open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

№ 243/5173/19

Справа № 2/243/1813/2019

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 серпня 2019 року Слов`янський міськрайонний суд Донецької області в складі:

головуючий суддя Пронін С.Г.

за участю

секретаря Маслової К.С.

представника позивача ОСОБА_1

представника відповідача ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Слов`янська цивільну справу за позовом ОСОБА_3 до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області, про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернулася до суду з вказаним позовом, обґрунтовуючи свої позовні вимоги тим, що ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 є її батьком, який був зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 та фактично проживав за адресою: АДРЕСА_2 , а з листопада 2017 року – АДРЕСА_3 . Батько перебував на обліку в Горлівському міському відділенні Центрально-міського району управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області, що знаходиться на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження. У зв`язку з початком бойових дій на території Донецької та Луганської областей в 2014 році ОСОБА_4 був вимушений виїхати з тимчасово окупованої території до м. Дружківка Донецької області, де став на облік як внутрішньо переміщена особа. Після чого батько звернувся до Дружківського міського відділення ВД ФССУ в Донецькій області з питанням поновлення страхових виплат та отримував такі виплати з грудня 2014 року до липня 2016 року. З липня 2016 року з невідомих причин страхові виплати батькові були припинені. Через незадовільний стан здоров`я та з метою відвідування свого житла, яке залишилося на непідконтрольній території України, батько був вимушений періодично повертатися до м. Горлівка та знов виїжджати на підконтрольну територію. Так, у листопаді 2017 року він став на облік як внутрішньо переміщена особа у м. Краматорськ Донецької області, але через погіршення стану здоров`я був вимушений повернутися додому та більше не зміг виїхати звідти, де і ІНФОРМАЦІЯ_2 помер. Після смерті батька відкрилася спадщина, вона є єдиним спадкоємцем за законом, інших спадкоємців немає. У встановлений законом строк для прийняття спадщини за її заявою 16 листопада 2018 року Державним нотаріусом Першої Краматорської державної нотаріальної контори була заведена спадкова справа. Заборгованість по страховим виплатам за період з липня 2016 року по 07 вересня 2018 року є складовою спадкового майна після смерті батька, на яке вона має право, як спадкоємець першої черги спадкування за законом. Для встановлення обсягу спадкового майна державним нотаріусом був наданий запит до Краматорського міського відділення ВД ФССУ в Донецькій області, щодо наявності заборгованості по страховим виплатам померлому ОСОБА_4 20 листопада 2018 року на вказаний запит даним відділом було надано відповідь про те, що заборгованість відділення перед ОСОБА_4 на дату його смерті відсутня. Не погодившись з наданою інформацією, через свого представника вона звернулась до відповідача з вимогою надати інформацію щодо призначення та отримання її батьком страхових виплат, та вимогою нарахувати та виплатити їй заборгованість, яка йому належала та не була ним отримана. Листом відповідача від 10 грудня 2018 року їй надано відповідь, згідно якої слідує, що з липня 2016 року Дружківським міським відділенням ВД ФССУ в Донецькій області припинені виплати ОСОБА_4 у зв`язку з

закінченням терміну дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. 11 грудня 2018 року листом відповідача також їй повідомлено, що ОСОБА_4 перебував на обліку Дружківського міського відділення ВД ФССУ в Донецькій області як внутрішньо переміщена особа та отримував щомісячні страхові виплати з 01 серпня 2014 року по 30 червня 2016 року включно. У квітні 2015 року потерпілому була виплачена заборгованість за період з травня 2014 року по липень 2014 року. З 01 липня 2016 року страхові виплати потерпілому зупинені у зв`язку з закінченням терміну дії довідки ВПО. З діями відповідача щодо припинення страхових виплат ОСОБА_4 з 01 липня 2016 року та відмови їй у виплаті недоотриманих батьком коштів незгодна. Вважає їх неправомірними, та такими що порушують її право на спадщину, оскільки згідно інформації, опублікованої на сайті Міністерства соціальної політики України, довідки, видані внутрішньо переміщеним особам після 13 січня 2016 року включно дійсні і діють безстроково, незважаючи на відсутність відповідної позначки ДМС, крім довідок, дія яких була скасована з підстав, передбачених статтею 12 Закону України «Про забезпечення прав і свобод всередині переміщених осіб», а також довідок, у яких в адресі місця проживання переселенця було вказано адресу органу державної влади, органу місцевого самоврядування, юридичної особи, його підрозділу, будь-якого іншого приміщення, за яким внутрішньо переміщена особа практично не проживає. Довідки, видані внутрішньо переміщеним особам до 13 січня 2016 року, і які були дійсні на момент набрання чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення гарантій дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», також дійсні і діють безстроково, крім довідок, дія яких була скасована з підстав передбачених статтею 12 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», а також довідок, у яких в адресі місця проживання переселенця було вказано адресу органу державної влади, органу місцевого самоврядування, юридичної особи, його підрозділу, будь-якого іншого приміщення, за яким внутрішньо переміщена особа практично не проживає. Отже, оскільки довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи ОСОБА_4 була видана 26 грудня 2014 року, тобто до 13 січня 2016 року, та була дійсна на момент набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення гарантій дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», її дія скасована не була, вона є безстроковою. За таких обставин, припиняючи страхові виплати ОСОБА_4 . територіальний орган відповідача діяв в порушення діючого законодавства. Просить суд визнати протиправними дії Дружківського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області щодо припинення ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , страхових виплат з 01 липня 2016 року; зобов`язати Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області, в особі Краматорського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області виплатити їй не виплачені належні ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , страхові виплати за період з 01 липня 2016 року по 07 вересня 2018 року.

Позивач будучи належним чином повідомленою про дату, час та місце розгляду справи у судове засідання не з`явилася.

Представник позивача ОСОБА_1 , що діє на підставі ордеру серія АА № 050560 від 22 квітня 2019 року у судовому засіданні позовні вимоги підтримала, просила їх задовольнити, надала аналогічні пояснення викладені у позові.

Представник відповідача Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області у судовому засіданні заперечував проти заявлених вимог, просив відмовити у їх задоволенні, подав відзив в якому вказав, що справа про страхові виплати батька позивача – ОСОБА_4 знаходилась на обліку в Горлівському міському відділенні Центрально-міського району управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області, що знаходилося на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження. Відповідно до постанови Верховної Ради України від 17 березня 2015 року № 252-VIII, а також Закону України від 16 вересня 2014 року № 1680- VII «Про визначення окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей, в яких запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування» м. Горлівка Донецької області визнано тимчасово окупованою територією. Горлівське міське відділенні Центрально-міського району управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області на виконання п.3 постанови Кабінету Міністрів України № 595, переміщено з проведення зони АТО та було зареєстроване у м. Краматорськ Донецької області. На виконання рішення адміністративної комісії ВД Фонду від 01 листопада 2015 року доведено листом ВД Фонду від 20 листопада 2015 року № 1492-03-2 з 01 грудня 2015 року призупинено здійснення нарахування страхових виплат потерпілим на виробництві (членам їх сімей) у відділенні, яке не переміщене на територію, що

контролюється українською владою. Отже, особи з населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, мають право на одержання страхових виплат за умови переміщення в населенні пункти, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, і звернення до структурного підрозділу місцевої державної адміністрації з питань соціального захисту та взяття на облік, що має бути підтверджено довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. У зв`язку з ситуацією, що склалася на території Донецької та Луганської областей і враховуючи те, що справи про страхові виплати залишилися на тимчасово окупованій території України, управління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України 11 грудня 2014 року прийняло постанову про затвердження порядку надання страхових виплат, фінансування витрат на медичну та соціальну допомогу, передбачених загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання для осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території і районів проведення антитерористичної операції № 20, зареєстрованою Міністерством юстиції України 12 січня 2015 року за №6/26451. Вказаною постановою передбачена можливість отримувати страхові виплати у відсутності особи, яка тимчасово переміщена оригіналу справи про страхові виплати, сформованої іншим робочим органом виконавчої дирекції Фонду за фактичним місцем проживання (перебування) за даними відомостей з Централізованої інформаційно-аналітичної системи Фонду. Згідно з даними Централізованої інформаційно-аналітичної системи Фонду потерпілий на виробництві ОСОБА_4 з серпня 2014 року по червень 2016 року перебував на обліку та отримував страхові виплати, як внутрішньо переміщена особа у Дружківському міському відділенні ВД ФССУ в Донецькій області. Постановою даного відділення № 0530/6054/6054/23 від 22 вересня 2016 року відповідно до п.6 ч.1 ст. 46 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 №1105-XIV, з липня 2016 року припинені щомісячні страхові виплати у зв`язку із закінченням терміну дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.2016 року № 352 «Про внесення змін до постанови КМУ від 01.10.2014 року № 509» були внесені зміни до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, які набули чинності з 11.06.2016 року. Пунктом 6 нового Порядку передбачена дія довідки безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 Закону та абзацом 6 цього пункту. Також змінена форма довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, в якій відсутня графа «дата закінчення дії довідки». В 6 пункті цієї постанови зазначено, що «довідка видана до 20 червня 2016 року, яка не скасована і строк дії якої не закінчився, є дійсною та діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 Закону». Таким чином, дія довідки «безстроково» розповсюджуються тільки на ті довідки, які видані за новим зразком, починаючи з 11.06.2016 року, відповідно до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року № 509 в редакції постанови КМУ від 08.06.2016 року № 352, що набрала чинності з 11.06.2016 року. Враховуючи, що ОСОБА_4 – батьку позивача довідка видана 26.12.2014 року, тобто старого зразка та станом на 01.07.2016 рік закінчився строк дії довідки, оскільки видана строком до 26.06.2016 року, отже вона не є безстроковою, тому доводи позивача є неспроможними про її дійсність на час прийняття відповідачем рішення про припинення соціальних виплат. Таким чином померлий ОСОБА_4 за життя не скористався своїм правом на отримання належних йому сум страхових виплат та не звернувся до робочих органів виконавчої дирекції Фонду з заявою про продовження страхових виплат як внутрішньо переміщена особа.

Суд, вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, приходить до переконання, що позов ОСОБА_3 не підлягає задоволенню з наступних підстав.

ОСОБА_3 є донькою ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , про що свідчить свідоцтво про народження серія НОМЕР_1 .

Відповідно до довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції № 1423017626 від 26 грудня 2014 року ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 постійно проживав за адресою: АДРЕСА_1 , і перемістився з тимчасово окупованої території за адресою: АДРЕСА_2 . На вказаній довідці є відмітка, що вона дійсна до 26 червня 2016 року.

Відповідно до довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи № 0000405483 від 15 листопада 2017 року ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , та фактично проживає за адресою: АДРЕСА_3 .

07 вересня 2018 року ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 – помер, що підтверджується свідоцтвом про смерть серія НОМЕР_2 , виданого Краматорським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Донецькій області.

З листа Краматорського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області № 01-04.2/4225 від 20 листопада 2018 року слідує, що заборгованість по страховим виплатам відділення перед ОСОБА_4 на дату його смерті ІНФОРМАЦІЯ_2 відсутня.

Відповідно до листа Краматорського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області № 01-06/4417 від 10 грудня 2018 року представника ОСОБА_3 – начальника відділу представництва Краматорського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Індусової О ОСОБА_5 М. було повідомлено, що ОСОБА_4 за новим місцезнаходженням Горлівського міського відділенні Центрально-міського району управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області не звертався, та будь-якої інформації не запитував, доказів переміщення з окупованої території не надавав, а тому суми, що можуть бути включені до складу спадщини, відсутні. Відповідно до листа Дружківського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області № 05-10/1523 від 11 грудня 2018 року слідує, що ОСОБА_4 перебував на обліку вказаного відділення як внутрішньо переміщена особа та отримував щомісячні страхові виплати з 01 серпня 2014 року по 30 червня 2016 року включно. У квітні 2015 року потерпілому була виплачена заборгованість за період з травня 2014 року по липень 2014 року. З 01 липня 2016 року страхові виплати потерпілому зупинені у зв`язку з закінченням терміну дії довідки ВПО.

Постановою Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Дружківці № 0530/6054/6054/23 від 22 вересня 2016 року було припинено ОСОБА_4 виплату грошової суми в разі часткової чи повної втрати професійної працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку в розмірі 1674,80 гривень.

Постановою Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Дружківці № 0530/6054/24 від 22 вересня 2016 року ОСОБА_4 було знято з обліку у зв`язку із закінченням терміну дії довідки ВПО з 30 червня 2016 року. Всі страхові виплати по справі припинені з 01 липня 2016 року.

Відповідно до свідоцтва про право на спадщину за законом, виданого державним нотаріусом Першої краматорської державної нотаріальної контори Фареник О.О. 12 березня 2019 року, зареєстровано в реєстрі за № 2-657, спадкоємцем зазначеного у даному свідоцтві майна є його донька ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 . Спадщина складається з недоотриманих пенсії та суми надбавки як «дитині війни».

При вирішенні даного спору суд виходить з наступного:

Статтею 81 ЦПК України, визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених статтею 82 цього Кодексу.

Згідно ст.46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними. Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Правові, фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров`я, визначає Закон України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування».

Відповідно до пункту 3 розділу VII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» особливості надання соціальних послуг та виплати матеріального забезпечення за соціальним страхуванням внутрішньо переміщеним особам (громадянам України, які переселились з тимчасово окупованої території, території проведення АТО або зони надзвичайної ситуації) визначаються Кабінетом Міністрів України.

Пункт 6 частини 1 статті 46 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» передбачає припинення страхових виплат зокрема в інших випадках, передбачених законодавством.

Згідно зі статтею 14 Закону України від 20 березня 2003 року №638-IV "Про боротьбу з тероризмом" (зі змінами, внесеними згідно із Законом України від 5 червня 2014 року) передбачено, що у районі проведення АТО можуть вводитися тимчасові обмеження прав і свобод громадян.

Постановою Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 року №637 "Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам" визначено, що призначення та продовження виплати усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг за рахунок коштів фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування внутрішньо переміщеним особам здійснюються за місцем перебування таких осіб на обліку, що підтверджується довідкою, виданою згідно з Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року №509.

Порядок надання страхових виплат, фінансування витрат на медичну та соціальну допомогу, передбачених загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання для осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території і районів проведення АТО, встановлено постановою правління Фонду від 11 грудня 2014 року №20, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 12 січня 2015 року за № 6/26451.

У пункті 1 розділу III цього Порядку зазначено, що у випадку відсутності в особи, яка тимчасово переміщена, оригіналу справи про страхові виплати, сформованої іншим робочим органом виконавчої дирекції Фонду відповідно до вимог законодавства, робочий орган виконавчої дирекції Фонду за фактичним місцем проживання (перебування) одержує відомості з Централізованої інформаційно-аналітичної системи Фонду про розмір щомісячних страхових виплат.

Відповідно до ст. 4 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 29.10.2014р. №1706-УІІ (в редакції до 13.01.2016р.) факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Підставами для взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є наявність реєстрації місця проживання на території, де виникли обставини, зазначені в статті 1 цього Закону, на момент їх виникнення. Для отримання довідки внутрішньо переміщена особа має звернутися до структурного підрозділу місцевої державної адміністрації з питань соціального захисту населення за місцем фактичного проживання із заявою про отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Згідно ч. 8 цієї статті довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи видається структурним підрозділом місцевої державної адміністрації з питань соціального захисту населення в день подання заяви, підписується та засвідчується уповноваженою посадовою особою цього структурного підрозділу без сплати будь-яких платежів та зборів, включаючи як першу видачу такої довідки, так і в разі повторної її видачі у випадку втрати, пошкодження або з метою продовження її дії. Термін дії такої довідки становить шість місяців з моменту її видачі (в редакції до 13.01.2016р.). У випадку продовження дії обставин, що визначені у статті 1 цього Закону, термін дії такої довідки може бути продовжено на наступні шість місяців, для чого внутрішньо переміщена особа має повторно звернутися за фактичним місцем свого проживання до відповідного структурного підрозділу відповідної місцевої державної адміністрації з питань соціального захисту населення.

З 09 вересня 2015 року набула чинності постанова КМУ від 26.08.2015 р. №636 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», якою були внесені зміни до пункту 6 Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою КМУ від 01 жовтня 2014р. №509, в якому було зазначено, що строк дії довідки становить 6 місяців з дати її видачі. У разі продовження дії обставин, що визначені в статті 1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», строк дії такої довідки може бути продовжений на наступні шість місяців, для чого внутрішньо переміщена особа має повторно звернутися за фактичним місцем свого проживання до уповноваженого органу.

Постановою КМУ від 08.06.2016р. №352 «Про внесення змін до постанови КМУ від 01.10.2014р. №509» внесені зміни до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, які набули чинності з 11.06.2016 р.

Пунктом 6 нового Порядку передбачена дія довідки безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 Закону та абзацом шостим цього пункту. Також змінена форма довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, в якій відсутня графа «дата закінчення дії довідки».

Також в цьому пункті Порядку зазначено, що довідка, видана до 20 червня 2016 року, яка не скасована і строк дії якої не закінчився, є дійсною та діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 Закону».

Таким чином, суд приходить до висновку, що довідка про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції № 1423017626 від 26 грудня 2014 року відносно ОСОБА_4 була видана до 20 червня 2016 року, та дійсна до 26 червня 2016 року, дія якої скасована не була, що відповідно до внесених змін, зокрема до п. 6 Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, які набули чинності з 11.06.2016 р. є дійсною та діє безстроково.

Разом з тим, суд не знаходить підстав для задоволення вимог позивача в частині визнання протиправними дії Дружківського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області щодо припинення ОСОБА_4 , страхових виплат з 01 липня 2016 року, оскільки позивач не зазначає вказане відділення відповідачем, а вказує відповідачем Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області до яких вимог не пред`являє, та у судовому засіданні на пропозицію суду представник позивача відмовилася уточнювати позовні вимоги.

Стосовно вимог позивача щодо зобов`язання Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області, в особі Краматорського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області виплатити їй не виплачені належні ОСОБА_4 , страхові виплати за період з 01 липня 2016 року по 07 вересня 2018 року, то суд вважає, що вказані вимоги задоволенню не підлягають, оскільки позивачем не надано доказів на підтвердження того, що її батько дійсно знаходився на обліку Краматорського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області у період з 01 липня 2016 року по 07 вересня 2018 року.

На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування», Законом України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 29.10.2014р. №1706-УІІ (в редакції до 13.01.2016р.), Постановою КМУ від 26.08.2015 р. №636 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», Постановою КМУ від 08.06.2016р. №352 «Про внесення змін до постанови КМУ від 01.10.2014р. №509», ст. ст. 12, 13, 141, 259, 263-268, 273 ЦПК України, суд –

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовних вимог ОСОБА_3 до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області, про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії – відмовити.

Рішення може бути оскаржене в судову палату по цивільних справах Донецького апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до Донецького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено 09 серпня 2019 року.

Суддя Слов`янського

міськрайонного суду С.Г.Пронін

Джерело: ЄДРСР 83541656
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку