![Вліво](/ldb/assets/images/nonoptimised/prev.png)
![Вправо](/ldb/assets/images/nonoptimised/next.png)
![emblem](/ldb/assets/images/nonoptimised/emblem.png)
Справа № 369/13121/19
Провадження № 3/369/458/20
ПОСТАНОВА
Іменем України
13.02.2020 року м. Київ
Києво-Святошинський районний суд Київської області в складі:
головуючої судді Омельченко М.М.
за участю секретаря Сташевської А.С.
прокурора Звягінцевої М.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду справу про притягнення до відповідальності за адміністративне корупційне правопорушення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця та мешканця АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , депутата Софіївсько-Борщагівськьої сільської ради Києво-Святошинського району Київської області,
за ч. 2 ст. 172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -
встановила:
Відповідно до протоколу № 44-03/379/19 від 02.10.2019 року ОСОБА_1 , будучи депутатом Софіївсько-Борщагівської сільради Києво-Святошинського району Київської області, являючись, відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за корупційні правопорушення, знаючи про обов`язок, передбачений ч. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» щорічно до 1 (першого) квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію за минулий рік за відповідною формою, несвоєчасно, лише 04.04.2018 року, подав декларацію за 2017 рік, чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.
Відповідно до протоколу № 44-03/378/19 від 02.10.2019 року ОСОБА_1 , будучи депутатом Софіївсько-Борщагівської сільради Києво-Святошинського району Київської області, являючись, відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за корупційні правопорушення, знаючи про обов`язок, передбачений ч. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» щорічно до 1 (першого) квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію за минулий рік за відповідною формою, несвоєчасно, лише 25.04.2019 року, подав декларацію за 2018 рік, чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.
Відповідно до протоколу № 44-03/381/19 від 02.10.2019 року ОСОБА_1 , будучи депутатом Софіївсько-Борщагівської сільради Києво-Святошинського району Київської області, являючись, відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за корупційні правопорушення, знаючи про обов`язок, передбачений ч. 2 ст. 52 Закону України «Про запобігання корупції» повідомити НАЗК по суттєві зміни у майновому стані протягом 10 (десяти) днів з моменту отримання доходу або придбання майна, отримавши 09.04.2018 року в борг гроші в сумі 30000 доларів США, що, відповідно до офіційного курсу НБУ, становить 781996,11 грн., в строк до 24 години 19.04.2018 року не подав повідомлення про суттєві зміни в майнову стані шляхом заповнення форми на офіційному веб-сайті НАЗК, чим порушив вимоги, встановлені Законом України «Про запобігання корупції» вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 172-6 КУпАП.
Відповідно до протоколу № 44-03/380/19 від 02.10.2019 року ОСОБА_1 , будучи депутатом Софіївсько-Борщагівської сільради Києво-Святошинського району Київської області, являючись, відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за корупційні правопорушення, знаючи про обов`язок, передбачений ч. 2 ст. 52 Закону України «Про запобігання корупції» повідомити НАЗК по суттєві зміни у майновому стані протягом 10 (десяти) днів з моменту отримання доходу або придбання майна, придбавши 12.04.2018 року автомобіль марки «Volkswagen Tiguan» вартістю 858000 грн., не подав повідомлення про суттєві зміни в майнову стані шляхом заповнення форми на офіційному веб-сайті НАЗК, чим порушив вимоги, встановлені Законом України «Про запобігання корупції» вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 172-6 КУпАП.
Разом з тим, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення ефективності інституційного механізму запобігання корупції» від 02.10.2019 року, який набрав чинності 18.10.2019 року, частину 2 статті 52 Закону України «Про запобігання корупції» доповнено абзацом другим такого змісту: «положення частини другої цієї статті застосовуються до суб`єктів декларування, які є службовими особами, які займають відповідальне становище, а також суб`єктів декларування, які займають посади, пов`язані з високим рівнем корупційних ризиків, відповідно до статті 50 цього Закону».
Отже, відповідно до наведених змін, депутат сільської ради не є особою, яка повинна повідомляти про суттєві зміни у майновому стані.
Відповідно до п. 1 ст. 247 КУпАП розпочате провадження у справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
Статтею 8 КУпАП визначена чинність закону про відповідальність за адміністративні правопорушення, згідно якої особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, підлягає відповідальності на підставі закону, що діє під час і за місцем вчинення правопорушення; закони, які пом`якшують або скасовують відповідальність за адміністративні правопорушення, мають зворотну силу, тобто поширюються і на правопорушення, вчинені до видання цих законів; закони, які встановлюють або посилюють відповідальність за адміністративні правопорушення, зворотної сили не мають; провадження у справах про адміністративні правопорушення ведеться на підставі закону, що діє під час і за місцем розгляду справи про правопорушення.
Тому, за наведених змін в законодавстві, на момент розгляду справи в діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-6 КУпАП, тому провадження за протоколами № 44-03/381/19 від 02.10.2019 року та № 44-03/380/19 від 02.10.2019 року підлягає закриттю на підставі п. 1 ст. 247 КУпАП.
Крім того, відповідно п. 7 ст. 247 КУпАП розпочате провадження у справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю у зв`язку з закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.
Згідно ч. 4 ст. 38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
Оскільки за протоколами № 44-03/379/19 та № 44-03/378/19 від 02.10.2019 року шестимісячний строк накладення адмінстягнення закінчився 07.02.2020 року (порушення були виявлені 07.08.2019 року), провадження підлягає закриттю на підставі п. 7 ст. 247 КУпАП.
Враховуючи викладене та керуючись ст. ст. 8, 38, 247, 284, ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення України, -
постановила:
Провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 172-6 КУпАП (протоколи про адміністративне правопорушення № 44-01/381/19, № 44-01/380/19 від 02.10.2019 року) закрити на підставі п. 1 ст. 247 КУпАП за відсутністю складу адміністративного правопорушення.
Провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП (протоколами № 44-03/379/19 та № 44-03/378/19 від 02.10.2019 року) закрити на підставі п. 7 ст. 247 КУпАП за закінчення строків накладення адміністративного стягнення.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Києво-Святошинський районний суд Київської області протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя Омельченко М.М.