open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа № 234/9611/20

Провадження № 3/234/2718/20

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 серпня 2020 року м. Краматорськ

Суддя Краматорського міського суду Донецької області Кравченко О.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали, що надійшли з Головного управління Держпраці у Донецькій області про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м.Антрацит Луганської області, яка зареєстрована та мешкає за адресою АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , в.о. директора Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр екстреної допомоги та медицини катастроф»,

за ч. 1ст.41 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

ВСТАНОВИВ:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення №ДЦ11693/2073/АВ/ПТ від 23.06.2020 року, у ході позапланового заходу контролю у формі інспекційного відвідування за додержанням законодавства про працю за період березень-травень 2020 року при нарахуванні та виплаті заробітної плати медичним та іншим працівникам, які безпосередньо зайняті на роботах з ліквідації гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 встановлено, що ОСОБА_2 відповідно до Наказу №138-к/ад від 04.06.2020 року виконує обов`язки директора КНП «Обласний центр екстреної допомоги та медицини катастроф» (далі КНП «ОЦЕМД та МК») з 04.06.2020 року.

На підприємстві діє Статут КНП «ОЦЕМД та МК» затверджений Розпорядженням голови облдержадміністрації №793/5-19 від 06.08.2019 року.

Згідно п. 7.2 Статуту поточне керівництво Підприємством здійснює директор Підприємства.

Пунктом 7.5.1 Статуту встановлено, що директор діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від його імені документи та видає довіреності делегує право підпису документів іншим посадовим особам підприємства, укладає договори, відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків поточні та інші рахунки.

Згідно п. 7.5.13 Статуту директор Підприємства вживає заходів щодо своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати.

Однак, в.о. директора КНП «ОЦЕМД та МК» ОСОБА_1 порушила вимоги чинного законодавства про працю України, відповідальність за яке передбачено ч.1 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

У ході позапланового заходу у формі інспекційного відвідування встановлено наступне:

КНП «ОЦЕМД та МК» порушено вимоги ч.1 та 2 ст. 115 КЗпП України, ст.24 Закону України «Про оплату праці» щодо виплати заробітної плати не менше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує 16 календарних днів, у строки, встановлені колективним договором, але не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата, п. 4.1.6 Колективного договору (відповідно до статей 23, 24 ЗУ «Про оплату праці» заробітна плата виплачується в грошових знаках України двічі на місяць з інтервалом не більше 16 календарних днів, а саме: виплата заробітної плати здійснюється двічі на місяць: у робочі дні за першу половину місяця - аванс 20 числа кожного місяця, за другу половину місяця - остаточний розрахунок 06 числа наступного місяця, якщо інше не передбачено законодавством. У разі, якщо день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим, заробітна плата виплачується напередодні цього дня), п. 1 Розділу IV Положення про преміювання (премія виплачується не пізніше терміну виплати заробітної плати за місяць, наступного за звітним періодом, за який нарахована премія).

Відповідно до статті 94 Кодексу Законів про працю України заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу.

Згідно ч. 2 статті 2 Закону України «Про оплату праці» 108/95-ВР, поточної редакції від 13.02.2020 року, до структури заробітної плати належить додаткова заробітна плата. Це - винагорода за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці. Вона включає доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов`язані з виконанням виробничих завдань і функцій.

Постановою КМУ від 23 березня 2020 р. № 246 (далі - Постанова №246) визначено «Деякі питання оплати праці медичних та інших працівників, які безпосередньо зайняті на роботах з ліквідації гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

Постановою №246 встановлено, що на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби СОVID - 19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - коронавірусна хвороба (СОVID-19), визначений Кабінетом Міністрів України в акті про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (СОVID-19), до завершення здійснення зазначених заходів встановлюється додаткова доплата у розмірі до 300 відсотків заробітної плати (посадового окладу (з підвищеннями) з урахуванням передбачених законодавством обов`язкових доплат та надбавок:

-у закладах охорони здоров`я, що надають медичну допомогу хворим на коронавірусну хворобу (СОVID-19) та уклали договір про медичне обслуговування населення за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення за відповідним переліком та обсягом медичних послуг з Національною службою здоров`я, медичним та іншим працівникам, які безпосередньо зайняті на роботах з надання медичних послуг хворим на коронавірусну хворобу (СОVID-19);

-медичним та іншим працівникам центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, які задіяні до реагування на випадки коронавірусної хвороби (СОVID-19), та уклали договір про медичне обслуговування населення за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення за відповідним переліком та обсягом медичних послуг з Національною службою здоров`я;

Згідно п. 2 Постанови №246 доплати, визначені абзацами другим і третім пункту 1 цієї постанови, здійснюються за рахунок коштів, отриманих закладами охорони здоров`я відповідно до договорів про медичне обслуговування населення за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення за відповідним переліком та обсягом медичних послуг, укладених з Національною службою здоров`я, та з місцевих бюджетів.

КНП «ОЦЕМД та МК» на виконання Постанови №246 видано Наказ №623-адм від 17.06.2020 року, яким встановлено доплату медичним та іншим працівникам, які були задіяні на лабораторно підтверджені випадки гострої респіраторної хвороби COVID-19 підстанції м.Бахмут СШМД м.Краматорськ ВСП КНП «ОЦЕМД та МК» за період 01.05.2020 по 31.05.2020 року встановлено доплату в розмірі 229,08% заробітної плати (посадового окладу (з підвищеннями) з урахуванням передбачених законодавством обов`язкових доплат, надбавок нарахованої у травні 2020 року.

Відповідно до відомості розподілу виплат, платіжного доручення №1257 від 17.06.2020 року, виплата працівникам доплати у розмірі до 300 відсотків заробітної плати (посадового окладу (з підвищеннями) з урахуванням передбачених законодавством обов`язкових доплат, надбавок за період 01.05.2020 по 31.05.2020 р. згідно Постанови №246 здійснена з порушенням встановлених законодавством строків, а саме 17 червня 2020 року.

КНП «ОЦЕМД та МК» на виконання Постанови №246 видано Наказ №627-адм від 17.06.2020 року, яким встановлено доплату медичним та іншим працівникам, які були задіяні на лабораторно підтверджені випадки гострої респіраторної хвороби СОVID-19 підстанції СЩМД м.Волноваха ВСП КНП «ОЦЕМД та МК» за період 01.05.2020 по 31.05.2020 р. встановлено доплату в розмірі 229,08% заробітної плати (посадового окладу (з підвищеннями) з урахуванням передбачених законодавством обов`язкових доплат, надбавок нарахованої у травні 2020 року.

Відповідно до відомості розподілу виплат, платіжного доручення №1236 від 17.06.2020 року, виплата працівникам доплати у розмірі до 300 відсотків заробітної плати (посадового окладу (з підвищеннями) з урахуванням передбачених законодавством обов`язкових доплат, надбавок за період 01.05.2020 по 31.05.2020 рр. згідно Постанови №246 здійснена з порушенням встановлених законодавством строків, а саме 17 червня 2020 року.

КНП «ОЦЕМД та МК» на виконання Постанови №246 видано Наказ №630-адм від

17.06.2020року,яким встановленодоплату медичнимта іншимпрацівникам якібули задіяніна лабораторнопідтверджені випадкигострої респіраторноїхвороби СОУШ-19підстанції СШМДч.Слов`янськ ВСПКНП «ОЦЕМДта МК» за період 01.05.2020 по 31.05.2020 рр. встановлено доплату в розмірі 229,08% заробітної плати (посадового окладу (з підвищеннями) з урахуванням передбачених законодавством обов`язкових доплат, надбавок нарахованої у травні 2020 року.

Відповідно до відомості розподілу виплат, платіжного доручення №1247 від 17.06.2020 року, виплата доплати працівникам у розмірі до 300 відсотків заробітної плати (посадового окладу (з підвищеннями) з урахуванням передбачених законодавством обов`язкових доплат, надбавок за період 01.05.2020 по 31.05.2020 рр. згідно Постанови №246 здійснена з порушенням встановлених законодавством строків, а саме 17 червня 2020 року.

КНП «ОЦЕМДта МК»на виконанняПостанови №246видано Наказ№629-адмвід 17.06.2020року,яким встановленодоплату медичнимта іншимпрацівникам якібули задіяніна лабараторнопідтверджені випадкигострої респіраторноїхвороби СОУЮ-19підстанції СШМДм.Маріуполь ВСПКНП «ОЦЕМДта МК» за період 01.05.2020 по 31.05.2020 рр. встановлено доплату в розмірі 229,08% заробітної плати (посадового окладу (з підвищеннями) з урахуванням передбачених законодавством обов`язкових доплат, надбавок нарахованої у травні 2020 року.

Відповідно до відомостей розподілу виплат, платіжних доручень №1242 від 17.06.2020 року та №1243 від 17.06.2020 року, виплата доплати працівникам у розмірі до 300 відсотків заробітної плати (посадового окладу (з підвищеннями) з урахуванням передбачених

законодавством обов`язкових доплат, надбавок за період 01.05.2020 по 31.05.2020 рр. згідно

Постанови №246 здійснена з порушенням встановлених законодавством строків, а саме 17

червня 2020 року.

Отже, додаткова доплата в розмірі до 300 % заробітної плати (посадового окладу (з

підвищеннями) з урахуванням передбачених законодавством обов`язкових доплат, надбавок

згідно Постанови №246 за травень 2020 року належить до додаткової заробітної плати

Враховуючи вищевикладене, в.о. директора КНП «ОЦЕМД та МК» ОСОБА_1 порушено вимоги ч.1 та 2 ст.115 КЗпП України, ст.24 Закону України «Про оплату праці» щодо виплати заробітної плати не менше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує 16 календарних днів, у строки, встановлені колективним договором, але не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата, п. 4.1.6 Колективного договору, п. 1 Розділу IV Положення про преміювання (премія виплачується не пізніше терміну виплати заробітної плати за місяць, наступного за звітним періодом, за який нарахована премія).

В.о. директора КНП «ОЦЕМД та МК» ОСОБА_1 щодо термінів виплати надано пояснення, відповідно до якого зазначено, що виплата доплат до заробітної плати медичним та іншим працівникам, які були задіяні на лабораторно підтверджені випадки гострої респіраторної хвороби СОVID-19, здійснювалися за рахунок коштів НСЗУ відповідно до договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій та додаткових субвенцій.

Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності - ОСОБА_1 в судове засідання не з`явилася, про час та місце розгляду справи повідомлена належним чином, надала заяву, в якій просила розглянути справу без її участі, вину у скоєнні адміністративного правопорушення не визнала. Також надала письмові пояснення на протокол, згідно до яких заперечує свою провину у вчиненні адміністративного правопорушення, посилаючись на те, що вказана у протоколі додаткова доплата не входить до структури заробітної плати, оскільки нараховується та виплачується не всім медичним та іншим працівникам центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (не є обов`язковою в розумінні норм трудового законодавства), а тільки тим, які задіяні до реагування на випадки коронавірусної хвороби (СОVID-19), та тільки на підставі договорів укладених з Національною службою здоров`я, є тимчасовою, яка сплачується тільки у період пандемії.

Отже, між роботодавцем - Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» та найманими працівниками - медичним та іншим працівникам які працюють на підприємстві по трудовим договорам, в частині нарахування та виплати їм додаткової доплати, фактично склалися ще і цивільно - правові відносини (отримання додаткової доплати на підставі договорів з надання медичної допомоги особам постраждалим від коронавірусної хвороби (СОVID-19) і ця додаткова доплата до структури заробітної плати не входить, так як залежить від наявності договору.

Виконуючи приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2020р. № 246 між підприємством і Національною службою здоров`я України укладено запропонований ними Договір № 2119-Е520-Р000 від 12.05.2020 року (далі - Договір) про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій. Цей договір укладений відповідно до Порядку укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою Затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 410.

Відповідно до п.2 Договору звітний період визначений у додатках до цього договору.

Згідно п. 4 Додатку № 28 до Договору звітним періодом є календарний місяць. Надавач надає звіт про медичні послуги до 10 числа наступного звітного періоду.

Відповідно до п. 26 Договору оплата медичних послуг згідно з договором здійснюється на підставі звіту про медичні послуги надавача протягом десяти робочих днів з дати підписання обома сторонами звіту про медичні послуги

Крім того, відповідно п.8.3 додатку до Договору, до відносин по Договору сторонами застосовуються норми цивільного законодавства, а саме ч.3 ст.631 Цивільного Кодексу, а ніяк ні норми трудового законодавства

Усі умови Договору сторонами були виконані і оплата медичних послуг наданих нашим підприємством, як надавачем по договору, Національною службою здоров`я України, як замовником, була проведена 15 червня 2020 року Платіжним дорученням № 27065. Грошові кошти у сумі 1131 218,52 грн. поступили на рахунок підприємства саме 15 червня 2020 року.

16 червня 2020 року бухгалтерією підприємства проведений розподіл зазначених грошових коштів між медичними та іншим працівниками які були задіяні до реагування на випадки коронавірусної хвороби (СОVID-19), а вже 17 червня 2020 року на підставі Наказу №630-адм були виплачені зазначеним працівникам. Тобто, додаткова доплата була виплачена одразу після надходження грошових коштів від Національної служби здоров`я України за договором.

Також звертає увагу на те, що інспекційне відвідування проводилось за додержання законодавства про працю за період березень - травень 2020 року, тобто за період часу коли вона взагалі не займала посаду в.о. директора Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» таким чином, не була суб`єктом будь якого адміністративного правопорушення зокрема і оспорюваного. Також зі змісту протоколу вбачається, що нібито вона вчинила правопорушення з 10.06.2020 року 10 годин 10 хвилин до 23.06.2020 року 14 годин 00 хвилин, що є періодом, який не відповідає періоду зазначеному у направлені на перевірку, а саме березень - травень 2020 року.

Захисник Федоров І.В. в судовому засіданні просив закрити справу про адміністративне правопорушення у зв`язку з відсутністю в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, посилаючись на обставини, зазначені у письмових поясненнях ОСОБА_1 .

Вислухав пояснення захисника, дослідивши наявні у справі докази, суд дійшов наступних висновків.

При розгляді справи про адміністративне правопорушення суддя відповідно до вимог ст.ст.245, 280 КУпАП повинен повно, всебічно та об`єктивно з`ясувати всі обставини справи, встановити чи було вчинено адміністративне правопорушення та чи винна особа у його вчиненні, дослідити наявні у справі докази, дати їм належну оцінку, з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи і, в залежності від встановленого, прийняти мотивоване законне рішення. При цьому обов`язок збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених ст.255 КУпАП (ст.251 КУпАП).

Згідно ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається противоправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до ч.1 ст.41 КУпАП порушення встановлених термінів виплати пенсій, стипендій, заробітної плати, виплата їх не в повному обсязі, терміну надання посадовими особами підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та фізичними особами - підприємцями працівникам, у тому числі колишнім, на їхню вимогу документів стосовно їх трудової діяльності на даному підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи - підприємця, необхідних для призначення пенсії (про стаж, заробітну плату тощо), визначеногоЗаконом України"Про звернення громадян", або надання зазначених документів, що містять недостовірні дані, порушення терміну проведення атестації робочих місць за умовами праці та порядку її проведення, а також інші порушення вимог законодавства про працю -тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та громадян - суб`єктів підприємницької діяльності від тридцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Як вбачається з матеріалів справи, за результатами інспекційного відвідування КНП «Обласний центр екстреної допомоги та медицини катастроф» інспекторами Управління Держпраці у Донецькій області складено акт інспекційного відвідування (невиїзного інспектування) юридичної особи, яка використовує найману працю №ДЦ1193/2073/АВ від 23.06.2020 року, відповідно до якого зафіксовано порушення вимог чинного законодавства про працю, серед яких наявні порушення, вказані в протоколі про адміністративне правопорушення від 23.06.2020 року №ДЦ11693/2073/АВ/ПТ.

Відповідно до наказу №138-к/ад від 04.06.2020 року ОСОБА_1 виконує обов`язки директора КНП «ОЦЕМД та МК» з 04.06.2020 року.

Статтею 94 КЗпП Українипередбачено, що заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу. Розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства, установи, організації і максимальним розміром не обмежується. Питання державного і договірного регулювання оплати праці, прав працівників на оплату праці та їх захисту визначається цимКодексом,Законом України «Про оплату праці» та іншими нормативно-правовими актами.

Крім того, в ст.1 Закону України «Про оплату праці»визначено, що заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу. Розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства.

Структура заробітної плати визначенаст. 2 Закону України «Про оплату праці», відповідно до якої заробітна плата складається із основної та додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат.

Основна заробітна плата це винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці (норми часу, виробітку, обслуговування, посадові обов`язки). Вона встановлюється у вигляді тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок для робітників та посадових окладів для службовців.

Додаткова заробітна плата це винагорода за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці. Вона включає доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов`язані з виконанням виробничих завдань і функцій.

Інші заохочувальні та компенсаційні виплати до них належать виплати у формі винагород за підсумками роботи за рік, премії за спеціальними системами і положеннями, виплати в рамках грантів, компенсаційні та інші грошові і матеріальні виплати, які не передбачені актами чинного законодавства або які провадяться понад встановлені зазначеними актами норми.

Згідно з абз.8 п.34розділу ІХ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»протягом тижня з дня набрання чинності цим Законом встановити додаткові, до встановлених законодавством, доплати до заробітної плати медичним та іншим працівникам, які безпосередньо зайняті на роботах з ліквідації захворювання серед людей на коронавірусну хворобу (COVID-19), у розмірі до 300 відсотків заробітної плати на період виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), визначений у рішенні Кабінету Міністрів України про встановлення карантину, до завершення виконання цих заходів".

Постановою Кабінету Міністрів України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення державних фінансових гарантій медичного обслуговування пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та належної оплати праці медичних та інших працівників, які надають медичну допомогу таким пацієнтам» від 24 квітня 2020 року за № 331(п.1), установлено, що кошти, передбачені для закупівлі медичних послуг, пов`язаних з наданням медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення, насамперед спрямовуються на здійснення додаткових доплат медичним та іншим працівникам закладів охорони здоров`я у розмірі до 300 відсотків заробітної плати (посадового окладу (з підвищеннями) з урахуванням обов`язкових доплат, надбавок) відповідно до законодавства.

Також постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання оплати медичних та інших працівників, які безпосередньо зайняті на роботах з ліквідації гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2» від 23 березня 2020 року за № 246, установлено, що на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, визначений Кабінетом Міністрів України в акті про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), до завершення здійснення зазначених заходів встановлюється додаткова доплата у розмірі до 300 відсотків заробітної плати (посадового окладу (з підвищеннями) з урахуванням передбачених законодавством обов`язкових доплат та надбавок (п.1 Постанови).

Доплати, визначені абзацами другим і третім пункту 1 цієї постанови, здійснюються за рахунок коштів, отриманих закладами охорони здоров`я відповідно до договорів про медичне обслуговування населення за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення за відповідним переліком та обсягом медичних послуг, укладених з Національною службою здоров`я, та з місцевих бюджетів. Доплати, визначені абзацом четвертим пункту 1 цієї постанови, здійснюються за рахунок та в межах видатків державного бюджету, передбачених за відповідними бюджетними програмами головних розпорядників бюджетних коштів (п.п.2, 3 Постанови).

Відповідно до ст.98КЗпП України оплата праці працівників установ і організацій, що фінансуються з бюджету, здійснюється на підставі законів та інших нормативно-правових актів України, генеральної, галузевих, регіональних угод, колективних договорів, у межах бюджетних асигнувань та позабюджетних доходів

Отже, додаткова доплата працівникам, які задіяні до реагування на випадки коронавірусної хвороби COVID-19, є додатковою заробітною платою, тому доводи ОСОБА_1 в цій частині суд не приймає до уваги.

Разом з тим, судом встановлено, що Національною службою здоров`я України (замовник) 12 травня 2020 року з КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (надавач) укладено договір № 2119-Е520-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій (далі Договір).

Відповідно до п.1.1 додатку №28 до Договору КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» зобов`язується надавати згідно з договором медичні послуги Екстрена медична допомогу пацієнтам з підозрою або встановленим захворюванням на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2.

Відповідно до п.22 договору надавач зобов`язаний подати замовнику звіт про медичні послуги у строки, встановлені у додатках до цього договору.

Відповідно до п. 26 Договору оплата медичних послуг згідно з договором здійснюється на підставі звіту про медичні послуги надавача протягом десяти робочих днів з дати підписання обома сторонами звіту про медичні послуги.

Відповідно до п.2 Договору звітний період визначений у додатках до цього договору.

Згідно п. 4 Додатку № 28 до Договору звітним періодом є календарний місяць. Надавач надає звіт про медичні послуги до 10 числа наступного звітного періоду. Разом зі звітом про медичні послуги надавач подає рахунок, в якому зазначається сума до сплати за звітний період. У разі здійснення авансового платежу, надавач подає звіт про медичні послуги у строки, встановлені цим пунктом, але не пізніше ніж за два робочих дні до граничного строку для подання замовником підвердних документів органам Казначейства відповідно до законодавства. Разом зі звітом про медичні послуги надавач подає рахунок, в якому зазначається сума до сплати за звітний період, крім сплаченої попередньої оплати за такі послуги. У разі здійснення авансового платежу у рахунку також зазначається сума авансу на наступний звітний період.

Відповідно до п.4-1 Додатку №28 до Договору надавач комунальної форми власності, який згідно з договором надає медичні послуги, пов`язані з наданням медичної допомоги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, подає щомісяця до 20 числа замовнику в електронній формі звіт про доходи та витрати надавача за формою, наданою замовником.

11.06.2020 року КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» було подано до Національної служби здоров`я України звіт про доходи та витрати (Covid-19) за травень 2020 року №0013491258С20Е2А.

Як вбачається з копії платіжного доручення №27065 від 15.06.2020 року, на підставі звіту №0013491258С20Е2А від 11.06.2020 року Національною службою здоров`я України було перераховано КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» грошові кошти у сумі 1 131218,52 грн., призначення платежу оплата за медичні послуги Ковід-19 (28 пакет), згідно договору №2119-Е520-Р000 від 12.05.2020 р.

У протоколі про адміністративне правопорушення не зазначено та до матеріалів адміністративної справи не надано доказів на підтвердження того, що Національною службою здоров`я України здійснювались авансові платежі за договором №2119-Е520-Р000 від 12.05.2020 року.

Враховуючи викладене, вважаю, що в діях ОСОБА_1 відсутня суб`єктивна сторона адміністративного правопорушення, яка характеризується наявністю вини у формі умислу, оскільки виплата доплати медичним та іншим працівникам, які були задіяні на лабораторно підтверджені випадки гострої респіраторної хвороби COVID-19 була проведена 17.06.2020 року після отримання грошових коштів від Національної служби здоров`я України.

Таким чином, враховуючі вищевикладені обставини в їх сукупності, в діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 41 КУпАП, у зв`язку з чим, провадження по справі відповідно до п. 1 ч.1 ст. 247 КУпАП підлягає закриттю у зв`язку з відсутністю складу та події адміністративного правопорушення.

Відповідно до ст.40-1, ст.283ч.7КУпАПсудовий збір у випадку закриття провадження у справі не стягується, відноситься за рахунок держави.

Керуючись ст.ст.7, 9, п.1 ст. 247, ст. 280, 282-284 КУпАП,

П О С Т А Н О В И В:

Провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1ст.41КУпАП - закрити у зв`язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення.

Судовий збір віднести за рахунок держави.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законнимпредставником,захисником, потерпілим, його представником,атакож прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятою статті7та частиною першою статті287цьогоКодексу. Апеляційна скарга, подана після закінчення цього строку, повертається апеляційним судом особі, яка її подала, якщо вона не заявляє клопотання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено.

Суддя Краматорського міського суду О. Ю. Кравченко

Джерело: ЄДРСР 91475157
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку