open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

місто Київ

17 вересня 2019 року справа №826/3721/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Кузьменка В.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу

за позовом

Головного управління Держспоживслужби в місті Києві (далі по тексту - позивач, ГУ Держспоживслужби)

до

Товариства з обмеженою відповідальністю "Фестиваль Суши" (далі по тексту - відповідач, ТОВ "Фестиваль Суши")

про

застосування і стягнення штрафних санкцій у розмірі 29 784,00 грн.,

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва у зв`язку із встановленням за результатами перевірки відповідача правопорушень у сфері безпечності окремих показників харчових продуктів. Оскільки відповідач в добровільному порядку суму штрафних санкцій не погасив, така заборгованість, на думку позивача, підлягає стягненню в судовому порядку.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 березня 2018 року позовну заяву залишено без руху зі встановленням строку на усунення недоліків.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 10 квітня 2018 року відкрито провадження в адміністративній справі №826/3721/18 у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання.

Відповідач відзиву на адміністративний позов та відповідних доказів до суду не надав.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва звертає увагу на наступне.

Матеріалами справи підтверджено, що наказом від 06 липня 2017 року №1613 "Про проведення позапланового заходу" відповідно до статті 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", Положення про Головне управління Держспоживслужби у м. Києві, у зв`язку з надходженням звернення ТОВ "Фестиваль Суши" призначено здійснення позапланового заходу (перевірки) потужності позивача на дотримання вимог законодавства у сфері безпечності та якості харчових продуктів.

На підставі зазначеного наказу 06 липня 2017 року позивачем видано направлення на проведення заходу №1658 з 06 липня 2017 року по 14 липня 2017 року.

За результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами складено акт від 13 липня 2017 року №311.

Перевіркою встановлено наступні порушення:

- пункту 2 частини першої статті 41 Закону №771 - цілісність стелі у приміщенні персоналу, приміщення для миття посуду та у приміщенні кухні порушена. Відповідне місце для зберігання притирального інвентарю не обладнано. Зберігання спец. одягу та особистих речей не відокремлене. Підприємство не забезпечене достатньою кількістю приміщень щодо використання напівфабрикатів та переробки або оброблення сировини тваринного походження (рибної, м`якої та овочів) та порушується поточність технологічного приготування страв;

- пункт 1 частини першої та другої статті 42 Закону №771 - в приміщені суши-бара кафель на підлозі із тріщинами та сколами;

Пункту 2 частини першої та другої статті 42 Закону №771 - цілісність стелі у приміщенні персоналу, приміщення для миття посуду та у приміщенні кухні порушена;

- пункт 3 частини першої статті 46 закону №771 - договір щодо утилізації (знищення) харчових відходів не надано. Вивезення твердих побутових відходів проводиться згідно договору суб. оренди від 26 січня 2016 року №1 (між ТОВ "ЕВРАЗИЯ ФУД" та ТОВ "ФЕСТИВАЛЬ СУШИ");

- пункту частини першої статті 47 Закону №771 - не були надані підтверджуючі документи про те, що вода, яка використовується у виробництві харчових продуктів (у технологічному процесі та/або є інгредієнтом), відповідає вимогам, установленим до води питної;

- пункт 2 частини першої статті 48 Закону №771 - персонал потужностей не проходить навчання щодо гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів у цього оператора ринку;

- статті 39 Закону №771 - виявлено зберігання філе лосося атлантичного (с/м, вакуумованого) маркування не чітке та відсутні відомості про виробника;

- пункт 2, 3 частини першої статті 49 Закону №771 - не дотримується товарне сусідство при зберіганні продуктів (проводиться зберігання курячої продукції, м`ясної продукції в асортименті та м`яса курчат бройлерів, язика яловичого з вичерпаним терміном придатності);

- пункт 2 частини першої статті 49 Закону №771 - в холодильному обладнанні на кухні підприємства зберігається язик яловичий в замороженому стані вагою 2,3 кг, м`ясо курчат-бройлерів вагою 0,5 кг з закінченим терміном придатності згідно маркування виробника. Виявлено зберігання філе курячого вагою 4,3 кг, стегна курячого вагою 3,9 кг та вирізки яловичої вагою 3,7 кг в замороженому стані без відповідного маркування виробника та відповідних супровідних документів.

У зв`язку з виявленими порушеннями позивачем винесено припис про усунення порушень вимог законодавства від 14 липня 2017 року, яким зобов`язано відповідача усунути порушення у термін до 14 серпня 2017 року.

Наказом від 21 лютого 2018 року №319 "Про проведення планового заходу (перевірки)" відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", з метою перевірки виконання відповідачем припису про усунення порушень вимог законодавства від 14 липня 2017 року призначено здійснення позапланового заходу (перевірки) ТОВ "Фестиваль Суши" у термін з 21 лютого 2018 року по 05 березня 2018 року.

На підставі зазначеного наказу 21 лютого 2018 року позивачем видано направлення на проведення заходу №291.

За результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами складено акт від 28 лютого 2018 року №000302.

Перевіркою встановлено наступні порушення:

- пункту 2 частини першої статті 41 Закону №771 - підприємство не забезпечене достатньою кількістю приміщень щодо використання напівфабрикатів та переробки або оброблення сировини тваринного походження (рибної, м`якої та овочів) та порушується поточність технологічного приготування страв;

- пункту 4, 5 частини першої статті 47 Закону №771 - не були надані підтверджуючі документи про те, що вода, яка використовується у виробництві харчових продуктів (у технологічному процесі та/або є інгредієнтом), відповідає вимогам, установленим до води питної;

- пункт 3 частини першої статті 49 Закону №771 - харчові продукти не захищені від будь-якого забруднення на всіх стадіях виробництва, переробки та/або обігу, так як не забезпечена поточність технологічного процесу приготування страв та харчові продукти зберігаються з порушенням товарного сусідства.

За результатами виявлених порушень посадовою особою позивача складено протокол про правопорушення у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів від 28 лютого 2018 року, в якому зафіксовано пояснення уповноваженої особи відповідача стосовно того, що всі зауваження, вказані в акті, можна усунути і вони не відповідають дійсності. За вчинене правопорушення передбачена відповідальність згідно пункту 12 частини першої статті 64 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" - тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від п`яти до восьми мінімальних заробітних плат.

Відповідно до статті 2 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" законодавство про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів складається з Конституції України, цього Закону, інших актів законодавства, що видаються відповідно до нього. Законодавство про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів повинне відповідати положенням цього Закону. У разі невідповідності законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів положенням цього Закону застосовуються положення цього Закону.

Згідно з частиною першою статті 3 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" дія цього Закону поширюється на санітарні заходи, об`єкти санітарних заходів; вимоги до окремих показників якості харчових продуктів, у тому числі вимоги щодо інформування споживачів про властивості харчових продуктів, включаючи рекламу харчових продуктів; операторів ринку та потужності; систему державного контролю.

Відповідно до статті 4 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" державне регулювання у сфері безпечності харчових продуктів здійснюється з метою захисту життя, здоров`я та інтересів споживачів. Держава здійснює регулювання безпечності та окремих показників якості харчових продуктів шляхом: встановлення санітарних заходів; встановлення вимог до окремих показників якості харчових продуктів; державної реєстрації визначених цим Законом об`єктів санітарних заходів; видачі, припинення, анулювання та поновлення експлуатаційного дозволу; інформування та підвищення обізнаності операторів ринку і споживачів щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів; встановлення вимог щодо стану здоров`я персоналу потужностей; участі у роботі відповідних міжнародних організацій; здійснення державного контролю; притягнення операторів ринку, їх посадових осіб до відповідальності у разі порушення законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.

Згідно з пунктами 1, 3, 4 Положення про Управління Держпродспоживслужби в місті, районі, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №45 від 15 лютого 2016 року, Управління Держпродспоживслужби в місті, районі є територіальним органом Держпродспоживслужби нижчого рівня та підпорядковане їй та відповідно Головному управлінню Держпродспоживслужби в області.

Завданням Управління Держпродспоживслужби є реалізація повноважень Держпродспоживслужби на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Управління Держпродспоживслужби відповідно до покладених на нього завдань здійснює державний нагляд (контроль) за тваринами, харчовими продуктами, іншими об`єктами санітарних заходів, пов`язаними з продуктами тваринного походження, репродуктивним матеріалом, біологічними продуктами, патологічним матеріалом, ветеринарними препаратами, субстанціями, кормовими добавками, преміксами та кормами, засобами ветеринарної медицини, засобами догляду за тваринами та супутніми об`єктами, штамами мікроорганізмів, а також потужностями, що використовуються для їх виробництва, переробки, зберігання та обігу; діяльністю суб`єктів господарювання, які здійснюють виробництво, перевезення, зберігання, реалізацію органічної продукції (сировини).

Згідно з абзацом десятим статті 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" заходи державного нагляду (контролю) - це планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.

В абзаці першому статті 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" встановлено, що підставою для здійснення позапланового заходу є подання суб`єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.

Так, матеріалами справи підтверджено, що перевірка відповідача призначена на підставі його звернення від 03 липня 2017 року з проханням провести перевірку потужностей ТОВ "Фестиваль Суши" на відповідність законодавству у сфері безпечності харчових продуктів.

Відповідно до положень пункту 2 частини першої статті 41 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" потужності, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів, повинні відповідати таким вимогам: бути спланованими, сконструйованими та розміщеними для належного утримання, чищення та/або дезінфекції, запобігання або мінімізації будь-якого забруднення, а також здійснення заходів, необхідних для забезпечення гігієнічних вимог, у тому числі заходів з боротьби із шкідниками, запобігання накопиченню бруду, контакту з токсичними речовинами та матеріалами, забрудненню харчових продуктів, підтримання необхідних температурних режимів.

Пунктами 4, 5 частини першої статті 47 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" встановлено, що оператори ринку дотримуються таких вимог щодо постачання води: вода, що використовується у виробництві харчових продуктів (у технологічному процесі та/або є інгредієнтом), має відповідати вимогам, установленим до води питної; лід, який контактує з харчовими продуктами і може спричинити забруднення харчових продуктів, виготовляється з води питної або, якщо він використовується для охолодження продуктів рибальства, щодо яких не змінюється цілісність, - з води чистої. Лід виготовляється, утримується і зберігається в умовах, які захищають його від забруднення.

Згідно пункту 3 частини першої статті 49 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператори ринку дотримуються таких вимог: харчові продукти повинні бути захищеними від будь-якого забруднення на всіх стадіях виробництва, переробки та/або обігу.

Як зазначено у протоколі про правопорушення у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів від 28 лютого 2018 року, за вчинене правопорушення передбачена відповідальність згідно пункту 12 частини першої статті 64 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" - тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від п`яти до восьми мінімальних заробітних плат.

Відповідно до згідно пункту 12 частини першої статті 64 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператори ринку в разі порушення вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів несуть відповідальність в межах діяльності, яку вони здійснюють, за невиконання законних вимог (рішень) посадових осіб компетентного органу щодо усунення порушень законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у строк, погоджений із компетентним органом, - тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від п`яти до восьми мінімальних заробітних плат.

Частиною другою статті 64 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" визначено, що під час визначення розміру штрафу враховується категорія ризику щодо безпечності харчового продукту.

Як вбачається з підпункту "б" пункту 2 частини п`ятої розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", внесено зміни до таких законодавчих актів України: у Законі України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" абзац п`ятий частини першої статті 3, абзац шостий частини першої статті 5, абзац четвертий частини другої статті 6, статті 8-14, 28, 35, 53-59, 63-65, частину другу статті 66 виключено.

Відповідно до частини першої розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин" цей Закон набирає чинності через дев`ять місяців з дня його опублікування, крім: частини другої статті 32 цього Закону, яка набирає чинності через два роки з дня опублікування цього Закону; пункту 2 частини другої статті 31, частин першої - четвертої статті 34, частини першої статті 61 цього Закону, які набирають чинності через три роки з дня опублікування цього Закону; підпунктів "ґ", "д", "з" підпункту 2, абзаців першого і другого підпункту 3, підпункту "в", абзаців першого і четвертого підпункту "ґ", підпунктів "е", "з", "и", "й" підпункту 4, підпункту 8, абзаців першого, четвертого і п`ятого підпункту 9 пункту 5, пункту 7 цього розділу, які набирають чинності з дня, наступного за днем опублікування цього Закону.

Тобто, станом на дату винесення протоколу про правопорушення у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів від 28 лютого 2018 року пункт 12 частини першої статті 64 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не втратив чинності, а у позивача були наявні правові підстави для його застосування.

Положеннями статті 65 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", чинної станом на час виникнення спірних відносин, визначено порядок здійснення провадження у справах про порушення законодавства у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів.

Провадження у справах про порушення законодавства у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів стосовно юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців здійснюється відповідно до вимог цього Закону.

Протокол про правопорушення, передбачені статтею 64 цього Закону, за результатами здійснення заходу державного контролю мають право складати головні державні інспектори або їх заступники.

Протокол про правопорушення, передбачені статтею 64 цього Закону, складається у двох примірниках. Один примірник протоколу вручається оператору ринку або уповноваженій ним особі, другий - зберігається у компетентного органу.

Форма протоколу про правопорушення, передбачені статтею 64 цього Закону, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів.

У протоколі про правопорушення, передбачені статтею 64 цього Закону, зазначаються: 1) дата і місце його складення; 2) посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; 3) відомості про оператора ринку; 4) прізвище, ім`я, по батькові особи, яка притягається до відповідальності за порушення законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів; 5) місце, час вчинення і суть правопорушення; 6) нормативно-правовий акт, який передбачає відповідальність; 7) місцезнаходження свідків і потерпілих, якщо вони є; 8) пояснення особи, яка притягається до відповідальності; 9) інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Протокол про правопорушення підписується особою, яка його склала, та фізичною особою - підприємцем, яка притягається до відповідальності за порушення законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, або уповноваженою нею особою, а у разі провадження у справі щодо оператора ринку - юридичної особи - уповноваженою ним особою. За наявності свідків і потерпілих протокол підписується такими особами.

Розгляд справ про порушення законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів здійснюється у судовому порядку відповідно до закону.

Заява про правопорушення, передбачені статтею 64 цього Закону, разом з іншими матеріалами надсилається до суду у 15-денний строк з моменту складення протоколу про правопорушення.

Сплата штрафу не звільняє оператора ринку харчових продуктів від обов`язку щодо усунення допущеного правопорушення, а також від відшкодування заподіяної внаслідок такого правопорушення шкоди (завданих збитків).

Так, матеріали справи свідчать про виявлення перевіркою ТОВ "Фестиваль Суши" порушення правил безпечності та якості харчових продуктів, а відповідач не надав доказів на спростування виявлених порушень або доказів їх усунення.

Разом із тим, суд зазначає, що положеннями статті 12 Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено відповідальність суб`єкта господарювання.

Так, частинами першою-третьою статті 12 Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що невиконання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених під час здійснення заходу державного нагляду (контролю), тягне за собою застосування до суб`єкта господарювання штрафних санкцій у порядку, встановленому законом.

У разі застосування санкцій за порушення вимог законодавства, зокрема, якщо законом передбачаються мінімальні та максимальні розміри санкцій, враховується принцип пропорційності порушення і покарання. Санкція, що застосовується до суб`єкта господарювання при першому порушенні, не може бути вищою за мінімальну санкцію, передбачену відповідним законом.

У разі несплати суб`єктом господарювання застосованої до нього штрафної санкції за результатами здійснених заходів державного нагляду (контролю) протягом 15 календарних днів з дня вручення або направлення розпорядчого документа в порядку, передбаченому абзацами дванадцятим і тринадцятим частини дев`ятої статті 7 цього Закону, якщо розпорядчі документи не були оскаржені до органу державного нагляду (контролю) та/або в судовому порядку та залишені в силі, сума санкції стягується в судовому порядку.

Виходячи з системного аналізу зазначених правових норм, суд прийшов висновку, що застосування до суб`єкта господарювання штрафних санкцій повинно здійснюватися самим суб`єктом владних повноважень, який здійснює державний нагляд (контроль), і у разі несплати застосованої штрафної санкції за результатами здійснених заходів державного нагляду (контролю) позивач може звернутися до адміністративного суду із позовними вимогами щодо стягнення суми санкції в судовому порядку.

Однак, із позовної заяви вбачається, що позивач просить адміністративний суд застосувати та одночасно стягнути з відповідача адміністративне стягнення у вигляді штрафу.

Водночас, згідно з пунктом 3 частини другої статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів не поширюється на справи про накладення адміністративних стягнень, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Суд звертає увагу, до повноважень адміністративного суду відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України не належить застосування (накладення) штрафів до суб`єктів господарювання за порушення правил безпечності та якості харчових продуктів; крім того, ГУ Держпродспоживслужби не наділене правом звернення до адміністративного суду із позовом про застосування штрафних санкцій, з урахуванням чого адміністративний позов є необґрунтованим.

Частиною другою статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Як передбачає частина перша статті 76 Кодексу адміністративного судочинства України, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

На думку Окружного адміністративного суду міста Києва, позивачем не доведено обґрунтованість своїх вимог, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов ГУ Держпродспоживслужби задоволенню не підлягає.

Оскільки у задоволенні позову відмовлено, судові витрати позивачу не відшкодовуються.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 72-77, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

В задоволенні адміністративного позову Головному управління Держспоживслужби в місті Києві відмовити повністю.

Згідно з частиною першою статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Відповідно до частини другої статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України у разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Частина перша статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює, що апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п`ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Головне управління Держспоживслужби в місті Києві (03151, м. Київ, вул. Волинська, 12; ідентифікаційний код 40414833);

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фестиваль Суши" (02225, м. Київ, просп. Маяковського, 5-В; ідентифікаційний код 40223488).

Суддя В.А. Кузьменко

Джерело: ЄДРСР 84359158
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку