open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 червня 2019 року м. Чернігів Справа № 620/1557/19

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Клопота С.Л.,

за участю секретаря Шевченко А.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом заступника керівника Прилуцької місцевої прокуратури до Малодівицької селищної ради про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії, -

У С Т А Н О В И В:

Заступник керівника Прилуцької місцевої прокуратури звернувся до суду з адміністративним позовом до Малодівицької селищної ради та просить: визнати протиправною бездіяльність Малодівицької селищної ради щодо взяття на баланс комунального майна об`єднаної територіальної громади Малодівицької селищної ради та оформлення права власності на будівлю Дмитрівського дитячого садка, що знаходиться по вул. Панченка, 22е в с. Дмитрівка Прилуцького району Чернігівської області, зобов`язавши Малодівицьку селищну раду вчинити дії, спрямовані на взяття на баланс комунального майна об`єднаної територіальної громади Малодівицької селищної ради та оформлення права власності на будівлю Дмитрівського дитячого садка, що знаходиться по вул. Панченка, 22е в с. Дмитрівка Прилуцького району Чернігівської області.

Свої вимоги обґрунтовує обставинами викладеними в позовній заяві.

Від позивача до суду надійшла заява, в якій він просить розглядати справу без участі його представника.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. До суду від відповідача надійшла заява про визнання позовних вимог в повному обсязі.

За таких обставин суд вважає за можливе розглянути справу у відсутності сторін за наявними в матеріалах справи доказами.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу відповідно до ч.4 ст.229 Кодексу адміністративного судочинства України не здійснювалося.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно з ч.5 ст. 16 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.

Статтею 10 вказаного Закону визначено статус сільських рад, як органів місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Статтею 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами та доповненнями) визначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності, зокрема, на заклади освіти. Від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності органи місцевого самоврядування.

Підставою набуття права комунальної власності є передача майна комунальним громадам безоплатно державою, іншими суб`єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.

Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування, та розпорядження об`єктами права комунальної власності.

Майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об`єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.

Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб`єктів. Об`єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад, передані іншим суб`єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.

Згідно зі статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищні ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

У свою чергу, статтею 26 цього Закону встановлено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад, до яких віднесено розпорядження комунальним майном територіальних громад та інше.

Згідно з п.п. «б» П.2 ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до делегованих повноважень місцевих рад у сфері освіти належить зокрема, забезпечення відповідно до закону розвитку всіх видів освіти, розвиток і вдосконалення мережі освітніх закладів.

Згідно ст. 53 Конституції України передбачено, що держава забезпечує розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної освіти.

Згідно зі ст. 2 Закону України «Про місцеве самоврядування» місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

На території Малодівицької об`єднаної громади, а саме в с. Дмитрівка по вул. Панченка, 22е, Прилуцького району, розташована будівля недіючого дитячого садка колишнього КПСГ «Пошук».

Вказане приміщення не перебуває на балансі об`єднаної територіальної громади Малодівицької селищної ради, до якої входить с. Дмитрівка Прилуцького району та на цы будівлі не оформлено право власності у встановленому законом порядку.

Згідно інформації Малодівицької селищної ради № 03-05/228 від 28.03.2019 дитячий садок колишнього КПСГ «Пошук» розташований по вул. Панченка, 22е в с. Дмитрівка (до 05.04.2016 - с. Жовтневе) на баланс Малодівицької селищної ради під час переходу в листопаді 2017 року в об`єднану територіальну громаду Дмитрівською (Жовтневою) сільською радою не передавався та на балансовий облік в Малодівицькій селищній раді не взятий. Даний дитячий садок на баланс Жовтневої (Дмитрівської) сільської ради не був взятий, інвентарні картки не заводились, у звязку з чим під час передачі майна територіальній об`єднаній громаді Малодіівицької селищної ради у січні 2018 році не передавався.

Правовстановлюючі документи на право комунальної власності на приміщення цього дитячого садка за Жовтневою (Дмитрівською) сільськими радами відсутні та об`єднаною територіальною громадою Малодівицької селищної ради не оформлялися та не реєструвалися, технічна документація на приміщення не розроблялася.

Заходи щодо взяття будівель і споруд дитячого садка колишнього КПСГ «Пошук» на баланс об`єднаної громади Малодівицької селищної ради не вживались.

Відповідно до листа Малодівицької селищної ради № 03-05/274 від 08.04.2019 безгосподарський об`єкт, колишній дитячий садок на території Дмитрівського старостинського округу, знаходиться за адресою по вул. Панченка, 22е в с. Дмитрівка Прилуцького району.

Земельна ділянка, яка знаходиться в с. Дмитрівка, вул. Панченка, 22 е не приватизована і належить територіальній громаді Малодівицької селищної ради.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна № 164518695, сформованого 23.04.2019, відомості щодо права власності, інші речові права, іпотеки, обтяження за адресою Чернігівська область, Прилуцький район, с. Дмитрівка, вул. Панченка , 22 е відсутні.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна № 166608332, сформованого 15.05.2019, відомості щодо права власності, інші речові права, іпотеки, обтяження за адресою Чернігівська область, Прилуцький район, с. Жовтневе, вул. Панченка, 22 е відсутні.

Згідно довідки Прилуцького МБТІ № 918 від 12.04.2019 право власності на дитячий садок за адресою с. Дмитрівка Прилуцького району вул. Панченка, 22 е не зареєстровано.

Рішенням виконавчого комітету Жовтневої сільської ради № 54 від 21.12.2000 створено комісію по передачі об`єктів соціальної сфери у комунальну власність.

На виконання Указу Президента України від 09.03.2000 № 398 «Про деякі заходи щодо поліпшення умов господарювання на державних сільськогосподарських підприємствах» та керуючись пунктом 20 Методики уточнення складу і вартості пайових фондів майна членів колективних сільськогосподарських підприємств, що затверджена Постановою Кабінету Міністрів від 28.02.2001 року № 177, рішенням сесії Жовтневої сільської ради від 27.06.2003 «Про передачу в комунальну власність територіальної громади Жовтневої сільської ради об`єктів соціальної сфери, житлових будинків реформованого сільськогосподарського підприємства КПЄГ «Пошук»» прийнято в комунальну власність Жовтневої сільської ради об`єкти соціальної сфери, в тому числі дитячий садок села Жовтневе з ігровим майданчиком.

27.11.2003 цей дитячий садок прийнятий (переданий) у комунальну власність Жовтневої сільської ради згідно акту приймання-передачі об`єкта соціальної сфери у комунальну власність Жовтневої сільської ради, який затверджений головою Жовтневої сільської ради.

Уподальшому на баланс Жовтневої сільської ради приміщення дитячого садка розташованого в с. Жовтневе Прилуцького району по вул. Панченка, 22е не взято.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 1005149553 сформованого 21.03.2019 ТОВ «Пошук» (код ЄДРПОУ 03796519) державну реєстрацію юридичної особи припинено 11.12.2006 у зв`язку з визнанням її банкрутом, на підставі рішення суду.

Відповідно до рішення сесії Жовтневої сільської ради від 05.04.2016 село Жовтневе Прилуцького району Чернігівської області перейменовано на село Дмитрівка Прилуцького району та Жовтнева сільська рада на Дмитрівську сільську раду.

Рішенням сесії Малодівицької селищної ради від 16.11.2017 розпочато реорганізацю сільських рад, в тому числі Дмитрівську сільську раду приєднано до Малодівицької селищної ради.

Майно Дмитрівської сільської ради, яке 02.01.2018 передано Малодівицькій селищній раді згідно передавального акту, який затверджено рішенням сесії Малодівицької селищної ради від 06.02.2018.

До Передавального акту від 02.01.2018 дитячий садок, що знаходиться по вул. Панченка, 22е в с. Дмитрівка (с. Жовтневе) Прилуцького району, не увійшов та до комунального майна об`єднаної територіальної громади Малодівицької селищної ради не включений.

Будівлю дитячого садка розташованого по вул. Панченка, 22е в с. Дмитрівка (с. Жовтневе) Прилуцького району не взято на баланс комунального майна об`єднаної територіальної громади Малодівицької селищної ради.

Частиною 8 статті 31 Закону України «Про колективне сільськогосподарське підприємство» об`єкти соціальної сфери, житлового фонду, у тому числі незавершеного будівництва, а також внутрішньогосподарські меліоративні системи підприємств, що не підлягали паюванню в процесі реорганізації цих підприємств та передані на баланс підприємств-правонаступників, підлягають безоплатній передачі до комунальної власності в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України № 1060 від 05.09.1996 «Про поетапну передачу у комунальну власність об`єктів соціальної сфери, житлового фонду сільськогосподарських, переробних та обслуговуючих підприємств, установ і організацій агропромислового комплексу, заснованих на колективній та інших формах недержавної власності» визнано за необхідне провести у 1997-2001 роках безоплатну поетапну передачу у комунальну власність об`єктів соціальної сфери, житлового фонду разом з об`єктами інженерного забезпечення сільськогосподарських, переробних і обслуговуючих підприємств, установ і організацій агропромислового комплексу (за їх згодою), заснованих на колективній та інших формах недержавної власності, що знаходяться на їх балансі.

Пунктами 2, 3, 8 вищевказаної Постанови встановлено, що передачі у комунальну власність підлягають: дитячі дошкільні заклади, школи та інші заклади освіти, табори для відпочинку і оздоровлення дітей, об`єкти культури та аматорського спорту, приміщення будинків-інтернатів для престарілих та інвалідів, об`єкти охорони здоров`я і побуту. Об`єкти соціальної сфери та житлового фонду разом з об`єктами інженерної інфраструктури підприємств, установ і організацій агропромислового комплексу, заснованих на колективній та інших формах недержавної власності, за рішенням загальних зборів членів підприємства чи зборів уповноважених колективних сільськогосподарських підприємств або за рішенням органів, уповноважених розпоряджатися майном підприємств інших форм недержавної власності, передаються безоплатно у комунальну власність відповідних адміністративно- територіальних одиниць (за згодою органів місцевого самоврядування). Передача об`єктів соціальної інфраструктури у комунальну власність здійснюється відповідно до Положення про порядок передачі у комунальну власність загальнодержавного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 листопада 1995 р. № 891 ( 891-95-п ).

Згідно Указу Президента України № 398/2000 від 09.03.2000 зобов`язано державні адміністрації із залученням у встановленому порядку органів місцевого самоврядування здійснити відповідно до Закону України "Про передачу об`єктів права державної та комунальної власності" здійснити організаційні заходи щодо безоплатної передачі протягом 2000 року в комунальну власність житлового фонду та інших об`єктів соціальної інфраструктури, включаючи об`єкти незавершеного будівництва (далі - об`єкти соціальної інфраструктури), які, належать сільськогосподарським кооперативам, приватним (приватно-орендним) сільськогосподарським підприємствам, селянським (фермерським) господарствам, господарським товариствам, а також іншим сільськогосподарським підприємствам, які засновано на приватній власності (далі - недержавні сільськогосподарські підприємства), із збереженням мережі та функціонального призначення об`єктів соціальної інфраструктури.

Частиною 1 ст. 140 Конституції України місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (в редакції чинній на момент виникнення правовідносин, станом на 09.02.2000) (далі - Закон України) сільські, селищній ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Пунктом 2 ст. 32 Закону України до власних повноважень виконавчих органів сільських селищних рад належить в тому числі створення належних умов для виховання дітей.

Згідно зі ст. 25 Закону України сільські, селищні ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до п. 30 ст. 26 Закону України до виключної компетенції сільських, селищних рад відноситься в тому числі про включення до об`єктів комунальної власності майна, відчуженого у процесі приватизації.

У зв`язку із реалізацією реформи децентралізації влади і відповідно до ч. 3 ст.8 Закону України «Про добровільне об`єднання територіальних громад» об`єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків територіальних громад, що об`єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об`єднаною територіальною громадою.

У ст. 104 ЦК України також зазначено, що у разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Статтею 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» бухгалтерський облік на підприємстві ведеться безперервно з дня реєстрації підприємства до його ліквідації. Питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів. Відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством, або власник відповідно до законодавства та установчих документів. Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно з дотриманням вимог цього Закону обирає форми його організації. Керівник підприємства зобов`язаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.

На виконання Указу Президента України від 09.03.2000 № 398 «Про деякі заходи щодо поліпшення умов господарювання на державних сільськогосподарських підприємствах» Жовтневою сільської радою прийнято рішення, яким прийнято в комунальну власність Жовтневої сільської ради та прийнято майно (Жовтневий дитячий садок і ігровий майданчик) згідно акту приймання-передачі об`єкта соціальної сфери, однак на комунальний облік не поставлено.

Усупереч наведеного, під час об`єднання територіальної громади Малодівицької селищної ради приміщення дитячого садка колишнього КПСГ «Пошук» (ТОВ «Пошук») розташованого в Прилуцькому районі с. Дмитрівка вул. Панченка 22е, яке прийнято у комунальну власність згідно рішення Жовтневої сільської ради від 27.06.2003, безпідставно не включено до передавального акту та не взято на баланс Малодівицької селищної ради, допускаючи протиправну бездіяльність.

Про даний дитячий садок було відомо Малодівицькій селищній раді як під час реорганізації так і на даний час, що підтверджується листом № 03- 05/198 від 28.02.2019, проте належних заходів до прийняття на баланс раніше не врахованого (облікованого) майна - будівлі Жовтневого (Дмитрівмського) дитячого садка під час інвентаризації майна Дмитрівської сільської ради не здійснено. Фактично комунальне майно на балансі у жодного органу, уповноваженого управляти таким майном, не перебуває, що залишилося поза увагою та відповідних дій по його взяттю на облік з боку Малодівицької сільської ради. Також усупереч ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» реєстрацію право власності протягом тривалого часу на комунальне майно - будівлю Жовтневого (Дмитрівського) дитячого садка не оформлено.

Згідно ст. 172 Цивільного кодексу України територіальні громади набувають і здійснюють цивільні права та обов`язки через органи місцевого самоврядування у межах їхньої компетенції, встановленої законом.

Відповідно до ст. 327 ЦК України у комунальній власності є майно, яке належить територіальній громаді. Управління майном, що є у комунальній власності, здійснюють безпосередньо територіальна громада та утворені нею органи місцевого самоврядування.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень регулює Закон України від 01.07.2004 №1952- VI «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон №1952-УІ), який спрямований на забезпечення визнання та захисту державою таких прав.

За визначенням статті 2 Закону №1952-VІ державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до частини першої статті 3 Закону №1952-VІ загальними засадами державної реєстрації прав є: гарантування державою об`єктивності, достовірності та повноти відомостей про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження; обов`язковість державної реєстрації прав у Державному реєстрі прав\ публічність державної реєстрації прав; внесення відомостей до Державного реєстру прав виключно на підставах та в порядку, визначених цим Законом; відкритість та доступність відомостей Державного реєстру прав.

Речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації (частина 2 статті З Закону №1952-VI).

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 4 Закону №1952-VІ державній реєстрації прав підлягають, зокрема, право власності.

Частиною 1 статті 5 Закону № 1952-VI встановлено, що у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: підприємства як єдині майнові комплекси, житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення.

Відповідно до частин 1 та 5 статті 12 Закону №1952-VІ державний реєстр прав містить записи про зареєстровані речові права на нерухоме майно, об`єкти незавершеного будівництва, їх обтяження, про об`єкти та суб`єктів цих прав, відомості та електронні копії документів, поданих у паперовій формі, або документи в електронній формі, на підставі яких проведено реєстраційні дії, а також документи, сформовані за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав у процесі проведення таких реєстраційних дій. Відомості Державного реєстру прав вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою, доки їх не скасовано у порядку, передбаченому цим Законом.

Відповідно до Наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України № 127 від 24.05.2001 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об`єктів нерухомого майна», визначено порядок та методику проведення технічної інвентаризації збудованих (реконструйованих) будинків, допоміжних будівель та споруд з метою: визначення їх фактичної площі та об`єму (щодо проектних); обстеження та оцінки технічного стану наявних об`єктів; установлення вартості об`єктів.

Інвентаризаційна справа формується і ведеться на кожен об`єкт нерухомого майна на весь час його існування та зберігається в органі державної реєстрації прав за місцезнаходженням такого об`єкта.

Зважаючи на те, що Жовтневий (Дмитрівський) дитячий садок прийнятий до комунальної власності Жовтневої сільської ради відповідно до рішення сесії сільської ради від 27.06.2003 «Про передачу в комунальну власність територіальної громади Жовтневої сільської ради об`єктів соціальної сфери, житлових будинків реформованого сільськогосподарського підприємства КПСГ «Пошук»» та згідно рішення сесії Малодівицької селищної ради від 16.11.2017 розпочато реорганізацію сільських рад в тому числі Дмитрівську сільську раду приєднано до Малодівицької селищної ради, а все належне їй майно прийнято Малодівицької селищною радою, права на нерухоме майно та їх обтяження мають бути обов`язково зареєстровані відповідно до Закону№1952-VІ, а отже будівля вказаного закладу є комунальною власністю об`єднаної територіальної громади Малодівицької селищної ради, і той факт, що тривалий час не було забезпечено виконання вимог чинного законодавства в частині оформлення права власності на будівлю Жовтневого (Дмитрівського) дитячого садка, що свідчить про протиправну бездіяльність з боку відповідача - Малодівицької селищної ради.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

При вказаних обставинах суд дійшов висновку, що відповідачем не доведено правомірність та обґрунтованість своїх дій та рішення з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, позов підлягає задоволенню.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а також за відсутності витрат позивача суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір), відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст. ст.139, 227, 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправною бездіяльність Малодівицької селищної ради щодо взяття на баланс комунального майна об`єднаної територіальної громади Малодівицької селищної ради та оформлення права власності на будівлю Дмитрівського дитячого садка, що знаходиться по вул. Панченка, 22е в с. Дмитрівка Прилуцького району Чернігівської області, зобов`язавши Малодівицьку селищну раду вчинити дії, спрямовані на взяття на баланс комунального майна об`єднаної територіальної громади Малодівицької селищної ради та оформлення права власності на будівлю Дмитрівського дитячого садка, що знаходиться по вул. Панченка, 22е в с. Дмитрівка Прилуцького району Чернігівської області.

Рішення суду набирає законної сили в порядку статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення суду. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Повний текст рішення виготовлено 24 червня 2019 року.

Суддя С.Л. Клопот

Джерело: ЄДРСР 82609774
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку