open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Cправа № 127/17835/20

Провадження № 1-кс/127/7968/20

У Х В А Л А

Іменем України

27 серпня 2020 року м. Вінниця

Вінницький міський суд Вінницької області в складі:

слідчого судді: ОСОБА_1 ,

секретар судового засідання: ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю «Полісько-Волинський трейд», яке поданого його представником адвокатом ОСОБА_3 , про скасування арешту у кримінальному провадженні №12019020000000505 від 20.12.2019, -

ВСТАНОВИВ:

Адвокат ОСОБА_3 , який діє в інтересах Товариства з обмеженою відповідальністю «Полісько-Волинський Трейд», звернувся до суду з клопотанням, в якому просив скасувати арешт, накладений ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області від 05.02.2020, на майно, яке вилучено 30.01.2020 за адресою: м. Вінниця, вул. Келецька, 122, у кримінальному провадженні №12019020000000505 від 20.12.2019.

Клопотання мотивовано тим, що в провадженні СУ ГУНП у Вінницькій області перебуває кримінальне провадження за №12019020000000505 в ході якого ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області від 05.02.2020 було арештовано майно, яке належить ТОВ «Полісько-Волинський Трейд», та немає жодного відношення до кримінального провадження.

Як зазначив заявник, відповідно до ухвали про накладення арешту на майно досудовим розслідуванням встановлено, що невстановлені особи, всупереч вимогам Закону України «Про заборону грального бізнесу в Україні», яким встановлено заборону на господарську діяльність, пов`язану з гральним бізнесом, організували на території м. Вінниці та Вінницької області низку закладів з надання послуг грального бізнесу, шляхом організації азартних ігор за допомогою електронних (віртуальних) казино з метою отримання прибутку. Вказані речі мають істотне значення для кримінального провадження, оскільки безпосередньо містять сліди злочину та можуть бути використані під час проведення судових експертиз, інших слідчих дій для з`ясування дійсних обставин події.

Згідно з листом директора Вінницького науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України М. Лайтера від 19.03.2020 № 19/102/2/4380, ні постанови про призначення судової комп`ютерно-технічної експертизи, ні відповідні об`єкти, вилучені у вказаного Товариства, до цієї експертної установи не надходили.

Розслідування в зазначеному кримінальному провадженні розпочато 20.12.2019, а огляд місця події проведено 30.01.2020. З часу вилучення майна за зазначеною адресою минуло 7 місяців, що відповідно до ст. 28 КПК України є достатнім часом для проведення необхідних слідчих (розшукових) та процесуальних дій, але жодній особі про підозру не повідомлено.

Отже, із зазначеного вище випливає, що слідчим встановлено відсутність у обладнання, яке використовувалося Товариством, ознак надання доступу до азартних ігор, унаслідок чого воно не відповідає визначенню речового доказу відповідно до ст. 98 КПК України та критеріям, зазначеним у ч. 2 ст. 167 КПК України.

Таким чином, потреба в подальшому застосуванні заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна, що використовувалося Товариством, відпала, а арешт накладений ухвалою від 05.02.2020 позбавляє ТОВ «Полісько-Волинський Трейд» вільно володіти, користуватись та розпоряджатись своїм майном.

Статус володільця арештованого майна підтверджено укладеним 26.12.2017 ТОВ «Полісько-Волинський Трейд» та ТОВ «М.С.Л.» договором № ПВТ-18-000001 про доручення здійснення розповсюдження державних лотерей, договором оренди частини нежитлового приміщення від 15.11.2019 № Е-1/1-151119, а також актом прийому-передачі майна від 01.03.2019, а також вилученими за цією адресою копіями ліцензії Міністерства фінансів України серії АВ № 446755, яку видано ТОВ «М.С.Л.» на право випуску та проведення лотерей, листування ТОВ «М.С.Л.» з Верховною Радою України, на той час Департаментом протидії злочинності у сфері економіки МВС України, Міністерством фінансів України, та сертифікату відповідності стандартам відповідальної гри.

Крім того, відомості про державні грошові миттєві лотереї, білети яких вилучено за цією адресою, внесено до Єдиного реєстру державних лотерей, запроваджених в Україні: «Мегалот» під № 2, «Тіп» № 90, «Топ» №91, «Лото- Забава» №3, «Спортліга» №38, «Спортпрогноз» № 1, а право їх проведення належить виключно ТОВ «М.С.Л.».

Таким чином, на думку заявника, є всі підстави для звернення до суду з відповідним клопотанням про скасування арешту з майна.

Адвокат ОСОБА_3 в судове засідання не з`явився, однак, 27.08.2020 звернувся до суду з заявою про розгляд клопотання у його відсутність, в якій зазначив, що подане ним клопотання підтримує у повному обсязі.

Слідчий ОСОБА_4 в судове засідання не з`явився, однак 27.08.2020 звернувся до суду із заявою про розгляд справи у його відсутність, у якій просив у задоволенні клопотання відмовити, надавши суду для огляду матеріали кримінального провадження 12019020000000505.

Відповідно до частини четвертої статті 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи те, що учасники процесуальної дії в судове засідання не з`явились, слідчий суддя вважає за можливе розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.

Слідчий суддя, дослідивши вказане клопотання та додані до нього матеріали, а також оглянувши матеріали кримінального провадження №12019020000000505 від 20.12.2019, дійшов висновку про наявність підстав для задоволення клопотання, з огляду на таке.

За правилами визначеними статтею 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Відповідно до частини першої статті 174 КПК України підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження - судом.

Арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом, в провадженні СУ ГУНП у Вінницькій області перебувають матеріали досудового розслідування по кримінальному провадженню №12019020000000505, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 20.12.2019, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 203-2 КК України.

З Витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань слідує, що відомості до реєстру були внесенні з приводу того, що невстановлені особи, всупереч вимогам Закону України «Про заборону грального бізнесу в Україні», яким встановлено заборону на господарську діяльність, пов`язану з гральним бізнесом, організували на території м. Вінниці та Вінницької області низку закладів з надання послуг грального бізнесу шляхом організації азартних ігор за допомогою електронних (віртуальних) казино з метою отримання прибутку.

З досліджених в судовому засіданні матеріалів кримінального провадження вбачається, що 30.01.2019 слідчими проведено огляд місця події в приміщенні ігрового закладу що за адресою: м. Вінниця, вул. Келецька, 122, в ході якого виявлено та вилучено речі, що мають доказове значення у кримінальному провадженні.

В подальшому, ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області від 05.02.2020 клопотання слідчого ОСОБА_5 задоволено та накладено арешт на майно, яке вилучене 30.01.2020 на ринку «Вишенька», що за адресою: м. Вінниця, вул. Келецька, 122, а саме: 1) вивіска з надписами «Мега лот», «Тіп Топ», «Лото забава»; 2) термінал з електронним таблом та кабелями, жовтого з зеленим кольору моделі «SX 410» з наявним надписом чорним маркером «102 № 5453»; 3) прилад сірого кольору марки «Спектр 5 А4»; 4) принтер білого з сірим кольору марки «HP LaserJet P1102»; 5) системний блок чорного кольору марки «SVA» з наліпкою із № 970713/1; 6) модем білого кольору моделі «MBD-R100H» , IMEI: НОМЕР_1 , S/N: 201511150000286; 7) документи в кількості 21 листка, а саме: прогнози спортивних подій на 8 арк.; розпорядок роботи на 1 арк.; копія наказу № 128 від 22.04.2015 про тимчасове призупинення розповсюдження деяких державних грошових миттєвих лотерей на 3 арк.; перелік державних лотерей ТОВ «М.С.Л.», які розповсюджуються та адреси офісів на 1 арк.; копія ліцензії Міністерства фінансів України серії АВ № 446755 на 1 арк.; копія листа із комітету з питань податкової та митної політики ВР України № 04-30/10-561 від 15 серпня 2014 р. на 1 арк.; копія листа з Департаменту протидії злочинності у сфері економіки МВС України № 5/4954 від 4.06.2015 року на 3 арк.; посвідчення № ПВТ-18-000001 від 26.12.17 р. на 1 арк.; копія листа ТОВ «М.С.Л.» від 10.02.2014 р. на 1 арк.; сертифікат із надписами на іноземній мові на 1 арк.; 8) 16 білетів «Спорт прогноз» та 52 білети «Спорт ліга».

Визначаючись, щодо обґрунтованості клопотання слідчий суддя виходить з того, що на час реєстрації кримінального провадження (20.12.2019), проведення огляду приміщення та накладення арешту на вилучене майно (30.01-05.02.2020) правовідносини щодо здійснення грального бізнесу в Україні, регулювалися Законом України «Про заборону грального бізнесу в Україні» від 15 травня 2009 року №1334-VI, відповідно до статті 2 якого в Україні заборонявся гральний бізнес та участь в азартних іграх.

Статтею 1 вказаного Закону було визначено поняття «гральний бізнес» та «азартна гра», зокрема:

- гральний бізнес - діяльність, пов`язана з організацією, проведенням та наданням можливості доступу до азартних ігор у казино, на гральних автоматах, комп`ютерних симуляторах, у букмекерських конторах, в інтерактивних закладах, в електронному (віртуальному) казино незалежно від місця розташування сервера;

- азартна гра - будь-яка гра, обов`язковою умовою участі в якій є сплата гравцем грошей, у тому числі через систему електронних платежів, що дає змогу учаснику як отримати виграш (приз) у будь-якому вигляді, так і не отримати його залежно від випадковості.

Цією ж нормою закріплено, що до азартних ігор не відносяться: організація та проведення лотерей; організація та проведення творчих конкурсів, спортивних змагань тощо, незважаючи на те передбачається чи не передбачається їх умовами грошовий або майновий виграш; гра в більярд, гра в кеглі (боулінг) та інші ігри, які проводяться без одержання гравцем призу (виграшу); гра на гральних автоматах типу "кран-машина" (двокоординатні автомати), де як виграш (приз) гравець отримує виключно матеріальні речі (іграшки, цукерки тощо); розіграші на безоплатній основі з рекламуванням (популяризацією) окремого товару, послуги, торгової марки, знаків для товарів і послуг, найменування або напрямів діяльності суб`єктів господарювання, комерційної програми з видачею виграшів у грошовій або майновій формі; розіграші у вигляді конкурсів (ігор, вікторин), умови яких передбачають безоплатне набуття особою статусу її учасника та отримання учасником, який виявив кращі особисті знання та вміння, виграшів у грошовій або майновій формі за особисту перемогу; розіграші на безоплатній основі для розважальних, благодійних або пізнавальних цілей.

В той же час, основні засади державного регулювання лотерейної сфери в Україні з метою створення сприятливих умов для розвитку лотерейного ринку виходячи із принципів державної монополії на випуск і проведення лотерей, забезпечення потреб державного бюджету, прав і законних інтересів громадян регулюються Законом України «Про державні лотереї в Україні» від 6 вересня 2012 року № 5204-VI.

Відповідно дочастини першоїстатті 3Закону №5204-VI принцип державної монополії на запровадження лотерей полягає у забороні запровадження та проведення на території України будь-яких лотерей, крім державних, які проводяться операторами лотерей, що одержали право на їх проведення, у порядку, визначеному цим Законом.

Лотерея набуває статусу державної з моменту опублікування затверджених оператором державних лотерей умов проведення такої лотереї. За поданням оператора державних лотерей, яке подається протягом п`ятнадцяти днів після дати опублікування, державна лотерея підлягає обов`язковому внесенню центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну фінансову політику, політику у сфері випуску і проведення лотерей, до Єдиного реєстру державних лотерей, запроваджених в Україні. Внесення лотереї центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну фінансову політику, політику у сфері випуску і проведення лотерей, до Єдиного реєстру державних лотерей, запроваджених в Україні, здійснюється протягом десяти днів з дати одержання подання оператора державних лотерей. (ч. 3 ст. 5 Закону № 5204-VI)

З вищенаведеного слідує висновок про те, що окрім наявної заборони грального бізнесу, в Україні функціонує державна монополія на організацію лотерей, при цьому, гральний бізнес та організація й проведення лотерей не є тотожними поняттями.

Відповідно до частини третьої статті 4 Закону «Про державні лотереї в Україні» одночасно на території України можуть здійснювати діяльність з випуску та проведення лотерей три оператори державних лотерей.

З матеріалі справи вбачається, що 26 грудня 2017 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «М.С.Л.», як довірителем, та Товариством з обмеженою відповідальністю «Полісько-Волинський трейд», як повіреним, укладений Договір №ПВТ-18-000001 «Про розповсюдження білетів державних лотерей», відповідно до п. 1.1. якого предметом даного Договору є розповсюдження Повіреним білетів державних лотерей Довірителя за рахунок Довірителя на всій території України, окрім тимчасово окупованої території України. Згідно п. 1.2 даного Договору під розповсюдженням білетів державних лотерей в цьому Договорі слід розуміти реалізацію повнолітнім фізичним особам білетів державних лотерей, які проводяться Довірителем, з обов`язковим використанням терміналу електронної системи прийняття ставок, а також виплату виграшів у такі лотереї відповідно до цього Договору.

В той же час, 15.11.2019 ТОВ «Полісько-Волинський трейд» (орендар), та ТОВ «Лордекс менеджмент груп», (орендодавець) укладено договір оренди №Е-1/1-151119, відповідно до якого орендодавець надав, а орендар прийняв для платного користування з ексклюзивним правом продажу держаних лотерей протягом строку, встановленого Договором, частину Торгового комплексу, загальною площею 7,3 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Вінниця, вул. Келецька, 122.

Відповідно до акту прийому-передачі майна від 01.03.2019, ТОВ «Полісько-Волинський трейд» передало ФО ОСОБА_6 обладнання (комп`ютерну техніку, меблі тощо) для здійснення розповсюдження державних лотерей ТОВ «М.С.Л.».

Як вбачається з Єдиного реєстру державних лотерей, запроваджених в Україні, до даного реєстру входить ТОВ «М.С.Л.», як оператор державних лотерей.

Судом також встановлено, що ТОВ «М.С.Л.» має ліцензію на здійснення лотерейної діяльності та внесений до Єдиного реєстру державних лотерей, оприлюднений на офіційному сайті Міністерства фінансів України в розділі «Бюджет» - «Інші сфери державної політики» - «Ліцензування».

Таким чином, ТОВ «М.С.Л.», будучи оператором державних лотерей, відповідно до статті 6 Закону України «Про державні лотереї в Україні», на виконання вимог статті 9 вказаного закону, укладено договір з ТОВ «Полісько-Волинський трейд» про розповсюдження білетів державних лотерей. В подальшому, відповідно до акту прийому-передачі майна від 01.03.2019, ТОВ «Полісько-Волинський трейд» передало ФО ОСОБА_6 обладнання для здійснення розповсюдження державних лотерей ТОВ «М.С.Л.», яке було вилучено 30.01.2020 під час огляду місця події в приміщенні ігрового закладу що за адресою: м. Вінниця, вул. Келецька, 122 та на яке ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області від 05.02.2020 накладено арешт.

Таким чином, ТОВ «Полісько-Волинський трейд» діяло в якості розповсюджувача державної лотереї у спосіб та на підставі Закону України «Про державні лотереї в Україні», тобто не здійснювало дії, про які йдеться у Законі України «Про заборону грального бізнесу в Україні».

Також, відомості про державні грошові миттєві лотереї, білети, які вилучено за вищевказаною адресою, внесено до Єдиного реєстру державних лотерей, запроваджених в Україні, а саме: «Спортпрогноз» під №1, «Спортліга» під №38, а право проведення їх належить виключно ТОВ "М.С.Л.".

Крім того, розпорядженням Кабінету Міністрів України №1325-р від 20.12.2019 «Про протидію гральному бізнесу» скасовано наказ Державного комітету з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства фінансів від 12 грудня 2002 р. №128/1037 в частині діяльності розповсюджувачів лотерей та визначення поняття «електронна система». Пунктом 2 цього розпорядження доручено Національної поліції, Державній фіскальній службі забезпечити вжиття заходів до припинення функціонування розповсюджувачів лотерей, діяльність яких не віднесена до організації та проведення лотерей, не заборонених Законом України «Про заборону грального бізнесу в Україні».

Таким чином, розпорядження спрямоване на припинення функціонування лише тих розповсюджувачів лотерей, діяльність яких не віднесена до організації та проведення лотерей відповідно до Закону України «Про державні лотереї в Україні».

Як встановлено судом та зазначено вище, ТОВ «М.С.Л.» та ТОВ «Полісько-Волинський трейд» діють у якості оператора та розповсюджувача державних лотерей у відповідності до Закону України «Про державні лотереї в Україні».

Наведене свідчить про те, що станом на час розгляду справи в матеріалах кримінального провадження, та у суду відповідно, відсутні докази, які б свідчили про те, що ТОВ «Полісько-Волинський трейд» здійснює діяльність, яка містить ознаки грального бізнесу.

В той же час, суд звертає увагу на те, що Закон України «Про заборону грального бізнесу в Україні» втратив чинність на підставі Закону №768-IX.

Поряд з тим, судом встановлено, що з моменту вилучення майна та накладення на нього арешту пройшов значний проміжок часу, а саме близько 7 (семи) місяців, впродовж яких органом досудового розслідування не було здобуто жодного доказу, який би свідчив про те, що вилучена техніка, меблі, лотереї використовувалась ТОВ «Полісько-Волинський трейд» з метою надання доступу до азартних ігор.

Згідно зі статтею 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Відповідно до статті 16 КПК України позбавлення або обмеження права власності під час кримінального провадження здійснюється лише на підставі вмотивованого судового рішення, ухваленого в порядку, передбаченого цим кодексом. На підставах та в порядку, передбачених цим Кодексом, допускається тимчасове вилучення майна без судового рішення.

Як зазначалося вище, арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

Враховуючи вищевикладене, встановивши, що майно, яке було вилучено 30.01.2020 та арештоване 05.02.2020 не було безпосереднім об`єктом кримінального правопорушення, а також те, що протягом семи місяців жодних слідчих дій із вказаним майном не проводилось, слідує висновок, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба, а таке позбавлення власника майна, яке знаходились у нього для здійснення господарської діяльності згідно укладених договорів, обмежує його права.

З огляду на зазначене, клопотання про скасування арешту майна є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Враховуючи наведене, керуючись ст. ст. 98, 170, 174, 309, 372 КПК України, суд, -

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Скасувати арешт майна, яке вилучене вилучене під час огляду місця події 30.01.2020 на ринку «Вишенька», що за адресою: м. Вінниця, вул. Келецька, 122, накладений ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області від 05 лютого 2020 року у справі №127/2677/20 у кримінальному провадженні №12019020000000505 від 20.12.2019, а саме на:

1) вивіску з надписами «Мега лот», «Тіп Топ», «Лото забава»;

2) термінал з електронним таблом та кабелями, жовтого з зеленим кольору моделі «SX 410» з наявним надписом чорним маркером «102 № 5453»;

3) прилад сірого кольору марки «Спектр 5 А4»;

4) принтер білого з сірим кольору марки «HP LaserJet P1102»;

5) системний блок чорного кольору марки «SVA» з наліпкою із № 970713/1;

6) модем білого кольору моделі «MBD-R100H» , IMEI: НОМЕР_1 , S/N: 201511150000286;

7) документи в кількості 21 листка, а саме: прогнози спортивних подій на 8 арк.; розпорядок роботи на 1 арк.; копія наказу № 128 від 22.04.2015 про тимчасове призупинення розповсюдження деяких державних грошових миттєвих лотерей на 3 арк.; перелік державних лотерей ТОВ «М.С.Л.», які розповсюджуються та адреси офісів на 1 арк.; копія ліцензії Міністерства фінансів України серії АВ № 446755 на 1 арк.; копія листа із комітету з питань податкової та митної політики ВР України № 04-30/10-561 від 15 серпня 2014 р. на 1 арк.; копія листа з Департаменту протидії злочинності у сфері економіки МВС України № 5/4954 від 4.06.2015 року на 3 арк.; посвідчення № ПВТ-18-000001 від 26.12.17 р. на 1 арк.; копія листа ТОВ «М.С.Л.» від 10.02.2014 р. на 1 арк.; сертифікат із надписами на іноземній мові на 1 арк.;

8) 16 білетів «Спорт прогноз» та 52 білети «Спорт ліга».

Зобов`язати слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції у Вінницькій області ОСОБА_4 повернути вищевказане майно та документи особі, в якої вони вилучені.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя

Джерело: ЄДРСР 91513972
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку