open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 200/6211/19-а
Моніторити
Ухвала суду /20.12.2023/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /20.12.2023/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.08.2023/ Перший апеляційний адміністративний суд Рішення /30.06.2023/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /14.04.2023/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.01.2023/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.02.2022/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.11.2021/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /03.11.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /01.11.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /24.10.2019/ Касаційний адміністративний суд Постанова /17.09.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /17.09.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.09.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Рішення /09.07.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.05.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд
emblem
Справа № 200/6211/19-а
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Ухвала суду /20.12.2023/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /20.12.2023/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /08.08.2023/ Перший апеляційний адміністративний суд Рішення /30.06.2023/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /14.04.2023/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /20.01.2023/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /09.02.2022/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /22.11.2021/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Постанова /03.11.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /01.11.2021/ Касаційний адміністративний суд Ухвала суду /24.10.2019/ Касаційний адміністративний суд Постанова /17.09.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Постанова /17.09.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /10.09.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Ухвала суду /16.08.2019/ Перший апеляційний адміністративний суд Рішення /09.07.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд Ухвала суду /16.05.2019/ Донецький окружний адміністративний суд Донецький окружний адміністративний суд

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 липня 2019 р. Справа№200/6211/19-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Мозгової Н.А.,

розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін адміністративний позов ОСОБА_1 до Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області про визнання протиправною бездіяльності, скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ :

11 травня 2019 року позивач, ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 ; АДРЕСА_1 ), звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області (код ЄДРПОУ 42171400, місцезнаходження: Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Ціолковського, б. 25) про визнання протиправною бездіяльності щодо відмови у здійсненні перерахунку пенсії з урахуванням пільг, встановлених статтею 57 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», зобов`язання, починаючи з 01.01.2018 року здійснити перерахунок та виплату пенсії з урахуванням пільг, встановлених статтею 57 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а саме визначити середньомісячний заробіток для обчислення пенсії за період роботи на території радіоактивного забруднення згідно архівної довідки про заробіток №05-07-07/880 від 31.10.2017 року, зобов`язання здійснити перерахунок та виплату додаткової пенсії, відповідно до ст. 49 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», за шкоду, заподіяну здоров`ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію в розмірі 30 % мінімальної пенсії за віком, починаючи з 25.09.2012 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що є учасником ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році «Категорія 2». Рішенням № 233/4081/13-а від 02.07.2013 Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області зобов`язав Управління Пенсійного фонду України в м. Костянтинівка та Костянтинівському районі призначити ОСОБА_1 державну пенсію зі зниженням пенсійного віку на 10 років відповідно до статті 55 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» - з 25 вересня 2012 року. 31.10.2017року ОСОБА_1 отримав архівну довідку № 05-07-07/880 про нарахування йому заробітної плати за час роботи на території радіоактивного забруднення. Розмір заробітної плати у жовтні 1986 року дорівнював - 500,39 крб.

Рішенням Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області від 10 грудня 2018 року, встановлено факт належності ОСОБА_1 відомостей, що містяться в архівній довідці № 05-07-07/880 від 31.10.2017 року про нарахування йому заробітній плати на Костянтинівській автобазі Донецького управління Мінважбуду У PCP за період: з квітня 1984 року по вересень 1986 року, з жовтня 1986 року по грудень 1986 року.

19 лютого 2019 року ОСОБА_1 звернувся до відповідача з черговою заявою про перерахунок пенсії відповідно до ч.2 ст.27 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» із застосуванням ст. 57 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». Рішенням Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області від 26 березня 2019 року ОСОБА_1 відмовлено в перерахунку пенсії. Вказує свій розрахунок, а саме заробітна плата за жовтень 1986 року складала: 500,39 крб. Середня заробітна плата в державі за жовтень 1986 року складала: 179,00 крб. Індивідуальний коефіцієнт заробітної плати дорівнює: 500,39(крб.): 179(крб.) = 2,7955. Середня заробітна плата в Україні за 2017 рік складала: 6840,00 грн. Заробітна плата для розрахунку пенсії дорівнює: 6840.00 грн. х 2,7955 = 19121,22 грн. Коефіцієнт стажу (станом на 30.11.2017 року) складає: 0,37667. Розмір основного пенсійного забезпечення дорівнює: 19121.22 грн. х 0,37667 = 7202,39 грн. Вважає, таку відмову Пенсійного фонду не обґрунтованою та такою, що порушує його конституційне право на отримання пенсії в належному розмірі.

12 червня 2019 року представником відповідача, направлений відзив на позовну заяву, де зазначив, що вимоги позивача суперечать чинному законодавству та не підлягають задоволенню, оскільки розмір пенсії розраховано згідно діючого законодавства на підставі документів, наявних в пенсійній справі. Зазначає, що позивач отримує пенсію за віком зі зниженням пенсійного віку відповідно до ст. 55 Закону №796, загальний розмір пенсії за віком станом на 19.02.2019 р. (без врахування додаткової пенсії особам 2 категорії ЧАЕС) склав 1086,41 грн. Після проведеного попереднього перерахунку пенсії відповідно до статті 57 Закону №796 згідно довідки про заробітну плату №05-07-07/880 від 31.10.2017 р. загальний розмір пенсії (без врахування додаткової пенсії особам 2 категорії ЧАЕС) склав 1081,68 грн., що менше ніж у пенсійній справі. За таких обставин ОСОБА_1 відмовлено в перерахунку пенсії по заробітній платі відповідно до статті 57 Закону №796, так як проводити перерахунок пенсії є недоцільним у зв`язку із зменшенням розміру пенсії. На підставі викладеного, просив у задоволенні позовних вимог відмовити.

Ухвалою суду від 16.05.2019 року відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Суд, дослідивши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив наступне.

Позивач, ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 ; АДРЕСА_1 ), є громадянином України, перебуває на обліку в Костянтинівсько-Дружківському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Донецької області та отримує пенсію за віком як ліквідатор аварії на ЧАЕС II категорії відповідно до ст.54,55 Закону України від 28.02.1991р. № 796 - XII «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та ст.27,28 Закону України від 09.07.2003р. № 1058- IV «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», згідно ст. 43 КАС України здатний здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов`язки.

Відповідач - Костянтинівсько-Дружківське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області (код ЄДРПОУ 42171400) є суб`єктом владних повноважень - органом виконавчої влади, основним завданням якого, згідно вимог чинного законодавства, зокрема, є реалізація державної політики з питань пенсійного забезпечення.

Положенням про управління Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах, а також про об`єднані управління, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 22 грудня 2014 року № 28-2 на управління покладені повноваження, зокрема, щодо призначення (здійснення перерахунку) і виплати пенсії, щомісячного довічного грошове утримання суддям у відставці, допомоги на поховання та інших виплат відповідно до законодавства; забезпечення своєчасного і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, щомісячного довічного утримання суддям у відставці, допомоги на поховання та інших виплат, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Фонду та інших джерел, визначених законодавством (підпункти 7,8 пункту 4 Положення).

Судом встановлено та не заперечується сторонами, що пенсія позивачу обчислена з урахуванням страхового стажу 32 роки 06 місяців 19 днів, врахованого по 30.09.2012року включно: коефіцієнт стажу - 0,32500, заробітної плати 1647,19грн за період з 01.07.2000р. по 30.09.2012р. за даними індивідуальних відомостей про застраховану особу: індивідуальний коефіцієнт заробітної плати - 0,43757.

Розмір пенсії ОСОБА_1 з 01.10.2017р. склав 1373,00 грн., в тому числі основний розмір пенсії за віком 535,34 грн., доплата до прожиткового мінімуму (обчислена пропорційного відпрацьованому страховому стажу) – 461,95 грн., додаткова пенсія потерпілому внаслідок ЧК 2 категорії 170,82 грн., доплата до мінімальної пенсійної виплати – 204,89 грн.

З 01.01.2018 року позивачу проведено перерахунок по стажу на підставі його особистої заяви від 09.01.2018 р. Пенсія обчислена з урахуванням страхового стажу 37 років 08 місяців 15 днів, врахованого по 30.11.2017 р. включно: коефіцієнт стажу – 0,37667, заробітної плати 1647,19грн за період з 01.07.2000р. по 30.09.2012р. за даними індивідуальних відомостей про застраховану особу: індивідуальний коефіцієнт заробітної плати - 0,43757.

Після перерахунку пенсії відповідно до ч. 4 ст. 42 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», пенсія обчислена з доданням страхового стажу.

Розмір пенсії після перерахунку пенсії склав 1373 грн., де: 620,45 грн. основний розмір пенсії (1647,19 грн. * 0,37667), 453,55грн. – доплата до прожиткового мінімуму (до 1074,00грн.), 170,82 грн. – додаткова пенсія потерпілому внаслідок ЧК 2 категорії, 12,41грн.- доплата за понаднормативний стаж (за 2 роки – 2%), 115,77 грн. – доплата до мінімальної пенсійної виплати.

Після перерахунку пенсії згідно до ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет на рік» з 01.07.2018р. в частині зміни прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб у розмірі 1435,00 грн.

Розмір пенсії після перерахунку пенсії склав 1435 грн., де: 620,45 грн. основний розмір пенсії (1647,19 грн. * 0,37667), 453,55грн. – доплата до прожиткового мінімуму (до 1074,00грн.), 170,82 грн. – додаткова пенсія потерпілому внаслідок ЧК 2 категорії, 12,41грн.- доплата за понаднормативний стаж (за 2 роки – 2%), 177,77 грн. – доплата до мінімальної пенсійної виплати.

Рішенням Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області від 10 грудня 2018 року, встановлено факт належності ОСОБА_1 відомостей, що містяться в архівній довідці № 05-07-07/880 від 31.10.2017 року про нарахування йому заробітній плати на Костянтинівській автобазі Донецького управління Мінважбуду У PCP за період: з квітня 1984 року по вересень 1986 року, з жовтня 1986 року по грудень 1986 року.

19 лютого 2019 року ОСОБА_1 звернувся до відповідача з черговою заявою про перерахунок пенсії відповідно до ч.2 ст.27 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» із застосуванням ст. 57 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Рішенням Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області від 26 березня 2019 року ОСОБА_1 відмовлено в перерахунку пенсії.

З вказаного рішення вбачається, що заявник отримує пенсію за віком зі зниженням пенсійного віку відповідно до ст. 55 Закону №796, середньомісячний заробіток для обчислення розміру пенсії враховано відповідно до ст. 40 Закону №1058 за даними персоніфікованого обліку за період з 01.07.2000р. по 30.09.2012р., загальний розмір пенсії за віком (без врахування додаткової пенсії особам 2 категорії ЧАЕС) складає – 1086,41 грн.

Після проведеного попереднього перерахунку пенсії відповідно до статті 57 Закону №796 згідно довідки про заробітну плату №05-07-07/880 від 31.10.2017р. середньомісячного заробітку за жовтень 1986р. загальний розмір пенсії (без врахування додаткової пенсії особам 2 категорії ЧАЕС) склав 997,29 грн., що менше ніж у пенсійній справі. За таких обставин відмовлено в перерахунку пенсії.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступного.

Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 92 Конституції України встановлено, що виключно законами України визначаються права і свободи людини і громадянина, гарантії цих прав і свобод; основні обов`язки громадянина.

Основні положення щодо реалізації конституційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на охорону їхнього життя і здоров`я, створення єдиного порядку визначення категорій зон радіоактивно забруднених територій, умов проживання і трудової діяльності на них, соціального захисту потерпілого населення визначені та закріплені в Законі України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (далі - Закон №796-ХІІ).

Відповідно до ст. 57 Закону №796-ХІІ, обчислення середньомісячного заробітку мало провадитися відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування". При цьому у разі обчислення пенсії відповідно до ч.2 ст. 27 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" за бажанням того, хто звернувся за пенсією, середньомісячний фактичний заробіток для обчислення пенсії може визначатися за будь-які 12 місяців підряд роботи на територіях радіоактивного забруднення.

Якщо особа, яка звернулася за пенсією, пропрацювала на територіях радіоактивного забруднення:

- менше 12 місяців, - середньомісячний заробіток визначається шляхом поділу загальної суми заробітку за календарні місяці роботи на кількість цих місяців;

- не менше 30 календарних днів у двох місяцях, - середньомісячний заробіток визначається за будь-які фактично відпрацьовані 30 календарних днів роботи;

- менше місяця, - середньомісячний заробіток визначається за цей календарний місяць з додаванням до заробітку на основній роботі.

Наведена норма права визначає порядок підрахунку середнього заробітку для обчислення пенсії громадянам, які пропрацювали на територіях радіоактивного забруднення більше 12 місяців, менше 12 місяців, але більше одного місяця, і менше місяця.

Стаття 57 цього Закону не встановлює прямого правила для визначення середнього заробітку осіб, які працювали на територіях радіоактивного забруднення неповні кілька місяців.

Аналіз правил, встановлених для визначення середнього заробітку осіб, які пропрацювали на територіях радіоактивного забруднення менше 12 місяців, але більше одного або менше одного місяця, дає підстави вважати, що середній заробіток таких осіб, які працювали на цих територіях декілька календарних місяців підряд, але в кожному з них менше місяця, має визначатися за допомогою послідовного застосування згаданих правил. При цьому, календарним місяцем є місяць за календарем (січень, лютий, березень і т.д.), тобто період з першого по останній день кожного місяця календарного року (з 01 по 30 (31) число).

Законом встановлено, що у випадках, коли особа пропрацювала на вказаних територіях менше місяця, пенсія може обчислюватись із заробітку за цей календарний місяць з додаванням до заробітку на основній роботі.

Якщо особа працювала на територіях радіоактивного забруднення декілька місяців підряд, але в кожному з них неповний місяць, заробіток за кожен з цих місяців має визначатися шляхом додавання до заробітку на основній роботі.

Для визначення середнього заробітку, загальну суму заробітку за декілька місяців, визначену у зазначений спосіб, необхідно поділити на їх кількість, оскільки, у випадку, коли особа, яка звернулася за пенсією, пропрацювала на територіях радіоактивного забруднення менше 12 місяців, середньомісячний заробіток визначається шляхом поділу загальної суми заробітку за календарні місяці роботи на кількість цих місяців.

З матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_1 приймав участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС з 14.10.1986 року по 30.10.1986 року.

Тому, враховуючи вищенаведене, вимоги позивача про зобов`язання відповідача провести перерахунок та виплату пенсії, а саме визначити середньомісячний заробіток для обчислення пенсії за період роботи на території радіоактивного забруднення згідно архівної довідки про заробіток №05-07-07/880 від 31.10.2017 року, суд вважає безпідставними, оскільки при обрахунку пенсії позивача необхідно враховувати його середній заробіток, обчислений шляхом додавання заробітку за кожен місяць до заробітку на основній роботі, з наступним діленням отриманої суми на кількість місяців.

Вказана позиція суду узгоджується з рішеннями Верховного Суду України, зокрема, з постановою від 12.06.2012 року у справі №21-185а12, постановою від 20.03.2007 року у справі №21-1069во06 та від 15.05.2007 року у справі №21-1061в.

Стосовно вимоги позивача про зобов`язання здійснити перерахунок та виплату додаткової пенсії, відповідно до ст. 49 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», за шкоду, заподіяну здоров`ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію в розмірі 30 % мінімальної пенсії за віком, починаючи з 25.09.2012 року, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 51 Закону України №796-ХІІ особам, віднесеним до категорій 2, 3, 4 призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров`ю, у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1210 «Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» затверджено Порядок обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (далі - Порядок №1210).

Пунктом 13 Порядку №1210 визначено, що щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров`ю, відповідно до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" особам, що належать до категорії 2 виплачується у розмірі 170,82 гривні.

З матеріалів справи вбачається, що після перерахунку пенсії згідно до ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет на рік» з 01.07.2018 р. в частині зміни прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб розмір пенсії після перерахунку пенсії склав 1435 грн., де: 620,45 грн. основний розмір пенсії (1647,19 грн. * 0,37667), 453,55грн. – доплата до прожиткового мінімуму (до 1074,00грн.), 170,82 грн. – додаткова пенсія потерпілому внаслідок ЧК 2 категорії, 12,41грн.- доплата за понаднормативний стаж (за 2 роки – 2%), 177,77 грн. – доплата до мінімальної пенсійної виплати.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що позивачу виплачується щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров`ю, відповідно до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" у розмірі 170,82 грн., як особі, що належать до категорії 2.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що Костянтинівсько-Дружківське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області під час проведення перерахунку пенсії ОСОБА_1 діяло на підставі вищенаведених норм.

Згідно ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України приходить до висновку, що в задоволені адміністративного позову необхідно відмовити.

Згідно вимог ст.139 КАС України судові витрати не підлягають відшкодуванню.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 5-10, 72-90, 139, 242-246, 205, 250, 255, 257-263, 293-295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ВИРІШИВ :

У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 ; АДРЕСА_1 ) до Костянтинівсько-Дружківського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області (код ЄДРПОУ 42171400, місцезнаходження: Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Ціолковського, б. 25) про визнання протиправною бездіяльності щодо відмови у здійсненні перерахунку пенсії з урахуванням пільг, встановлених статтею 57 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», зобов`язання, починаючи з 01.01.2018 року здійснити перерахунок та виплату пенсії з урахуванням пільг, встановлених статтею 57 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а саме визначити середньомісячний заробіток для обчислення пенсії за період роботи на території радіоактивного забруднення згідно архівної довідки про заробіток №05-07-07/880 від 31.10.2017 року, зобов`язання здійснити перерахунок та виплату додаткової пенсії, відповідно до ст. 49 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», за шкоду, заподіяну здоров`ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію в розмірі 30 % мінімальної пенсії за віком, починаючи з 25.09.2012 року – відмовити.

Повний текст судового рішення складено 09 липня 2019 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через Донецький окружний адміністративний суд.

Суддя Н.А. Мозговая

Джерело: ЄДРСР 82931271
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку