open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа №760/6197/20

Провадження №3/760/3310/20

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 березня 2020 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Кушнір С.І., за участю секретаря Сопінської Н.Д., представника Київської митниці Держмитслужби Державної митної служби України Юрківа В.В., особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 - Сметани В.М., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської митниці Держмитслужби Державної митної служби України про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання - АДРЕСА_1 (вид на постійне проживання НОМЕР_1 від 18.05.2016, виданий Сектором оформлення документів Управління ДМС у Миколаївській області, код органу видачі «4801»), за ознаками порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, -

В С Т А Н О В И В:

04.03.2020 р. до Солом`янського районного суду м. Києва від Київської митниці Держмитслужби Державної митної служби України надійшов адміністративний матеріал з протоколом про порушення митних правил №0813/10000/19 від 13.11.2019 року, складений відносно громадянина Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ознаками порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Відповідно до протоколу №0813/10000/19 про порушення митних правил від 13.11.2019 року, вбачається, що 28.08.2018 р. в зоні діяльності Київської міської митниці ДФС (митний пост «Аеропорт «Київ» (Жуляни)») через митний кордон України міжнародним авіарейсом № BAY781 (час вильоту рейсу 03 год. 15 хв.) сполученням м. Київ (Україна) - м. Амман (Йорданія) (IEV-АММ) на підставі поданих громадянином Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) документів переміщено товари, а саме: «птахи виду щиглик - 1 000 голів».

У якості підстави для переміщення описаних вище товарів через митний кордон України громадянином Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) 28.08.2018 р. до органу доходів і зборів подано засвідчену його особистим підписом митну декларацію для письмового декларування товарів, що переміщуються через митний кордон України громадянами для особистих, сімейних та інших потреб, не пов`язаних із здійсненням підприємницької діяльності від 28.08.2018 р., форма якої затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 р. № 431, авіаційну вантажну накладну (Air Waybill) № 714-0001 4991, довідку на бланку підприємства «Одесский Орнитологический Клуб» №52-2018 від 20.08.2018 р., довідку на бланку підприємства «Питомник Декоративных Птиц» №51 від 20.08.2018 р., а також міжнародний ветеринарний сертифікат серії УА № 010429 від 24.08.2018 р.

Відповідно до довідки №51 від 20.08.2018 р. на бланку «Питомник Декоративных Птиц», зазначених вище птахів виду щиглик було вирощено у питомнику «Волшебные птицы Украины Благотворительного Фонда "ВЕРА"».

Відповідно до довідки №52-2018 від 20.08.2018 р. на бланку «Одесский Орнитологический Клуб» "Благотворительного Фонда ВЕРА", громадянин Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) придбав у їхньому клубі живі птахи виду щиглик у кількості 1000 шт. на загальну вартість 59 000,00 гривень.

25.10.2019 р. на адресу Київської міської митниці ДФС (за вх. КММ №5416/9) надійшов лист Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України від 23.10.2019 р. № 14/20739 «Щодо проведення спільних заходів» разом з матеріалами перевірки щодо виявлення механізму незаконного вивезення за межі митної території України птахів видів «вівсяникові, в`юркові, кропивникові, синицеві» (щиглик, щиголь, снігур, чиж, синиця, вівчарик), на підставі товаросупровідних документів щодо придбання штучно виведених птахів вказаних видів в «Одеському орнітологічному клубі» благодійного фонду "ВІРА" (м. Одеса, вул. Краснова, 5-А, і.к. 33386462), засвідчених підписом директора ОСОБА_3 та печаткою з найменуванням вищевказаної установи, серед яких - копія пояснення громадянки України ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_3 , уродженки м. Одеса, що було відібране 24.07.2019 р. співробітником ГУБКОЗ СБ України.

У листі Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України від 23.10.2019 р. № 14/20739 зазначено, що громадянка України ОСОБА_3 займає посаду директора «Одеського орнітологічного клубу» благодійного фонду "ВІРА", який в свою чергу, здійснює виключно благодійну діяльність, яка пов`язана із захистом диких тварин від жорстокого поводження, а також пов`язана із захистом дикої флори України, у зв`язку із чим, фонд не здійснює підприємницької діяльності та жодних операцій з продажу диких птахів не проводив, крім того, безпосередньо громадянка ОСОБА_3 господарською діяльністю з вирощуванням птахів «вівсяникові, в`юркові, кропивникові, синицеві» (щиглик, щиголь, снігур, чиж, синиця, вівчарик) та їх продажем не займалась та жодних дозвільних документів на спеціальне використання диких тварин (вилучення диких птахів з природного середовища) відповідно до вимог ст. 17, ст. 18 Закону України «Про тваринний світ» та Постанови Кабінету Міністрів України від 25.01.1996 р. №123 «Про затвердження Тимчасового порядку справляння плати за спеціальне використання диких тварин», а також щодо утримання диких тварин в неволі, відповідно до ст. 8 Закону України від 04.07.2017 р. «Про захист тварин від жорстокого поводження» не отримувала, при цьому, остання також повідомила, що не здійснювала продаж птахів вищевказаних видів за товарними накладними оформленими на бланку «Одеського орнітологічного клубу» та благодійного фонду «ВІРА» (м. Одеса, вул. Краснова, 5-А, і.к. 33386462) громадянину Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ).

У письмовому поясненні від 24.07.2019 р. громадянка ОСОБА_3 пояснила, що вона протягом тривалого часу займалася благодійною діяльністю пов`язаною із захистом диких тварин від жорстокого поводження, захистом дикої флори України, у зв`язку із чим, вона перебуває в числі членів «Одеського орнітологічного клубу» та благодійного фонду «ВІРА» (м. Одеса, вул. Краснова, 5-А, і.к. 33386462), який станом на 24.07.2019 року припинив свою діяльність.

Крім того, громадянка ОСОБА_3 пояснила, що діяльність благодійного фонду «ВІРА» не була пов`язана із здійсненням підприємницької діяльності та жодні операції, пов`язані із продажом диких птахів, фондом не проводились. При цьому, громадянка ОСОБА_3 також пояснила, що вона не займалась діяльністю, яка пов`язана з вирощуванням птахів родин «вівсяникові, в`юркові, кропивникові, синицеві» (щиглик, щиголь, снігур, чиж, синиця, вівчарик тощо) та ніколи не здійснювала продаж птахів вказаних видів, а громадянин Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) їй не відомий.

Відповідно до положень ст. 7 Закону України від 13.12.2001 р. № 2894-ІІІ «Про тваринний світ», законність набуття у приватну власність об`єктів тваринного світу повинна бути підтверджена відповідними документами, що засвідчують законність вилучення цих об`єктів з природного середовища, ввезення в Україну з інших країн, факту купівлі, обміну, отримання у спадок тощо, які видаються в установленому законодавством порядку.

Згідно з приписами ст. 53 Закону України від 13.12.2001 р. № 2894-ІІІ «Про тваринний світ», ввезення в Україну і вивезення за її межі об`єктів тваринного світу, крім генетично модифікованих, здійснюються за правилами, встановленими законодавством України, у тому числі міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

Виходячи зі змісту абзацу 1 та абзацу 2 п. 6 Постанови Пленуму Верховного суду України від 03.06.2005 р. № 8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил», підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон - митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів, а підробленими вважаються як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.

Відповідно до ч. 2 ст. 459 Митного кодексу України, суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Таким чином, дії громадянина Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) призвели до переміщення товарів «птахи виду щиглик - 1 000 голів» через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів, а саме - довідок №52-2018 та №51 від 20.08.2018 р.

Відповідно до відомостей ПІК «Провадження в справах про ПМП» АСМО «Інспектор» та інформації, наявної в реєстрі порушників митних правил ЄАІС, громадянин Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) протягом 2018-2019 років не притягувався до відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 483 або ст. 482 Митного кодексу України.

Отже, в діях громадянина Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

З метою визначення розміру заподіяної шкоди, збитків і витрат заподіяних державі, Київська митниця Держмитслужби звернулась з листом від 14.01.20 р. № 7.8-20/1-6/564 до Державної екологічної інспекції України.

Своїм листом від 22.01.20 р. № 461/2.8/6-20 Державна екологічна інспекція України проінформувала Київську митницю Держмитслужби щодо обставин законного набуття громадянами у приватну власність об`єктів тваринного світу та надали розрахунок розміру шкоди заподіяної внаслідок самовільного або іншого незаконного використання чи знищення тварин, зокрема вивезення за межі України «птахів виду щиглик - 1 000 голів».

Відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 25.01.1996 р. № 123, розмір шкоди заподіяної внаслідок самовільного або іншого незаконного використання, наведених в Тимчасовому порядку справляння плати за спеціальне використання диких тварин, обчислюється шляхом збільшення встановлених нормативів плати за їх спеціальне використання у п`ять разів.

Відповідно до тимчасових нормативів плата за спеціальне використання птахів виду «вівсяникові, в`юркові» складає 6 доларів США.

Загальний розмір плати за спеціальне використання птахів виду «вівсяникові, в`юркові» живих птахів виду щиглик у кількості 1000 шт. складає 6000 доларів США х 5 разів =30000 доларів США, що за курсом НБУ становить 813341,79 грн.

Таким чином, в діях громадянина Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 Митного кодексу України.

В зв`язку з чим, 13 листопада 2019 року працівниками Державної митної служби України відносно громадянина Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ), складено протокол про порушення митних правил №0813/10000/19, за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Відповідно до матеріалів справи, безпосередні предмети порушення митних правил не вилучались.

Представник Київської митниці Держмитслужби Державної митної служби України в судовому засіданні вважав обставини викладені в протоколі про порушення митних правил №0813/10000/19 від 13.11.2019 року доведеними та просив притягнути гр. Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ст. 483 МК України, застосувавши до нього стягнення у виді накладення штрафу в розмірі 100% вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а в разі неможливості конфіскації, просив вирішити питання про стягнення вартості безпосередніх предметів порушення митних правил, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.

В судовому засіданні особа, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 та представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності гр. Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) - Сметана В.М. просили закрити провадження у справі про притягнення гр. Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) до адміністративної відповідальності за ст. 483 МК України за відсутністю складу адміністративного правопорушення. До суду надано письмові заперечення, долучені до матеріалів справи.

Представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності гр. Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) - Сметана В.М. звернув увагу суду на те, що складаючи протокол про порушення митних правил митні органи вважали, що дії громадянина Ліванської Республіки ОСОБА_1 призвели до переміщення товарів «птахи виду щиглик - 1000 голів» через митний кордон з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів, а саме довідки на бланку підприємства «Одесский Орнитологический Клуб» №52-2018 від 20.08.2018 р., довідки на бланку підприємства «Питомник Декоративных Птиц» №51 від 20.08.2018 р., що не відповідає дійсності, оскільки зазначені довідки мають дату, номер, дані реалізатора, кількість голів птахів, їх вартість, загальну суму, засвідчені підписом та мають відбиток оригіналу печатки. При цьому, митні органи в порушення вимог закону не зазначили, що саме є підробкою у зазначених документах і яким чином це встановлено.

Що стосується пояснень, наданих директором питомника «Волшебные птицы Украины БФ «Вера» ОСОБА_3 , яка у письмовому поясненні від 24.07.2019 р. зазначила, що вона протягом тривалого часу займалася благодійною діяльністю пов`язаною із захистом диких тварин від жорстокого поводження, захистом дикої флори України, у зв`язку із чим, вона перебуває в числі членів «Одеського орнітологічного клубу» та благодійного фонду «ВІРА», який 24.07.2019 р. припинив свою діяльність. Крім того, громадянка України ОСОБА_3 пояснила, що діяльність благодійного фонду «ВІРА» не була пов`язана із здійсненням підприємницької діяльності та жодної операції, пов`язаної із продажом диких птахів фондом не проводились.

При цьому, громадянка ОСОБА_3 також пояснила, що вона не займалася діяльністю, яка пов`язана з вирощуванням птахів «вівсяникові, в`юркові, кропивникові, синицеві» (щиглик, щиголь, снігур, чиж, синиця, вівчарик тощо), та ніколи не здійснювала продаж птахів вказаних видів на бланках благодійного фонду «ВІРА», у тому числі й за довідками №52-2018 від 20.08.2018 р. та за №51 від 20.08.2018 р., а громадянин Ліванської Республіки ОСОБА_1 , їй не відомий, однак, головний державний інспектор другого відділу оперативного реагування управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської міської митниці ДФС належним чином ці пояснення не перевірив.

Ці пояснення спростовуються випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, з якої вбачається що «Одеський орнітологічний клуб» благодійний фонд « Віра » зареєстровано за адресою - м. Одеса, вул. Краснова, 5-А, і.к. 33386462).

Крім цього, ОСОБА_3 , надавала пояснення УСБУ 24.01.2019 р., в яких вона визнавала, що нею видавалися довідки про придбання птахів у Одеському Орнитологічному Клубі, які вона видавала нібито-то помилково.

Також, довідка на бланку підприємства «Одесский Орнитологический Клуб» №52-2018 від 20.08.2018 р., надавалися ОСОБА_1 за підписом орнітолога ОСОБА_8 та засвідчена печаткою Благодійного Фонду «Віра» (Ідент. Код 33386462).

Довідка на бланку підприємства «Питомник Декоративных Птиц» №51 від 20.08.2018 р., засвідчена також особистим підписом орнітолога ООКСС Благодійного фонду «Вера» ОСОБА_8 та печаткою питомніка. «Загадочные птицы Украины БФ «Вера».

Разом з цими документами ОСОБА_1 передавалися ще Ветеринарне свідоцтво та додаток до нього, у відповідності до виду, віку, кількості проданих йому птиць та за тією ж датою, які були засвідчені підписом провідного лікара вет. мед. - епізоотолога ДУ «ОМЛВМ» ОСОБА_9 та мокрою печаткою.

При цьому, при кожній передачі птахів, ОСОБА_1 провадив оплату за товар готівкою чи перераховував гроші на банківський рахунок, який йому було повідомлено, привозилися птахи з довідками та ветеринарним свідоцтвом та додатком до нього, які були належним чином засвідчені підписами та печатками.

Всі документи для переміщення описаних вище товарів через митний кордон неодноразово перевірялися митними органами, визнавалися дійсними і ніяких зауважень не викликали.

ОСОБА_1 товар передавався регулярно автобусом «Київ-Одеса».

Тому, що за таких обставин вважати Довідки підробленими неможливо.

Таким чином, громадянин Ліванської Республіки ОСОБА_1 не вчиняв дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом надання підроблених документів, оскільки пройшов процедуру оформлення товару через митний контроль з дотриманням встановленого порядку та наданням необхідних дозвільних документів, що свідчить про ненадання беззаперечних та достатніх доказів про вчинення ним умисних дій, відсутність об`єктивної сторони правопорушення, безпідставність, необґрунтованість та необ`єктивність висновків митного органу.

Враховуючи викладене, представник просив провадження закрити за відсутністю складу адміністративного порушення.

Заслухавши пояснення представника митного органу, пояснення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, та його представника, дослідивши та оцінивши зібрані матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.

За положеннями п. 3 ч. 1ст. 8 МК України, державна митна справа здійснюється на основі принципів законності та презумпції невинуватості.

Згідно ч. 1 ст. 483 МК України, відповідальність настає за дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві дані.

Згідно ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення. Отже, склад правопорушення - це сукупність названих у законі ознак, за наявності яких небезпечне і шкідливе діяння визнається конкретним правопорушенням. Такі ознаки мають об`єктивний і суб`єктивний характер. Тобто при складанні протоколу про порушення митних правил, інспектором митниці повинні бути враховані ознаки складу правопорушення та відповідати диспозиції статті до якої притягується, особа за порушення митних правил. У іншому випадку відсутність однієї із ознак складу правопорушення виключає можливість притягнення особи до відповідальності.

Безпосереднім об`єктом посягання при вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 483 МК України, є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.

Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.

Суб`єктивна сторона вказаного правопорушення характеризується прямим умислом, тобто усвідомленням особою, яка вчинила правопорушення характеру незаконного переміщення товарів через митну територію України.

Для притягнення до відповідальності за ст. 483 МК України, необхідна наявність умислу в діях особи, яка притягується до адміністративної відповідальності. Не можна розглядати як порушення митних правил дії особи, яка, переміщуючи товари через митний кордон України, надала митним органам супровідні документи з відомостями, що не відповідають дійсності, без умислу порушити митні правила, передбачені чинним законодавством України (п. 6 Постанови Пленуму Верховного суду від 03.06.2005 року №8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил»).

Виходячи зі змісту ч. 1 ст. 483 МК України даної статті, склад вищевказаного правопорушення полягає саме в умисному переміщенні товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, чи документів, які містять неправдиві відомості.

Згідно ч. 1 ст. 486 Митного кодексу України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

За змістомст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинене правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують чи обтяжують відповідальність, чи заподіяно матеріальну шкоду, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Аналогічні вимоги також закріплені в ст. 489 МК України.

В пункті 6 постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» зазначено, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.

Відповідно до ч. 8 ст. 264 МК Україниз моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Як визначено ст. 266 МК України, декларант зобов`язаний: здійснювати декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; на вимогу органу доходів і зборів пред`явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення; надати органу доходів і зборів передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей.

Як вбачається із протоколу про порушення митних правил № 0813/10000/19 від 13.11.2019 року, підставою для притягнення гр. Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) стало те, що він, подав органу доходів і зборів як підставу для переміщення товару, підроблені документи, а саме довідка на бланку підприємства «Одесский Орнитологический Клуб» №52-2018 від 20.08.2018 р., та довідка на бланку підприємства «Питомник Декоративных Птиц» №51 від 20.08.2018 р.

Так, 28.08.2018 р. в зоні діяльності Київської міської митниці ДФС (митний пост «Аеропорт «Київ» (Жуляни)») через митний кордон України міжнародним авіарейсом № BAY781 (час вильоту рейсу 03 год. 15 хв.) сполученням м. Київ (Україна) - м. Амман (Йорданія) (IEV-АММ) на підставі поданих громадянином Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) документів переміщено товари, а саме: «птахи виду щиглик - 1 000 голів».

У якості підстави для переміщення описаних вище товарів через митний кордон України громадянином Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) 28.08.2018 р. до органу доходів і зборів подано засвідчену його особистим підписом митну декларацію для письмового декларування товарів, що переміщуються через митний кордон України громадянами для особистих, сімейних та інших потреб, не пов`язаних із здійсненням підприємницької діяльності від 28.08.2018 р., форма якої затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 р. № 431, авіаційну вантажну накладну (Air Waybill) № 714-0001 4991, довідку на бланку підприємства «Одесский Орнитологический Клуб» №52-2018 від 20.08.2018 р., довідку на бланку підприємства «Питомник Декоративных Птиц» №51 від 20.08.2018 р., а також міжнародний ветеринарний сертифікат серії УА № 010429 від 24.08.2018 р.

Відповідно до довідки №51 від 20.08.2018 р. на бланку «Питомник Декоративных Птиц», зазначених вище птахів виду щиглик було вирощено у питомнику «Волшебные птицы Украины Благотворительного Фонда "ВЕРА"».

Відповідно до довідки №52-2018 від 20.08.2018 р. на бланку «Одесский Орнитологический Клуб» "Благотворительного Фонда ВЕРА", громадянин Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) придбав у їхньому клубі живі птахи виду щиглик у кількості 1000 шт. на загальну вартість 59 000,00 гривень.

Вбачається, що 25.10.2019 р. на адресу Київської міської митниці ДФС (за вх. КММ №5416/9) надійшов лист Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України від 23.10.2019 р. № 14/20739 «Щодо проведення спільних заходів» разом з матеріалами перевірки щодо виявлення механізму незаконного вивезення за межі митної території України птахів видів «вівсяникові, в`юркові, кропивникові, синицеві» (щиглик, щиголь, снігур, чиж, синиця, вівчарик), на підставі товаросупровідних документів щодо придбання штучно виведених птахів вказаних видів в «Одеському орнітологічному клубі» благодійного фонду "ВІРА" (м. Одеса, вул. Краснова, 5-А, і.к. 33386462), засвідчених підписом директора ОСОБА_3 та печаткою з найменуванням вищевказаної установи, серед яких - копія пояснення громадянки України ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_3 , уродженки м. Одеса, що було відібране 24.07.2019 р. співробітником ГУБКОЗ СБ України.

У листі Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України від 23.10.2019 р. № 14/20739 зазначено, що громадянка України ОСОБА_3 займає посаду директора «Одеського орнітологічного клубу» благодійного фонду "ВІРА", який в свою чергу, здійснює виключно благодійну діяльність, яка пов`язана із захистом диких тварин від жорстокого поводження, а також пов`язана із захистом дикої флори України, у зв`язку із чим, фонд не здійснює підприємницької діяльності та жодних операцій з продажу диких птахів не проводив, крім того, безпосередньо громадянка ОСОБА_3 господарською діяльністю з вирощуванням птахів «вівсяникові, в`юркові, кропивникові, синицеві» (щиглик, щиголь, снігур, чиж, синиця, вівчарик) та їх продажем не займалась та жодних дозвільних документів на спеціальне використання диких тварин (вилучення диких птахів з природного середовища) відповідно до вимог ст. 17, ст. 18 Закону України «Про тваринний світ» та Постанови Кабінету Міністрів України від 25.01.1996 р. №123 «Про затвердження Тимчасового порядку справляння плати за спеціальне використання диких тварин», а також щодо утримання диких тварин в неволі, відповідно до ст. 8 Закону України від 04.07.2017 р. «Про захист тварин від жорстокого поводження» не отримувала, при цьому, остання також повідомила, що не здійснювала продаж птахів вищевказаних видів за товарними накладними оформленими на бланку «Одеського орнітологічного клубу» та благодійного фонду «ВІРА» (м. Одеса, вул. Краснова, 5-А, і.к. 33386462) громадянину Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ).

Виходячи зі змісту наданих гр. ОСОБА_3 письмових пояснень від 24.07.2019 р., вона протягом тривалого часу займалася благодійною діяльністю пов`язаною із захистом диких тварин від жорстокого поводження, захистом дикої флори України, у зв`язку із чим, вона перебуває в числі членів «Одеського орнітологічного клубу» та благодійного фонду «ВІРА» (м. Одеса, вул. Краснова, 5-А, і.к. 33386462), який станом на 24.07.2019 р. припинив свою діяльність.

Крім того, гр. ОСОБА_3 пояснила, що діяльність благодійного фонду «ВІРА» не була пов`язана із здійсненням підприємницької діяльності та жодні операції, пов`язані із продажом диких птахів, фондом не проводились. При цьому, гр. ОСОБА_3 також пояснила, що вона не займалась діяльністю, яка пов`язана з вирощуванням птахів родин «вівсяникові, в`юркові, кропивникові, синицеві» (щиглик, щиголь, снігур, чиж, синиця, вівчарик тощо) та ніколи не здійснювала продаж птахів вказаних видів, а громадянин Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) їй не відомий.

Відповідно до положень ст. 7 Закону України від 13.12.2001 р. № 2894-ІІІ «Про тваринний світ», законність набуття у приватну власність об`єктів тваринного світу повинна бути підтверджена відповідними документами, що засвідчують законність вилучення цих об`єктів з природного середовища, ввезення в Україну з інших країн, факту купівлі, обміну, отримання у спадок тощо, які видаються в установленому законодавством порядку.

Згідно з приписами ст. 53 Закону України від 13.12.2001 р. № 2894-ІІІ «Про тваринний світ», ввезення в Україну і вивезення за її межі об`єктів тваринного світу, крім генетично модифікованих, здійснюються за правилами, встановленими законодавством України, у тому числі міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

Виходячи зі змісту абзацу 1 та абзацу 2 п. 6 Постанови Пленуму Верховного суду України від 03.06.2005 р. № 8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил», підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон - митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів, а підробленими вважаються як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.

Таким чином, митний орган прийшов до висновку про наявність в діях громадянина Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) ознак порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

В зв`язку з чим, 13.11.2019 року працівниками Київської міської митниці ДФС України відносно громадянина Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , складено протокол про порушення митних правил №0813/10000/19, за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ст. 483 Митного кодексу України.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 318 МК України, митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України.

Згідно ст. 319 МК України встановлено, що товари, які переміщуються через митний кордон України крім митного контролю можуть підлягати державному санітарно-епідіміологічному, ветеринарно-санітарному, фітосанітарному, екологічному та радіологічному контролю. Митний контроль та митне оформлення таких товарів завершується тільки після встановлених законами України для кожного товару зазначених видів контролю.

Згідно ст. 32 Закону України «Про ветеринарну медицину», об`єкти державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду, крім випадків, встановлених цим Законом, супроводжуються такими ветеринарними документами при переміщенні за межі України: міжнародні ветеринарні сертифікати (для країн СНД - ветеринарні свідоцтва форми № 1, № 2 та № 3).

Згідно ст. 94 Закону України «Про ветеринарну медицину», вантажі з товарами, що вивозяться з території України, повинні: 1) супроводжуватися оригіналами міжнародних ветеринарних сертифікатів, підписаних та виданих державним прикордонним інспектором ветеринарної медицини, що засвідчують відсутність клінічних ознак хвороби тварин, та містити інші декларації відповідно до вимог МЕБ та країни призначення; 2) якщо це вимагається країною призначення - супроводжуватися документами або мати маркування, що дозволяє визначити потужність (об`єкт), з якої походять товари.

Встановлено, що громадянином Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) власноруч заповнена та подана 28.08.2018 р. митному органу митна декларація товару, що переміщується через митний кордон України та в графі «відомості про товар» зазначено найменування, кількість та вартість.

В матеріалах справи наявний міжнародний ветеринарний сертифікат серії УА № 010429 від 24.08.2018 року про стан здоров`я тварин, в якому зазначено, що після проведення клінічного огляду тварин «штучно виведені живі декоративні птахи - щогли в кількості 1000 штук», що належать ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) і відправляються в Україну, м. Одеса, протягом 21 дня перебували під ветеринарним наглядом і визнані клінічно здоровими.

В матеріалах справи, наявні довідка на бланку підприємства «Одесский Орнитологический Клуб» №52-2018 від 20.08.2018 р., довідка на бланку підприємства «Питомник Декоративных Птиц» №51 від 20.08.2018 р., підробки яких нічим не підтверджується, окрім як даними письмових пояснень гр. ОСОБА_3 .

Крім того, довідка на бланку підприємства «Одесский Орнитологический Клуб» №52-2018 від 20.08.2018 р., надавалися ОСОБА_1 за підписом орнітолога ОСОБА_8 та засвідчена печаткою Благодійного Фонду «Віра» (Ідент. Код 33386462).

При цьому, за даними інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманої з Міністерства юстиції України, вбачається, що ОСОБА_10 є керівником та підписантом Благодійного фонду «ВІРА».

При цьому, судом відхиляються посилання на долучені до справи письмові пояснення гр. ОСОБА_3 , які відібрані працівником СБУ в рамках оперативно-розшукової справи, тому що в порушення принципу безпосередності дослідження доказів відомості, які містяться в поясненнях гр. ОСОБА_3 не були предметом безпосереднього дослідження суду. Вказана особа не допитувалася в судовому засіданні. Оскільки лист Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю СБУ №14/20739 від 23.10.2019 року ґрунтується на вищевказаних поясненнях гр. ОСОБА_3 та не підтверджує жодних обставин винуватості особи, суд не приймає до уваги зазначений лист. Сумнівними є доводи представника органу доходів і зборів щодо встановленої вартості товару, оскільки замість отримання відповідного висновку експерта, інспектор митниці визначив вартість товару на підставі довідок, які митний орган вважає підробленими.

Таким чином, працівниками митниці не надано та не зазначено жодного належного та допустимого доказу в підтвердження того, що зазначені ними довідки є підробленим документом.

Аналізуючи зазначені норми, суд вважає, що громадянин Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) не вчиняв дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом надання підроблених документів, оскільки пройшов процедуру оформлення товару «птахи виду щиглик - 1000 голів», через митний кордон України з дотриманням встановленого порядку та наданням необхідних дозвільних документів.

Відповідно до ч.ч. 2, 3 п. 6 Постанови Пленуму ВСУ «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» №8 від 03.06.2005 року підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів. Незаконно одержаними слід визнавати документи, які особа отримала за відсутності законних підстав або з порушенням установленого порядку.

Зазначені вище обставини у своїй сукупності свідчать про безпідставність, необґрунтованість та необ`єктивність висновків митного органу щодо переміщення громадянином Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) товарів на підставі підробних документів.

Виходячи з вищевказаного, беззаперечних та достатніх доказів на вчинення умисних дій громадянином Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) спрямованих на переміщення товарів, задекларованих у митній декларації від 28.08.2018 року, загальною вартістю 813341,79 грн., через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з поданням митниці як підстави для переміщення через митний кордон України підроблених документів, митним органом не надано.

Отже, обставини, встановлені під час складення протоколу про порушення митних правил №0813/10000/19 від 13.11.2019 року, в якому містяться обставини вчинення громадянином Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) порушення митних правил не знайшли своє підтвердження під час судового розгляду, у зв`язку із чим у суду наявні підстави сумніватися у достовірності доказів наданих в якості підтвердження вини останнього.

Також згідно п. 1 ст. 257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії.

Згідно ст. 266 МК України декларант зобов`язаний, зокрема: здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; на вимогу органу доходів і зборів пред`явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю та митного оформлення; надати органу доходів і зборів передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату.

Заявлення таких відомостей здійснюється за встановленою законом формою в ході процедури декларування, повноваженнями щодо якого відповідно до положень ст. 265 МК України наділений - декларант. Виходячи з аналізу цих положень, особа може брати участь у митних відносинах як декларант у двох випадках: коли вона особисто здійснює декларування товарів або як його власник або як уповноважений власником. Декларант може здійснювати декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення самостійно або уповноважувати інших осіб на здійснення декларування від свого імені.

Пунктами 4, 5 ст. 266 МК України передбачено, у разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант. Особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов`язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.

Таким чином, представник власника товару підлягає відповідальності лише у тому випадку, коли він здійснював декларування товару або з метою приховування від митного контролю особисто вчиняв будь-які дії, що складають об`єктивну сторону такого порушення. При цьому таке діяння за суб`єктивною стороною характеризується прямим умислом на подання митному органу документів, що містять неправдиві дані.

За відсутності зазначених умов само по собі зайняття особою підприємницькою діяльністю - власника товару, переміщеного з приховуванням від митного контролю, не утворює в її діях складу правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

Отже, будь-яких дій громадян Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ), які були б спрямовані на приховування від митного контролю та утворювали об`єктивну сторону правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, судом не встановлено.

Суд звертає увагу на те, що матеріали справи не містять будь-яких даних про те, що гр. Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) вчинив незаконні дії.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Згідно ч. 3 ст. 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

З огляду на викладене, приймаючи до уваги те, що митним органом не надано достатніх доказів, які б беззаперечно вказували на те, що дії гр. Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, та подання ним органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підробних документів, суд, виходячи з норми ч. 3 ст. 62 Конституції України, тлумачить усі сумніви щодо доведеності вини особи на користь останнього.

Ці обставини в свою чергу вказують на те, що в діях гр. Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) відсутня об`єктивна сторона адміністративного правопорушення, визначеного ч. 1 ст. 483 МК України, а тому не має жодних підстав стверджувати і про наявність суб`єктивної сторони правопорушення в діянні останнього.

Виходячи зі змісту ч. 1 ст. 483 МК України даної статті, склад вищевказаного правопорушення полягає саме в умисному переміщенні товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, чи документів, які містять неправдиві відомості.

Згідно ч. 1 ст. 486 МК України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

В матеріалах справи про порушення митних правил не міститься жодного належного та допустимого доказу, крім письмових пояснень фізичної особи-підприємця, який би вказував на факт підроблення довідки на бланку підприємства «Одесский Орнитологический Клуб» №52-2018 від 20.08.2018 р., довідки на бланку підприємства «Питомник Декоративных Птиц» №51 від 20.08.2018 р. Натомість, цей письмовий доказ, за відсутності інших об`єктивних доказів, не може беззаперечно вказувати на факт підроблення товаросупровідного документа. Крім того, будь-яких відомостей щодо вчинення гр. Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) незаконних дій, спрямованих на порушення митних правил, судом не встановлено.

Також суд звертає увагу на те, що вказані пояснення не є належними доказами на підтвердження підробки довідок. Крім того, вони спростовуються випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до якої «Одеський орнітологічний клуб» благодійний фонд «Віра» зареєстровано за адресою: м. Одеса, вул. Краснова, 5-А, і.к. 33386462).

Крім цього,суду надано письмові пояснення ОСОБА_3 , які вона надавала УСБУ 24.01.2019 р., з яких вбачається, що нею видавалися довідки про придбання птахів у Одеському Орнитологічному Клубі, які вона видавала нібито-то помилково.

Відповідно до ст. 62 Конституції України всі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

Таким чином, у суду відсутні підстави для притягнення гр. Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) до адміністративної відповідальності, зважаючи на те, що достатніх доказів вчинення ним порушення митних правил, визначеного ч. 1 ст. 483 МК України під час розгляду адміністративних матеріалів в суді, - не здобуто, а ті що надані в якості підтвердження вчинення правопорушення, - суд оцінює критично з наведених вище обставин.

За відсутності доказів, які б беззаперечно вказували на те, що дії гр. Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання ним органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів, виходячи з норми ч. 3 ст. 62 Конституції України, в діях останнього відсутні ознаки порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.

Вищенаведене дає підстави стверджувати про недоведеність факту надання гр. Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) органу доходів і зборів як підстави для переміщення через митний кордон України підроблених документів, що вказує на відсутність в його діях об`єктивної сторони порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, та свідчить про відсутність в його діях складу вказаного адміністративного правопорушення.

Згідно ст. 487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цьогоКодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Таким чином, встановлюючи у відповідності до ст. 251 КУпАП, наявність чи відсутність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол, та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що провадження в справі відносно гр. Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ) підлягає закриттю, у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 9, 247, 280, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.ст. 3, 235, 236, 257, 265, 266, 268, 458, 465, 467, 483, 487, 495, 527-529 Митного кодексу України, суддя,-

П О С Т А Н О В И В:

Провадження в справі про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина Ліванської Республіки ОСОБА_1 ( ОСОБА_1 ), ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ч. 1 статті 483 Митного Кодексу України, - закрити за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.

Постанова пред`являється до виконання протягом трьох місяців.

Суддя С.І. Кушнір

Джерело: ЄДРСР 88558221
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку