open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 200/7774/19-а
Моніторити
Постанова /02.03.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /01.03.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /11.12.2019/ Касаційний адміністративний суд Постанова /05.11.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /05.11.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /29.10.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.10.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.10.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.10.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Рішення /09.09.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.09.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.08.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.08.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /27.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /27.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.08.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /06.08.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /05.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.07.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.07.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.07.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.07.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.07.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.06.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 200/7774/19-а
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /02.03.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /01.03.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /11.12.2019/ Касаційний адміністративний суд Постанова /05.11.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /05.11.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /29.10.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.10.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.10.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.10.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Рішення /09.09.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.09.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /29.08.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.08.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /27.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /27.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /23.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.08.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /06.08.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /05.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /30.07.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /23.07.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.07.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.07.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.07.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /24.06.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 вересня 2019 р. Справа№200/7774/19-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Олішевської В.В., за участю секретаря судового засідання Сєрих М.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1

до відповідача 1: Міністерства соціальної політики України

до відповідача 2: Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації

про: визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 1, Міністерства соціальної політики України, які полягають в неотриманні від Державної казначейської Служби України субвенції на виконання бюджетної програми 2511190 на 2019 рік та неперерахуванні грошових коштів на рахунок Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 “Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України” з метою подальшої виплати коштів ОСОБА_1 , зобов`язання відповідача 1, Міністерство соціальної політики України, вчинити дії, а саме – отримати від Державної казначейської служби України субвенції на виконання бюджетної програми 2511190 на 2019 рік та перерахувати грошові кошти на рахунок Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, отримавши інформацію щодо потреби в наданні грошової компенсації по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік від ДСЗН Донецької ОДА, визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 2, Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, яка полягає в ненаданні (неподанні) інформації щодо потреби в наданні грошової компенсації станом на 01.03.2019 року по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік по Донецькій області до Міністерства соціальної політики, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 “Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України”, а саме п. 24 Порядку виплати грошової компенсації, зобов`язання відповідача 2, Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації вчинити дії, а саме надати інформацію щодо потреби в наданні грошової компенсації станом на 01.03.2019 року по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік по Донецькій області до Міністерства соціальної політики, згідно п. 24 Порядку виплати грошової компенсації, визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 2, Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, а саме – неперерахування на спеціальний поточний рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в установі ПАТ “Державний Ощадбанк України” м. Маріуполь, на ім`я ОСОБА_1 грошових коштів у сумі 1863539,58 грн., зобов`язання відповідача 2, Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, вчинити дії щодо перерахування на спеціальний поточний рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в установі ПАТ “Державний Ощадбанк України” м. Маріуполь, на ім`я ОСОБА_1 грошових коштів у сумі 1863539,58 грн. негайно після отримання грошових коштів від Міністерства соціальної політики України за бюджетною програмою 2511190 на 2019 рік.

за участю

представників сторін:

від позивача: не з`явився,

від відповідача 1: не з`явився,

від відповідача 2: Єременко Ю.А. – за довірен.

В С Т А Н О В И В:

Позивач , ОСОБА_1 , звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Міністерства соціальної політики України, Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації про визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 1, Міністерства соціальної політики України, які полягають в неотриманні від Державної казначейської Служби України субвенції на виконання бюджетної програми 2511190 на 2019 рік та неперерахуванні грошових коштів на рахунок Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 “Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України” з метою подальшої виплати коштів ОСОБА_1 , зобов`язання відповідача 1, Міністерство соціальної політики України, вчинити дії, а саме – отримати від Державної казначейської служби України субвенції на виконання бюджетної програми 2511190 на 2019 рік та перерахувати грошові кошти на рахунок Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, отримавши інформацію щодо потреби в наданні грошової компенсації по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік від ДСЗН Донецької ОДА, визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 2, Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, яка полягає в ненаданні (неподанні) інформації щодо потреби в наданні грошової компенсації станом на 01.03.2019 року по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік по Донецькій області до Міністерства соціальної політики, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 “Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України”, а саме п. 24 Порядку виплати грошової компенсації, зобов`язання відповідача 2, Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації вчинити дії, а саме надати інформацію щодо потреби в наданні грошової компенсації станом на 01.03.2019 року по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік по Донецькій області до Міністерства соціальної політики, згідно п. 24 Порядку виплати грошової компенсації, визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 2, Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, а саме – неперерахування на спеціальний поточний рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в установі ПАТ “Державний Ощадбанк України” м. Маріуполь, на ім`я ОСОБА_1 грошових коштів у сумі 1863539,58 грн., зобов`язання відповідача 2, Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, вчинити дії щодо перерахування на спеціальний поточний рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в установі ПАТ “Державний Ощадбанк України” м. Маріуполь, на ім`я ОСОБА_1 грошових коштів у сумі 1863539,58 грн. негайно після отримання грошових коштів від Міністерства соціальної політики України за бюджетною програмою 2511190 на 2019 рік.

19 липня 2019 року від ОСОБА_1 надійшла заяво про визначення з остаточними позовними вимогами та приведення їх у відповідність до вимог статті 5 КАС України.

В обґрунтування позовних вимог позивач з урахуванням заяви від 19.07.2019 року посилається на те, що він є внутрішньо переміщеною особою, згідно рішення комісії Міністерства внутрішніх справ України з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій за № 3/І/V/5 від 26.02.2016 року має статус учасника бойових дій та за результатами проведення МСЕК встановлено 3-ю групу інвалідності. Позивач зазначає, що за рішенням виконавчого комітету Маріупольської міської ради Донецької області № 9 від 16.01.2019 року його було прийнято на квартальний облік з правом першочергового отримання житлової площу з державного житлового фонду зі складом сім`ї 4 особи. Позивач вказує на те, що рішенням № 137 від 14.02.2019 року комісією розглянуто заяву членів сім`ї загиблих та осіб з інвалідністю про виплату грошової компенсації, яка діє при виконавчому комітеті Маріупольської міської ради Донецької області йому як учаснику бойових дій призначено грошову компенсацію за належне для отримання жиле приміщення у розмірі 1863539,58 грн. Номер облікової справи – 5029; номер черги у загальноміському списку першочерговиків – 2491, номер черги серед осіб, яким призначена грошова компенсація – 197. Позивач зазначає, що він звертався до Міністерства соціальної політики України та Департаменту соціального захисту населення Маріуполської міської ради Донецької області з заявами з проханням повідомити, коли буде перераховано грошову компенсацію для придбання житла у розмірі 1863539,58 грн. на спеціальний поточний рахунок, який відкрито на його ім`я. Позивач вказує на те, що ним отримані відповіді відповідачів, однак з наданих відповідей він вбачає бездіяльність у виконанні Постанови КМУ від 18 квітня 2018 року № 280 «Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України». Крім того, позивач зазначає, що відповідачі проявляють бездіяльність, в результаті чого результативність виконання рішення ДСЗН Маріупольської міської ради № 137 щодо його права на отримання грошової компенсації нівелюється, а виконання законодавства щодо пільг ветеранів війни у сфері забезпечення житлом, гальмується, що наносить шкоду його житловим та соціальним правам. Також, позивач посилається на те, що згідно листа Міністерства соціальної політики України від 07.03.2019 року йому стало зрозуміло, що гальмується виконання Постанови КМУ № 280 та Закону від 22.10.1993 року № 3551-ХІІ щодо пільгового (позачергового) забезпечення житлом УБД та інвалідів внаслідок війни, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України від навали окупанта. На думку позивача відповідачі проявляють бездіяльність при виконанні зазначених законодавчих актів. Позивач вказує на те, що ним виконані усі необхідні процедури передбачені Постановою КМУ № 280, якою затверджені правила щодо отримання грошової компенсації на придбання житла. Окрім цього, відповідно до листа ДСЗН Маріупольської міської ради від 12.04.2019 року позивачем встановлено, що ДСЗН Маріупольської міської ради виконав вимоги Порядку № 280 та надіслав рішення № 137 та інші документи до ДНСЗ Донецької ОДА. Позивач вважає, що відповідачем 2 не виконанні вимоги Постанови КМУ № 280 щодо надання до Міністерства соціальної політики України інформації щодо потреби в наданні грошової компенсації за формою згідно з додатком до Постанови КМУ № 280. Позивач зазначає, що згідно Порядку КМУ № 280 отримання субвенцій головним розпорядником бюджетних коштів та розподіл їх між регіональними структурами врегульовано Порядком перерахування Міжбюджетних трансферів, затвердженого постановою КМУ від 15 грудня 2010 року № 1132 та Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Мінфіну від 24.12.2012 року № 1407 та здійснюється шляхом перерахування Казначейством України субвенції відповідно до згаданих підзаконних актів. Позивач зазначає, що Міністерство соціальної політики України як головний розпорядних бюджетних коштів, зобов`язаний був виконувати активні дії з метою освоєння бюджетних коштів, передбачених держбюджетом за бюджетною програмою 2511190. Позивач посилається на те, що листом Міністерства соціальної політики України від 20.03.2019 року підтверджено, що Законом України «Про державний бюджет на 2019 рік» за бюджетною програмою 2511190 передбачено 25000,0 тис. грн. Стосовно причин не виплати компенсації позивачу, відповідач 1 зазначав про те, що регіональним органом соціального захисту населення надано інформацію щодо потреби в надання грошової компенсації станом на 01.03.2016 року, тому спрямування субвенцій з держбюджету на виплату грошової компенсації «буде здійснено у встановленому законом порядку та в межах коштів, передбачених держбюджетом». Позивач зазначає, що з відповіді МСП не зрозуміло чи виконав МСП дії спрямовані на отримання суми субвенції, передбаченої Держбюджетом, та чи направлялись до регіональних органів соцзахисту населення, а саме – ДСЗН Донецької ОДА – нагадування, вимоги, рекомендації щодо надання інформації щодо потреби в наданні грошової компенсації по бюджетній програмі 2511190. Позивач посилається на те, що з листа МСП від 20.03.2019 року випливає висновок, що за спливом 6 місяців бюджетного року бюджетні кошти для виконання державної соціальної програми по Донецькій області навіть не починали використовуватися, а отже саме в цьому позивач вбачає бездіяльність Міністерства соціальної політики України.

Позивач та представник позивача у судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду справи повідомлені належним чином. Через канцелярію суду позивач надав клопотання, відповідно до якого просив суд задовольнити позовні вимоги, а також просив суд розглядати справу без його участі та участі представника.

Відповідачем 1 надано до суду відзив на позовну заяву, відповідно до якого просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог. В обґрунтування відзиву на позовну заяву відповідач посилається на те, що Законом України «Про Державний бюджет на 2019 рік» Мінсоцполітики за бюджетною програмою 2511190 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, та визнані інвалідами війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 або учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-20 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, та які потребують поліпшення житлових умов» передбачено 25 000,0 тис. грн. Розподіл коштів субвенції між обласними і міським бюджетом м. Києва здійснено Мінсоцполітики на підставі інформації регіональних органів соціального захисту населення щодо потреби в наданні грошової компенсації станом на 1 березня поточного року та затвердженого розпорядником Кабінету Міністрів України від 12.06.2019 року № 418-р «Про затвердження розподілу деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністеству соціальної політики на 2019 рік». Відповідно до розподілу субвенції для Донецької області передбачено 1 422 тис. грн. Водночас потреба в наданні грошової компенсації надана листом від 05.03.2019 року № 01-16/1085/0/201-19 Департаментом соціального захисту населення Донецької області державної адміністрації складає 385 млн. грн. для 334 осіб. Відповідач вказує на те, що коштів передбачених у Державному бюджеті на 2019 рік за вищезазначеною бюджетною програмою, вкрай недостатньо для забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України та на сьогодні створює соціальну напругу в суспільстві. Відповідач також звертає увагу суду на те, що черговість виплат встановлюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м Києві держадміністрацій, виконавчими органами міських, районних у містах (крім м. Києва) під час формування потреби в наданні грошової компенсації. Позивач зазначає, що спрямування субвенцій з державного бюджету на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України в тому числі і для Донецької області здійснюється в установленому законодавством Порядку та в межах коштів передбачених в державному бюджеті. Відповідач зазначає, що за потребою сформованою Департаментом соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації ОСОБА_2 Є. перебуває в черзі на виплату грошової компенсації по Донецькій області під № 314 та винесення рішення судом на користь позивача можуть порушити конституційні права інших громадян, які перебувають на квартирному обліку попереду ОСОБА_1

Відповідачем 2 через канцелярію суду надано відзив на позовну заяву, відповідно до якого просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог. В обґрунтування відзиву на позовну заяву відповідач посилається на те, що на виконання п. 5 Порядку та умов надання субвенції Департаментом до Міністерства соціальної політики України надано потребу у наданні грошової компенсації на належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, станом на 1 березня 2019 року. Потребу в наданні грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення надано на 334 особи на загальну суму 385 млн. грн. Відповідач зазначає, що вказану потребу надано з урахуванням розміру призначеної ОСОБА_1 грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення, яка склала 1863539,58 грн. Відповідач вказує на те, що до повноважень Департаменту належить лише надання інформації щодо потреби в наданні грошової компенсації станом на 1 березня поточного року, яка надається на підставі рішення комісії виконавчого комітету міської, районної в місті ради або за розпорядженням голови районної, районної в м. Києві Держадміністрації комісії, у зв`язку з чим, у Департаменту відсутня облікова справа ОСОБА_3 за № 5029. Відповідач посилається на те, що відповідно до п. 2 Порядку та умов надання субвенції головним розпорядником субвенції та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Міністерство соціальної політики України. Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня є структурні підрозділі з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської держадміністрацій, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчі органи міських, районних у містах (крім м. Києва) рад. Також, позивач зазначив, що Законом України «Про державний бюджет України на 2019 рік» на виконання бюджетної програми 2511190 передбачено фінансування на зазначену програму в обсязі 25,0 млн. грн. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.06.2019 року № 418-р «Про затвердження розподілу деяких видів державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики на 2019 рік» Донецькою областю отримано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетом на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, в обсязі 1422018 грн. Кошти спрямовані до м. Маріуполь на виплату грошової компенсації першій в черзі внутрішньо переміщеній особі, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції. З огляду на викладене, відповідач вважає, що Департаментом не порушено права позивача, та діяв в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а тому позовні вимоги є безпідставними та не підлягають задоволенню.

Представник відповідача 2 у судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги та просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог.

Позивачем надано до суду заперечення на відзиви відповідачів, та просив суд задовольнити позовні вимоги.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 24 червня 2019 року відкрито провадження по справі, призначено справу до розгляду за правилами загального позовного провадження у підготовче засідання на 23 липня 2019 року.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 11 липня 2017 року заяву про ОСОБА_1 про визначеність з остаточними позовними вимогами та приаедення їх у відповідність до вимог ст. 5 Кодексу адміністративного судочинства України від 04.07.2019 року повернуту без розгляду.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 23 липня 2019 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 19 серпня 2019 року.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 19 серпня 2019 року відкладено судовий розгляд на 28 серпня 2019 року.

28 серпня 2019 року від ОСОБА_1 надійшло клопотання про відвід судді Олішевської В.В.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 28 серпня 2019 р. провадження у справі було зупинено до розгляду заяви про відвід судді Олішевської В.В.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 29 серпня 2019 р. у задоволенні заяви ОСОБА_1 про відвід судді Олішевської В.В. у справі № 200/7774/19-а відмовлено.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 02 вересня 2019 року поновлення провадження у справі.

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Позивач - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , , є громадянином України, що підтверджується копією паспорту серії НОМЕР_2 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 (а.с. 9).

ОСОБА_1 був взятий на облік як особа, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, а саме: з м. Єнакієве Донецької АДРЕСА_1 , що підтверджується відповідною довідкою управління соціального захисту населення від 22.05.2018 року № 13403 (а.с. 13).

Рішенням комісії Міністерства внутрішніх справ України з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій (учасниками війни) № 3/І/V/5 від 26 лютого 2016 року ОСОБА_1 встановлено статус учасника бойових дій (а.с. 11).

Відповідно до посвідчення серії НОМЕР_4 , виданого Департаментом соціального захисту населення Маріупольської міської ради 02.05.2019 року, ОСОБА_1 встановлена 3 група інвалідності і має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни – осіб з інвалідністю внаслідок війни (а.с. 12).

Згідно посвідчення серія НОМЕР_5 , виданого Головним управління Національної поліції в Донецькій області 12.05.2016 року, ОСОБА_1 має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни – учасників бойових дій (а.с. 10).

Листом від 23.01.2019 року № 36/2763/146 Департамент по роботі з активами управління міської ради Маріупольської міської ради позивача повідомлено про те, що його документи з питань прийняття на квартирний облік за місцем мешкання для отримання державного житла. Після розгляду документів з висновками комісії було винесено на чергове засідання виконкому міської ради. Згідно прийнятого виконкомом рішення від 16.01.2019 року № 9, ОСОБА_1 було прийнято на квартирний облік з правом першочергового отримання житлової площі державного житлового фонду, як учасника бойових дій у зв`язку з проведенням АТО, зі складом родини – 4 особи (а.с. 14).

Рішенням № 137 комісії щодо розгляду заяв членів сімей загиблих та осіб з інвалідністю про виплату грошової компенсації від 14.02.2019 року комісія вирішила призначити ОСОБА_1 , внутрішньо переміщеній особі, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брала безпосередньо участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, забезпечення її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, та визнаної учасником бойових дій відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», виплату грошової компенсації за належне для отримання жиле приміщення площею 99,82 кв. м з урахуванням члені його родини: дружини – ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , малолітньої доньки – ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , малолітнього сину – ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , що проживають сумісно із заявником. ОСОБА_1 перебуває на квартирному обліку як особа, що потребує поліпшення житлових умов (рішення виконавчого комітету Маріупольської міської ради від 16.01.2019 року № 9) зі складом родини – 4 особи, номер облікової справи – 5029, номер черги у загальному списку першочерговиків – 2491. Призначено та затверджено ОСОБА_1 суму грошової компенсації за належне для отримання жиле приміщення у розмірі 1863539,58 грн.(а.с. 15).

Позивачем з Публічним акціонерним товариством «Державний ощадний банк України» укладений договір № 19426358306 про відкриття та обслуговування спеціального поточного рахунку для зарахування грошової компенсації за належні для отримання жиле приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України та деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України або брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей від 14.02.2019 року, відповідно до якого банк, для обліку коштів та здійснення операцій відповідно до вимог чинного законодавство України та нормативних актів Національного банк України, відкриває вкладнику поточний рахунок № НОМЕР_1 в рамках реалізації порядку: виплата грошової компенсації за належні до отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 року № 719 – якщо відкриття спеціалізованого рахунку здійснюється в рамках реалізації цього порядку; або виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей, затвердженого постановою Кабінетц Міністрів України від 28.03.2018 року № 214 – якщо відкриття спеціалізованого рахунку здійснюється в рамках реалізації цього порядку; або виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.10.2018 року № 280 – якщо відкриття Спеціалізованого рахунку здійснюється в рамках реалізації цього Порядку (а.с. 16-19).

04.03.2019 року до Департаментру соціального захисту населення Маріупольської міської ради представником позивача направлено адвокатський запит від 04.03.2019 року, відповідно до якого просив повідомити який по черзі знаходиться ОСОБА_1 на отримання грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для ВПО, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України; чи відомо коли планується виконання Постанови № 280 (а.с. 20).

Листом від 11.03.2019 року № 56.4-6196-56.1 Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради зокрема повідомив представника позивача про те, що за результатами розгляду прийнятих комісією щодо розгляду заяв членів сімей загиблих та осіб з інвалідністю про виплату грошової компенсації при виконкомі Маріупольської міської ради станом на 11.03.2019 року рішення щодо призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 року № 280 «Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України» ОСОБА_1 у загальному списку осіб, яким призначена грошова компенсація, значиться за № 197. Відповідно до п. 20 Порядку № 280, копія пакету документів ОСОБА_1 разом із копіями протоколу та рішення комісії № 137 15.03.2019 року Департаментом соціального захисту населення Маріупольської міської ради були направлені до Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації для подальшого вирішення питання згідно з чинним законодавством. Також зазначено, що на теперішній час до моменту надходження субвенції з державного бюджету місцевому бюджету для надання ОСОБА_1 грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради виконав свої функції згідно із зазначеною Постановою в повному обсязі (а.с. 21-22).

08.04.2019 року ОСОБА_1 звернувся до заступника директора департаменту – начальника управління фінансових ресурсів департаменту ОСОБА_7 з заявою відповідно до якої просив повідомити коли перерахують на спеціальний рахунок грошову компенсацію для придбання житла у розмірі 1863539,58 грн. (а.с. 23).

Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради у листі від 12.04.2019 року № Г-6270-11-1.1.2 зазначив, що ОСОБА_1 станом на 12.04.2019 року перебуває на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов з правом першочергового отримання державного житла як учасник бойових дій у зв`язку з проведення АТО. Відповідно до п. 3 Порядку № 280 грошова компенсація виплачується у повному обсязі в порядку черговості взяття на квартирний облік за рахунок субвенції з державного бюджету в порядку черговості взяття на квартирний облік за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Згідно п. 2 Порядку головним розпорядником субвенції (грошової компенсації) та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінсоцполітики. Відповідно до п. 20 Порядку 15.02.2019 року копія пакету документів разом із копіями протоколу № 5 від 14.02.2019 року та рішення № 137 Департаментом соціального захисту населення міської ради були направлені до Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації для подальшого вирішення питання згідно з чинним законодавством. Таким чином, на теперішній час до моменту надходження субвенції з державного бюджету місцевому бюджету для надання грошової компенсації за належне для отримання жиле приміщення Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради виконав свої функції згідно з Постановою в повному обсязі (а.с. 24)

07.03.2019 року ОСОБА_1 звернувся до Міністерства соціальної політики України з заявою, відповідально до якої просив повідомити коли перерахують на спеціальний рахунок грошову компенсацію для придбання житла у розмірі 1863539,58 грн. (а.с. 25).

Листом від 20.03.2019 року № 236/0/243-19 Міністерство соціальної політики України повідомило позивача про те, що спрямування субвенції з державного бюджету на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України буде здійснено в установленому законом Порядку та в межах коштів передбачених в державному бюджеті (а.с. 26).

Позивач вважає, що відповідачем 1 та відповідачем 2 не вчинені належні дії для перерахунку на його рахунок грошової компенсації за належне для отримання жиле приміщення у розмірі 1863539,58 грн. як внутрішньо переміщеній особі, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брала безпосередньо участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, забезпечення її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, та визнаної учасником бойових дій та зобов`язати відповідачів вчинити дії щодо перерахунку грошових коштів.

Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 22.10.1993 року № 3551-ХІІ (далі по тексту – Закон № 3551) визначає правовий статус ветеранів війни, забезпечує створення належних умов для їх життєзабезпечення, сприяє формуванню в суспільстві шанобливого ставлення до них.

Статтею 1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» визначено, що закон спрямований на захист ветеранів війни шляхом: створення належних умов для підтримання здоров`я та активного довголіття; організації соціального та інших видів обслуговування, зміцнення матеріально-технічної бази створених для цієї мети закладів і служб та підготовки відповідних спеціалістів; виконання цільових програм соціального і правового захисту ветеранів війни; надання пільг, переваг та соціальних гарантій у процесі трудової діяльності відповідно до професійної підготовки і з урахуванням стану здоров`я.

Відповідно до п. 19 ч. 1 ст. 6 Закону № 3551 учасниками бойових дій визнаються: військовослужбовці (резервісти, військовозобов`язані) Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, військовослужбовці військових прокуратур, особи рядового та начальницького складу підрозділів оперативного забезпечення зон проведення антитерористичної операції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи, поліцейські, особи рядового, начальницького складу, військовослужбовці Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів.

Згідно ч. 2 ст. 7 Закону № 3551 до осіб з інвалідністю внаслідок війни належать також особи з інвалідністю з числа: осіб начальницького і рядового складу органів Міністерства внутрішніх справ і органів Комітету державної безпеки колишнього Союзу РСР, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України та інших військових формувань, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час виконання службових обов`язків, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, ядерних аварій, ядерних випробувань, участі у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, інших уражень ядерними матеріалами.

Відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» учасникам бойових дій (статті 5, 6) надаються такі пільги: першочергове забезпечення жилою площею осіб, які потребують поліпшення житлових умов, та першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва, першочерговий ремонт жилих будинків і квартир цих осіб та забезпечення їх паливом.

Учасники бойових дій, які дістали поранення, контузію або каліцтво під час участі в бойових діях чи при виконанні обов`язків військової служби, забезпечуються жилою площею, у тому числі за рахунок жилої площі, що передається міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями у розпорядження місцевих рад та державних адміністрацій, - протягом двох років з дня взяття на квартирний облік.

Розпорядженням від 17 січня 2018 р. № 32-р Кабінетом Міністрів України затверджено Перелік бюджетних програм, порядки використання коштів державного бюджету за якими визначаються у 2018 році Кабінетом Міністрів України Мінсоцполітики за бюджетною програмою 2511190 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, та визнані інвалідами війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 або учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-20 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, та які потребують поліпшення житлових умов».

Кабінетом Міністрів України 18 квітня 2018 року прийнято постанову № 280 «Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України», якаю затверджено Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України та Порядок виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.

Згідно Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України (далі по тексту – «Порядок виплати грошової компенсації …») визначає умови та механізм виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, та визнані особами з інвалідністю внаслідок війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 або учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-20 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, та які потребують поліпшення житлових умов (далі - грошова компенсація) відповідно до Житлового кодексу Української РСР та перебувають не менш як один рік на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб за місцем фактичного проживання в межах м. Києва або в межах однієї області згідно з відомостями Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб за умови, що зміна місця проживання протягом року в межах однієї області не призводить до збільшення розміру компенсації (п. 1 зазначеного Порядку).

Пунктом 2 «Порядок виплати грошової компенсації …» визначено, що право на отримання грошової компенсації відповідно до цього Порядку мають внутрішньо переміщені особи, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, та визнані особами з інвалідністю внаслідок війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 або учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-20 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, що перебувають на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (далі - квартирний облік), та перебувають не менш як один рік на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб за місцем фактичного проживання в межах м. Києва або в межах однієї області згідно з відомостями Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб за умови, що зміна місця проживання протягом року в межах однієї області не призводить до збільшення розміру компенсації.

Згідно п. 3 зазначеного Порядку грошова компенсація внутрішньо переміщеним особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, виплачується у повному обсязі в порядку черговості взяття на квартирний облік за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, та визнані особами з інвалідністю внаслідок війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 або учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-20 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, які потребують поліпшення житлових умов.

Для розгляду подання про виплату грошової компенсації утворюються за поданням структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, міських, районних у містах (крім м. Києва) рад (далі - органи соціального захисту населення) за рішенням виконавчого комітету міської, районної в місті (в разі її утворення) ради або за розпорядженням голови районної, районної в м. Києві держадміністрації комісії щодо розгляду заяв внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України (далі - комісія) (п. 4 Порядку).

Відповідно до п. 6, 11, 12, 13 Заяву про призначення грошової компенсації внутрішньо переміщена особа або її законний представник особисто подає органу соціального захисту населення за місцем перебування на квартирному обліку.

Комісія протягом п`яти робочих днів з дати надходження подання розглядає його по суті та у присутності внутрішньо переміщеної особи, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, або її законного представника приймає рішення про призначення або відмову в призначенні грошової компенсації.

За наявності письмового клопотання комісія може розглядати питання щодо призначення або відмови в призначенні грошової компенсації за відсутності внутрішньо переміщеної особи, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, або її законного представника. У разі відсутності такого клопотання та/або неявки зазначених осіб розгляд відповідного питання переноситься на наступне засідання комісії.

У рішенні комісії зазначається: 1) прізвище, ім`я та по батькові внутрішньо переміщеної особи, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України; 2) прізвище, ім`я та по батькові законного представника і документ, що підтверджує його повноваження; 3) належність внутрішньо переміщеної особи, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, до осіб, визначених пунктами 11-14 частини другої статті 7 абопунктами 19 і 20 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; 4) факт спільного або окремого проживання із внутрішньо переміщеною особою, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, неповнолітніх і малолітніх дітей та інших членів її сім`ї; 5) прізвище, ім`я та по батькові членів сім`ї внутрішньо переміщеної особи, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, на яких нараховується грошова компенсація, із зазначенням членів сім`ї внутрішньо переміщеної особи відповідно до абзацу п`ятого пункту 19 цього Порядку; 6) факт перебування внутрішньо переміщеної особи, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, на квартирному обліку; 7) інформація про надання раніше внутрішньо переміщеній особі, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, або членам її сім`ї жилого приміщення або виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення за рахунок бюджетних коштів.

Пунктом 20 «Порядок виплати грошової компенсації …» передбачено, що не пізніше ніж через три робочих дні з дати прийняття рішення про призначення грошової компенсації комісія надсилає його копію внутрішньо переміщеній особі, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також структурному підрозділу з питань соціального захисту населення обласної, Київської міської держадміністрації.

З матеріалів справи встановлено, що позивач перебуває на обліку у Департаменті соціального захисту населення Маріупольської міської ради як громадянин, який потребує поліпшення житлових умов з правом першочергового отримання житла як учасник бойових дій у зв`язку з проведенням АТО.

Судом встановлено, що на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 року № 280 «Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України» Департаментом соціального захисту населення Маріупольської міської ради направлено до Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації протокол засідання комісії щодо розгляду заяв членів сімей загиблих та осіб з інвалідністю про виплату грошової компенсації від 14.02.2019 року № 5, рішення комісії від 14.02.2019 року № 130-162 щодо призначення виплати грошової компенсації, а також розрахунок суми додаткової потреби коштів компенсації за зазначеними рішеннями, зокрема у відношенні позивача (а.с. 90).

Суд вказує на те, що Порядок та умовами надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України визначають механізм надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, та визнані особами з інвалідністю внаслідок війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 або учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-20 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, та які потребують поліпшення житлових умов (далі - субвенція) і перебувають не менш як один рік на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб за місцем фактичного проживання в межах м. Києва або в межах однієї області згідно з відомостями Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб за умови, що зміна місця проживання протягом року в межах однієї області не призводить до збільшення розміру компенсації.

Пунктами 2-7 зазначеного Порядку передбачено, що Головним розпорядником субвенції та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінсоцполітики.

Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є: структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської держадміністрацій (далі - регіональні органи соціального захисту населення); структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчі органи міських, районних у містах (крім м. Києва) рад.

Субвенція спрямовується на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення у прийнятих в експлуатацію житлових будинках на первинному та вторинному ринку нерухомості або на інвестування в об`єкти житлового будівництва відповідно до Законів України «Про інвестиційну діяльність» і «Про кооперацію» шляхом призначення та виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення внутрішньо переміщеним особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, та визнані особами з інвалідністю внаслідок війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 або учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-20 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, та які потребують поліпшення житлових умов та перебувають не менш як один рік на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб за місцем фактичного проживання в межах м. Києва або в межах однієї області згідно з відомостями Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб за умови, що зміна місця проживання протягом року в межах однієї області не призводить до збільшення розміру компенсації.

Розподіл субвенції між обласними бюджетами і міським бюджетом м. Києва проводиться Мінсоцполітики на підставі інформації регіональних органів соціального захисту населення щодо потреби в наданні грошової компенсації за формою згідно з додатком, яка подається до Мінсоцполітики станом на 1 березня поточного року.

Регіональні органи соціального захисту населення розподіляють субвенцію між структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчими органами міських, районних у містах (крім м. Києва) рад пропорційно кількості внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, відповідно до потреби в наданні грошової компенсації.

Під час розподілу субвенції регіональними органами соціального захисту населення враховується обов`язкова виплата грошової компенсації на одного отримувача у повному обсязі, визначеному пунктом 18 Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 р. № 280.

На підставі матеріалів справи встановлено, що на виконання пункту 5 Порядку та умов надання субвенції, 05 березня 2019 року Департаментом соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації на адресу Міністерства соціальної політики України листом «Про надання інформації» № 01-16/1085/0/201-19 від 05.03.2019 року надіслано інформацію щодо потреби в наданні грошової компенсації станом на 1 березня поточного року, за встановленою формою (а.с. 91).

Згідно інформації щодо потреби регіональних органів соціального захисту населення у наданні грошової компенсації внутрішньо переміщеної особи, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України станом 01.03.2019 року встановлено, що ОСОБА_1 перебуває в черзі на виплату грошової компенсації по Донецькій області під № 319 (а.с. 92).

Проаналізувавши положення Порядку та умов надання субвенцію, суд вказує на те, що Департаментом соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації вчинені усі дії передбачені зазначеним Порядком щодо повідомлення Міністерства соціальної політики України про потребу регіональних органів соціального захисту населення у наданні грошової компенсації внутрішньо переміщеним особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.

Згідно п. 14 ст. 14 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» встановлено, що у 2019 році кошти, отримані до спеціального фонду Державного бюджету України згідно з відповідними пунктами частини третьої статті 15, частини третьої статті 29 і частини третьої статті 30 Бюджетного кодексу України, спрямовуються на реалізацію програм та заходів, визначених частиною четвертою статті 30 Бюджетного кодексу України, а кошти, отримані до спеціального фонду Державного бюджету України згідно з відповідними пунктами статей 11, 12 і 13 цього Закону, спрямовуються відповідно на: субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проекту "Житло для внутрішньо переміщених осіб" (за рахунок джерел, визначених пунктом 2 статті 11 цього Закону).

Відповідач 1 та відповідач 2 вказують на те, що відповідно до Закону України «Про Державний бюджет на 2019 рік» Мінсоцполітики за бюджетною програмою 2511190 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, та визнані інвалідами війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 або учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-20 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, та які потребують поліпшення житлових умов» передбачено 25000,0 тис. грн.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 червня 2019 року № 418-р «Про затвердження розподілу деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики на 2019 рік» затверджено Розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, та визнані особами з інвалідністю внаслідок війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 або учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-20 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, та які потребують поліпшення житлових умов, на 2019 рік, згідно до якого Донецькою областю отримано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції в обсязі 1422018 грн. (а.с. 169-171).

Суд зазначає, що приписами п. 6 Порядку та умов надання субвенції передбачено, що регіональні органи соціального захисту населення розподіляють субвенцію між структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчими органами міських, районних у містах (крім м. Києва) рад пропорційно кількості внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, відповідно до потреби в наданні грошової компенсації.

Під час розподілу субвенції регіональними органами соціального захисту населення враховується обов`язкова виплата грошової компенсації на одного отримувача у повному обсязі, визначеному пунктом 18 Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 р. № 280.

З аналізу пункту 3 «Порядку виплати грошової компенсації…» встановлено, що грошова компенсація внутрішньо переміщеним особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, виплачується у повному обсязі в порядку черговості взяття на квартирний облік.

Враховуючи, що Розпорядженням КМУ від 12 червня 2019 року № 418-р Донецькою областю отримано субвенцію в розмірі 1422018 грн., зазначені кошти були спрямовані відповідачем 2 до Департаменту соціального захисту населення Маріупольської міської ради для виплати грошової компенсації першій особі, зазначеній у інформації щодо потреби регіональних органів соціального захисту населення у наданні грошової компенсації внутрішньо переміщеним особам, яки захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України станом на 01.03.2019 року.

Крім того, суд зазначає, що позивач згідно зазначеної інформації перебуває в черзі під № НОМЕР_6 , оскільки виплати грошової компенсації проводяться в порядку черговості взяття на квартирний облік, позивач отримає грошову компенсацію після отримання зазначеної компенсації особами, які взяті на облік раніше ніж позивач.

Також, суд вказує на те, що виплата грошових коштів не в порядку черговості може порушити права, свободи та інтереси інших осіб, які перебувають на обліку по переду позивача.

Суд звертає увагу на те, що згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» було передбачено лише 25 млн. грн. на реалізацію Бюджетної програми Мінсоцполітики 2511190 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, та визнані інвалідами війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 або учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-20 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, та які потребують поліпшення житлових умов».

Відповідно Міністерством соціальної політики України здійснено розподіл субвенції між обласними бюджетами і міським бюджетом м. Києва на підставі інформації регіональних органів соціального захисту населення щодо потреби в наданні грошової компенсації.

Отже суд зазначає, що Міністерство соціальної політики України в межах виділених коштів здійснило розподіл субвенції на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.

З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку, що відсутня бездіяльність Міністерства соціальної політики України в неотриманні від Державної казначейської служби України субвенції на виконання бюджетної програми 2511190 на 2019 рік та неперерахуванні грошових коштів на рахунок Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 “Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України” з метою подальшої виплати коштів ОСОБА_1 , оскільки відповідачем отримані зазначені кошти та в межах виділених коштів ним здійснено розподіл субвенції з державного бюджету на виплату грошової компенсації між областями в межах коштів виділених з державного бюджету.

Також, суд зазначає, що позивачем не доведено, що відповідачем 1 вчинялись дії які полягають в неотриманні від Державної казначейської Служби України субвенції на виконання бюджетної програми 2511190 на 2019 рік.

Отже у задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Міністерства соціальної політики України в частині визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 1, Міністерство соціальної політики України, які полягають в неотриманні від Державної казначейської Служби України субвенції на виконання бюджетної програми 2511190 на 2019 рік та неперерахуванні грошових коштів на рахунок Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 “Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України” з метою подальшої виплати коштів ОСОБА_1 , зобов`язання відповідача 1, Міністерства соціальної політики України, вчинити дії, а саме – отримати від Державної казначейської служби України субвенції на виконання бюджетної програми 2511190 на 2019 рік слід відмовити.

Стосовно вимоги позивача зобов`язати відповідача 1, Міністерства соціальної політики України перерахувати грошові кошти на рахунок Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, отримавши інформацію щодо потреби в наданні грошової компенсації по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік від ДСЗН Донецької ОДА, суд зазначає, що розподіл відповідних коштів здійснюється на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України.

Як встановлено з матеріалів справи, згідно розпорядження КМУ від 12.06.2019 року № 418-р «Про затвердження розподілу деяких видів видатків державного бюджету, передбачених Міністерству соціальної політики на 2019 рік» здійснено розподіл субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, відповідно до якого на Донецьку область виділено 1422018 грн.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позовних вимог в цій частині.

Стосовно вимог позивача визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 2, Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, яка полягає в ненаданні (неподанні) інформації щодо потреби в наданні грошової компенсації станом на 01.03.2019 року по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік по Донецькій області до Міністерства соціальної політики, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 “Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України”, а саме п. 24 Порядку виплати грошової компенсації, зобов`язання відповідача 2, Департамента соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації вчинити дії, а саме надати інформацію щодо потреби в наданні грошової компенсації станом на 01.03.2019 року по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік по Донецькій області до Міністерства соціальної політики, згідно п. 24 Порядку виплати грошової компенсації, визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 2, Департамента соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, а саме – неперерахування на спеціальний поточний рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в установі ПАТ “Державний Ощадбанк України” м. Маріуполь, на ім`я ОСОБА_1 грошових коштів у сумі 1863539,58 грн., суд зазначає, що з матеріалів справи встановлено, що 05.03.2019 року відповідачем 2 на адресу Міністерства соціальної політики України був спрямований лист № 01-16/1085/0/201-19 «Про надання інформації» відповідно до якого була надана інформація щодо потреби в наданні грошової компенсації внутрішньо переміщеним особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, зокрема і щодо ОСОБА_1 .

Факт отримання зазначеної інформації підтверджується відповідачем 1 у наданому до суду відзиві на позовну заяву від 03.07.2019 року.

Отже позовні вимоги в цій частин не підлягають задоволенню.

Щодо вимоги позивача зобов`язання відповідача 2, Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, вчинити дії щодо перерахування на спеціальний поточний рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в установі ПАТ “Державний Ощадбанк України” м. Маріуполь, на ім`я ОСОБА_1 грошових коштів у сумі 1863539,58 грн. негайно після отримання грошових коштів від Міністерства соціальної політики України за бюджетною програмою 2511190 на 2019 рік, суд зазначає, що отримані відповідачем 2 субвенції на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України будуть розподілятися в порядку черговості взяття на квартирний облік, як це передбачено Постановою КМУ від 18.04.20198 року № 280.

В зв`язку з чим, суд звертає увагу позивача на те, що грошова компенсація позивачу буде перерахована в порядку черговості, тобто після отримання коштів особами, які були взяті на квартирний облік раніше ніж позивач та перебувають в черзі попереду позивача.

Отже позовні вимоги в цій частині не підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 19 Конституції України суд, як орган державної влади, зобов`язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами.

Згідно ч. 1, 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З огляду на вищевикладене, суд приходить висновку про відмову у задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Міністерства соціальної політики України, Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації про визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 1, Міністерства соціальної політики України, які полягають в неотриманні від Державної казначейської Служби України субвенції на виконання бюджетної програми 2511190 на 2019 рік та неперерахуванні грошових коштів на рахунок Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 “Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України” з метою подальшої виплати коштів ОСОБА_1 , зобов`язання відповідача 1, Міністерство соціальної політики України, вчинити дії, а саме – отримати від Державної казначейської служби України субвенції на виконання бюджетної програми 2511190 на 2019 рік та перерахувати грошові кошти на рахунок Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, отримавши інформацію щодо потреби в наданні грошової компенсації по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік від ДСЗН Донецької ОДА, визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 2, Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, яка полягає в ненаданні (неподанні) інформації щодо потреби в наданні грошової компенсації станом на 01.03.2019 року по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік по Донецькій області до Міністерства соціальної політики, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 “Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України”, а саме п. 24 Порядку виплати грошової компенсації, зобов`язання відповідача 2, Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації вчинити дії, а саме надати інформацію щодо потреби в наданні грошової компенсації станом на 01.03.2019 року по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік по Донецькій області до Міністерства соціальної політики, згідно п. 24 Порядку виплати грошової компенсації, визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 2, Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, а саме – неперерахування на спеціальний поточний рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в установі ПАТ “Державний Ощадбанк України” м. Маріуполь, на ім`я ОСОБА_1 грошових коштів у сумі 1863539,58 грн., зобов`язання відповідача 2, Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, вчинити дії щодо перерахування на спеціальний поточний рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в установі ПАТ “Державний Ощадбанк України” м. Маріуполь, на ім`я ОСОБА_1 грошових коштів у сумі 1863539,58 грн. негайно після отримання грошових коштів від Міністерства соціальної політики України за бюджетною програмою 2511190 на 2019 рік.

Вирішуючи питання щодо розподілу витрат, суд зазначає, що ОСОБА_1 відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» є звільненим від сплати судового збору.

Керуючись Конституцією України та Кодексом адміністративного судочинства України, суд –

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Міністерства соціальної політики України, Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації про визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 1, Міністерства соціальної політики України, які полягають в неотриманні від Державної казначейської Служби України субвенції на виконання бюджетної програми 2511190 на 2019 рік та неперерахуванні грошових коштів на рахунок Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 “Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України” з метою подальшої виплати коштів ОСОБА_1 , зобов`язання відповідача 1, Міністерство соціальної політики України, вчинити дії, а саме – отримати від Державної казначейської служби України субвенції на виконання бюджетної програми 2511190 на 2019 рік та перерахувати грошові кошти на рахунок Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, отримавши інформацію щодо потреби в наданні грошової компенсації по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік від ДСЗН Донецької ОДА, визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 2, Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, яка полягає в ненаданні (неподанні) інформації щодо потреби в наданні грошової компенсації станом на 01.03.2019 року по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік по Донецькій області до Міністерства соціальної політики, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2018 року № 280 “Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України”, а саме п. 24 Порядку виплати грошової компенсації, зобов`язання відповідача 2, Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації вчинити дії, а саме надати інформацію щодо потреби в наданні грошової компенсації станом на 01.03.2019 року по бюджетній програмі 2511190 на 2019 рік по Донецькій області до Міністерства соціальної політики, згідно п. 24 Порядку виплати грошової компенсації, визнання неправомірними діями бездіяльність відповідача 2, Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, а саме – неперерахування на спеціальний поточний рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в установі ПАТ “Державний Ощадбанк України” м. Маріуполь, на ім`я ОСОБА_1 грошових коштів у сумі 1863539,58 грн., зобов`язання відповідача 2, Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, вчинити дії щодо перерахування на спеціальний поточний рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в установі ПАТ “Державний Ощадбанк України” м. Маріуполь, на ім`я ОСОБА_1 грошових коштів у сумі 1863539,58 грн. негайно після отримання грошових коштів від Міністерства соціальної політики України за бюджетною програмою 2511190 на 2019 рік – відмовити.

Рішення прийнято у нарадчій кімнаті та проголошена вступна та резолютивна частини у судовому засіданні 09 вересня 2019 року в присутності представника відповідача.

Повний текст рішення буде складено та підписано 19 версеня 2019 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до п.п. 15-5 п. 15 розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Суддя В.В. Олішевська

Джерело: ЄДРСР 84357643
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку