open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 листопада 2019 р.

Справа № 520/4202/19

Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді: Мінаєвої О.М.,

Суддів: Макаренко Я.М. , Бегунца А.О. ,

за участю секретаря судового засідання Лисенко К.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 30.07.2019 року, головуючий суддя І інстанції: Котеньов О.Г., м. Харків, повний текст складено 05.08.19 року по справі № 520/4202/19

за позовом ОСОБА_1

до Виконавчого комітету Ужгородської міської ради

про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА _1 (далі - позивач) звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Виконавчого комітету Ужгородської міської ради (далі - відповідач), в якому просив суд:

- визнати протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Ужгородської міської ради в особі Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців виконавчого комітету Ужгородської міської ради, що полягає у невнесення змін, чим порушені права позивача;

- зобов`язати Виконавчий комітет Ужгородської міської ради провести реєстраційні дії, направленні на внесення змін до відомостей про ПРАТ "УЖГОРОДСЬКА ВЗУТТЄВА ФАБРИКА", код ЄДРПОУ 05502344, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, та виключити з графи "Прізвище, ім`я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи" запис про керівника - Бакуменко Сергій Вікторович.

Рішенням Харківського окружного адміністративного суду України від 30.07.2019 року в задоволенні зазначений позов відмовлено.

Позивач, не погодившись із вказаним рішенням, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на неправильне застосування судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваного рішення норм матеріального та порушення норм процесуального права, неповне з`ясування обставин справи, просить суд апеляційної інстанції скасувати рішення Харківського окружного адміністративного суду України від 30.07.2019 року по справі №520/4202/19 та прийняти постанову, якою задовольнити позов в повному обсязі.

В обґрунтування доводів апеляційної скарги позивач зазначає, що державним реєстратором порушений обов`язок розміщення рішення про зупинення розгляду справи на порталі електронних сервісів, не надіслано заявнику на адресу електронної пошти повідомлення про зупинення розгляду документів у день зупинення та не надіслано код доступу.

Сторони про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені належним чином.

Апеляційна скарга розглядається у судовому засіданні згідно приписів ст. 229 КАС України.

Розглянувши матеріали справи, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм чинного законодавства, колегія суддів апеляційної інстанції, переглядаючи судове рішення в межах доводів та вимог апеляційної скарги у відповідності до ч.1 ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України, дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що 02.01.2018 ОСОБА_1 призначено директором Приватного акціонерного товариства «УЖГОРОДСЬКА ВЗУТТЄВА ФАБРИКА», про що у відомостях про ПРАТ «УЖГОРОДСЬКА ВЗУТТЄВА ФАБРИКА», що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, є відповідний запис.

Рішенням Наглядової ради ПРАТ «УЖГОРОДСЬКА ВЗУТТЄВА ФАБРИКА», оформленого протоколом № 5 від 04.09.2018 року, ОСОБА_1 з 07.09.2018 звільнено з посади директора Товариства за власним бажанням та уповноважено на здійснення усіх необхідних дій щодо внесення змін в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

04.09.2018 з метою внесення змін до відомостей щодо ПРАТ «УЖГОРОДСЬКА ВЗУТТЄВА ФАБРИКА» в частині зміни керівника юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі, позивачем направлений пакет документів до Центру надання адміністративних послуг виконкому Ужгородської міської ради.

12.09.2018 відповідачем за вх. №572/18-15 отримано (поштою) документи для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах».

13.09.2018 відповідачем розглянуто та досліджено документи, подані позивачем для державної реєстрації та прийнято рішення про зупинення розгляду документів на підставі п.2 ч.1 ст.27 «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» - невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону, а саме п.6 ч.1 ст.15 цього Закону (рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству).

Повідомлення про зупинення розгляду документів із зазначенням строку та виключного переліку підстав для його зупинення розміщено на порталі електронних сервісів у день зупинення, що підтверджується інформацією ДП "Національні інформаційні системи" (лист №2276/03.3-13 від 07.06.2019 та надіслано на адресу електронної пошти, зазначеної в ЄДР - vat@obuv.uz.ua, що підтверджується скріншотами зображень монітора комп`ютера державного реєстратора. Відповідачем отримано повідомлення про неможливість відправки повідомлення у зв`язку із «некоректно налаштованим сервером» (електронна адреса, яку зазначено в ЄДР, є некоректною).

02.10.2018 відповідачем винесено рішення про відмову у проведенні державної реєстрації прийнято на підставі п.4 ч.1 ст.28 Закону про державну реєстрацію - не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку.

23.10.2018 засобами поштового зв`язку позивачем з виконавчого комітету Ужгородської міської ради згідно з описом вкладення до листа отримані наступні документи: опис (два примірники від 12.09.2018 та від 13.09.2019), заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу Форма 3, засвідчена приватним нотаріусом 04.09.2018 року за № 1881; протокол № 5 засідання наглядової ради; повідомлення про зупинення розгляду документів від 13.09.2018; повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації від 02.10.2018.

Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з необґрунтованості позовних вимог.

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців, врегульовано Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" від 15.05.2003 № 755-IV (далі - Закон).

Відповідно до ч.2 ст. 6 Закону № 755-ІV державний реєстратор: 1) приймає документи; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації; 4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру.

Згідно ч.ч. 1, 4 ст.14 Закону № 755-ІV передбачено, що документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі. У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням.

Документи в паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день їх надходження видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу в той спосіб, відповідно до якого були подані документи.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.26 Закону № 755-ІV розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, здійснюється у такі строки - щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів.

Згідно з вимогами ч.ч.1-4 ст.27 Закону № 755-ІV підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, є: 1) подання документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі; 2) невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону; 3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 4) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; 5) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 цього Закону; 6) несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі; 7) подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

Зупинення розгляду документів з підстав, не передбачених цією статтею, не допускається.

Зупинення розгляду документів здійснюється протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після надходження документів, поданих для державної реєстрації.

Зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації громадських формувань, здійснюється у строки, встановлені статтею 26 цього Закону.

Розгляд документів зупиняється на строк, що становить 15 календарних днів з дати їх зупинення.

Повідомлення про зупинення розгляду документів із зазначенням строку та виключного переліку підстав для його зупинення та рішення суб`єкта державної реєстрації про зупинення розгляду документів розміщуються на порталі електронних сервісів у день зупинення та надсилаються заявнику на адресу його електронної пошти (ч.4 ст. 27 Закону).

Згідно ч. 5 статті 27 Закону, у разі подання документів, необхідних для усунення підстав для зупинення розгляду документів, протягом встановленого строку розгляд документів поновлюється.

Аналіз викладених правових норм свідчить про те, що достатньою та необхідною правовою підставою для внесення державним реєстратором до ЄДР змін до відомостей про юридичну особу, є одночасна сукупність наступних умов: 1) подання уповноваженою особою відповідного пакету документів; 2) відсутність підстав для зупинення їх розгляду та для відмови в державній реєстрації.

Отже, за умови подання визначених документів, державний реєстратор зобов`язаний вчинити відповідні реєстраційні дії та внести до Єдиного державного реєстру відповідні записи.

Натомість, у разі наявності недоліків при поданні документів для проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, державний реєстратор наділений правом зупинити розгляд документів, поданих для державної реєстрації юридичної особи, що не пов`язані зі змінами в установчих документах, витребувати у заявника необхідні документи та в подальшому вирішити питання шляхом прийняття відповідного рішення.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.28 Закону підставою для відмови у державній реєстрації є неусунення підстав для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку.

04.09.2018 з метою внесення змін до відомостей щодо ПРАТ «УЖГОРОДСЬКА ВЗУТТЄВА ФАБРИКА» в частині зміни керівника юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі, позивачем направлений пакет документів до Центру надання адміністративних послуг виконкому Ужгородської міської ради.

12.09.2018 відповідачем за вх. №572/18-15 отримано (поштою) документи для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах».

13.09.2018 відповідачем розглянуто та досліджено документи, подані позивачем для державної реєстрації та прийнято рішення про зупинення розгляду документів на підставі п.2 ч.1 ст. 27 Закону № 755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» - невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону, а саме п.6 ч.1 ст.15 цього Закону (рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству). Зі змісту вказаного рішення колегією суддів встановлено, що відповідач вказав, що в рішенні загальних зборів учасників ПРАТ «УЖГОРОДСЬКА ВЗУТТЄВА ФАБРИКА» №5 від 04.09.2018 відсутня інформація щодо призначення керівника. Також відповідач вказав, що в заяві про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу міститься інформація про виключення ОСОБА_1 зі складу підписантів, що не відповідає відомостям, які містяться в ЄДР (відсутні інформація про підписанта в ЄДР) (а.с.17).

Повідомлення про зупинення розгляду документів із зазначенням строку та виключного переліку підстав для його зупинення розміщено на порталі електронних сервісів у день зупинення, що підтверджується листом ДП "Національні інформаційні системи" №2276/03.3-13 від 07.06.2019 та надіслано на адресу електронної пошти, зазначеної в ЄДР - vat@obuv.uz.ua, що підтверджується скріншотами зображень монітора комп`ютера державного реєстратора. Разом з тим, відповідачем отримано повідомлення про неможливість відправки повідомлення у зв`язку із «некоректно налаштованим сервером» (електронна адреса, яку зазначено в ЄДР, є некоректною) (а.с.68).

З урахуванням наведеного, колегія суддів дійшла висновку, що відповідач у відповідності до ч. 4 ст. 27 Закону № 755-ІV надсилав позивачу на електронну пошту повідомлення про зупинення розгляду документів у день зупинення.

02.10.2018 відповідачем винесено рішення про відмову у проведенні державної реєстрації прийняте на підставі п.4 ч.1 ст.28 Закону № 755-ІV про державну реєстрацію - не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку (а.с.17).

Між тим, позивач в апеляційній скарзі вказує про отримання повідомлення про зупинення розгляду документів лише 23.10.2018 року поштою, згідно відстеження Укрпошти про його вручення, разом з повідомленням про відмову у проведенні державної реєстрації (а.с.16).

Колегія суддів відхиляє вищевказані доводи та зазначає, що неможливість отримання позивачем повідомлення про зупинення розгляду документів через зазначення невірної (некоректної) адреси електронної пошти юридичної особи чи невикористання позивачем вказаної в ЄДР електронної пошти не доводить, що відповідач не здійснював таке направлення на електронну пошту юридичної особи. Доказів щодо наявності у ПРАТ «УЖГОРОДСЬКА ВЗУТТЄВА ФАБРИКА» іншої адреси електронної пошти вказаної в ЄДР, на яку відповідачем не здійснено направлення повідомлення про зупинення розгляду документів, позивачем не надано.

На підставі наведеного, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції щодо відсутності протиправною бездіяльності Виконавчого комітету Ужгородської міської ради в особі Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців виконавчого комітету Ужгородської міської ради, що полягає у невнесення змін до відомостей про ПРАТ "УЖГОРОДСЬКА ВЗУТТЄВА ФАБРИКА", код ЄДРПОУ 05502344, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань та відповідно необґрунтованості позовних вимог.

Щодо доводів апеляційної скарги позивача про не розміщення відповідачем повідомлення про зупинення розгляду документів від 13.09.2018 року на порталі електронних сервісів у день зупинення, колегія суддів зазначає наступне.

Пункт 7 частини 1 статті 1 Закону № 755-ІV визначає, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі також - Єдиний державний реєстр) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.

Пунктом 11 частини 1 статті 1 Закону № 755-ІV встановлено, що портал електронних сервісів - це веб-сайт, організований як системне багаторівневе об`єднання різних ресурсів та сервісів для забезпечення максимального доступу до інформації та послуг у сфері державної реєстрації, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності.

Відповідно до ч.2 ст. 11 Закону № 755-ІV відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді: безоплатного доступу через портал електронних сервісів до: результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі виписки та установчих документів, - шляхом їх пошуку за кодом доступу, перегляду, копіювання та роздрукування.

Згідно з частиною 6 статті 11 Закону № 755-ІV порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру, перелік додаткових відомостей, до яких надається безоплатний доступ через портал електронних сервісів, форма та зміст виписки, витягу визначаються Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру.

Відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 №1657/5, безоплатний доступ до відомостей з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається через портал електронних сервісів з метою перегляду, копіювання та друку відомостей, зокрема, щодо юридичної особи, відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім`я, по батькові (за наявності), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи.

Отже, через портал електронних сервісів особи мають можливість отримати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, зокрема про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 31.05.2016 №1565/5»Питання адміністрування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» Державне підприємство «Національні інформаційній системи» визначено адміністратором Єдиного державного реєстру.

З наявного в матеріалах справи листа Державного підприємства «Національні інформаційні системи» від 07.06.2019 року №2276/03.3-13, колегією суддів встановлено, що повідомлення про зупинення розгляду документів від 13.09.2018 за підписом державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб підприємців виконавчого комітету Ужгородської міської ради Онопко М. розміщено 14.09.2019 року в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Відповідно до п. 16 ч. 1 Закону № 755-ІV технічний адміністратор Єдиного державного реєстру (далі - технічний адміністратор) - визначене Міністерством юстиції України державне унітарне підприємство, віднесене до сфери його управління, що здійснює заходи із створення, доопрацювання та супроводження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру, порталу електронних сервісів та відповідає за їх технічне і технологічне забезпечення, збереження та захист даних, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надає, блокує та анулює доступ до Єдиного державного реєстру та проводить навчання роботі з цим реєстром.

Отже, технічний адміністратор Єдиного державного реєстру здійснює супроводження програмного забезпечення ЄДР, а також порталу електронних сервісів.

На підставі наведеного, колегія суддів дійшла висновку, що листом Державного підприємства «Національні інформаційні системи» від 07.06.2019 року №2276/03.3-13 підтверджено не тільки розміщення повідомлення про зупинення розгляду документів від 13.09.2018 за підписом державного реєстратора Онопко М., а й розміщення його на порталі електронних сервісів. Таким чином, колегія суддів відхиляє доводи апеляційної скарги про розміщення повідомлення про зупинення розгляду документів від 13.09.2018 лише в ЄДР та не розміщення такого повідомлення на порталі електронних сервісів.

Щодо доводів про неотримання позивачем коду доступу, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до п. 9 ст. 1 Закону № 755-ІV код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (далі - код доступу) - унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів, що генерується в автоматичному режимі та використовується для доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - портал електронних сервісів).

Колегією суддів встановлено, що 23.10.2018 засобами поштового зв`язку позивачем з виконавчого комітету Ужгородської міської ради згідно з описом вкладення до листа отримані наступні документи: опис (два примірники від 12.09.2018 та від 13.09.2019), заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу Форма 3, засвідчена приватним нотаріусом 04.09.2018 року за № 1881; протокол № 5 засідання наглядової ради; повідомлення про зупинення розгляду документів від 13.09.2018; повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації від 02.10.2018. На надісланих позивачу описах у верхньому правому кутку міститься код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.

При цьому, колегія суддів зазначає, що саме зазначення юридичною особою некоректної адреси електронної пошти наявної в ЄДР є причиною неспроможності здійснення оспорюваних реєстраційних дій у встановлений законом спосіб.

Відповідно до ст. 7 Закону № 755-ІV Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Таким чином, інформація про юридичну особу вказана в Єдиного державного реєстру вважається достовірною.

Разом з тим, колегія суддів зазначає, що на час розгляду справи апеляційний судом вже було внесено змін до відомостей про ПРАТ "УЖГОРОДСЬКА ВЗУТТЄВА ФАБРИКА", код ЄДРПОУ 05502344, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань в частині виключення запису про керівника Бакуменко Сергія Вікторовича.

Відповідно до ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Враховуючи наведене, колегія суддів вважає, що рішення суду першої інстанції відповідає вимогам ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України, підстав для задоволення вимог апеляційної скарги відповідача колегією суддів не встановлено.

Відповідно до ч.1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення-без змін.

Згідно зі ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, рішення або ухвалу-без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції прийняв законне і обґрунтоване рішення, з дотриманням норм матеріального і процесуального права.

Доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, а тому підстав для скасування рішення суду першої інстанції не встановлено.

Керуючись ст. ст. 242, 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення.

Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 30.07.2019 року по справі №520/4202/19 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Головуючий суддя

(підпис)

О.М. Мінаєва

Судді

(підпис) (підпис)

Я.М. Макаренко А.О. Бегунц

Повний текст постанови складено 06.12.2019 року

Джерело: ЄДРСР 86157495
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку