open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 640/639/19
Моніторити
emblem
Справа № 640/639/19

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 640/639/19 Суддя (судді) першої інстанції: Григорович П.О.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 березня 2020 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі: судді-доповідача: Беспалова О. О., суддів: Ключковича В. Ю., Парінова А. Б., розглянувши у порядку письмового провадження у місті Києві апеляційні скарги ОСОБА_1 , Міністерства внутрішніх справ України на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 грудня 2019 року (місце ухвалення: місто Київ, час ухвалення не зазначений, дата складання повного тексту: не зазначена) у справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві, Міністерства внутрішніх справ України про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА _1 звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві, Міністерства внутрішніх справ України про:

1) визнання протиправними дій Міністерства внутрішніх справ України щодо оформлення та подання до Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві довідки від 26 березня 2018 року № 22/6-5404 про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії, до якої не враховано розмір грошового забезпечення поліцейського за прирівняною посадою - начальника відділу, що не входить до складу структурного підрозділу апарату Національної поліції України, враховуючи відповідні оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» від 11 листопада 2015 року № 988 (далі - Постанова № 988);

2) зобов`язання Міністерства внутрішніх справ України відповідно до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України «Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб» від 21 лютого 2018 року № 103 оформити та подати до Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві довідку про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії, виходячи з розміру грошового забезпечення за прирівняною посадою поліцейського - начальника відділу, що не входить до складу структурного підрозділу апарату Національної поліції України, враховуючи оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 року відповідно до Постанови № 988: посадовий оклад - 4800 грн; оклад за спеціальним званням - 2400 грн; надбавка за вислугу років (50%) - 3600 грн; надбавка за службу в умовах режимних обмежень (15%) - 720 грн; премія (82%) - 9446,4 грн;

3) визнання протиправними дій Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві, які полягають у:

- перерахунку з 01 січня 2018 року пенсії, виходячи з розміру грошового забезпечення, до якого не враховано розмір грошового забезпечення поліцейського за прирівняною посадою - начальника відділу, що не входить до складу структурного підрозділу апарату Національної поліції України, враховуючи відповідні оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 року відповідно до Постанови № 988;

- зменшенні під час перерахунку пенсії її розміру з 85% до 70% грошового забезпечення з 01 січня 2018 року;

- зменшенні розміру пенсії з надбавками за рахунок виплати 50% суми підвищення пенсії з 01 січня 2018 року, 75% від підвищення - з 01 січня 2019 року, з 01 січня 2020 року - 100% від підвищення - з 01 січня 2020 року;

4) зобов`язання Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві:

- здійснити перерахунок з 01 січня 2016 року пенсії, призначеної ОСОБА_1 , з розміру грошового забезпечення за прирівняною посадою поліцейського - начальника відділу, що не входить до складу структурного підрозділу апарату Національної поліції України, враховуючи відповідні оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 року відповідно до Постанови № 988, а саме: посадовий оклад - 4800 грн; оклад за спеціальним званням - 2400 грн; надбавка за вислугу років (50%) - 3600 грн; надбавка за службу в умовах режимних обмежень (15%) - 720 грн; премія (82%) - 9446,40 грн.

- здійснити виплату перерахованої ОСОБА_1 пенсії у розмірі 85% грошового забезпечення без обмеження її максимальним розміром;

- здійснити виплату з урахуванням 100% суми підвищення пенсії з 01 січня 2016 року;

- здійснити виплату однією сумою.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 грудня 2019 року позов задоволено частково.

Визнано протиправними дії Міністерства внутрішніх справ України щодо оформлення та подання до Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві довідки від 26 березня 2018 року №22/6-5404 про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії, до якої не враховано розмір грошового забезпечення поліцейського за прирівняною посадою - начальника відділу, що не входить до складу структурного підрозділу апарату Національної поліції України, враховуючи відповідні оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» від 11 листопада 2015 року № 988.

Визнано протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві, які полягають у зменшенні під час перерахунку пенсії ОСОБА_1 її розміру з 85% до 70% грошового забезпечення з 01 січня 2018 року.

Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві здійснити перерахунок та виплату пенсії ОСОБА_1 , виходячи з 85 % сум грошового забезпечення відповідної посади з 01.01.2018 р., з урахуванням раніше виплачених сум, без обмеження пенсії максимальним розміром.

В решті позову відмовлено.

Також судом першої інстанції здійснено вихід за межі позовних вимог та зобов`язано Міністерство внутрішніх справ України оформити та подати до Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві довідку про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії стосовно ОСОБА_1 , виходячи з розміру грошового забезпечення за прирівняною посадою поліцейського - начальника відділу, що не входить до складу структурного підрозділу апарату Національної поліції України, враховуючи оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» від 11 листопада 2015 р. № 988.

Не погоджуючись з прийнятим судовим рішенням, позивач та відповідач - Міністерство внутрішніх справ України подали апеляційні скарги, в яких просять скасувати оскаржуване рішення суду першої інстанції та ухвалити нове, яким позовні вимоги задовольнити/залишити без задоволення, вважаючи, що оскаржуване рішення прийняте з неповним з`ясуванням судом обставин, що мають значення для справи, неправильним застосуванням норм матеріального права та порушенням норм процесуального права.

Свої вимоги апелянт - Міністерство внутрішніх справ України обґрунтовує тим, що оскільки позивач проходив службу у внутрішніх військах, прирівняння його посади до посади поліцейського є необґрунтованим та безпідставним.

Свої вимоги апелянт - ОСОБА_1 обґрунтовує тим, що при розгляді даної справи судом першої інстанції було неповно з`ясовано обставини, що мають значення для справи; не доведено обставини, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; висновки, викладені у рішенні суду першої інстанції, не відповідають обставинам справи; допущено порушення норм матеріального та процесуального права, які призвели до неправильного вирішення справи, що відповідно до вимог ст. 317 КАС України є підставами для скасування рішення суду першої інстанції частково та прийняття нового рішення у відповідній частині.

Зокрема, апелянт наголошує на тому, що відмовляючи у задоволенні позову про визнання протиправними дій та зобов`язання здійснити перерахунок Головним управлінням Пенсійного фонду України в місті Києві, суд першої інстанції не врахував, що у процесі подання відповідних списків до Міністерства внутрішніх справ України вказаний відповідач зазначив «полковник», яким позивач не являвся, замість спеціального звання «полковник міліції».

На думку апелянта, вказані дії відповідача потягли за собою перерахунок пенсії позивача з урахуванням вимог Постанови № 704, як колишньому військовослужбовцю, а не з урахуванням вимог Постанови № 988, як колишньому працівнику органів внутрішніх справ.

Крім того, апелянт зазначає, що обґрунтовуючи відмову у задоволенні позовної вимоги про визнання протиправними дій Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві, які полягають у зменшенні розміру пенсії з надбавками за рахунок виплати 50 % суми підвищення пенсії з 01 січня 2018 року, 75 % від підвищення - з 01 січня 2019 року, з 01 січня 2020 року - 100 % від підвищення - з 01 січня 2020 року, суд першої інстанції помилково послався на те, що на час здійснення перерахунку позивача був чинним п. 2 постанови КМУ № 103, а тому відповідач не міг здійснювати перерахунок пенсії всупереч вимог даної норми, оскільки згідно з частиною першою ст. 6 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Також, на думку апелянта, датою, з якої необхідно здійснити перерахунок, повинно бути 01 січня 2016 року, оскільки Постанова № 988, якою встановлено розмір грошового забезпечення для поліцейських Національної поліції та підвищено посадовий оклад за посадою, на якій працював позивач, набрала чинності з 02 грудня 2015 року, тому перерахунок пенсії повинен здійснюватись з 01 січня 2016 року.

Право на отримання пенсії з урахуванням 100 % суми підвищення пенсії позивач вважає безспірним з огляду на правову позицію, висловлену в рішенні Верховного Суду від 06.08.2019 року у справі № 160/3586/19.

До Шостого апеляційного адміністративного суду надійшов відзив, зареєстрований 14.02.2020 р. за вх. № 5652, у якому позивач вважає, що апеляційна скарга відповідача підписана неуповноваженою особою, а тому не підлягає апеляційному розгляду.

По суті апеляційної скарги позивач повністю підтримує позицію суду першої інстанції в частині задоволення позову.

У відповідності до ст. 308 КАС України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Заслухавши суддю - доповідача, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів приходить до таких висновків.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач є пенсіонером органів внутрішніх справ України. Згідно з наказами Міністра внутрішніх справ України від 30.12.2005 р. № 959 о/с, від 21.09.2006 p. № 157 о/с, від 09.10.2008 р. № 1598 о/с в остаточному варіанті полковника міліції ОСОБА_1 звільнено з органів внутрішніх справ із посади начальника відділу військових та спеціальних перевезень МВС України при Головному управлінні внутрішніх військ МВС України у відставку згідно п. 65 «б» (через хворобу) Положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ.

В зв`язку з набранням чинності 24.02.2018 р. постановою Кабінету Міністрів України «Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб» № 103 Міністерством внутрішніх справ України підготовлено довідку № 22/6-5404 від 26.03.2018 р. про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 , до якої увійшли посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням, надбавка за вислугу років.

Інші види грошового забезпечення, на підставі яких визначався розмір пенсійного забезпечення позивача станом на дату призначення пенсії, до наведеної довідки МВС України включено не було.

Крім того, з 01.01.2018 р. пенсійним органом розмір пенсії позивача був перерахований, виходячи з 70 % грошового забезпечення на підставі довідки МВС України № 22/6-5404 від 26.03.2018 р.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 09 квітня 1992 року № 2262-XII (далі - Закон № 2262) визначено підстави перерахунку раніше призначених пенсій.

Згідно з частиною третьою статті 63 Закону № 2262 перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.

Відповідно до частини четвертої статті 63 Закону №2262 усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.

21 лютого 2018 року Кабінет Міністрів України прийняв Постанову № 103, відповідно до пункту 1 якої постановлено перерахувати пенсії, призначені згідно із Законом № 2262 до 1 березня 2018 р. (крім пенсій, призначених згідно із Законом особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) та поліцейським), з урахуванням розміру окладу за посадою, військовим (спеціальним) званням, відсоткової надбавки за вислугу років за відповідною або аналогічною посадою, яку особа займала на дату звільнення із служби (на дату відрядження для роботи до органів державної влади, органів місцевого самоврядування або до сформованих ними органів, на підприємства, в установи, організації, вищі навчальні заклади), що визначені станом на 1 березня 2018 р. відповідно до постанови КМ України № 704.

Пунктом 3 вказаної Постанови постановлено перерахувати з 1 січня 2016 р. пенсії, призначені згідно із Законом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) за прирівняною посадою з розміру грошового забезпечення поліцейського, враховуючи відповідні оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 р. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» (Офіційний вісник України, 2015 р., № 96, ст. 3281). Розмір премії визначається у середніх розмірах, що фактично виплачені за відповідною посадою (посадами) поліцейського за січень 2016 року.

Пунктом 2 Постанови № 103 визначено, що виплату перерахованих відповідно до пункту 1 цієї постанови підвищених пенсій (з урахуванням доплат до попереднього розміру пенсій, підвищень, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством (крім підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, що визначені законом) проводити з 1 січня 2018 р. у таких розмірах: з 1 січня 2018 р. - 50 відсотків; з 1 січня 2019 р. по 31 грудня 2019 р. - 75 відсотків; з 1 січня 2020 р. - 100 відсотків суми підвищення пенсії, визначеного станом на 1 березня 2018 року.

З вказаної норми, на думку суду апеляційної інстанції, випливає, що з 01.01.2018 р. позивач має право на отримання пенсійних виплат у повному розмірі (в умовах спірних правовідносин щодо перерахунку пенсії позивачу як війцськовослужбовцю).

Натомість, з 01.01.2018 р. починається також щомісячна виплата заборгованості, що утворилась на виконання постанови № 103, за 24 місяці періоду 2016 - 2017 років.

При цьому, протягом 2018 року позивач, окрім пенсії, кожного місяця повинен був отримувати різницю між пенсією, яку він отримував до 01.01.2018 р. та доплатою у розмірі 50 % такої доплати, з огляду на прирівняння відповідачами його посади до посади військовослужбовця.

Таким чином, згідно положення п. 2 Постанови № 103 в умовах виникнення спірних правовідносин в середовищі перерахунку позивачу пенсії як військовослужбовцю, днем початку різниці доплати до перерахованої пенсії за 2016 - 2017 роки є 01.01.2018 р.

Як свідчать матеріали справи, згідно перерахунку пенсійний орган з 01.01.2018 р. виплачував позивачу різницю між новим розміром пенсії та сумами, що вже були виплачені, додатково нараховуючи при цьому 50 % підвищення за попередні роки (а. с. 48).

З огляду на наведене, судом першої інстанції вірно визначено відсутність підстав для задоволення позовної вимоги про зобов`язання пенсійного органу здійснити повну виплату перерахованої пенсії з урахуванням 100 % суми підвищення пенсії з 01.01.2016 р.

В той же час, питання правомірності виплати пенсії позивачу, починаючи з 05.03.2019 р. в межах даного спору не вирішується з огляду на передчасність, оскількі ці правовідносини виникли пізніше дати подання адміністративного позову, якою є 11.01.2019 р., що свідчить про відсутність такого спору на момент звернення до суду за захистом своїх прав.

При цьому, колегія суддів зауважує, що згідно вищепроцитованих наказів, наявних в матеріалах справи, позивача було звільнено з посади начальника відділу військових та спеціальних перевезень МВС України при Головному управлінні внутрішніх військ МВС України.

Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України № 1070 від 01 грудня 2001 року ліквідовано управління транспортної та спеціальної міліції МВС України з покладенням функцій організації військових та спеціальних перевезень на Головне управління внутрішніх військ МВС України.

Згідно наказів МВС України № 70 від 22 лютого 2002 року та № 18 о/с від 14 березня 2002 року за офіцерами, які прибули з Міністерства внутрішніх справ України в внутрішні війська МВС України, зберігаються умови грошового забезпечення та рівня соціального захисту згідно з Законом України «Про міліцію» і «Положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ України».

Зазначене узгоджується із приписами чинного на момент звільнення позивача у відставку Закону України «Про внутрішні війська Міністерства внутрішніх справ України», відповідно до якого на військовослужбовців внутрішніх військ, які беруть участь в охороні громадського порядку та боротьбі із злочинністю, поширюються гарантії правового і соціального захисту працівників міліції.

Відтак доводи відповідачів в цій частині не спростовують висновків суду першої інстанції та відхиляються колегією суддів за необґрунтованістю.

7 листопада 2015 року набрав чинності Закон України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 р. (далі - Закон № 580), крім окремих положень, визначених у пункті 1 розділу XI «Прикінцеві та перехідні положення» цього Закону.

29 грудня 2015 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їх сімей» від 23 грудня 2015 року № 900-VIII (далі - Закон № 900).

Цим Законом статтю 63 Закону № 2262 доповнено новою частиною третьою, згідно з якою перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.

Законом № 900 також доповнено також пункт 12 розділу ХІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 580 абзацом другим, відповідно до якого за колишніми працівниками міліції, у тому числі пенсіонерами, а також членами їхніх сімей, іншими особами зберігаються пільги, компенсації і гарантії, передбачені цим Законом для колишніх поліцейських, членів їхніх сімей, інших осіб.

Статтею 102 Закону № 580 передбачено, що пенсійне забезпечення поліцейських та виплата одноразової грошової допомоги після звільнення їх зі служби в поліції здійснюються в порядку та на умовах, визначених Законом № 2262.

Кабінет Міністрів України Постановою № 988 встановив розміри грошового забезпечення працівникам поліції за посадовими окладами і спеціальними званнями, що значно перевищують посадові оклади та оклади за спеціальні звання колишніх працівників міліції. Ця постанова набрала чинності 2 грудня 2015 року.

Таким чином, у зв`язку із змінами в грошовому забезпеченні поліцейських, передбаченими Постановою № 988, у колишніх працівників міліції виникло право на перерахунок пенсії з 1 січня 2016 року.

Крім того, з посиланням на рішення Верховного Суду від 04.02.2019 р. у справі № 240/5401/18, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про те, що у пенсійного органу були відсутні підстави для зменшення відсоткового значення розміру основної пенсії при здійсненні її перерахунку.

В частині позовних вимог зобов`язального характеру до Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві колегія суддів повністю підтримує позицію суду першої інстанції щодо того, що до отримання вказаним суб`єктом владних повноважень відповідної довідки такі вимоги залишатимуться передчасними, оскільки пенсійних орган не наділений повноваження самостійно визначати розміри грошового забезпечення працівників міліції.

Таким чином, доводи апеляційної скарги не спростовують висновки суду першої інстанції і апеляційним судом відхиляються за небґрунтованістю.

Згідно ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

У відповідності до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Підсумовуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції ухвалив оскаржуване рішення відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, а тому підстави для його скасування або зміни відсутні.

У відповідності до ст. 139 КАС України підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності, крім випадків, якщо:

а) касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики;

б) особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи;

в) справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу;

г) суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності помилково.

Керуючись ст.ст. 229, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 328, 329 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційні скарги ОСОБА_1 , Міністерства внутрішніх справ України на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 грудня 2019 року у справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві, Міністерства внутрішніх справ України про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії залишити без задоволення.

Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 грудня 2019 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду в порядку і строки, визначені статтями 328, 329 КАС України.

Суддя-доповідач

О. О. Беспалов

Суддя

В. Ю. Ключкович

Суддя

А. Б. Парінов

(Повний текст постанови складено 19.03.2020 р.)

Джерело: ЄДРСР 88298707
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку