open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 522/2985/20
Моніторити
Ухвала суду /19.03.2021/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /17.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /17.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /24.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /24.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /24.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /24.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /24.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /23.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /23.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /23.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /23.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /23.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /22.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /22.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /22.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /22.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /22.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /23.03.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /25.02.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /25.02.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /25.02.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /25.02.2020/ Приморський районний суд м.Одеси
emblem
Справа № 522/2985/20
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /19.03.2021/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /17.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /17.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /06.07.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /24.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /24.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /24.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /24.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /24.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /23.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /23.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /23.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /23.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /23.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /22.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /22.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /22.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /22.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /22.06.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /23.03.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /25.02.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /25.02.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /25.02.2020/ Приморський районний суд м.Одеси Ухвала суду /25.02.2020/ Приморський районний суд м.Одеси
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа № 522/2985/20

Провадження № 1-кс/522/3323/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 лютого 2020 року Слідчий суддя місцевого Приморського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , розглянувши клопотання слідчого СВ Приморського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю по матеріалам досудового розслідування, внесеного в Єдиний реєстр досудових розслідувань за № 42019162030000002 від 31.01.2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 191 ч. 5 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_1 протягом 2018-2019 років були придбані у комунальну форму власності квартири на виконання програми забезпечення житлом дітей-сиріт у юридичних осіб, співвласниками, яких є посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Так, рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 від 25.04.2018 №3184-VII затверджено Мінську цільову програму забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб із їх числа на 2018-2020 роки, якою передбачено на закупівлю квартири на її виконання у розмірі 39000 тис. грн.

В подальшому, рішеннями ІНФОРМАЦІЯ_2 від 06.06.2018 №3318-VII, від 19.09.2018 №3612-VII, від 31.10.2018 №3822-VII, від 24.04.2019 №4536-VII обсяги фінансування за заходом «Будівництво та закупівля квартир для забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб із їх числа житлом, а також з метою позачергового надання житлових приміщень для забезпечення функціонування новостворюваних дитячих будинків сімейного типу» збільшено до 66139,9 тис. грн., зокрема 14,14 млн. грн. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевими бюджетами на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла для приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа.

Відповідно до рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 від 6 червня 2018 року № 3322- VII Про надання згоди на придбання в комунальну власність територіальної громади м. Одеси квартир на виконання Міської цільової програми забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2018-2020 роки» ІНФОРМАЦІЯ_2 у 2018 році придбано дванадцять квартир у житловому будинку, розташованому за адресою: АДРЕСА_1 у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Також, було придбано вісім квартир у житловому будинку, розташованому за адресою: АДРЕСА_2 у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

Також, встановлено, що майнові права на квартиру у житловому будинку, розташованому за адресою: АДРЕСА_3 належали ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », площа квартири склала 93,6 кв.м. У 2012 році ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » придбала вказані майнові права за 496080 грн.

В подальшому у 2015 році ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » здійснила поділ на 2 об`єкта нерухомості, кожному з яких присвоєна нова адреса: АДРЕСА_3 та АДРЕСА_3 площею 34,9 та 48,6 кв.м.

Вказані об`єкти нерухомості згідно даних офіційного порталу публічних фінансів України придбані ІНФОРМАЦІЯ_2 за 961070 та 1338338 грн. відповідно.

Відповідно до рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 від 12 червня 2019 року № 4724- VII «Про надання згоди на придбання в комунальну власність територіальної громади м. Одеси квартир на виконання Міської цільової програми забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа 2012-2020 роки» ІНФОРМАЦІЯ_1 надано згоду на придбання 3 квартир у житловому будинку, розташованому за адресою: АДРЕСА_1 у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », 2 квартири у житловому будинку, розташованому за адресою: АДРЕСА_4 у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».

Опрацюванням відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно встановлено, що право власності на вказані квартири було зареєстровано за ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » 30.09.2019, тобто на момент прийняття рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 №4724-VI від 12.06.2019 року право власності у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » на вказані квартири було відсутнє.

Шляхом опрацювання відомостей з офіційного загальнодержавного веб-порталу «Публічні закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_7 » будь-яких закупівель на придбання жила для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського спілкування, та осіб із їх числа Управління у ЗМІ та на офіційному веб сайті ІНФОРМАЦІЯ_2 щодо придбання квартир для дітей сиріт не здійснювалось.

Враховуючи суттєву різницю між вартістю придбання квартир на виконання Міської цільової програми забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб із їх числа на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 від 25.04.2018 №3184- VII та середньо ринкову вартість квартир у вказаних будинках у органу досудового розслідування є достатні підстави вважати про наявність злочинного умислу в діях службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 та посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » на заволодіння коштами територіальної громади діючи у змові групою осіб, відповідальність за що передбачено ч. 5 ст. 191 КК України.

Водночас в ході проведення досудового розслідування встановлено, що розпорядженням ІНФОРМАЦІЯ_8 від 07.08.2018 №897/А-2018 «Про перерозподіл видатків обласного бюджету на 2018 рік» надана субвенція місцевому бюджету територіальної громади м. Одеси у розмірі 14139864,7 грн, з них на придбання житла 7367639, 1 грн та на будівельно-ремонтні роботи 6772225,6 грн.

При цьому, кошти субвенції надійшли до бюджету міста Одеси в повному обсязі 14,14 млн. грн. і перераховані головному розпоряднику бюджетних коштів ІНФОРМАЦІЯ_2 , яким в сою чергу укладено ряд договорів купівлі-продажу з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » щодо придбання квартир на виконання Міської цільової програми забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб із їх числа на 2018-2020 роки, про що зокрема свідчать відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Разом з тим, в ході проведення досудового розслідування вказаного кримінального провадження встановлено, що на засіданні Рахункової палати 29.11.2018 року розглянуто та затверджено Звіт про результати аудиту ефективності використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей сиріт, осіб з їх числа (надалі Звіт) за результатами чого відповідно до статті 41 Закону України «Про Рахункову палату» на адресу Генеральної прокуратури України направлено повідомлення про придбання посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 об`єктів житлової нерухомості за завищеною порівняно з ринковою у відповідній місцевості вартістю, що свідчить про наявність в діях розпорядника бюджетних коштів ознак кримінального правопорушення передбаченого ст. 191 КК України.

Крім того, відповідно до пункту 2.4 вказаного Звіту в частині наданих роз`яснень щодо якості звітів про оцінку майна визначено, що аналізом копій звітів про оцінку житла, наявних у об`єктів контролю встановлено, що в низці випадків вартість житла, що придбавалося на первинному ринку (і визначалося за балансовими довідками), і вартість житла, що придбавалося на вторинному ринку (і визначалося за експертними оцінками), в окремих випадках суттєво відрізнялося від вартості житла за відомостями на Інтернет-сайті.

При цьому зазначено, що запобіжником неякісної (недобросовісної оцінки житла, згідно із законодавством, є рецензування звітів, зокрема статтею 13 Закону про оцінку майна передбачено, що рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) здійснюється на вимогу особи, яка використовує оцінку майна та її результати для прийняття рішень, у том числі на вимогу органів державної влади та місцевого самоврядування, які зацікавлені в неупередженому критичному розгляді оцінки майна. Рецензування переважно не є обов`язковим (безоплатним). Проте частино 3 вказаної статті Закону передбачено випадок, коли рецензування звіту про оцінку майна є обов`язкове: якщо зазначена оцінка погоджується, затверджується або приймається органом державної влади або органом місцевого самоврядування.

Однак, за наявною у слідства інформацією ІНФОРМАЦІЯ_9 не скористалася положенням цієї норми (не надіслала запитів до органів ІНФОРМАЦІЯ_10 щодо рецензування звітів про оцінку майна на платній чи безоплатній основі) з метою захисту фінансових інтересів територіальної громади.

Згідно пункту 4 розділу ІІ «Про затвердження Порядку ведення єдиної бази даних звітів про оцінку» затвердженої наказом ІНФОРМАЦІЯ_11 від 17.05.2018 року №658 (надалі Порядок), суб`єкти оціночної діяльності зобов`язані: за результатами визначення оціночної вартості об`єкта оцінки складати звіт про оцінку майна та вносити до Єдиної бази інформацію з нього за формою, встановленою цим Порядком, через авторизований електронний майданчик; зберігати звіт про оцінку, інформацію зі звіту про оцінку та інші документи щодо визначення оціночної вартості об`єкта оцінки в архіві суб`єкта оціночної діяльності у паперовій формі та на авторизованому електронному майданчику в електронній формі (у форматі, що відображає підписи оцінювачів, які безпосередньо проводили оцінку, керівника суб`єкта оціночної діяльності) протягом трьох років після дати оцінки. Звіти про оцінку та інші документи щодо визначення оціночної вартості об`єкта оцінки зберігаються в архіві суб`єкта оціночної діяльності та на авторизованому електронному майданчику з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних», про що має бути зазначено/погоджено в договорі про оцінку майна; надсилати на відповідний запит Фонду копію звіту про оцінку, завірену в установленому законодавством порядку суб`єктом оціночної діяльності, який склав такий звіт, оформлену відповідно до вимог Положення про порядок рецензування звітів про оцінку майна та майнових прав рецензентами, що працюють у штаті Фонду, його регіональних відділень та представництв, затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_12 від 31 жовтня 2011 року 3 1585/1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 листопада 2011 року за №1351/20089, та завірену в установленому законодавством порядку копію договору на проведення оцінки майна з метою встановлення дотримання вимог частини другої статті 11 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» під час проведення оцінки майна; відображати у звіті про оцінку та інформації зі звіту про оцінку повну та достовірну інформацію; забезпечувати повноту, правильність та достовірність інформації, що вноситься до Єдиної бази; забезпечувати достовірність та ідентичність паперового примірника звіту про оцінку електронній формі звіту про оцінку (у форматі, що відображає підписи оцінювачів, які безпосередньо проводили оцінку, керівників суб`єкта оціночної діяльності, який зберігається на авторизованих електронних майданчиках та в архіві суб`єкта оціночної діяльності; забезпечувати відповідність інформації зі звіту про оцінку, складеної у паперовій формі, інформації зі звіту про оцінку, внесений суб`єктом оціночної діяльності до Єдиної бази; тощо.

Відповідно до положень пунктів 5-10 розділу ІІІ вказаного Порядку для реєстрації звіту про оцінку в Єдиній базі суб`єкт оціночної діяльності заповнює інформацію зі звіту про оцінку за відповідною формою, встановленою додатками 4-11 до цього Порядку, та додає її до звіту про оцінку. На інформацію зі звіту про оцінку накладається електронний цифровий підпис керівника суб`єкта оціночної діяльності, оцінювача(ів), які безпосередньо склали звіт про оцінку, після чого зазначена інформація вноситься до Єдиної бази через автоматизований електронний майданчик без попередньої ідентифікації суб`єкта оціночної діяльності. Єдина база формується на основі інформації зі звітів про оцінку, внесеної суб`єктами оціночної діяльності. Перед реєстрацією звіту про оцінку Єдина база здійснює моніторинг інформації зі звіту про оцінку, внесеної суб`єктом оціночної діяльності (без попередньої ідентифікації суб`єкта оціночної діяльності). У випадках визначення оціночної вартості, на які поширюється вимоги статті 172 Податкового кодексу України, Модуль Єдиної бази забезпечує електронне визначення оціночної вартості об`єктів оцінки шляхом автоматичної обробки інформації: про оціночну вартість об`єктів оцінки, наявну в Єдиній базі; про ціни продажу (ціни пропозиції) на ринку подібного майна, отриманої з відкритих джерел, зокрема з мережі Інтернет. За результатами узагальнення та порівняння зазначеної інформації за основними характеристиками нерухомого майна з інформацією про об`єкт оцінки, внесеної до Єдиної бази суб`єктом оціночної діяльності, формується середньо ринковий показник ціни подібного до об`єкта оцінки майна (далі індикатор). Основними елементами порівняння є характеристики подібного майна за місцем його розташування, фізичними та функціональними ознаками, умовами продажу, тощо. Середньо ринкова ціна подібного до об`єкта оцінки майна ціна еквівалентна імовірній ціні, за яку може здійснитися купівля продаж подібного до об`єкта оцінки майна з відповідним строком експлуатації на встановлену дат оцінки. Результат електронного визначення оціночної вартості, проведеного Модулем Єдиної бази застосовується в межах +/-25 відсотків від величини індикатора. Інформація про величину індикатора розміщується на офіційному веб-сайті Фонду. У разі повноти, правильності та відповідності інформації зі звіту про оцінку, внесеної суб`єктом оціночної діяльності, у тому числі відповідності оціночної вартості майна, майнових прав межам від величини індикатора, визначених цим Положенням, Єдина база реєструє звіт про оцінку з присвоєнням йому унікального номера та з одночасним формуванням довідки про внесення інформації зі звіту про оцінку до єдиної бази даних звітів про оцінку (додаток 12) із зазначенням у ній пароля пошуку звіту про оцінку для здійснення перевірки нотаріусом або особою, яка вчиняє дії щодо операції з відчуження об`єктів нерухомого майна. Довідка про внесення інформації зі звіту про оцінку до Єдиної бази долучається до звіту про оцінку. Пароль пошуку звіту про оцінку оцінювач зазначає на титульному аркуші звіту про оцінку, у висновку про вартість майна та в інформації зі звіту про оцінку.

Проте всупереч вище викладеним вимогам законодавства, вартість об`єктів нерухомого майна, що придбавалося розпорядником бюджетних коштів - ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме об`єктів нерухомості, що знаходяться за адресою: АДРЕСА_2 : квартира АДРЕСА_5 (47,6 кв.м); квартира АДРЕСА_6 (34,1 кв.м); квартира № 40-В (кв.м.); квартира 45-Б (33,4 кв.м); 45- В (47,4 кв.м); 70-Б (34,4 кв.м); квартира АДРЕСА_7 (47,6 кв.м), при укладанні договорів купівлі продажу, визначалося за копіями одержаних документів, зокрема висновків про вартість майна проведену суб`єктом оціночної діяльності ФОП ОСОБА_3 ( АДРЕСА_8 ), замовником (платником) оцінки при цьому виступав продавець об`єкта житлової нерухомості, а саме ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

Зазначене, а також факти неналежного оформлення суб`єктами оціночної діяльності звітів оцінки ставлять під сумнів визначену оціночну ринкову вартість, окремих об`єктів житлової нерухомості.

За таких обставин на даний момент органу досудового розслідування для повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин кримінального провадження, які підлягають дослідженню та доказуванню у даному кримінальному провадженні, виникла потреба у проведені комплексної оціночної-будівельної та судово-економічної експертизи з метою встановлення фактичної ринкової вартості об`єктів нерухомого майна придбаних в комунальну власність в рамках реалізації Міської цільової програми забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб із їх числа на 2018-2020 роки.

Слідчий звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів та просить розглянути клопотання без його участі та участі осіб у володінні яких знаходяться інформація та документи, так як існує реальна загроза зміни або знищення оригіналів документів.

Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором. У клопотання зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що міститься в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Керуючись ст.ст. 159-166 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Приморського ВП в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю задовольнити частково.

Надати дозвіл на тимчасовий доступ до копій документації, яка перебуває у володінні ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_9 ), щодо здійснення професійної оціночної діяльності з оцінки об`єктів нерухомого майна придбаних ІНФОРМАЦІЯ_1 в комунальну власність в рамках реалізації Міської цільової програми забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб із їх числа на 2018-2020 роки, з метою ознайомлення з ними та можливістю вилучення копій документів, а також електронних копій наявної документації.

Зобов`язати представників ПП « ОСОБА_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_9 ), надати слідчому СВ Приморського ВП в м. Одеса Головного управління Національної поліції в Одеській області лейтенанту поліції ОСОБА_2 , майору поліції ОСОБА_5 , прокурору Одеської місцевої прокуратури № 3 ОСОБА_6 або співробітникам УКР Головного управління Національної поліції в Одеській області за дорученням в порядку ст.ст. 40,41 КПК України, усі наявні документи у паперовій формі, в тому числі документи та/або відомості сформовані за допомогою програмних засобів ведення Єдиної бази даних звітів про оцінку, які зберігаються в електронній формі (електронні копії сканованих документів) щодо здійснення оціночної діяльності з визначення ринкової вартості наступних об`єктів нерухомого майна:

- об`єкт нерухомого майна - квартира, об`єкт житлової нерухомості, загальною площею (кв.м): 122, житлова площа (кв.м.): 48,4, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_10 (сто двадцять дев`ять): договір на проведення оцінки майна; висновок складений ПП « ОСОБА_4 » від 13.08.2019 року, відповідно до якого ринкова вартість вказаної квартири складає 2985 300,00 грн., звіт про оцінку майна та довідка про внесення інформації зі звіту про оцінку до Єдиної бази даних звітів про оцінку, витяг з Єдиної бази звітів про оцінку, інформація зі звіту про оцінку майна (додаток до звіту про оцінку, у якому відображається інформація про оціночну вартість та характеристики об`єкта оцінки, складені суб`єктами оціночної діяльності); підтверджуючі документи (запит) щодо направлення до Фонду копії звіту про оцінку, завірену в установленому законодавством порядку суб`єктом оціночної діяльності, який склав такий звіт, оформлену відповідно до вимог Положення про порядок рецензування звітів про оцінку майна та майнових прав рецензентами, що працюють у штаті Фонду, його регіональних відділень та представництв, затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_12 від 31 жовтня 2011 року 3 1585/1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 листопада 2011 року за №1351/20089; Статут та сертифікат суб`єкта оціночної діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя відповідно до положень ст. 166 КПК України за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку, згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей.

Встановити строк дії ухвали протягом 1 (одного) місяця з дня її постановлення.

Ухвала підлягає оскарженню протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

25.02.2020

Джерело: ЄДРСР 87815241
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку