open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
8 Справа № 804/2069/17
Моніторити
Постанова /29.01.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /28.01.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /30.11.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.11.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.11.2017/ Вищий адміністративний суд України Постанова /10.10.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.10.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Постанова /10.10.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /20.07.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /04.07.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.06.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.05.2017/ Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дніпропетровський окружний адміністративний суд Постанова /11.05.2017/ Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дніпропетровський окружний адміністративний суд Постанова /11.05.2017/ Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дніпропетровський окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.05.2017/ Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дніпропетровський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.03.2017/ Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Це рішення містить правові висновки
Це рішення містить правові висновки
emblem
Це рішення містить правові висновки Справа № 804/2069/17
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /29.01.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /28.01.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /30.11.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.11.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.11.2017/ Вищий адміністративний суд України Постанова /10.10.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.10.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Постанова /10.10.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /20.07.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /04.07.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /15.06.2017/ Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /11.05.2017/ Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дніпропетровський окружний адміністративний суд Постанова /11.05.2017/ Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дніпропетровський окружний адміністративний суд Постанова /11.05.2017/ Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дніпропетровський окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.05.2017/ Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дніпропетровський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.03.2017/ Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дніпропетровський окружний адміністративний суд

ПОСТАНОВА

Іменем України

29 січня 2020 року

Київ

справа №804/2069/17

адміністративне провадження №К/9901/15462/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

головуючого Тацій Л.В.,

суддів: Рибачука А.І., Стеценка С.Г., -

розглянув у попередньому судовому засіданні касаційну скаргу Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області в особі Правобережного відділення м. Дніпро (яке є правонаступником відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпро Дніпропетровської області; далі - відділення Фонду, управління Фонду) на постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 10 жовтня 2017 року (прийняту судом у складі: головуючого судді Лукманової О.М., суддів: Божко Л.А., Кругового О.О.) у справі за позовом відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпро Дніпропетровської області до відділу освіти Центральної районної у місті Дніпрі ради в особі голови ліквідаційної комісії Карімової Світлани Гарріївни (далі - відділ освіти), Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради, про стягнення грошової суми, -

ВСТАНОВИВ:

ІСТОРІЯ СПРАВИ

Короткий зміст позовних вимог

У березні 2017 року відділення Фонду звернулося до суду з адміністративним позовом, у якому просило стягнути з відділу освіти грошову суму по капіталізації платежів в сумі 148 820 грн 93 коп.

Короткий зміст рішень судів першої й апеляційної інстанцій

Дніпропетровський окружний адміністративний суд постановою від 11 травня 2017 року позов задовольнив.

Постановив стягнути з відділу освіти на користь відділення Фонду заборгованість по платежам, що підлягають капіталізації в сумі 148 820 (сто сорок вісім тисяч вісімсот двадцять) грн 93 коп.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив із того, що відповідно до статті 46 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» від 23 вересня 1999 року № 1105-XIV (далі - Закон № 1105-XIV) юридична особа, що ліквідується, зобов`язана сплатити Фонду соціального страхування капіталізовані платежі для виконання зобов`язання, що виникли внаслідок ушкодження здоров`я громадян.

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд постановою від 10 жовтня 2017 року рішення суду першої інстанції скасував та прийняв нову постанову про відмову у задоволенні позову.

Скасовуючи постанову суду першої інстанції, апеляційний суд зазначив, що відповідач є органом публічної влади, а відтак його ліквідація пов`язана з передачею відповідних функцій іншій особі публічного права.

Короткий зміст вимог касаційної скарги

01 листопада 2017 року управління Фонду звернулося до Вищого адміністративного суду України із касаційною скаргою, у якій просить рішення суду апеляційної інстанції скасувати та залишити в силі рішення суду першої інстанції.

У скарзі посилається на те, що апеляційний суд дійшов помилкового висновку про те, що відповідач є юридичною особою публічного права, тому він фактично не ліквідується, а його функції переходять до Департаменту гуманітарної політики.

Такі висновки суду не відповідають наявним у справі доказам, оскільки Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради не є правонаступником відділу освіти, вказані органи виконавчої влади мають різне підпорядкування.

Відповідно до Положення про департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 20 жовтня 2016 року № 40/15, Департамент є виконавчим органом міської ради і правонаступником Управління освіти і науки Дніпропетровської міської ради, а не відділу освіти Центральної районної у місті Дніпрі ради.

У запереченнях на касаційну скаргу відділ освіти Центральної районної у місті Дніпрі ради в особі голови ліквідаційної комісії Карімової С.Г. просить залишити скаргу без задоволення, а постанову суду апеляційної інстанції - без змін.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ ТА КЛОПОТАННЯ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

Вищий адміністративний суд України ухвалою від 03 листопада 2017 року відкрив касаційне провадження за касаційною скаргою управління Фонду.

15 грудня 2017 року набрав чинності Закон України від 3 жовтня 2017 року № 2147-VІІІ «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» (далі - Закон № 2147-VІІІ). З цієї дати набула чинності нова редакція КАС.

Згідно з підпунктом 4 пункту 1 Перехідних положень КАС касаційні скарги (подання) на судові рішення в адміністративних справах, які подані і розгляд яких не закінчено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, передаються до Касаційного адміністративного суду та розглядаються спочатку за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

На виконання вимог підпункту 7 пункту 1 Перехідних положень справа була передана до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду.

Відповідно до автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 05 лютого 2018 року визначено склад колегії суддів: головуючий суддя Гриців М.І., судді: Берназюк Я.О., Коваленко Н.В.

Відповідно до повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 20 червня 2019 року на підставі розпорядження заступника керівника апарату Верховного Суду - керівника секретаріату Касаційного адміністративного суду від 20 червня 2019 року № 783/0/78-19 визначено склад колегії суддів: головуючий суддя Тацій Л.В., судді: Рибачук А.І., Стеценко С.Г., справу передано головуючому судді.

СТИСЛИЙ ВИКЛАД ОБСТАВИН СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНИХ СУДАМИ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ

28 грудня 2016 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис про припинення відділу освіти Центральної у місті Дніпрі ради.

01 лютого 2017 року відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпро Дніпропетровської області звернулось до відділу освіти Центральної у місті Дніпрі ради з заявою № 388ю про визнання кредиторських вимог щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю громадян.

Листом від 10 березня 2017 року № 5/10-23 голова ліквідаційної комісії відділу освіти Центральної у місті Дніпрі ради повідомила про відмову у задоволенні вимоги кредитора у зв`язку з тим, що комунальні заклади, які були у підпорядкуванні відділу освіти перейшли у підпорядкування Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради, департамент є головним розпорядником коштів.

Відповідно до довідки № 9 від 22 грудня 2016 року відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпро Дніпропетровської області здійснено перевірку правильності нарахування, повноти і своєчасності перерахування страхових внесків відділом освіти Центральної у місті Дніпрі ради, відповідно до якої заборгованість по сплаті внесків відсутня.

Відповідно до матеріалів справи на підставі акта форми Н-1 №3 від 14.05.1984 про нещасний випадок, пов`язаний з виробництвом та довідки МСЕК серії № 1503005, ОСОБА_1 призначені страхові виплати за рахунок коштів відділення Фонду.

Відповідно до акта форми Н-1 №1 від 09.10.2001 про нещасний випадок пов`язаний з виробництвом, ОСОБА_2 призначені страхові виплати за рахунок коштів відділення Фонду.

Згідно з розрахунком потреби в капіталізації коштів по відділу освіти Центральної у місті Дніпро ради для розрахунку з потерпілими на виробництві, потреба в капіталізації коштів для розрахунку з потерпілими ОСОБА_1 та ОСОБА_2 становить 148 820,93 грн.

Відповідно до листа Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради від 08.02.2017 № 772, адресованого начальнику відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпро, відділ освіти Центральної у місті Дніпрі ради ліквідується, перерахування до бюджету страхових внесків здійснюється з 01.01.2017 централізованою бухгалтерією Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради, нарахування оплати праці працівників навчальних закладів, які підпорядковувалися районному відділу освіти, перерахування до бюджету податків, страхових внесків до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, а також заборгованостей перед Фондом із сплати капіталізованих платежів з 01.01.2017 здійснюється бухгалтерією Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради.

Згідно з рішенням Дніпропетровської міської ради від 20.10.2016 № 33/15, Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради підпорядковані, зокрема, Комунальний заклад освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 226 комбінованого типу» та Комунальний заклад освіти «Спеціалізована середня загальноосвітня школа № 9 з поглибленим вивченням англійської мови».

Рішенням Дніпропетровської міської ради від 20.10.2015 № 40/15 затверджено Положення про Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради згідно з яким Департамент здійснює управління підпорядкованими підприємствами, установами, організаціями та закладами освіти, культури, фізичної культури і спорту, організовує їх матеріально-технічне та фінансове забезпечення. Згідно з п. 2.8 Положення, Департамент з питань бухгалтерського обліку та звітності здійснює проведення фінансування, веде облік і складає звітності використання коштів та подає відповідні звіти.

У матеріалах справи наявний лист № 490 від 20.04.2010 відділу освіти Кіровської районної у місті Дніпропетровську ради, відповідно до якого заклади освіти не є самостійними юридичними особами, а є структурними підрозділами відділу освіти.

Згідно з рішенням Центральної районної у місті Дніпро ради від 28.10.2016 року № 2/7, вирішено припинити шляхом ліквідації відділ освіти Центральної районної у місті Дніпрі ради.

Відділ освіти Центральної районної у місті Дніпро ради листом від 01.11.2016 № 1/10-985 повідомило відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпро про те, що відділ припиняє роботу з 01.01.2017 як юридична особа шляхом ліквідації.

Згідно з рішенням Дніпропетровської міської ради від 20.10.2016 року № 24/15 передано з 01.01.2017 з балансу відділів освіти районних у місті рад на баланс департаменту гуманітарної політики основні засоби, нематеріальні активи та запаси і внести відповідні зміни до бухгалтерського обліку.

Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпро Дніпропетровської області згідно з наказом виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України від 27.07.2017 року № 70-ос реорганізовано, належним позивачем є Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області в особі Правобережного відділення міста Дніпро.

ПОЗИЦІЯ ВЕРХОВНОГО СУДУ

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у межах доводів касаційної скарги перевірив постановлені у цій справі судові рішення, обговорив доводи касаційної скарги і дійшов висновку про таке.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові, фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров`я визначаються Законом України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 23 вересня 1999 року № 1105-XIV (далі - Закон № 1105-XIV).

Відповідно до частин першої та другої статті 4 Закону № 1105-XIV Фонд соціального страхування України є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та медичним страхуванням, провадить акумуляцію страхових внесків, контроль за використанням коштів, забезпечує фінансування виплат за цими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування та здійснює інші функції згідно із затвердженим статутом.

Фонд є некомерційною самоврядною організацією, що діє на підставі статуту, який затверджується його правлінням.

Положення статті 11 Закону № 1105-XIV визначають джерела формування коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків, зокрема, страхові внески страхувальників та застрахованих осіб; капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року № 765 затверджено Порядок капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов`язань суб`єкта підприємницької діяльності - банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров`ю (далі - Порядок № 765).

Пунктом 1 Порядку № 765 встановлено, що відповідно до цього Порядку здійснюється капіталізація платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов`язань суб`єкта підприємницької діяльності - банкрута відшкодувати шкоду, заподіяну життю і здоров`ю громадян, у тому числі застрахованих у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань.

Разом з тим, як встановлено судами попередніх інстанцій, ліквідація відділу освіти не пов`язана з його банкрутством, а зумовлена тим, що рішенням Дніпропетровської міської ради від 20 жовтня 2016 року № 24/15 передано з 01 січня 2017 року з балансу відділів освіти районних у місті рад на баланс Департаменту гуманітарної політики основні засоби, нематеріальні активи та запаси і внесено відповідні зміни до бухгалтерського обліку. Відтак, ліквідація відділу освіти здійснюється внаслідок втрати повноважень у зв`язку з їх передачею Департаменту гуманітарної політики.

На цій підставі колегія суддів погоджується з висновком суду апеляційної інстанції про те, що Порядок № 765 не може бути застосований до спірних правовідносин.

Відповідно до частини другої статті 1 Закону № 1105-XIV терміни «застрахована особа», «страхувальники» та «роботодавці» вживаються у цьому Законі у значеннях, наведених у Законі України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування».

Так, пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» передбачено, що страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до цього Закону зобов`язані сплачувати єдиний внесок.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» до роботодавців віднесено підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

З аналізу наведеної правової норми вбачається, що страхувальником у розумінні Закону № 1105-XIV є всі види юридичних осіб, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які, зокрема, використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах та мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Як встановлено судами попередніх інстанцій, особи, що знаходяться на обліку Фонду, як застраховані особи, перебували у трудових відносинах із навчальними закладами, балансоутримувачем яких був відділ освіти, що ліквідується.

При цьому, рішенням Дніпропетровської міської ради від 20 жовтня 2016 року № 33/15 у підпорядкування Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради з 01 січня 2017 року перейшли навчальні заклади, зокрема, й ті, у яких працювали застраховані особи.

Рішенням Дніпропетровської міської ради від 20 жовтня 2015 року № 40/15 затверджено положення про Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради, згідно якого Департамент здійснює управління підпорядкованими підприємствами, установами, організаціями та закладами освіти, культури, фізичної культури і спорту, організовує їх матеріально-технічне та фінансове забезпечення.

Особливості здійснення управління та фінансово-господарської діяльності навчальних закладів визначається, зокрема, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про освіту».

Пунктом 1 частини першої статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема, повноваження у сфері управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.

Відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про освіту» в Україні для управління освітою створюються система державних органів управління і органи громадського самоврядування.

Згідно з положеннями частини другої статті 14 Закону України «Про освіту» місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування створюються відповідні органи управління освітою, діяльність яких спрямовується, зокрема, на управління навчальними закладами, що є комунальною власністю.

Місцеві органи управління освітою у здійсненні своїх повноважень підпорядковані місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування та відповідним державним органам управління освітою.

Статтями 61 та 63 Закону України «Про освіту» встановлено, що фінансування державних навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти здійснюється за рахунок коштів відповідних бюджетів, коштів галузей народного господарства, державних підприємств і організацій, а також додаткових джерел фінансування.

Матеріально-технічна база навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інші цінності. Майно навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених чинним законодавством.

З огляду на наведене, колегія суддів доходить до висновку про те, що у своїй діяльності комунальні некомерційні підприємства та установи не наділенні повною самостійною відповідальністю у відносинах з третіми особами, а така відповідальність субсидіарно покладається на органи місцевого самоврядування, у віданні яких перебувають відповідні підприємства або установи.

Даний висновок узгоджується з правовою позицією, що міститься у постанові Великої Палати Верховного Суду від 04 вересня 2018 року у справі № 5023/4388/12.

Відтак, передання до балансу Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради закладів освіти, що перебували до цього на балансі відповідача, є підставою вважати твердження Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України про ліквідацію страхувальника такими, що не відповідають встановленим обставинам справи та вимогам закону, оскільки джерелами покриття страхових виплат є в основному кошти місцевого бюджету.

Колегія суддів також враховує, що листом від 08 лютого 2017 року № 772 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради повідомив відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпро Дніпропетровської області про те, що з 01 січня 2017 року перерахування страхових платежів здійснюється централізованою бухгалтерією Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 31 січня 2019 року у справі № 804/1315/17.

З огляду на вищезазначене, колегія суддів погоджується з висновком апеляційного суду про те, що ліквідація відділу освіти Центральної районної у місті Дніпрі ради не є підставою для капіталізації страхових платежів для подальшої їх виплати потерпілим, оскільки його функції зі сплати страхових внесків перейшли до Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради.

Враховуючи наведене, Суд визнає, що суд апеляційної інстанції не допустив неправильного застосування норм матеріального права чи порушень норм процесуального права при ухваленні судового рішення, внаслідок чого касаційну скаргу слід залишити без задоволення, а постанову суду апеляційної інстанції - без змін.

Керуючись статтями 341, 343, 349, 350, 355, 356, 359 Кодексу адміністративного судочинства України, Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, -

постановив:

Касаційну скаргу Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області в особі Правобережного відділення м. Дніпро залишити без задоволення, а постанову Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 10 жовтня 2017 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною і оскарженню не підлягає.

Головуючий Л.В. Тацій

Судді : А.І. Рибачук

С.Г. Стеценко

Джерело: ЄДРСР 87238473
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку