open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 823/54/18 Суддя (судді) першої інстанції: В.А. Гайдаш

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 вересня 2019 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді Файдюка В.В.

суддів: Мєзєнцева Є.І.

Чаку Є.В.

При секретарі: Марчук О.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу ліквідаційної комісії УМВС України в Черкаській області на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 08 лютого 2018 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до ліквідаційної комісії управління Міністерства внутрішніх справ України в Черкаській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА _1 звернувся до Черкаського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до ліквідаційної комісії управління Міністерства внутрішніх справ України в Черкаській області про:

- визнання протиправною бездіяльність відповідача щодо не проведення перерахунку грошового забезпечення позивача та не видачі довідки про його розмір для обрахування пенсії відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їх сімей» №900 від 23 грудня 2015 року, Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 09 квітня 1992 року №2262-ХІІ, постанови Кабінету Міністрів України №988 від 11 листопада 2015 року «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції», постанови Кабінету Міністрів України «Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» №355 від 23 квітня 2012 року із урахуванням його основних та додаткових видів грошового забезпечення;

- зобов`язання відповідача провести перерахунок грошового забезпечення позивача та направити довідку його розміру для обрахування і виплати пенсії в Пенсійний фонд України в Черкаській області, із урахуванням його основних та додаткових видів, а саме: посадовий оклад в розмірі 3600 грн., оклад за спеціальним званням в розмірі 2400 грн., надбавка за вислугу років 50% - 3000 грн., надбавка за роботу в умовах режимних обмежень 15% - 540 грн., надбавка за особливо важливі завдання 48% - 4320 грн. (посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років), надбавка за оперативно-розшукову діяльність 15% - 540 грн., щомісячна премія 41% - 3690 грн., збільшення основного розміру пенсії на 25% - 1056,11 грн., підвищення пенсії згідно вимог постанови КМУ №355 35% - 1478,55 грн., інвалід війни 2 групи (виконання обов`язків ст. 7) 580,80 грн., інвалід війни 2 групи (виконання обов`язків) 50 грн., 1 категорія ЧАЕС (інвалід 2 групи під час служби) 379,60 грн., а всього на загальну суму 21635,06 грн. відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їх сімей» № 900, Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» №2262-ХІІ, постанови Кабінету Міністрів України № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції», постанови Кабінету Міністрів України «Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» №355, станом на 01 жовтня 2017 року та на 01 січня 2016 року (дата виникнення права на перерахування надбавок).

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 08 лютого 2018 року даний адміністративний позов задоволено в повному обсязі.

Рішення прийнято за правилами спрощеного позовного провадження

Не погоджуючись з таким судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення та постановити нове, яким позовні вимоги залишити без задоволення, посилаючись на невідповідність висновків суду першої інстанції обставинам справи, порушення норм матеріального права.

Позивачем надано до суду відзив на апеляційну скаргу, за змістом якого зазначено, що рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим, а тому відсутні підстави для його скасування.

Оскільки сторони до суду не з`явилися, справу розглянуто у відкритому судовому засіданні в м. Києві, без фіксації судового процесу, в порядку ч. 4 статті 229 КАС України.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши повноту встановлення окружним адміністративним судом фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, колегія суддів дійшла наступного висновку.

Судом першої інстанції встановлено, що 09 серпня 2005 року наказом УМВС № 127 о/с позивач був звільнений з органів внутрішніх справ за вислугою років і йому була призначена пенсія згідно закону України N 2262-ХІІ від 9 квітня 1992 року «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», що підтверджується копією пенсійного посвідчення від 18 жовтня 2005 року №126/8986.

Розмір призначеної та отримуваної позивачем пенсії на час подання позову складав 91% від грошового забезпечення, який встановлено на підставі положень Закону N 2262-ХІІ, Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» №2011 -XII, постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським та членам їхніх сімей» №393, Постанови Кабінету Міністрів України « Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» № та постанови Кабінету Міністрів України «Про збільшення розмірів пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» № 355 із урахуванням його основних та додаткових видів грошового забезпечення, серед яких: посадовий оклад 100%, оклад за спеціальним званням 100%, процентна надбавка за вислугу років 40%, надбавка за роботу в умовах режимних обмежень - 15%, надбавка за оперативну-службову діяльність - 15%, надбавка за виконання особливо важливих завдань - 48% , премія - 40 %, збільшення основного розміру пенсії 25%, підвищення пенсії за постановою КМУ №355 - 35%.

10 квітня 2017 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області направлено до ліквідаційної комісії УМВС України в Черкаській області списки осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України, пенсії яких підлягають перерахунку, в тому числі щодо позивача, у зв`язку з чим від ліквідаційної комісії УМВС України в Черкаській області до Головного управління ПФУ в Черкаській області надійшла довідка про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії позивачу від 04 липня 2017 року №8986.

Відповідно до зазначеної довідки №8986 розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії позивача становить: посадовий оклад - 3600 грн., оклад за спеціальним званням підполковника міліції - 2400 грн., надбавка за вислугу років 50% - 3000 грн., надбавка за службу в умовах режимних обмежень 15% - 540 грн., премія 1,03% - 98,26 грн.

30 листопада 2017 року за № 29/К-219 ліквідаційна комісія управління МВС України в Черкаській області на запит позивача повідомила, що з жовтня 2017 року його грошове забезпечення становить 12690,00 грн. та складається із: посадового окладу - 3600,00 грн., окладу за спеціальним званням полковник поліції - 2400,00 грн., надбавки за стаж служби в поліції (50%) - 3000,00 грн., премії (41%) - 3690,00 грн., при цьому надбавка за службу в умовах режимних обмежень - 15% була виключена із грошового забезпечення.

Крім того, у вказаній вище довідці про розмір грошового забезпечення для обрахування пенсії N28986 від 04 липня 2017 року та інформації від 30 листопада 2017 року не вказані такі підвищення і надбавки, які були встановленні позивачу раніше при виплаті пенсії згідно постанови КМУ № 1294, а саме: надбавка за особливо важливі завдання в розмірі 48%; надбавка за оперативну-розшукову діяльність в розмірі 15%, надбавка за службу в умовах режимних обмежень 15% та підвищення пенсії на 35% згідно вимог постанови КМУ № 355.

У зв`язку з чим позивач 07 грудня 2017 року звернувся із заявою до Ліквідаційної комісії УМВС України в Черкаської області про проведення перерахунок грошового забезпечення для обрахування пенсії згідно норм чинного законодавства з донарахуванням до нього додаткових видів грошового забезпечення надбавки за особливо важливі завдання в розмірі 48%; надбавки за оперативну-розшукову діяльність в розмірі 15%, надбавки за службу в умовах режимних обмежень 15%, збільшення основного розміру пенсії на 25%, підвищення пенсії на 35% згідно вимог постанови КМУ № 355 та направлення довідки про його розрахунок до Головного управління пенсійного фонду України в Черкаської області для обрахування мені пенсії.

Листом від 22 грудня 2017 року Ліквідаційна комісія УМВС України в Черкаській області відмовила позивачу у перерахунку грошового забезпечення із включенням вказаних надбавок та підвищень та у видачі довідки з перерахованим грошевим забезпеченням для обрахування моєї пенсії посилаючись на те, що вона немає правових підстав враховувати їх в розрахунку в розмірах, встановлених для працівників міліції.

З приводу даних спірних правовідносин, колегія суддів апеляційної інстанції вважає за необхідне звернути увагу на наступне.

Частина 2 статті 51 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» передбачає, що перерахунок пенсій, призначених особам офіцерського складу, провадиться з першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії.

Отже, з урахуванням змін в грошовому забезпеченні, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року № 988 (набрала чинності 02 грудня 2015 року), у позивача виникло право на перерахунок пенсії з 01 січня 2016 року.

Відповідно до частин 3, 4 статті 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (у редакції, чинній на момент виникнення права на перерахунок пенсії) перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.

Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.

Таким чином, збільшення грошового забезпечення поліцейських є підставою для перерахунку пенсії позивача як колишнього працівника міліції на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року N 988.

Порядок проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року № 45 (далі - Порядок № 45; в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Пунктом 1 Порядку № 45 передбачено, що перерахунок раніше призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, або у зв`язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством.

Відповідно до п. 2 Порядку па підставі зазначеного в пункті 1 цього Порядку про рішення Кабінету Міністрів України силові міністерства та відомства, в т.ч. МВС повідомляють у п`ятиденний строк Пенсійному фонду України про підстави перерахунку пенсій військовослужбовцям.

Після одержання списків осіб уповноважені структурні підрозділи зазначають у них зміни розмірів грошового забезпечення для перерахунку раніше призначених пенсій і в п`ятиденний строк після надходження передають їх до відповідних органів, що призначають пенсії.

Таким чином, зазначеними нормами передбачено наступний порядок дій для здійснення перерахунку пенсій: МВС України повідомляє Пенсійний фонд України про наявність рішення КМУ про зміну розміру грошового забезпечення (п.2 постанови КМУ №45); Пенсійний фонд України повідомляє відповідні структурні підрозділи Пенсійного фонду про підстави проведення перерахунку пенсій та необхідність підготовки списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку Головним управлінням Пенсійного фонду України (абз. 2 п.2 постанови КМУ №45); ГУ ПФУ складають відповідні списки та передають їх органам, які уповноважені видавати довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсій, які готують відповідні довідки (абз. п.2, абз.1 п. постанови КМУ №45).

Пунктом 3 Порядку визначено, що на підставі списків уповноважені органи готують для перерахунку пенсії довідки про розмір грошового забезпечення кожної особи, зазначеної в списку, за формою згідно із додатком 2 та у місячний строк подають їх головним управлінням Пенсійного фонду України.

Зазначеною постановою передбачено, що для перерахунку пенсії враховуються:

посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років - у розмірах, установлених КМУ або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим (спеціальним) званням;

щомісячні надбавки, доплати, підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію.

Отже, чинним законодавством України передбачений порядок, за яким видається довідка про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсій особам, які отримують її на підставі Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

Ліквідаційна комісія УМВС України в Черкаській області відповідно до ч.3 статті 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», № 988 «Про затвердження Порядку та умов виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та курсантам вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання», наказу МВС України № 260 «Про затвердження Порядку та умов виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та курсантам вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання» виконала свої зобов`язання перед позивачем в повному обсязі, подавши довідку за № 8986 від 04 липня 2017 року до ГУГІФУ в Черкаській області про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії.

При цьому, посадовий оклад, оклад за спеціальне звання та відсоткова надбавка за вислугу років встановлені відповідно до постанови КМУ року №988, розмір премії встановлено відповідно до листа Міністерства внутрішніх прав України від 20 квітня 2017 року №5551\05\22-2017.

Зазначену довідку направлено до ГУПФ України в Черкаській області 04 липня 2017 року, після направлення довідки про розмір грошового забезпечення позивача до ГУПФУ для перерахунку пенсії Кабінетом Міністрів України рішення про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право па пенсію за Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених в військової служби, та деяких інших осіб», або у зв`язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій не приймалося, а тому суд безпідставно задовольнив позовну вимогу про виготовлення та направлення до ГУПФ України в Черкаській області нової довідки про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 .

Відповідно до абзацу 7 пункту 5 Порядку № 45 додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, скасовані чи такі, що не виплачуються на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами), крім зазначених у абзаці шостому цього пункту, для перерахунку пенсії не враховуються.

Відповідно до абзацу 5 пункту 5 Порядку перерахунку пенсій інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію.

УМВС України в Черкаській області не уповноважено самостійно визначати середні розміри додаткових видів грошового забезпечення.

Така інформація надійшла до УМВС України в Черкаській області від уповноваженого органа, а саме МВС України листом, у якому серед додатків була інформація із визначенням середніх розмірів грошового забезпечення, які мають бути включені до довідок на перерахунок пенсії пенсіонерам органів внутрішніх справ України.

Середній розмір додаткових видів грошового забезпечення, визначений уповноваженим органом і був включений до довідки для перерахунку пенсії позивачеві.

Станом на 01 січня 2016 року поліцейським ГУНП в Черкаській області за посадою «начальник відділу поліції» грошове забезпечення встановлювалось відповідно до вимог чинного законодавства, а саме постанови КМУ від 11 листопада 2015 року № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції». Складовими частинами грошового забезпечення на вказану дату були посадовий оклад, оклад за спеціальне звання, надбавка за стаж служби в поліції, надбавка за службу в умовах режимних обмежень та премія.

Довідка про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії позивача містить аналогічні складові, а саме - посадовий оклад, оклад за спеціальне звання, надбавку за стаж служби в поліції, надбавку за службу в умовах режимних обмежень, розміри яких були визначені у відповідності до постанови КМУ від 11 листопада 2015 року № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції». З додаткових видів грошового забезпечення виплачувалась тільки премія, середній розмір якої по України визначений Міністерством внутрішніх справ України та включений до розміру грошового забезпечення позивача для перерахунку пенсії.

Як вже зазначалось, відповідно до абзацу 7 пункту 5 Порядку № 45, додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, скасовані чи такі, що не виплачуються на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами), для перерахунку пенсії не враховуються.

З огляду на викладене, колегія суддів погоджується з доводами відповідача про відсутність підстав для задоволення позову.

З урахуванням абзацу 7 пункту 5 Порядку № 45, суд зазначає, що оскільки надбавка за виконання особливо важливих завдань, яку отримував позивач, на момент виникнення у нього права на перерахунок пенсії вже не виплачувалась, тому, ця надбавка правомірно не вказана у довідці про розмір грошового забезпечення.

Також, суд не може погодитись із доводами позивача про неправомірність зазначення МВС премії у меншому, ніж він отримував розмірі, а саме 1,03% замість 41%.

Відповідно до абзацу 5 пункту 5 Порядку перерахунку пенсій інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію.

Суд встановив, що Міністерство внутрішніх справ України листом від 20 квітня 2017 року № 5551/05/22-2017 «Про окремі питання підготовки та подання до органів Пенсійного фонду України довідок про грошове забезпечення для перерахунку пенсій» головам ліквідаційних комісій ГУМВС, УМВС України в АРК, областях, містах Києві та Севастополі доведено до відома інформацію про середні розміри надбавок та премії, що фактично сплачені за грудень 2015 року, зокрема середній розмір премії позивача становить 1,03%.

Отже, вказаний відповідачем розмір премії 1,03% є середнім розміром, що фактично виплачено за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою, що узгоджується зі змістом абзацу 5 пункту 5 Порядку перерахунку пенсій, у зв`язку з чим підстав для врахування премії у розмірі 41%, як отримував позивач, немає.

Аналогічна правова позиція викладена в рішенні Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 12 березня 2018 року у зразковій справі № 802/2196/17-а.

Щодо надбавки за оперативно-розшукову діяльність 15% в розмірі 540 грн., то з аналізу постанови КМУ № 1294 (визначає грошове забезпечення осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ України (міліції)) та постанови КМУ № 988 (визначає грошове забезпечення поліцейських) та постанови КМУ № 45 (в якій визначено, які саме додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) зазначаються у довідці про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії) вбачається, що такий вид надбавки як надбавка за оперативно-розшукову діяльність для поліцейських не передбачена, а отже також не може включатися до довідки для перерахунку пенсій, яка видається відповідно до постанови КМУ № 988.

Таким чином, суд, включивши у довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 премію 41 %, надбавку за виконання особливо важливих завдань 48%, надбавку за оперативно-розшукову діяльність 15%, порушив норми матеріального права.

Крім того, суд безпідставно включив в довідку про грошове забезпечення підвищення, яке передбачено постановою КМУ № 355 «Про збільшення розмірів пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» - 35 % в сумі 1478,55 грн. та збільшення основного розміру пенсії на 25%, інвалід війни 2 групи (виконання обов`язків ст. 7) 580, 8 грн., інвалід війни 2 групи (виконання обов`язків) 50 грн., 1 категорія ЧАЕС (інвалід 2 групи під час служби), оскільки включення зазначених підвищень, збільшень не належить до компетенції ліквідаційної комісії УМВС України в Черкаській області.

Так, відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького та рядового складу органів внутрішніх справ» функції з призначення і виплати пенсій надані Пенсійному фонду України. Згідно постанови КМУ № 497 «Про забезпечення виконання функцій з призначення та виплати пенсій органами пенсійного фонду» органи місцевого фонду, крім призначення та виплати пенсій згідно Закону України «Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького та рядового складу органів внутрішніх справ» здійснюють: призначення і виплату пенсій, надбавок, підвищень та доплат відповідно до Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про статус і соціального захисту», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» тощо.

Доводи апеляційної скарги відповідача знайшли своє підтвердження під час судового розгляду справи, у зв`язку з чим вона підлягає задоволенню.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку про те, що суд першої інстанції не в повній мірі дослідив докази та обставини справи, а тому суд апеляційної інстанції вважає за необхідне скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення про відмову в задоволенні позовних вимог.

Решта тверджень та посилань сторін судовою колегією апеляційного суду не приймається до уваги через їх неналежність до предмету позову або непідтвердженість матеріалами справи.

Відповідно до ч. 1 статті 317 КАС України - підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: 1) неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; 2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; 3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; 4) неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

Керуючись ст. ст. 243, 246, 308, 315, 317, 321, 325, 329, 331 КАС України суд,

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційну скаргу ліквідаційної комісії УМВС України в Черкаській області - задовольнити.

Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 08 лютого 2018 року - скасувати та ухвалити нове.

В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до ліквідаційної комісії управління Міністерства внутрішніх справ України в Черкаській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції в порядку і строки, встановлені статтями 329, 331 КАС України.

Повний текст рішення виготовлено 10 вересня 2019 року.

Суддя-доповідач: В.В. Файдюк

Судді: Є.І. Мєзєнцев

Є.В. Чаку

Джерело: ЄДРСР 84164809
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку