open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 640/21630/18
Моніторити
Ухвала суду /18.08.2020/ Харківський апеляційний суд Ухвала суду /13.07.2020/ Харківський апеляційний суд Ухвала суду /27.04.2020/ Харківський апеляційний суд Вирок /19.02.2020/ Київський районний суд м.Харкова Постанова /07.10.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.09.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /13.09.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.09.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Рішення /19.07.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /29.05.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /10.05.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /02.05.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /28.03.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /11.02.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /24.01.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /10.01.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /21.12.2018/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /06.12.2018/ Київський районний суд м.Харкова
emblem
Справа № 640/21630/18
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /18.08.2020/ Харківський апеляційний суд Ухвала суду /13.07.2020/ Харківський апеляційний суд Ухвала суду /27.04.2020/ Харківський апеляційний суд Вирок /19.02.2020/ Київський районний суд м.Харкова Постанова /07.10.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /25.09.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /13.09.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /13.09.2019/ Шостий апеляційний адміністративний суд Рішення /19.07.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /29.05.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /10.05.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /02.05.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /28.03.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /11.02.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /24.01.2019/ Київський районний суд м.Харкова Ухвала суду /10.01.2019/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /21.12.2018/ Окружний адміністративний суд міста Києва Ухвала суду /06.12.2018/ Київський районний суд м.Харкова

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 640/21630/18 Суддя (судді) першої інстанції: Амельохін В.В.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 жовтня 2019 року м. Київ

Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого - судді Земляної Г.В.

суддів Лічевецького І.О., Парінова А.Б.

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу ОСОБА_1

на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 липня 2019 року

у справі №640/21630/18 (розглянутої у спрощеному провадженні)

за позовом ОСОБА_1

до відповідача Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області,

та Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації

про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И Л А :

ОСОБА _1 (далі по тексту - позивач) звернувся до суду з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області (далі по тексту - відповідач-1) та Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації (далі по тексту - відповідач-2), у якому просив суд:

- визнати протиправною бездіяльність Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації щодо відмови скласти, оформити і подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області довідку про розмір грошового забезпечення позивача для перерахунку пенсії у розмірі 80% грошового забезпечення з урахуванням додаткових видів грошового забезпечення (премія - 34%, надбавка за виконання особливо важливих завдань - 50%);

- зобов`язати Центральне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації скласти, оформити і подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області довідку про розмір грошового забезпечення позивача для перерахунку пенсії в розмірі 80% грошового забезпечення з урахуванням додаткових видів грошового забезпечення (премія - 34%, надбавка за виконання особливо важливих завдань - 50%);

- визнати протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області щодо не проведення позивачу перерахунку пенсії та зобов`язання Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області нарахувати і виплачувати позивачу пенсію в розмірі 80% грошового забезпечення з урахуванням додаткових видів грошового забезпечення: (премія - 34%, надбавка за виконання особливо важливих завдань - 50%), починаючи з 01.01.2018.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що Центральне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації протиправно не включило до довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії з урахуванням додаткових видів грошового забезпечення: (премія - 34%, надбавка за виконання особливо важливих завдань - 50%), що порушує права позивача та Головним управлінням Пенсійного фонду України в Київській області протиправно відмовлено у проведенні перерахунку пенсії з урахуванням вищезазначених видів грошового забезпечення.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 липня 2019 року у задоволенні позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції позивачем подано апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення про задоволення позову. В своїй апеляційній скарзі апелянт посилається на незаконність, необґрунтованість та необ`єктивність рішення суду, порушення судом норм матеріального та процесуального права, що є підставою для скасування судового рішення.

Відповідачем відзив на апеляційну скаргу подано не було.

Оскільки апеляційна скарга подана на рішення суду першої інстанції, яке ухвалено в порядку спрощеного позовного провадження, колегія суддів, керуючись п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України, вирішила розглядати справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, а рішення суду слід залишити без змін, з наступних підстав.

Відповідно до положень статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Згідно зі статтями 315, 316 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Суд першої інстанції всебічно, повно та об`єктивно розглянув справу, правильно встановив обставини справи, наданим доказам дав правильну правову оцінку і прийшов до обґрунтованого висновку про відмову задоволенні позову.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, ОСОБА_1 є пенсіонером та перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Київській області, отримує пенсію на підставі Закону України від 09 квітня 1992 року № 2262-XII «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

З квітня 2018 року відповідачем-1 здійснено перерахунок пенсії позивачу на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 103 «Про перерахунок пенсії особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим особам» без урахування всіх складових грошового забезпечення, визначених частиною 2 статті 9 Закону України від 20 грудня 1991 року № 2011-ХІІ "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей".

23 жовтня 2018 року позивач звернувся до Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації з заявою, в якій просив, підготувати та подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області довідку для перерахунку пенсії з включенням додаткових видів грошового забезпечення з 01.01.2018р.

Центральне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації листом від 05.11.2018р. №3.1-10187 повідомив позивача про відсутність правових підстав для видачі довідки із врахуванням додаткових видів грошового забезпечення.

Також, 23.10.2018р. позивач звернувся до Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області з заявою про проведення перерахунку пенсії, з урахуванням додаткових видів грошового забезпечення.

Листом від 26.11.2018р. №3386/В-01 Головне управління Пенсійного фонду України в Київській області повідомило позивача, що пенсія йому виплачується відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим особам" та зазначило, що відповідач-1 не наділений повноваженнями щодо визначення розміру грошового забезпечення для нарахування (перерахунку) пенсії.

Вважаючи протиправними дії відповідачів, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Приймаючи рішення про відмову у задоволенні адміністративного позову, суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем довідка оформлена у відповідності до вимог Закону України № 2262, постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 року № 704 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб», Постанови № 103 та Порядку № 45, з урахуванням таких види грошового забезпечення, як посадовий оклад, оклад за військовим званням та відсоткову надбавку за вислугу років. Крім того, оскільки довідка із додатковими видами грошового забезпечення від Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації до Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області не надходила, такі позовні вимоги є передчасними.

Колегія суддів погоджується із зазначеним висновком суду першої інстанції, оскільки він знайшов своє підтвердження під час апеляційного розгляду справи.

Відповідно до положень частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спеціальним законом, який регулює правовідносини у сфері пенсійного забезпечення осіб, які перебували на військовій службі є Закон України від 09 квітня 1992 року № 2262-ХІІ «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (далі Закон №2262).

Стаття 51 зазначеного Закону №2262 (в редакції на момент перерахунку пенсії) визначає, що при настанні обставин, які тягнуть за собою зміну розміру пенсій, призначених військовослужбовцям строкової служби та їх сім`ям, перерахунок цих пенсій провадиться відповідно до строків, встановлених частиною четвертою статті 45 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".

Перерахунок пенсій, призначених особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей, провадиться з першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії. Якщо при цьому пенсіонер набув права на підвищення пенсії, різницю в пенсії за минулий час може бути виплачено йому не більш як за 12 місяців.

Перерахунок пенсій у зв`язку із зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на такий перерахунок згідно з цим Законом, або у зв`язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством, не проведений з вини органів Пенсійного фонду України та/або державних органів, які видають довідки для перерахунку пенсії, провадиться з дати виникнення права на нього без обмеження строком.

Відповідно до ч. 4 ст. 63 Закону №2262 (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку зі зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв`язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством. Перерахунок пенсій здійснюється на момент виникнення права на перерахунок пенсій і провадиться у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, у строки, передбачені частиною другою статті 51 цього Закону.

Порядок проведення перерахунку пенсій встановлений постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 р. № 393» (далі - Порядок № 45).

Відповідно до пунктів 1, 2, 3 Порядку № 45 перерахунок раніше призначених відповідно до Закону № 2262-ХІІ пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, або у зв`язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством.

Отже, підставою для проведення перерахунку пенсії є фактична зміна розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, проведена на підставі рішення суб`єкта владних повноважень, наділеного правом установлювати чи змінювати види грошового забезпечення військовослужбовців та постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45.

Пенсійний фонд України після прийняття Кабінетом Міністрів України рішення щодо перерахунку пенсій та отримання відповідного повідомлення від Мінсоцполітики повідомляє своїм головним управлінням в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - головні управління Пенсійного фонду України) про підстави для проведення перерахунку пенсій та про необхідність підготовки списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку (далі - списки), та надсилає відповідну інформацію Міноборони, МВС, Національній поліції, Мін`юсту, Мінінфраструктури, СБУ, Службі зовнішньої розвідки, ДФС, Управлінню державної охорони, Адміністрації Держспецзв`язку, Адміністрації Держприкордонслужби, ДСНС (далі - державні органи).

Головні управління Пенсійного фонду України у десятиденний строк з моменту надходження зазначеного повідомлення складають списки за формою згідно з додатком 1 та подають їх органам, які уповноважені рішеннями керівників державних органів (далі - уповноважені органи) видавати довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії.

На підставі списків уповноважені органи готують довідки про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсій, для кожної особи, зазначеної в списку, за формою згідно з додатками 2 і 3 (та у місячний строк подають їх головним управлінням Пенсійного фонду України.

Довідки видаються державним органом, з якого особи були звільнені із служби, якщо інше не передбачено цим Порядком.

Відповідно до пункту 4 Порядку № 45 перерахунок пенсії здійснюється на момент виникнення такого права і проводиться у строки, передбачені частинами другою і третьою статті 51 Закону №2262-ХІІ. Якщо внаслідок перерахунку розмір зменшується, пенсія виплачується в раніше встановленому розмірі

30 серпня 2017 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову за №704 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб», якою збільшив розмір грошового забезпечення військовослужбовців.

Відповідно до пункту 10 постанови КМУ від 30.08.2017 №704, постанова набирає чинності з 1 січня 2018 року.

21 лютого 2018 року Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №103 "Про перерахунок пенсій особам звільнених з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" (далі - Постанова КМУ№103), текст якої офіційно оприлюднено 23 лютого 2018 року на Урядовому порталі.

Пунктом 1 Постанови КМУ №103 встановлено необхідність перерахування пенсій, призначених згідно із Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (далі - Закон) до 1 березня 2018 року (крім пенсій, призначених згідно із Законом особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) та поліцейським), з урахуванням розміру окладу за посадою, військовим (спеціальним) званням, відсоткової надбавки за вислугу років за відповідною або аналогічною посадою, яку особа займала на дату звільнення із служби (на дату відрядження для роботи до органів державної влади, органів місцевого самоврядування або до сформованих ними органів, на підприємства, в установи, організації, вищі навчальні заклади), що визначені станом на 1 березня 2018 року, відповідно до постанови Кабінету стрів України від 30 серпня 2017 року № 704 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» (далі - Постанова КМУ №704).

Також, постановою КМУ №103 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

Відповідно до пункту 5 Порядку №45 для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів:

- посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим (спеціальним) званням;

- надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови, почесне звання "заслужений" чи "народний", службу в умовах режимних обмежень, спортивні звання, доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук та вчене звання - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України на момент виникнення права на перерахунок, якщо вони були фактично встановлені особі;

- щомісячні надбавки, доплати та підвищення, конкретні розміри яких за відповідними посадами (категоріями) установлені Кабінетом Міністрів України - у зазначених розмірах на момент виникнення права на перерахунок;

- інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію;

- щомісячні надбавки за особливі умови служби (крім надбавки за службу у віддаленій місцевості) особам, звільненим з військової служби, які проходили службу та обслуговували ядерну зброю на об`єктах "С", у складальних бригадах ремонтно-технічних баз, у складі екіпажів атомних підводних човнів, на території військових полігонів, де проводилися випробування ядерної зброї або навчання із застосуванням такої зброї, та у військових частинах, що обслуговували космодром "Байконур", якщо такі надбавки виплачувалися їм на день звільнення із служби у відсотках посадового окладу, що встановлювалися до 1 січня 2008 р. для обчислення розміру пенсії, але не більше розміру надбавок за особливі умови служби відповідно до законодавства.

Додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, скасовані чи такі, що не виплачуються на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами), крім зазначених у абзаці шостому цього пункту, для перерахунку пенсії не враховуються.

Як правомірно встановлено судом першої інстанції, позивачу здійснено перерахунок пенсії з 01 січня 2018 року на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим особам".

Так, відповідно до довідки про перерахунок пенсії з 01.01.2018 року підвищення пенсії складає 10575,00грн., з них виплачується: з 01.01.2018 року по 31.12.2018 року щомісячно 50% від підвищення - 3508,76грн.; з 01.01.2019 року по 31.12.2019 року щомісячно 75% від підвищення - 5263,13грн.; з 01.01.2020 року 100% щомісячно від підвищення - 7017,51грн.

Позивачу здійснено перерахунок пенсії із сум грошового забезпечення: посадовий оклад, оклад за військове звання, надбавки на вислугу років 50%, та без урахування додаткових видів грошового забезпечення: премія 34%, надбавка за виконання особливо важливих завдань - 50%.

Колегія суддів також враховує ту обставину, що рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 грудня 2018 року, залишеного без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 05 березня 2019 року, в адміністративній справі № 826/3858/ визнано протиправними та нечинними пункти 1, 2 постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" та зміни до пункту 5 і додатку 2 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб". Зобов`язано Кабінет Міністрів України невідкладно після набрання рішенням суду законної сили опублікувати резолютивну частину рішення суду про визнання нормативно-правового акта протиправним та нечинним в окремій його частині у виданні, в якому було офіційно оприлюднено нормативно-правовий акт. Однак, зазначена постанова вже була виконана та проведено перерахунок.

Відповідно до частини другої статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 грудня 2018 року набрало законної сили 05 березня 2019 року.

Наразі, в поданій відповідачем - 2 довідці були визначені види грошового забезпечення, передбачені пунктом 5 Порядку від 13.02.2008 року №45 та пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року № 103.

Оскільки постановами Кабінету Міністрів України №103 та №45 при перерахунку пенсії не передбачалось включення інших видів грошового забезпечення, ніж передбачених цими постановами, у тому числі тих які отримував позивач, на момент виникнення у нього права на призначення пенсії, Центральне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації правомірно не включило їх до довідки про розмір грошового забезпечення.

Вказана постанова була чинною на момент складення довідки та перерахунку пенсії, звернення позивача з заявою до відповідача, подання позовної заяви та не була скасована.

Оскільки на час виникнення спірних правовідносин, вказана постанова була чинною то відповідач - 2 діяв у межах повноважень, на підставі та у спосіб, що визначені законодавством.

Разом з тим, спір щодо видачі довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії після скасування судом пункту 5 і додатка 2 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" в межах даної справи відсутній.

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що відповідачем довідка оформлена у відповідності до вимог Закону України № 2262, постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 року № 704 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб», Постанови № 103 та Порядку № 45, з урахуванням таких види грошового забезпечення, як посадовий оклад, оклад за військовим званням та відсоткову надбавку за вислугу років, а тому позовні вимоги в частині до Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації не підлягають задоволенню.

Також колегія суддів вважає правомірною позицію суду першої інстанції, що позовні вимоги до Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області про визнання протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області щодо не проведення позивачу перерахунку пенсії та зобов`язання Головне управління Пенсійного фонду України в Київській області нарахувати і виплачувати позивачу пенсію в розмірі 80% грошового забезпечення з урахуванням додаткових видів грошового забезпечення: (премія - 34%, надбавка за виконання особливо важливих завдань - 50%), починаючи з 01.01.2018р., не підлягають задоволенню у зв`язку із їх передчасністю, оскільки довідка із додатковими видами грошового забезпечення від Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації до Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області не надходила.

Враховуючи встановлені обставини та норми чинного законодавства України колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

Судом апеляційної інстанції враховується, що згідно п. 41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

При цьому апеляційна скарга не містять посилання на обставини, передбачені статтями 317-319 Кодексу адміністративного судочинства України, за яких рішення суду підлягає скасуванню.

Відповідно до пункту першого частини першої статті 315 Кодексу адміністративного судочинства України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

За змістом частини першої статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції з додержанням норм матеріального і процесуального права, на підставі правильно встановлених обставин справи, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а оскаржуване судове рішення - без змін.

Керуючись статтями 34, 242, 243, 246, 250, 308, 310, 316, 321,322, 325, 328, 329, 331 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів,

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - залишити без задоволення.

Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 19 липня 2019 року - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку виключно з підставі, зазначених у п.2 ч.5 ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя: Г.В. Земляна

Судді: А.Б. Парінов

І.О. Лічевецький

Джерело: ЄДРСР 84804824
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку