open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №1.380.2019.002228

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 березня 2020 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі: головуючого-судді Карп`як О.О., секретар судового засідання Лубоцька Н.І., за участю: представника відповідача – Грановської І.С. , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові справу за позовом Солонківської сільської ради Пустомитівського району Львівської області до Головного управління статистики у Львівській області за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору Міністерства фінансів України про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,-

в с т а н о в и в:

До суду надійшла позовна заява Солонківської сільської ради Пустомитівського району Львівської області (81131, Львівська область, Пустомитівський район, с. Солонка, код ЄДРПОУ - 04369699) до Головного управління статистики у Львівській області (79019, м. Львів, просп. Чорновола, 4) за участю третьої особи Міністерства фінансів України (вул. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008, код ЄДРПОУ - 00013480) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії, в якому просить суд:

- визнати дії Головного управління статистики у Львівській області відносно розрахунку чисельності наявного населення Солонківської об`єднаної територіальної громади в кількості 10 620 осіб протиправними;

- зобов`язати Головне управління статистики у Львівській області при подачі відомостей органам, які здійснюють формування бюджету, міжбюджетні трансферти, розрахунки медичної субвенції, у тому числі Міністерство фінансів України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та інші, але не виключно, враховувати дані, які подаються Солонківської сільською радою у встановленому законом порядку до Головного управління статистики у Львівській області.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що згідно рішення Солонківської сільської ради № 10 від 08 грудня 2017 року Солонківська сільська рада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків Зубрянської, Раковецької та Поршнянської сільських рад. Вказують, що результаті об`єднання територіальних громад зазначених сільських рад було утворено Солонківську сільську об`єднану територіальну громаду, до складу якої увійшли: с. Поршна, с. Липники, с. Підсадки,с. Раковець, с. Деревач, с. Новосілка, с. Підтемне, с. Хоросно, с. Солонка, с. Малечковичі, с. Ногоряни,с. Зубра. За інформацією Головного управління статистики у Львівській області, чисельність наявного населення сільських населених пунктів, які входять у Солонківську ОТГ на 01.01.2017 року становило близько 10 тис. осіб. На думку позивача інформація Головного управління статистики у Львівській області не відповідає дійсності, оскільки чисельність наявного населення сільських населених пунктах, які входять у Солонківську ОТГ, станом на 01.01.2017 року становить 13 937 осіб, тобто фактично чисельність наявного населення на 3,9 тис. осіб більша, ніж зазначає орган статистики, а станом на 01.01.2018 року, офіційно зареєстрованих осіб паспортного обліку – 14 530 осіб. Позивач вказує на те, що згідно з розрахунками департаменту фінансів Львівської обласної державної адміністрації з бюджету Солонківської ОТГ в 2018 році було заплановано вилучити 4 293 700, 00 грн., а в 2019 році – 3 540 100, 00 грн., крім того, значно зменшилася медична дотація (приблизно на 3 млн.грн.). Крім того зазначають, що при проведенні інвентаризації та обліку наявного населення, станом на 01.01.2018 року його чисельність становить понад 20 тис, осіб. Також позивач повідомляє про те, що дані про чисельність наявного населення впливають на формування бюджету та розмір коштів, що отримала в 2018 році Солоніквська ОТГ. Для відновлення порушеного права позивач звернувся з вищезазначеним позовом.

Щодо процесуальних дій, вчинених у зв`язку із розглядом справи, слід зазначити наступне.

Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 07 травня 2019 року позовну заяву залишено без руху та надано позивачу час для усунення недоліків позовної заяви. Ухвалою суду від 30 травня 2019 року відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі.

Протокольною ухвалою суду від 28 листопада 2019 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Представник позивача в судове засідання не з`явився, належним чином був повідомлений про час, дату та місце розгляду справи.

Відповідно до ч.3 ст.205 КАС України, якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі: 2) повторної неявки в судове засідання учасника справи (його представника), незалежно від причин неявки.

Враховуючи положення чч.3,5 ст.205 КАС України, оскільки позивач повторно в судове засідання не з`явився, доказів наявності поважних причин неявки не подав, а неявка не перешкоджає розгляду справи, відтак справа розглядається у відсутності позивача.

Представник відповідача у відзиві на позовну заяву стверджує, що при розрахунку чисельності керується планом державних статистичних спостережень, який щорічно затверджується Кабінетом Міністрів України, технологічною програмою державних статистичних спостережень, яка щорічно затверджується Держстатом., Методикою оцінки (розрахунку) загальної чисельності наявного населення по сільських населених пунктах, затвердженою наказом Держкомстату від 06.05.2011 № 111. Вказують, що Методика розроблена Держкомстатом спільно з Інститутом демографії та соціальних досліджень ім. М.В. Птухи НАН України з метою забезпечення органів влади інформацією, що використовується виключно при формуванні трансфертів до місцевих бюджетів. На думку відповідача розрахунок кількості наявного населення у сільських населених пунктах, що увійшло до складу Солонківської об`єднаної територіальної громади, станом на 01.01.2018 року здійснено відповідачем до зазначеної Методики. Згідно з угодою щодо обміну інформацією між Державною службою статистики України та Міністерством фінансів України від 25.07.2016 № 15/13010-05/07 інформація щодо розрахунку (оцінки) чисельності наявного сільського населення надається Держстатом Мінфіну. Головне управління зазначену інформацію надає Департаменту фінансів Львівської обласної державної адміністрації. Повноваження щодо вибору джерела інформації належать Мінфіну. Крім того, зазначають, що джерелом інформації щодо чисельності населення є перепис населення. Останній перепис був проведений у 2001 році. Все це, на думку, відповідача є підставами для відмови в задоволенні позовних вимог.

В судовому засіданні представник відповідача проти позову заперечила, просила відмовити у задоволенні позову.

Третя особа явки повноважного представника в судове засідання не забезпечила, причин неявки не повідомила, хоч була належним чином повідомлена про дату, час та місце розгляду справи.

Суд, заслухавши вступне слово учасників справи, з`ясувавши обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступне.

Головне управління статистики у Львівській області на запит сільського голови Солонківської сільської ради листом від 08.12.2017 року за № 13-06/2584/5-17 було надано розрахункову чисельність наявного населення сільських населених пунктів, які входять до складу Солонківської, Поршнянської, Зубрянської, Раковецької сільських рад станом на 1 січня 2017 року (значення St-chp). Також у листі було звернено увагу, що значення St-m/р для розрахунку чисельності наявного населення зазначених сільських населених пунктів не використовується, оскільки жоден з них не входить до складу місцевих рад.

Головне управління статистики у Львівській області на запит сільського голови Солонківської сільської ради листом від 08.12.2017 року за № 13-06/2585/5-17 було надано інформацію про значення 8 та Sп-cнп для розрахунку (оцінки) чисельності наявного населення сільських населених пунктів, які входять до складу Солонківської, Поршнянської, Зубрянської, Раковецької сільських рад станом на 1 січня 2017 року. Також у листі було звернено увагу, що значення St-m/р для розрахунку чисельності наявного населення зазначених сільських населених пунктів не використовується, оскільки жоден з них не входить до складу місцевих рад.

За результатами звернення виконкому Солонківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області, листом Державна служба статистики України (Держстат) від 28.02.2018 року № 10.2-15/61-18, повідомила, що правових підстав для внесення змін до даних оцінки чисельності наявного населення сільських населених пунктів Солонківської сільської ради, здійсненої органами державної статистики станом на 01 січня 2017 року немає. У листі також було вказано, що в Україні як і в більшості країн світу, основним джерелом інформації щодо чисельності населення як країни в цілому, так і кожної адміністративно – територіальної одиниці, є перепис населення. Останній за часом на території України перепис був проведений у 2001 році. У період між переписами населення Держстату. Відповідно до плану державних статистичних спостережень, який щорічно затверджується Кабінетом Міністрів України, та згідно з Методикою проведення розрахунків (оцінок) чисельності населення, затвердженою наказом Держстату від 25.12.2014 № 402, виконує поточні розрахунки (оцінки) чисельності наявного населення по Україні в цілому, областях, районах, міськрадах обласного значення, міських населених пунктах.

03.07.2018 року Солонківська сільська рада Пустомитівського району Львівської області звернулася із листом за № 1314 до Головного управління статистики у Львівській області в якому просила врахувати інформацію та внести зміни щодо чисельності наявного населення сільських населених пунктів, які входять у Солонківську ОТГ. У листі вказували про те, що згідно інформації, яку було надано Головним управлінням статистики у Львівській області, департаменту фінансів Львівської облдержадміністрації, чисельність наявного населення сільських населених пунктів, які входять у Солонківську ОТГ на 01.07.2017 року становить близько 10 тис. осіб. Згідно інформації Виконкому Солонківської сільської ради станом на 01.01.2017 року населення населених пунктів сільських рад, які входять в Солонківську ОТГ становить 13 937 осіб, зокрема: Поршнянська сільська рада – 1528 осіб; Солонківська сільська рада – 7892 осіб; Раковецька сільська рада – 1003 осіб; Зубрянська сільська рада – 3514 осіб. 25.01.2018 року населення населених пунктів сільських рад, які входять в Солонківську ОТГ становить 14 530 осіб, зокрема: Поршнянська сільська рада – 1562 осіб; Солонківська сільська рада – 8312 осіб; Раковецька сільська рада – 995 осіб; Зубрянська сільська рада – 3661 осіб.

04.01.2019 року Солонківська сільська рада Пустомитівського району Львівської області звернулася із листом за № 35 до Головного управління статистики у Львівській області в якому просила надати інформацію щодо кількості населення по населених пунктах, які увійшли до складу Солонківської ОТГ станом на 05.12.2011 р. та з 01.01.2002 р. по 01.01.2018 р. включно.

15.01.2019 року Головне управління Статистики у Львівській області листом за № 104 було надіслано інформацію щодо кількості наявного населення за даними перепису населення станом на 05 грудня 2001 року та за результатами оцінки (розрахунку) кількості наявного населення на 01 січня 2012 – 2018 року у сільських пунктах, що увійшли до складу Солонківської об`єднаної територіальної громади. Також у листі було повідомлено що на виконання доручення Прем`єр – міністра України від 04.11.2010 № 57773/3/1-10, органи державної статистики здійснюють щорічну оцінку (розрахунок) чисельності населення на рівні малих територій (за кожним сільським населеним пунктом), починаючи з 01 січня 2012 року. В додатку до листа наведено кількість наявного населення у сільських населених пунктах, що увійшли до складу Солонківської ОТГ за даними перепису населення станом на 05.12.2001 року та результати оцінки кількості наявного населення у сільських населених пунктах, що увійшли до складу Солонківської ОТГ.

З матеріалів справи судом встановлено, що позивач неодноразова звертався із листами до Міністерства економічного розвитку і торгівлі (Мінекономрозвитку), Міністерства фінансів України (Мінфіну), Міністерства економічного розвитку та торгівлі щодо розгляду питання фінансування Солоніквської об`єднаної територіальної громади з врахуванням наявного населення сільських населених пунктів, які входять у Солонківську ОТГ.

Предметом спору є розбіжність статистичної оцінки населення з даними територіальної громади, що призводить до не достатнього формування доходів місцевого бюджету та розмір коштів, що отримуються Солонківською ОТГ, що і зумовило позивача звернення до суду з даним позовом.

Вирішуючи спір по суті суд враховує наступне.

Згідно ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Приписами частини другої статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Засади організації і діяльності правовідносин в галузі державної статистики, здійснення державної статистичної діяльності з метою отримання всебічної та об`єктивної статистичної інформації щодо економічної, соціальної, демографічної та екологічної ситуації в Україні та її регіонах і забезпечення нею держави та суспільства, визначені Законом України «Про державну статистику» від 17.09.1992р. № 2614-ХІІ.

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про державну статистику» від 17.09.1992р. №2614-ХІІ, державна статистична діяльність проводиться органами державної статистики згідно з цим Законом та відповідно до завдань, віднесених до їх компетенції, на засадах професійної незалежності та самостійності. Втручання будь-яких державних органів та органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб, об`єднань громадян, посадових та інших осіб у державну статистичну діяльність, зокрема, з питань змісту статистичної інформації, вибору джерел її отримання, статистичної методології, форм і термінів збирання та поширення даних статистичних спостережень тощо, забороняється.

Згідно Закону, статистичні дані - інформація, отримана на підставі проведених статистичних спостережень, що опрацьована і подана у формалізованому вигляді відповідно до загальноприйнятих принципів та методології. Статистичні дані, що є результатом зведення та угруповання первинних даних, за умови забезпечення їх знеособленості являють собою зведену знеособлену статистичну інформацію (дані) (ч. 3 ст. 6 Закону № 2614-ХІІ).

До основних завдань органів статистики віднесена участь у формуванні державної політики в галузі статистики та забезпечення її реалізації; збирання, опрацювання, аналіз, поширення, збереження, захист та використання статистичної інформації щодо масових економічних, соціальних, демографічних, екологічних явищ і процесів, які відбуваються в Україні та її регіонах (ст. 12 Закону №2614-ХІІ).

Як встановлено судом, та вбачається з наявних у матеріалах справи документів, підставою для звернення позивача до суду з даною позовною заявою послугувало те, що інформація Головного управління статистики у Львівській області не відповідає дійсності, оскільки чисельність наявного населення сільських населених пунктах, які входять у Солонківську ОТГ (Поршнянська сільська рада, Солонківська сільська рада, Раковецька сільська рада, Зубрянська сільська рада) станом на 01.01.2017 року становить 13 937 осіб, тобто фактично чисельність наявного населення на 3,9 тис. осіб більша, ніж зазначає орган статистики, а станом на 01.01.2018 року, офіційно зареєстрованих осіб паспортного обліку – 14 530 осіб. Даний факт позивачем підтверджується довідкою про чисельність по населених пунктах Солонківської об`єднаної територіальної громади, з якої вбачається наявне населення станом на 01.01.2018 року – 14 530 та наявне населення станом на 01.01.2019 року – 14 885.

Суд звертає увагу, що відносини органів державної статистики з респондентами та користувачами, у тому числі з органами державної влади, органами місцевого самоврядування , іншими юридичними особами, що провадять діяльність, пов`язану із збиранням та використанням адміністративних даних, базуються на принципах забезпечення надійності, об`єктивності та конфіденційності статистичної інформації, оптимізації витрат на її складання та відкритості статистичної методології, що передбачає: моніторинг та оптимізацію звітного навантаження на респондентів; здійснення органами державної статистики заходів, спрямованих на підвищення довіри респондентів, з метою забезпечення збирання надійної та об`єктивної статистичної інформації; заохочення респондентів до участі у визначених Кабінетом Міністрів України державних вибіркових обстеженнях фізичних осіб або сукупностей таких осіб, а також у вибіркових обстеженнях фізичних осіб або сукупностей таких осіб, що проводять органи державної статистики за рахунок коштів замовників, шляхом виплати їм грошової компенсації за витрату часу, пов`язану з веденням записів та наданням відомостей відповідно до програм цих обстежень. (ст. 16 Закону №2614-ХІІ).

Згідно зі статтею 11 Закону №2614-ХІІ органами державної статистики є: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики; функціональні органи державної статистики - підприємства, установи та організації, які знаходяться у сфері управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики.

Зазначені органи складають єдину систему органів державної статистики України.

Державна служба статистики України (Держстат) є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері статистики і діє згідно Положення про Державну службу статистики України, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2014 р. № 481. Основним завданням Держстату є забезпечення формування і реалізація державної політики у сфері статистики.

Відповідно до ч. 1 ст. 72 та ч. 1 ст. 73 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.

В судовому засіданні представник відповідача надала пояснення, які також зазначені у відзиві, та повідомила, що при розрахунку чисельності керуються планом державних статистичних спостережень, який щорічно затверджується Кабінетом Міністрів України, технологічною програмою державних статистичних спостережень, яка щорічно затверджується Держстатом та Методикою оцінки (розрахунку) загальної чисельності наявного населення по сільських населених пунктах, затвердженою наказом Держкомстату від 06.05.2011 № 111. Також було вказано, що джерелом інформації щодо чисельності населення є перепис населення (останній був проведений у 2001 році).

На підтвердження даної правової позиції відповідачем до матеріалів справи було долучено копії документів, якими відповідач керується при здійсненні розрахунку чисельності, а саме: наказ Держкомстату від 06.05.2011 року № 111 «Про затвердження Методики оцінки (розрахунку) загальної чисельності наявного населення по сільських населених пунктах», наказ Держстату від 08.06.2018 року № 97 «Про затвердження технологічної програми державних статистичних спостережень на 2018 рік» та угоду щодо обміну інформації між Державною службою статистики України та Міністерством фінансів України від 25.07.2016 № 15/13010-05/76.

У відповідності до пп.2 п. б ст.27 Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997р. №280/97-ВР) до делегованих повноважень органів місцевого самоврядування віднесено здійснення статистичного обліку громадян, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

З матеріалів справи судом з`ясовано, що позивачем – Солонківською сільською радою було взято до уваги інформацію Виконкому Солонківської сільської ради, згідно даних по господарському обліку та офіційно зареєстрованих осіб паспортного обліку, чисельність наявного населення сільських населених пунктах, які входять у Солонківську ОТГ, станом на 01.01.2017 року становить 13 937 осіб, тобто фактично чисельність наявного населення на 3,9 тис., осіб більша, ніж зазначає орган статистики, а станом на 01.01.2018 року, офіційно зареєстрованих осіб паспортного обліку – 14 530 осіб.

Проте, суд звертає увагу, що органам місцевого самоврядування надано повноваження вести статистичний облік громадян, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території, однак законом не зобов`язано статистичний орган приводити свої статистичні дані у відповідність із даними органу місцевого самоврядування.

Крім того на неодноразові звернення позивача – Солонківською сільською радою за результатами розгляду яких, повідомлялося зокрема Міністерство фінансів України у листі від 17.07.2018 року № 05110-14-10/19053 про те, що центральним органом виконавчої влади при визначенні у розрізі місцевих бюджетів обсягу міжбюджетних трансфертів, у тому числі базової/реверсної дотації, медичної субвенції, використовуються офіційні дані Держстату щодо розрахунків (оцінок) чисельності наявного міського та сільського населення на відповідну дату.

У листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, який був адресований голові Солонківської сільської ради об`єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області зокрема, вбачається, що Мінекономровитку і Держстат неодноразово зверталися до Мінфіну з пропозиціями урегулювати питання щодо розбіжності між показниками чисельності населення, розрахованими органами державної статистики, та показниками щодо чисельності населення, якими оперують органи місцевого самоврядування, шляхом використання у формулі під час розподілу обсягів відповідних субвенцій даних з реєстрів територіальних громад/ОТГ, які відповідно до статті 37 -1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» зобов`язані формувати та вести виконавчі органи сільських, селищних, міських рад. Також було вказано, що Мінфін наполягає на використанні під час розподілу обсягів відповідних субвенцій поточних оцінок Держстату щодо чисельності наявного населення, зокрема по сільських населених пунктах.

Судом встановлено, що Методика оцінки (розрахунку) загальної чисельності наявного населення по сільських населених пунктах, яка затверджена наказом Держкомстату від 06.05.2011 № 111, та якою керується відповідач була розроблена на виконання доручення Кабінетом Міністрів України від 04.11.2010 року № 57773/1-10 та містить порядок здійснення щорічної оцінки (розрахунку) загальної чисельності наявного населення по сільських населених пунктах, яка використовується для цілей бюджетної політики. Методика передбачає здійснення оцінки чисельності населення до отримання результатів наступного Всеукраїнського перепису населення.

Виходячи з вищевикладеного суд вважає, що чинним законодавством передбачено, здійснення щорічної оцінки (розрахунку) загальної чисельності наявного населення по сільських населених пунктах, яка використовується для цілей бюджетної політики у відповідності до Методики оцінки (розрахунку) загальної чисельності наявного населення по сільських населених пунктах, яка затверджена наказом Держкомстату від 06.05.2011 № 111, що і було дотримано відповідачем у даному випадку.

Виходячи з вищевикладеного суд вважає, що чинним законодавством не передбачено обов`язку взяття до уваги інформації Солонківської сільської ради, згідно даних по господарському обліку та офіційно зареєстрованих осіб паспортного обліку щодо чисельності наявного населення сільських населених пунктах, які входять у Солонківську ОТГ, оскільки є визначена процедура при розрахунку чисельності наявного населення по сільських населених пунктах.

Вищевикладене спростовує твердження позивача, наведені у позовній заяві.

Крім того, позивачем не вказано яку норму закону порушено відповідачем при розрахунку чисельності наявного населення Солонківської ОТГ.

Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно ч.1 ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Частиною 1 статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов до висновку про необгрнутованість та безпідставність позовних вимог, тому у задоволенні позову слід відмовити у повному обсязі.

У силу вимог ст.139 КАС України, підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, –

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову Солонківської сільської ради Пустомитівського району (81131, Львівська область, Пустомитівський район, с. Солонка, вул. Центральна, 3, код ЄДРПОУ - 04369699) до Головного управління статистики у Львівській області (79019, м. Львів, просп. Чорновола, 4, код ЄДРПОУ - 02361400) за участю третьої особи Міністерства фінансів України (м. Київ, вул. Грушевського 12/2, код ЄДРПОУ – 00013480) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,- відмовити повністю.

Судові витрати стягненню не підлягають.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено 12 березня 2020 року.

Суддя Карп`як Оксана Орестівна

Джерело: ЄДРСР 88173288
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку