open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Справа № 159/2606/19

Провадження № 2/159/922/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 вересня 2019 року м. Ковель

Ковельський міськрайсуд Волинської обл..

в складі: головуючого - судді Логвинюк І. М.,

при секретарі судового засідання Щесюк Н.Й.,

з участю: прокурора Антонюк А.П.,

відповідача ОСОБА_1 ,

представника відповідача адвоката Клімук Н.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Ковелі Волинської області цивільну справу за позовом заступника керівника Ковельської місцевої прокуратури Волинської області в інтересах держави в особі Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Ковельської міської ради Волинської області до ОСОБА_1 про повернення безпідставно отриманої державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям,

ВСТАНОВИВ:

Прокурор 17.05.19 р. звернувся до суду із зазначеним вище позовом (а. с. 1 - 5), просить стягнути із відповідача на користь управління соцзахисту населення виконкому Ковельської міськради Волинської області (далі - УСЗН) суму надмірно виплаченої державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям в розмірі 22 923 грн, 91 коп.. Позовні вимоги, покликаючись на ст. 23 Закону України «Про прокуратуру» обгрунтовує тим, що прокурором закладено позов в інтересах держави. Прокуратурою було повідомлено позивача про намір звернення з розглядуваним позовом до суду; встановлено випадок неповернення безпідставно отриманої державної соціальної допомоги (далі - держсоцдопомоги, допомоги) малозабезпеченим сім`ям. Так за станом на 15.05.19 р. відповідачем добровільно повернуто на користь УСЗН 19 595 грн, 22 коп., підлягає до стягнення - 22 923 грн, 91 коп.. Зазначає, що Ковельським міськрайсудом Волинської області проводився розгляд кримінального провадження № 120 160 301 100 014 26 щодо ОСОБА_1 про вчинення нею кримінальних правопорушень (злочинів), передбачених ч. ч. 1, 2 ст. 190, ч. ч. 1, 3, 4 ст. 358 КК України. У судовому засіданні встановлено, що 22.09.14 р. ОСОБА_1 з метою незаконного отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, умисно з корисливих мотивів, маючи на меті незаконне збагачення, ввівши в обману працівників управління праці та соціального захисту населення виконкому Ковельської міськради Волинської області шляхом приховування обставин, що впливають на призначення і виплату державної допомоги малозабезпеченим сім`ям, при оформленні такої допомоги, у приміщенні УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, що по АДРЕСА_3, при заповненні заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 22.02.12 р. № 96, та при заповненні Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням всіх видів соцдопомоги, завідомо внесла неправдиві відомості, не зазначивши про наявність другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 , внаслідок чого незаконно отримала за період з 01.09.14 р. по 28.02.15 р. держсоцдопомогу малозабезпеченим сім`ям, завдавши державі в особі УПСЗН Ковельської міськради Волинської області матеріальну шкоду на загальну суму 2 889 грн, 37 коп.. Крім цього вона ж 05.03.15 р. повторно, з метою незаконного отримання держсоцдопомоги малозабезпеченим сім`ям, умисно, з корисливих мотивів, маючи на меті незаконне збагачення, ввівши в обману працівників УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області шляхом приховування обставин, що впливають на призначення і виплату держдопомоги малозабезпеченим сім`ям, при оформленні такої допомоги у приміщенні УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, що по АДРЕСА_3 , при заповненні заяви про призначення усіх видів соцдопомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 22.02.12 р. № 96, та при заповненні Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулись за призначенням всіх видів соцдопомоги, завідомо вказала неправдиві відомості, не зазначивши про наявність другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 , внаслідок чого незаконно отримала за період з 01.03.15 р. по 31.08.15 р. держсоцдопомогу малозабезпеченим сім`ям, завдавши державі в особі УПСЗН Ковельської міськради Волинської області матеріальну шкоду на загальну суму 6 777 грн, 90 коп. К рім цього вона ж 03.09.15 р. повторно з метою незаконного отримання держсоцдопомоги малозабезпеченим сім`ям, умисно, з корисливих мотивів, маючи на меті незаконне збагачення, ввівши в обману працівників УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області шляхом приховування обставин, що впливають на призначення і виплату держдопомоги малозабезпеченим сім`ям, при оформленні такої допомоги у приміщенні УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, що по АДРЕСА_3 , при заповненні заяви про призначення усіх видів соцдопомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 21.04.15 р. № 441, та при заповненні Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулись за призначенням всіх видів соціальної допомоги, завідомо вказала неправдиві відомості, не зазначивши про наявність другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 , внаслідок чого незаконно отримала за період з 01.09.15 р. по 29.02.16 р. держсоцдопомогу малозабезпеченим сім`ям, завдавши державі в особі УПСЗН Ковельської міськради Волинської області матеріальну шкоду на загальну суму 8 158 грн, 74 коп. К рім цього вона ж 03.03.16 р. повторно, з метою незаконного

отримання держсоцдопомоги малозабезпеченим сім`ям, умисно, з корисливих

мотивів, маючи на меті незаконне збагачення, ввівши в обману працівників УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області шляхом

приховування обставин, що впливають на призначення і виплату держдопомоги

малозабезпеченим сім`ям, при оформленні такої допомоги у приміщенні УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, що по

АДРЕСА_3 , при заповненні Заяви про призначення усіх видів

соцдопомоги, компенсацій, субсидій та пільг», затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 21.04.15 р. № 441, та при заповненні Декларації про доходи

та майновий стан осіб, які звернулись за призначенням всіх видів соціальної допомоги,

завідомо вказала неправдиві відомості, не зазначивши про наявність другої квартири, що за

адресою: АДРЕСА_2 , внаслідок чого незаконно

отримала за період з 01.03.16 р. по 31.08.16 р. держсоцдопомогу

малозабезпеченим сім`ям, завдавши державі в особі УПСЗН

Ковельської міськради Волинської області матеріальну шкоду на загальну суму 8 229 грн, 96

коп. К рім цього вона ж 06.09.16 р. повторно, з метою незаконного отримання держсоцдопомоги малозабезпеченим сім`ям, умисно з корисливих мотивів, маючи на меті незаконне збагачення, ввівши в обману працівників УСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області шляхом приховування обставин, що впливають на призначення і виплату держдопомоги малозабезпеченим сім`ям, при оформленні такої допомоги у приміщенні УСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, що по АДРЕСА_3 , при заповненні заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг», затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 21.04.15 р. № 441, та при заповненні Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулись за призначенням всіх видів соціальної допомоги, завідомо вказала неправдиві відомості, не зазначивши про наявність другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 , внаслідок чого незаконно отримала за період з 01.09.16 р. по 28.02.17 р. держсоцдопомогу малозабезпеченим сім`ям, завдавши державі в особі УСЗН Ковельської міськради Волинської області матеріальну шкоду на загальну суму 8 000 грн, 94 коп.. К рім цього вона ж 13.03.17 р. повторно, з метою незаконного отримання держсоцдопомоги малозабезпеченим сім`ям, умисно, з корисливих мотивів, маючи на меті незаконне збагачення, ввівши в обману працівників УСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, шляхом приховування обставин, що впливають на призначення і виплату держдопомоги малозабезпеченим сім`ям, при оформленні такої допомоги, у приміщенні УСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, що по АДРЕСА_3 , при заповненні Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг», затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 21.04.15 р. № 441, та при заповненні Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулись за призначенням всіх видів соціальної допомоги, завідомо вказала неправдиві відомості, не зазначивши про наявність другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 , внаслідок чого незаконно отримала за період з 01.03.17 р. по 31.08.17 р. держсоцдопомогу малозабезпеченим сім`ям, завдавши державі в особі УСЗН Ковельської міськради Волинської області матеріальну шкоду на загальну суму 8 462 грн, 22 коп.. К рім цього вона ж 22.09.14 р., перебуваючи у приміщенні УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, що по АДРЕСА_3, діючи умисно, з корисливих спонукань, внесла неправдиві відомості у офіційний документ - Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомоги, затверджену наказом Мінпраці та соціальної політики України від 22.07.03 р. № 204 із змінами від 13.02.09 р., що є складовою Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоціальної політики України від 22.02.12 № 96 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг», що став підставою для призначення соцдопомоги малозабезпеченим сім`ям, про те, що вона не зазначила про наявність у неї другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 . Крім цього вона ж 05.03.15 р. повторно, перебуваючи у приміщенні УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, що по АДРЕСА_3, діючи умисно, з корисливих спонукань, внесла неправдиві відомості у офіційний документ - Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомоги, затверджену наказом Мінпраці та соціальної політики України від 22.07.03 р. № 204 із змінами від 13.02.09 р., що є складовою Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоціальної політики України від 22.02.12 р. № 96 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг», що став підставою для призначення соцдопомоги малозабезпеченим сім`ям, про те, що вона не зазначила про наявність у неї другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 . К рім цього вона ж 03.09. 15 р. повторно, перебуваючи у приміщенні УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, по АДРЕСА_3 діючи умисно, з корисливих спонукань внесла неправдиві відомості у офіційний документ - Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомоги, затверджену Наказом Мінпраці та соціальної політики України від 22.07.03 р. № 204 із змінами від 13.02.09 р., що є складовою Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 21.04.15 р. № 441 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг», що став підставою для призначення соцдопомоги малозабезпеченим сім`ям, про те, що вона не зазначила про наявність другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 . Крім цього вона ж 03.03.16 р. повторно, перебуваючи у приміщенні УПСЗН населення виконкому Ковельської міськради Волинської області, по АДРЕСА_3 діючи умисно, з корисливих спонукань внесла неправдиві відомості у офіційний документ - Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомоги, затверджену Наказом Мінпраці та соціальної політики України від 22.07.03 р. № 204 із змінами від 13.02.09 р. та 03.12.15 р., що є складовою Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 21.04.15 р. № 441 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг», який став підставою для призначення соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, про те, що вона не зазначила про наявність у неї другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 . Крім цього вона ж 06.09.16 р. повторно, перебуваючи у приміщенні УСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, по АДРЕСА_3 діючи умисно, з корисливих спонукань внесла неправдиві відомості у офіційний документ - Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомоги, затверджену Наказом Мінпраці та соціальної політики України від 22.07.03 р. № 204 із змінами від 13.02.09 р. та 03.12.15 р., що є складовою Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 21.04.15 р. № 441 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг», що став підставою для призначення соцдопомоги малозабезпеченим сім`ям, про те, що вона не зазначила про наявність у неї другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 . Крім цього вона ж 13.03.17 р. повторно, перебуваючи у приміщенні УСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, по АДРЕСА_3 діючи умисно, з корисливих спонукань внесла неправдиві відомості у офіційний документ - Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомоги, затверджену Наказом Мінпраці та соціальної політики України від 22.07.03 р. № 204 із змінами від 13.02.09 р. та 03.12.15 р., що є складовою Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоціальної політики України від 21.04.15 р. № 441 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг», який став підставою для призначення соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, про те, що вона не зазначила про наявність у неї другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 . Крім цього вона же 22.09.14 р., перебуваючи у приміщенні УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, по АДРЕСА_3 діючи умисно, з корисливих спонукань подала завідомо підроблений документ - Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомоги, затверджену Наказом Мінпраці та соціальної політики України від 22.07.03 р. № 204 із змінами від 13.02.09 р., що є складовою Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 22.02.12 р. № 96 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги. компенсацій та пільг», яка містила завідомо неправдиві відомості, про те, що вона не зазначила наявність у неї другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 . К рім цього вона ж 05.03.15 р., перебуваючи у приміщенні УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, по АДРЕСА_3, діючи умисно, з корисливих спонукань подала підроблений документ - Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомоги, затверджену Наказом Мінпраці та соціальної політики України від 22.07.03 р. № 204 із змінами від 13.02.09 р., що є складовою Заяви про призначення усіх видів соцдопомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 22.02.12 р. № 96 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги. компенсацій та пільг», яка містила завідомо неправдиві відомості, про те, що вона не зазначила наявність у неї другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 . Крім цього вона ж 05.03.15 р., перебуваючи у приміщенні УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, по АДРЕСА_3 діючи умисно, з корисливих спонукань, подала завідомо підроблений документ - Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомоги, затверджену Наказом Мінпраці та соцполітики України від 22.07.03 р. № 204 із змінами від 13.02.09 р., що є складовою Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 22.02.12 р. № 96 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги. компенсацій та пільг», яка містила завідомо неправдиві відомості, про те, що вона не зазначила наявність у неї другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 . К рім цього вона ж 03.09.15 р., перебуваючи у приміщенні УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, по АДРЕСА_3 діючи умисно, з корисливих спонукань подала завідомо підроблений документ - Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомоги, затверджену Наказом Мінпраці та соціальної політики України від 22.07.03 р. № 204 із змінами від 13.02.09 р., що є складовою Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоціальної політики України від 21.04.15 р. № 441 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг», яка містила завідомо неправдиві відомості, про те, що вона не зазначила наявність у неї другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 . Крім цього вона ж 03.03.16 р., перебуваючи у приміщенні УПСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, по АДРЕСА_3 діючи умисно, з корисливих спонукань подала завідомо підроблений документ - Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомоги, затверджену Наказом Мінпраці та соціальної політики України від 22.07.03 р. № 204 із змінами від 13.02.09 р. та 03.12.15 р., що є складовою Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоціальної політики України від 21.04.15 р. № 441 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги. компенсацій та пільг», яка містила завідомо неправдиві відомості, про те, що вона не зазначила про наявність у неї другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 . К рім цього вона ж 06.09.16 р., перебуваючи у приміщенні УСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, по АДРЕСА_3 діючи умисно, з корисливих спонукань, подала завідомо підроблений документ - Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомоги, затверджену Наказом Мінпраці та соціальної політики України від 22.07.03 р. № 204 із змінами від 13.02.09 р. та 03.12.15 р., що є складовою Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 21.04.15 р. № 441 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг», яка містила завідомо неправдиві відомості, про те, що вона не зазначила про наявність у неї другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 . К рім цього вона ж 13.03.17 р., перебуваючи у приміщенні УСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області, по АДРЕСА_3 діючи умисно, з корисливих спонукань подала завідомо підроблений документ - Декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальних допомоги, затверджену Наказом Мінпраці та соцполітики України від 22.07.03 р. № 204 із змінами від 13.02.09 р. та 03.12.15 р., що є складовою Заяви про призначення усіх виді соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг, затвердженої наказом Мінсоцполітики України від 21.04.15 р. № 441 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг», яка містила завідомо неправдиві відомості, про те, що вона не зазначила про наявність у неї другої квартири, що за адресою: АДРЕСА_2 . Вироком Ковельського міськрайсуду Волинської області від 24.09.18 р. відповідача у розглядуваній справі визнано винуватою у вчиненні злочинів, передбачених ч. ч. 1, 2 ст. 190, ч. ч. 1, 3, 4 ст. 358 КК України, що скасований лише у частині призначеного покарання ухвалою Волинського апеляційного суду від 20.03.19 р. і із застосуванням п. «в» ст. 1 Закону України «Про амністію у 2016 році» повністю звільнено ОСОБА_1 від відбування призначеного покарання. Зазначає, що внаслідок вказаних вище встановлених злочинних неправомірних дій ОСОБА_1 у зв`язку з безпідставною виплатою останній держсоцдопомоги малозабезпеченим сім`ям, завдано шкоди інтересам держави в особі УСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області в розмірі 42 519 грн, 13 коп.. На даний час залишаються невідшкодованими кошти в сумі 22 923 грн, 91 коп.. Покликаючись на ч. 2 ст. 127, ст. 128 КПК України, п. п. 25, 28 Порядку призначення і виплати держсоцдопомоги малозабезпеченим сім`ям (далі - Порядок), що затверджений постановою КМ України № 250 від 24.02.03 р., зазначає, що УСЗН було надіслано відповідачеві повідомлення про необхідність повернення нарахованих та виплачених спірних коштів держсоцдопомоги малозабезпеченим сім`ям в строк до 20.07.18 р., однак, воно залишилось без реагування. На даний час відповідачем добровільно повернуто лише 19 595 грн, 22 коп.. Покликаючись на ч. 1 ст. 1, ст. 3, ч. 5 ст. 4, ч. 1 ст. 5, ст. 7 Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям», п. п. 3, 12 Порядку, ст. 1 166 ЦК України, зазначає, що безпідставно отримані відповідачем кошти в сумі 42 519 грн, 13 коп. як держсоцдопомога малозабезпеченим сім`ям, підлягають поверненню у повному обсязі до місцевого бюджету. Відповідачем добровільно повернуто лише 19 595 грн, 22 коп., залишок не повернутої суми складає 22 923 грн, 91 коп.. Покликаючись на рішення КС України № 3 - рп/99 від 08.04.99 р., ст. 11 цього ж Закону, п. 26 Порядку, зазначає, що покриття витрат на виплату такої соцдопомоги здійснюється за рахунок субвенцій з держбюджету до місцевих бюджетів. Покликаючись на п. п. 8, 11 ст. 7 БК України, зазначає, що така виплата порушує інтереси держави. Покликаючись на ст. 68 Конституції України, ст. 23 Закону України «Про прокуратуру», зазначає, що особа, в особі якої як в інтересах держави закладено позов, неналежно виконує свої обов`язки по захисту інтересів держави. При розглядікримінального провадження цивільного позову заявлено не було. Просить позов задовольнити.

За ухвалою суду від 11.06.19 р. провадження у справі було відкрито за правилами спрощеного позовного провадження (усного) (а. с. 55).

Копію вказаної вище ухвали суду та копію позовної заяви з доданими до неї документами відповідачем отримано під розпис 27.06.19 р. (а. с. 60).

09.07.19 р. відповідачем було подано до суду відзив на позову заяву (а. с. 65, 66), у якому вона проти позову заперечила у повному обсязі. Відзив обґрунтований, з покликанням на ст. ст. 257, 261, 267 ЦК України тим, що в межах трьох річного строку позовної давності до стягнення може підлягати лише сума 19 258 грн, 04 коп.. Але і ця сума не підлягає поверненню до бюджету, так як УСЗН не було забезпечено дотримання процедури розгляду правомірності повернення виплачених їй сум соцдопомоги. Покликаючись на судову практику, ст. 1, ч. ч. 1, 2 ст. 7 Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям, зазначає, що одним із документів, що щорічно нею подавався в управління праці та соціального захисту населення (далі - УПСЗН) для призначення допомоги малозабезпеченим сім`ям, була довідка медкомісії про хворобу її дитини - ОСОБА_3 , який потребує домашнього догляду. У зв`язку з цим вона не мала можливості працювати і була змушена звертатись за держсоцдопомогою. Право на соцдопомогу у неї виникло саме з цим. За наявності такої обставини наявність другої квартири не має вирішального значення. Рішення місцевої держадміністрації про повернення зайво виплаченої соцдопомоги, що приймалось би за результатами обстеження матеріально - побутових умов сім`ї та іншої відповідної інформації, не приймалось. Обстеження соціально - побутових умов її сім`ї не проводилось. Це є порушенням процедури по визначенню підставності повернення виплачених їй коштів. Будь - яких заяв від неї у цій ситуації за законодавством не вимагається. Покликаючись на міжнародну судову практику, зазначає, що УПСЗН мало доступ до реєстру нерухомості відповідно до заявленого Мінсоцполітики процесі верифікації соцвиплат. Це унеможливило б отримання зайвих соцдопомог. Її винуватості у тому, що УПСЗН отримало технічний доступ до реєстру нерухомості лише у 2 - й половині 2017 р., немає. Підстав вважати, що державі завдано збиток і у цьому є її винуватість, немає. Покликаючись на ст. 616 ЦК України, зазначає, що у її заяві про призначення соцдопомоги вказано, що надані нею відомості про доходи та майно, що вплинули, або могли вплинути на прийняте рішення щодо надання соцдопомоги, будуть перевірені згідно з чинним законодавством. Упродовж 3 - х років УСЗН з незалежних від неї причин не перевіряло декларації, чим затягувало процес визначення правомірності виплати їй соцдопомоги. Заперечує проти твердження позивача про часткову добровільну сплату нею 19 595 грн, 22 коп. належної їй суми соцдопомоги. Просить у задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

Копію відзиву на позовну заяву з доданими до нього документами позивачем та УСЗН було отримано під розпис 09.07.19 р. (а. с. 73, 74).

15.07.19 р. позивачем було подано до суду відповідь на відзив на позовну заяву (а. с. 75, 76), що обґрунтована тим, що твердження відповідача про сплив строку позовної давності за позовною вимогою не ґрунтується ні на чинному законодавстві, ні на фактичних обставинах справи. Покликаючись на ст. 257, ч. 1 ст. 261 ЦК України, зазначає, що у березні 2018 р. УСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області було виявлено вчинення відповідачем з вересня 2014 р. неправомірних дій, у зв`язку з чим 21.03.18 р. було відмовлено у призначенні допомоги та 26.03.18 р. повідомлено про повернення зайво нарахованих та виплачених коштів держсоцдопомоги малозабезпеченим сім`ям. Тому вважає, що строк позовної давності слід відраховувати з 21.03.18 р.. Твердження відповідача про правомірність отримання держсоцдопомоги малозабезпеченим сім`ям у зв`язку з тим, що наявність другої квартири не має вирішального значення при прийнятті рішення про призначення такої, не ґрунтується на чинному законодавстві. Покликаючись на ч. ч. 1, 4 ст. 7 Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям», п. п. 12, 25, 28 Порядку, зазначає, що за вироком Ковельського міськрайсуду Волинської області від 24.09.18 р. відповідача визнано винуватою у вчиненні кримінальних правопорушень (злочинів), передбачених ч. ч. 1, 2 ст. 190, ч. ч. 1, 3, 4 ст. 358 КК України, що набрав законної сили 20.03.19 р.. Встановлено, що внаслідок умисних злочинних дій відповідача завдано шкоди інтересам держави в особі УСЗН виконкому Ковельської міськради Волинської області в розмірі 42 519 грн, 13 коп., а на даний час невідшкодованими є кошти в сумі 22 923 грн, 91 коп.. Покликаючись на ч. 2 ст. 127, ст. 128 КПК України, ст. 1 166 ЦК України, вважає, що вказана сума невідшкодованих коштів підлягає поверненню до бюджету.

Копію відповіді на відзив на позовну заяву відповідачем отримано - за даними відповідача - 18.07.19 р..

22.07.19 р. до суду надійшло заперечення відповідача на відповідь на відзив на позовну заяву (а. с. 77, 78), обґрунтований, з покликанням на ч. 1 ст. 261 ЦК України, тим, що працівники УСЗН Ковельської міськради Волинської області могли довідатись про порушення свого права ще у 2014 р., якби перевірили подану нею декларацію відповідно до змісту заяви про призначення соціальної допомоги. З незалежних від неї причин декларації не перевірялись до 2018 р.. Тому вважає, що строк позовної давності розпочинається з 2014 р. Покликаючись на судову практику, зазначає, що не має значення причина, з якої працівники УСЗН не перевіряли декларації з 2014 р.. Тому термін позовної давності сплив. Позивач не заперечує: надання нею протягом 2015 - 2017 р. р. до УСЗН разом з документами для призначення соцдопомоги меддовідок про хворобу дитини; відсутності рішення місцевої держадміністрації за результатами обстеження матеріально - побутових умов сім`ї, про повернення їй соцдопомоги. Позивач не спростовує обов`язковості про прийняття рішення про повернення їй соцдопомоги та надання його як доказу під ставності позовних вимог. Обгрунтування законності припинення виплати соцдопомоги не є предметом спору. Зазначає, що, дійсно, виплата їй була припинена з 01.03.18 р., відновлена з 01.09.18 р., але це не стосується суті позову. Покликання позивача на такий доказ як обвинувальний акт, безпідставне, так як він не є належним доказом і не створює преюдиційності у справі. Позивач покликається на неіснуючу ухвалу Волинського апеляційного суду від 20.03.19 р., а вирок цієї судової інстанції від 20.03.19 р., яким скасовано вирок Ковельського міськрайсуду Волинської області, не надано. Покликання позивача на ст. ст. 127, 128 КПК України є безпідставним, так як УСЗН не набуло статусу потерпілого у кримінальному провадженні та вирок суду у закритому кримінальному провадженні не є гарантією відшкодування шкоди. Повідомлення начальника УСЗН, що не передбачена як документ, про відмову їй у призначенні допомоги, не є підставою для вимоги повернення соцдопомоги. Наявність у справі мед довідок на дитину надавало їй права отримання соцдопомоги при наявності 2 -х квартир і таке право можу бути скасованим тільки за рішенням місцевої держадміністрації про повернення зайво виплаченої соцдопомоги після обстеження матеріально - побутових умов сім`ї та зібраної про сім`ю інформації, що умисно замовчується позивачем. Таке рішення має містити порядок його оскарження, бути надісланим (врученим) їй для можливості оскарження. Позивач факт відсутності такого рішення не заперечує. Вимога позивача є незаконною. Строк позовної давності сплив.

Копію заперечення на відзив на позовну заяву відповідачем отримано.

У судовому засіданні прокурором позовні вимоги підтримано у повному обсязі, наведено їх обгрунтування, що є аналогічним вище наведеними доводами позовної заяви. Просить позов задовольнити.

Представник юридичної особи, в інтересах якої закладено позов, у судове засідання не з`явилась, хоча і вона сама, і її довіритель - належно повідомлені.

Відповідач у судовому засіданні позову не визнала, надала суду пояснення, аналогічні доводами відзиву на позовну заяву та заперечення на відповідь на відзив на позовну заяву. Просить у задоволенні позову відмовити.

Представник позивача - адвокат - у судовому засіданні підтримала позицію своєї довірительки. Просить у задоволенні позову відмовити.

Суд, заслухавши пояснення прокурора та відповідача і її представника - адвоката по справі, дослідивши докази, зібрані у справі докази, приходить до висновку, що позовні вимоги підставні та підлягають до повного задоволення.

Як зазначено у ст. 11 ЦК України, цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки.

За змістом ч. 1 ст. 81 ЦПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

За змістом ст. 82 ЦПК України, обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин або добровільності їх визнання. Обставини, які визнаються учасниками справи, зазначаються в заявах по суті справи, поясненнях учасників справи, їхніх представників.

Відмова від визнання обставин приймається судом, якщо сторона, яка відмовляється, доведе, що вона визнала ці обставини внаслідок помилки, що має істотне значення, обману, насильства, погрози чи тяжкої обставини, або що обставини визнано у результаті зловмисної домовленості її представника з другою стороною. Про прийняття відмови сторони від визнання обставин суд постановляє ухвалу. У разі прийняття судом відмови сторони від визнання обставин вони доводяться в загальному порядку.

Обставини, визнані судом загальновідомими, не потребують доказування.

Вирок суду в кримінальному провадженні, ухвала про закриття кримінального провадження і звільнення особи від кримінальної відповідальності, які набрали законної сили, є обов`язковими для суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, стосовно якої ухвалений вирок, ухвала, лише в питанні, чи мали місце ці дії (бездіяльність) та чи вчинені вони цією особою.

Правова оцінка, надана судом певному факту при розгляді іншої справи, не є обов`язковою для суду.

Згідно з положеннями ст. 89 ЦПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Судом встановлено наступні факти та відповідні їм правовідносини.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 2 ЦПК України, завданням цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.

Та обставина, що відповідач зверталась до управління соцзахисту населення 22.09.14 р., 05.03.15 р., 03.09.15 р., 03.06.15 р., 03.03.16 р., 06.09.16 р., 13.07.17 р. із заявами про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім"ям за встановленою згідно з чинним законодаством формою, та до таких своїх заяви додала Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулись за призначенням усіх видів соціальної допомоги встановленою згідно з встановленою чинним законодаством формою, не зазначивши, однак, що у власності (володінні) сім`ї є друга квартира ( АДРЕСА_6 ), стверджується копіями таких заяв та Декларацій (а. с. 13 - 24), даними обвинувального акта, складеного 26.06.18 р. слідчим СВ Ковельського ВП ГУ НП у Волинській області та затвердженого прокурором (а. с. 6 - 11), і відповідачем не оспорюється.

Як вбачається зі змісту позовної заяви, копії обвинувального акта та копії вироку суду від 24.09.18 р. у справі № 159/3 357/18 провадження № 1 - кп/159/329/18 про обвинувачення ОСОБА_1 за ч. ч. 1, 2 ст. 190, ч.ч. 1, 3, 4 ст. 358 КК України (а. с. 46 - 51), вказаний вище обвинувальний акт був розглянутий Ковельським міськрайсудом Волинської області і 24.09.18 р. відповідач за вироком Ковельського міськрайсуду Волинської області від 24.09.18 р. була визнана винуватою за ч. ч. 1, 2 ст. 190, ч. ч. 1, 3, 4 ст. 358 КК України у повному обсязі обвинувачення, пред"явленого їй за вказаним вище обвинувальним актом. Цей вирок суду першої інстанції був скасований у частині призначеного обвинуваченій покарання та останню було звільнено від кримінальної відбування призначеного за ухвалою Волинського апеляційного суду від 20.03.19 р. покарання за нереабілітуючою обставиною та в решті вирок суду першої інстанції залишено без змін та він набрав законної сили 20.03.19 р..

Вказаної вище обставини відповідач не оспорює, хоча зазначає про те, що вважає, що вказаний вище вирок суду як незаконний підлягає скасуванню касаційною інстанцією, де знаходиться в даний час.

Доводи відповідача у тій їх частині, що у кримінальному провадженні про її обвинувачення вирок суду першої інстанції був скасований у частині призначеного їй покарання не ухвалою, а вироком Волинського апеляційного суду, спростовується копією вироку суду першої інстанції з відміткою про результат апеляційного перегляду вирок суду першої інстанції.

Покликання відповідача на ту обставину, що підстав для задоволення позовних вимог на даний час немає, так як вирок суду першої інстанції підлягає скасуванню касаційною інстанцією з огляду на відкриття касаційного провадження за її касаційною скаргою на вирок Волинського апеляційного суду від 20.03.19 р. щодо неї, на увагу суду не заслуговує, так як вирок суду першої інстанції з врахуванням ухвали Волинського апеляційного суду щодо неї у кримінальному провадженні, набрав законної сили за станом на дату звернення прокурора з розглядуваним позовом до суду.

Разом з тим, суд враховує, що, дійсно, як слідує з копії Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчудження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта № 123 006 381 від 07.05.18 р., з врахуванням копії свідоцтва про зміну імені від 28.02.12 р. (а. с. 41 - 43), відповідач остання значиться одноосібним власником: квартири за адресою: АДРЕСА_2 (право власності зареєстроване 03.04.14 р. за свідоцтвом про право власності № НОМЕР_1 ; квартири за адресою: АДРЕСА_7 (право власності зареєстроване 19.10.07 р. за договором купівлі - продажу від 30.08.07 р.). Але така інформація про навність у власності відповідача другої квартири (за адресою: АДРЕСА_2 ) відповідачем у заявах та Деклараціях, дійсно, не вказана, що підтвержує доводи позивача.

Як зазначила відповідач, вона має дитину з інвалідністю - сина ОСОБА_4 , 12 р. н ., що стверджується копіями довідок №№ 9/21, 6/14, 14/24 від, відповідно, 19.01.15 р., 18.01.16 р.. 19.01.17 р., виданих дитячою поліклінікою Центральної райлікарні Ковельського МТМО (м. Ковель Волинської області) (а. с. 67 - 69).

Однак посилання відповідача на ту обставину, що вона навіть при наявності у її власності двох квартир, але за наявності у складі її сім"ї дитини з інвалідністю набула права на отримання державної соцдопомоги у порядку, передбаченому для таких випадків, а у випадку відмови, таке рішення мало б бути прийняте відповідно до вимог чинного законодавства у іншому не застосованому до неї УСЗН порядку, суд вважає таким, що не стосується суті спору і не може бути взято судом за основу для висновку про безпідставність позовних вимог.

Так суть претензій УСЗН до відповідача полягає у тому, що нею не вказано у заявах та Деклараціях при оформленні держсоцдопомоги правдивих відомостей щодо наявності у власності сім"ї другої квартири.

Така дія відповідача, що полягала в умисному введенні в оману працівників УПСЗН (УСЗН) при оформленні держсоцдопомоги малозабезпеченим сім"ям шляхом приховування наявності другої квартири при подачі вказаних вище заяв та Декларацій, зокрема, встановлена за вироком суду як умисна злочинна.

Питання щодо дотримання чи порушення УСЗН порядку відмови їй у призначенні допомоги за наявності у її особовій справі меддовідок на дитину та очікуваного нею права отримання соцдопомоги навіть при наявності 2 - х квартир, не є предметом розглядуваного спору та не є підставою для висновку, що вимога УСЗН про повернення соцдопомоги як зайво отриманої була неправомірною.

Як слідує із листа УСЗН № 282/3.41 від 15.05.19 р., відповідачем за її ж заявами від 27.04.18 р., 22.10.18 р. добровільно повернуто до бюджету 19 595 грн, 22 коп., що незаконно отримані як соцдопомога; за станом на 15.05.19 р. залишок боргу склав 22 923 грн, 91 коп. зайво отриманих сум соцдопомоги. Тому просить прокурора звернутись з відповідним позовом до суду в інтересах держави в його особі (а. с. 12).

За довідкою - розрахунком суми надміру виплачених коштів держсоцдопомоги малозабезпеченим сім"я від 15.05.18 р. щодо відповідача за вересень 2014 р. по серпень 2017 р., така сума переплати склала 42 519 грн, 13 коп. (а. с. 38, 39).

Відповідно до копії повідомлення про повернення зайво нарахованих та виплачених коштів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, адресованого відповідачеві, УСЗН було запропоновано відповідачеві до 20.07.18 р. повернути суму зайво та безпідставно отриманої соцдопомоги в розмірі 42 519 грн, 13 коп. (а. с. 40).

Покликання відповідача на те, що повернення нею частини суми не було поверненням боргу по такому виду держсоцдопомоги як допомога малозабезпеченим сім"ям, а являлось перерахунком одного та іншого виду допомог, спростовується копією заяви відповідача від 27.04.18 р., адресованої УСЗН про перерахування нарахованої їй суми допомоги на дитину як одинокій матері в сумі 16 177 грн, 56 коп. перерахувати в рахунок боргу по держсоцдопомозі малозабезпеченим сім"ям, тобто, по тому виду соцдопомоги, заборгованість по якій і просить стягнути позивач.

Відповідно до змісту ст. 1 212 ЦК України, особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно.

Умови призначення і виплати малозабезпеченим сім`ям державної соціальної допомоги, передбаченої Законом України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям", визначено Порядком призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям (далі - Порядок), затвердженим постановою КМ України № 250 від 24.02.03 р..

За змістом п. п. 3, 6 Порядку, призначення і виплата соціальної допомоги здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) за зареєстрованим місцем проживання або місцем фактичного проживання уповноваженого представника малозабезпеченої сім`ї. Для призначення соціальної допомоги уповноважений представник сім`ї подає органу соціального захисту населення документи, передбачені цим пунктом Порядку, у т. ч. заяву, декларацію.

Відповідно до п. 10 Порядку, соціальна допомога не призначається у разі, коли, серед іншого,: особи, які входять до складу малозабезпеченої сім`ї, протягом 12 місяців перед зверненням за наданням соціальної допомоги здійснили купівлю квартири (будинку), у власності чи володінні малозабезпеченої сім`ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 кв. метр на одного члена сім`ї та додатково 10,5 кв. метра на сім`ю.

Як зазначено у п. 12 Порядку, у разі коли особами, які входять до складу сім`ї, навмисно подано недостовірні відомості чи приховано відомості, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на соціальну допомогу та визначення її розміру, виплата соціальної допомоги припиняється з місяця, в якому виявлено порушення.

Як слідує з положень п. 28 Порядку, якщо сім`єю приховано або навмисно подано недостовірні дані про її доходи та майновий стан, що вплинуло на встановлення права на призначення соціальної допомоги та визначення її розміру, внаслідок чого були надміру виплачені кошти, органи соціального захисту населення: визначають обсяг надміру виплачених коштів та встановлюють строки їх повернення залежно від матеріального стану сім`ї; повідомляють уповноваженого представника малозабезпеченої сім`ї про обсяг надміру виплачених коштів та строки їх повернення; у разі неповернення надміру виплачених коштів добровільно в установлені строки вирішують питання про їх стягнення у судовому порядку.

За змістом ст. ст. 256, 257 ЦК України, позовна давність - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу.

Загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки.

Як встановлено ч. 1 ст. 261 ЦК України, перебіг позовної давності починається від дня, коли особа довідалася або могла довідатися про порушення свого права або про особу, яка його порушила.

Про порушення свого права УСЗН стало відомо з часу неповернення відповідачем надміру отриманої допомоги на його повідомлення про повернення такої в сумі 42 519 грн, 13 коп., в строк до 20.07.18 р., що було залишено відповідачем без реагування, а не з часу надання відповідачем відомостей при оформленні допомоги про свою нерухому власність, навіть з врахуванням того, що відповідач і УСЗН документально відобразили ту обставину, що надана відповідачем інформація підлягає перевірці УСЗН.

Аналізуючи вище наведене, суд прийшов до висновку, що позивачем не пропущено строку позовної давності, так як відмова відповідачеві у призначенні допомоги у зв"язку з встановленими обставинами мала місце 26.03.18 р. після перевірки достовірності даних, зазначених відповідачем у заявах та Деклараціях; вирок суду щодо відповідача, яким встановлено її винуватість у спричиненні такоої шкоди та розмір завданої державі матеріальної шкоди, набрав законної сили лише 20.03.19 р.; вимога УСЗН про добровільне повернення надміру отриманих сум допомоги у певний строк була надана відповідачеві 26.03.18 р. що відповідачем не оспорено. Крім того, заява відповідача про перерахування частини грошових коштів у погашення боргу по держсоцдопомозі малозабезпеченим сім"ям, свідчить, на переконання суду, про визнання відповідачем існування такого боргу за станом на 27.04.18 р. і прагнення до його часткового погашення.

Інші доводи відповідача по запеерченню позовних вимог не спростовують доводів позивача.

Тому суд приходить до переконання про підставність вимог позивача та про повне задоволення позовних вимог.

З відповідача слід стягнути на доход держави суму судового збору.

На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 2, 12, 13, 76, 77, 80 - 82, 89, 141, 209, 223, 263 - 265, п. 9 ст. 1 розд. ХIII «Прикінцеві положення» ЦПК України, Порядком призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, затвердженим постановою КМ України № 250 від 24.02.03 р., ст. 1 212 ЦК України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на користь держави в особі Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Ковельської міської ради Волинської області 22 923 (двадцять дві тисячі дев"ятсот двадцять три) грн, 91 коп. як надвірно виплачену суму державної допомоги малозабезпеченим сім"ям.

Стягнути з ОСОБА_1 на доход держави 768 (сімсот шістдесят вісім) грн 40 коп. судового збору.

Рішення може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги до Волинського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Повне найменування сторін та інших учасників справи:

позивач - заступник керівника Ковельської місцевої прокуратури Олішкевич Олександр Вікторович, адреса: 45008, м. Ковель Волинської області, вул. Шевченка, 7;

представник позивача - прокурор Ковельської місцевої прокуратури Антонюк Анна Павлівна, адреса: 45008, м. Ковель Волинської області, вул. Шевченка, 7;

особа, в інтересах якої як в інтересах держави подано позов - Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Ковельської міської ради Волинської області, юридична адреса: 45008, м. Ковель Волинської області, вул. Незалежності, 148;

відповідач - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт серії НОМЕР_2 , прож. за адресою: АДРЕСА_8 ;

Представник позивача - адвокат - Клімук Надія Анатоліївна, ІНФОРМАЦІЯ_1 ., адреса: АДРЕСА_9 .

Головуючий:

І. М. Логвинюк

Повний

текст рішення суду виготовлено 04.10.19 р..

Джерело: ЄДРСР 84757068
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку