open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Вліво
25.01.2023
Постанова
25.01.2023
Постанова
13.12.2022
Ухвала суду
08.12.2022
Ухвала суду
02.12.2022
Ухвала суду
22.11.2022
Ухвала суду
22.11.2022
Ухвала суду
08.11.2022
Ухвала суду
03.10.2022
Рішення
27.09.2022
Ухвала суду
09.03.2022
Ухвала суду
22.02.2022
Ухвала суду
07.02.2022
Ухвала суду
06.02.2022
Ухвала суду
18.01.2022
Ухвала суду
17.01.2022
Ухвала суду
10.01.2022
Ухвала суду
09.01.2022
Ухвала суду
14.12.2021
Постанова
14.12.2021
Постанова
08.12.2021
Ухвала суду
07.12.2021
Ухвала суду
16.11.2021
Ухвала суду
16.11.2021
Ухвала суду
12.11.2021
Ухвала суду
01.11.2021
Ухвала суду
01.11.2021
Ухвала суду
29.10.2021
Ухвала суду
20.10.2021
Ухвала суду
19.10.2021
Ухвала суду
18.10.2021
Ухвала суду
01.10.2021
Ухвала суду
24.09.2021
Ухвала суду
05.07.2021
Ухвала суду
24.06.2021
Ухвала суду
24.06.2021
Ухвала суду
10.06.2021
Ухвала суду
27.04.2021
Ухвала суду
19.02.2021
Ухвала суду
16.02.2021
Ухвала суду
11.02.2021
Ухвала суду
11.02.2021
Ухвала суду
02.02.2021
Ухвала суду
30.10.2020
Ухвала суду
22.10.2020
Ухвала суду
21.10.2020
Ухвала суду
20.10.2020
Ухвала суду
20.10.2020
Ухвала суду
15.10.2020
Ухвала суду
28.09.2020
Ухвала суду
28.09.2020
Ухвала суду
17.09.2020
Ухвала суду
07.09.2020
Ухвала суду
31.08.2020
Ухвала суду
04.08.2020
Ухвала суду
13.07.2020
Ухвала суду
19.06.2020
Постанова
17.06.2020
Ухвала суду
17.03.2020
Ухвала суду
16.03.2020
Ухвала суду
25.02.2020
Постанова
25.02.2020
Постанова
11.02.2020
Ухвала суду
19.12.2019
Ухвала суду
11.12.2019
Ухвала суду
06.12.2019
Ухвала суду
02.12.2019
Ухвала суду
25.10.2019
Рішення
27.09.2019
Ухвала суду
27.09.2019
Ухвала суду
12.09.2019
Ухвала суду
12.09.2019
Ухвала суду
12.09.2019
Ухвала суду
28.08.2019
Ухвала суду
16.07.2019
Ухвала суду
27.06.2019
Ухвала суду
27.06.2019
Ухвала суду
29.05.2019
Ухвала суду
Вправо
15 Справа № 420/3134/19
Моніторити
Постанова /25.01.2023/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /25.01.2023/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.12.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.12.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.11.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.11.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.11.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Рішення /03.10.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.09.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.03.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.02.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.02.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.01.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /17.01.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.01.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.01.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Постанова /14.12.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /14.12.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.12.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.12.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.11.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.11.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.11.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.11.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.11.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /29.10.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.10.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.10.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.10.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.10.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.09.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /05.07.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.06.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.06.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.06.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.04.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /19.02.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.02.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.02.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /30.10.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.10.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /21.10.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.10.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.10.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.10.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.09.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.09.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /17.09.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.09.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /31.08.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /04.08.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /13.07.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Постанова /19.06.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.06.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.03.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /16.03.2020/ Касаційний адміністративний суд Постанова /25.02.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /25.02.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.12.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.12.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /06.12.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Рішення /25.10.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.09.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.09.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /12.09.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /12.09.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /12.09.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.08.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.07.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.06.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.06.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.05.2019/ Одеський окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 420/3134/19
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /25.01.2023/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /25.01.2023/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.12.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.12.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.11.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.11.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.11.2022/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Рішення /03.10.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.09.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.03.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.02.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.02.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /06.02.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.01.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /17.01.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.01.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.01.2022/ Одеський окружний адміністративний суд Постанова /14.12.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /14.12.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.12.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.12.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.11.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.11.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.11.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /01.11.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.11.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /29.10.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.10.2021/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.10.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.10.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.10.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.09.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /05.07.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.06.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.06.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /10.06.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.04.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /19.02.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.02.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.02.2021/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /30.10.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /22.10.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /21.10.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.10.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.10.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /15.10.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.09.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.09.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /17.09.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /07.09.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /31.08.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /04.08.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /13.07.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Постанова /19.06.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.06.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.03.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /16.03.2020/ Касаційний адміністративний суд Постанова /25.02.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /25.02.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2020/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.12.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.12.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /06.12.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Рішення /25.10.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.09.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.09.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /12.09.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /12.09.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /12.09.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.08.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.07.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.06.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.06.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.05.2019/ Одеський окружний адміністративний суд

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

___________________________________________________________________________________

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 лютого 2020 р.

м.Одеса

Справа № 420/3134/19

Головуючий в 1 інстанції: Самойлюк Г.П.

П `ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді-доповідача Скрипченка В.О.,

суддів Косцової І.П. та Шевчук О.А.,

за участю секретаря судового засідання Цандура М.Р.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМУНСЕРВІС» на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 15 жовтня 2019 року, (суддя Самойлюк Г.П., м. Одеса, повний текст рішення складений 25 жовтня 2019 року) у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 та ОСОБА_2 до виконавчого комітету Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, треті особи громадська організація «Громада Совіньйону за права», ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_2 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, на стороні відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМУНСЕРВІС», про визнання протиправним та нечинним рішення виконавчого комітету Таїровської сільської ради від 26.04.2019 року №93 «Про встановлення тарифу на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які надаються ТОВ «КОМУНСЕРВІС»,-

В С Т А Н О В И В:

18 липня 2019 року ОСОБА_1 та ОСОБА_2 звернулися до суду з адміністративним позовом до виконавчого комітету Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, треті особи громадська організація «Громада Совіньйону за права», ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_2 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю «КОМУНСЕРВІС», про визнання протиправним та нечинним рішення виконавчого комітету Таїровської сільської ради від 26.04.2019 року «Про встановлення тарифу на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які надаються ТОВ «КОМУНСЕРВІС».

Рішенням Одеського адміністративного суду від 17 жовтня 2019 року адміністративний позов ОСОБА_1 та ОСОБА_2 був задоволений. Визнано протиправним та нечинним рішення №93 виконавчого комітету Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області (Виконкому Таїровської селищної ради) «Про встановлення тарифу на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які надаються ТОВ «КОМУНСЕРВІС» від 26.04.2019 року.

Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням ТОВ «КОМУНСЕРВІС» подало апеляційну скаргу, у якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права та неповне з`ясування обставин справи, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове, яким повністю відмовити у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 та ОСОБА_2 .

В обґрунтування скарги апелянт/третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача зазначив, що судом першої інстанції не було враховано, що відповідачем не було порушено процедуру прийняття регуляторного акту права громадян на участь в управлінні державними справами, оскільки з урахуванням правової природи оскаржуваного рішення органу місцевого самоврядування, в даному випадку взагалі не може йти мова про порушення права громадян на участь в управлінні державними справами, так як оскаржуване рішення про встановлення тарифів не є рішенням державного значення. Крім того апелянт вважає, що суд першої інстанції помилково погодився з доводами позивачів щодо порушення відповідачем процедури проведення громадських слухань, оскільки проведення громадських слухань є правом, а не обов`язком територіальної громади. Жодний закон України не містить положень щодо обов`язковості проведення громадських слухань, як необхідної умови для затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги. Натомість, в матеріалах справи відсутні докази щодо спроби членів територіальної громади реалізувати це право. Відсутність таких доказів свідчить про те, що ані позивачі, ані треті особи, ані інші члени територіальної громади взагалі не намагалися це право реалізувати.

Позивачі не оскаржували рішення суду першої інстанції з підстав неправильності з`ясування обставин справи, що мають значення для справи, але представник позивача ОСОБА_1 - адвокат Канікаєв Ю.О. надіслав до апеляційного суду пояснення на апеляційну скаргу, у яких зазначив про законність та обґрунтованість оскаржуваного судового рішення, просить апеляційну скаргу ТОВ «КОМУНСЕРВІС» залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Заслухавши суддю-доповідача, доводи апеляційної скарги, пояснення на неї учасників процесу, вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду в межах апеляційної скарги, колегія суддів дійшла таких висновків.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції 11.01.2019 р. ТОВ «КОМУНСЕРВІС» направлено на ім`я Голови Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області заяву з проханням розглянути матеріали щодо розрахунку тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення та встановити тариф в розмірі: послуги з водопостачання-17,36 грн. (в т.ч. ПДВ-20% 2,89 грн.); послуги з водовідведення-14,65 грн. (в т.ч. ПДВ-20% 2,44 грн.)

До заяви згідно з п. 9 Порядку №869 були додані: пояснювальна записка з відповідними розрахунками на 16 аркушах; копія поточних індивідуальних технологічних нормативів використання питної води на 11 аркушах; копія річного плану ліцензованої діяльності на одному аркуші; копія виписки з ЄДРПОУ на двох аркушах; копія ліцензії ТОВ «КОМУНСЕРВІС» на централізоване водопостачання та водовідведення; копія звітності про використання води на 13 аркушах; копія переліку основних засобів; копія штатного розпису; копія договору на водопостачання та водовідведення №379-4 від 17.07.2001 року; копія наказу про затвердження планового нормативу витрат електричної енергії з додатком на чотирьох аркушах; копія порівняльного аналізу структури тарифів на послуги з водопостачання; копія порівняльного аналізу структури тарифів на послуги з водовідведення; копія планових витрат на послуги з водовідведення; планові витрати на послуги з водопостачання (Т. 4, а.с. 75-76).

У відповідь на звернення ТОВ «КОМУНСЕРВІС» від 11.01.2019 року №01-01/3 Таїровська селищна рада 29.01.2019 року направила на адресу заявника лист за №98, яким, посилаючись на ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закони України «Про житлово-комунальні послуги», «Про питну воду, питне водопостачання ті водовідведення», Постанову КМУ від 01.06.2011 р. №896, зазначила, що виконавчий комітет Таїровської селищної ради розгляне питання про встановлення тарифів за умови надання документів згідно наведеному переліку, а саме обґрунтування необхідності зміни тарифу; проекту нових розмірів тарифів для кожної групи споживачів; вихідних даних щодо обсягу послуг, рівня нормативних та фактичних витрат ресурсів, їх фактичних та дозволених втрат; фінансового плану суб`єкта господарювання та плану капітальних інвестицій; документального підтвердження цін і тарифів на енергоносії, паливно-мастильні матеріали, хімічні реагенти та інші матеріальні ресурси, враховані до собівартості послуг; діючих на підприємстві норм використання паливно-мастильних матеріалів, питомих норм витрат паливно-енергетичних ресурсів та поточних індивідуальних нормативів використання питної води; розрахунків повної собівартості послуги за узгодженою між сторонами формою, але в межах встановлених законодавством вимог щодо класифікації та складу витрат; обґрунтованих пропозицій щодо планового рівня рентабельності житлово-комунальних послуг; кошторису фактичних витрат за попередній рік по статтях витрат, де неможливе їх нормування, і вони визначаються на плановий період на підставі бухгалтерського обліку; копій договорів з постачальниками робіт та послуг, документального підтвердження договірних цін, вартості та фактичних обсягів робіт, виконаних підрядниками в попередніх звітних періодах; пропозицій щодо строку дії тарифів та обґрунтування запропонованого строку (у разі зміни тарифу з причини затвердження довгострокової цільової програми розвитку); схем та розрахунків балансів водоспоживання: оперативної схеми системи централізованого водопостачання;оперативної схеми системи централізованого водовідведення, стічних і зливових вод із зазначенням типу водовідведення (загально сплавний, роздільний, напівроздільний), діаметрів мереж (з урахуванням внутрішньо квартальних та дворових мереж); розрахунку балансу води, який надається у схематичному та табличному вигляді із зазначенням обсягів, приладів обліку, протяжності, діаметрів мереж; розрахунку балансу стічних вод; розрахунку обсягу дренажних та зливових вод;інформації щодо балансової вартості основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів із розбивкою за групами та видами діяльності станом на перше число місяця, в якому подаються розрахунки тарифів;форми №11-03 (річної) «Звіт про наявність і рух основних засобів, амортизацію», затверджену наказом Державної служби статистики України від 24 жовтня 2013 року №321 (зі змінами); форми №2 - інвестиції (річна) «Звіт про капітальні інвестиції, вибуття й амортизацію активів», затверджену наказом Державної служби статистики України від 21.07.2017 року №195 (Т. 4 а.с. 77-78).

07.02.2019 р. ТОВ «КОМУНСЕРВІС» направило Таїровській селищній раді лист №01-01/40, до якого були додані витребувані документи. Лист отримано відповідачем 08.02.2019 р. (Т. 4 а.с. 79-83).

06.03.2019 р. ТОВ «КОМУНСЕРВІС» направило лист Таїровській селищній раді з зазначенням того, що ТОВ «КОМУНСЕРВІС» врахувало думку громадськості про необхідність зменшення витрат, пов`язаних із наданням послуг з водопостачання та водовідведення та здійснило коригування окремих статей витрат. В зв`язку із вищенаведеним ТОВ «КОМУНСЕРВІС» надало розрахунки із відповідними змінами, просило їх розглянути та встановити тариф на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для ТОВ «КОМУНСЕРВІС» в розмірі: послуги з централізованого водопостачання - 14,91 грн., в тому числі ПДВ; послуги з водовідведення - 12,57 грн., в тому числі ПДВ (Т. 4 а.с. 84).

Таїровська селищна рада направила на адресу ТОВ «КОМУНСЕРВІС» лист від 12.04.2019 р. (вих. №346), в якому відповідач просив надати документи, на підставі яких здійснювалися розрахунки тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, які підлягають встановленню Таїровською селищною радою (Т. 4 а.с. 85).

На виконання вимоги Відповідача, викладеної у листі від 12.04.2019 р., ТОВ «КОМУНСЕРВІС» 17 квітня 2019 року надало Таїровській селищній раді розрахунки з копіями документів, на підставі яких здійснювалися розрахунки тарифів на послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які підлягають встановленню Таїровською селищною радою, всього на 427 аркушах(Т. 4 а.с. 86-90).

ТОВ «КОМУНСЕРВІС» до Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області надано лист №01-01/23 від 23.04.2019р., до якого додатково додано пакет документів щодо нового розміру тарифів (Т. 4 а.с. 91).

23.04.2019 р. на засіданні виконкому Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області відповідне рішення про встановлення нових тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення не було прийнято в зв`язку з не набранням необхідної кількості голосів.

26.04.2019 р. виконавчим комітетом Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області прийнято рішення №93 «Про встановлення тарифу на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які надаються ТОВ «КОМУНСЕРВІС».

Вважаючи зазначене рішення протиправним позивачі звернулися до суду з адміністративним позовом.

Задовольняючи адміністративний позов ОСОБА_1 та ОСОБА_2 суд першої інстанції дійшов висновку про протиправність оскаржуваного рішення, оскільки відповідач не надав відповідних доказів дотримання процедури прийняття регуляторного акта, також відповідачем при прийнятті рішення, яке оскаржене, порушено право громадян на належне інформування та участь в управлінні державними справами, оскільки не були проведені відкриті слухання з громадськістю.

Колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, та надаючи правову оцінку його висновкам і встановленим обставинам справи, виходить з наступного.

Так, у ст. 5 Конституції України закріплено основні принципи місцевого самоврядування в Україні, до яких відносяться, зокрема принцип народовладдя, у відповідності до якого носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ, що здійснює її безпосередньо та через органи державної влади і місцевого самоврядування.

Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ж до ст. 140 Конституції України, місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України, що здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи

Статтею 4 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» закріплено основні принципи місцевого самоврядування, до яких відносяться, зокрема, принцип законності. Тобто, система місцевого самоврядування має функціонувати у точній відповідності із законодавством України.

Частина 3 ст. 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» також передбачає, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.

Статтею 10 цього Закону встановлено, що сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Відповідно до ст. 28 цього ж Закону, до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать встановлення в порядку і межах, визначених законом, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення. перероблення та захоронення побутових відходів, послуги з централізованого опалення, послуги з централізованого постачання холодної води, послуги з централізованого постачання гарячої води, послуги з водовідведення (з використанням внутрішньо будинкових систем), які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги.

Також за ст. 4 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» до повноважень органів місцевого самоврядування віднесено встановлення цін/тарифів на комунальні послуги відповідно до закону, затвердження норм споживання комунальних послуг, інформування населення відповідно до законодавства про стан виконання місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, а також про відповідність якості житлово-комунальних послуг нормативам, нормам, стандартам та правилам.

Згідно з ст. 30 цього ж Закону державна політика у сфері житлово-комунальних послуг ґрунтується на таких принципах забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги, на умовах самофінансування, досягнення рівня економічно обґрунтованих витрат на виробництво таких послуг.

Вирішуючи питання обґрунтованості доводів позивачів про порушення відповідачем процедури інформування населення про зміну тарифів на водопостачання та водовідведення, апеляційний суд виходить з наступного.

Відповідно до частини 5 статті 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24 червня 2004 року №1875-IV, у разі зміни цін/тарифів на житлово-комунальні послуги виконавець/виробник не менше ніж за 15 днів до введення їх у дію повідомляє про це споживачів з посиланням на рішення відповідних органів.

Закон України «Про житлово-комунальні послуги» від 24 червня 2004 року №1875-IV містить чіткий механізм забезпечення збалансованості цін/тарифів на житлово-комунальні послуги та повідомлення споживачів про зміну вартості житлово-комунальних послуг. Державне регулювання цін/тарифів базується, зокрема, на принципі відповідності рівня цін/тарифів розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.

Згідно із ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів.

Споживачам у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення гарантується безперешкодний та безоплатний доступ до інформації про ціни/тарифи, їхні складові для всіх категорій споживачів, зміну цін/тарифів.

Доступ споживачів до інформації забезпечується державними органами, органами місцевого самоврядування, до повноважень яких віднесено встановлення цін/тарифів у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення. а також суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у зазначених сферах. Порядок забезпечення доступу споживачів до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення визначається законами України.

У відповідності до ст. 4 Закону України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення» органи місцевого самоврядування, до повноважень яких віднесено встановлення цін/тарифів у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення, забезпечують доступ споживачів до інформації, зокрема про ціни/тарифи, їхні складові для всіх категорій споживачів, зміну цін/тарифів шляхом її розміщення на своїх офіційних веб-сайтах у мережі Інтернет, у засобах масової інформації.

Державні органи та органи місцевого самоврядування, до повноважень яких віднесено встановлення цін/тарифів на товари, послуги суб`єктів природних монополій у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення, визначають порядок оприлюднення інформації щодо зміни цін/тарифів та проведення відкритих слухань щодо цієї інформації за місцем надання споживачам послуг суб`єктами природних монополій та суміжних ринків.

При чому колегія суддів звертає увагу на те, що ця імперативна правова норма закріплює обов`язок органу місцевого самоврядування самостійно розробити порядок оприлюднення інформації щодо зміни цін/тарифів та проведення відкритих слухань щодо цієї інформації незалежно від наявності чи відсутності вимог про це від членів громади (споживачів послуг) чи осіб, які надають такі послуги, чим спростовується доводи апеляційної скарги в цій частині.

Сторонами та третіми особами визнається та не заперечується, що на час прийняття оскаржуваного рішення відповідачем Таїровською селищною радою не було розроблено порядок оприлюднення інформації щодо зміни цін/тарифів, та проведення відкритих слухань щодо цієї інформації.

Механізм доведення суб`єктами господарювання, що виробляють або надають житлово-комунальні послуги до відома споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та врахування відповідної позиції територіальних громад при встановленні органами місцевого самоврядування тарифів на житлово-комунальні послуги встановлений Порядком доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30 липня 2012 р. №390 (діючий під час виникнення спірних правовідносин, втратив чинність з 01 травня 2019 року на підставі Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 червня 2018 р. №130).

Відповідно до п. 2.2 цього Порядку суб`єкти господарювання протягом п`яти робочих днів з дня подання відповідних розрахунків (в тому числі здійснених за результатами коригування встановлених тарифів) інформують споживачів про намір здійснити зміну тарифів за визначеними цим Порядком способами та доводять до відома споживачів інформацію, передбачену цим порядком.

Згідно п. 2.3 Порядку №390 доводиться така інформація:

- загальний розмір планового тарифу, поданого до органу, уповноваженого встановлювати тарифи, та його структура (планові витрати за елементами, прибуток, податок на додану вартість);

- обґрунтування причин зміни тарифу (зазначення розміру діючого тарифу та відсотка відшкодування затвердженим тарифом собівартості, планового економічно обґрунтованого тарифу, дати, коли тариф востаннє переглядався, причини перегляду тарифу, зазначення відсотка зростання основних складових тарифу (заробітної плати, електроенергії, паливно-мастильних матеріалів), визначення відсотка підвищення тарифу тощо;

- інша додаткова інформація, визначена суб`єктом господарювання та/або органом, уповноваженим встановлювати тарифи.

Зазначена інформація доводиться до відома споживачів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет (за наявності), у друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження (перевага надається друкованим засобам масової інформації органу місцевого самоврядування), веб-сайті суб`єкта господарювання (за наявності), на інформаційних стендах в абонентських відділах суб`єктів господарювання та, за необхідності, шляхом розміщення на інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування в населених пунктах, де споживачі отримують відповідні послуги.

Суб`єкт господарювання може обрати один із вище перелічених способів доведення інформації (крім розміщення інформації на стендах в абонентських відділах суб`єктів господарювання та інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування) як основний для розміщення всього масиву необхідної інформації, визначеної цим Порядком. При цьому за допомогою інших способів, передбачених в абзаці п`ятому цього пункту, суб`єкт господарювання повідомляє споживачів про намір зміни тарифів на відповідні комунальні послуги та обов`язково вказує на джерело розміщення всієї необхідної інформації, з якою без перешкод може ознайомитися споживач.

Як вбачається з матеріалів справи, 17.01.2019 р. в газеті «Надністрянська правда» була опублікована передбачена Порядком №390 інформація (Т. 4 а.с. 65-66). Така ж інформація була опублікована на сайті ТОВ «Комунсервіс» http./sovinyon-kms.com.ua/news/230.html (Т. 4 а.с. 96).

Водночас, колегія суддів, як і суд першої інстанції звертає увагу на те, що відповідачем не надано доказів на підтвердження розміщення інформації на інформаційних стендах в абонентських відділах суб`єктів господарювання та на інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування в населених пунктах, де споживачі отримують відповідні послуги. Тобто, відповідачем не в повній мірі виконані вимоги діючого законодавства щодо інформування населення про зміну тарифів на водопостачання та водовідведення.

При чому колегія суддів відхиляє посилання апелянта на виконання в повній мірі вимог діючого законодавства щодо інформування населення про зміну тарифів на водопостачання та водовідведення, оскільки, як вже зазначалося вище, на час прийняття оскаржуваного рішення відповідачем не було розроблено порядок оприлюднення інформації щодо зміни цін/тарифів, що не дає можливості суду встановити, а споживачам послуг зрозуміти, на яких саме Інтернет сайтах, друкованих засобах масової інформації, інформаційних стендах, в яких саме абонентських відділах суб`єктів господарювання, на яких конкретно інформаційних стендах біля яких адміністративних будинків органів місцевого самоврядування даного населеного пункту повинна розміщуватися відповідна інформація.

Також колегія суддів відхиляє доводи апеляційної скарги ТОВ «КОМУНСЕРВІС» про відсутність з боку виконкому Таїровської селищної ради порушень процедури прийняття регуляторного акту в частині обов`язкового проведення громадських слухань, аргументовану тим, що проведення громадських слухань є правом, а не обов`язком територіальної громади, жодний закон України не містить положень щодо обов`язковості проведення громадських слухань, як необхідної умови для затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги.

При чому апеляційний суд, як і суд першої інстанції, виходить з вищевикладених положень Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення, Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30 липня 2012 р. №390 (який діяв під час виникнення спірних правовідносин, втратив чинність з 01 травня 2019 року на підставі Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 червня 2018 р. №130).

Так, колегія суддів вважає вірним висновок суду першої інстанції щодо порушення відповідачем процедури проведення відкритих (громадських) слухань, передбаченої ч. 3 ст. 4 Закону України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного постачання та водовідведення», адже, як вже зазначалося вище, за приписами цієї правової норми органи місцевого самоврядування, до повноважень яких віднесено встановлення цін/тарифів на товари, послуги суб`єктів природних монополій у сферах централізованого питного водопостачання та водовідведення, визначають порядок оприлюднення інформації, зазначеної у пункті 2 частини першої статті 1 цього Закону (ціни/тарифи, їхні складові для всіх категорій споживачів, зміну цін/тарифів), тапроведення відкритих слухань щодо цієї інформації за місцем надання споживачам послуг суб`єктами природних монополій та суміжних ринків.

Апеляційний суд ще раз підкреслює, що системний аналіз змісту цієї норми Закону дає підстави для висновку, що відповідач - орган місцевого самоврядування мав розробити порядок оприлюднення інформації та проведення відкритих слухань щодо цін/тарифів, їхніх складових для всіх категорій споживачів та щодо зміни цін/тарифів. Крім того, перед прийняттям рішення органом місцевого самоврядування щодо зміни цін/тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення обов`язково мають бути проведеними відкриті слухання, які проводяться в порядку, визначеному самим органом місцевого самоврядування.

До того ж Верховний суд у постанові від 24 січня 2019 року по справі 278/2802/17 вказав, що згідно частини другої статті 4 Європейської хартії місцевого самоврядування, яка ратифікована Законом України «Про ратифікацію Європейської хартії місцевого самоврядування» від 15 липня 1997 року №452/97-ВР, органи місцевого самоврядування в межах закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання, яке не вилучене зі сфери їхньої компетенції і вирішення якого не доручене жодному іншому органу.

Статтею 140 Конституції України встановлено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.

При цьому, Законом України «Про місцеве самоврядування» передбачено право територіальної громади не рідше одного разу на рік проводити громадські слухання. Законодавчо закріплене право територіальної громади на проведення громадських слухань є однією із форм безпосередньої участі громади та кожного окремого її члена у вирішенні питань місцевого значення.

Відповідно, питання можливості практичної реалізації даного права має визначальне значення для становлення демократичної держави та громадянського суспільства.

Саме по собі визначення на законодавчому рівні права на громадські слухання є недостатнім без закріплення ефективного механізму його реалізації.

Так, стаття 13 Закону України «Про місцеве самоврядування» встановлює, що порядок організації громадських слухань визначається статутом територіальної громади.

Підсумовуючи викладене, апеляційний суд зазначає, що відповідач, як орган місцевого самоврядування, який створений для самостійного вирішення питань місцевого значення в межах Конституції і законів України, зобов`язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України, зокрема, для сприяння практичної реалізації права територіальної громади на проведення громадських (відкритих) слухань.

Судами 1-ї та 2-ї інстанцій враховано та учасниками справи не заперечується, що відкриті (громадські) слухання перед прийняттям відповідачем оскаржуваного рішення не проводилися, адже Таїровська селищна рада не має Статуту територіальної громади або Порядку проведення відкритих (громадських) слухань, у яких би мав бути визначений порядок проведення таких відкритих слухань з питань, передбачених пунктом 2 частини першої статті 1 Закону України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного постачання та водовідведення».

Враховуючи це колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що відповідачем при прийнятті рішення щодо зміни цін/тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення було суттєво порушено процедуру прийняття такого рішення та право громадян (споживачів послуг) - мешканців відповідної громади на належне отримання інформації та участь у вирішенні важливого питання місцевого значення.

Слід наголосити на тому, що частинами 1 та 2 статті 2 КАС України установлено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень збоку суб`єктів владних повноважень. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до вимог ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Відповідач, який є суб`єктом владних повноважень, свою позицію не довів та не обґрунтував.

У зв`язку з цим, за результатом апеляційного розгляду даної справи колегія суддів дійшла висновку, що оскаржуване рішення відповідача від 26 квітня 2019 року №93 «Про встановлення тарифу на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які надаються ТОВ «КОМУНСЕРВІС» не ґрунтується на правильному застосуванні норм матеріального права та прийняте без дотримання процедур, передбачених законодавством України, з порушенням прав позивачів та третіх осіб.

За таких обставин колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов вірного висновку про наявність підстав для задоволення позову ОСОБА_1 та ОСОБА_2 про визнання протиправним та нечинним рішення від 26.04.2019 року №93 виконавчого комітету Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області «Про встановлення тарифу на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які надаються ТОВ «КОМУНСЕРВІС».

Відповідно до статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Відтак , апеляційна скарга ТОВ «КОМУНСЕРВІС» на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 15 жовтня 2019 року задоволенню не підлягає.

Керуючись статтями 292, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, апеляційний суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМУНСЕРВІС» залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 15 жовтня 2019 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення апеляційного суду, або з дня вручення учаснику справи повного судового рішення.

Головуючий суддя-доповідач В.О.Скрипченко

Суддя І .П.Косцова

Суддя О .А.Шевчук

Повне судове рішення складено 26 лютого 2020 року

Джерело: ЄДРСР 87831194
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку