open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
19 Справа № 160/7227/19
Моніторити
Ухвала суду /07.09.2021/ Велика Палата Верховного Суду Ухвала суду /13.01.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /23.12.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /08.12.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /22.10.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /16.09.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /31.08.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /16.07.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /06.04.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /13.01.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /13.01.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /21.12.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.11.2019/ Касаційний адміністративний суд Постанова /13.11.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /12.11.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /12.09.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /19.08.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.08.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /02.08.2019/ Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дніпропетровський окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 160/7227/19
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /07.09.2021/ Велика Палата Верховного Суду Ухвала суду /13.01.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /23.12.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /08.12.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /02.11.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /22.10.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /16.09.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /31.08.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /16.07.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /06.04.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /11.02.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /13.01.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /13.01.2020/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /21.12.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /27.11.2019/ Касаційний адміністративний суд Постанова /13.11.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /12.11.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /12.09.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /19.08.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.08.2019/ Третій апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /02.08.2019/ Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дніпропетровський окружний адміністративний суд

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

02 серпня 2019 року

Справа № 160/7227/19

Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Жукова Є.О., розглянувши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 до Відповідача-1: Директора департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації - ОСОБА_5, Відповідача-2: Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації; Відповідача-3: Директора департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_6; Відповідача-4: Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації; Відповідача-5: Дніпропетровської обласної державної адміністрації; Відповідача-6: Директора департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації - ОСОБА_8; Відповідача-7: Директора Департаменту охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_10; Відповідача - 8: Директора Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_9 про оскарження рішень, дій чи бездіяльності органу місцевого самоврядування, -

ВСТАНОВИВ:

30.07.2019 року через систему "Електронний суд" ОСОБА_1 звернувся з позовною заявою до Відповідача-1: Директора департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації - ОСОБА_5, Відповідача-2: Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації; Відповідача-3: Директора департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_6; Відповідача-4: Департамента житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації; Відповідача-5: Дніпропетровської обласної державної адміністрації; Відповідача-6: Директора департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації; Відповідача-7: Директора Департаменту охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_10; Відповідача - 8: Директора Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_9 про оскарження рішень, дій чи бездіяльності органу місцевого самоврядування, в якій позивач просить суд:

- Встановити, що розгляд звернення ОСОБА_1 Реєстраційний №: БЛ-9074137/Д1 від 19.02.2019р. Департаментом соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації здійснено з порушенням статті 19 закону України «Про звернення громадян», а саме: не по суті, не об`єктивно та не всебічно та зобов`язати Директора Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації Кришень Олену Вікторівну забезпечити особисте немайнове право громадянина України ОСОБА_1 на життя та безпечне для життя і здоров`я довкілля, у відповідності до постанови КМУ від 17.10.2018 р. № 841 про надання допомоги за рахунок коштів місцевого бюджету для оплати різниці від вартості за фактично спожитий газ та електроенергію та сумою призначеної субсидії, а також надати висновок щодо доцільності реалізації проекту «ІНФОРМАЦІЯ_1».

- Встановити, що розгляд звернення ОСОБА_1 Реєстраційний №: БЛ-9057368 від 13.02.2019р. Департаментом освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації здійснено з порушенням статті 19 Закону України «Про звернення громадян», а саме; не по суті, не об`єктивно та не всебічно та зобов`язати Директора Департаменту освіти і науки у населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_8 вчинити дії спрямовані на забезпечення особистого немайнового права громадянина України ОСОБА_1 на життя та безпечне для життя і здоров`я довкілля, шляхом залучення наукових установ для спільного виконання робіт по запровадженню проекту «ІНФОРМАЦІЯ_1», також надати висновок щодо доцільності реалізації проекту «ІНФОРМАЦІЯ_1».

- Встановити, що розгляд звернення ОСОБА_1 Реєстраційний №: БЛ-9057218 від 13.02.2019р. Департаментом охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації здійснено з порушенням статті 19 Закону України «Про звернення громадян», а саме; не по суті, не об`єктивно та не всебічно та зобов`язати Директора Департаменту охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації Будяк Наталію Юріївну забезпечити особисте немайнове право громадянина України ОСОБА_1 на життя та безпечне для життя і здоров`я довкілля шляхом надання допомоги в обстеженні здоров`я та лікуванні за результатами обстеження, а також надати висновок щодо доцільності реалізації проекту «ІНФОРМАЦІЯ_1».

- Встановити, що за результатом розгляду скарг (додаток 1) Дніпропетровська обласна державна адміністрація та її структурні підрозділи не вчинили дії спрямовані на забезпечення особистого немайнового права громадянина України ОСОБА_1 на життя та безпечне для життя і здоров`я довкілля, а саме: не надали громадянину України ОСОБА_1 відповідь на запитання: 1) яким чином та за які кошти має лікуватися громадянин України ОСОБА_1 ; 2) яким чином має можливість фізичного існування громадянин України ОСОБА_1 , при розмірі місячного доходу у 2306,67 грн. в зимовий період, коли заборгованість за газ на 03.01.2019 року складає 1457,95 грн., рекомендований платіж складає 8296,38 грн., у зв`язку з тим, що місячну норму газу, без надання на 76 році життя пенсіонеру ОСОБА_1 матеріальної допомоги з боку держави для утеплення будинку, заміни вікон, дверей, перепроектування та переобладнання опалювальної системи будинку, заміни котла та для запровадження технології ОСОБА_1 «ІНФОРМАЦІЯ_2», скорочено від 599,7 куб. м., згідно повідомлення від 07.11.2017 року, до 291,24 куб. м., згідно повідомлення від 12.12.2018 року, розмір субсидії для оплати за газ, скорочено від 4069,62 грн. до 2170,51 грн. обов`язкова плата від 103,23 грн. збільшена до 319,27 грн., ціна на газ збільшена на 23 відсотки, а розмір пенсії на 6,30 грн., що складає 0,27 відсотків, при цьому в результаті травми та похилого віку у мене відсутня можливість заробляти собі на життя; 3) не вчинили дії, починаючи з 2006 року, щодо можливості запровадження у виробництво технології ОСОБА_1 «ІНФОРМАЦІЯ_2», зокрема, шляхом розробки та впровадження проекту «ІНФОРМАЦІЯ_1», природоохоронного заходу: «ІНФОРМАЦІЯ_3» (патенти на винаходи №№ НОМЕР_2, НОМЕР_3, НОМЕР_4, НОМЕР_5, НОМЕР_6, НОМЕР_7, НОМЕР_8, НОМЕР_9)» та програми ««ІНФОРМАЦІЯ_4» - енергетична незалежність, екологічна безпека, здоров`я і добробут нації»; 4) не вчинили дії, згідно постанови КМУ від 17.10.2018 р. № 841, щодо надання допомоги за рахунок коштів місцевого бюджету для оплати різниці від вартості за фактично спожитий газ та електроенергію та сумою призначеної субсидії; 5) не вчинили дії щодо виділення коштів у 2019 році для фінансування робіт, а саме: розробка проекту утеплення стін та покрівлі будинку громадянина України ОСОБА_1 за адресою: АДРЕСА_1 , придбання матеріалів, заміни вікон, дверей, перепроектування та переобладнання опалювальної системи будинку, заміни котла та іншого, що забезпечить можливість зниження витрат газу та електричної енергії до встановлених Кабінетом Міністрів України норм, та визнати, що громадянин України ОСОБА_1 не може за добавку до пенсії у грудні 2018 року у сумі 6,30 грн. розробити та впровадити:

а) проект «ІНФОРМАЦІЯ_1», який виключить необхідність споживання природного газу та надасть можливість стати виробником електричної енергії;

б) проект утеплення стін та покрівлі будинку за адресою: АДРЕСА_1 , придбати матеріали, замінити вікна та двері, перепроектувати та переобладнати опалювальну системи будинку, замінити котел, що може в кінцевому результаті забезпечити зниження витрат газу та електричної енергії до встановлених Кабінетом Міністрів України, а також визнати, що, у зв`язку з невиконанням Дніпропетровською обласною державною адміністрацією, зокрема, постанови КМУ від 17.10.2018 р. № 841, про надання допомоги за рахунок коштів місцевого бюджету для оплати різниці від вартості за фактично спожитий газ та електроенергію та сумою призначеної субсидії, громадянин України ОСОБА_1 не може, при розмірі пенсії у 2306,67 грн., нормально харчуватися, сплачувати рахунки за газ та електроенергію і таким чином самостійно забезпечити своє особисте немайнове прав на життя та безпечне для життя і здоров`я довкілля, в результаті чого життю та здоров`ю громадянину України ОСОБА_1 загрожує небезпека від голоду та холоду, та зобов`язати Дніпропетровську обласну державну адміністрацію та її структурні підрозділи терміново вчинити дії, згідно постанови КМУ від 17.10.2018 р. № 841, спрямовані на забезпечення особистого немайнового права громадянина України ОСОБА_1 на життя та безпечне для життя і здоров`я довкілля шляхом надання допомоги за рахунок коштів місцевого бюджету для оплати різниці між вартістю за фактично спожитий газ та електроенергію та сумою призначеної субсидії.

- Встановити або визнати, що технологія ОСОБА_1 «ІНФОРМАЦІЯ_2» перетворення шкоди продуктів згоряння та їх скидного енергопотенціалу на користь - відновлювальне вторинне паливо та окислювач (авторське свідоцтво на науковий твір № НОМЕР_10), яка виключає чи запобігає можливість викидання у повітря шкідливих речовин та скидного енергопотенціалу відпрацьованих або вихлопних газів при роботі котлів та двигунів внутрішнього згоряння, та запатентований в Україні, на підставі новизни і промислової придатності, згідно частини другої та частини вісім статті 7 Закону України «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі», інтелектуальний продукт (патент на корисну модель № НОМЕР_1 ) ««ІНФОРМАЦІЯ_4» або застосування продуктів згоряння горючих чи окислювальних речовин як вторинної сировини для безпечного екологічного та дешевого виробництва енергії в енергетичних агрегатах «ОСОБА_1» відповідає вимогам статті 1 Закону України «Про альтернативні джерела енергії» як такий, що забезпечує виконання основних засад державної політики у сфері альтернативних джерел енергії, встановлених статтею 3 Закону України «Про альтернативні джерела енергії», а саме: нарощування обсягів виробництва та споживання енергії, виробленої з альтернативних джерел, з метою економного витрачання традиційних паливно-енергетичних ресурсів та зменшення залежності України від їх імпорту шляхом реструктуризації виробництва і раціонального споживання енергії за рахунок збільшення частки енергії, виробленої з альтернативних джерел; додержання екологічної безпеки за рахунок зменшення негативного впливу на стан довкілля при створенні та експлуатації об`єктів альтернативної енергетики, а також при передачі, транспортуванні, постачанні, зберіганні та споживанні енергії, виробленої з альтернативних джерел; додержання безпеки для здоров`я людини на об`єктах альтернативної енергетики на всіх етапах виробництва, а також при передачі, транспортуванні, постачанні, зберіганні та споживанні енергії, виробленої з альтернативних джерел; науково-технічне забезпечення розвитку альтернативної енергетики, популяризація та впровадження науково-технічних досягнень у цій сфері, підготовка відповідних фахівців у вищих та середніх навчальних закладах; додержання законодавства всіма суб`єктами відносин, пов`язаних з виробництвом, збереженням, транспортуванням, постачанням, передачею і споживанням енергії, виробленої з альтернативних джерел; додержання умов раціонального споживання та економії енергії, виробленої з альтернативних джерел; залучення вітчизняних та іноземних інвестицій і підтримка підприємництва у сфері альтернативних джерел енергії, в тому числі шляхом розробки і здійснення загальнодержавних і місцевих програм розвитку альтернативної енергетики, та зобов`язати Дніпропетровську обласну державну адміністрацію, на підставі статті 28 Закону України «Про звернення громадян», здійснити контроль щодо виконання директором Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва ОСОБА_2 своїх повноважень спрямованих на запровадження у виробництво технології ОСОБА_1 «ІНФОРМАЦІЯ_2» шляхом фінансування робіт на підставі статті 8 Закону України «Про альтернативні джерела енергії» для зниження вартості виробництва теплової та електричної енергії, скорочення витрат енергетичних ресурсів та як наслідок цього заощадження бюджетних коштів на оплаті за енергоносії та на субсидіях для населення, а також для забезпечення права громадян на безпечне для життя і здоров`я довкілля.

- Встановити або визнати, що технологія ОСОБА_1 «ІНФОРМАЦІЯ_2» перетворення шкоди продуктів згоряння та їх скидного енергопотенціалу на користь - відновлювальне вторинне паливо та окислювач (авторське свідоцтво на науковий твір № НОМЕР_10), яка виключає чи запобігає можливість викидання у повітря шкідливих речовин та скидного енергопотенціалу відпрацьованих або вихлопних газів при роботі котлів та двигунів внутрішнього згоряння, та запатентований в Україні, на підставі новизни і промислової придатності, згідно частини другої та частини вісім статті 7 Закону України «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі», інтелектуальний продукт (патент на корисну модель № НОМЕР_1 ) ««ІНФОРМАЦІЯ_4» або застосування продуктів згоряння горючих чи окислювальних речовин як вторинної сировини для безпечного екологічного та дешевого виробництва енергії в енергетичних агрегатах ОСОБА_1 відповідає вимогам пункту 18 «Переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996р. №1147 «Про затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів», та у якому записано, а саме: «розроблення технології, організація виробництва та застосування матеріалів, використання методів та впровадження технологій, що забезпечують запобігання виникненню, зниження рівня впливу чи усунення факторів забруднення атмосферного повітря» та її запровадження у виробництво виключає викидання шкідливих речовин, парникових газів та їх скидного енергопотенціалу у навколишнє природне середовище, що в свою чергу забезпечує кожному громадянину України право на безпечне для життя і здоров`я довкілля, встановлене статтею 50 Конституції України, та зобов`язати Дніпропетровську обласну державну адміністрацію, на підставі статті 28 Закону України «Про звернення громадян», здійснити контроль щодо виконання директором Департаменту екології та природних ресурсів ОСОБА_3 своїх повноважень спрямованих на запровадження у виробництво технології ОСОБА_1 «ІНФОРМАЦІЯ_2» шляхом фінансування робіт, на підставі пункту 18 «Переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р. № 1147 «Про затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів», у відповідності до Порядку планування та фінансування природоохоронних заходів, затвердженого наказом Мінприроди від 12.06.2015 №194, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18.08.2015 за № 994/27439, для зниження вартості виробництва теплової та електричної енергії, скорочення витрат енергетичних ресурсів та як наслідок цього заощадження бюджетних коштів на оплаті за енергоносії та на субсидіях для населення, а також для забезпечення права громадян на безпечне для життя і здоров`я довкілля.

- Визнати подані на розгляд до Дніпропетровської обласної державної адміністрації та представлені у суд проект «ІНФОРМАЦІЯ_1», природоохоронний захід: «ІНФОРМАЦІЯ_3» (патенти на винаходи №№ НОМЕР_2, НОМЕР_3, НОМЕР_4, НОМЕР_5, НОМЕР_6, НОМЕР_7, НОМЕР_8, НОМЕР_9)» та програму ««ІНФОРМАЦІЯ_4» - енергетична незалежність, екологічна безпека, здоров`я і добробут нації» такими, що забезпечують:

1) запобігання забруднення навколишнього природного середовища від викидів шкідливих речовин і парникових газів, шляхом переведення роботи енергетичних установок, що виробляють тепло, електричну та механічну енергію, на замкнений цикл роботи;

2) автономне, безпечне, екологічне, економічне та незалежне виробництво енергії на землі, під землею, на воді, під водою, в повітрі та в космосі шляхом переведення роботи установки на замкнений цикл Карно без викидання відпрацьованих газів та їх використання як відновлювального вторинного палива та окислювача - «ІНФОРМАЦІЯ_4»;

3) надання можливості споживачам енергії стати виробниками енергії та демонополізувати енергетичну галузь та як наслідок забезпечити зниження вартості товарів та послуг і підвищення їх конкурентної здатності;

4) запобігання необхідності втручання в гідрогеологію підземних вод шляхом виключення необхідності видобутку традиційних енергоносіїв;

5) запобігання загибелі людей від вибухів горючих речовин на копальнях шляхом виключення необхідності видобутку традиційних енергоносіїв;

6) запобігання загибелі людей від вибухів та пожеж при аваріях транспортних засобів шляхом виключення необхідності використання традиційних енергоносіїв;

7) запобігання загибелі людей від вибухів та пожеж при транспортуванні горючих речовин та запобігання забруднення навколишнього середовища при розливах нафти та іншого шляхом виключення необхідності використання традиційних енергоносіїв;

8) запобігання загибелі людей та пошкодження майна від вибухів природного газу в будинках та на підприємствах, шляхом виключення необхідності використання традиційних енергоносіїв;

9) запобігання необхідності руйнування родючих шарів землі та забруднення навколишнього природного середовища смердючими відвалами, які отруюють людей, рослини та тварин, шляхом виключення необхідності використання традиційних енергоносіїв;

10) запобігання загибелі людей від чадного газу при використанні дров та вугілля для опалювання будинків та запобігання викидання шкідливих речовин і парникових газів у повітря, а також запобігання необхідності вирубки дерев в лісах та лісонасадженнях для спалювання, шляхом виключення необхідності їх використання як традиційних енергоносіїв;

11) запобігання техногенним катастрофам пов`язаних із аваріями на атомних, теплових та гідроелектростанціях, шляхом переведення роботи парових турбін на відновлювальне вторинне паливо та окислювач - «ТеплоагентиБлагути©»;

12) запобігання захворюваності людей та збереження генофонду Українського народу шляхом зниження впливу шкідливих речовин на людей, за рахунок виключення необхідності використання традиційних енергоносіїв та викидання у повітря шкідливих речовин і парникових газів;

13) запобігання змінам клімату на Землі, за рахунок виключення необхідності використання традиційних енергоносіїв та викидання у повітря шкідливих речовин і парникових газів;

14) запобігання необґрунтуваним витратам коштів платників податків для утримання бюджетної сфери, а саме: для оплати пального, тепла, електроенергії, товарів та послуг, які встановлені Кабінетом Міністрів України за необґрунтуваними та не ринковими цінами на користь монополій;

15) запобігання необґрунтуваним витратам коштів платників податків для надання субсидій населенню, а саме: для оплати тепла, електроенергії, природного газу, які встановлені Кабінетом Міністрів України за необґрунтованими та не ринковими цінами на користь монополій та інше, та

- Зобов`язати директора Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_5, на підставі статті 11 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», а саме: «Україна гарантує своїм громадянам реалізацію екологічних прав, наданих їм законодавством. Місцеві ради, органи державної влади в галузі охорони навколишнього природного середовища і використання природних ресурсів зобов`язані подавати всебічну допомогу громадянам у здійсненні природоохоронної діяльності, враховувати їх пропозиції щодо поліпшення стану навколишнього природного середовища та раціонального використання природних ресурсів, залучати громадян до участі у вирішенні питань охорони навколишнього природного середовища та використання природних ресурсів» забезпечити гарантію захисту екологічних прав авторів технології ОСОБА_1 «ІНФОРМАЦІЯ_2» у галузі охорони навколишнього природного середовища шляхом подання всебічної допомоги ОСОБА_1 щодо можливості забезпечення фінансування робіт за державні кошти або кошти обласного бюджету для забезпечення розробки та впровадження проекту «ІНФОРМАЦІЯ_1», природоохоронного заходу: «Охорона атмосферного повітря. Розроблення, затвердження та впровадження державної цільової екологічної ресурсозберігаючої та енергозберігаючої програми: «Раціональне природокористування та захист довкілля - виробництво енергії енергетичними агрегатами ОСОБА_1 замкненого циклу роботи з використанням альтернативної сировини - «ІНФОРМАЦІЯ_4» (патенти на винаходи №№ НОМЕР_2, НОМЕР_3, НОМЕР_4, НОМЕР_5, НОМЕР_6, НОМЕР_7, НОМЕР_8, НОМЕР_9)» та програми ««ІНФОРМАЦІЯ_4» - енергетична незалежність, екологічна безпека, здоров`я і добробут нації», у відповідності до Порядку планування та фінансування природоохоронних заходів, затвердженого наказом Мінприроди від 12.06.2015 №194, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18.08.2015 за № 994/27439, а також на підставі статті 8 Закону України «Про альтернативні джерела енергії».

- Визнати, інформацію, яка вказана у листі (Вих.№3-818/0/251-19 від 04.02.2019р.) директора Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_5 та у листі заступника директора Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (№ Б-123 від 13.02.2019р.) ОСОБА_7, про неналежність до їх повноважень робіт для запровадження у виробництво технології ОСОБА_1 «ІНФОРМАЦІЯ_2», яка запобігає можливості викидання шкідливих речовин у повітря при виробництві енергії, як таку, що спрямована проти інтересів суспільства та конституційних прав громадян, беззаперечно порушує екологічні права ОСОБА_1 , фактично є цензурою творчої діяльності технології ОСОБА_1 «ІНФОРМАЦІЯ_2», порушує особисте немайнове право ОСОБА_1 на життя та безпечне для життя і здоров`я довкілля створила та створює перешкоди для реалізації авторських прав та як наслідок цього гарантований державою, згідно статті 54 Конституції України, захист моральних та матеріальних інтересів, пов`язаних із інтелектуальною власністю авторів технології ОСОБА_1 «ІНФОРМАЦІЯ_2» та нанесла і наносить матеріальну та моральну шкоду ОСОБА_1 та інтересам держави в економічній та екологічній сфері та зобов`язати директора Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_5 та директора Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_6 відкликати лист Департаменту екології та природних ресурсів Вих.№3818/0/251-19 від 04.02.2019р. та лист Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва № Б-123 від 13.02.2019 р. як такі, що ставлять під сумнів ділову репутацію авторів технології ОСОБА_1 «ІНФОРМАЦІЯ_2» та забезпечити гарантію екологічних прав ОСОБА_1 , у відповідності із статтею 10 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».

- На підставі статті 56 Конституції України, пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 10-1 Постанови пленуму Верховного суду України № 5 від 25.05.2001р. «Про судову практику в справах про відшкодування моральної (немайнової) шкоди» задля гарантії інтересів юридичної особи та гарантії захисту прав і свобод громадян, статті 176, 177, 364 Кримінального кодексу України, відшкодувати за рахунок держави моральні збитки завданні знущаннями директора Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_5 при розгляді скарг надісланих до Кабінету Міністрів України і Дніпропетровської обласної державної адміністрації та протиправною безпідставною та необгрунтованою відмовою забезпечити особисте немайнове право громадянина України ОСОБА_1 на життя та особисте немайнове право громадянина України ОСОБА_1 на безпечне для життя і здоров`я довкілля, шляхом реалізації у виробництво відновлювального вторинного палива та окислювача - «ІНФОРМАЦІЯ_4», яке у відповідності до Закону засвідчено авторським свідоцтво на науковий твір № НОМЕР_10 та, зокрема, патентом на корисну модель № НОМЕР_1 та такий інтелектуальний продукт забезпечує:

1) запобігання забруднення навколишнього природного середовища від викидів шкідливих речовин і парникових газів, шляхом переведення роботи енергетичних установок, що виробляють тепло, електричну та механічну енергію, на замкнений цикл роботи;

2) автономне, безпечне, екологічне, економічне та незалежне виробництво енергії на землі, під землею, на воді, під водою, в повітрі та в космосі шляхом переведення роботи установки на замкнений цикл Карно без викидання відпрацьованих газів та їх використання як відновлювального вторинного палива та окислювача - «ІНФОРМАЦІЯ_4»;

3)надання можливості споживачам енергії стати виробниками енергії та демонополізувати енергетичну галузь та як наслідок забезпечити зниження вартості товарів та послуг і підвищення їх конкурентної здатності;

4) запобігання необхідності втручання в гідрогеологію підземних вод шляхом виключення необхідності видобутку традиційних енергоносіїв;

5) запобігання загибелі людей від вибухів горючих речовин на копальнях шляхом виключення необхідності видобутку традиційних енергоносіїв;

6) запобігання загибелі людей від вибухів та пожеж при аваріях транспортних засобів шляхом виключення необхідності використання традиційних енергоносіїв;

7) запобігання загибелі людей від вибухів та пожеж при транспортуванні горючих речовин та запобігання забруднення навколишнього середовища при розливах нафти та іншого шляхом виключення необхідності використання традиційних енергоносіїв;

8) запобігання загибелі людей та пошкодження майна від вибухів природного газу в будинках та на підприємствах, шляхом виключення необхідності використання традиційних енергоносіїв;

9) запобігання необхідності руйнування родючих шарів землі та забруднення навколишнього природного середовища смердючими відвалами, які отруюють людей, рослини та тварин, шляхом виключення необхідності використання традиційних енергоносіїв;

10) запобігання загибелі людей від чадного газу при використанні дров та вугілля для опалювання будинків та запобігання викидання шкідливих речовин і парникових газів у повітря, а також запобігання необхідності вирубки дерев в лісах та лісонасадженнях для спалювання, шляхом виключення необхідності їх використання як традиційних енергоносіїв;

11) запобігання техногенним катастрофам пов`язаних із аваріями на атомних, теплових та гідроелектростанціях, шляхом переведення роботи парових турбін на відновлювальне вторинне паливо та окислювач - «ІНФОРМАЦІЯ_4»;

12) запобігання захворюваності людей та збереження генофонду Українського народу шляхом зниження впливу шкідливих речовин на людей, за рахунок виключення необхідності використання традиційних енергоносіїв та викидання у повітря шкідливих речовин і парникових газів;

13) запобігання змінам клімату на Землі, за рахунок виключення необхідності використання традиційних енергоносіїв та викидання у повітря шкідливих речовин і парникових газів;

14) запобігання необґрунтованим витратам коштів платників податків для утримання бюджетної сфери, а саме: для оплати пального, тепла, електроенергії, товарів та послуг, які встановлені Кабінетом Міністрів України за необґрунтованими та не ринковими цінами на користь монополій;

15) запобігання необґрунтованим витратам коштів платників податків для надання субсидій населенню, а саме: для оплати тепла, електроенергії, природного газу, які встановлені Кабінетом Міністрів України за необґрунтованими та не ринковими цінами на користь монополій та інше, у розмірі сто тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

- Відшкодувати ОСОБА_1 за рахунок держави, на підставі частини 2 статті 276 та статті 1173 Цивільного кодексу України, статті 25 Закону України «Про звернення громадян», статті 56 Конституції України, матеріальну шкоду (упущена вигода), яку я зміг би отримати продовж 2005-2018 років, за умови виконання Департаментом екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації, директором Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_5, директором Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_2 , Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації та Дніпропетровською обласною державною адміністрацією своїх повноважень в галузі охорони природи та ресурсозбереження та забезпечення моїх конституційних прав, від реалізації у виробництво технології ОСОБА_1 «ІНФОРМАЦІЯ_2», яка має як загальнодержавне та світове значення, що забезпечує незалежне та автономне безпечне, екологічне та економічне виробництво енергії, а саме: знижує вартість виробництва енергії практично до експлуатаційних витрат, так як виключається вартість газу, вугілля, нафтопродуктів та запобігає викидання шкідливих речовин і парникових газів в атмосферу Землі, яку я визначаю у розмірі одного мільярда гривень.

Вивчивши зміст позовної заяви та доданих до неї документів, суд приходить до висновку про те, що дана позовна заява підлягає поверненню позивачеві, на підставі п. 3 ч. 4 ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України, виходячи з наступного.

Вказана заява надійшла на адресу Дніпропетровського окружного адміністративного суду за допомогою системи "Електронний суд".

Відповідно до норм ст.18 КАС України визначено, що позовні та інші заяви, скарги та інші визначені законом процесуальні документи, що подаються до суду і можуть бути предметом судового розгляду, в порядку їх надходження підлягають обов`язковій реєстрації в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі в день надходження документів.

Реєстрація в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі не позбавляє права на подання документів до суду в паперовій формі в порядку, визначеному цим Кодексом.

Особи, які зареєстрували офіційні електронні адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі, подають процесуальні та інші документи, письмові та електронні докази, вчиняють інші процесуальні дії в електронній формі виключно за допомогою Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, з використанням власного електронного цифрового підпису, прирівняного до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис", якщо інше не визначено цим Кодексом.

Абзацом другим підпункту 15.16 пункту 15 Перехідних положень КАС України встановлено, що Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система починає функціонувати через 90 днів з дня опублікування Державною судовою адміністрацію України у газеті "Голос України" та на веб-порталі судової влади оголошення про створення та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.

Відповідне оголошення про створення та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи у газеті "Голос України" опубліковано 01 грудня 2018 року.

Отже, на момент звернення до суду позивача із позовною заявою Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система не розпочала свою роботу.

Підпунктом 15.1 пункту 15 Перехідних положень КАС України встановлено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційної-телекомунікаційної системи подання, реєстрація, надсилання процесуальних та інших документів, доказів, формування, зберігання та надсилання матеріалів справи здійснюється у паперовій формі.

Відповідно до п.п. 15.3 п. 15 Перехідних положень КАС України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційної-телекомунікаційної системи розгляд справи у суді здійснюється за матеріалами справи у паперовій формі.

Зі змісту даної позовної заяви, судом встановлено, що дана позовна заява позивачем не підписана, що не відповідає вимогам п.п.15.1, п.п.15.3. п.15 Перехідних положень КАС України.

Відтак, відповідно до п.3 ч.4 ст.169 КАС України, позовна заява повертається позивачеві, якщо позов не підписано.

На підставі викладеного вище, суд приходить до висновку, що оскільки дану позовну заяву подано за допомогою системи "Електронний суд", яка на момент подання позивачем позову не функціонує, та його не підписано позивачем з дотриманням вимог п.п.15.1, п.п.15.3. п.15 Перехідних положень КАС України, даний позов підлягає поверненню позивачеві на підставі п.3 ч.4 ст.169 КАС України.

Керуючись п.3 ч.4 ст.169, ст. ст. 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

Позовну заяву ОСОБА_1 до Відповідача-1: Директора департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації - ОСОБА_5, Відповідача-2: Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації; Відповідача-3: Директора департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_6; Відповідача-4: Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації; Відповідача-5: Дніпропетровської обласної державної адміністрації; Відповідача-6: Директора департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації - ОСОБА_8; Відповідача-7: Директора Департаменту охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_10; Відповідача - 8: Директора Департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації ОСОБА_9 про оскарження рішень, дій чи бездіяльності органу місцевого самоврядування, - повернути позивачеві.

Копію ухвали разом із позовною заявою та доданими матеріалами надіслати позивачу за зазначеною у позовній заяві адресою.

Роз`яснити позивачу, що, відповідно до ч.8 ст.169 КАС України повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

Ухвала суду набирає законної сили відповідно до ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені ст.294 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя

Є.О. Жукова

Джерело: ЄДРСР 83462913
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку