open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 951/539/20

Справа № 3/951/354/2020

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 серпня 2020 року смт. Козова

суддя Козівського районного суду Тернопільської області Гриновець О.Б., з участю прокурора Фаль Л.В., особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши матеріали справи, які надійшли з Управління стратегічних розслідувань в Тернопільській області Департаменту стратегічних розслідувань про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, пенсіонерки, яка зареєстрована та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст.172-6, ч.1 ст.172-6 КУпАП, якій роз`яснені права за ст.268 КУпАП, -

в с т а н о в и в :

згідно з постановою судді Козівського районного суду Тернопільської області від 20.08.2020 року справи №951/539/20 та №951/540/20, відносно ОСОБА_1 , за вчинення адміністративних правопорушень передбачених ч.1 ст.172-6, ч.1 ст.172-6 КУпАП були об`єднані в одне провадження.

Як вбачаєтьсяізпротоколу про вчинення адміністративного правопорушення пов`язаного з корупцією №180 від 14.07.2020 року, ОСОБА_1 , будучи депутатом Вівсянської сільської ради Тернопільської області, будучи відповідно до примітки до ст.172-6 КУпАП, частини 1 статті 45, підпункту «б» п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктом адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією, в порушення вимог ч.1 ст.45 вказаного Закону, несвоєчасно, тобто після встановленого періоду декларування (з 01.01.2017 року до 01.05.2017 року), а саме 22.06.2020 року подала щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.172-6 КУпАП.

Відповідно до протоколу про вчинення адміністративного правопорушення пов`язаного з корупцією №181 від 14.07.2020 року, ОСОБА_1 , будучи депутатом Вівсянської сільської ради Тернопільської області, будучи відповідно до примітки до ст.172-6 КУпАП, частини 1 статті 45, підпункту «б» п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктом адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією, в порушення вимог ч.1 ст.45 вказаного Закону, несвоєчасно, тобто після встановленого періоду декларування (з 01.01.2018 року до 01.04.2018 року), а саме 22.06.2020 року подала щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.172-6 КУпАП.

У судовому засіданні ОСОБА_1 вину в вчиненні адміністративного правопорушення, в якому її обвинувачено, визнала повністю.

Прокурор в судовому засіданні вказала на наявність у діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною 1 статті 172-6 КУпАП та просила визнати її винною у вчиненні такого та накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 50 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

Заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності та прокурора, вивчивши матеріали справи, суд дійшов до наступних висновків.

Частиною 1 ст.172-6 КУпАП встановлено відповідальність за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Судом встановлено,що ОСОБА_1 рішенням Вівсянськоїсільської радиКозівського районуТернопільської області№1від13.11.2015рокувизнано депутатомВівсянської сільськоїради Козівськогорайону Тернопільськоїобласті (а.с.16).

Відповідно до п.п.«б» п.1ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктами відповідальності за корупційні правопорушення є народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад, сільські, селищні, міські голови.

Частиною 1 ст.45 Закону України «Про запобігання корупції» встановлений обов`язокосіб, зазначених упункті 1,підпунктах "а"і"в"пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентствадеклараціюособи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Відповідно до розділу ІІ пункту 6 Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб» строк подання щорічної декларації для осіб, які відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» подають таку декларацію вперше, продовжено до 01 травня 2017 року.

Таким чином, ОСОБА_1 , будучи депутатом місцевої ради, була зобов`язана з 00 годин 00 хвилин 01 січня 2017 року, протягом 120 календарних днів, тобто до 01 травня 2017 року подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік та з 00 годин 00 хвилин 01 січня 2018 року, протягом 90 календарних днів, тобто до 01 квітня 2018 року подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік. Однак такі декларації ОСОБА_1 подані несвоєчасно, а саме 22.06.2020 року.

Відтак, в період з 01.01.2017 року до 01.05.2017 року та з 01.01.2018 року до 01.04.2018 року відповідно було 120 та 90 календарних днів для заповнення та перевірки наявності на сайті декларацій, які ОСОБА_1 раціонально для цього не використала.

В ході опрацювання Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, встановлено дату подачі декларацій ОСОБА_1 , а саме 22.06.2020 року, що підтверджується скріншотом сторінки Інтернет з сайту НАЗК.

Відповідно до п.8 рішення НАЗК №3 від 10.06.2018 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 року після заповнення усіх необхідних полів форми документа суб`єкта декларування підписує документ накладенням на нього власного ЕЦП.

Однак, за даними Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічні декларації за 2016 рік та за 2017 рік нею були подані лише 22.06.2020 року (а.с.10), тобто з пропуском терміну визначеного законодавцем для вчинення таких дій.

Згідно з ч.2 ст.36КУпАПякщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених .

Зважаючи на вищевказане, в діях ОСОБА_1 наявні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, враховуючи особу ОСОБА_1 , яка притягається вперше до адміністративної відповідальності, відсутність обставин, які обтяжують відповідальність, враховуючи ступінь тяжкості вчиненого адміністративного правопорушення, враховуючи дані електронних декларацій ОСОБА_1 за 2016 рік та за 2017 рік, суд дійшов до переконання, що до останньої слід застосувати адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 50 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

Відповідно дост.40-1Кодексу України про адміністративні правопорушення судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.

Згідно з п.5 ч.2ст.4 Закону України «Про судовий збір»у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення ставка судового збору становить 0,2 розміру мінімальної заробітної плати, що становить 420,40 грн.

Керуючись ст. 27, 34, 35, 40-1, 172-6, 283, 284 КУпАП, Законом України «Про судовий збір», -

п о с т а н о в и в :

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП та накласти на неї адміністративне стягнення у видіштрафу в розмірі50 (п`ятдесяти) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850,00 грн. (вісімсот п`ятдесят гривень нуль копійок).

Стягнути із ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на користь держави 420,40 грн. (чотириста двадцять гривень сорок копійок) судового збору.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги.

Постанова по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення прокурором у випадках, передбачених частиною 5 статті 7 КУпАП, особою, щодо якої її винесено, а також потерпілим.

Строк пред`явлення до виконання три місяці.

Суддя О.Б.Гриновець

Джерело: ЄДРСР 91089950
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку