open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

пр. № 1-кс/759/4087/19

ун. № 759/12169/19

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 липня 2019 року

Слідчий суддя Святошинського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого восьмого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів подане у рамках кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідування за № 32018000000000009 від 19.02.2018 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 366 та ч. 2 ст. 364 КК України,

ВСТАНОВИВ:

До Святошинського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого восьмого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, подане у рамках кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідування за № 32018000000000009 від 19.02.2018 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 366 та ч. 2 ст. 364 КК України, в якому слідчий просить надати йому та іншим слідчимслідчої групита оперативнимспівробітникам напідставі дорученняслідчого впорядку ст.ст.40,41КПК Україниабо/тав порядкуч.6ст.218КПК Україниспівробітникам відповідноготериторіального підрозділуДФС Українитимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), а саме завірених належним чином копій:

- Листа ІНФОРМАЦІЯ_2 від 01.10.2018 №04/5/2-6211-18 до ІНФОРМАЦІЯ_3 в якому запропоновано повідомляти про надходження до митних органів декларацій у тому числі попередніх (з усіма резолюціями, вчиненими за результатом розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді, тощо).

- Листа в.о. директора ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_4 всім митницям ДФС (крім ІНФОРМАЦІЯ_4 ) «Про вжиття заходів» від 02.10.2018 щодо забезпечення вжиття додаткових заходів контролю відносно зовнішньоекономічних операцій з товаром «Кава розчинна сублімована», стосується митних оформлень імпорту товару, що класифікується за кодами НОМЕР_1 та НОМЕР_2 згідно з УКТЗЕД, всіма без виключення, суб`єктами ЗЕД (з усіма резолюціями, вчиненими за результатом розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді, тощо).

- Листа в.о. директора ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_4 всім митницям ДФС (крім ІНФОРМАЦІЯ_4 ) «Про вжиття заходів» від 04.10.2018 щодо забезпечення вжиття додаткових заходів контролю відносно зовнішньоекономічних операцій з товаром «Кава розчинна сублімована», стосується митних оформлень імпорту товару, що класифікується за кодами НОМЕР_1 та НОМЕР_2 згідно з УКТЗЕД, всіма без виключення, суб`єктами ЗЕД (з усіма резолюціями, вчиненими за результатом розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді, тощо).

- Листа Генеральної прокуратури України від 08.10.2018 №04/5/2-6211-18 до ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо митного оформлення кави, імпортованої ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (з усіма резолюціями, вчиненими в ході розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді тощо).

- Листа Генеральної прокуратури України від 16.11.2018 №04/5/2-6211-18 до ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо митного оформлення кави, імпортованої ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (з усіма резолюціями, вчиненими в ході розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді тощо).

-Листа Генеральноїпрокуратури Українивід 28.11.2018№04/5/2-6211-18до ІНФОРМАЦІЯ_1 щодомитного оформленнякави,імпортованої ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (з усіма резолюціями, вчиненими в ході розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді, тощо).

- Листа ГСУ ФР ДФС України від 12.03.2019 № 7905/7/99-99-23-01-17 «Про надання інформації» до ІНФОРМАЦІЯ_7 (крім енергетичної) відповідно до якого необхідно розглянути питання щодо врахування висновку економічної експертизи ІНФОРМАЦІЯ_8 № 12464 від 16.01.2019 (з усіма резолюціями, вчиненими за результатом розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді, тощо).

-Листи ІНФОРМАЦІЯ_1 направленідо спеціалізованогопідрозділу митниціщодо визначеннямитної вартостітовару «каванатуральна,розчинна,сублімована» вадресу ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » таінших товариств,які здійснювалимитне оформленнятоварів за кодами НОМЕР_1 та НОМЕР_2 за період з 01.01.2018 по 01.07.2019.

- Документів, якими в період з 01.10.2018 по день проведення тимчасового доступу до них був встановлений порядок дій працівників ІНФОРМАЦІЯ_1 під час отримання інформації від правоохоронних органів щодо можливих випадків переміщення товарів з порушенням норм законодавства України в порядку статей 334 та 558 Митного кодексу України.

- Документів, які регламентують роботу підрозділів та службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме:

- положення про ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

- розподіл обов`язків між керівництвом;

- посадові інструкції;

- накази про призначення/звільнення на посаду;

- функціональні обов`язки;

- особові справи;

- табелі робочого часу за період з 01.01.2018 по 01.07.2019;

на керівника ІНФОРМАЦІЯ_1 та його заступників;

-керівників підрозділів адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання;

-керівників підрозділів організації митного контролю та оформлення;

-керівників підрозділів протидії митних правопорушень та міжнародної взаємодії);

-керівників підрозділів з питань запобігання та виявлення корупції;

-керівників підрозділівкласифікації товарівта митно-тарифногорегулювання;

-керівників підрозділів з управління ризиками;

-керівників підрозділів митного оформлення;

-інспекторів підрозділів митногооформлення ІНФОРМАЦІЯ_1 якимиздійснювались митнеоформлення таконтроль товарівв адресуТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » таінших товариств,які здійснювалимитне оформленнятоварів за кодами НОМЕР_1 та НОМЕР_2 у період з 01.01.2018 по 01.07.2019.

Досудовим розслідуванням встановлено, що впродовж 2016 2018 років, на території України діє група осіб, учасники якої, використовуючи реквізити ряду компаній, у тому числі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 )та інших підприємств, здійснюють незаконну діяльність, пов`язану із ввезенням за заниженою митною вартістю на територію України та подальшою реалізацію за готівковий розрахунок кавової продукції, що призводить до ненадходження до бюджету України податків та зборів в особливо великих розмірах.

Також встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_10 , умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для самих себе чи інших фізичних або юридичних осіб, використовуючи владу та службове становище всупереч інтересам служби, ігноруючи вимоги п.п. 4, 16, 29, 43, 56, 57, 58, 60, 61, 74 ст. 4 Положення про Державну фіскальну службу України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 р. № 236 не вживають належних заходів, спрямованих на припинення протиправної діяльності невстановлених осіб, пов`язаної із умисним ухиленням від сплати податків при імпорті на митну територію України товарів і транспортних засобів за заниженою вартістю, наданням незаконних послуг з мінімізації податків та виведенням валютних цінностей за межі території держави, шляхом використання підроблених документів, що призводить до ненадходження до бюджету України податків та зборів в особливо великих розмірах.

У матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані речі і документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у досудовому розслідуванні, а тому необхідно отримати тимчасовий доступ до документів.

Беручи до уваги те, що отримати вищевказану інформацію без рішення суду неможливо та зважаючи, що вказана інформація має важливе значення для встановлення істини по кримінальному провадженню та може бути використана в якості доказів.

Слідчий, до початку розгляду клопотання надав заяву, в якій просив клопотання задовольнити та розглянути його без його участі.

Особа, у володінні якої знаходяться документи до суду не викликалась в порядку ч. 2ст. 163 КПК України.

Розглянувши дане клопотання, долучені до нього матеріали, слідчий суддя дійшов висновку про наявність правових підстав для часткового задоволення зазначеного клопотання, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що відомості про дану подію внесено до ЄРДР № 32018000000000009 від 19.02.2018 року за ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 366 та ч. 2 ст. 364 КК України.

Відповідно до ч. 1ст. 131 КПК Українизаходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Відповідно до п. 5 ч. 2ст. 131 КПК Українипередбачені такі види заходів забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів.

Статтею 132 КПК Українивизначені загальні правила застосування заходів забезпечення кримінального провадження та передбачені обставини, за яких не допускається застосування заходів кримінального провадження. Серед таких обставин у п. 2 ч. 3ст. 132 КПК Українизазначена необхідність слідчого, прокурора довести, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого.

Згідно ч. 4ст. 132 КПК України, для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Частиною 1ст. 159 КПК Українипередбачено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 2ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 1ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161 КПК України. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 7ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Згідно до ч. 5ст. 132 КПК Українипід час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Звертаючись до суду з даним клопотанням слідчим доведено, що існують потреби досудового розслідування, які виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого.

Враховуючи обставини викладені слідчим у клопотанні, а також встановлені факти необхідності вилучення документів для використання такої інформації в якості доказу вини підозрюваних у вчинені кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 366 та ч. 2 ст. 364 КК України, вищезазначена інформація має важливе значення для встановлення фактичних обставин справи, тому клопотання слідчого про тимчасовий доступ до зазначених документів, підлягає частковому задоволенню.

Керуючисьст.ст. 159-166 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Клопотаннястаршого слідчого восьмого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів подане у рамках кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідування за № 32018000000000009 від 19.02.2018 року за ч. 3 ст. 212, ч. 1 ст. 366 та ч. 2 ст. 364 КК України - задовольнити частково.

Надати старшому слідчому восьмого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи, дозвіл на проведення тимчасового доступу до речей і документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), а саме завірених належним чином копій:

- Листа ІНФОРМАЦІЯ_2 від 01.10.2018 №04/5/2-6211-18 до ІНФОРМАЦІЯ_3 в якому запропоновано повідомляти про надходження до митних органів декларацій у тому числі попередніх (з усіма резолюціями, вчиненими за результатом розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді, тощо).

- Листа в.о. директора ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_4 всім митницям ДФС (крім ІНФОРМАЦІЯ_4 ) «Про вжиття заходів» від 02.10.2018 щодо забезпечення вжиття додаткових заходів контролю відносно зовнішньоекономічних операцій з товаром «Кава розчинна сублімована», стосується митних оформлень імпорту товару, що класифікується за кодами НОМЕР_1 та НОМЕР_2 згідно з УКТЗЕД, всіма без виключення, суб`єктами ЗЕД (з усіма резолюціями, вчиненими за результатом розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді, тощо).

- Листа в.о. директора ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_4 всім митницям ДФС (крім ІНФОРМАЦІЯ_4 ) «Про вжиття заходів» від 04.10.2018 щодо забезпечення вжиття додаткових заходів контролю відносно зовнішньоекономічних операцій з товаром «Кава розчинна сублімована», стосується митних оформлень імпорту товару, що класифікується за кодами НОМЕР_1 та НОМЕР_2 згідно з УКТЗЕД, всіма без виключення, суб`єктами ЗЕД (з усіма резолюціями, вчиненими за результатом розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді, тощо).

- Листа Генеральної прокуратури України від 08.10.2018 №04/5/2-6211-18 до ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо митного оформлення кави, імпортованої ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (з усіма резолюціями, вчиненими в ході розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді тощо).

- Листа Генеральної прокуратури України від 16.11.2018 №04/5/2-6211-18 до ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо митного оформлення кави, імпортованої ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (з усіма резолюціями, вчиненими в ході розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді тощо).

-Листа Генеральноїпрокуратури Українивід 28.11.2018 №04/5/2-6211-18до ІНФОРМАЦІЯ_1 щодомитного оформленнякави,імпортованої ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (з усіма резолюціями, вчиненими в ході розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді, тощо).

- Листа ГСУ ФР ДФС України від 12.03.2019 № 7905/7/99-99-23-01-17 «Про надання інформації» до ІНФОРМАЦІЯ_7 (крім енергетичної) відповідно до якого необхідно розглянути питання щодо врахування висновку економічної експертизи ІНФОРМАЦІЯ_8 № 12464 від 16.01.2019 (з усіма резолюціями, вчиненими за результатом розгляду листа, а також усіх інших документів, виготовлених під час чи за результатами розгляду вказаного листа (доповідні/службові записки, доручення, вказівки, список ознайомлених осіб, відповіді, тощо).

-Листи ІНФОРМАЦІЯ_1 направленідо спеціалізованогопідрозділу митниціщодо визначеннямитної вартостітовару «каванатуральна,розчинна,сублімована» вадресу ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » таінших товариств,які здійснювалимитне оформленнятоварів за кодами НОМЕР_1 та НОМЕР_2 за період з 01.01.2018 по 01.07.2019.

- Документів, якими в період з 01.10.2018 по день проведення тимчасового доступу до них був встановлений порядок дій працівників ІНФОРМАЦІЯ_1 під час отримання інформації від правоохоронних органів щодо можливих випадків переміщення товарів з порушенням норм законодавства України в порядку статей 334 та 558 Митного кодексу України.

- Документів, які регламентують роботу підрозділів та службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме:

- положення про ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

- розподіл обов`язків між керівництвом;

- посадові інструкції;

- накази про призначення/звільнення на посаду;

- функціональні обов`язки;

- особові справи;

- табелі робочого часу за період з 01.01.2018 по 01.07.2019;

на керівника ІНФОРМАЦІЯ_1 та його заступників;

-керівників підрозділів адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання;

-керівників підрозділів організації митного контролю та оформлення;

-керівників підрозділів протидії митних правопорушень та міжнародної взаємодії);

-керівників підрозділів з питань запобігання та виявлення корупції;

-керівників підрозділівкласифікації товарівта митно-тарифногорегулювання;

-керівників підрозділів з управління ризиками;

-керівників підрозділів митного оформлення;

-інспекторів підрозділів митногооформлення ІНФОРМАЦІЯ_1 якимиздійснювались митнеоформлення таконтроль товарівв адресуТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » таінших товариств,які здійснювалимитне оформленнятоварів за кодами НОМЕР_1 та НОМЕР_2 у період з 01.01.2018 по 01.07.2019, шляхом надання можливості ознайомитись із ними та вилучити (здійснити виїмку) копії цих документів.

В задоволенні іншої частини клопотання слідчого відмовити.

В разі відсутності документів, надати засвідчені копії протоколів виїмок (тимчасового доступу до речей і документів, їх огляду та вилучення), що підтверджують вилучення оригіналів.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК Україниз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк дії ухвали - один місяць.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 83135773
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку