open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 420/404/19
Моніторити
Ухвала суду /27.01.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Рішення /27.01.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.12.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /06.12.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /13.11.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.08.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Постанова /03.07.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.06.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.06.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /08.05.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /24.04.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /03.04.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.04.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /20.03.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Постанова /11.03.2019/ Новопсковський районний суд Луганської області Ухвала суду /25.01.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /25.01.2019/ Одеський окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 420/404/19
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /27.01.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Рішення /27.01.2020/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.12.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /06.12.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /13.11.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.08.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Постанова /03.07.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.06.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.06.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Постанова /08.05.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /24.04.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /03.04.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.04.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /01.04.2019/ П'ятий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /20.03.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Постанова /11.03.2019/ Новопсковський районний суд Луганської області Ухвала суду /25.01.2019/ Одеський окружний адміністративний суд Ухвала суду /25.01.2019/ Одеський окружний адміністративний суд

Справа № 420/404/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 січня 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Харченко Ю.В. розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Дачного кооперативу "Комунстрой-1", ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивачів Громадської організації "Пляжі Затоки" до Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Державної екологічної інспекції в Одеській області про визнання протиправним та скасування Рішення від 11.10.2018року №823 "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території", яким затверджено проект містобудівної документації - проект детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем,-

ВСТАНОВИВ:

Дачний кооператив "Комунстрой-1", ОСОБА_1 , ОСОБА_2 звернулись до Одеського окружного адміністративного суду з позовом, у якому просять суд визнати протиправним та скасувати Рішення Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради від 11.10.2018року №823 "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території", яким затверджено проект містобудівної документації - проект детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що затверджений детальний план території передбачає зміну цільового призначення земельних ділянок та розміщення індивідуальної дачної забудови на території суміжній з земельними ділянками, які перебувають у користуванні Дачного кооперативу "Комунстрой-1", а також у власності ОСОБА_1 , ОСОБА_2 . Позивачі вважають, що спірним Рішенням Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради від 11.10.2018року №823 порушуються їхні права на безпечне для життя і здоров`я довкілля та умови проживання, адже затвердженим ДПТ передбачається часткове знищення водних об`єктів, територій зелених зон, зміну існуючого правового режиму прибережних зон, з метою розміщення на даній території індивідуальної дачної забудови, що суперечить вимогам діючого законодавства та Генеральному плану смт.Затока. Також, на думку позивачів, оскаржуване Рішення від 11.10.2018року №823 Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міськради прийнято за відсутності проведення належної процедури громадських слухань, що унеможливило позивачів надати свої пропозиції та зауваження щодо зазначеного проекту детального плану території, чим порушено передбачене законом право позивачів на участь у прийнятті рішення щодо погодження планування територій. Крім того, Затоківська селищна рада Білгород-Дністровської міськради має офіційний веб-сайт (http://zatoka-sovet.com/), та зобов`язана була розмістити проект містобудівної документації - проект детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ «Перлина» обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем на своєму веб-сайті, однак даної законодавчої вимоги органом місцевого самоврядування виконано не було, у зв`язку з чим проект детального плану території не доведено до громадськості, що є грубим порушенням прав громадян на доступ до публічної інформації, та права громадян щодо врахування їх інтересів при розробленні містобудівної документації. 27.09.2018р. Затоківським селищним головою в друкованому засобі масової інформації «Торнадо» опубліковано оголошення про початок громадських слухань, де вказано, що ознайомитися з текстовими та графічними матеріалами детального плану території розміщення індивідуальної дачної забудови, зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення, а також об`єктів громадського та оздоровчого призначення у смт.Затока м.Білгород-Дністровський Одеської області в межах кварталів: по АДРЕСА_15 до Чорного моря по бульвару Золотий беріг (від ОК ДТ «Перлина до чорного моря), та подати пропозиції громадськості можливо до 08.10.2018р. Однак, зазначене, не було реалізовано, так як текстові та графічні матеріали проекту детального плану фактично оприлюднено лише 08.10.2018р., тобто в день закінчення прийняття пропозицій громадськості стосовно даної містобудівної документації. Також, розроблений та затверджений детальний план території від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ «Перлина» обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем суперечить Генеральному плану смт.Затока, та порушує норми діючого законодавства. Зокрема, вбачається розбіжність затвердженого детального плану території з Генеральним планом смт.Затока в частині зменшення фактичного розміру Затоківського озера №1, та як наслідок зменшення ширини прибережної захисної смуги озера в ДПТ з 50 метрів до 25 метрів. Крім того, вбачається розбіжність фактичної площі Затоківського озера №2 зазначеної в ДПТ з площею зазначеної Генеральним планом смт.Затока в частині зменшення ширини його прибережної захисної смуги. Детальним планом території передбачено розміщення дачної забудови на території, на якій відповідно до Генерального плану смт.Затока розташовано водні об`єкти, а саме ставки №1 та №2. Детальним планом території передбачено розміщення дачної забудови на території, яка відповідно до Генерального плану смт.Затока визначається як територія зелених насаджень. Також, приймаючи спірне Рішення від 11.10.2018року №823 Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міськради не взято до уваги те, що у висновку щодо погодження розміщення об`єктів архітектури, наданого Управлінням містобудування та архітектури Білгород-Дністровської міської ради від 19.07.2018року №110 зазначено, що Управління містобудування та архітектури Білгород-Дністровської міської ради погоджує Проект детального плану та розміщення об`єктів архітектури - індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока із Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ «Перлина» обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем за певних умов, а саме: отримання в подальшому вихідних даних на проектування; проведення комплексу робіт по інженерному захисту територій; проведення громадських слухань щодо врахування інтересів громадськості під час розробки детального плану території. У висновку Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації від 09.10.2018р. №6765/05-10/4480 зазначено, що за результатом розгляду детального плану території розміщення дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока із Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ «Перлина» обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем Департамент вважає за можливе рекомендувати його до погодження при дотриманні вимог, а саме: реалізацію планувальних рішень, визначених детальним планом території (у тому числі щодо визначення прибережної захисної смуги вздовж Чорного моря) можливо здійснювати лише після затвердження в установленому порядку проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель водного фонду та водоохоронної зони Чорного моря на території смт.Затока м.Білгород-Дністровський Одеської області; Земельного кодексу України; Водного кодексу України; Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; Закону України «Про основи містобудування»; Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»; Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про рослинний світ»; Закону України «Про тваринний світ»; Закону України «Про охорону земель»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; Постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011р. №555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час оброблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» (щодо врахування громадських та приватних інтересів під час планування та забудови території).

Відповідач - Затоківська селищна рада Білгород-Дністровської міськради з позовними вимогами не погоджується, та вважає їх необґрунтованими з підстав, викладених у письмовому відзиві на адміністративний позов (від 27.02.2019р. вхід.№ЕП/1545/19), наголошуючи, зокрема, що позивачами не доведено, та не обґрунтовано наявнысть порушеного прав, котрі підлягають захисту в судовому порядку. Також, відповідач зазначає, що на виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», Рішення від 11.10.2018року №823 "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території", та документацію, яка передувала прийняттю органом місцевого самоврядування означеного рішення, Затоківською селищною радою оприлюднено на офіційному сайті ради (http://zatoka-sovet.com.), та в приміщенні самої селищної ради на спеціально відведених інформаційних стендах. Зокрема, оголошення про початок проведення процедури громадських слухань для врахування пропозицій громадськості у проектах містобудівних документацій розміщено на дошці оголошень, на офіційному сайті ради, а також 27.09.2018р. опубліковано в районній газеті «Торнадо», у якому зазначено, що ознайомитись з текстовими та графічними матеріалами детальних планів територій, враховуючи їх великий об`єм, можливо в приміщенні Затоківської селищної ради за адресою: 67772, Одеська обл., Білгород-Дністровська міськрада, смт.Затока, вул.Приморська,2. 08 жовтня 2018року в приміщенні Затоківської селищної ради в присутності громадськості з розробниками проектів детальних планів території проведено обговорення з їх презентацією. На даному обговоренні кожен мав можливість усно заявити свої пропозиції та зауваження щодо детального плану території, поспілкуватися та задати будь-які питання представникам розробника документації. Усі зауваження в установленому порядку реєструються в протоколі даних громадських обговорень. Проте, оскільки, жодних питань та зауважень не надходило, то протоколи обговорення не оформлялись, адже до протоколу в обов`язковому порядку вносяться виключно пропозиції (зауваження). 11 листопада 2018року в газеті «Торнадо» Затоківською селищною радою опубліковано оголошення про завершення громадських слухань. Також, відповідач наголошує, що детальний план території розроблено особою, якою в установленому законом порядку, отримано право на проведення даного виду робіт. Що стосується зменшення розмірів Затоківських озер №1, та №2, відповідач наголошує, що там заплановано пляжу зону, рятувальні вежі.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 25.01.2019р. прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито загальне позовне провадження у справі №420/404/19 за позовом Дачного кооперативу "Комунстрой-1", ОСОБА_1 , ОСОБА_2 до Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Державної екологічної інспекції в Одеській області про визнання протиправним та скасування Рішення від 11.10.2018року №823 "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території", яким затверджено проект містобудівної документації - проект детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем.

Ухвалою суду від 20.03.2019р., з урахуванням приписів ч.2 ст.49 КАС України, до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивачів залучено Громадську організацію "Пляжі Затоки".

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 18.12.2019р., з урахуванням приписів п.3 ч.2 ст.183 КАС України, закрито підготовче провадження, та призначено справу до судового розгляду по суті.

Враховуючи наявність передбачених приписами ч.9 ст.205 КАС України, підстав, та зважаючи на відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, розгляд даної адміністративної справи здійснюється в порядку письмового провадження.

Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в сукупності та системно проаналізувавши приписи чинного законодавства, суд встановив наступне.

Як встановлено судом, та вбачається з матеріалів справи, відповідно до ст.ст.25, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст.8, 10, 16, 19, 20, 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст.ст.12, 21 Закону України «Про основи містобудування», з урахуванням Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 16.11.2011р. №290, Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011р. №555, Витягу з протоколу №21 від 09.10.2018р. засідання архітектурно-містобудівної ради, Висновку щодо погодження розміщення об`єктів архітектури наданого Управлінням містобудування та архітектури Білгород-Дністровської міської ради від 19.07.2018р. №110, Висновку Управління культури, національностей, релігії та охорони об`єктів культурної спадщини Одеської обласної державної адміністрації від 08.10.2018р. №0112/2393 сп, Висновку ГУ ДСНС України в Одеській області від 09.10.2018р. №03/4820/09, Висновку Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації від 09.10.2018р. №6765/05-10/4480, Протоколу засідання постійної депутатської комісії Затоківської селищної ради з питань земельних відносин, будівництва, екологічної безпеки, торгівлі та побуту від 10.10.2018р. №2, Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міської ради Одеської області 11.10.2018р. прийнято Рішення "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території" №823, пунктом 1 якого затверджено проект містобудівної документації, розроблений згідно із пунктом 1.1 рішення Затоківської селищної ради від 05 квітня 2018 року №549 «Про надання дозволу на розроблення проектів містобудівної документації - детальних планів території в межах смт.Затока м.Білгород-Дністровського Одеської області, а саме - детального плану території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення у смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем.

Не погодившись з означеним Рішенням Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міської ради Одеської області від 11.10.2018року №823 "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території", позивачі звернулись до Одеського окружного адміністративного суду з даною позовною заявою.

Так, на думку суду, позовні вимоги Дачного кооперативу "Комунстрой-1", ОСОБА_1 , ОСОБА_2 про визнання протиправним та скасування Рішення Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради від 11.10.2018року №823 "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території", яким затверджено проект містобудівної документації - проект детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем, є обґрунтованими, правомірними, та такими, що підлягають задоволенню, з урахуванням наступного.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В силу ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Зокрема, як встановлено судом, та вбачається з наявних у матеріалах справи документів, 30.10.2003р. рішенням Виконавчого комітету Затоківської селищної ради №538 затверджено Статут Дачного кооперативу "Комунстрой-1", відповідно до п.п.1.1, 1.9 якого Дачний кооператив "Комунстрой-1" - добровільне об`єднання громадян для участі у спільній виробничій діяльності, організації колективного саду та будівництва дачних будинків на земельній ділянці, наданій у постійне користування рішеннями виконкому Білгород-Дністровської міської ради народних депутатів №50 від 21.07.1978р., №416 від 18.05.1979р., №601 від 20.07.1979р., №1115 від 30.11.1979р., загальною площею 3,9га. Юридичною адресою та місцезнаходженням Кооперативу є: Україна, 67773, Одеська область, смт.Затока, м.Білгород-Дністровський, Лиманський курортний район.

Судом з`ясовано, що ОСОБА_1 на праві приватної власності належить земельна ділянка, котра розташована за адресою: АДРЕСА_1, що підтверджується наявними у матеріалах справи Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 26.12.2017р. №109084319, Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта від 15.01.2019р. №152693067.

З матеріалів справи також вбачається, що ОСОБА_2 на праві приватної власності належить земельна ділянка, та садовий будинок, розташований за адресою: АДРЕСА_2, що підтверджується наявними у матеріалах справи Державним актом на право власності на земельну ділянку серії ЯА №850149, Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта від 15.01.2019р. №152691724.

Відповідно до статті 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.

Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Пунктом 2 частини 1 статті 5 КАС України передбачено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Конституційний Суд України неодноразово розглядав питання тлумачення ч.2 ст.55 Конституції України (п.1 резолютивної частини Рішення №6-зп від 25 листопада 1997року; п.1 резолютивної частини Рішення №9-зп від 25 грудня 1997року; та п.1 резолютивної частини Рішення №19-рп/2011 від 14 грудня 2011року).

Так, у рішенні №19-рп/2011 від 14 грудня 2011року Конституційним Судом України констатовано, що права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст спрямованість діяльності держави (ч.2 ст.3 Конституції України). Для здійснення такої діяльності органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові і службові особи наділені публічною владою, тобто мають реальну можливість на підставі повноважень, встановлених Конституцією і законами України, приймати рішення чи вчиняти певні дії.

Отже, системне тлумачення ст.55 Конституції України дає змогу дійти висновку, що частина 2 статті 55 Конституції України гарантує «кожному» захист «своїх прав», які були порушені органами державної влади, місцевого самоврядування, посадовими і службовими особами. Саме в такому значенні сформульовано ч.3, 5 та 6 ст.55 Конституції України.

Так, судом встановлено, та вбачається зі змісту позовної заяви, що оскаржуваним Рішенням Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради від 11.10.2018року №823 "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території" порушуються права позивачів - Дачного кооперативу "Комунстрой-1", ОСОБА_1 , ОСОБА_2 на безпечне для життя і здоров`я довкілля, та умови проживання, адже затвердженим детальним планом території передбачено зміни, котрі стосуються їх прав, свобод, та охоронюваних законом інтересів як власників земельних ділянок, та мешканців смт.Затока.

Дачний кооператив "Комунстрой-1", на думку суду, також є належним позивачем у справі, оскільки, звернувся до суду за захистом прав, свобод, та охоронюваних законом інтересів, зокрема, членів кооперативу, місцезнаходженням котрого є: Україна, 67773, Одеська область, смт.Затока, м.Білгород-Дністровський, Лиманський курортний район.

Так, 13 жовтня 2018р. на засіданні Загальних зборів Дачного кооперативу "Комунстрой-1" вирішено надати Кооперативу повноваження на звернення до суду за захистом прав та законних інтересів членів кооперативу, у зв`язку з тим, що Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міськради прийнято рішення від 11.10.2018р. №823, 824, 825 «Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території», що підтверджується наявним у матеріалах справи Протоколом Загальних зборів Дачного кооперативу "Комунстрой-1" від 13.10.2018р. №10/1.

Таким чином, беручи до уваги вищевикладене, а також те, що Рішенням Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради від 11.10.2018року №823 "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території", на думку позивачів, порушено їхні права, свободи, та охоронювані законом інтереси, суд дійшов висновку щодо наявності законодавчо передбачених підстав для ініціювання звернення до суду з даним адміністративним позовом, у зв`язку з чим судом відхиляються, та не приймаються до уваги посилання відповідача на відсутність порушеного права позивачів, котре підлягає захисту в судовому порядку.

Також, судом з`ясовано, що відповідно до ст.ст.25, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст.8, 10, 16, 19, 20, 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст.ст.12, 21 Закону України «Про основи містобудування», з урахуванням Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 16.11.2011року №290, та Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011року №555, Протоколу засідання постійної комісії з питань земельних відносин, будівництву та екологічній безпеці Затоківської селищної ради від 05.03.2018року №2, Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міської ради Одеської області прийнято Рішення «Про надання дозволу на розроблення проектів містобудівної документації - детальних планів території в межах смт.Затока м.Білгород-Дністровського Одеської області» №549 від 05.04.2018р., пунктами 1-3 якого надано дозвіл на розроблення проектів містобудівної документації - детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт.Затока на території Лиманського району, в межах наступних територій: від межі смт.Затока із Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ «Перлина» обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем; по АДРЕСА_8 до Чорного моря; по АДРЕСА_9 до Чорного моря; по АДРЕСА_10 - до АДРЕСА_11, обмеженої землями Укрзалізниці та Чорним морем; від СТ "Янтарная гроздь" (ділянки НОМЕР_3 - НОМЕР_4) до Дністровського лиману; по АДРЕСА_12, обмеженої землями кемпінг «Кароліно» та Автодорогою Р 70. Надано дозвіл на розроблення проекту містобудівної документації - детального плану території розміщення індивідуальної дачної забудови, зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт Затока на території Сонячного району, в межах наступної території: по АДРЕСА_13 обмеженої землями Укрзалізниці та Чорним морем. Надано дозвіл на розроблення проектів містобудівної документації -детальних планів території розміщення земельних ділянок для будівництва та обслуговування жилих будинків, господарських будівель і гаражного будівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт.Затока на території Центрального району, в межах наступних територій: уздовж Дністровського лиману від земельної ділянки по АДРЕСА_14, до земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_3: уздовж Дністровського лиману від земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_3 до земельної ділянки по АДРЕСА_4 .

З матеріалів справи також вбачається, що 26.04.2018р. Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міської ради Одеської області прийнято Рішення «Про надання дозволу та заключенню договорів на розроблення проектів містобудівної документації - детальних планів території в межах смт Затока м.Білгород-Дністровського Одеської області» №281, пунктами 1-3 котрого надано дозвіл на розроблення проектів містобудівної документації - детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт.Затока на території Лиманського району, в межах наступних територій: від межі смт.Затока із Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ «Перлина» обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем; по АДРЕСА_8 до Чорного моря; по АДРЕСА_9 до Чорного моря; по АДРЕСА_10 - до АДРЕСА_11, обмеженої землями Укрзалізниці та Чорним морем; від СТ "Янтарная гроздь" (ділянки НОМЕР_3 - НОМЕР_4) до Дністровського лиману; по АДРЕСА_12, обмеженої землями кемпінг «Кароліно» та Автодорогою Р 70. Надано дозвіл на розроблення проекту містобудівної документації - детального плану території розміщення індивідуальної дачної забудови, зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт Затока на території Сонячного району, в межах наступної території: по АДРЕСА_13 обмеженої землями Укрзалізниці та Чорним морем. Надано дозвіл на розроблення проектів містобудівної документації - детальних планів території розміщення земельних ділянок для будівництва та обслуговування жилих будинків, господарських будівель і гаражного будівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт.Затока на території Центрального району, в межах наступних територій: уздовж Дністровського лиману від земельної ділянки по АДРЕСА_14, до земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_3: уздовж Дністровського лиману від земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_3 до земельної ділянки по АДРЕСА_4 .

27.06.2018р. Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міської ради Одеської області прийнято Рішення «Про внесення змін щодо надання дозволу та заключенню договорів на розроблення проектів містобудівної документації детальних планів території в межах смт Затока м.Білгород-Дністровського Одеської області» №314, підпунктом 4.1 якого розробником проектів містобудівної документації - детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення, визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурне бюро «Аркадія».

Судом встановлено, що 17.07.2018р. між Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міської ради Одеської області (Замовник) та ТОВ «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «АРКАДІЯ» (Виконавець) укладено Договір №352, відповідно до п.1.1 якого на підставі рішення Затоківської селищної ради Замовник доручає, а Виконавець зобов`язується виконати в межах завдання на проектування, наданого Замовником, проектно-планувальні роботи, які відповідають КВЕДу Класу 71.11 - Діяльність у сфері архітектури, а саме: «Розроблення проекту містобудівної документації - детального плану території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока із Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем».

Як з`ясовано судом, ТОВ «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «АРКАДІЯ» розроблено проект містобудівної документації - детального плану території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока із Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем, та передано до Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради для проведення громадських слухань.

Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначено Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21 травня 1997року №280/97-ВР (зі змінами та доповненнями) відповідно до ч.2 ст.2 якого місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Відповідно до ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймаються на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.

Детальний план території розробляється у відповідності до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року № 3038-VI, статтею 19 якого визначено, що детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" громадським слуханням підлягають розроблені в установленому порядку проекти містобудівної документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій. Затвердження на місцевому рівні містобудівної документації, зазначеної у частині першій цієї статті, без проведення громадського обговорення проектів такої документації забороняється.

Згідно з ч.3 ст.21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" замовники містобудівної документації зобов`язані забезпечити: оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічними наслідками та наслідками для довкілля, у тому числі для здоров`я населення; оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, пояснювальної записки, розділу "Охорона навколишнього природного середовища" або звіту про стратегічну екологічну оцінку на своїх офіційних веб-сайтах, а також вільний доступ до такої інформації громадськості; реєстрацію, розгляд та врахування пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні; проведення громадських слухань щодо проектів містобудівної документації на місцевому рівні; узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками містобудівної документації на місцевому рівні через погоджувальну комісію; оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні.

Механізм проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні: генеральних планів населених пунктів, планів зонування та детальних планів територій, визначено Порядком проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011р. №555 (зі змінами та доповненнями), відповідно до п.4 якого виконавчі органи сільських, селищних, міських рад оприлюднюють у двотижневий строк прийняті органами місцевого самоврядування рішення щодо розроблення проектів містобудівної документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.

Оприлюднення розроблених в установленому законодавством порядку проектів містобудівної документації здійснюється не пізніш як у місячний строк з дня їх подання розробником до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради шляхом розміщення матеріалів (планшетів, макетів) у визначеному органом місцевого самоврядування місці та інформування громадян через розповсюдження брошур і повідомлень, засоби масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення інформації на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.

Відповідно до п.5 Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011р. №555 повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації має містити: інформацію про мету, склад та зміст містобудівної документації, викладену у скороченій та доступній для широкої громадськості формі; основні техніко-економічні показники, зокрема графічні матеріали, що відображають зміст містобудівної документації; відомості про замовника та розробника проектів містобудівної документації та підстави для їх розроблення; інформацію про місце і строки ознайомлення з проектом містобудівної документації; інформацію про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій; відомості про строк подання і строк завершення розгляду пропозицій; інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів (презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми, публічні конференції тощо).

Із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, що громадські слухання відбуваються з метою врахування громадських інтересів при розробленні містобудівної документації, та вважаються належно організованими за наступних умов: оприлюднення розроблених проектів містобудівної документації і доступ громадськості до зазначеної інформації; оприлюднення інформації про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у відповідному проекті із вказівкою на строк для подання таких пропозицій особами, які мають право на подання пропозицій до проектів містобудівної документації; безпосереднє подання пропозицій громадськості до відповідного органу місцевого самоврядування; утворення погоджувальної комісії у разі необхідності та, відповідно, оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації.

Так, як встановлено судом, та вбачається з наявних у матеріалах справи документів, 27.09.2018р. Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міськради у друкованому засобі масової інформації «Торнадо» (випуск №39 (1185)) опубліковано оголошення про початок громадських слухань, у якому зазначено, що ознайомитися з текстовими та графічними матеріалами детального плану території розміщення індивідуальної дачної забудови, зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення, а також об`єктів громадського та оздоровчого призначення у смт.Затока м.Білгород-Дністровський Одеської області в межах кварталів: по АДРЕСА_15 до Чорного моря по бульвару Золотий беріг (від ОК ДТ «Перлина до чорного моря), та подати пропозиції громадськості можливо до 08.10.2018р.

Крім того, на офіційному веб-сайті Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради, зокрема, http://zatoka-sovet.com/, 27.09.2019р. було розміщено Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації - проекті детального плану території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока із Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем.

Водночас, будь-яких інших доказів на підтвердження виконання Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міськради вимог Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011р. №555 щодо оприлюднення розроблених в установленому законодавством порядку проектів містобудівної документації не пізніш як у місячний строк з дня їх подання розробником до виконавчого органу селищної ради шляхом розміщення матеріалів (планшетів, макетів) у визначеному органом місцевого самоврядування місці, відповідачем суду не надано.

Відповідно до ст.9 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» кожний громадянин України має право на участь в обговоренні та внесення пропозицій до проектів нормативно-правових актів, матеріалів щодо розміщення, будівництва і реконструкції об`єктів, які можуть негативно впливати на стан навколишнього природного середовища, внесення пропозицій до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, юридичних осіб, що беруть участь в прийнятті рішень з цих питань.

Згідно з частиною 2 статті 6 Орхуської конвенції, ратифікованої Законом України від 06.07.1999року №832-ХІV (832-14), котра набрала чинності в Україні 30.10.2001року, зацікавлена громадськість адекватно, своєчасно та ефективно одержує інформацію залежно від обставин шляхом публічного повідомлення або в індивідуальному порядку на початковому етапі процедури прийняття рішень з питань, що стосуються навколишнього середовища, серед іншого, про: а) запропонований вид діяльності та заявку, за якою буде прийматися рішення; б) характер можливих рішень або проект рішення; в) державний орган, відповідальний за прийняття рішення; г) передбачувану процедуру, включаючи те, яким чином і коли така інформація може бути надана: про початок виконання процедури; про можливості для участі громадськості; про час і місце будь-якого запланованого громадського слухання; про наявність державного органу, в якому можна отримати відповідну інформацію, та про те, куди відповідну інформацію було передано на розгляд громадськості; про наявність відповідного державного органу або будь-якого іншого офіційного органу до якого можуть надсилатися зауваження чи запитання, та про строки подання зауважень і запитань; про те, яка екологічна інформація, що стосується запропонованого виду діяльності, є в наявності; і з охоплення даного виду діяльності національною або транскордонною процедурою оцінки впливу на навколишнє середовище.

Таким чином, з урахуванням наведеного, судом встановлено, Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міськради не виконано вимоги Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011р. №555, в частині щодо оприлюднення розроблених в установленому законодавством порядку проектів містобудівної документації не пізніш як у місячний строк з дня їх подання розробником до виконавчого органу селищної ради шляхом розміщення матеріалів (планшетів, макетів) у визначеному органом місцевого самоврядування місці.

При цьому, судом приймаються до уваги викладені у адміністративному позові твердження позивачів - Дачного кооперативу "Комунстрой-1", ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , що текстові та графічні матеріали проекту детального плану оприлюднено лише 08.10.2018р., тобто в день закінчення прийняття пропозицій громадськості стосовно даної містобудівної документації, оскільки жодних доказів, які б спростовували означене, органом місцевого самоврядування на виконання вимог ч.2 ст.77 КАС України до суду не надано.

Зокрема, судом з`ясовано, що мешканці смт.Затока неодноразово звертались до Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради із колективними зверненнями про усунення порушень у проведенні громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, що підтверджується наявними у матеріалах справи відповідними колективними зверненнями від 08.10.2018р.

Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, судом встановлено, що Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міськради порушено законодавчо встановлені терміни оприлюднення розроблених в установленому законодавством порядку проектів містобудівної документації, що, у свою чергу, фактично позбавило громаду права на своєчасне ознайомлення з текстовими і графічними матеріалами такого проекту, та своєчасне внесення ними своїх пропозицій та зауважень.

Відповідно до п.2 ч.1 ст.1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту.

Згідно зі статтею 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.

Частиною 2 статі 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено, що генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Відповідно до п.3 ч.1 ст.1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Згідно з ч.1 ст.19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.

Відповідно до п.4.1 ДБН України «Склад та зміст детального плану території» ДБН Б. 1.1-14:2012 детальний план розробляється з метою уточнення у більш крупному масштабі положень генерального плану населеного пункту, схеми планування території району.

Отже, із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, що детальний план території є видом містобудівної документації, положення якого мають узгоджуватися з генеральним планом населеного пункту, деталізувати положення останнього та не суперечити йому.

Генеральний план є найважливішим документом у сфері містобудування і за своїм змістом визначає допустимі види забудови територій, забезпечення охорони навколишнього середовища, збереження культурної спадщини, виділення територій для розміщення житла тощо. Всі наміри забудови земельних ділянок повинні узгоджуватись з Генеральним планом населеного пункту, який є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, а детальний план території розробляється виключно на підставі генерального плану, та не може суперечити йому.

Натомість, судом з`ясовано, що затверджений спірним Рішенням Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради від 11.10.2018року №823 "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території" проект містобудівної документації - проект детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем не відповідає Генеральному плану смт.Затока.

Зокрема, судом встановлено наявність розбіжностей затвердженого детального плану території з Генеральним планом смт.Затока, котрі полягають у зменшенні фактичного розміру Затоківського озера №1, та як наслідок зменшення ширини прибережної захисної смуги озера в детальному плані території з 50 метрів до 25 метрів.

Згідно зі статтею 87 Водного кодексу України для створення сприятливого режиму водних об`єктів, попередження їх забруднення, засмічення і вичерпання, знищення навколо водних рослин і тварин, а також зменшення коливань стоку вздовж річок, морів та навколо озер, водосховищ і інших водойм встановлюються водоохоронні зони.

Статтею 88 Водного кодексу України передбачено, що з метою охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм в межах водоохоронних зон виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги.

Прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною: для малих річок, струмків і потічків, а також ставків площею менше 3 гектарів - 25 метрів; для середніх річок, водосховищ на них та ставків площею більше 3 гектарів - 50 метрів; для великих річок, водосховищ на них та озер -100 метрів.

Статтею 60 Земельного кодексу України встановлено, що прибережні захисні смуги встановлюються: зокрема для середніх річок, водосховищ на них, водойм, а також ставків площею понад 3 гектари - 50 метрів.

Відповідно до Паспорта Затоківського озера №1, розробленого Державним агентством водних ресурсів Державного регіонального проектно-вишукувального інституту «УКРПІВДЕНДІПРОВОДГОСП», погодженого начальником Одеського обласного управління водних ресурсів Потоп В.І., термін дії якого встановлено з 11.2013р. по 11.2018р. (тобто на момент розробки та затвердження детального плану території паспорт озера був чинним), площу Затоківського озера 31 визначено у розмірі 3,2302 га.

Згідно з п.1.6 Паспорту прибережна захисна смуга озера згідно ст.88 Водного кодексу України має ширину 50м. Об`єкт повністю розташований в межах ПЗС та частково входить до пляжної зони Чорного моря, яка має ширину мінімум 100м. Об`єкт частково розташований в межах пляжної зони прибережної захисної смуги Чорного морі, за межами населених пунктів.

Відповідно до ст.89 Водного кодексу України прибережні захисні смуги є природоохоронною територією з режимом обмеженої господарської діяльності.

У прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островах забороняється: розорювання земель (крім підготовки ґрунту для залуження і залісення), а також садівництво та городництво; зберігання та застосування пестицидів і добрив; влаштування літніх таборів для худоби; будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення, гідрометричних та лінійних), у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів та стоянок автомобілів.

Таким чином, беручи до уваги вищевикладене, а також враховуючи фактичний розмір Затоківського озера №1 (більше 3га, ширина прибережної захисної смуги якого становить 50м), судом встановлено, що Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міськради в порушення вищеозначених законодавчих приписів безпідставно зменшено фактичний розмір Затоківського озера №1, та як наслідок зменшено ширину прибережної захисної смуги озера в детальному плані території з 50 метрів до 25 метрів.

Також, вбачається розбіжність фактичної площі Затоківського озера №2, котра зазначена в детальному плані території, та площею, зазначеною в Генеральному плані смт.Затока, а саме щодо зменшення ширини його прибережної захисної смуги, з метою розміщення більшої кількості об`єктів індивідуальної дачної забудови.

Окреслене, у тому числі, підтверджується наявним у матеріалах справи Висновком експерта за результатами проведення судової земельно-технічної експертизи від 17.09.2019р. №0129.

Відповідно до ст.13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об`єктами права власності Українського народу. Кожний громадянин має право користуватися природними об`єктами права власності народу відповідно до закону. Власність зобов`язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.

Окрім того, детальним планом території передбачено розміщення дачної забудови на території, на якій відповідно до Генерального плану смт.Затока розташовано водні об`єкти, а саме ставки №1 та №2 (назва даних водних об`єктів зазначено умовно, з метою полегшення викладення обставин), тобто детальний план території суперечить Генеральному плану смт.Затока, оскільки передбачає зміну призначення вказаної території, а фактично знищення даних водних об`єктів, шляхом їх засипання, та будівництва на їх місті індивідуальної дачної забудови.

Натомість, як вбачається з приписів статей 1, 3, 5, 86-89 Водного кодексу України, статей 3, 60, 61 Земельного кодексу України, на земельних ділянках водних об`єктів, водоохоронних зон та прибережних захисних смуг, які встановлюються вздовж вказаних об`єктів, забороняється здійснення садівництва та будь-яке будівництво.

Згідно зі ст.95 Водного кодексу України усі води (водні об`єкти) підлягають охороні від забруднення, засмічення, вичерпання та інших дій, які можуть погіршити умови водопостачання, завдавати шкоди здоров`ю людей, спричинити зменшення рибних запасів та інших об`єктів водного промислу, погіршення умов існування диких тварин, зниження родючості земель та інші несприятливі явища внаслідок зміни фізичних і хімічних властивостей вод, зниження їх здатності до природного очищення, порушення гідрологічного і гідрогеологічного режиму вод. Діяльність фізичних та юридичних осіб, що завдає шкоди водам (водним об`єктам), може бути припинена за рішенням суду.

Відповідно до п.(т) ст.5 Протоколу про воду та здоров`я до Конвенції про охорону та використання донних водотоків та міжнародних озер 1992року, ратифікованого Законом України "Про ратифікацію Протоколу про воду та здоров`я до Конвенції про охорону та використання транскордонних водотоків та міжнародних озер 1992року від 03.07.2003року №1066-ІV, фізичним і юридичним особам та закладам державного і приватного сектора, на додаток до їхніх прав і повноважень відносно води, закріплених у приватному та публічному праві, слід сприяти охороні водного середовища та збереженню водних ресурсів.

Також, судом встановлено, що детальним планом території передбачено розміщення дачної забудови на території, яка за Генеральним планом смт.Затока визначається як територія зелених насаджень.

Відповідно до пункту 2.1 розділу 2 Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006року №105, зелені насадження - деревна, чагарникова, квіткова та трав`яна рослинність природного і штучного походження на визначеній території населеного пункту.

Згідно зі статтею 28 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», охороні та відновленню підлягають усі зелені насадження в межах населених пунктів під час проведення будь-якої діяльності, крім зелених насаджень, які висаджені або виросли самосівом в охоронних зонах повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв.

Відповідно до Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006року №1045, видалення зелених насаджень здійснюється у разі: будівництва об`єкта архітектури на підставі документів, визначених частиною першою статті 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; знесення аварійних, сухостійних і фаутних дерев, а також самосійних і порослевих дерев з діаметром кореневої шийки не більш як 5 сантиметрів; ліквідації аварійної ситуації на інженерних мережах населеного пункту; відновлення світлового режиму в житловому приміщенні, що затіняється деревами; проведення ремонтних та експлуатаційних робіт в охоронній зоні повітряних ліній електропередачі, на трансформаторній підстанції і розподільному пункті системи енергопостачання, мережі водо-, теплопостачання та водовідведення, телекомунікаційній і кабельній електромережі;досягнення деревом вікової межі; провадження господарської діяльності на території розсадників з вирощування декоративних дерев та кущів; ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації.

Із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, що вищеозначений перелік підстав за яких можливе видалення зелених насаджень є вичерпним, та розширеному тлумаченню не підлягає.

Отже, з урахуванням наведеного, судом встановлено, що детальним планом території на місці зелених насаджень передбачено будівництво індивідуальної дачної забудови, що не відповідає як діючому Генеральному плану смт.Затоки, так і законодавству про благоустрій населених пунктів.

Крім того, суд вважає за доцільне зазначити, що зелені насадження виконують функцію захисту від несприятливих техногенних та кліматичних чинників, пилозахисну, шумозахисну функції, функцію з очищення повітря, та є об`єкти правової охорони навколишнього природного середовища, у зв`язку з чим їх знищення може призвести до погіршення екологічної ситуації в смт.Затока, а також порушення приписів ст.59 Закону України «Про охорону навколишнього середовища», щодо екологічних вимог при розміщенні і розвитку населених пунктів.

Також, судом з`ясовано, що згідно з Висновком Управління містобудування та архітектури Виконавчого комітету Білгород-Дністровської міської ради щодо погодження розміщення об`єктів архітектури від 19.07.2018р. №110, Управління містобудування та архітектури Виконавчого комітету Білгород-Дністровської міської ради погоджено Проект детального плану та погоджено розміщення об`єктів архітектури - індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт.Затока із Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ «Перлина» обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем за умов: отримання в подальшому вихідних даних на проектування; проведення комплексу робіт по інженерному захисту територій; проведення громадських слухань щодо врахування інтересів громадськості під час розробки детального плану території.

Як зазначено в Листі Управління культури, національностей, релігій та охорони об`єктів культурної спадщини Одеської обласної державної адміністрації від 08.10.2018р. №0112/2393 сп, облдержадміністрація вважає за можливе погодити проект містобудівної документації - детальний план території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення у смт Затока на території Лиманського району від межі смт Затока на території із Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДП «Перлина» обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем, за умови додержання користувачем зазначеної земельної ділянки вимог чинного пам`яткоохоронного законодавства України, державних стандартів, норм і правил, Законів України «Про охорону культурної спадщини», «Про охорону археологічної спадщини», та інших діючих норм і правил у сфері охорони культурної спадщини.

Відповідно до Листа Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області «Про розгляд містобудівної документації» від 09.10.2018р. №03/4820/09, Головне управління ДСНС України в Одеській області не заперечує проти використання проекту містобудівної документації - детальний план території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт Затока на території Лиманського району від межі смт Затока із Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДП «Перлина» обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем, та подальшого його розгляду на засіданні архітектурно-містобудівної ради при умові дотримання у проекті вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, а саме: ДБН В.5-74:2013 «Водопостачання, Зовнішні мережі та споруди», та інших чинних нормативно-правових актів.

За результатами розгляду детального плану території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в межах смт Затока на території Лиманського району, від межі смт Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ «Перлина» обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем, Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації на адресу Управління з питань містобудування та архітектури Одеської обласної державної адміністрації надіслано Лист від 09.10.2018р. №6765/05-10/4480, у якому зазначено, що Департамент вважає за можливе рекомендувати детальний план території до погодження при дотриманні наступних вимог, а саме: реалізацію планувальних рішень, визначених детальним планом території (у тому числі щодо визначеної прибережної захисної смуги вздовж Чорного моря) можливо здійснювати лише після затвердження в установленому порядку проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель водного фонду та водоохоронної зони Чорного моря на території смт Затока м. Білгород-Дністровський Одеської області; Земельного кодексу України; Водного кодексу України; Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; Закону України «Про основи містобудування»; Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»; Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про рослинний світ»; Закону України «Про тваринний світ»; Закону України «Про охорону земель»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; Законів України «Про основи містобудування», «Про регулювання містобудівної діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України віл 25.05.2011р. №555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під нас розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» (щодо врахування громадських і приватних інтересів під час планування і забудови території).

Згідно з Листом Міністерства екології та природних ресурсів України «Про розгляд документації із землеустрою» від 10.10.2018р. №040174, за результатами розгляду Проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель водного фонду та водоохоронної зони Дністровського лиману на території смт.Затока м.Білгород-Дністровський Одеської області, Проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж земель водного фонду та водоохоронної зони Чорного моря на території смт.Затока м.Білгород-Дністровський Одеської області, Мінприроди погоджено Проекти за умов дотримання статей 47, 87, 88, 90 Водного кодексу України, статті 62 Земельного кодексу України, статті 47 Закону України «Про землеустрій», Порядку визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режиму ведення господарської діяльності в них, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.1996року №486, Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012р. №1051, а також урахуванням вимог Генплану.

Таким чином, з урахуванням вищеокресленого, судом встановлено, що проект містобудівної документації - проект детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем, Управлінням містобудування та архітектури Виконавчого комітету Білгород-Дністровської міської ради, Управлінням культури, національностей, релігій та охорони об`єктів культурної спадщини Одеської обласної державної адміністрації, Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області, Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації погоджено за умови дотримання, зазначених у Листах від 19.07.2018р. №110, від 08.10.2018р. №0112/2393 сп, від 09.10.2018р. №03/4820/09, від 09.10.2018р. №6765/05-10/4480, вимог чинного законодавства.

Натомість, як встановлено судом, та зазначено вище, вимоги Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011р. №555, в частині щодо оприлюднення розроблених в установленому законодавством порядку проектів містобудівної документації, Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міськради, не виконано, та затверджений Рішенням Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради від 11.10.2018року №823 "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території" проект містобудівної документації - проект детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем, не відповідає Генеральному плану смт.Затока.

Крім того, судом з`ясовано, та вбачається з наявного у матеріалах справи Висновку експерта за результатами проведення судової земельно-технічної експертизи від 17.09.2019р. №0129, проект містобудівної документації - детальний план території (у тому числі, графічні матеріали - Проектний план) розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в смт Затока на території Лиманського району від межі смт. Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ «Перлина» обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем, затверджений рішенням Затоківеької селищної ради Білгород-Дністровської міськради від 11.10.2018року №823 «Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території» не відповідає вимогам нормативно-правових актів України, нормативним документам, у тому числі вимогам земельного законодавства України, державних будівельних норм, та містобудівній документації - "Внесення змін до генерального плану смт. Затока Білгород-Дністровської міської ради Одеської області" (графічному матеріалу - Проектний план внесення змін до Генерального плану Лиманського району смт. Затока Одеська область), затвердженого рішенням Затоківської селищної ради від 06.03.2015року №2832.

Невідповідності полягають в неврахуванні вимог діючого законодавства, а саме ст..60, 61 Земельного кодексу України, та ст.4, 88, 89, 90 Водного кодексу України, та без урахуванням висновків щодо погодження розміщення об`єктів архітектури наданого Управлінням містобудування та архітектури Білгород-Дністровської міської ради від 19.07.2018року №110; висновку Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації від 09.10.2018р. №6765/05-10/4480, та розташованих на цій ділянці водних об`єктів - 2-х озер та 1-го ставка та не врахуванням існуючої межі берегової лінії при визначенні площі ділянки під ДПТ.

Таким чином, беручи до уваги вищевикладе, а також те, що проект містобудівної документації - проект детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем розроблено з численними порушеннями вимог чинного законодавства, суд дійшов висновку, що Затоківською селищною радою Білгород-Дністровської міськради не дотримано Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011р. №555, а відтак, позовні вимоги Дачного кооперативу "Комунстрой-1", ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , третьої особи щодо визнання протиправним та скасування Рішення Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради від 11.10.2018року №823 "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території", яким затверджено проект містобудівної документації - проект детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем, є правомірними, та такими, що підлягають задоволенню.

Решта доводів та заперечень сторін висновків суду по суті заявлених позовних вимог не спростовують. Згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі "Серявін та інші проти України" від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.

Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Згідно п.41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту.

Вищевикладене спростовує твердження відповідача, наведені у відзиві на адміністративний позов.

Згідно з ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 1 статті 72 КАС України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтю 73 КАС України передбачено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Відповідно до статей 74-76 КАС України обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Статтею 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно зі ст.242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Відтак, беручи до уваги вищевикладене, та оцінюючи наявні в матеріалах справи письмові докази в сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Дачного кооперативу "Комунстрой-1", ОСОБА_1 , ОСОБА_2 правомірні, документально підтверджені, та ґрунтуються на положеннях чинного законодавства, отже підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст.72-77, 139, ч.9 ст.205, ст.ст.241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов Дачного кооперативу "Комунстрой-1", ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивачів Громадської організації "Пляжі Затоки" до Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Державної екологічної інспекції в Одеській області про визнання протиправним та скасування Рішення від 11.10.2018року №823 "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території", яким затверджено проект містобудівної документації - проект детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем, задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати Рішення Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради від 11.10.2018року №823 "Про затвердження проекту містобудівної документації - детального плану території", яким затверджено проект містобудівної документації - проект детальних планів території розміщення індивідуальної дачної забудови, земельних ділянок для садівництва зі створенням паркових зон та об`єктів рекреаційного призначення в смт.Затока на території Лиманського району від межі смт.Затока з Овідіопольським районом Одеської області до ОК ДТ "Перлина" обмеженою існуючою лінією забудови та Чорним морем.

3. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради (67772, Одеська область, смт.Затока, вул.Приморська,21, код ЄДРПОУ 04527052) на користь Дачного кооперативу "Комунстрой-1" (67772, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, смт.Затока, Лиманський курортний район, код ЄДРПОУ 26567572) судові витрати по сплаті судового збору у загальному розмірі 1921(одна тисяча дев`ятсот двадцять одна)грн.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради (67772, Одеська область, смт.Затока, вул.Приморська,21, код ЄДРПОУ 04527052) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_6 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) судові витрати по сплаті судового збору у загальному розмірі 768(сімсот шістдесят вісім)грн. 40коп.

5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Затоківської селищної ради Білгород-Дністровської міськради (67772, Одеська область, смт.Затока, вул.Приморська,21, код ЄДРПОУ 04527052) на користь ОСОБА_2 ( АДРЕСА_7 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ) судові витрати по сплаті судового збору у загальному розмірі 768(сімсот шістдесят вісім)грн. 40коп.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки встановлені ст.ст.293,295 КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст.255 КАС України.

Суддя Харченко Ю.В.

.

Джерело: ЄДРСР 87198388
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку