open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 520/1131/19
Моніторити
Постанова /28.08.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Постанова /28.08.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /06.06.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /06.06.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Рішення /23.04.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Рішення /23.04.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /26.03.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.03.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.02.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /08.02.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Постанова /06.02.2019/ Київський районний суд м. Одеси
emblem
Справа № 520/1131/19
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /28.08.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Постанова /28.08.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /03.07.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /06.06.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /06.06.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Рішення /23.04.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Рішення /23.04.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /26.03.2019/ Другий апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /12.03.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /28.02.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Ухвала суду /08.02.2019/ Харківський окружний адміністративний суд Постанова /06.02.2019/ Київський районний суд м. Одеси

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 серпня 2019 р.

Справа № 520/1131/19

Другий апеляційний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді: Присяжнюк О.В.,

Суддів: Любчич Л.В. , Спаскіна О.А. ,

за участю секретаря судового засідання Олійник А.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Куп`янської міської ради Харківської області на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 23.04.2019 року (ухвалене суддею Мороко А.С., повний текст якого складено 26.04.2019 року) по справі № 520/1131/19 за позовом Куп`янської міської ради Харківської області до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області про визнання протиправним та скасування наказу й припису,

ВСТАНОВИВ:

Куп `янська міська рада звернулася до суду з адміністративним позовом до Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області, в якому, з урахуванням уточнених позовних вимог, просила визнати протиправним та скасувати повністю наказ в.о. начальника Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області від 15.11.2018 р. № 2013 "Про проведення перевірки за зверненням" та припис про усунення порушень санітарного законодавства № 16 від 11.02.2019 р.

Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 23.04.2019 р. позов задоволено частково, визнано протиправним та скасовано пункт 2 припису про усунення порушень санітарного законодавства Куп`янського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області № 16 від 11.09.2019 р.; в іншій частині позовних вимог відмовлено.

Не погодившись із рішенням суду першої інстанції, позивач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив скасувати рішення Харківського окружного адміністративного суду від 23.04.2019 р. в частині відмови в задоволенні позовних вимог та ухвалити нове судове рішення, яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги, апелянт посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, а саме: вимог Закону України "Про місцеве самоврядування", Кодексу адміністративного судочинства України та на не відповідність висновків суду обставинам справи.

Представником відповідача подано до суду апеляційної інстанції письмовий відзив на апеляційну скаргу, в якому, посилаючись на законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції, просить відмовити у задоволенні апеляційної скарги.

У судове засідання учасники справи не з`явилися, своїх представників не направили, про дату, час і місце судового засідання повідомлені своєчасно та належним чином, апелянт просив розгляд справи проводити за його відсутністю.

Згідно до ч. 4 ст. 229, ч. 2 ст. 313 Кодексу адміністративного судочинства України, у зв`язку з неявкою в судове засідання всіх учасників справи, фіксування судового засідання за допомогою технічного запису не здійснювалося.

Відповідно до ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Суд, перевіривши підстави для апеляційного перегляду, вважає, що вимоги апеляційної скарги не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Судовим розглядом встановлено, що на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області надійшло колективне звернення громадян за вх. № М-1644 від 09.11.2018 р. щодо чисельних порушень санітарного законодавства під час організації санітарного очищення територій населених пунктів, які знаходяться в підпорядкуванні Куп`янської міської ради Харківської області (м. Куп`янськ, селищ Ківшарівка та Куп`янськ-Вузловий).

З метою розгляду вказаного звернення, здійснення нагляду за дотриманням органами місцевого самоврядування вимог ст. 22 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" № 4004-ХІІ від 24.02.1994 р., керуючись ст. 39 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", п.п. 2 п. 4, п. 8, п.п. 11 п. 10 Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області, затвердженого наказом Держпродспоживслужби № 579 від 21.07.2017 р. в.о. начальника Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області винесено наказ № 2013 від 15.11.2018 р., яким наказано керівнику Куп`янського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області забезпечити проведення перевірки Куп`янської міської ради Харківської області з питань, викладених у зверненні гр. ОСОБА_1 та ін. (М-1644) щодо організації здійснення санітарного очищення території м. Куп`янськ, в тому числі, с. Ківшарівка та с. Куп`янськ-Вузловий Куп`янського району Харківської області, дотримання вимог Державних санітарних норм та правил утримання територій населення місць, затверджених наказом МОЗ України № 145 від 17.03.2011 р.

На виконання даного наказу в період з 21.11.2018 р. по 22.11.2018 р. та 08.02.2019 р. головними спеціалістами відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Куп`янського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області, фельдшером санітарним відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Куп`янського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області в присутності заявників здійснено перевірку території м. Куп`янськ з питань, викладених в колективному зверненні № М-1644 від 09.11.2018 р. щодо організації здійснення санітарного очищення територій м. Куп`янськ (в тому числі, с. Ківшарівка та с. Куп`янськ-Вузловий).

За результатами вказаних перевірок спеціалістами Куп`янського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області складено довідки від 03.12.2018 р. та від 08.02.2019 р., якими встановлено порушення санітарного законодавства.

З метою усунення порушень виявлених під час перевірок територій м. Куп`янськ, с. Ківшарівка та с. Куп`янськ-Вузловий спеціалістами Куп`янського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області складено припис про усунення порушень санітарного законодавства № 16 від 11.02.2019 р., яким визначено строки для їх усунення, а саме: забезпечити санітарне очищення територій м. Куп`янськ, селищ Ківшарівка та Куп`янськ-Вузловий відповідно до вимог Державних санітарних норм та правил утримання територій населення місць, затверджених наказом МОЗ України № 145 від 17.03.2011 р., ст. 22 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" № 4004-ХІІ від 24.02.1994 р. - до 01.04.2019 р.; забезпечити розробку та узгодження актуальних схем санітарного очищення міста Куп`янськ, селищ Ківшарівка та Куп`янськ-Вузловий (п. 2.1 розділу ІІ Державних санітарних норм та правил утримання територій населення місць, затверджених МОЗ України № 145 від 17.03.2011 р.) - до 01.04.2019 р.; забезпечити ліквідацію несанкціонованих звалищ та забруднень територій відходами м. Куп`янськ, селищ Ківшарівка та Куп`янськ-Вузловий, які зазначені в довідках від 03.12.2018 р. та 08.02.2019 р. (п. 2.1 розділу ІІ Державних санітарних норм та правил утримання територій населення місць, затверджених наказом МОЗ України № 145 від 17.03.2011 р., ст. 22 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" № 4004-ХІІ від 24.02.1994 р.) - до 01.04.2019 р.

Не погоджуючись з винесеними наказом в.о. начальника Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області № 2013 від 15.11.2018 р. "Про проведення перевірки за зверненням" та приписом про усунення порушень санітарного законодавства № 16 від 11.02.2019 р., позивач звернувся до суду з цим позовом.

Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що пункт 2 припису про усунення порушень санітарного законодавства № 16 від 11.09.2019 р. протиправний та підлягає скасуванню.

Суд апеляційної інстанції погоджується з висновками суду першої інстанції з наступних підстав.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із п. 1 Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області, затвердженого наказом Держпродспоживслужби № 579 від 21.07.2017 р. Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області є територіальним органом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Відповідно до п.п. 2 п. 4 вказаного Положення Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області відповідно до покладених на нього завдань забезпечує реалізацію державної політики у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства та здійснює державний санітарно-епідеміологічний нагляд (контроль) за дотриманням санітарного законодавства.

Згідно із ст. 39 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", державний санітарно-епідеміологічний нагляд - це діяльність органів державної санітарно-епідеміологічної служби по контролю за дотриманням юридичними та фізичними особами санітарного законодавства з метою попередження, виявлення, зменшення або усунення шкідливого впливу небезпечних факторів на здоров`я людей та по застосуванню заходів правового характеру щодо порушників.

Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.

Частиною 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено виключну компетенцію сільських, селищних, міських рад, зокрема вирішуються такі питання: - заслуховування звіту сільського, селищного, міського голови про діяльність виконавчих органів ради, у тому числі щорічного звіту про здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами відповідної ради; - заслуховування звітів постійних комісій, керівників виконавчих органів ради та посадових осіб, яких вона призначає або затверджує; - затвердження програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування; - надання відповідно до законодавства згоди на розміщення на території села, селища, міста нових об`єктів, у тому числі місць чи об`єктів для розміщення відходів, сфера екологічного впливу діяльності яких згідно з діючими нормативами включає відповідну територію; - встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність; - вирішення питань у сфері поводження з небезпечними відходами відповідно до законодавства; - визначення на конкурсних засадах юридичних осіб, які здійснюють у межах певної території збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами.

Статтею 21 Закону України "Про відходи" встановлені повноваження органів місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами, а саме: а) виконання вимог законодавства про відходи; б) розроблення та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів; в) організацію збирання і видалення побутових відходів, у тому числі відходів дрібних виробників, створення полігонів для їх захоронення, а також організацію роздільного збирання корисних компонентів цих відходів; г) затвердження місцевих і регіональних програм поводження з відходами та контроль за їх виконанням; д) вжиття заходів для стимулювання суб`єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері поводження з відходами; е) вирішення питань щодо розміщення на своїй території об`єктів поводження з відходами; є) координацію діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, що знаходяться на їх території, в межах компетенції; ж) пункт "ж" частини першої статті 21 виключено; з) здійснення контролю за раціональним використанням та безпечним поводженням з відходами на своїй території; и) ліквідацію несанкціонованих і неконтрольованих звалищ відходів; і) сприяння роз`ясненню законодавства про відходи серед населення, створення необхідних умов для стимулювання залучення населення до збирання і заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини; ї) здійснення інших повноважень відповідно до законів України; й) надання згоди на розміщення на території села, селища, міста місць чи об`єктів для зберігання та захоронення відходів, сфера екологічного впливу функціонування яких згідно з діючими нормативами включає відповідну адміністративно-територіальну одиницю; к) пункт "к" частини першої статті 21 виключено; л) пункт "л" частини першої статті 21 виключено; м) здійснення контролю за додержанням юридичними та фізичними особами вимог у сфері поводження з виробничими та побутовими відходами відповідно до закону та розгляд справ про адміністративні правопорушення або передача їх матеріалів на розгляд інших державних органів у разі порушення законодавства про відходи.

Аналіз вищевказаних норм вказують, що Куп`янська міська рада Харківської області наділена відповідними повноваженнями щодо врегулювання правовідносин, які зазначені у вказаному зверненні громадян.

Судовим розглядом встановлено, що в колективному зверненні від 09.11.2018 р. вказано підставу такого звернення: не забезпечення Куп`янською міською радою Харківської області вимог, встановлених ст. 21 Закону України "Про відходи".

Позивачем проведено відповідний конкурс та укладено договір з підприємством на вивезення відходів, проте даний договір не виконується, а як свідчать матеріали справи та під час розгляду не заперечувалось позивачем, ситуація на перевіреній території дійсно свідчить про порушення санітарно-епідеміологічного законодавства, що створює наслідки шкідливого впливу небезпечних факторів на здоров`я людей.

Таким чином, суд апеляційної інстанції погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що наказ в.о. начальника Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області № 2013 від 15.11.2018 р. "Про проведення перевірки за зверненням" винесений з дотриманням норм чинного законодавства України, є правомірним, а тому, підстави для його скасування відсутні.

Щодо правомірності винесення припису № 16 від 11.02.2019 р., суд апеляційної інстанції зазначає наступне.

Згідно із п. 1 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 667 від 02.09.2015 р., Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства та який реалізує державну політику, зокрема, у галузі санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення (крім виконання функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників).

Підпунктами 1, 2 пункту 3 вказаного Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів встановлено, що основними завданнями Держпродспоживслужби є, зокрема: реалізація державної політики у галузі санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення (крім виконання функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників), здійснення відповідно до закону державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення (крім виконання функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників).

На підставі п. 7 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Держпродспоживслужба здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи.

Відповідно до п. п. 8, 9 Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1109 від 22.06.1999 р., поточний державний санітарно-епідеміологічний нагляд включає, зокрема: контроль за організацією і проведенням органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та громадянами санітарних і протиепідемічних (профілактичних) заходів.

Поточний державний санітарно-епідеміологічний нагляд як діяльність головних державних санітарних лікарів, їх заступників, інших посадових осіб установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби з контролю за дотриманням юридичними і фізичними особами санітарного законодавства, санітарних та протиепідемічних (профілактичних) заходів, приписів, постанов та висновків здійснюється шляхом обстеження та перевірки об`єктів нагляду щодо дотримання і реалізації вимог безпеки для здоров`я і життя людини.

Судовим розглядом встановлено, що рішення Куп`янської міської ради Харківської області ХХХVII сесії VI скликання № 1005-VII від 05.04.2013 р. затверджено схеми санітарної очистки м. Куп`янська.

Тобто, пункт 2 припису про усунення порушень санітарного законодавства № 16 від 11.09.2019 р., а саме забезпечення розробки та узгодження актуальних схем санітарного очищення міста Куп`янськ, селищ Ківшарівка та Куп`янськ-Вузловий (п. 2.1 розділу ІІ Державних санітарних норм та правил утримання територій населення місць, затверджених МОЗ України № 145 від 17.03.2011 р., є протиправним та підлягає скасуванню.

Проте, доказів усунення порушень, визначених в п. п. 1 та 3 припису про усунення порушень санітарного законодавства № 16 від 11.09.2019 р., а саме, забезпечення санітарного очищення територій м. Куп`янськ, селищ Ківшарівка та Куп`янськ-Вузловий відповідно до вимог Державних санітарних норм та правил утримання територій населення місць, затверджених наказом МОЗ України № 145 від 17.03.2011 р., ст. 22 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" № 4004-ХІІ від 24.02.1994 р. та забезпечення ліквідації несанкціонованих звалищ та забруднень територій відходами м. Куп`янськ, селищ Ківшарівка та Куп`янськ-Вузловий, які зазначені в довідках від 03.12.2018 р. та 08.02.2019 р. (п. 2.1 розділу ІІ Державних санітарних норм та правил утримання територій населення місць, затверджених наказом МОЗ України № 145 від 17.03.2011 р., ст. 22 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" № 4004-ХІІ від 24.02.1994 р., позивачем не надано.

Щодо посилань представника позивача на ту обставину, що відповідачем неправомірно в оскаржуваному приписі заявлено вимогу про усунення порушень, які виявлені під час перевірки території Куп`янськ-Вузлової селищної ради, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, що на офіційному веб-сайті Куп`янськ-Вузловської селищної ради розміщена офіційна інформація в якій зазначено, що Куп`янськ-Вузловий - селище міського типу Харківської області, підпорядковане місту Куп`янськ. Також факт підпорядкованості Куп`янськ-Вузловської селищної ради Куп`янській міський раді Харківської області підтверджується наявними в матеріалах справи розпорядженнями секретаря Куп`янської міської ради № 80 від 22.03.2019 р., № 81 від 22.03.2019 р., № 119 від 12.04.2019 р.

Доводи позивача, що до перевірки протиправно долучені сторонні особи ОСОБА_2 та ОСОБА_3 , суд вважає необґрунтованими, оскільки вказаними особами разом із ОСОБА_1 підписано колективне звернення, яке стало підставою для винесення оскаржуваного наказу.

Відповідно до ст. 18 Закону України "Про звернення громадян", громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об`єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви; знайомитися з матеріалами перевірки; подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу; бути присутнім при розгляді заяви чи скарги; користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку; одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги; висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги.

Із врахуванням вищевикладеного, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, що оскільки позивачем не усунені порушення встановлені в п. п. 1 та 3 оскаржуваного припису, то в цій частині припису про усунення порушень санітарного законодавства № 16 від 11.02.2019 р. обґрунтований та скасуванню не підлягає.

Згідно із ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, суд апеляційної інстанції, переглянувши, у межах апеляційної скарги, рішення суду першої інстанції, вважає, що суд першої інстанції вірно встановив фактичні обставини справи, ретельно дослідив наявні докази, дав їм належну оцінку та прийняв законне та обґрунтоване рішення відповідно до вимог матеріального та процесуального права.

Відповідно до ст. 316 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення Харківського окружного адміністративного суду від 23.04.2019 р. - без змін, оскільки суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Доводи апелянта спростовані приведеними вище обставинами та нормативно-правовим обґрунтуванням.

Керуючись ст. ст. 77, 242, 243, 250, 308, 315, 316, 321, 322, 325, 326, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Куп`янської міської ради Харківської області залишити без задоволення.

Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 23.04.2019 року по справі № 520/1131/19 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Головуючий суддя

О.В. Присяжнюк

Судді

Л.В. Любчич О.А. Спаскін

Повний текст постанови складено 02.09.2019 року

Джерело: ЄДРСР 83957163
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку