open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

___________________________________________________________________

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 січня 2020 р.

м. Херсон

Справа № 540/2486/19

15 год. 00 хв.

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді: Кисильової О.Й.,

при секретарі: Пономаренко М.М.,

за участю:

представника позивача - Верещаки О.М.,

представника відповідача - Малюченка С.Я.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом приватного підприємства "Агро Стар" до Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправним та скасування рішення,

встановив:

Приватне підприємство "Агро Стар" (далі - позивач) звернулося із адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (далі - відповідач), в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення від 28.08.2019 року № 000096/21-22-40-3763-1543 про застосування фінансових санкцій у сумі 250000,00 грн.

Ухвалою від 25.11.2019 року позовна заява залишена без руху, позивачу встановлений строк для усунення недоліків позовної заяви.

Ухвалою від 25.11.2019 року позивачу відмовлено у задоволенні заяви про забезпечення позову шляхом зупинення виконання рішення відповідача від 28.08.2019 року № № 000096/21-22-40-3763-1543.

Ухвалою від 05.12.2019 року відкрите спрощене позовне провадження, судове засідання призначене на 14.01.2020 року о 10:00 год.

Протокольною ухвалою від 14.01.2020 року розгляд справи відкладений на 30.01.2020 року у зв`язку із задоволенням клопотання позивача.

Суд, розглянувши клопотання представника відповідача, на підставі ст. 52 КАС України допустив у справі процесуальне правонаступництво, замінивши Головне управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі на його правонаступника Головне управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

Таким чином, відповідачем у даній справі є Головне управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 29.07.2019 року посадовими особами відповідача здійснена фактична перевірка АЗС, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 . Телеграфна АДРЕСА_2 . За результатами перевірки позивача притягнуто до відповідальності у вигляді штрафу за продаж пального без наявності ліцензії. Позивач заперечує факт роздрібної торгівлі пальним на АЗС, що розташована с. Нова Маячка, вул. Телеграфна, 4, оскільки він не здійснює господарську діяльність за вказаною адресою. Наказ та направлення на проведення перевірки, а також акт фактичної перевірки вручені громадянину ОСОБА_1 , який є охоронцем території, а не посадовою особою позивача. Позивач наголошує на тому, що відповідачем належними та допустимими доказами не підтверджено факт порушення Підприємством статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального", а тому рішення від 28.08.2019 року про застосування фінансових санкцій підлягає скасуванню.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, посилаючись на обставини, викладені в адміністративному позові.

24.12.2019 року відповідач подав відзив на позовну заяву, в якому заперечує проти задоволення позову у зв`язку із наступним. Так, 29.07.2019 року на підставі ст. 20, п. 75.1.3 п.75.1 ст. 75, пп. 80.2.2, 80.2.3, 80.2.5, п. 80.2 ст. 80 Податкового кодексу України посадовими особами відповідача проведено фактичну перевірку АЗС, що розташована за адресою: Олешківський район с. Нова Маячка, вул. Телеграфна, 4 та належить ПП "Агро Стар". Перед проведенням фактичної перевірки здійснено контрольну розрахункову операцію з придбання бензину марки А-95 на загальну суму 99,96 грн., за ціною 24,99 за літр. Чек або інший розрахунковий документ не видано у зв`язку з відсутністю РРО. Особі, яка представилася посадовою особою відповідача ОСОБА_1 С. були надані наказ на перевірку та направлення. Представник Підприємства допустив посадових осіб відповідача до проведення фактичної перевірки, не висловлював зауважень щодо оформлення наказу, направлень та надав для проведення перевірки реєстраційні та інші документи (свідоцтво про реєстрацію, статут, цивільно-правові договори з громадянами ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_1 , дозвіл № 218.14.65). За результатами перевірки складений акт про результати фактичної перевірки з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні реалізації пального № 75/40/37631543 від 29.07.2019 року, в якому зафіксований факт порушення позивачем статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального", а саме продаж 29.07.2019 року пального без наявності ліцензії. Заявку на отримання ліцензії позивач подав до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі 23.10.2019 року та отримав її 24.10.2019 року. Зазначені порушення стали підставою для прийняття спірного рішення, яке відповідач вважає обґрунтованим та законним.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував, посилаючись на обставини, викладені у письмовому відзиві.

Розглянувши надані сторонами документи, заслухавши пояснення представників сторін, з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, проаналізувавши норми законодавства, які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, суд встановив наступні обставини.

Приватне підприємство "Агро Стар", код ЄДРПОУ 37631543, засноване як юридична особа 29.04.2011 року № 14991020000013339 та здійснює наступні види господарської діяльності: допоміжна діяльність у рослинництві (01.61), оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (46.21), оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами – основний вид (46.71), оптова торгівля металами та металевими рудами (46.72), роздрібна торгівля пальним (47.30), вантажний автомобільний транспорт (49.41), складське господарство (52.10).

Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань місцезнаходженням юридичної особи: 73000, Херсонська область, м. Херсон, Комсомольський район, вул. Домобудівельна, 14. Остання зміна відомостей про юридичну особу здійснена 13.10.2015 року.

12.08.2014 року ПП "Агро Стар" зареєстроване ТУ Держгірпромнагляду у Херсонській області, як об`єкт підвищеної небезпеки за адресою: 73000, м. Херсон, вул. Домобудівельна, 14, про що видане відповідне свідоцтво.

04.09.2014 року ТУ Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Херсонській області надало ПП "Агро Стар" дозвіл № 218.14.65 на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухонебезпечних зонах, а саме: при розгерметизації обладнання, пов`язаного з прийомом, зберіганням і відпуском нафтопродуктів за умови додержання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Строк дії дозволу: з 04.09.2014 року до 03.09.2019 року.

Згідно з цивільно-правовим договором від 01.07.2019 року № 0107/19-цпд/1, укладеним між ПП "Агро Стар" та ОСОБА_1 , останній бере на себе зобов`язання за винагороду у розмірі 2500,00 грн. виконати у період з 01.07.2019 року до 31.07.2019 року обов`язки обліковця.

Аналогічні цивільно-правові договори укладені 01.07.2019 року № 0107/19-цпд/2 між ПП "Агро Стар" та ОСОБА_3 та 01.07.2019 року № 0107/19-цпд між ПП "Агро Стар" та ОСОБА_2 .

01.07.2019 року наказом начальника ГУ ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі № 885 на підставі ст. 20, пп. 75.1.3. п. 75.1. ст. 75, пп. 80.2.2, 80.2.3, 80.2.5. п. 80.2. ст. 80 ПК України вирішено організувати у липні 2019 року відповідно до затвердженого переліку, згідно з оформленими направленнями, фактичні перевірки суб`єктів господарювання щодо дотримання вимог чинного законодавства у сфері обігу алкогольних напоїв і тютюнових виробів, підакцизних товарів на території Херсонської області. Тривалість перевірок не повинна перевищувати 10 діб, з правом продовження на строк до 5 діб.

Згідно з витягом з Переліку суб`єктів та/або об`єктів, які підлягають відпрацюванню шляхом проведення фактичних перевірок, відповідно до вимог ст. 80 ПК України у липні 2019 року має бути проведена перевірка ПП "Агро Стар" за адресою: Херсонська область, Олешківський район, смт. Нова Маячка, вул. Телеграфна, 4.

24.07.2019 року на підставі наказу на проведення фактичної перевірки від 01.07.2019 року № 885, відповідач видав направлення на фактичну перевірку ПП "Агро Стар" № 215 заступнику начальника управління-начальнику відділу контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Мигирич О.М. та № 216 головному державному ревізору-інспектору відділу контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ОСОБА_4 О.

29.07.2019 року близько 13:30 год. на АЗС, що належить ПП "Агро Стар" та знаходиться за адресою: Херсонська область, Олешківський район, смт. Нова Маячка, вул. Телеграфна, 4 працівниками податкового органу проведено контрольну розрахункову операцію з придбання пального (бензин марки А-95) на загальну суму 99,96 грн. (4 л пального за ціною 24,99 грн./л). Чек або інший розрахунковий документ особою, що здійснювала розрахункові операції не виданий. За результатами контрольної розрахункової операції складений акт, другий примірник якого вручений під розпис співробітнику ПП "Агро Стар" ОСОБА_1 .

Матеріали справи містять розписку про отримання ОСОБА_1 направлення від 24.07.2019 року № 215, № 216 на проведення перевірки на АЗС ПП "Агро Стар" за адресою: смт. Н. Маячка, вул. Телеграфна, 4, а також копію наказу від 01.07.2019 року №885.

29.07.2019 року посадовими особами ГУ ДФС у Херсонській області Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Мигирич О.М. та ОСОБА_5 на підставі направлень, у присутності охоронця ОСОБА_1 та особи, що здійснює розрахунки ОСОБА_2 проведена фактична перевірка об`єкту – АЗС, що належить ПП "Агро Стар" за адресою: АДРЕСА_3 . Нова Маячка, вул. Телеграфна, 4.

За результатами перевірки 29.07.2019 року складений акт № 75/40/37631543, яким зафіксовано, що в порушення статті 15 Закону України від 19.12.1995 року № 481/98-ВР на АЗС здійснювалася реалізація пального (бензин А-95) без наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. У залишку знаходиться бензин: 200 л А-95 за ціною – 24,99 грн./л, 500 л ДП – 22,75 грн./л. Примірник акту наданий уповноваженій особі – охоронцю Веремієнко Ю.С.

29.07.2019 року директор ПП "Агро Стар" Васильєв Г.Г. виніс наказ № 9/1 про проведення службового розслідування факту роздрібного продажу 29.07.2019 року палива охоронцем ОСОБА_2 на заправній станції, розташованій за адресою: АДРЕСА_3 .

14.08.2019 року за результатами проведеного службового розслідування встановлено, що ПП "Агро Стар" не володіє та не користується АЗС за адресою: Херсонська область, Олешківський район, смт. Нова Маячка, вул. Телеграфна, 4. Співробітник ОСОБА_2 не здійснював роздрібну паливом з огляду на те, що 29.07.2019 року був відсутній на робочому місці, оскільки в цей день працював ОСОБА_1

28.08.2019 року за наслідками проведеної фактичної перевірки та виявлених порушень, на підставі абз. 9 ч. 2 ст. 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" відповідач прийняв рішення № 000096/21-22-40-37631543 про застосування до ПП "Агро Стар" фінансових санкцій у розмірі 250000,00 грн.

23.10.2019 року позивачем подана заява про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним за адресою: АДРЕСА_3 , смт. Нова Маячка, вул. 1 Травня, 137-а.

Відповідну ліцензію ПП "Агро Стар" отримано 24.10.2019 року.

Позивач не погоджується із застосуванням до нього штрафних санкцій за роздрібну торгівлю пальним без наявності ліцензії, звернувшись до суду із позовом про скасування рішення від 28.08.2019 року № 000096/21-22-40-37631543.

Надаючи оцінку доводам позивача щодо протиправності спірного рішення, суд вважає за необхідне врахувати наступні обставини та положення законодавства.

Відповідно до п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПК України) контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) (п.п. 75.1.3. п. 75.1 ст. 75 ПК України).

Порядок проведення фактичних перевірок встановлений ст. 80 ПК України.

Фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції, під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав: … у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації від державних органів або органів місцевого самоврядування, яка свідчить про можливі порушення платником податків законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, зокрема, щодо здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, виробництва та обігу підакцизних товарів (п.п. 80.2.2. п. 80.2 ст. 80 ПК України); … у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та цільового використання спирту платниками податків, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального (п.п. 80.2.5. п. 80.2 ст. 80 ПК України).

Згідно з п. 80.1 ст. 80 ПК України фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи).

Перед початком фактичної перевірки з питань дотримання порядку здійснення розрахункових операцій та ведення касових операцій, посадовими особами контролюючих органів на підставі п.п. 20.1.9 п. 20.1 ст. 20 ПКУ може бути проведена контрольна розрахункова операція (п. 80.4 ст. 80 ПК України).

Відповідно до п.п. 20.1.9 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючий орган має право здійснювати контроль за додержанням законодавства з питань регулювання обігу готівки (крім банків), порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів, за додержанням порядку приймання готівки для подальшого переказу (крім приймання готівки банками), за дотриманням суб`єктами господарювання установлених законодавством обов`язкових вимог щодо забезпечення можливості розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів.

Допуск посадових осіб контролюючих органів до проведення фактичної перевірки здійснюється згідно із ст. 81 ПКУ (п. 80.5 ст. 80 ПКУ).

Посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки, копії наказу про проведення перевірки; службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки (абз. 5 п.81.1. ст. 81 ПК України).

Відповідно до п. 80.7 ст. 80 ПК України фактична перевірка проводиться двома і більше посадовими особами контролюючого органу у присутності посадових осіб суб`єкта господарювання або його представника та/або особи, що фактично здійснює розрахункові операції.

Підпунктом 17.1.6. п. 17.1 ст. 17 ПК України встановлено, що платник податків має право бути присутнім під час проведення перевірок та надавати пояснення з питань, що виникають під час таких перевірок, ознайомлюватися та отримувати акти (довідки) перевірок, проведених контролюючими органами, перед підписанням актів (довідок) про проведення перевірки, у разі наявності зауважень щодо змісту (тексту) складених актів (довідок) підписувати їх із застереженням та подавати контролюючому органу письмові заперечення в порядку, встановленому цим Кодексом.

Також суд відмічає, що ст. 86 Податкового кодексу України, що регулює порядок оформлення результатів перевірок, у тому числі і фактичних, передбачає можливість підписання акту перевірки та вручення його копії як самому суб`єкту господарювання, що перевірявся, його законному представнику, так і особі, яка здійснювала розрахункові операції.

Звернувшись до суду із даним позовом, позивач заперечує факт здійснення ним роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії на АЗС, що знаходиться за адресою: смт. Нова Маячка, вул. Телеграфна, 4. Також заперечує факт проведення 29.07.2019 року розрахункової операції з продажу бензину охоронцем ОСОБА_2 , оскільки службовим розслідуванням встановлено, що вказана особа не здійснював 29.07.2019 року роздрібну торгівлю пальним, оскільки у цей день працював ОСОБА_1 .

Як зазначено судом вище, громадяни ОСОБА_1 та ОСОБА_2 01.07.2019 року уклали з позивачем цивільно-правові договори, предметом яких є виконання робіт (надання послуг) обліковця. Тобто вказані особи перебувають у договірних правовідносинах з ПП "Агро Стар", що не заперечується останнім.

29.07.2019 року всі документи щодо фактичної перевірки – наказ та направлення на перевірку, акт перевірки отримані під розписку ОСОБА_1 для передачі керівнику ПП "Агро Стар".

Таким чином, суд критично оцінює заперечення позивача щодо факту проведення 29.07.2019 року розрахункової операції з продажу бензину з посиланням на те, що ОСОБА_2 в цей день не працював, оскільки при перевірці був присутнім ОСОБА_1 , який отримав всі матеріли перевірки та не заперечував того, що він є представником ПП "Агро Стар".

Таким чином, суд встановив, що 29.07.2019 року відбулася фактична перевірка АЗС, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_4 4 в присутності уповноваженої особи позивача - ОСОБА_1 , тобто допущено посадових осіб податкового органу до проведення фактичної перевірки без заявлення будь-яких заперечень у момент її проведення.

Зважаючи на викладене, суд відмічає, що платник податку, який вважає порушеним порядок та підстави призначення податкової перевірки щодо нього має захищати свої права шляхом не допуску посадових осіб контролюючого органу до такої перевірки.

Якщо ж допуск до податкової перевірки відбувся, в подальшому предметом розгляду в суді буде суть виявлених порушень податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Натомість, позов платника податків, спрямований на оскарження рішень (у тому числі наказів про призначення перевірки), дій або бездіяльності контролюючих органів щодо призначення та/або проведення перевірок можуть бути задоволені, якщо до моменту винесення судового рішення не відбулося допуску посадових осіб контролюючого органу до спірної перевірки. В іншому разі в задоволенні відповідних позовів має бути відмовлено, оскільки правові наслідки оскаржуваних дій за таких обставин є вичерпаними, а отже, задоволення позову не може призвести до відновлення порушених прав платників податків, оскільки після проведення перевірки права платника податків порушують лише наслідки проведення відповідної перевірки.

Зазначена правова позиція викладена у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 03.12.2019 року у справі № 803/990/15-a.

Щодо тверджень позивача про не здійснення ним господарської діяльності на АЗС, що знаходиться за адресою: смт АДРЕСА_4 Маячка, вул. Телеграфна, 4, та заперечення факту роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії, суд зазначає наступне.

Згідно витягу з ЄДРПОУ керівником приватного підприємства "Агро Стар" є ОСОБА_6 .

Постановою Цюрупинського районного суду Херсонської області від 15.10.2019 року у справі № 664/2589/19 ОСОБА_6 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 17000,00 грн. з конфіскацією знаряддя та продукції: пальне А-95 у кількості 500 літрів, пальне ДП - 200 літрів, паливна колонка, три ємності, що перебувають на відповідальному зберіганні в охоронця ПП "Агро Стар" за адресою смт. Нова Маячка Олешківського району Херсонської області по вул. Телеграфна, 4. Стягнуто з ОСОБА_6 в дохід держави судовий збір в розмірі 384,20 грн.

Розглядаючи справу № 664/2589/19, суд встановив, що 29.07.2019 року о 16-30 годині в смт. Нова Маячка Олешківського району Херсонської області по вул. Телеграфна, 4 була здійснена реалізація пального на АЗС ПП "Агро Стар" без наявності ліцензії на роздрібну торгівлю пальним. Таким чином, ОСОБА_6 , перебуваючи на посаді директора ПП "Агро Стар", порушив вимоги статті 15 ЗУ "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального".

Отже, Цюрупинський районний суд Херсонської області встановив факт продажу ПП "Агро Стар" пального без наявності ліцензії на право провадження даного виду 29.07.2019року на АЗС, що знаходиться за адресою: Херсонська область, Олешківський район, смт. Нова Маячка, вул. Телеграфна, 4, адміністративна відповідальність за яке у вигляді штрафу покладається на керівника ПП "Агро Стар" Васильєва Г.Г.

Постановою Херсонського апеляційного суду від 09.12.2019 року у справі №664/2589/19 змінено постанову Цюрупинського районного суду Херсонської області від 15.10.2019 року. Виключено із постанови від 15.10.2019 року посилання на конфіскацію знаряддя та продукції: пального А-95 в кількості 500 літрів, пального ДП - 200 літрів, паливної колонки та трьох ємностей.

У судовому засіданні представник відповідача повідомив, що позивач добровільно сплатив суму штрафу 17000,00 грн. Дана обставина не заперечувалася представником позивача.

Відповідно до ч. 4 ст. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Таким чином, суд вважає, що обставини продажу ПП "Агро Стар" 29.07.2019 року пального без наявності ліцензії на право провадження даного виду діяльності на АЗС, що знаходиться за адресою: Херсонська область, Олешківський район, смт. Нова Маячка, вул. Телеграфна, 4 встановлені постановою Цюрупинського районного суду Херсонської області від 15.10.2019 року у справі № 664/2589/19, яке набрало законної сили.

Відтак, суд погоджується із доводами відповідача про порушення позивачем статті 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" від 19.12.1995 року № 481/98-ВР, що стало підставою для прийняття оспорюваного рішення.

Частиною 1 статті 9 КАС України визначено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

На виконання цих вимог відповідач, як суб`єкт владних повноважень, надав суду достатньо доказів, які спростовують твердження позивача, відтак, суд відмовляє у задоволенні позовних вимог ПП "Агро Стар" у повному обсязі.

Відповідно до ст. 139 КАС України у разі відмови у задоволенні позовних вимог, судовий збір, сплачений позивачем за подання до суду позовної заяви, не підлягає відшкодуванню.

Керуючись ст.ст. 9, 14, 73-78, 90, 139, 242-246, 250, 255, 262 КАС України, суд, -

вирішив:

Відмовити приватному підприємству "Агро Стар" (код ЄДРПОУ 37631543, 73000, м. Херсон, вул. Домобудівельна, 14) у задоволенні позовних вимог до Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (код ЄДРПОУ 43143201, 73026, м. Херсон, просп. Ушакова, 75) про визнання протиправним та скасування рішення.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 04 лютого 2020 р.

Суддя О.Й. Кисильова

кат. 111030700

Джерело: ЄДРСР 87385245
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку