open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

____________________________________________________________________________

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 січня 2020 р.

м.Одеса

Справа № 420/4878/19

Головуючий в 1 інстанції: Аракелян М.М.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

судді-доповідача Домусчі С.Д..

суддів: Семенюка Г.В., Шляхтицького О.І.,

розглянувши в письмовому провадженні апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2019 року у справі за позовом ОСОБА_1 до виконавчого комітету Одеської міської ради, треті особи: Київська районна адміністрація Одеської міської ради, Департамент міського господарства Одеської міської ради, про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

16 серпня 2019 року позивач ОСОБА_1 звернувся з позовом до виконавчого комітету Одеської міської ради, у якому просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Одеської міської ради щодо не забезпечення надання публічної інформації щодо повного переліку документів, який має подаватися заявником разом із заявою про постановку на соціальний квартирний облік, та інформації щодо опосередкованої вартості (наймання) житла в м. Одеса;

- зобов`язати виконавчий комітет Одеської міської ради опублікувати в засобах масової інформації або на офіційному сайті Одеської міської ради запитувану публічну інформацію щодо переліку документів, який має подаватися заявником разом із заявою про постановку на соціальний квартирний облік, та інформації щодо опосередкованої вартості (наймання) житла в м. Одеса;

- зобов`язати виконавчий комітет Одеської міської ради надати відповідь на запит про надання публічної інформації від 06.05.2019 року.

В обґрунтування позову послався на те, що він є внутрішньо переміщеної особою, його житло залишилось на непідконтрольній території. З метою вирішення житлового питання звернувся до виконавчого комітету Одеської міської ради із заявою про надання публічної інформації, але відповідь отримав від Київської районної адміністрації Одеської міської ради, а не від виконавчого комітету, і лист не містив необхідної запитуваної інформації.

Таку бездіяльність виконавчого комітету Одеської міської ради позивач вважає протиправною оскільки відповідач не надав жодної відповіді на направлений запит про отримання публічної інформації, а безпідставно перенаправив цей запит до іншого органу, який, в свою чергу, також перенаправив запит, але вже до Київської районної адміністрації ОМР.

Позивач вважав, що перенаправлення запиту без його повідомлення, перенаправлення запиту, є бездіяльністю відповідача тобто відсутністю будь-якої реакції з боку відповідача, що є відмовою у наданні запитуваної інформації. Проте така відмова не мотивована.

Також позивач зазначав, що запитувана ним інформація розповсюджувалась на все місто Одесу, а не лише на територію Київського району міста Одеси, оскільки пункт 3 запиту, зокрема, містив прохання надати інформацію щодо «величини опосередкованої вартості оренди житла в м.Одесі». Зазначене позивач вважав наданням неповної інформації.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 16.10.2019 року позов ОСОБА_1 задоволений частково:

- визнана протиправною бездіяльність виконавчого комітету Одеської міської ради щодо забезпечення надання позивачу публічної інформації щодо повного переліку документів, який має подаватися заявником разом із заявою про постановку на соціальний квартирний облік, та інформації щодо опосередкованої вартості (наймання) житла в м. Одеса;

- виконавчий комітет Одеської міської ради зобов`язаний надати позивачу відповідь на запит про надання публічної інформації від 06.05.2019 року;

- в іншій частині позовних вимог - відмовлено.

Не погоджуючись із зазначеним судовим рішення в частині, якою було відмовлено у задоволені вимоги про зобов`язання опублікувати в засобах масової інформації або на офіційному сайті Одеської міської ради запитувану публічну інформацію щодо переліку документів, який має подаватися заявником разом із заявою про постановку на соціальний квартирний облік, та інформацію щодо опосередкованої вартості (наймання) житла в м. Одеса, Азіз Джихад Ахмад Еззат подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати оскаржуване рішення в частині, в якій відмовлено у задоволені позовних вимог, та в цій частині ухвалити нове судове рішення, яким задовольнити такі вимоги.

В апеляційній скарзі апелянт зазначив про порушення судом першої інстанції норм матеріального права внаслідок не повного з`ясування обставин, які мають значення для правильного вирішення справи.

Так, в обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт зазначив, що перелік документів, який має подаватися заявником разом із заявою про постановку на соціальний квартирний облік, та інформацію щодо опосередкованої вартості (наймання) житла в м. Одеса - є публічною інформацією, яка має бути в обов`язковому порядку оприлюднена відповідачем в офіційному друкованому виданні та на офіційному веб-сайті в мережі Інтернет. Вчинення вказаних дій апелянт вважає належним забезпеченням доступу до інформації.

Відповідач у відзиві на апеляційну скаргу посилався на доводи ідентичні тим, що викладені у відзиві на позовну заяву та узгоджуються з висновками, викладеними в рішенні суду першої інстанції в частині відмови у задоволені позовної вимоги щодо зобов`язання відповідача оприлюднити інформацію, у зв`язку з чим, просить апеляційну скаргу - залишити без задоволення, а оскаржуване рішення - без змін.

Треті особи своїм процесуальним правом надання відзиву на апеляційну скаргу не скористалися.

Колегія суддів, заслухавши доповідача, дослідивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з таких підстав.

Суд встановив, що позивач має статус біженця (а.с. 12-13), взятий на облік як внутрішньо переміщена особа згідно Довідки від 20.03.2019 року №5106-5000082009 (а.с.15).

03.04.2019 року (за вх.№34-А-2435) позивач звернувся до виконавчого комітету Одеської міської ради із заявою про постановку на облік на соціальне житло відповідно до Закону України «Про житловий фонд соціального проживання» та виділення соціального житла (а.с.17-18).

В подальшому звернення було спрямоване до Київської районної адміністрації ОМР, яка 19.04.2019р. №А-508 направила позивачу лист із роз`ясненням порядку постановки на облік та повідомила про відсутність житла соціального призначення (а.с.19-22).

З метою з`ясування та деталізації інформації для повторного звернення для отримання соціального житла позивач звернувся із запитом про надання публічної інформації до виконавчого комітету Одеської міської ради від 06.05.2019 року (а.с.27). У вказаному запиті позивач просив надати інформацію протягом 5 днів:

- щодо розташування підрозділу органу місцевого самоврядування в м. Одесі, який має приймати та розглядати заяви про постановку на соціальний квартирний облік ВПО, які проживають в Київському районі м. Одеси;

- щодо встановленого органом місцевого самоврядування повного переліку документів, які мають подавати внутрішньо переміщені особи разом із заявою про постановку на соціальний квартирний облік;

- щодо встановлення органом місцевого самоврядування у відповідності до Порядку визначення величини опосередкованої вартості наймання (оренди) житла в населеному пункті, який затверджений Постановою КМУ від 23.07.2008 року №682, величини опосередкованої вартості оренди житла в м. Одесі.

13.05.2019 року за №ЗПІ-85 Департамент міського господарства ОМР повідомив позивача, що на вказаний запит інформацію надати не може, оскільки не є належним розпорядником інформації (а.с.28), а тому запит направлений до Київської районної адміністрації ОМР.

16.05.2019 року за №ЗПІ-27 від Київської районної адміністрації ОМР надійшла відповідь на запит, за змістом аналогічним листу від 19.04.2019 року №А-508 (а.с.30-33).

Задовольняючи позовні вимоги в частині, суд першої інстанції виходив з того, що запитувана позивачем інформація є публічною інформацією, розпорядником якої є саме виконавчий комітет Одеської міської ради.

Відмовляючи у задоволені вимоги про зобов`язання відповідача оприлюднити запитувану позивачем інформацію суд першої інстанції зазначив, що інформація яку позивач просить зобов`язати оприлюднити відсутня в переліку документів, які підлягають обов`язковому оприлюдненню. Порушення прав позивача відбулось внаслідок не надання відповіді на запит на отримання публічної інформації, а не внаслідок не оприлюднення відповідачем запитуваної інформації, а тому належним способом захисту порушеного права є саме зобов`язання відповідача надати відповідь на запит про надання публічної інформації.

Колегія суддів зазначає про помилковість висновку суду першої інстанції щодо відсутності підстав для задоволення вимоги про зобов`язання відповідача оприлюднити інформацію щодо повного переліку документів, який має подаватися заявником разом із заявою про постановку на соціальний квартирний облік, та інформацію щодо опосередкованої вартості (наймання) житла в м. Одесі.

Відповідно до ч. 1 ст. 26 Конституції України, іноземці та особи без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах, користуються тими самими правами і свободами, а також несуть такі самі обов`язки, як і громадяни України, - за винятками, встановленими Конституцією, законами чи міжнародними договорами України.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» №2939-VI від 13.01.2011 року (надалі Закон №2939-VI), публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

Право на доступ до публічної інформації гарантується, окрім іншого, обов`язком розпорядників інформації надавати та оприлюднювати інформацію, крім випадків, передбачених законом (п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону №2939-VI).

Відповідно до ст. 5 Закону №2939-VI, доступ до інформації забезпечується шляхом:

1) систематичного та оперативного оприлюднення інформації:

в офіційних друкованих виданнях;

на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет;

на єдиному державному веб-порталі відкритих даних;

на інформаційних стендах;

будь-яким іншим способом;

2) надання інформації за запитами на інформацію.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 13 Закону №2939-VI, розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються суб`єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб`єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов`язковими для виконання.

Згідно з ч. 4 ст. 13 Закону №2939-VI усі розпорядники інформації незалежно від нормативно-правового акта, на підставі якого вони діють, при вирішенні питань щодо доступу до інформації мають керуватися цим Законом.

Одним з обов`язків розпорядника інформаціє є обов`язок оприлюднювати інформацію, передбачену Законом №2939-VI та іншими законами (п. 1 ч. 1 ст. 14 Закону №2939-VI).

Статтею 15 Закону №2939-VI встановлено, що розпорядники інформації зобов`язані оприлюднювати:

1) інформацію про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо);

2) нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності;

3) перелік та умови отримання послуг, що надаються цими органами, форми і зразки документів, правила їх заповнення;

4) порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності;

5) інформацію про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник;

5-1) перелік наборів даних, що оприлюднюються у формі відкритих даних;

6) інформацію про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень розпорядника інформації;

7) плани проведення та порядок денний своїх відкритих засідань;

8) розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установи;

9) загальні правила роботи установи, правила внутрішнього трудового розпорядку;

10) звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію;

11) інформацію про діяльність суб`єктів владних повноважень, а саме про:

їхні місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів зв`язку, адреси офіційного веб-сайту та електронної пошти;

прізвище, ім`я та по батькові, службові номери засобів зв`язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників, а також керівників структурних та регіональних підрозділів, основні функції структурних та регіональних підрозділів, крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом;

розклад роботи та графік прийому громадян;

вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення;

перелік і службові номери засобів зв`язку підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, та їх керівників, крім підприємств, установ та організацій, створених з метою конспірації, оперативно-розшукової або контррозвідувальної діяльності;

порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень суб`єктів владних повноважень, їх дій чи бездіяльності;

систему обліку, види інформації, якою володіє суб`єкт владних повноважень;

12) іншу інформацію про діяльність суб`єктів владних повноважень, порядок обов`язкового оприлюднення якої встановлений законом.

Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, підлягає обов`язковому оприлюдненню невідкладно, але не пізніше п`яти робочих днів з дня затвердження документа. У разі наявності у розпорядника інформації офіційного веб-сайту така інформація оприлюднюється на веб-сайті із зазначенням дати оприлюднення документа і дати оновлення інформації.

Проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

Вимоги цієї частини щодо строку оприлюднення не застосовуються до проектів рішень органів місцевого самоврядування, спрямованих на надання адміністративних послуг, якщо це призведе до порушення встановленого законом строку надання відповідної адміністративної послуги.

Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров`ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв`язку з цим.

Відповідно до п.п. 2 п.а) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема, облік громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов; розподіл та надання відповідно до законодавства житла, що належить до комунальної власності; вирішення питань щодо використання нежилих приміщень, будинків і споруд, що належать до комунальної власності.

Закон України «Про житловий фонд соціального призначення» від 12.01.2006 року № 3334-IV визначає правові, організаційні та соціальні засади державної політики щодо забезпечення конституційного права соціально незахищених верств населення України на отримання житла.

Статтею 1 Закон України «Про житловий фонд соціального призначення» визначено, що соціальний квартирний облік - облік громадян України, які користуються правом на соціальне житло і перебувають у черзі на його отримання.

Статтею ст. 2 Закону України «Про житловий фонд соціального призначення» встановлено, що відповідно до Конституції України кожен має право на житло. Громадянам України, які відповідно до закону потребують соціального захисту, соціальне житло надається безоплатно.

Користування соціальним житлом є платним. Плата за соціальне житло, визначена статтею 28 цього Закону, складається з плати, яка вноситься безпосередньо наймачем, та державної допомоги, що надається відповідно до закону.

Соціальне житло надається органами місцевого самоврядування.

За приписами ст. 9 Закону України «Про житловий фонд соціального призначення» органи місцевого самоврядування, відповідно до закону, окрім іншого, ведуть облік громадян, які мають право на отримання квартир, садибних (одноквартирних) жилих будинків із житлового фонду соціального призначення, приймають рішення про надання цим громадянам соціального житла на підставах і в порядку, визначених законом.

Постановою Кабінету Міністрів України № 682 від 23.07.2008 року затверджені:

- Порядок взяття громадян на соціальний квартирний облік, їх перебування на такому обліку та зняття з нього;

- Порядок врахування вартості майна, що перебуває у власності громадянина та членів його сім`ї;

- Порядок визначення величини опосередкованої вартості наймання (оренди) житла в населеному пункті;

- Порядок проведення щорічного моніторингу доходів громадян, які перебувають на соціальному квартирному обліку, та членів їх сімей, а також доходів наймачів соціального житла і членів їх сімей, що проживають разом з ними;

- Порядок надання соціального житла, а також урахування площі житла, що перебуває у власності громадянина, якому надається квартира або садибний (одноквартирний) житловий будинок з житлового фонду соціального призначення.

Частиною 1 ст. 13 Закону України «Про житловий фонд соціального призначення» встановлено, що Взяття громадян на соціальний квартирний облік здійснюється за рішенням органу місцевого самоврядування на підставі їх письмової заяви.

Відповідно до частини 3 ст. 13 Закону України «Про житловий фонд соціального призначення», до заяви про взяття на соціальний квартирний облік додаються документи, які підтверджують обґрунтованість визнання у встановленому порядку громадянина малозабезпеченим та таким, що потребує надання соціального житла. Вичерпний перелік таких документів встановлюється органом місцевого самоврядування, який здійснює взяття на соціальний квартирний облік.

Внутрішньо переміщена особа до заяви про взяття на соціальний квартирний облік, крім зазначених документів, додає копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та копії довідок про взяття на такий облік членів її сім`ї.

Відповідно до п. 6 Порядку визначення величини опосередкованої вартості наймання (оренди) житла в населеному пункті, затвердженого Постановою КМУ № 682 від 23.07.2008 року, органи місцевого самоврядування щокварталу до 25 числа наступного місяця оприлюднюють у засобах масової інформації величину опосередкованої вартості наймання (оренди) житла у населеному пункті за минулий квартал.

Рішенням Одеської міської ради № 4186-VII від 30.01.2019 р. (https://omr.gov.ua/ua/acts/council/114685/) було затверджене Положення про виконавчий комітет Одеської міської ради у новій редакції.

Так, відповідно до розділу 3 Положення про виконавчий комітет Одеської міської ради у новій редакції, до повноважень виконкому, віднесено:

- можливість розглядати і вирішувати питання, віднесені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів ради.

- здійснення власних повноважень і повноважень, делегованих органами виконавчої влади відповідно до чинного законодавства України.

- у межах компетенції прийняття рішень, які є обов`язковими для виконання виконавчими органами ради, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на території м. Одеси.

- здійснення керівництва підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Одеси, через виконавчі органи ради або безпосередньо. Відносини виконкому з підприємствами, установами та організаціями, що не перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Одеси, будуються на договірній основі.

- забезпечення комплексного соціально-економічного і культурного розвитку м. Одеси, вирішення питань життєдіяльності міста виконавчими органами ради та посадовими особами місцевого самоврядування.

- інформування територіальної громади міста про свою роботу.

- організація виконання рішень ради, а також затверджених радою планів і програм соціально-економічного розвитку м. Одеси, бюджету м. Одеси, цільових програм.

- здійснення інших повноваження, наданих виконкому чинним законодавством України та рішеннями ради.

Також в розділі 3 Положення про виконавчий комітет Одеської міської ради у новій редакції, встановлено, що виконкому підпорядковуються районні адміністрації, департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи ради.

Системний аналіз вказаних норм матеріального права надає апеляційному суду можливості дійти висновку, що ведення соціального квартирного обліку віднесено до власних повноважень виконавчих органів місцевого самоврядування. Оскільки виконком Одеської міської ради вирішує питання, віднесені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів ради, то саме виконком Одеської міської ради має вести соціальний квартирний облік, та відповідно, прийняти рішення, яким затвердити вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про взяття на соціальний квартирний облік та /або внести відповідні пропозиції на розгляд Одеської міської ради, а також щокварталу до 25 числа наступного місяця оприлюднювати у засобах масової інформації величину опосередкованої вартості наймання (оренди) житла у м. Одесі за минулий квартал. Протилежного відповідач суду не довів, як і не надав інформації щодо належного розпорядника запитуваної інформації та / або рішення виконавчого комітету Одеської міської ради чи самої Одеської міської про не здійснення у м. Одеси соціального квартирного обліку. Доводи виконавчого комітету Одеської міської ради, викладені у відзиві на апеляційну скаргу стосуються висновків суду першої інстанції за яких суд задовольнив вимоги позивача про визнання бездіяльності виконкому протиправною та зобов`язав надати запитувану інформацію. Проте відповідач апеляційної скарги не подав, а рішення суду першої інстанції в цій частині не є предметом апеляційного перегляду.

Оскільки саме по собі рішення, яким затвердити вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про взяття на соціальний квартирний облік, є нормативно-правовим актом локальної дії, воно має бути оприлюднене, відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 5, п. 2 ч. 1 ст. 15 Закону №2939-VI.

При цьому апеляційний суд зазначає, що у разі відсутності у розпорядника інформації окремих видів інформації, яку необхідно оприлюднити на офіційному сайті, така інформація може бути зазначена як відсутня на офіційному сайті, у разі, якщо її не створено за незалежних від розпорядника причин.

Також колегія суддів зазначає, що доступ до публічної інформації забезпечується не тільки шляхом надання запитуваної інформації на запит про доступ до публічної інформації, а за приписами ст. 5 Закону №2939-VI, доступ до публічної інформації також забезпечується шляхом оприлюднення публічної інформації. При цьому Закон №2939-VI не містить обмежень щодо надання доступу до публічної інформації одночасно двома шляхами.

Відповідно до ст. 242 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених такими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Таким чином, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції допустив неправильне застосування норм матеріального права при ухваленні судового рішення в частині в якій відмовлено у задоволені позовної вимоги, внаслідок чого, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 317 КАС Украйни, апеляційна скарга підлягає задоволенню, оскаржуване рішення - скасуванню в оскаржуваній частині, з прийняттям нового рішення в цій частині про задоволення позовної вимоги про зобов`язання відповідача оприлюднити на офіційному сайті Одеської міської ради запитувану публічну інформацію щодо переліку документів, який має подаватися заявником разом із заявою про постановку на соціальний квартирний облік, та оприлюднити в засобах масової інформації інформацію щодо опосередкованої вартості (наймання) житла в м. Одеса.

Керуючись ст. ст. 2-12, 242, 257, 308, 310, 315, 317, 321, 325, 328 КАС України, суд-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - задовольнити.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2019 року - скасувати в частині, якою відмовлено у задоволені вимоги про зобов`язання оприлюднити запитувану публічну інформацію, та в цій частині ухвалити постанову, якою задовольнити позову вимогу ОСОБА_1 про зобов`язання оприлюднити запитувану публічну інформацію.

Зобов`язати виконавчий комітет Одеської міської ради оприлюднити на офіційному сайті Одеської міської ради запитувану Азізом Джихадом Ахмад Еззат публічну інформацію щодо переліку документів, який має подаватися заявником разом із заявою про постановку на соціальний квартирний облік, та оприлюднити в засобах масової інформації інформацію щодо опосередкованої вартості (наймання) житла в м. Одеса з урахуванням вимог Порядку визначення величини опосередкованої вартості наймання (оренди) житла в населеному пункті, затвердженого Постановою КМУ № 682 від 23.07.2008 року.

В іншій частині рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2019 року у справі № 420/4878/19 - залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, за виключенням випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.

Повний текст судового рішення складено 14.01.2020 року.

Головуючий суддя

Домусчі С.Д.

Судді

Семенюк Г.В. Шляхтицький О.І.

Джерело: ЄДРСР 86901651
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку