open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 грудня 2019 р. Справа№200/11509/19-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Мозгової Н.А.,

розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради про визнання протиправними дії, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

25 вересня 2019 року позивач, ОСОБА_1 (ідентифікаційний код відсутній; АДРЕСА_1 ), звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради (код ЄДРПОУ 26010987, місцезнаходження: Донецька область, м. Дружківка, вул. Машинобудівників, 64) про визнання протиправними дії щодо припинення раніше призначеної субсидії з квітня 2018 року, визнання протиправним та скасування рішення про припинення раніше призначеної субсидії з квітня 2018 року, зобов`язати відновити раніше призначену субсидію з квітня 2018 року.

Так, у позовній заяві позивач обґрунтовує свої позовні вимоги тим, що у травні 2018 року отримала лист управління соціального захисту населення Дружківської міської ради від 02.05.2018 року №01-112/3608-09 про тимчасове припинення субсидії. Підстави тимчасового припинення субсидії передбачені відмовою надати дані про паспорт та ідентифікаційний номер ОСОБА_2 . Разом з тим, не надання таких даних спричинені відмовою Головного управління Державної міграційної служби України в Донецькій області в особі Дружківського міського відділу Головного управління Державної міграційної служби України, у зв`язку із чим, позивач звернулась до Донецького окружного адміністративного суду про зобов`язання надати паспорт, про що 15 травня 2018 року письмово повідомила УСЗН Дружківської міської ради про причини неможливості надати дані про паспорт та ідентифікаційний номер ОСОБА_2 . У відповідь на звернення, в червні 2018 року надійшов лист управління соціального захисту населення Дружківської міської ради від 04.06.2018 року за № 01-112/4623-09, в якому повідомлено, щодо надання відповідних даних про паспорт та ідентифікаційний номер ОСОБА_2 , управління не має можливості відновити раніше призначену субсидію. Отже, вважає такі дії незаконними та такими, що порушують права позивача на соціальний захист.

Представник відповідача надав відзив на адміністративний позов, де зазначив, що вимоги позивача суперечать чинному законодавству та не підлягають задоволенню. Свою позицію вмотивовував тим, що позивач перебувала на обліку в управлінні, як отримувач субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг до квітня 2018 року. За даними проведеної верифікації виявлено невідповідність у персональних даних та документах, що посвідчують особу (не заповнена інформація про реєстраційний номер платника податків, серія та номер паспорта) ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка є членом позивача домогосподарства. Оскільки протягом місяця позивачем не була надана інформація про реєстраційний номер платника податків, серія та номер паспорта ОСОБА_2 , субсидію позивачу було зупинено за результатами верифікації. У зв`язку з тим, що у управління немає законних підстав щодо призначення житлової субсидії позивачу з квітня 2018 року, просив відмовити у задоволенні позову.

14.11.2019 року позивач надав відповідь на відзив, в якому зазначає, що акт обстеження матеріально-побутових умов сім`ї від 19.04.2018 року складався без виходу на адресу позивача, не містить об`єктивних даних та свідчить про те, що відповідачем не здійснювалось перевірки матеріально-побутових умов сім`ї позивача. Наголошує на тому, що позивачем особисто, в заявах повідомлялось УСЗН про те, що ОСОБА_2 не може отримати паспорт, оскільки їй відмовляли у видачі паспорту у формі паспортної книжечки, а також про те, що триває розгляд судової справи.

26.11.2019 року представник відповідача надав заперечення на відповідь на відзив, де вказує, що надані акти, з якими не погоджується позивач, є тільки підтверджувальним фактом стосовно здійснення усіх можливих дій управлінням з метою допомоги позивачу отримання житлової субсидії, а не бездіяльність управління щодо позбавлення права на отримання житлової субсидії позивача.

30 вересня 2019 року ухвалою суду позовну заяву залишено без руху та надано строк для усунення недоліків.

10 жовтня 2019 року через відділ документообігу та архівної роботи суду позивач надав документи на виконання вимог ухвали суду про залишення позовної заяви без руху та ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 15 жовтня 2019 року відкрито провадження у справі у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 12 грудня 2019 року відмовлено у задоволенні клопотання Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради про розгляд справи за правилами загального провадження та про обов`язковість особистої участі позивача у справі.

Суд зазначає, що відповідно до положень ч.1 ст.257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.

Відповідно до ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Отже, враховуючи вищевикладене, дана справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними в матеріалах справи доказами.

Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, судом встановлено наступне.

Позивач ОСОБА_1 (ідентифікаційний код відсутній; зареєстрований за адресою проживання: АДРЕСА_2 , є громадянином України (паспорт НОМЕР_1 , особливі відмітки: має право здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера згідно рішення Дружківського міського суду Донецької області №2-446 від 22.04.2004 р., згідно ст. 43 КАС України здатний здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов`язки.

Судом встановлено, що позивач перебувала на обліку в Управлінні соціального захисту населення Дружківської міської ради з травня 2017 р. по квітень 2018 р. включно. Припинено з квітня 2018 року за результатом верифікації.

Листом від 02.04.2018р. №03/0668 Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради повідомило ОСОБА_1 про вимогу надати до управління інформацію про паспортні дані та ідентифікаційний код ОСОБА_2

19.04.2018 р. позивач повідомив відповідача про те, що ОСОБА_2 не може отримати паспорт, оскільки їй відмовляли у видачі паспорту у формі паспортної книжечки, а також про те, що право дитини на паперовий паспорт оскаржується в суді.

Згідно акта обстеження матеріально-побутових умов сім`ї №275 від 19.04.2018 року під час обстеження за вказаною адресою було встановлено, що заявниці ОСОБА_1 не може надати персональні дані дочки ОСОБА_2 , тому що вони відмовляються отримувати біометричний паспорт дитині та звернулись до суду і чекають рішення суду.

З приводу вказаних обставин позивач звернулась до відповідача, у відповідь на що отримала лист від 04.06.2018 року №01-12/4623-09, яким була повідомлена, що житлові субсидії призначаються відповідно до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 року №848. Також вказано, що для виправлення некоректних даних, управління своєчасно повідомило про можливість подання необхідних відомостей. У зв`язку з відмовою надати дані про паспорт та ідентифікаційний номер ОСОБА_2 , субсидія тимчасово припинена до з`ясування обставин.

Позивач, вважаючи зазначену відмову протиправною, звернулась до суду з даним позовом задля захисту своїх порушених прав.

Надаючи правову оцінку правовідносинам суд виходив з наступного.

Відповідно до статті 3 Конституції України, права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

Стаття 46 Конституції України проголошує, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.

Суд зазначає, що п.1 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою КМУ від 21.10.1995 № 848, (далі - Положення № 848) передбачено, що це Положення визначає умови призначення та порядок надання громадянам щомісячної адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату управління багатоквартирним будинком, користування житлом або його утримання, послуг з транспортування та розподілу природного газу та комунальних послуг (водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергія, вивезення побутового сміття та рідких нечистот), а також один раз на рік субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

Відповідно до положень п. 2 Положення № 848 право на отримання адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, а також субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (далі - субсидія) поширюється на громадян, які проживають у житлових приміщеннях (будинках), в частині оплати ними користування житлом; утримання житла; управління багатоквартирним будинком, комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

Згідно із п. 3 Положення № 848 призначення субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві і Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад (далі - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення).

Як визначено положенням п.4 Положення №848 субсидії призначаються за наявності різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги, скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами з урахуванням пільг, які надаються відповідно до законодавства, і обсягом визначеного Кабінетом Міністрів України обов`язкового відсотка платежу.

Соціальні норми житла та соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.8 Положення №848 житлова субсидія призначається одному із членів домогосподарства, які зареєстровані і фактично проживають в житловому приміщенні (будинку) (п.8 Положення №848).

Пунктом 16 Положення № 848 встановлено, що після закінчення строку отримання житлової субсидії структурні підрозділи з питань соціального захисту населення самостійно здійснюють розрахунок житлової субсидії на наступний сезон для домогосподарств, які отримували житлову субсидію у попередньому сезоні (крім орендарів, внутрішньо переміщених осіб та осіб, які звертаються за призначенням житлової субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, а також домогосподарств, у яких кількість фактично проживаючих зареєстрованих осіб менша, ніж кількість зареєстрованих осіб).

Згідно із абз.13 п. 16 Положення №848 якщо житлову субсидію у попередньому сезоні призначено за рішенням комісії, призначення житлової субсидії на наступний сезон здійснюється структурним підрозділом з питань соціального захисту населення без повторного прийняття рішення комісією у разі, коли не змінилися обставини, на підставі яких прийнято попереднє рішення комісії (крім орендарів, внутрішньо переміщених осіб, громадян, які звертаються за призначенням житлової субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, а також домогосподарств, у яких кількість фактично проживаючих зареєстрованих осіб менша, ніж кількість зареєстрованих осіб).

Відповідно до приписів п. 14 Положення №848 для призначення житлових субсидій на запит структурних підрозділів з питань соціального захисту населення у п`ятиденний строк з дня його отримання подаються відомості про, зокрема, доходи осіб з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, а також групу платників єдиного податку, до якої належить фізична особа - підприємець, що обрала спрощену систему оподаткування, - ДФС у порядку, встановленому Мінсоцполітики та Мінфіном.

Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення мають право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 10 календарних днів від інших підприємств, установ і організацій інформацію, необхідну для призначення житлових субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за їх призначенням.

У разі коли документи, передбачені пунктом 13 цього Положення, подано не в повному обсязі, житлова субсидія призначається за умови надходження документів, яких не подано одночасно із заявою, протягом 30 днів з дня подання заяви.

Якщо інформацію, необхідну для призначення житлової субсидії, отримати неможливо внаслідок помилки, виявленої під час обміну інформацією із суб`єктами надання інформації, визначеними в абзацах другому, третьому, восьмому - дванадцятому цього пункту, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення повідомляє громадянину про необхідність виправлення помилки і проводить розрахунок житлової субсидії протягом 10 днів після подання ним оновлених даних та отримання необхідної інформації.

У разі коли протягом 30 календарних днів після отримання повідомлення про необхідність виправлення помилки громадянин не вчинить дій щодо її виправлення, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення відмовляє у призначенні житлової субсидії. Зазначений строк може бути продовжено на час хвороби заявника, що підтверджується документально.

Якщо документи, передбачені пунктом 13 цього Положення, протягом 30 днів з дня подання заяви не додані громадянином, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення приймає рішення про відмову в призначенні житлової субсидії, про що інформує заявника в порядку, встановленому цим пунктом. Зазначений строк може бути продовжено на час хвороби заявника, що підтверджується документально.

При цьому, п.6 Положення №848 передбачено житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо:

1) загальна площа житлового приміщення перевищує 120 кв. метрів для квартири і 200 кв. метрів для індивідуального будинку (крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, а також сімей, в яких не менше року проживають троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування);

2) будь-хто із складу домогосподарства або член сім`ї особи із складу домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п`яти років (крім мопеда). При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля. Наявність (відсутність) у власності або володінні зазначених осіб транспортних засобів зазначається у декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Якщо право власності або володіння на транспортний засіб набуто під час отримання житлової субсидії, громадянин, якому призначено житлову субсидію, протягом 30 календарних днів зобов`язаний повідомити про це структурному підрозділу з питань соціального захисту населення незалежно від розміру вартості транспортного засобу;

3) у складі домогосподарства або у складі сім`ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (далі - особи, доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії), і в цьому періоді: за інформацією ДФС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; або вони отримували середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії. Житлові субсидії у випадках, передбачених абзацами другим - четвертим цього підпункту, призначаються, якщо особи, доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії, протягом такого періоду: навчалися за денною формою навчання у закладах середньої освіти, професійно-технічних навчальних закладах, закладах вищої освіти або зареєстровані у службі зайнятості як такі, що шукають роботу, і в цей період навчалися в центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості; отримували хоча б один із таких видів доходу, як пенсію, стипендію, допомогу при народженні (усиновленні) дитини, допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомогу по догляду за особами з інвалідністю I і II групи внаслідок психічного розладу, допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомогу по безробіттю;

4) будь-хто із складу домогосподарства або член сім`ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла (в тому числі понаднормової площі житла у випадку, зазначеному у пункті 5цього Положення) та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень;

5) структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії;

6) структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність у домогосподарства, що одержувало житлову субсидію у попередньому опалювальному (неопалювальному) сезоні, простроченої понад два місяці заборгованості з оплати обов`язкової частки платежу за житлово-комунальні послуги, обов`язкової частки внеску/платежу на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон.

Житлова субсидія у випадках, передбачених підпунктами 5 і 6 цього пункту, призначається з початку опалювального (неопалювального) сезону за умови документального підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі) протягом двох місяців з початку такого сезону, в іншому випадку - з місяця, наступного за тим, в якому до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення надійшло документальне підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі).

Під час судового розгляду справи судом встановлено, що ОСОБА_1 було відмовлено у призначенні субсидії, про що свідчить рішення Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради, яким припинено з квітня 2018 року за результатом верифікації.

При цьому, вказано в якості підстав для такої відмови на обставини не надання даних про паспорт та ідентифікаційного номеру ОСОБА_2 .

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 06 грудня 2017 року по справі №805/4070/17-а у задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 в інтересах неповнолітньої ОСОБА_2 до Головного управління Державної міграційної служби в Донецькій області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Дружківський міський відділ Головного управління ДМС в Донецькій області про визнання протиправною відмови, зобов`язання вчинити певні дії - відмовлено повністю.

Постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2018 року постанову Донецького окружного адміністративного суду від 06 грудня 2017 року в справі № 805/4070/17-а - скасовано. Прийнято нову постанову. Адміністративний позов ОСОБА_1 в інтересах ОСОБА_2 до Головного управління Державної міграційної служби України у Донецькій області, третя особа - Дружківський міський відділ Головного управління Державної міграційної служби України у Донецькій області про визнання протиправною відмови, зобов`язання вчинити певні дії - задоволено частково. Визнано противоправною відмову Дружківського міського відділу Головного управління Державної міграційної служби України у Донецькій області щодо не оформлення неповнолітній ОСОБА_2 паспорта громадянина України у формі паспортної книжечки відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ. Зобов`язано Головне управління Державної міграційної служби України у Донецькій області оформити та видати ОСОБА_2 в зв`язку із досягненням 16-річного віку паспорт громадянина України у формі паспортної книжечки відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ.

Представником відповідача вказано, що згідно Порядку здійснення верифікації та моніторингу пенсій, допомог, пільг, субсидій, інших соціальних виплат, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 р. № 136 "Про затвердження Порядку здійснення верифікації та моніторингу пенсій, допомог, пільг, субсидій, інших соціальних виплат" за кожним отримувачем відповідних допомог, які здійснюються за рахунок коштів державного, місцевих бюджетів обов`язково здійснюється верифікація з метою моніторингу достовірності інформації поданої фізичними особами, а за особовою справою ОСОБА_1 не пройшла верифікація у зв`язку з тим, що «не надані даних про паспорт та ідентифікаційного номеру ОСОБА_2 ».

Надаючи оцінку зазначеним доводам представника відповідача суд зазначає, що така підстава для відмови у призначенні субсидії як "не надання даних про паспорт та ідентифікаційного номеру одного із членів сім`ї або домогосподасртва" не передбачена Положенням №848.

Також суд зазначає, що не підтвердження доходу особи впливає на розмір субсидії, а не на право на неї.

Під час судового розгляду справи судом встановлено, що припинення у виплаті позивачу субсидії обумовлена не вчиненням останньою протягом 30 днів дій по виправленню помилки стосовно не надання даних про паспорт та ідентифікаційного номеру ОСОБА_2 , що унеможливлює отримання відповідачем інформації Державної фіскальної служби України за результатами чергової перевірки.

А отже, враховуючи встановлення судом обставин того, що позивач не мав можливості надати даних про паспорт ОСОБА_2 у зв`язку з тривалим розглядом в першій, апеляційній та касаційній інстанції справи за її позовом до Головного управління Державної міграційної служби України у Донецькій області про визнання протиправною відмови, зобов`язання оформити та видати ОСОБА_2 в зв`язку із досягненням 16-річного віку паспорт громадянина України у формі паспортної книжечки відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ, про що ОСОБА_1 неодноразово повідомляла відповідача, то суд приходить до висновку, що такі доводи відповідача є необґрунтованими.

З огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку про наявність підстав для визнання протиправними дії Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради щодо припинення раніше призначеної субсидії з квітня 2018 року, визнання протиправним та скасування рішення про припинення раніше призначеної субсидії з квітня 2018 року, зобов`язати відновити раніше призначену субсидію з квітня 2018 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 15 жовтня 2019 року сплату судового збору в сумі 768,40 грн. за подання до суду позовної заяви відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.

У зв`язку з тим, що сплату судового збору, що підлягав оплаті відповідно до положень цього Кодексу, відстрочено до ухвалення судового рішення у справі, і судовий збір не оплачено, тому відповідно до наведених вимог процесуального законодавства при задоволенні позову такий судовий збір підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань з відповідача - суб`єкта владних повноважень.

Керуючись статтями 2, 9, 139, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 (ідентифікаційний код відсутній; АДРЕСА_1 ) до Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради (код ЄДРПОУ 26010987, місцезнаходження: Донецька область, м. Дружківка, вул. Машинобудівників, 64) про визнання протиправними дії щодо припинення раніше призначеної субсидії з квітня 2018 року, визнання протиправним та скасування рішення про припинення раніше призначеної субсидії з квітня 2018 року, зобов`язати відновити раніше призначену субсидію з квітня 2018 року - задовольнити.

Визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради щодо припинення раніше призначеної субсидії ОСОБА_1 з квітня 2018 року.

Визнати протиправним та скасування рішення Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради про припинення раніше призначеної субсидії ОСОБА_1 з квітня 2018 року.

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради (код ЄДРПОУ 26010987, місцезнаходження: Донецька область, м. Дружківка, вул. Машинобудівників, 64) відновити раніше призначену субсидію ОСОБА_1 (ідентифікаційний код відсутній; АДРЕСА_1 ) з квітня 2018 року.

Стягнути з Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування в Донецькій області (код ЄДРПОУ 41325231, місцезнаходження: Донецька область, м. Слов`янськ, вул. Свободи, 5) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Державного бюджету України (Державна судова адміністрація України, розрахунковий рахунок: UA798999980000031211256026001, ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача 37993783, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача 899998, код класифікації 22030106) судовий збір в сумі 768 (сімсот шістдесят вісім) грн. 40 коп.

Повний текст судового рішення складено 13 грудня 2019 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через Донецький окружний адміністративний суд.

Суддя Н.А. Мозговая

Джерело: ЄДРСР 86350454
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку