open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 816/1002/18
Моніторити
emblem
Справа № 816/1002/18
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /24.09.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.08.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /09.08.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /29.07.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /18.06.2019/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /27.05.2019/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.05.2019/ Полтавський окружний адміністративний суд Постанова /10.09.2018/ Харківський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /26.07.2018/ Харківський апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.07.2018/ Харківський апеляційний адміністративний суд Рішення /24.05.2018/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /17.04.2018/ Полтавський окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.03.2018/ Полтавський окружний адміністративний суд

Головуючий І інстанції: А.О. Чеснокова

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 вересня 2019 р.

Справа № 816/1002/18

Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді Бершова Г.Є.,

Суддів: Катунова В.В. , Ральченка І.М. ,

розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на ухвалу Полтавського окружного адміністративного суду від 18.06.2019, вул. Пушкарівська, 9/26 , м. Полтава, 36039 по справі № 816/1002/18

за позовом ОСОБА_1

до Полтавського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області

про визнання дій неправомірними та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА _1 звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Полтавського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області про визнання неправомірними (протиправними) дії (бездіяльність) Полтавського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області по відмові ОСОБА_1 у перерахунку пенсії по інвалідності на підставі оновленої довідки про заробітну плату за роботу в зоні відчуження з 05.08.1986 по 11.09.1986 у розмірі відшкодування фактичних збитків, відповідно до ст. 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1210 "Про підвищення рівня соціального захисту осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"; скасування рішення Полтавського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області від 05.10.2017 №96; зобов`язання провести з 01.07.2017 переведення ОСОБА_1 з пенсії по віку на пенсію по інвалідності, здійснити перерахунок пенсії за липень-вересень 2017 року та доплатою до нарахованих сум, відповідно до вимог п. 9 Порядку обчислення пенсії особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1210 "Про підвищення рівня соціального захисту осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", виходячи із підсумкового розміру заробітної плати за роботу в зоні відчуження в сумі 2390,52 крб. і середньої заробітної плати (доходу) в Україні за 2014, 2015, 2016 роки в розмірі 3764,57 грн; зобов`язання провести з 01.07.2017 перерахунок ОСОБА_1 пенсії на рівні з військовослужбовцями строкової служби, відповідно до ч.3 ст.59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з п`ятикратної мінімальної заробітної плати встановленої законом на 01.01.2017 - 16000 грн., з постійною послідуючою її виплатою без обмеження виплачуваної пенсії граничним розміром, як ветерану військової служби.

Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 24 травня 2018 року у справі № 816/1002/18 адміністративний позов ОСОБА_1 задоволено частково: визнано протиправним та скасовано рішення Полтавського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області від 05 жовтня 2017 року №96; зобов`язано Полтавське об`єднане управління Пенсійного фонду України Полтавської області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 07 липня 2017 року в частині переведення ОСОБА_1 з пенсії за віком, призначеної згідно Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" на пенсію по інвалідності згідно Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"; в іншій частині позовних вимог відмовлено.

Постановою Харківського апеляційного адміністративного суду від 10.09.2018 апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишено без задоволення, а рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 24.05.2018 у справі № 816/1002/18 - без змін.

23.05.2019 до Полтавського окружного адміністративного суду надійшла заява ОСОБА_1 про перегляд рішення від 24.05.2018 у справі № 816/1002/18 за виключними обставинами з підстави, визначеної пунктом 1 частини п`ятої статті 361 Кодексу адміністративного судочинства України /т. 2 а.с. 55-56/, а саме заявник просить: переглянути та скасувати за винятковими обставинами рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 24.05.2018 у справі № 816/1002/18 у частині відмови позивачу в обчисленні пенсії по інвалідності відповідно до частини третьої статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"; зобов`язати Полтавське об`єднане управління Пенсійного фонду України Полтавської області призначити та виплачувати позивачу пенсію по інвалідності на рівні з військовослужбовцями строкової служби, відповідно до частини третьої статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та постанови Кабінету Міністрів України № 851, починаючи з 01.05.2019.

В обґрунтування заяви зазначено, що Конституційним Судом України ухвалено рішення від 25.04.2019 №1-р(ІІ)/2019 у справі №3-14/2019 (402/19, 1737/19) за конституційними скаргами ОСОБА_2 та ОСОБА_3 щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень частини третьої статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи". Цим рішенням Конституційний Суд України визнав таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним) словосполучення "дійсної строкової", яке міститься у положеннях частини третьої статті 59 Закону України від 28.02.1991 №796-ХІІ "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", за якими визначення розміру відшкодування заподіяної внаслідок ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС шкоди при обчисленні пенсії, виходячи з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, поширюються лише на категорію військовослужбовців, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок цього стали особами з інвалідністю.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 18.06.2019 року у задоволенні заяви ОСОБА_1 про перегляд рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 24 травня 2018 року у справі № 816/1002/18 за виключними обставинами відмовлено.

Залишено в силі рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 24 травня 2018 у справі № 816/1002/18.

Позивач не погодився із такою ухвалою суду першої інстанції та подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить ухвалу скасувати та прийняти нове рішення, яким вимоги заяви задовольнити.

Відповідно до ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України справа розглядається в порядку письмового провадження.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги, правильність застосування судом першої інстанції норм чинного законодавства, дослідивши матеріали справи, рішення суду першої інстанції, приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з такого.

Так, судом першої інстанції встановлено та підтверджено судом апеляційної інстанції, що ОСОБА_1 є учасником ліквідації аварії на ЧАЕС 1 категорії. Статус позивача підтверджується посвідченням учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС серія НОМЕР_1 та має право на отримання додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров`ю відповідно до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Як вбачається з матеріалів справи, позивач з 01 січня 2012 року отримує пенсію відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року №1210 "Про підвищення соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Постановою Октябрського районного суду м. Полтави від 24.04.2014 у справі №554/3179/14-а, залишеною без змін ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 15.07.2014, визнано протиправними дії Управління Пенсійного фонду України в Октябрському районі м. Полтави щодо ігнорування перерахунку пенсії ОСОБА_1 , учаснику ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 1 категорії у порядку її збільшення на 1 % заробітку за кожен рік роботи понад мінімальний стаж роботи 20 років, чим порушено його право на пільговий характер розрахункової величини, передбачене ч. 2 ст. 56 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи". Зобов`язано Управління Пенсійного фонду України в Октябрському районі м. Полтави провести порахунок пенсії ОСОБА_1 з її збільшенням на 1 % заробітку за кожен рік роботи понад мінімальний стаж роботи 20 років, у загальному розмірі 30% (понаднормований стаж роботи складає 30 років 7 місяців 74 дні за роботу в зоні відчудження- з 1 вересня 1983 року по 1 квітня 2014 року), та виплатити перераховану пенсію починаючи із 1 липня 2013 року і нараховувати та індексувати таку пенсію у подальшому.

З метою реалізації свого права на пільги та компенсації, передбачені Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та іншими нормативними актами, позивач звернувся до Полтавської обласної профспілкової організації професійної спілки працівників споживчої кооперації, як правонаступника Полтавського обласного комітету профспілки працівників державної торгівлі та споживчої кооперації, за здійсненням перерахунку заробітної плати та наданням відповідної довідки для пред`явлення у пенсійні органи.

Однак, не заперечуючи право позивача на перерахунок заробітної плати за період роботи у зоні відчуження по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, Полтавська обласна профспілкова організація професійної спілки працівників споживчої кооперації не визнала себе установою, яка має здійснити такий перерахунок та видати відповідну довідку, заперечуючи своє правонаступництво Полтавського обласного комітету профспілки працівників державної торгівлі та споживчої кооперації.

Не погоджуючись з такою відповіддю, позивач звернувся до суду за захистом свої прав. Рішенням Октябрського районного суду м. Полтави від 20.02.2017 у справі №554/10644/16-ц позов ОСОБА_1 до Полтавської обласної профспілкової організації професійної спілки працівників споживчої кооперації про визнання дій неправомірними, зобов`язання здійснити перерахунок заробітної плати та видачі довідку про заробітну плату залишено без задоволення.

Рішенням Апеляційного суду Полтавської області від 18.05.2017 у справі №554/10644/16-ц рішення Октябрського районного суду м. Полтави від 20 лютого 2017 року скасовано та ухвалено нове рішення про задоволення позову. Визнано дії Полтавської обласної профспілкової організації професійної спілки працівників споживчої кооперації по відмові у перерахунку заробітної плати, отриманої ОСОБА_1 у Полтавському обласному комітеті профспілки працівників державної торгівлі та споживчої кооперації за серпень вересень 1986 року за роботу в зоні відчуження при ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та наданню оновленої довідки встановленого зразка для пред`явлення у пенсійні органи неправомірними. Зобов`язано Полтавську обласну профспілкову організацію професійної спілки працівників споживчої кооперації України здійснити ОСОБА_1 перерахунок заробітної плати за серпень-вересень 1986 року за роботу в зоні відчуження при ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС з урахуванням: - збереження середньомісячного заробітку; - 6-годинного робочого дня; - збільшення на 100% тарифної ставки; - кратності у 1-ій зоні небезпеки та зоні особливого контролю; - подвійного розміру за роботу у вихідні дні; - премії у розмірі 60% тарифної ставки з урахуванням кратності. Зобов`язано Полтавську обласну профспілкову організацію професійної спілки працівників споживчої кооперації України видати ОСОБА_1 довідку встановленого зразка про заробітну плату за роботу в зоні відчуження (з урахуванням перерахунку) для пред`явлення в пенсійні органи.

Вказане рішення набрало законної сили 18.05.2017.

19.06.2017, на виконання вказаного судового рішення, Полтавською обласною профспілковою організацією професійної спілки працівників споживчої кооперації України видано ОСОБА_1 нову довідку №17 про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках.

21.06.2017 ОСОБА_1 звернувся до Полтавського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області із заявою про перерахунок його пенсії на підставі довідки Полтавської обласної профспілкової організації професійної спілки працівників споживчої кооперації України від 19.06.2017 №17.

За результатами розгляду вищевказаної заяви листом від 03.07.2017 №368/О-17 відповідачем надано відповідь, що рішення Апеляційного суду від 18.05.2017 не містить зобов`язань щодо здійснення перерахунку заробітної плати згідно довідки від 19.06.2017 №19, виданої Полтавською обласною профспілковою організацією професійної спілки працівників споживчої кооперації України за період роботи в зоні відчуження з 05.08.1986 по 11.09.1986.

07.07.2017 позивач звернувся до Полтавського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області із заявою про перерахунок пенсії на підставі довідки Полтавської обласної профспілкової організації професійної спілки працівників споживчої кооперації України від 19.06.2017 №17 та переведення з пенсії за віком, яку він одержував відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" на пенсію по інвалідності згідно із Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Рішенням Полтавського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області від 05.10.2017 №96 відмовлено гр. ОСОБА_1 у проведенні перерахунку пенсії згідно поданої заяви 07.07.2017 у зв`язку з не підтвердженням заробітної плати на підставі довідки від 19.06.2017 №19, виданої Полтавською обласною профспілковою організацією професійної спілки працівників споживчої кооперації України за період роботи в зоні відчуження з 05.08.1986 по 11.09.1986, первинними документами.

Не погодившись з цим рішенням, позивач оскаржив його до суду.

Як зазначено вище, рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 24.05.2019 визнано протиправним та скасовано рішення Полтавського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області від 05.10.2017 №96; зобов`язано Полтавське об`єднане управління Пенсійного фонду України Полтавської області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 07 липня 2017 року в частині переведення ОСОБА_1 з пенсії за віком, призначеної згідно Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" на пенсію по інвалідності згідно Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"; в іншій частині позовних вимог відмовлено.

Суд першої інстанції, відмовляючи у задоволенні заяви про перегляд судового рішення за виключними обставинами, виходив з відсутності підстав для задоволення заяви ОСОБА_1 про перегляд рішення суду за виключними обставинами.

Колегія суддів погоджується з ухвалою суду першої інстанції з огляду на таке.

Так, відповідно до частини першої статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

За змістом пункту 6 частини першої статті 92 Конституції України виключно законами України визначаються, зокрема, основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення.

Закон України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.11.1991 №796-XII (надалі - Закон №796-XII) визначає основні положення щодо реалізації конституційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на охорону їх життя і здоров`я та створює єдиний порядок визначення категорій зон радіоактивно забруднених територій, умов проживання і трудової діяльності на них, соціального захисту потерпілого населення.

Частиною третьою статті 59 цього закону у редакції Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" від 03.10.2017 №2148-VIII передбачено, що особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього Закону або за бажанням таких осіб - з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.

Разом з цим, рішенням Конституційного Суду України від 25.04.2019 №1-р(II)/2019 словосполучення "дійсної строкової", яке міститься у положеннях частини третьої статті 59 Закону №796-XII, визнано таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним).

Відповідно до частини другої статті 152 Конституції України закони, інші акти або їх окремі положення, що визнані неконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність, якщо інше не встановлено самим рішенням, але не раніше дня його ухвалення.

Аналогічна за змістом норма міститься у статті 91 Закону України "Про Конституційний Суд України" від 13.07.2017 №2136-VIII.

Колегія суддів зазначає, що згідно з пунктом 1 частини п`ятої статті 361 Кодексу адміністративного судочинства України підставами для перегляду судових рішень у зв`язку з виключними обставинами є встановлена Конституційним Судом України неконституційність (конституційність) закону, іншого правового акта чи їх окремого положення, застосованого (не застосованого) судом при вирішенні справи, якщо рішення суду ще не виконане.

Частиною четвертою статті 368 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що за результатами перегляду рішення, ухвали за нововиявленими або виключними обставинами суд може: 1) відмовити в задоволенні заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами та залишити відповідне судове рішення в силі; 2) задовольнити заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами, скасувати відповідне судове рішення та ухвалити нове рішення чи змінити рішення; 3) скасувати судове рішення і закрити провадження у справі або залишити позов без розгляду.

Проаналізувавши наведені вище положення чинного законодавства, колегія суддів зауважує, що ухвалення Конституційним Судом України рішення про визнання неконституційною норми закону, який застосований судом до спірних відносин, є підставою для перегляду рішення суду за виключними обставинами.

Водночас норма закону, визнана Конституційним Судом України неконституційною, втрачає чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України рішення про її неконституційність, якщо інше не встановлено самим рішенням, але не раніше дня його ухвалення.

Колегія суддів зазначає, що у пункті 2 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду України від 25.04.2019 №1-р(II)/2019 визначено, що словосполучення "дійсної строкової", що міститься в положеннях частини третьої статті 59 Закону №796-XII зі змінами, за якими визначення розміру відшкодування заподіяної внаслідок ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС шкоди при обчисленні пенсії виходячи з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, поширюються лише на категорію військовослужбовців, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи під час проходження дійсної строкової служби і внаслідок цього стали особами з інвалідністю, визнане неконституційним, втрачає чинність з 25.04.2019 - з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення.

Отже, з 25.04.2019 частина третя статті 59 Закону №796-XII має застосовуватись у такій редакції: "Особам, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження служби і внаслідок цього стали особами з інвалідністю, пенсія по інвалідності обчислюється відповідно до цього Закону або за бажанням таких осіб - з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року.".

Водночас, колегією суддів встановлено, що відмовляючи у задоволенні позовних вимог позивача в частині зобов`язання провести з 01.07.2017 перерахунок ОСОБА_1 пенсії на рівні з військовослужбовцями строкової служби, відповідно до ч.3 ст.59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з п`ятикратної мінімальної заробітної плати встановленої законом на 01.01.2017 - 16000 грн., з постійною послідуючою її виплатою без обмеження виплачуваної пенсії граничним розміром, як ветерану військової служби, судом у рішенні від 24.05.2018 зазначено наступне.

Перерахування з 01.07.2017 ОСОБА_1 пенсії на рівні з військовослужбовцями строкової служби, можливе лише після прийняття відповідного рішення Полтавським об`єднаним управлінням Пенсійного фонду України Полтавської області.

Проте, рішення про призначення, виплату та перерахунок позивачу пенсії по інвалідності згідно Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" не приймалось, а тому суд дійшов висновку про передчасність такої позовної вимоги.

Крім того, суд зазначає, що матеріали справи містять рішення Полтавського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області (Шевченківський район) від 14.10.2018 № 208 згідно з яким позивачу відмовлено у переведенні на пенсію згідно з Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" згідно поданої позивачем заяви від 07.07.2017 у зв`язку із зменшенням розміру пенсії з 9300,13 грн до 4046,72 грн і погіршенням матеріального становища, що недопустимо з огляду на дію Закону України та Конституцію України /т. 2 а.с. 69-70/.

Таким чином, позивач отримує пенсію відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" /т. 2 а.с. 69/.

З огляду на викладене, колегія суддів погоджується з рішенням суду першої інстанції, що у відповідача відсутні підстави для здійснення перерахунку та виплати пенсії позивачу на підставі частини третьої статті 59 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", виходячи з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, а тому і відсутні підстави для задоволення заяви ОСОБА_1 про перегляд рішення суду за виключними обставинами.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Статтею 316 КАС України визначено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Таким чином, колегія суддів, переглянувши ухвалу суду першої інстанції, дійшла висновку, що при прийнятті рішення суд першої інстанції дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права.

Наведені в апеляційній скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують.

Керуючись ст. ст. 243, 250, 312, 315, 316, 321 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - залишити без задоволення.

Ухвалу Полтавського окружного адміністративного суду від 18.06.2019 по справі № 816/1002/18 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Суддя-доповідач

Г.Є. Бершов

Судді

В.В. Катунов І.М. Ральченко

Джерело: ЄДРСР 84461457
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку