open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 420/241/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 серпня 2019 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Корой С.М., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «ААРОН БУЛЛЗ» до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

В С Т А Н О В И В:

16.01.2019 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ТОВ «ААРОН БУЛЛЗ» до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 16.06.2018 року № 0029741402.

В обґрунтування позовних вимог позивач, з посиланням на фактичні обставин справи, зазначає, що спірне податкове повідомлення-рішення є незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.

Позивач зазначає, що фактично суму коштів в іноземні валюті за контрактом від 28.07.2018 року №LVS/2907/17 ТОВ «ААРОН БУЛЛЗ» у строки передбачені контрактом не отримував, тому відповідно фактичних надходжень на жодні банківські рахунки не надходило. Як стверджує позивач, відповідальність за ст.4 Закону України «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» настає лише тоді, коли резидентом України фактично отримано валютні цінності за експортно-імпортними операціями, однак, такі цінності останнім не зараховані на валютний рахунок уповноваженого банку. В іншому випадку, на думку позивача, у разі, коли резидентом фактично не отримано валютні цінності за зовнішньоекономічним договором, притягнення до відповідальності виключається.

З огляду на вищевикладене, позивач зазначає, що ГУ ДФС в Одеській області протиправно прийнято спірне рішення.

Ухвалою суду від 21.01.2019 року позов залишено без руху та надано позивачу строк на усунення недоліків позову.

04.02.2019 року позивач усунув недоліки визначені ухвалою суду.

Ухвалою від 19.02.2019 року Одеським окружним адміністративним судом відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження.

06.03.2019 року (вх. №8246/19) від представника відповідача надійшов відзив на позов, а також заява про розгляд справи з викликом сторін.

Так, у відзиві на позовну заяву відповідач зазначає, що ГУ ДФС в Одеській області не визнає позовні вимоги у повному обсязі та не погоджується з доводами позивача та з посиланням на фактичні обставини справи та висновки, викладені в акті перевірки №1213/15-32-14-02/41035726 від 04.06.2018 року, просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог ТОВ «ААРОН БУЛЛЗ».

Станом на 16.05.2019 року до суду не надходило відповіді на відзив, також у суду були відсутні відомості щодо отримання позивачем відповіді на відзив.

З огляду на викладене, з метою недопущення порушення прав учасників процесу, враховуючи важливе значення справи для сторін, а також необхідність встановити відповідні факти та обставини із дослідженням думки та правової позиції учасників справи, суд дійшов висновку, що дана адміністративна справа має бути розглянута за правилами загального позовного провадження, про що прийнято відповідне рішення 16.05.2019 року.

Ухвалою суду від 24.05.2019 року, яка прийнята на місці та занесена до протоколу судового засідання судом продовжено строк підготовчого провадження по справі на 30 днів та відкладено підготовче судове засідання.

Ухвалою суду від 29.07.2019 року судом закрито підготовче провадження по справі №420/241/19 за позовом ТОВ «ААРОН БУЛЛЗ» до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення та призначено справу до судового розгляду.

До судового засідання 06.08.2019 року сторони не прибули, про дату, час та місце судового розгляду повідомлялись належним чином та завчасно.

При цьому 29.07.2019 року (вх. №ЕП/5596/19) від представника позивача надійшла заява про розгляд справи за відсутності ТОВ «ААРОН БУЛЛЗ».

06.08.2019 року (вх. №27975/19) від представника відповідача надійшло клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Відповідно до ч. 3 ст. 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

За приписами ч.1 ст. 205 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта (ч. 9 ст. 205 КАС України).

Згідно ч. 4 ст. 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Враховуючи наведене, у зв`язку із неприбуттям у судове засідання 06.08.2019 року всіх учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце судового розгляду, та надання представником позивача заяви про розгляд справи за його відсутності, суд дійшов висновку про розгляд справи в порядку письмового провадження за наявними у справі письмовими доказами.

Відповідно до ч. 1 ст. 120 КАС України перебіг процесуального строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов`язано його початок. Згідно з ч.6 ст.120 КАС України якщо закінчення строку припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, останнім днем строку є перший після нього робочий день.

Таким чином, зважаючи на дату відкриття провадження по даній справі, враховуючи те, що ухвалою суду від 16.05.2019 року судом вирішено проводити розгляд справи в порядку загального позовного провадження, судом приймається рішення по зазначеній справі у межах визначеного строку 16.08.2019 року

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, відзиву на позов, відповіді на відзив і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-79 КАС України, суд дійшов висновку, що адміністративний позов не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Товариство з обмежено відповідальністю «ААРОН БУЛЛЗ» (ідентифікаційний код юридичної особи 41035726) зареєстровано як юридична особа 19.12.2016 року та з 16.12.2016 року взято на податковий облік.

Відповідно до частини першої статті 3 Господарського кодексу України, під господарською діяльністю розуміється діяльність суб`єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність.

Згідно з пп.14.1.36 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, основним видом економічної діяльності ТОВ «ААРОН БУЛЛЗ» є - 46.23 Оптова торгівля живими тваринами.

Судом встановлено, що на підставі направлень на перевірку від 21.05.2018 року, виданих посадовим особам ГУ ДФС в Одеській області (а.с.82), відповідно до пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп.78.1.1 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України, інформації, отриманої від ПАТ «МТБ Банк» від 05.03.2018 року №368/01-бт, на підставі наказу ГУ ДФС в Одеській області від 15.05.2018 року №370 (а.с.81) Головним управлінням ДФС в Одеські області проведена позапланова виїзна документальна перевірка товариства з обмеженою відповідальністю «ААРОН БУЛЛЗ» (код за ЄДРПОУ 41035726) з питань дотримання вимог валютного законодавства за контрактом від 28.07.2017 № LVS/2907/17 (дата здійснення операції - 10.08.2017), за період з 10.08.2017 по дату закінчення документальної позапланової виїзної перевірки.

За результатами вказаної перевірки ГУ ДФС в Одеській області складено акт «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «ААРОН БУЛЛЗ» (код за ЄДРПОУ 41035726) (тел.: 048-740-53-53_ валютного законодавства за період з 10.08.2017 по 25.05.2018 року» від 04.06.2018 року № 1213/15-32-14-02/41035726 (а.с.21-25, 83-87).

Перевіркою встановлено, порушення ТОВ «ААРОН БУЛЛЗ»:

- ст.1 Закону України від 23 вересня 1994 року № 185/94-ВР «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» із змінами та доповненнями» - в частині ненадходження валютної виручки за контрактом від 28.07.2017 № LVS/2907/17 укладеним з нерезидентом «TOFIQ MOHAMMED AZIZ» (Республіка Ірак) в сумі 42497,76 дол. США.;

- встановлена прострочена дебіторська заборгованість в сумі 42 497,76 дол. США по розрахункам з «TOFIQ MOHAMMED AZIZ» (Республіка Ірак) за контрактом від 28.07.2017 № LVS /2907/17;

- ст. 9 Декрету Кабінету Міністрів України від 19.02.1993 № 15-93 «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» та ст. 1 Указу Президента України від 18.06.1994 № 319/94 «Про невідкладні заходи щодо повернення на Україну валютних цінностей, які належать резиденту України та незаконно знаходяться за її межами» в- частині не проведення декларування валютних цінностей на 01.04.2018 року.

До вказаного акту відповідачем складено розрахунок пені за порушення ТОВ «ААРОН БУЛЛЗ» вимог ст.1 Закону України від 23 вересня 1994 року № 185/94-ВР «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» (із змінами та доповненнями) (а.с.10, 26).

На підставі акту перевірки, відповідачем 16.07.2018 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 0029741402, яким до ТОВ «ААРОН БУЛЛЗ» за порушення ст.1 Закону України від 23 вересня 1994 року № 185/94-ВР «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» із змінами та доповненнями» та на підставі пп.54.3.3 п.54.3 ст.54 Податкового кодексу України і ст.4 Закону України Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» із змінами та доповненнями» застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені, у тому числі за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності у розмірі 378116,19 грн. (а.с.9,88).

Позивач вважає, що прийняте відповідачем податкове повідомлення-рішення є незаконним та таким, що має бути скасоване, у зв`язку з чим звернувся до суду з цим позовом.

Вирішуючи даний публічно-правовий спір, що виник між сторонами, суд виходить з наступного.

Спірне податкове повідомлення-рішення, базується на викладених в акті перевірки висновках податкового органу щодо порушення позивачем вимог податкового законодавства.

Вказані висновки відповідача в акті перевірки обґрунтовані наступним.

Перевіркою встановлено, що ТОВ "ААРОН БУЛЛЗ" (Продавець) був укладений контракт від 28.07.2017 року № LVS/2907/17 з компанією «TOFIQ MOHAMMED AZIZ» (Покупець, Республіка Ірак) відповідно до умов якого продавець зобов`язується поставити і передати у власність Покупця велику рогату худобу (Биків живою вагою, далі товар), а Покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його. Загальна кількість голів - КРС - 232 (вагою 150 - 220 кг). Перелік тварин, їх породи, номера, вік, фізіологію, масу, вгодованість та інші характеристики вказані у додатках до контракту (Специфікаціях). Умови постачання - ЕХW (Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Вовківське). Автотранспортом забезпечує Покупець товару. Загальна вартість контракту - складається з суми всіх Специфікацій. Валюта контракту - дол. США. Оплата за товар здійснюється Покупцем у вигляді передплати партії товару банківським Переведенням грошових засобів протягом 3 банківських днів з моменту надання Продавцем факсових копій рахунків - фактур на відвантажений обсяг товару або згідно з умовами оплати передбаченими відповідно Специфікацією. Банківські витрати банка покупця сплачує Покупець, а банка продавця - Продавець. Термін дії контракту - до 31.12.2017, до повного виконання сторонами своїх обов`язків.

В акті вказано, що на виконання умов контракту ТОВ «ААРОН БУЛЛЗ» здійснило експорт продукції (Живі тварини, код товару 01022941) на адресу компанії «TOFIQ MOHAMMED AZIZ» (Республіка Ірак) в загальною вартістю 42497,76 дол. США (1093233,80 грн.), у т.ч.: за МД № UА5000170/2017/008707 від 10.08.2017 року фактурною вартістю 14654,40 дол. США (376977,2 грн.); за МД № UА5000170/2017/008708 від 10.08.2017 року фактурною вартістю 13921,68 дол.CША (358128,3 грн.) і за МД №UА5000170/2017/008709 від 10.08.2017 року фактурною вартістю 13921,68 дол/США (358128,3 грн.). Граничний термін отримання валютної виручки 06.02.2018 року.

Перевіряючими встановлено, що кошти від «TOFIQ MOHAMMED AZIZ» (Республіка Ірак) не надійшли. Станом на 25.05.2018 по контракту від 28.07.2017 № LVS/2907/17 укладеному з «TOFIQ MOHAMMED AZIZ» (Республіка Ірак) рахується прострочена дебіторська заборгованість в сумі 42497,76 дол. США (1109523,69 грн.).

Таким чином, перевіряючими встановлено порушення строків, передбачених статтею 1 Закону України від 23 вересня 1994 року № 185/94-ВР «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» в частині не отримання валютної виручки в сумі 42497,76 дол. США, по контракту від 28.07.2017 №LVS/2907/17 з «TOFIQ MOHAMMED AZIZ» (Республіка Ірак).

Зважаючи на вищевикладене, у розділі IV акту від 04.06.2018 року № 1213/15-32-14-02/41035726 зроблено висновок про порушення ТОВ «ААРОН БУЛЛЗ»:

- ст.1 Закону України від 23 вересня 1994 року № 185/94-ВР «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» із змінами та доповненнями» - в частині ненадходження валютної виручки за контрактом від 28.07.2017 № LVS/2907/17 укладеним з нерезидентом «TOFIQ MOHAMMED AZIZ» (Республіка Ірак) в сумі 42497,76 дол. США.

- встановлена прострочена дебіторська заборгованість в сумі 42497,76 дол. США по розрахункам з «TOFIQ MOHAMMED AZIZ» (Республіка Ірак) за контрактом від 28.07.2017 № LVS /2907/17;

- ст. 9 Декрету Кабінету Міністрів України від 19.02.1993 № 15-93 «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» та ст. 1 Указу Президента України від 18.06.1994 № 319/94 «Про невідкладні заходи щодо повернення на Україну валютних цінностей, які належать резиденту України та незаконно знаходяться за її межами» в частині не проведення декларування валютних цінностей на 01.04.2018 року.

Суд погоджується з вищевказаними висновками акту перевірки виходячи з наступного.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Податковий кодекс України (далі - ПК України, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Відповідно до ст. 9 Декрету Кабінету міністрів України від 19.02.1993 року № 15-93 «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» валютні цінності та інше майно резидентів, яке перебуває за межами України, підлягає обов`язковому декларуванню у Національному банку України. Порядок і терміни декларування встановлюються Національним банком України. Національний банк України гарантує таємницю інформації, зазначеної в пункті 1 цієї статті, відповідно до положень статті 52 Закону України "Про банки і банківську діяльність"

Пункт 1 статті 13 Декрету передбачав, що Національний банк України є головним органом валютного контролю, що здійснює контроль за виконанням правил регулювання валютних операцій на території України з усіх питань, не віднесених цим Декретом до компетенції інших державних органів; забезпечує виконання уповноваженими банками функцій щодо здійснення валютного контролю згідно з цим Декретом та іншими актами валютного законодавства України. Згідно з пунктом 3 статті 13 Декрету центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, здійснює фінансовий контроль за валютними операціями, що провадяться резидентами і нерезидентами на території України.

Статтею 1 ст.1 Указу Президента України від 18.06.1994 року № 319/94 «Про невідкладні заходи щодо повернення на Україну валютних цінностей, які належать резиденту України та незаконно знаходяться за її межами» суб`єктам підприємницької діяльності України, незалежно від форм власності, у десятиденний строк: продекларувати у Національному банку України наявність (або відсутність) з визначенням сум усіх належних їм валютних цінностей, які знаходяться за межами України, в тому числі одержаних у результаті здійснення підприємницької діяльності за межами України; подати Головній державній податковій інспекції України декларацію щодо сум на їх рахунках у банках та інших іноземних фінансових установах, а також щодо сум надходжень валютних цінностей у вигляді доходів (дивідендів), одержаних у результаті здійснення підприємницької діяльності за межами України. Надалі декларування суб`єктами підприємницької діяльності, незалежно від форм власності, наявності належних їм валютних цінностей, які знаходяться за межами України, здійснюється щоквартально. Національному банку України та Головній державній податковій інспекції України забезпечити суворе збереження таємниці щодо одержаної інформації.

Станом на 25.05.2018 року за даними проведеної перевірки по контракту,укладеному 28.07.2017 № LVS/2907/17 між позивачем та компанією «TOFIQ MOHAMMED AZIZ» рахується прострочена дебіторська заборгованість в сумі 42497,76 дол.США (1109523,69 грн.)

Як встановлено судом, вказана заборгованість виникла у зв`язку із укладенням 28.07.2017 року між позивачем та компанією «TOFIQ MOHAMMED AZIZ» контракту № LVS/2907/17 згідно умов якого продавець зобов`язується поставити і передати у власність Покупця велику рогату худобу (Биков живою вагою, далі товар), а Покупець зобов`язується прийняти товар та оплатити його. Загальна кількість голів - КРС - 232 (вагою 150 - 220 кг) (а.с.17-20).

На виконання умов контракту від 28.07.2017 року № LVS/2907/17 здійснена поставка товару згідно митних декларацій МД № UА5000170/2017/008707 від 10.08.2017 року; МД № UА5000170/2017/008708, МД № UА5000170/2017/008709 від 10.08.2017 року(а.с.60-65).

За товар, поставка якого відбулась за МД № UА5000170/2017/008707 від 10.08.2017 року; МД № UА5000170/2017/008708, МД № UА5000170/2017/008709 від 10.08.2017 року, заборгованість нерезидента перед позивачем складає 42497,76 доларів США.

Відповідно до абз.1 ст.1 Закону України «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» виручка резидентів у іноземній валюті від експорту продукції підлягає зарахуванню на їх валютні рахунки в уповноважених банках у строки виплати заборгованостей, зазначені в контрактах, але не пізніше 180 календарних днів з дати митного оформлення (виписки вивізної вантажної митної декларації (z0374-12)) такої продукції, що експортується, а в разі експорту робіт, транспортних послуг - з моменту підписання акта або іншого документа, що засвідчує виконання робіт, надання транспортних послуг. Перевищення зазначеного строку потребує висновку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері економічного розвитку. Виручка резидента за експортним зовнішньоекономічним договором (контрактом) вважається перерахованою на його банківський рахунок за заявою резидента, якщо належна сума врегульована Експортно-кредитним агентством.

Частиною шостою цієї статті визначено, що Національний банк України має право запроваджувати на строк до шести місяців інші строки розрахунків, ніж ті, що визначені частиною першою цієї статті.

Статтею 6 Закону України «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» визначено, що строки, зазначені у статтях 1 і 2 цього Закону або встановлені Національним банком України відповідно до статей 1 і 2 цього Закону, можуть бути продовжені центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері економічного розвитку, у разі виконання резидентами операцій за договорами виробничої кооперації, консигнації, комплексного будівництва, тендерної поставки, гарантійного обслуговування, поставки складних технічних виробів і товарів спеціального призначення.

Відповідно до статті 4 Закону України «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» порушення резидентами строків, передбачених статтями 1 і 2 цього Закону, тягне за собою стягнення пені за кожний день прострочення у розмірі 0,3 відсотка суми неодержаної виручки (вартості недопоставленого товару) в іноземній валюті, перерахованої у грошову одиницю України за валютним курсом Національного банку України на день виникнення заборгованості. Загальний розмір нарахованої пені не може перевищувати суми неодержаної виручки (вартості недопоставленого товару).

Постановою Правління НБУ від 13.12.2016 р. №410 "Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України" (в редакції станом на час прийняття) установлено, що розрахунки за операціями з експорту та імпорту товарів, передбачені в статтях 1 та 2 Закону України "Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті", здійснюються у строк, що не перевищує 120 календарних днів (діє з 16.12.2016 р.).

З огляду на дату поставки позивачем обладнання за контрактом № LVS/2907/17 з «TOFIQ MOHAMMED AZIZ», що мала місце 10.08.2017р., строк зарахування валюти на рахунок позивача становив 120 календарних днів згідно з Постановою Правління НБУ від 13.12.2016 р. №410, який завершився 06.02.2018 року.

Згідно з підпунктом 19-1.1.4 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи здійснюють контроль за встановленими законом строками проведення розрахунків в іноземній валюті, за додержанням порядку приймання готівки для подальшого переказу (крім приймання готівки банками), за дотриманням суб`єктами господарювання установлених законодавством обов`язкових вимог щодо забезпечення можливості розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів, порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), проведення розрахункових операцій, а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, наявністю торгових патентів.

Підпунктом 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України встановлено, що згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.

За таких обставин, оскільки у законодавчо визначені строки виручка за контрактом № LVS/2907/17 з «TOFIQ MOHAMMED AZIZ» у розмірі 42497,76 доларів США. не була зарахована на валютний рахунок позивача, зважаючи на відсутність висновку уповноваженого органу про продовження строку розрахунків, суд вважає, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийнято відповідачем в межах повноважень та у спосіб, що передбаченні Конституцією та законами України, а тому відсутні підстави для його скасування.

Решта доводів та заперечень сторін висновків суду по суті позовних вимог не спростовують.

Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі «Серявін та інші проти України» від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є

Керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 6, 8, 9, 14, 22, 139, 241, 242-246, 250, 255, 295, КАС України, суд,-

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позовних вимог товариства з обмеженою відповідальністю «ААРОН БУЛЛЗ» до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 16.06.2018 року № 0029741402 відмовити.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи:

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю «ААРОН БУЛЛЗ» (вул.Буніна,30, оф.203, м.Одеса, 65045, код ЄДРПОУ 41035726).

Відповідач: Головне управління ДФС в Одеській області (вул.Семінарська 5, м.Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 3939646).

СуддяКорой С.М.

.

Джерело: ЄДРСР 83680615
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку