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

Відповідно до п. 2.5 Правил утримання житлових будинків та прибудинкової території капітальний ремонт - комплекс ремонтно-будівельних робіт,

який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій

і обладнання будівель у зв`язку з їх фізичною зношеністю та

руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також

покращення планування будівлі і благоустрою території без зміни

будівельних габаритів об`єкта. Під час капітального ремонту слід робити комплексне

усунення несправностей будинку та обладнання, зміну, відновлення або заміну їх на більш довговічні й економічні, поліпшення експлуатаційних показників житлового фонду, здійснення технічно можливої й економічно доцільної модернізації жилих будинків з установленням приладів обліку тепла, води, газу, електроенергії і

забезпечення раціонального енергоспоживання.

Тобто заміна, відновлювання та модернізація конструкцій

і обладнання будівель у зв`язку з їх фізичною зношеністю та

руйнуванням відноситься до капітального ремонту.

Таким чином, заміна старих вікон на нові у під`їзді будинку є проведенням капітального ремонту.

Як встановлено в судовому засіданні договір про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, який розташований за адресою: за адресою: АДРЕСА_2 від 15.08.2018 року, а також додаток № 2 до нього, що регламентує перелік складових послуг з управління не містить у собі зобов`язання ТОВ «УК «Ладіс» на проведення капітального ремонту даного будинку.

Посилання позивача на п.2.4 Правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року №76 не регулює питання стосовно проведення капітального ремонту, адже роз`яснює поняття поточного ремонту, його організацію та планування.

В судовому засіданні встановлено з наданих сторонами документів, що відповідачем проводився поточний ремонт у будинку позивача.

Згідно зі ст.27 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» у разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальних послуг споживач має право викликати виконавця комунальних послуг (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданих послуг. У разі ненадання, надання неналежної якості послуги з управління багатоквартирним будинком споживач має право викликати управителя для перевірки якості наданих послуг. Порядок перевірки якості надання комунальних послуг та якості послуги з управління багатоквартирним будинком встановлюється Кабінетом Міністрів України, якщо інше не передбачено законом. За результатами перевірки якості надання комунальних послуг або якості послуг з управління багатоквартирним будинком складається акт-претензія, який підписується споживачем та виконавцем комунальної послуги або управителем (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком). Виконавець комунальної послуги або управитель (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) зобов`язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання послуги, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення споживача. Акт-претензія складається виконавцем комунальної послуги або управителем (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) та споживачем і повинен містити інформацію про те, в чому полягало ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальної послуги або послуги з управління багатоквартирним будинком, дату (строк) її ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості, а також іншу інформацію, що характеризує ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості. Виконавець комунальної послуги або управитель (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) протягом п`яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або видає (надсилає) споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання виконавцем (управителем) відповіді в установлений строк претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем (управителем).

Необхідність складання акту-претензії щодо якості наданих комунальних послуг визначена також п.8 Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2018р. № 1145, а також п.20 Договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, який розташований за адресою: АДРЕСА_2 від 15.08.2018 року

Позивачем не надано суду доказів щодо звернення в установленому законом порядку з претензіями до відповідача щодо надання неякісних житлово-комунальних послуг.

Згідно ч.1 ст.76 ЦПК України доказами є будь-які дані на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Відповідно до вимог ст.81 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях. Суд не може збирати докази, що стосуються предмета спору, з власної ініціативи, крім витребування доказів судом у випадку, коли він має сумніви у добросовісному здійсненні учасниками справи їхніх процесуальних прав або виконанні обов`язків щодо доказів, а також інших випадків, передбачених цим Кодексом.

Таким чином, враховуючи те, що суду не надано належних доказів щодо невиконання або неналежного виконання відповідачем умов договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, який розташований за адресою: АДРЕСА_2 від 15.08.2018 року, позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Також суд вважає, що позивачем не надано належних, допустимих та достатніх доказів щодо спричинення йому відповідачем моральних страждань, адже в судовому засіданні не знайшов свого підтвердження факт не виконання або неналежного відповідачем умов вищезазначеного договору, нормативно-правових актів, тощо.

Таким чином, суд вважає, що у задоволенні позову слід відмовити, оскільки позивачем не доведений факт надання відповідачем послуг неналежної якості, а також спричинення позивачеві моральних страждань.

У зв`язку з тим, що позивач був звільнений від сплати судового збору при зверненні з позовом до суду та з огляду на необґрунтованість позову, судовий збір по справі стягненню з відповідача не підлягає.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 2, 7, 9, 10, 11, 18, 76-80, 258, 259, 263-268, 272, 273 ЦПК України, ст.ст. 1, 5, 10, 12, 13, 27 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Правилами утримання житлових будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року №76 ст.ст.15, 16, 23, 322 ЦК України, суд, -

УХВАЛИВ:

В задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_2 , АДРЕСА_3 ) до ТОВ «Управляюча Компанія «Ладіс» (ЄДРПОУ 40872929, Донецька область, м.Краматорськ, вул.Н.Курченко, 17) про зобов`язання вчинити певні дії та стягнення моральної шкоди - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Донецького апеляційного суду через Краматорський міський суд Донецької області протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Учасники справи, які не були присутні в судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом тридцяти днів з дня отримання копії рішення.

Суддя Д.Г.Костюков

Джерело: ЄДРСР 91974077
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку