open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ПОСТАНОВА

Іменем України

Справа № 609/864/20

3/609/422/2020

07 вересня 2020 року

Суддя Шумського районного суду Тернопільської області Харлан М.В., розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, що надійшли від Шумського відділення поліції Кременецького відділу поліції Головного управління Національної поліції в Тернопільській області, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, проживаючого та зареєстрованого за адресою АДРЕСА_1 , працюючого ФОП,

за ст. 44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

ВСТАНОВИВ:

17.08.2020 року, близько 11 год. 20 хв. в м. Шумськ по вул. Українська водій ОСОБА_1 керуючи автомобілем ПАЗ-672 д.н.з. НОМЕР_1 здійснював перевезення пасажирів міжміського сполучення м. Шумськ м. Кременець в кількості 40 (сорок) осіб, що більше ніж кількість для сидіння визначені в реєстраційному документі ДАР №061521, а саме 29, чим порушив вимоги п. 10 постанови КМУ № 712 від 17.08.2020р.

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення від 17.08.2020р. серії АПР18 №484254 притягується до адміністративної відповідальності за ст. 44-3 КУпАП.

ОСОБА_1 в ході розгляду справи про притягнення його до адміністративної відповідальності, власну вину у вчиненому правопорушенні визнав повністю та розкаюється у вчиненому, просить при притягненні його до адміністративної відповідальності врахувати, його сімейний та майновий стан, а саме, що на його утриманні перебувають батьки похилого віку, довідку-характеристику видану виконавчим комітетом Кременецької міської ради № 203/02-27 від 26.08.2020 р., а також розмір його доходів, які у випадку накладення судом на нього штрафу є значним навантаженням на його бюджет, тому просить обмежитись усним зауваженням.

Вина ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення доведена матеріалами дослідженими в судовому засіданні, а саме: даними, які містяться у протоколі про адміністративне правопорушення від 17.08.2020р. серії АПР18 №484254; оглянутим в судовому засіданні відеозаписами із нагрудної камери відео реєстратора; письмовими поясненнями ОСОБА_2 від 17.08.2020р., письмовими поясненнями ОСОБА_3 від 17.08.2020 р.,фотокопією тимчасового реєстраційного талону НОМЕР_2 .; рапортом поліцейського СРПП №2 Шумського ВП сержанта поліції О. Сухенко. від 17.08.2020р., змінами, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2020 р. № 331 і від 22 липня 2020 р. № 641, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2020 р. № 712.

За таких обставин, вважаю, що в діях ОСОБА_1 наявні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ст.44-3 КУпАП, тобто порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами.

Разом із тим відповідно до статті 245 Кодексу України про адміністративні правопорушення завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Також, вимогами ст. 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно із ч. 2 ст. 33 Кодексу України про адміністративні правопорушення при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Приписами статті 22 КУпАП передбачено, що при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.

Враховуючи вищенаведене, а також особу порушника, його матеріальне становище, визнання ним вини та щире розкаяння у вчиненому правопорушенні, обставини за яких було вчинено правопорушення а також наявність на його утриманні батьків похилого віку, позитивну характеристику та малозначність вчиненого діяння, вважає за можливе звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, передбаченого ст. 44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, обмежившись щодо нього усним зауваженням.

Керуючись ст.ст. 22, 33, 44-3, 245, 280, 283, 284, 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд,

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, звільнивши його від адміністративної відповідальності за вчинення даного адмінправопорушення на підставі ст. 22 КУпАП, обмежившись щодо нього усним зауваженням.

Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови. Скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови, а щодо постанов по справі про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксовані в автоматичному режимі, - протягом десяти днів з дня вручення такої постанови. Апеляційна скарга, подана після закінчення цього строку, повертається апеляційним судом особі, яка її подала, якщо вона не заявляє клопотання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено. Апеляційна скарга подається до Тернопільського апеляційного суду через Шумський районний суд Тернопільської області.

Суддя: М. В. Харлан

Джерело: ЄДРСР 91357213
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку