open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

БРОВАРСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 361/5300/20 провадження № 2-а/361/222/20

25.08.2020

У Х В А Л А

«25» серпня 2020 року м.Бровари Київської області

Суддя Броварського міськрайонного суду Київської області Василишин В.О., розглянувши позовну заяву ОСОБА_1 до Броварської міської ради Київської області про визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними, визнання протиправним рішення органу місцевого самоврядування та його скасування, а також зобов`язання вчинити дії,

в с т а н о в и в:

У серпні 2020 року ОСОБА_1 звернувся до суду із позовом, в якому просить: - визнати протиправними дії суб`єкта владних повноважень місцевого голови Броварської міської ради Київської області Сапожка І.В., що були здійснені у вигляді прийняття та затвердження рішення № 1934-79-07 «Про включення до переліку об`єктів комунальної власності територіальної громади м. Бровари, що підлягають приватизації у 2020 році» від 09 липня 2020 року; - визнати протиправним рішення № 1934-79-07 «Про включення до переліку об`єктів комунальної власності територіальної громади м. Бровари, що підлягають приватизації у 2020 році» від 09 липня 2020 року та скасувати його; - зобов`язати суб`єкта владних повноважень прийняти рішення про проведення приватизації павільйону очікування автозупинки «Школа № 5» по вулиці Київській 304/1 у місті Броварах Київської області, площею 30,8 кв.м, що включений до переліку об`єктів комунальної власності територіальної громади міста Бровари, що підлягають приватизації у 2020 році згідно із вимогами статті 21 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».

Відповідно до частини першої статті 171Кодексу адміністративногосудочинства України (далі КАС України) суддя після одержання позовної заяви, серед іншого, з`ясовує, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.

З`ясовуючи відповідність позовної заяви вказаним вимогам, суд зазначає наступне.

Відповідно до частини першої статті 20 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: 1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; 2) адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб; 3) адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; 4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті.

Згідно із частиною другою статті 20КАС України окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.

Враховуючи, що предметом оскарження у даній справі є рішення та дії суб`єкту владних повноважень органу місцевого самоврядування, то відповідно до частини другої статті 20 КАС України дана справа є предметно підсудною окружному адміністративному суду.

Приймаючи рішення про передачу даної справи на розгляд окружному адміністративному суду, суд бере до уваги також і ту обставину, що виходячи з положень частини першої статті 20 КАС України він не є уповноваженим на розгляд даної справи, і тому у розумінні статті 6Конвенції прозахист правлюдини іосновоположних свобод він не є судом, встановленим законом щодо розгляду даної категорії справ.

Пунктом 2 частини першої статті 29КАС України визначено, що суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.

Відповідно до частин першої та другої статті 30КАС України спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються. Адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.

Оскільки заявлений позивачем адміністративний позов не підсудний Броварському міськрайонному суду Київської області як адміністративному суду, тому він підлягає передачі на розгляд до Київського окружного адміністративного суду.

На підставі викладеного та керуючись статтями 2, 20, 29, 248 КАС України,

у х в а л и в:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Броварської міської ради Київської області про визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними, визнання протиправним рішення органу місцевого самоврядування та його скасування, а також зобов`язання вчинити дії - передати на розгляд за підсудністю до Київського окружного адміністративного суду.

Адміністративна справа передається на розгляд до Київського окружного адміністративного суду не пізніше наступного дня після закінчення строку на оскарження ухвали, а в разі подання апеляційної скарги - після залишення її без задоволення.

Ухвала може бути оскаржена до Шостого апеляційного адміністративного суду через Броварський міськрайонний суд Київської області шляхом подання апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.

Суддя В.О.Василишин

Джерело: ЄДРСР 91221088
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку