open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 360/4454/19
Моніторити
Ухвала суду /31.08.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.06.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.06.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.05.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.05.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /08.05.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /21.04.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /21.04.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /04.03.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /04.03.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.02.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Рішення /23.12.2019/ Луганський окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.11.2019/ Луганський окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.10.2019/ Луганський окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 360/4454/19
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /31.08.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /17.06.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.06.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.05.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.05.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /08.05.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /21.04.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /21.04.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /04.03.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /04.03.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.02.2020/ Перший апеляційний адміністративний суд Рішення /23.12.2019/ Луганський окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.11.2019/ Луганський окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.10.2019/ Луганський окружний адміністративний суд

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

23 грудня 2019 року

Сєвєродонецьк

Справа № 360/4454/19

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Захарова О.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справу за позовом ОСОБА_1 до Попаснянської міської ради про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

11 листопада 2019 року до Луганського окружного адміністративного суду звернулася ОСОБА_1 (далі – позивач, ОСОБА_1 ) з адміністративним позовом до Попаснянської міської ради (далі – відповідач), в якому просить суд визнати протиправною бездіяльність, зобов`язати вчинити певні дії.

Ухвалою від 16 жовтня 2019 року позовну заяву ОСОБА_1 залишено без руху, запропоновано позивачу протягом п`яти днів з дня отримання даної ухвали позовну заяву, оформлену з дотриманням вимог статей 160, 161 КАС України, та її копію для надіслання відповідачу; докази на підтвердження скрутного майнового стану позивача, або обґрунтоване клопотання про відстрочення сплати судового збору, або оригінал документа про сплату судового збору в сумі 768,40 грн.

В уточненій позовній заяві від 08.11.2019 за вх. 56015 позивач уточнила позовні вимоги (арк. спр. 24-28), просила суд:

визнати протиправною бездіяльність Попаснянської міської ради щодо відмови у наданні довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від надзвичайної ситуації;

зобов`язати Попаснянську міську раду видати довідку про встановлення статусу особи, яка постраждала від надзвичайної ситуації ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначила, що у лютому 2015 року в результаті артилерійського обстрілу виникла надзвичайна ситуація, внаслідок чого був пошкоджений її будинок у м. Попасна Луганської області, внаслідок чого були пошкоджені покрівля, стіни, стеля, та система опалення, шо підтверджується актами обстеження технічного стану будинку.

09.09.2019 позивач звернулася до Попаснянської міської ради із заявою щодо взяття на облік та надання довідки про визнання особою постраждалою внаслідок надзвичайної ситуації. Листом від 11.09.2019 № 1891-02-07 виконавчій комітет Попаснянської міської ради повідомив, що для видачі довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від надзвичайної ситуації органи місцевого самоврядування зобов`язані скласти акт обстеження за формою, що затверджується МТОТ.

Позивач зазначає, що станом на 10.09.2019 МТОТ не розробив жодної форми типового документу на виконання постановою Кабінетом Міністрів України від 10 липня 2019 року № 623.

Відповідач при розгляді її заяви про надання довідки або відмову у її видачі, не прийняв рішення, а лише надав відповідь листом від 11.09.2019 № 1891-02-07, чим фактично допустив протиправну бездіяльність. Позивач вважає бездіяльність Попаснянської міської ради протиправною, яка виразилися у відмові в видачі довідки на заяву від 09.09.2019.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 11.11.2019 після усунення недоліків, прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (арк. спр. 1-2).

28.11.2019 за вх. №58778/2019 відповідачем надано відзив, в якому зазначено, що постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 № 623 «Про Порядок надання та визначення розміру грошової допомоги або компенсації постраждалим від надзвичайних ситуацій, які залишилися на попередньому місці проживання» було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2013 № 947, якою викладено Порядок в новій редакції. Пунктом 3 Порядку встановлено, що органи місцевого самоврядування, а в разі їх відсутності - військово-цивільні адміністрації проводять обстеження пошкоджених або зруйнованих житлових будинків (квартир), обліковують їх, складають і затверджують списки постраждалих на відповідній території та видають довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від надзвичайної ситуації, з підстав, зазначених у пункті 2 цього Порядку, за наявності паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу. З метою видачі довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від надзвичайної ситуації, орган місцевого самоврядування зобов`язаний провести обстеження пошкоджених або зруйнованих житлових будинків (квартир), та скласти відповідний акт обстеження встановленої форми. У відповідності до абзацу 2 пункту 3 Порядку, особам, житлові будинки (квартири) яких зруйновано внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричиненої збройною агресією Російської Федерації, органи місцевого самоврядування на відповідній території, а в разі їх відсутності - військово-цивільні адміністрації також видають акт обстеження за формою, що затверджується МТОТ. Таким чином, для видачі довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від надзвичайної ситуації органи місцевого самоврядування зобов`язані скласти акт обстеження за формою, що затверджується МТОТ. Станом на 10.09.2019 МТОТ не розробив жодної форми типового документу на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 № 623. До затвердження МТОТ типових форм документів на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 № 623, органи місцевого самоврядування не мають права (позбавлені законної можливості) видавати довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від надзвичайної ситуації. На підставі викладеного, відповідач просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-76, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України), суд встановив таке.

Матеріалами справи підтверджено, що позивач, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 (арк. спр. 7 - 9).

З актів огляду пошкоджень домоволодіння від 02.02.2015, від 20.12.2017, від 07.02.2018, акту обстеження житлово-побутових умов проживання громадянки ОСОБА_1 від 21.02.2018 за адресою: АДРЕСА_1 , вбачається, що представниками Попаснянської міської ради Луганської області встановлені пошкодження будинку внаслідок бойових дій (обстрілів) у лютому 2015 року (арк. спр. 12-15).

09.09.2019 позивач звернулася до Попаснянської міської ради із заявою, в якій просила надати їй довідку про визнання її особою, постраждалою внаслідок надзвичайної ситуації, що виразилася у пошкодженні житла за адресою: провулок АДРЕСА_2 ) АДРЕСА_1 , м. Попасна, Луганської АДРЕСА_3 , внаслідок артилерійського обстрілу (арк. спр. 41).

За результатами розгляду заяви ОСОБА_1 Попаснянською міської радою надана відповідь від 11.09.2019 № 1891-02-07, у якій зазначається, що пунктом 3 Порядку надання та визначення розміру грошової допомоги або компенсації постраждалим від надзвичайних ситуацій, які залишилися на попередньому місці проживання, затвердженим постановою КМУ від 10 липня 2019 № 623, для видачі довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від надзвичайної ситуації органи місцевого самоврядування зобов`язані скласти акт обстеження за формою, що затверджується МТОТ. До затвердження МТОТ типових форм документів на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 № 623, органи місцевого самоврядування позбавлені можливості видавати довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від надзвичайної ситуації. У разі розроблення МТОТ всіх необхідних форм документів, передбачених порядком, Попаснянська міська рада проінформує населення через офіційний веб-сайт Попаснянської міської ради (арк. спр. 47).

Вирішуючи спір по суті суд виходить з такого.

Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14.04.2014 року № 405/2014 розпочато антитерористичну операцію.

Термін «антитерористична операція» визначено в статті 1 Закону України від 20.03.2003 № 638-IV «Про боротьбу з тероризмом» (в редакції Закону № 1313-VII від 05.06.2014), згідно якої антитерористична операція - це комплекс скоординованих спеціальних заходів, спрямованих на попередження, запобігання та припинення терористичної діяльності, звільнення заручників, забезпечення безпеки населення, знешкодження терористів, мінімізацію наслідків терористичної діяльності.

Район проведення антитерористичної операції - визначені керівництвом антитерористичної операції ділянки місцевості або акваторії, транспортні засоби, будівлі, споруди, приміщення та території чи акваторії, що прилягають до них і в межах яких проводиться зазначена операція.

Відповідно до статті 1 Закону України від 02.09.2014 № 1669-VII «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» період проведення антитерористичної операції - це час між датою набрання чинності Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Територія проведення антитерористичної операції це територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14 квітня 2014 року № 405/2014.

Наказом Першого заступника Голови Служби безпеки України керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України від 7 жовтня 2014 року № 33/6/а «Про визначення районів проведення антитерористичної операції та термінів її проведення» визначено такі райони проведення антитерористичної операції та терміни її проведення, зокрема, Донецька і Луганська області – з 07 квітня 2014 року.

Місто Попасна Луганської області, де розташований будинок позивача, згідно з розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення» належить до населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, а згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1275-р - належить до населених пунктів, в яких здійснювалася антитерористична операція.

Тобто, матеріалами справи доведено, що будинок за адресою: Луганська область, Попаснянський район, м. Попасна, пров. Затишний (Леніна), буд. 10, в якому мешкала позивач розташований в районі проведення антитерористичної операції, яка була розпочата у зв`язку із необхідністю вжиття заходів щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України, а саме: на лінії зіткнення та був пошкоджений в період проведення антитерористичної операції.

З метою координації дій державних органів, спрямованих на забезпечення захисту населення, територій та майна, функціонування єдиної державної системи цивільного захисту для подолання наслідків надзвичайної ситуації державного рівня соціального та воєнного характеру, яку спричинили загострення ситуації на деяких територіях України, загроза вчинення терористичних актів, та відповідно до статей 13 і 14 Кодексу цивільного захисту України, пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.01.2015 № 47-р «Про встановлення режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації» установлено режим надзвичайної ситуації в Донецькій та Луганській областях.

Згідно з абзацом 13 пункту 1 статті 1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР (далі – Закон № 280) делеговані повноваження - повноваження органів виконавчої влади, надані органам місцевого самоврядування законом, а також повноваження органів місцевого самоврядування, які передаються відповідним місцевим державним адміністраціям за рішенням районних, обласних рад.

Пунктом 3 частини першої статті 36 Закону № 280 визначено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать такі делеговані повноваження як організація та участь у здійсненні заходів, пов`язаних з мобілізаційною підготовкою та цивільним захистом, на відповідній території.

Відповідно до статті 1 Кодексу цивільного захисту України цей кодекс регулює відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов`язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Відповідно до пункту 19 частини другої статті 19 Кодексу цивільного захисту України до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту належить забезпечення складення довідок про визнання особи постраждалою внаслідок надзвичайної ситуації, списків (реєстрів) постраждалих внаслідок надзвичайної ситуації, відповідно до яких надається матеріальна допомога, списків загиблих осіб на підставі їх ідентифікації.

Отже, до повноважень відповідача, як органу місцевого самоврядування, віднесено питання видачі довідок про визнання осіб постраждалими внаслідок надзвичайної ситуації.

Постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 № 623 внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2013 року № 947 «Про Порядок надання та визначення розміру грошової допомоги або компенсації постраждалим від надзвичайних ситуацій, які залишилися на попередньому місці проживання», згідно з якою викладено Порядок в новій редакції.

Пунктом 1 Порядку надання та визначення розміру грошової допомоги або компенсації постраждалим від надзвичайних ситуацій (далі – Порядок № 623) визначено, що цей Порядок встановлює механізм надання та визначення розміру грошової допомоги або компенсації постраждалим від надзвичайних ситуацій, які відмовилися від евакуації, відселення та залишилися на попередньому місці проживання та/або в межах відповідного населеного пункту.

Відповідно до пункту 2 Порядку № 623 постраждалими визнаються особи, житлові будинки (квартири) яких:

пошкоджено внаслідок надзвичайної ситуації або проведення робіт з ліквідації її наслідків (таким постраждалим надається грошова допомога);

зруйновано внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричиненої збройною агресією Російської Федерації (таким постраждалим надається грошова компенсація).

Відповідно до пункту 3 Порядку № 623 органи місцевого самоврядування, а в разі їх відсутності - військово-цивільні адміністрації проводять обстеження пошкоджених або зруйнованих житлових будинків (квартир), обліковують їх, складають і затверджують списки постраждалих на відповідній території та видають довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від надзвичайної ситуації, з підстав, зазначених у пункті 2 цього Порядку, за наявності паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу.

Особам, житлові будинки (квартири) яких зруйновано внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричиненої збройною агресією Російської Федерації, органи місцевого самоврядування на відповідній території, а в разі їх відсутності - військово-цивільні адміністрації також видають акт обстеження за формою, що затверджується МТОТ (абзац 2 пункту 3 Порядку № 623).

З огляду на наведені положення пунктів 2, 3 Порядку № 623 виданню довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від надзвичайної ситуації, передує проведення органом місцевого самоврядування обстеження пошкоджених або зруйнованих житлових будинків (квартир), складення та затвердження списків постраждалих на відповідній території.

При цьому, акт обстеження повинен бути виданий за формою, затвердженою Міністерством з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (МТОТ).

Відповідно до пункту 1 Положення про Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 червня 2016 року № 376, Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (МТОТ) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. МТОТ є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику з питань тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях та тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя.

Відповідно до пункту 9 Положення МТОТ у межах повноважень, передбачених законом, на основі і на виконання Конституції та законів України, актів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України видає накази, організовує і контролює їх виконання.

Накази МТОТ, які відповідно до закону є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, видаються та оприлюднюються з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Нормативно-правові акти МТОТ підлягають державній реєстрації в установленому законодавством порядку.

Накази МТОТ, видані в межах його повноважень, є обов`язковими для виконання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, місцевими державними адміністраціями, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями незалежно від форми власності та громадянами.

Суд зазначає, що відповідний наказ МТОТ щодо статусу комісії з розгляду питань, пов`язаних з наданням грошової компенсації постраждалим, житлові будинки (квартири) яких зруйновано внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричиненої збройною агресією Російської Федерації, форми акта обстеження житлового будинку (квартири), зруйнованого внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричиненої збройною агресією Російської Федерації та форми подання про перерахування коштів, які передбачені для надання грошової компенсації постраждалим, до теперішнього часу МТОТ не прийнятий.

Відповідно до частини першої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Суд зазначає, що на час звернення позивача до Попаснянської міської ради із заявою від 09.09.2019 про надання довідки про визнання особи постраждалою внаслідок надзвичайної ситуації, діє вищевказаний Порядок № 623, іншого нормативно-правового акта, який би регламентував підстави, механізм та умови видачі відповідної довідки, немає.

Прийняття Кабінетом Міністрів України постанови від 10 липня 2019 року № 623 було обумовлено необхідністю запровадження процедури відшкодування шкоди власникам житла, яка була завдана внаслідок збройної агресії Російської Федерації.

Однак, повноваження щодо затвердження форми акту обстеження пошкоджених або зруйнованих житлових будинків (квартир) законодавець делегував Міністерству з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (МТОТ).

Згідно зі статтею 22 Конституції України права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

До прийняття Кабінетом Міністрів України постанови від 10 липня 2019 № 623, діяв Порядок надання та визначення розміру грошової допомоги або компенсації постраждалим від надзвичайних ситуацій в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2013 року № 947.

Пункт 3 вказаної постанови був викладений в такій самій редакції, як і постанова № 623, якою внесені зміни, а саме: органи місцевого самоврядування, а в разі їх відсутності - військово-цивільні адміністрації проводять обстеження пошкоджених або зруйнованих житлових будинків (квартир), обліковують їх, складають і затверджують списки постраждалих на відповідній території та видають довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від надзвичайної ситуації, з підстав, зазначених у пункті 2 цього Порядку, за наявності паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу. Особам, житлові будинки (квартири) яких зруйновано внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, спричиненої збройною агресією Російської Федерації, органи місцевого самоврядування на відповідній території, а в разі їх відсутності - військово-цивільні адміністрації також видають акт обстеження за формою, що затверджується МТОТ.

Отже, обов`язковість затвердження форми акту обстеження МТОТ, була передбачена також Порядком надання та визначення розміру грошової допомоги або компенсації постраждалим від надзвичайних ситуацій в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2013 року № 947.

Тому, доводи позивача щодо наявних актів огляду пошкоджень домоволодіння від 02.02.2015, обстеження житлово-побутових умов від 20.12.2017, від 07.02.2018, від 21.02.2018 (арк. спр. 12-15) не можуть вважатися належними доказами обстеження пошкодженого будинку позивачки, так як складені у довільній формі, отже не відповідають вимогам пункту 3 Порядку № 623 щодо форми акту обстеження, яка має бути затверджена МТОТ.

За таких обставин, а також враховуючи відсутність правових підстав для складення акту обстеження пошкоджених або зруйнованих житлових будинків за відсутності затвердженої МТОТ форми акту, у відповідача не було підстав для видачі позивачці відповідної довідки, у зв`язку із чим відмова з одночасним роз`ясненням при цьому , що МТОТ не розроблено жодної форми документів на виконання постанови КМУ від 10.07.2019 №623, не порушила прав та законних інтересів ОСОБА_1 .

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позовних вимог.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Ухвалою суду від 11.11.2019 відстрочено позивачу сплату судового збору за подання до суду даної позовної заяви у розмірі 768,40 грн, як за одну вимогу немайнового характеру, до ухвалення судового рішення у даній справі.

Згідно з частиною другою статті 133 КАС України, якщо у строк, встановлений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна заява залишається без розгляду або витрати розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі, якщо сплату судових витрат розстрочено або відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.

Враховуючи ту обставину, що сплату судового збору було відстрочено до ухвалення судового рішення, а рішенням у даній адміністративній справі суд відмовив у задоволенні позовних вимог у повному обсязі, сума судового збору у розмірі 768,40 грн підлягає стягненню з позивача до Державного бюджету України.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до Попаснянської міської ради про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії, відмовити повністю.

Стягнути з ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце реєстрації: АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Державного бюджету України судовий збір у сумі 768 (сімсот шістдесят вісім) гривень 40 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя

О.В. Захарова

Джерело: ЄДРСР 86545652
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку