open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 305/29/20

Номер провадження 1-в/305/6/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11.01.2020. Рахівський районний суд Закарпатської області в складі:

головуючої судді ОСОБА_1

з участю: секретаря судових засідань ОСОБА_2

особи, щодо якої розглядається подання про встановлення адміністративного нагляду

ОСОБА_3 ,

представника Рахівського відділення поліції ОСОБА_4 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Рахів подання начальника Рахівського ВП Тячівського ВП ГУНП в Закарпатській області про встановлення адміністративного нагляду відносно

ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця смт. Великий Бичків, мешканця АДРЕСА_1 , українця, громадянина України, непрацюючого, неодруженого, судимого (22.12.2012 Рахівським районним судом Закарпатської області за ч.2 ст.186 КК України, до 4 років та 1 місяця позбавлення волі, звільнився з місць позбавлення волі 22 липня 2015 року),

ВСТАНОВИВ:

10 січня 2019 року до Рахівського районного суду надійшло подання начальника Рахівського ВП Тячівського ВП ГУНП в Закарпатській області - ОСОБА_5 про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_3 .

Подання мотивовано наступним.

ОСОБА_3 судимий Рахівським районним судом Закарпатської області 22 грудня 2012 року за частиною 2 ст.186 КК України до 4 років і 1 місяця позбавлення волі. Звільнився з місць позбавлення волі 22 липня 2015 року.

ОСОБА_3 на шлях виправлення не став і не зважаючи на попередження працівників поліції систематично зловживає спиртними напоями і порушує громадський порядок та допустив наступні порушення:

09.04.2019, громадянин ОСОБА_3 був притягнутий до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.178 КУпАП за те, що 09.04.2019, о 17.00 год., в смт. Ясіня, по вул. Миру, Рахівського району, Закарпатської області, перебував у стані алкогольного сп`яніння, мав непристойний зовнішній вигляд, йшов по вулиці спотикаючись, чим образив людську гідність та громадську мораль. За вчинене правопорушення громадянина ОСОБА_3 було притягнуто до адміністративної відповідальності і накладено адміністративне стягнення у вигляді - попередження, а також його було попереджено про можливість встановлення на нього адміністративного нагляду.

01.05.2019, громадянин ОСОБА_3 , вдруге, був притягнутий до адміністративної відповідальності по ч.1 ст 175-1 КУпАП за те, що 01.05.2019 о 12.40 год. в смт. Ясіня, по вул. Миру, Рахівського району, Закарпатської області, на стаціонарно обладнаній зупинці маршрутних засобів курив тютюнові вироби, чим порушив Закон України "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров`я населення". За вчинене правопорушення громадянина ОСОБА_3 було притягнуто до адміністративної відповідальності і накладено адміністративне стягнення у вигляді - попередження, а також його було попереджено про можливість встановлення на нього адміністративного нагляду.

03.05.2019, громадянин ОСОБА_3 , втретє, був притягнутий до адміністративної відповідальності по ч.2 ст.178 КУпАП за те, що 03.05.2019, о 08.30 год. в смт. Ясіня, по вул. Визволення, Рахівського району, Закарпатської області, перебував у стані алкогольного сп`яніння, мав не пристойний зовнішній вигляд, йшов по вул. спотикаючись, чим образив людську гідність та громадську мораль. За вчинене правопорушення громадянина ОСОБА_3 було притягнуто до адміністративної відповідальності і накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в сумі 51 грн., а також його було попереджено про можливість встановлення на нього адміністративного нагляду.

На підставі вищевикладеного, начальник Рахівського ВП Тячівського ВП ГУНП в Закарпатській області ОСОБА_6 просить встановити відносно ОСОБА_3 адміністративний нагляд строком на один рік, встановивши йому наступні обмеження: 1) заборонити виїзд за межі Рахівського району без дозволу Рахівського ВП Тячівського ВП ГУНП в Закарпатській області; 2) заборонити покидати місце свого проживання ( АДРЕСА_1 ) з 21 години 00 хвилин до 07 години 00 хвилин; 3) заборонити вживати алкогольні напої у місцях розливу та реалізації спиртних напоїв (бари, кафе, ресторани та інші торгові точки): 4) зобов`язати з`являтися для реєстрації до Ясінянського пункту поліції до дільничного офіцера поліції Рахівського ВП Тячівського ВП ГУНП в Закарпатській області ОСОБА_7 кожну 1-шу, 2-гу, 3-тю та 4-ту суботу тижня з 09 години 00 хвилин до 13 години 00 хвилин.

У судовому засіданні ОСОБА_4 ствердив, що у поданні обгрутновані підстави для встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_3 , тому просить таке задовольнити.

ОСОБА_3 в судовому засіданні не заперечував, що його притягали до адміністративної відповідальності за куріння в громадському місці та появу в громадському місці в нетверезому стані.

Заслухавши учасників процесу, дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного.

В судовому засіданні встановлено, що ОСОБА_3 був засуджений вироком Рахівського районного суду Закарпатської області від 12.12.2012 за ч.2 ст.186 КК України до покарання у виді позбавлення волі на строк 4 роки 1 місяць позбавлення волі. Звільнений 22.07.2015 умовно-достроково на 07 місяців 14 днів.

В матеріалах подання містяться копія відповідного вироку та копія довідки про звільнення.

Згідно ст. ст. 89, 90 КК України на даний час судимість не погашена та не знята.

Відповідно до п. «в» ст. 3 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі», адміністративний нагляд встановлюється щодо повнолітніх осіб, засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів внутрішніх справ, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.

З матеріалів подання вбачається, що ОСОБА_3 , тричі (09.04.2019, 01.05.2019 та 03.05.2019) притягувався до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.178 КУпАП, ч.1 ст.175-1 КУпАП та за ч.2 ст.178 КУпАП. Після чого, ОСОБА_8 у зв`язку із вчиненням даних правопорушень, попереджався про те, що у випадку порушення громадського порядку щодо нього може бути застосовано адміністративний нагляд.

З 03.05.2019 по даний час ОСОБА_8 до адміністративної відповідальності не притягувався.

Згідно з нормою ст.3 п. «в» Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» адміністративний нагляд встановлюється щодо повнолітніх осіб: засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів Національної поліції, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.

Однак, у розглядуваному поданні, всупереч вимогам норми ст.5 ч.2 Закону України "Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі" не зазначено обґрунтування доцільності визначення запропонованих видів обмежень щодо ОСОБА_3 .

Відповідно ст.6 ч.ч.1,2 Закону України "Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі" адміністративний нагляд встановлюється у визначеному статтею 5 цього Закону порядку терміном від одного року до двох років і не може перевищувати термінів, передбачених законом для погашення або зняття судимості. У разі, коли є підстава вважати, що особа, щодо якої встановлено адміністративний нагляд, залишається небезпечною для суспільства, адміністративний нагляд за поданням відповідного органу Національної поліції може бути продовжено у визначеному цим Законом порядку кожного разу ще на шість місяців, але не більше терміну, передбаченого законом для погашення або зняття судимості.

Зі змісту Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» слідує, що для встановлення адміністративного нагляду мають бути підстави судити про те, що особа залишається бути небезпечною для суспільства.

В суді, на основі поданих доказів, не доведено наявність підстав для встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_3 , так як не підтверджено обставин його небезпечності для суспільства. Натомість, за місцем проживання ОСОБА_3 позитивно характеризується. Самі по собі копії постанов про накладення адміністративних стягнень щодо ОСОБА_3 , винесені працівниками поліції, з урахуванням зазначеного у них характеру правопорушень, є недостатніми для висновку про те, що останній залишається небезпечним для суспільства. При цьому і представник Рахівського ВП Тячівського ВП ГУНП в Закарпатській області під час розгляду подання в суді не довів, що ОСОБА_3 є суспільно небезпечною особою щодо якої суд повинен встановити адміністративний нагляд.

Інших доказів та належних доводів щодо наявності, передбачених у законі, підстав для встановлення адміннагляду до суду не подано, отже подання є необґрунтованим.

Керуючись ст.158 КВК, ст. ст. 3, 5, 6 ЗУ Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі, ст. ст. 369,372 КПК України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні подання начальника Рахівського ВП Тячівського ВП ГУНП в Закарпатській області про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_3 - відмовити.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Закарпатського апеляційного суду протягом семи днів з дня її оголошення.

Повний текст ухвали проголошено 13 січня 2020 року о 13 годині 00 хвилин.

Головуюча: ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 86858426
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку