open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 520/10823/19
Моніторити
Постанова /05.03.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Постанова /05.03.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.12.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.04.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.03.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Рішення /12.02.2020/ Харківський окружний адміністративний суд Рішення /12.02.2020/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.12.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.12.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.12.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.12.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /25.11.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /25.11.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.11.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.11.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /30.10.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /17.10.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /04.06.2019/ Київський районний суд м. Одеси Ухвала суду /20.05.2019/ Київський районний суд м. Одеси
emblem
Справа № 520/10823/19
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /05.03.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Постанова /05.03.2021/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.12.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.04.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.03.2020/ Другий апеляційний адміністративний суд Рішення /12.02.2020/ Харківський окружний адміністративний суд Рішення /12.02.2020/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.12.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.12.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.12.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.12.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /25.11.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /25.11.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.11.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.11.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /30.10.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /17.10.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /04.06.2019/ Київський районний суд м. Одеси Ухвала суду /20.05.2019/ Київський районний суд м. Одеси

Харківський окружний адміністративний суд

61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 лютого 2020 р. № 520/10823/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Єгупенка В.В.,

за участю секретаря судового засідання – Чайкіної Н.Е.,

за участю:

представника позивачів - Бикової О.Ю.,

представника відповідача - Саяпіна В.М.,

представника третьої особи - Татевосян А.А.,

представника третьої особи - Огієнко Б.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ), ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 ), ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 ), ОСОБА_4 ( АДРЕСА_4 ), ОСОБА_5 ( АДРЕСА_5 ), ОСОБА_6 ( АДРЕСА_6 ), ОСОБА_7 ( АДРЕСА_7 ) до Куп`янської міської ради Харківської області (пр. Конституції, 3, м. Куп`янськ Харківської області), треті особи: Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп`янської міської ради Харківської області (код 40635422 , адреса: 63701, Харківська обл., місто Куп`янськ, вул. Іванова Петра, будинок 1Б), фізична особа – підприємець ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_8 ) про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА _1 звернулася до Харківського окружного адміністративного суду з вищевказаним позовом, в якому просила визнати протиправними проведення громадських слухань, що відбулись 17.04.2019 щодо врахування громадських інтересів у розробленому проекті містобудівної документації: «Детальний план території м. Куп`янськ, в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища». Визнати протиправним та скасувати рішення Куп`янської міської ради №1230-VІІ від 07.06.2019 «Про затвердження містобудівної документації: «Детальний план території м. Куп`янськ, в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища».

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 20.11.2019 справи: № 520/10823/19 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Куп`янської міської ради Харківської області про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення; №520/10822/19 за адміністративним позовом ОСОБА_3 до Куп`янської міської ради Харківської області про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення; № 520/10826/19 за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Куп`янської міської ради Харківської області про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення; № 520/10824/19 за адміністративним позовом ОСОБА_4 до Куп`янської міської ради Харківської області про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення; № 520/10930/19 за адміністративним позовом ОСОБА_5 до Куп`янської міської ради Харківської області про скасування рішення; № 520/10932/19 за адміністративним позовом ОСОБА_6 до Куп`янської міської ради Харківської області про скасування рішення; № 520/10935/19 за адміністративним позовом ОСОБА_7 до Куп`янської міської ради Харківської області про скасування рішення об`єднано в одне провадження з адміністративною справою №520/10823/19.

Позивачі посилаються на те, що оскаржуваним рішенням порушені їх права на гарантовану законодавством участь у прийнятті рішень, що стосуються екологічної безпеки, оскільки вони не мали змоги брати участь в обговоренні проектної документації, внаслідок затвердження якої може бути збудована АЗС, від діяльності якої позивачам може бути спричинена шкода, як мешканцям найближчого будинку до цієї АЗС. Зокрема позивачами вказано, що 18.03.2019 року, відповідачем на офіційному сайті Куп`янської міської ради було зроблено повідомлення про початок процедури розгляду проекту детального плану території орт м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища документи проекту цього детального плану були приєднані до цього оголошення. 21 березня 2019 року, відповідачем в газеті «Вісник Плюс за N23-24, було розміщено повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозиція громадськості у проекті містобудівної документації: «Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківські, вул. Покровської та міського половина цим повідомленням було встановлено термін подання пропозиція - 15 календарних днів з 22.03.2019р. по 05.04.2010. Встановлення п`ятнадцятиденного строку для подання пропозицій, на думку позивачів, не відповідає вимогам п. 6-1 Порядку проведення громадських слухань, оскільки подання пропозицій громадськості не може становити менше, ніж 30 днів з дати оприлюднення проекту містобудівної документації. Також це повідомлення не містить в собі інформації про місце, строки ознайомлення розділом «Охорона навколишнього природного середовища, який розробляється у складі проекту містобудівної документації та одночасно звітом про стратегічну екологічну оцінку». Також в даному повідомленні в порушення вимог п.п.6-1 п.5 Порядку відсутня інформація про дату, час і місце проведення громадських слухань. В порушення вимог аб. 2 п. 4 Порядку затвердженому ПКМУ N9555 від 25 травня 2011 року, проект містобудівної документації «Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища» був оприлюдненим тільки на сайті Куп`янської міської ради, не проводилось інформування громадян через розповсюдження брошур і повідомлень, не публікувались ці проекти засобах масової інформації. Також у вищезазначеному повідомленні не містилось інформації, стосовно запланованих інформаційних заходів (презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми публічні конференції тощо). Крім того, слухання були проведенні за межами встановленого 15-денного строку громадських обговорень. Згідно списку на громадських слуханнях були присутні 18 осіб, проте даний список не містить будь-яких відомостей про місце реєстрації присутніх осіб. В порушення п.6 Порядку при проведення громадських слухань 17.04.2019 не було забезпечено аудіо та/або відеофіксацію перебігу громадських слухань. Відповідачем не було перевірено проектну документацію на відповідність ДБН щодо протипожежного законодавства, не дотримання вимог чинного законодавства щодо наявності та змісту звіту екологічної безпеки. Дані обставини стали підставою для звернення позивачів до суду з даним адміністративним позовом.

В судовому засіданні представник позивачів позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив позов задовольнити.

Представники відповідача та третьої особи проти позову заперечували, просили відмовити в задоволенні позовних вимог.

Заслухавши пояснення представників сторін та третіх осіб, дослідивши матеріали справи, перевіривши доводи адміністративного позову, суд дійшов наступного.

Судовим розглядом встановлено, що 17 квітня 2019 року відбулися громадські слухання щодо врахування громадських інтересів у розробленому проекті містобудівної документації: «Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища».

Рішенням Куп`янської міської ради Харківської області № 1230-VІІІ від 07.06.2019 було затверджено містобудівну документацію» Детальний план території м. Куп?янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища».

Механізм проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні: генеральних планів населених пунктів, планів зонування та детальних планів територій (далі - містобудівна документація) визначений Порядком проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. N 555 (далі Порядок № 555 від 25.05.2011).

Проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проектах містобудівної документації здійснюється під час розроблення відповідних проектів містобудівної документації із врахуванням вимог Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку" ( 2354-19 ) (пункт 2 Порядку № 555 від 25.05.2011).

У зазначеному Порядку термін "громадськість" використовується в значенні, наведеному в Законі України "Про стратегічну екологічну оцінку" ( 2354-19 ) (п.3 Порядку № 555 від 25.05.2011).

Згідно п.1 ч.1 ст.1 ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку» громадськість - одна чи більше фізичних або юридичних осіб, їх об`єднання, організації або групи, зареєстровані на території, на яку поширюється дія документа стратегічного планування.

Відповідно до п.3 Порядку № 555 від 25.05.2011 замовники містобудівної документації відповідно до частини третьої статті 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" забезпечують: оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічними наслідками та наслідками для довкілля, у тому числі

для здоров`я населення; оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому

рівні, пояснювальної записки, розділу "Охорона навколишнього природного середовища" або звіту про стратегічну екологічну оцінку на своїх офіційних веб-сайтах, а також вільний доступ до такої інформації громадськості; реєстрацію, розгляд і врахування пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні; проведення громадських слухань щодо проектів містобудівної документації на місцевому рівні; оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні. Для розгляду спірних питань, що виникають у процесі

громадського обговорення, між громадськістю і замовниками містобудівної документації на місцевому рівні може утворюватися погоджувальна комісія.

Замовники містобудівної документації оприлюднюють у двотижневий строк прийняті рішення щодо розроблення проектів містобудівної документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення на офіційному веб-сайті замовника

містобудівної документації. Оприлюднення розроблених в установленому законодавством порядку проектів містобудівної документації здійснюється не пізніш

як у місячний строк з дня їх подання розробником до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради шляхом розміщення матеріалів (планшетів, макетів) у визначеному органом місцевого самоврядування місці та інформування громадян через розповсюдження брошур і повідомлень, засоби масової інформації, що поширюються на

відповідній території, а також розміщення інформації на офіційному веб-сайті замовника містобудівної документації (пункт 4 Порядку № 555 від 25.05.2011).

Відповідно до п. 5 Порядку № 555 повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації має містити: 1) інформацію про мету, склад та зміст містобудівної документації, викладену у скороченій та доступній для широкої громадськості формі; 2) основні техніко-економічні показники, зокрема графічні матеріали, що відображають зміст містобудівної документації; 3) відомості про замовника та розробника проектів містобудівної документації та підстави для їх розроблення; 4) інформацію про місце і строки ознайомлення з проектом містобудівної документації; 5) інформацію про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій; 6) відомості про строк подання і строк завершення розгляду пропозицій; 7) інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів (презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми, публічні конференції тощо). Осіб, які забезпечують роботу з розгляду пропозицій громадськості, призначає орган місцевого самоврядування. Зазначені особи є відповідальними за автентичність проектів містобудівної документації.

Згідно з ст. 8 Закону № 3038-VI планування територій здійснюється на державному, регіональному та місцевому рівнях відповідними органами виконавчої влади, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування. Планування та забудова земельних ділянок здійснюється їх власниками чи користувачами в установленому законодавством порядку. Рішення з питань планування та забудови територій приймаються сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами, районними, обласними радами, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями в межах визначених законом повноважень з урахуванням вимог містобудівної документації.

Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону № 3038-VI планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Відповідно до ч.ч.1, 3 ст.8 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» планування територій здійснюється на державному, регіональному та місцевому рівнях відповідними органами виконавчої влади, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування. Рішення з питань планування та забудови територій приймаються сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами, районними, обласними радами, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями в межах визначених законом повноважень з урахуванням вимог містобудівної документації.

Пунктом 42 ч.1 ст.26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в України» врегульовано, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: затвердження в установленому порядку місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови відповідних населених пунктів, іншої містобудівної документації.

Згідно ст.12 ЗУ «Про основи містобудування» до компетенції сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування на відповідній території належить затвердження відповідно до законодавства місцевих програм, генеральних планів відповідних населених пунктів, планів зонування територій, а за відсутності затверджених в установленому законом порядку планів зонування території - детальних планів територій. Місцеві ради вирішують інші питання у сфері містобудування відповідно до закону, а також можуть делегувати вирішення питань, що належать до їх компетенції, своїм виконавчим органам або відповідним місцевим державним адміністраціям. До компетенції виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування належать: затвердження детальних планів територій за наявності затверджених в установленому законом порядку планів зонування території; визначення територій для містобудівних потреб; внесення пропозицій щодо встановлення і зміни меж населених пунктів відповідно до закону. Питання у сфері містобудування, віднесені до компетенції сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів, можуть розглядатися на засіданнях громадських та архітектурно-містобудівних рад, утворених відповідно до законодавства.

Згідно п.3 ч.1 ст.1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Відповідно до ч.1 ст.16 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них. Містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням даних державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі в цифровій формі як просторово орієнтована інформація в державній системі координат на паперових і електронних носіях. Порядок обміну інформацією між містобудівним та державним земельним кадастрами встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.

Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці (ч.1 ст.19 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»).

Детальний план території за межами населених пунктів розробляється відповідно до схеми планування території (частини території) району та/або області з урахуванням державних і регіональних інтересів.

Розроблення детального плану території за межами населених пунктів та внесення змін до нього здійснюються на підставі розпорядження відповідної районної державної адміністрації, крім випадків, якщо законами встановлений інший порядок (ч.2 ст.19 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»).

Частинами 4-6 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що детальний план території визначає: 1) принципи планувально-просторової організації забудови; 2) червоні лінії та лінії регулювання забудови; 3) функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами; 4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території; 5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування; 6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови; 7) черговість та обсяги інженерної підготовки території; 8) систему інженерних мереж; 9) порядок організації транспортного і пішохідного руху; 10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі; 11) межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об`єктів (у разі відсутності плану зонування території). Детальний план території складається із графічних і текстових матеріалів. Склад, зміст, порядок розроблення та затвердження детального плану території визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому цим Законом порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою, крім випадків, передбачених цим Законом.

Детальний план території в межах населеного пункту щодо земель державної власності, що підлягають передачі в оренду для цілей здійснення державно-приватного партнерства, зокрема концесії, розглядається і затверджується відповідною державною адміністрацією протягом 30 днів з дня його подання. У такому разі фінансування робіт з розробки детального плану територій може здійснюватися за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим або коштів підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління концесієдавця, державного партнера, або за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.

Детальний план території за межами населеного пункту розглядається і затверджується відповідною районною державною адміністрацією протягом 30 днів з дня його подання. Детальний план території не підлягає експертизі. Внесення змін до детального плану території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту та плану зонування території (ч.ч.8-10 ст.19 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»).

Відповідно до п. 4.3 розділу IV "Порядку розроблення містобудівної документації", затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 року № 290, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.12.2011 року за № 1468/20206 (далі - Порядок № 290), замовником розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні або внесення змін до неї є: при розробленні генерального плану населеного пункту, плану зонування території, а також детального плану території, яка розташована в межах населеного пункту, - виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації.

В свою чергу, врахування громадських та приватних інтересів забезпечується, серед іншого, шляхом громадських слухань розроблених проектів містобудівної документації.

Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 21 Закону № 3038-VI громадським слуханням підлягають розроблені в установленому порядку проекти містобудівної документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій. Затвердження на місцевому рівні містобудівної документації, зазначеної у частині першій цієї статті, без проведення громадських слухань щодо проектів такої документації забороняється.

Згідно з п. 2 "Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 року № 555 (далі - Порядок № 555) (тут, і надалі в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин), проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проектах містобудівної документації здійснюється під час розроблення відповідних проектів містобудівної документації.

Відповідно до ч. 3 ст. 21 Закону № 3038-VI та п. 3 Порядку № 555 сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи зобов`язані забезпечити: 1) оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічними та екологічними наслідками; 2) оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні та доступ до цієї інформації громадськості; 3) реєстрацію, розгляд та узагальнення пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні (у разі її утворення); 4) узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками містобудівної документації на місцевому рівні через погоджувальну комісію; 5) оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні.

Пунктом 4 Порядку № 555 передбачено, що виконавчі органи сільських, селищних, міських рад оприлюднюють у двотижневий строк прийняті органами місцевого самоврядування рішення щодо розроблення проектів містобудівної документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.

Згідно рішення Куп`янської міської ради Харківської області від 30 травня 2018 року №837-VІІ “Про надання дозволу на розроблення детального плану території» було надано дозвіл на розробку детального плану території кварталу м. Куп`янська в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища (а.с.65 том №7).

Вказаним рішенням визначено, що замовником детального плану є Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп`янської міської ради Харківської області.

Управлінням, як замовником даної документації відповідно до вимог Закону України "Про основи містобудівної діяльності” та постанови КМУ від 25.05.2011р. N555 "Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні було розміщено інформацію на офіційному веб-сайті міської ради про проведення громадського обговорення, також було надіслано запрошення державним органам, які відповідно до закону мають повноваження щодо розгляду містобудівної документи на 17.04.2019 проведено дане обговорення детального плану території.

Проект містобудівної документації «Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища», розроблений на підставі прийнятого рішення, разом з повідомленням про початок процедури його розгляду та врахування пропозицій громадськості було розміщено 18 березня 2019 року на офіційному веб-сайті Куп`янської міської ради, повідомлення опубліковано в місцевій газеті «Вісник-Плюс» від 21.03.2019 (а.с.174, 177 том №7).

Поряд з цим, слід зазначити, що вказане повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості до проекту містить мету, склад та зміст містобудівної документації; уточнення планувальної структури і функціонального призначення території, із зазначенням, що Детальний план території розроблений з метою забезпечення сталого розвитку території, визначення параметрів забудови та функціонального призначення території, встановлення параметрів планового розвитку елементів містобудівної структури даної частини території м. Куп`янська. ДПТ складається: з текстових матеріалів – пояснювальної записки та з графічних матеріалів, схеми розташування території у планувальній структурі населеного пункту (М 1:5000); плану існуючого використання території поєднаний зі схемою існуючих планувальних обмежень (М 1:2000), проектного плану (М1:2000), схеми організації руху транс орту пішоходів (М 1:2000), схеми інженерної підготовки території та вертикального планування (М 1:500), Плану за червоних ліній частини кварталу (М-1:2000); схеми інженерних мереж споруд і використання Підземного простору(М 1:2000), схеми проектних планувальних обмежень (М1:2000) плану зонування території (М1:2000). Основні техніко-економічні показники ДПТ: площа території розробки ДОТ-3,8979 га, з них: площа проектно території, що визначена ДПТ під будівництво АЗС 0,1051-га; площа існуючого АЗС-0,2100 га; площа території під комерційну забудову-1,6852 га; площа території під транспортною інфраструктурою – 0,2723 га; площа проектного озеленення (охоронна зона) 0,7750 га; вулиці, площі та тротуари – 0,0890 га; інші території - 0,7613 га. Замовник ДПТ: управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп`янської міської ради Харківської області, платник розроблення ДПТ-фізична особа - підприємець ОСОБА_8 Виконавець ДПТ - приватне підприємство «ГРАДПЛАНПРОЕКТ; головний архітектор проекту - Алейник О ОСОБА_9 (Кваліфікаційний сертифікат серії НОМЕР_2 ). Підставою для розробки ДПТ с договір на виготовлення проектної містобудівної документації між замовником, платником та виконавцем, завдання, на проектування державної вимоги, надані Департаментом містобудування та архітектури Харківської ОДА. Розроблений проект ДПТ розміщено на офіційному на веб-сайті Куп`янської міської ради Харківської області за електронною адресою: http://kupyansk-rada.org.ua. Інформації щодо ознайомлення з протоколом ДПТ в управлінні містобудування, архітектури та земельних відносин Куп`янської міської ради Харківської області. Інформація щодо порядку надання пропозицій громадянами (а.с.174 том № 7).

Відповідно до ч. 5-7 ст. 21 Закону № 3038-VI оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні є підставою для подання пропозицій громадськості до відповідного органу місцевого самоврядування.

Пропозиції громадськості мають бути обґрунтовані в межах відповідних законодавчих та нормативно-правових актів, будівельних норм, державних стандартів і правил та надаватися у строки, визначені для проведення процедури громадських слухань. Пропозиції, надані після встановленого строку, не розглядаються.

Пропозиції до проектів містобудівної документації мають право подавати: 1)повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні; 2) юридичні особи, об`єкти нерухомого майна яких розташовані на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні; 3) власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території, щодо якої розроблено проект містобудівної документації, та на суміжних з нею територіях; 4) представники органів самоорганізації населення, діяльність яких поширюється на відповідну територію; 5) народні депутати України, депутати відповідних місцевих рад.

Також п. 11 Порядку № 555 передбачено, що пропозиції громадськості підлягають реєстрації органом місцевого самоврядування та розглядаються розробником і замовником проектів містобудівної документації у місячний строк. За результатами розгляду пропозицій заявнику надається відповідь про їх врахування або обґрунтована відмова. У разі наявності пропозицій громадськості, рішення про врахування яких розробник і замовник не можуть прийняти самостійно або мають місце спірні питання, особи, які забезпечують роботу з розгляду пропозицій громадськості, повідомляють про це відповідному органу місцевого самоврядування для прийняття останнім рішення щодо утворення погоджувальної комісії (далі - комісія).

Аналіз вищезазначених законодавчих норм свідчить про те, що детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою виключно після проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів, при цьому, затвердження на місцевому рівні детального плану території без проведення громадських слухань щодо його проекту чинним законодавством категорично забороняється. Громадські слухання містобудівної документації на місцевому рівні відбуваються шляхом оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, надання особам, які мають право на подання пропозицій до проектів містобудівної документації на місцевому рівні, строку для подання таких пропозицій; безпосереднім поданням пропозицій громадськості до відповідного органу місцевого самоврядування; утворенням погоджувальної комісії у разі необхідності та, відповідно, оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації.

Матеріалами справи підтверджено, що оголошення про проведення громадських слухань щодо розгляду проекту містобудівної документації «Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища» було розміщено на сторінці оголошень офіційного веб-сайту Куп`янської міської рали 10.04.2019 року. Мешканці будинків, розташованих поряд з територією розроблення детального плану, інші зацікавлені особи мали можливість ознайомитись з даним оголошенням та прийняти участь в розгляді вищевказаного детального плану території та надати свої пропозиції або обґрунтовані зауваження.

Проект рішення щодо розроблення містобудівної документації «Детальний план територія м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища було завчасно оприлюднено на офіційному веб-сайті Куп`янської міської ради згідно вимог вищезазначених норм права. Розроблений проект детального плану території в електронному вигляді розміщено на офіційному веб-сайті Куп`янської міської ради на сторінці Управління містобудування, архітектури та земельних відносин.

Замовники містобудівної документації відповідно до частини третьої статті 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" забезпечують: оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічними наслідками та наслідками для довкілля, у тому числі для здоров`я населення; оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, пояснювальної записки, розділу "Охорона навколишнього природного середовища" або звіту про стратегічну екологічну оцінку на своїх офіційних веб-сайтах, а також вільний доступ до такої інформації громадськості; реєстрацію, розгляд і врахування пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні; проведення громадських слухань щодо проектів містобудівної документації на місцевому рівні; оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні. Для розгляду спірних питань, що виникають у процесі громадського обговорення, між громадськістю і замовниками

містобудівної документації на місцевому рівні може утворюватися погоджувальна комісія (пункт 3 Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні).

Як вбачається з наявних в матеріалах справи доказів, в у пункті 15 пояснювальної записки проекту передбачені містобудівні заходи щодо поліпшення стану навколишнього середовища згідно з п.п. 6.1.16 розділу 6 ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території».

Громадські слухання щодо проектів містобудівної документації на місцевому рівні проводяться у строк, визначений для проведення процедури громадського обговорення, але не раніше 10 днів з дати оприлюднення проекту містобудівної документації на місцевому рівні (пункт 7 Порядку).

Оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації здійснюється у двотижневий строк з дня їх прийняття шляхом опублікування в засобах масової інформації, що поширюються на відповідній

території, а також розміщення затвердженої містобудівної документації на офіційних веб-сайтах замовників містобудівної документації (пункт 16 Порядку).

Доказів на підтвердження подання позивачами будь-яких пропозицій щодо детального плану території у встановлений законом строк, суду під час розгляду справи не надано.

Пунктом 1.5 Порядку Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації (Порядок №290) передбачено, що розробник містобудівної документації: готує проект договору на розроблення або внесення змін до містобудівної документації; бере участь у складанні проекту завдання на розроблення або внесення змін до містобудівної документації; збирає вихідні дані за дорученням замовника; розробляє містобудівну документацію або вносить до неї зміни відповідно до вимог державних будівельних норм; бере участь у розгляді архітектурно-містобудівною радою відповідного рівня та сесією відповідної ради розробленої ним містобудівної документації; пропонує замовнику у разі необхідності залучити інші науково-дослідні та проектні організації до проведення додаткових досліджень, розроблення окремих розділів містобудівної документації.

Відповідно до п. 4.10 Порядку № 290 крім функцій, передбачених у пункті 1.5 розділу I цього Порядку, розробник містобудівної документації на місцевому рівні: бере участь у розгляді пропозицій громадськості до проекту генерального плану, плану зонування території, детального плану території в процесі проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів; доопрацьовує в разі необхідності проект містобудівної документації за результатами розгляду на архітектурно-містобудівній раді та громадських слухань щодо врахування громадських інтересів.

Згідно ст. 19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" детальний план території за межами населених пунктів розробляється відповідно до схеми планування території (частини території) району та/або області з урахуванням державних і регіональних інтересів.

Схемою планування території області передбачено створення нових та розширення існуючих рекреаційних комплексів.

Оскільки, згідно закону детальний план території - це лише намір раціонального використання території згідно схеми планування, то на час розгляду та вирішення справи по суті права позивачів не було та не могло бути порушено.

Крім того, суд зауважує, що саме розробник проекту зобов`язаний забезпечити дотримання державних будівельних норм і правил та несе відповідальність за неналежне виконання робіт (надання послуг), порушення вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил.

Твердження позивачів про непроведння відповідачем перевірки проектної документації на відповідність державним будівельним нормам і санітарним правилам є оціночними судженнями, на противагу яким замовник та розробник проекту навели свої аргументи.

Водночас, підставою визнання протиправним та скасування оскарженого рішення Куп`янської міської ради від 07.06.2019 №1230-VІІ, тобто підставою позову, позивачі вказують саме не проведення у встановленому законом порядку громадського обговорення даного проекту, а тому він не може бути затверджений в силу вимог ст. 21 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності».

Разом з тим, як встановлення судом під час розгляду справи, пропозиції відносно містобудівної документації «Детальний план території м. Куп?янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища» від громадськості (у тому числі від позивачів) до Куп?янської міської ради Харківської області та до Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп?янської міської ради Харківської області не надходило.

Відповідно до змісту наведених норм саме Куп`янська міська рада є органом місцевого самоврядування, на яку чинним законодавством покладено обов`язок проведення громадських слухань на місцевому рівні щодо врахування громадських інтересів під час розроблення такого проекту містобудівної документації (детального плану). В свою чергу, міська рада виконала всій обов`язок щодо організації.

17 квітня 2019 року відбулися громадські слухання щодо врахування громадських інтересів щодо містобудівної документації Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровського міського кладовища.

До складу учасників громадських стань входили щонайменше дві фізичні особи, які зареєстровані на території, що прилягає до території на як розроблений детальний план, а саме: ОСОБА_10 (зареєстрований: АДРЕСА_9 ) та ОСОБА_11 (зареєстрований: АДРЕСА_10 ). Також участь приймав інспектор Куп`янського РВ ГУ ДСНС України у Харківській області (а.с.19, том № 7).

З протоколу громадських слухань від 17.04.2019 вбачається, що пiд час проведення громадських слухань ставилися питання та надавались відповіді, по закінченню було прийнято рішення подати Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища на затвердження міськради (а.с.19, том № 7).

Згідно протоколу № 3 засідання архітектурно-містобудівної ради при Департаменті містобудування та архітектури обласної державної адміністрації на 24.04.2019 року на розгляд були подані, у тому числі висновки Департаменту екології та природних ресурсів Харківської області адміністрації від 10.10.2018 року N:03.02-14/6352 та Головного управління ДСНС України у Харківській області від 29.10.2018 №010-5053/153.

Зі змісту вказаних висновків вбачається, що державні органи ознайомлені із містобудівною документацією «Детальний план території м. Куп?янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища» та не заперечують щодо її подальшого затвердження.

Крім того, під час проведення громадського обговорення спірного проекту ТОВ «НВО «Алеся Лтд» більше 50 громадян, які мешкають на території, що прилягає до території, на яку розроблений детальний план, виявили бажання та підтримали план щодо можливого будівництва АЗС.

Щодо посилань позивачів не недотримання Управлінням містобудування, архітектури та земельних відносин Куп`янської міської ради Харківської області вимог ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку», суд зазначає наступне.

Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», який регулює відносини у сфері оцінки наслідків для довкілля, у тому числі для здоров`я населення, виконання документів державного планування та поширюється на документи державного планування, які стосуються сільського господарства, лісового господарства, рибного господарства, енергетики, промисловості, транспорту, поводження з відходами, використання водних ресурсів, охорони довкілля, телекомунікацій, туризму, містобудування або землеустрою (схеми) та виконання яких передбачатиме реалізацію видів діяльності (або які містять види діяльності та об`єкти), щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, або які вимагають оцінки, зважаючи на ймовірні наслідки для територій та об`єктів природно-заповідного фонду та екологічної мережі (далі - території з природоохоронним статусом), крім тих, що стосуються створення або розширення територій та об`єктів природно-заповідного фонду було введено в дію 12.10.2018, тобто після укладення вищевказаного договору №032-06/18 про виконання проектних містобудівних робіт.

Вказаний закон прийнятий 20.03.2018 року та набрав чинності 12.04.2018, введений в дію 12.10.2018 року.

Таким чином, обов`язок щодо дотримання процедур стратегічної екологічної оцінки, визначених вказаним законом, має застосовуватися після 12.10.2018 року.

Рішенням Куп`янської міської ради N2837-VII від 30.05.2018 року було вирішено розробити детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, Покровської та міського кладовища.

На виконання вказаного рішення 31.07.2018 року між Управлінням містобудування архітектури та земельних відносин Куп`янської міської ради Харківської області «Градпланпроект» та ФОП ОСОБА_8 був укладений договір N032-06/8 на виконання проектних містобудівних умов. Предметом даного договору було розроблення детального плану території м. Куп`янськ в межах вул АДРЕСА_11 . АДРЕСА_12 та міського кладовища.

Таким чином, на момент розроблення детального плану містобудівна документи не підлягали стратегічній екологічній оцінці. Роботи щодо розроблення містобудівної документації «Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища» були розпочаті до набрання чинності Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку» 12.10.2018 року.

Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 10 серпня 2018 року N 296 затверджено методичні рекомендації із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування, розділом ІV яких визначено, що попередню оцінку проекту ДДП, що відіграє велику роль у забезпечені ефективності системи СЕО в цілому. Попередня оцінка основана на переліку критеріїв, які дозволяють оцінити чи підлягає проект ДДП процедурі СЕО. Крім того, попередня оцінка може включати і консультації з Мінприроди, МОЗ або місцевими органами. CEO обов`язково проводиться щодо проектів ДДП, які відповідають одночасно двом критеріям відповідно до статті 2 Закону, а саме: які стосуються сільського господарства, лісового господарства, рибного господарства, енергетики, промисловості, транспорту, поводження з відходами, використання водних ресурсів, охорони довкілля, телекомунікацій, туризму, містобудування або землеустрою (схеми) та виконання яких передбачатиме реалізацію видів діяльності (або які містять види діяльності та об`єкти), щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, або які вимагають оцінки, зважаючи на ймовірні наслідки для територій та об`єктів природно-заповідного фонду та екологічної мережі (далі - території з природоохоронним статусом), крім тих, що стосуються створення або розширення територій та об`єктів природно-заповідного фонду.

Відповідно до ч.4 ст.31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» обов`язковій експертизі підлягають проекти будівництва об`єктів, які: 1) за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення; 2) споруджуються на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, - в частині міцності, надійності та довговічності будинків і споруд; 3) споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, - щодо кошторисної частини проектної документації; 4) підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля" в частині врахування результатів оцінки впливу на довкілля. За рішенням замовника може проводитися також експертиза проектів будівництва інших об`єктів, ніж передбачені у цій частині, або окремих розділів проектної документації.

Рівень детального плану території кварталу м. Куп`янська в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища – це рівень локального планування, яке передбачає розміщення АЗС та АГЗС малої потужності у відповідності до ДБН Б.2.2-2019 «Планування та забудова території», а саме у кварталі відокремленого від кварталу житлової забудови, вздовж магістральної вулиці Харківської, на виїзді із міста, в межах санітарно-захисної зони міського кладовища, де не можуть проектуватися об`єкти житлової та громадської забудови.

У розділі «Містобудівні заходи щодо поліпшення стану навколишнього середовища» детального плану території кварталу м. Куп?янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища, до початку проектування АЗС та АГЗС малої потужності, передбачається в обов`язковому порядку проведення лабораторних досліджень щодо оцінки існуючого стану навколишнього середовища для врахування в робочому проекті будівництва АЗС заходів щодо запобігання шкідливих чинників на здоров`я населення (а.с.73 том №7).

Враховуючи наведені вище обставини та норми законодавства, суд дійшов висновку, що громадські слухання щодо обговорення проекту містобудівної документації «Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища», були організовані та відбулися з дотриманням встановленого чинним законодавством порядку.

Так, згідно ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ст.5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій; визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень; прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю. Захист порушених прав, свобод чи інтересів особи, яка звернулася до суду, може здійснюватися судом також в інший спосіб, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

За приписами ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача

Розглянувши подані учасниками справи документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

Щодо клопотання третьої особи ФОП ОСОБА_8 про закриття провадження у справі на підставі п.1 ч.1 ст.238 КАС України, суд зазначає наступне.

За правилами п.1 ч.1 ст.19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Позивачі звернулися до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Куп`янської міської ради Харківської області – суб`єкта владних повноважень, предметом якого є визнання протиправними проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у розробленому проекті містобудівної документації, визнання протиправним та скасування рішення Куп`янської міської ради №1230-VІІ від 07.06.2019 «Про затвердження містобудівної документації: «Детальний план території м. Куп`янськ, в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища».

З урахуванням предмету даного адміністративного позову та його суб`єктного складу, спір належить до юрисдикції адміністративного суду відповідно до вимог вищезазначеної норми права, а тому підстави для задоволення клопотання третьої особи щодо закриття провадження по справі відсутні.

Керуючись ст.ст. 5-10, 72, 73, 74, 77, 139, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 250, 255 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ), ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 ), ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 ), ОСОБА_4 ( АДРЕСА_4 ), ОСОБА_5 ( АДРЕСА_5 ), ОСОБА_6 ( АДРЕСА_6 ), ОСОБА_7 ( АДРЕСА_7 ) до Куп`янської міської ради Харківської області (пр. Конституції, 3, м. Куп`янськ Харківської області), треті особи: Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп`янської міської ради Харківської області (код 40635422 , адреса: 63701, Харківська обл., місто Куп`янськ, вул. Іванова Петра, будинок 1Б), фізична особа – підприємець ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_8 .) про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення – відмовити.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 12.02.2020.

Суддя В.В. Єгупенко

Джерело: ЄДРСР 87550349
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку