open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 802/3932/15-а
Моніторити
Постанова /11.07.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /08.07.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /28.03.2016/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /03.03.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.02.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.02.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.01.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Постанова /14.12.2015/ Вінницький окружний адміністративний судВінницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2015/ Вінницький окружний адміністративний судВінницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /26.11.2015/ Вінницький окружний адміністративний судВінницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.11.2015/ Вінницький окружний адміністративний судВінницький окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 802/3932/15-а
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /11.07.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /08.07.2019/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /28.03.2016/ Вищий адміністративний суд України Ухвала суду /03.03.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.02.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /05.02.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /19.01.2016/ Вінницький апеляційний адміністративний суд Постанова /14.12.2015/ Вінницький окружний адміністративний судВінницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /02.12.2015/ Вінницький окружний адміністративний судВінницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /26.11.2015/ Вінницький окружний адміністративний судВінницький окружний адміністративний суд Ухвала суду /18.11.2015/ Вінницький окружний адміністративний судВінницький окружний адміністративний суд

ПОСТАНОВА

Іменем України

11 липня 2019 року

Київ

справа №802/3932/15-а

адміністративне провадження №К/9901/13984/18

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

головуючого - Бучик А.Ю.,

суддів: Мороз Л.Л., Рибачука А.І.,

розглянувши в порядку письмового провадження касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Глікохім" на постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 14.12.2015 у складі судді Чернюк А.Ю. та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 03.03.2016 у складі колегії суддів: Білої Л.М., Матохнюка Д.Б., Гонтарука В.М. у справі №802/3932/15-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Глікохім" до Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" в особі відокремленого підрозділу "Головдерженергонагляд" в особі структурного підрозділу Інспекція Держенергонагляду у Південно-Західному регіоні, Державного інспектора з енергетичного нагляду Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Вінницькій області Василенка Сергія Володимировича про визнання дій протиправними та скасування припису,

УСТАНОВИВ:

В листопаді 2015 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Глікохім" (далі - ТОВ «Глікохім») звернулося до суду з позовом, в якому просило визнати неправомірними дії Державного інспектора з енергетичного нагляду державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Вінницькій області Василенка С.В. та скасувати припис №06/10-24-1-ПР від 28.09.2015.

В обґрунтування позовних вимог зазначалося, що оскаржуваний припис винесено з порушенням норм чинного законодавства та прав позивача, оскільки позивача не було повідомлено про проведення позапланової перевірки, а акт, на підставі якого видано припис, оформлений з порушеннями.

Постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 14 грудня 2015 року, залишеною без змін ухвалою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 03 червня 2017 року, у задоволенні позову відмовлено.

Не погоджуючись з судовими рішеннями судів першої та апеляційної інстанцій, позивач подав касаційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судами норм матеріального та процесуального права, просить скасувати оскаржувані судові рішення та ухвалити нове судове рішення про задоволення позову.

Касаційна скарга обґрунтована тим, що суди не врахували, що порушення відповідачем процедури перевірки, в даному випадку, суттєво впливають на результати перевірки та відмову посадових осіб позивача підписувати матеріали перевірки, адже своїми протиправними діями інспектор порушив норми чинного законодавства. Вважає, що висновки судів стосовно того, що договором на постачання електричної енергії прямо передбачена відповідальність позивача за експлуатацію ПЛ-04 кВ (повітряна лінія напругою 0,4 кВ) не відповідають дійсності, оскільки Актом розмежування балансової належності електромереж та експлуатаційної відповідальності сторін така відповідальність не передбачена.

Зазначає, що суди не взяли до уваги та належним чином не перевірили, що фактично вищезазначена електромережа не перебуває на території підприємства, а лише заживлена від електроустановок ТОВ "Глікохім", що виключає відповідальність останнього, адже в даній схемі електропостачання позивач виконує транзит електроенергії від ПАТ "Вінницяобленерго" до третіх споживачів. Субспоживачі електроенергії по вул . Островського та Заводській оплачують послуги за постачання електроенергії ПАТ "Вінницяобленерго", а позивач не отримує жодних відрахувань на утримання проблемних ліній електропередач, тому обов`язок по ремонту вказаних в оскаржуваному приписі мереж прямо лежить на ПАТ "Вінницяобленерго".

У запереченні на касаційну скаргу Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" в особі відокремленого підрозділу "Головдерженергонагляд" в особі структурного підрозділу Інспекції Держенергонагляду у Південно-Західному регіоні просить залишити судові рішення судів першої та апеляційної інстанцій без змін, а касаційну скаргу позивача без задоволення.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 28 березня 2016 року відкрито касаційне провадження за вищевказаною скаргою.

Справу передано до Верховного Суду.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, обговоривши доводи касаційної скарги та заперечень на неї, перевіривши правильність застосування судами норм матеріального і процесуального права, колегія суддів вважає, що касаційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на таке.

Судами встановлено, що між ПАТ "Вінницяобленерго", яке здійснює діяльність на підставі ліцензії серії АГ №500287 від 19.09.1996 (постачальник), в особі директора структурної одиниці "Калинівські електричні мережі" ОСОБА_1 , та ТОВ "Глікохім" (споживач), яке здійснює діяльність на підставі статуту, в особі директора ОСОБА_2 , було укладено договір №КА-000902 від 30.03.2012. Згідно з вказаним договором постачальник продає електричну енергію споживачу для забезпечення потреб електроустановок споживача, а споживач в свою чергу оплачує постачальнику вартість використаної (купленої) електричної енергії.

На виконання звернення народного депутата України ОСОБА_3 , згідно з дорученням Міністра енергетики та вугільної промисловості України та листа Головдерженергонагляду від 22.09.2015 №01/10-4721 інспекцією Держенергонагляду у Вінницькій області з 24.09.2015 по 28.09.2015 проведено розгляд колективного звернення громадян, що проживають по вул. Островського та вул. Заводська у м. Калинівка Вінницької області , щодо незадовільної якості електричної енергії.

На підставі депутатського звернення прийнято наказ інспекції Держенергонагляду у Вінницькій області №06/10-02-56 від 23.09.2015, відповідно до якого з 24.09.2015 до 25.09.2015 року включно та 28.09.2015 проводився розгляд звернення у присутності представників ПАТ "Вінницяобленерго", заступника Калинівського міського голови та представників ТОВ "Глікохім".

Після здійснення огляду державним інспектором Василенком С.В. складено акт №06/10-24-112-А та припис №06/10-24-1ПР від 28.09.2015.

Вважаючи складений акт та припис протиправними, такими, що складені без дотримання встановленої процедури, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції, з висновками якого погодився суд апеляційної інстанції, виходив з того, що проводячи перевірку та приймаючи оскаржуваний припис, відповідачі діяли на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені законом.

Колегія суддів, дослідивши спірні правовідносини, зазначає таке.

Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 № 877-V (далі - Закон № 877-V) державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Статтею 9 Закону України «Про електроенергетику» від 16.10.1997 №575/97-ВР державний нагляд (контроль) в електроенергетиці здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики.

Предметом державного нагляду (контролю) в електроенергетиці є господарська діяльність, пов`язана з виробництвом, передачею, розподілом та постачанням енергії, а також з використанням енергії для власних потреб суб`єктами електроенергетики та споживачами енергії в частині технічної експлуатації електричних станцій і мереж, технічної експлуатації енергетичного обладнання споживачів енергії та суб`єктів електроенергетики, випробування та ремонту енергоустановок і мереж, режимів постачання та споживання електричної і теплової енергії, виконання робіт з проектування енергоустановок і мереж.

Способом здійснення державного нагляду (контролю) в електроенергетиці є проведення центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики відповідних обстежень, перевірок, оглядів, інспектування щодо енергетичного обладнання суб`єктів електроенергетики та споживачів енергії у порядку, визначеному Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" .

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики здійснює державний нагляд (контроль) за електричними, тепловими, тепловикористовувальними установками і мережами суб`єктів електроенергетики та споживачів енергії щодо дотримання вимог нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, нормативних документів з питань технічної експлуатації електричних станцій і мереж, енергетичного обладнання споживачів енергії та суб`єктів електроенергетики, випробування та ремонту енергоустановок і мереж, режимів постачання та споживання електричної і теплової енергії, виконання робіт з проектування енергоустановок і мереж та підтвердження їх готовності до роботи, що є допоміжними заходами для забезпечення сталого функціонування об`єднаної енергетичної системи України.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики під час здійснення державного енергетичного нагляду (контролю) має право, зокрема: вимагати від суб`єктів електроенергетики та споживачів енергії усунення виявлених порушень вимог законодавства; видавати суб`єктам електроенергетики та споживачам енергії обов`язкові для виконання розпорядження щодо усунення порушень вимог нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, нормативних документів з питань технічної експлуатації електричних станцій і мереж, енергетичного обладнання; зупиняти експлуатацію електричних, теплових, тепловикористовувальних установок та мереж через їх незадовільний технічний стан та/або організацію їх експлуатації шляхом видання споживачам електричної та теплової енергії та суб`єктам електроенергетики вмотивованого письмового рішення посадової особи, уповноваженої центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики щодо неприпустимості продовження такої експлуатації. Підставою для такого зупинення є загроза життю або здоров`ю працівників і населення або наявність передумов для виникнення надзвичайних ситуацій техногенного чи природного характеру; застосовувати відповідно до цього Закону штрафні санкції до суб`єктів господарювання за правопорушення в електроенергетиці; одержувати на письмовий запит безоплатно відповідно до законодавства необхідні для виконання покладених на нього завдань інформацію, пояснення, довідки, документи, матеріали, відомості з питань, що виникають під час здійснення державного нагляду (контролю). Зазначений письмовий запит повинен містити вичерпний перелік інформації, пояснень, довідок тощо, які підлягають наданню у відповідь на запит, та посилання на нормативно-правові акти, з метою виконання яких здійснюється збір інформації; вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного енергетичного нагляду (контролю); приймати рішення про відбір зразків частин енергетичного обладнання у разі його пошкодження та призначати експертизу енергетичних об`єктів і технічну діагностику енергетичного обладнання (його окремих частин);

Згідно з ч. 7 ст. 9 Закону України «Про електроенергетику» інспектори з державного енергетичного нагляду мають право, зокрема: доступу в установленому законом порядку до електричних, теплових, тепловикористовувальних установок та мереж суб`єктів електроенергетики і споживачів енергії - суб`єктів господарської діяльності для перевірки додержання вимог нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, нормативних документів з питань технічної експлуатації електричних станцій і мереж, енергетичного обладнання і мереж суб`єктів електроенергетики та споживачів енергії, одержувати в установленому законом порядку від посадових осіб суб`єктів електроенергетики та споживачів енергії інформацію про виконання вимог таких документів; видавати суб`єктам електроенергетики та споживачам енергії обов`язкові для виконання приписи щодо усунення порушень вимог нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, нормативних документів з питань технічної експлуатації електричних станцій і мереж, енергетичного обладнання суб`єктів електроенергетики та споживачів енергії, теплових, тепловикористовувальних установок та мереж, а також стосовно приведення технічного стану електричних, теплових, тепловикористовувальних установок та мереж, засобів обліку, контролю і регулювання виробництва, постачання та споживання енергії, організації їх експлуатації у відповідність із вимогами нормативно-правових актів, нормативних документів з питань технічної експлуатації електричних станцій і мереж, енергетичного обладнання споживачів енергії, теплових, тепловикористовувальних установок та мереж; вимагати від суб`єктів електроенергетики та споживачів енергії додержання встановлених нормативно-правовими актами режимів постачання та споживання енергії; одержувати безоплатно відповідно до законодавства від суб`єктів електроенергетики та споживачів енергії інформацію, необхідну для виконання покладених на них завдань.

Процедуру здійснення заходів державного енергетичного нагляду (обстеження, перевірки, огляди, інспектування тощо) щодо контролю технічного стану та організації експлуатації електричних, теплових, тепловикористовувальних установок та мереж, а також дотримання режимів виробництва, постачання і споживання електричної та теплової енергії визначає Інструкція з організації проведення заходів державного енергетичного нагляду за суб`єктами електроенергетики, суб`єктами відносин у сфері теплопостачання і споживачами електричної енергії та оформлення їх результатів, затверджена наказом Міністерства палива та енергетики України № 817 від 24.12.2004 (далі Інструкція - № 817).

Вимоги цієї Інструкції поширюються на суб`єктів електроенергетики, суб`єктів відносин у сфері теплопостачання та підприємства, установи і організації - споживачів енергії, незалежно від їх організаційно-правових форм та форм власності, які обстежуються (далі - суб`єкти господарювання), а також побутових споживачів енергії (населення) в частині розгляду їх звернень. Дія цієї Інструкції спрямована на забезпечення сталого функціонування об`єднаної енергетичної системи України, галузі електроенергетики, сфери теплопостачання та належного функціонування електричних, теплових, тепловикористовувальних установок та мереж (п. 1.2 Інструкції № 817).

Організація здійснення заходів державного енергетичного нагляду регулюється розділом 4 Інструкції № 817.

Під час проведення позапланового заходу з`ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов`язковим зазначенням цих питань у Направленні на проведення заходу зі здійснення державного енергетичного нагляду (п. 4.3.2 Інструкції № 817).

За змістом ст.7 Закону №877-V для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ, який має містити найменування суб`єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки. На підставі наказу оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу, яке підписується керівником або заступником керівника органу державного нагляду (контролю) (із зазначенням прізвища, ім`я та по батькові) і засвідчується печаткою.

Згідно з п. 5.1 Інструкції № 817 за результатами здійснення планового або позапланового заходу (обстеження, перевірки, огляду або інспектування) державний інспектор залежно від ступеня ризику від здійснення господарської діяльності суб`єкта господарювання та цілей заходу складає акт здійснення заходу з державного енергетичного нагляду (контролю).

Відповідно до ч. 6 ст. 7 Закону №877-V за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю), у разі виявлення порушень вимог законодавства, складає акт. В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом.

Частиною 7 ст. 7 Закону № 877-V та п. 7.1 Інструкції № 817 передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу

Згідно з ч. 8 ст.7 Закону № 877-V припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб`єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.

Як встановлено судами, 23.09.2015 Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Вінницькій області відповідно до п. 4.1 Інструкції № 817 видано наказ №06/10-02-56 на проведення позапланового заходу з державного енергетичного нагляду на енергетичних об`єктах ТОВ "Глікохім". Згідно з цим наказом передбачено у строк з 24.09.2015 по 25.09.2015 включно та 28.09.2015 року провести огляд енергетичних об`єктів. Предметом даного огляду був державний захід за зверненням громадян на виконання доручення Міністра енергетики та вугільної промисловості України від 14.09.2015.

В результаті здійснення заходу державного енергетичного нагляду - розгляду колективної скарги побутових споживачів, державним інспектором виявлено ряд порушень вимог чинного законодавства про електроенергетику, про що складено акт розгляду звернень побутових споживачів від 28.09.2015. На підставі акту, з метою усунення виявлених порушень, у відповідності до ст. 9 Закону України «Про електроенергетику», позивачу 28.09.2015 видано припис № 06/10-4-ПР про усунення виявлених порушень.

Відповідно до п. 4.3.3 Інструкції №817 при отриманні структурним підрозділом Держенергонагляду звернень побутових споживачів (населення) у встановленому порядку готується та надсилається енергопостачальнику та/або підприємству, установі, організації, балансоутримувачу будинку (власнику мереж) письмове повідомлення щодо надання інформації, яка необхідна для встановлення причин виникнення проблемного питання, а у разі необхідності - щодо залучення до розгляду звернення уповноважених осіб енергопостачальника та/або підприємства, установи, організації, балансоутримувача будинку (власника мереж).

Як встановлено судами, відповідач листом № 626 від 23.09.2015 запропонував ПАТ «Вінницяобленерго» (енергопостачальник) спільно розглянути колективне звернення споживачів.

Згідно з п. 5.5 Інструкції № 817 акт підписується в останній день перевірки інспектором (ами), який(і) здійснював (ли) захід, та суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом. Акт видається на бланку і від імені Держенергонагляду.

Як встановлено судами оскаржуваний акт містить всі необхідні реквізити і зі сторони позивача не доведено ту обставину, що відповідачем не дотримано вимоги Інструкції щодо складання та оформлення акту.

Відповідно до вимог Розділу І п. 1.3; Розділу IV п. 1.2 Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258, п. 1.3.1 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 09.01.1998 №4, Правил користування електричною енергією (далі - ПКЕЕ), затверджених постановою Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України від 31.07.1996 №28, всі електромережі та інше енергетичне обладнання повинно утримуватися в належному технічному стані.

Згідно з п. 1.2 Правил користування електричної енергії:

- «межа балансової належності - точка розділу елементів електричної мережі між власниками електроустановок за ознаками права власності або користування, або повного господарського відання»;

- «межа експлуатаційної відповідальності - точка розділу електричної мережі за ознакою договірних зобов`язань з експлуатації тих чи інших її ділянок або елементів, встановлюється за згодою сторін. За відсутності такої згоди межа експлуатаційної відповідальності збігається з межею балансової належності»;

Відповідно до п.2.1 Правил користування електричної енергії: - межі балансової належності та експлуатаційної відповідальності між споживачем (субспоживачем) і електропередавальною організацією (основним споживачем) за технічний стан і обслуговування суміжних електроустановок фіксуються в акті розмежування балансової належності електроустановок і експлуатаційної відповідальності сторін; - межа експлуатаційної відповідальності може не збігатися з межею балансової належності, яка визначається правом власності споживача і електропередавальної організації (основного споживача) на окремі елементи електричної мережі, про що зазначається в акті розмежування балансової належності електроустановок і експлуатаційної відповідальності сторін.

Як встановлено судами, згідно з однолінійною схемою електропостачання додатку № 2 (Акт розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін) до діючого договору про постачання електричної енергії між ТОВ «Глікохім» та СО «Калинівські EM» № КА-0000902 від 30.03.2012, який підписаний сторонами без зауважень, відповідальність за експлуатацію ПЛ-04. кВ (повітряна лінія напругою 0,4 кВ), від якої здійснюється електропостачання житлових будинків по вул. Островського та вул. Заводська , покладена на ТОВ «Глікохім».

За таких обставин, коли знаходження чи незнаходження вказаної повітряної лінії на бухгалтерському обліку позивача жодним чином не впливає на його обов`язок належним чином її експлуатувати та нести відповідальність за неналежну експлуатацію, оскільки позивач фактично (згідно договору) користується цією повітряною лінією електромереж та ця лінія знаходиться в межах експлуатаційної відповідальності ТОВ «Глікохім».

Крім того, як встановлено судами та слідує з матеріалів справи, на запит відповідача № 29-11-12-69 від 09.11.2015 ПАТ «Вінницяобленерго» надано інформацію про те, що згідно з витягом із форми звітності 64 енерго «Звіт щодо наявності діючих електроустановок та мереж, які не мають власників», затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики від 01.07.2008 № 352 в переліку діючих електроустановок та мереж, які не мають власника, не зазначена ПЛ-0,4 кВ №1 від РП-0,4 кВ №1, яка розташована на території ТОВ «Глікохім», як така, що не має власника; ПЛ-0,4 кВ №1 від РП-0,4 кВ №1, яка розташована на території ТОВ «Глікохім», не перебуває на балансі ПАТ «Вінницяобленерго»; розрахунки за споживання електроенергії побутовими споживачами, заживленими від ПЛ-0,4 кВ №1 від РП-0,4 кВ №1, яка розташована на території ТОВ «Глікохім», проводяться між ТОВ «Глікохім» та ПАТ «Вінницяобленерго».

Отже, за встановлених обставин суди першої та апеляційної інстанцій дійшли обгрунтованого висновку про відмову у задоволенні позовних вимог.

За таких обставин, колегія суддів дійшла висновку про те, що рішення судів першої та апеляційної інстанцій у цій справі є законними та обґрунтованими і не підлягають скасуванню.

Доводи скаржника, наведені в касаційній скарзі, були ретельно перевірені та проаналізовані судами першої та апеляційної інстанції, та їм була надана належна правова оцінка. Жодних нових аргументів, які б доводили порушення норм матеріального або процесуального права, у касаційній скарзі не зазначено.

Відповідно до ч. 1 ст. 350 КАС України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили неправильного застосування норм матеріального права або порушень норм процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.

Керуючись статтями 341, 345, 349, 350, 355, 356, 359, КАС України,

ПОСТАНОВИВ:

Касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Глікохім" залишити без задоволення.

Постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 14 грудня 2015 року та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 03 червня 2017 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною та оскарженню не підлягає.

Головуючий А.Ю. Бучик

Судді: Л.Л. Мороз

А.І. Рибачук

Джерело: ЄДРСР 82947565
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку