open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

Справа № 369/2675/19

Провадження № 1-кп/369/631/19

В И Р О К

іменем України

29.03.19 року м. Київ

Києво-Святошинський районний суд Київської області в складі:

головуючої судді ОСОБА_1

при секретарі ОСОБА_2

за участю прокурора ОСОБА_3

захисника ОСОБА_4 ,

розглянувши у підготовчому судовому засіданні в залі суду в м. Києві кримінальне провадження № 22019101110000030 від 22.02.2019 року за обвинуваченням ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки с. Залісся Чорнобильського району Київської області, українки, громадянки України, освіта вища, одруженої, не працює, зареєстрована та проживає за адресою: за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимої, у вчиненні злочину, передбаченого ч.1 ст.361 КК України, -

встановив:

Згідно з Конституцією України людина, її честь і гідність визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю (частина перша статті 3).

Відповідно до частин 1, 2 статті 32 Конституції України ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України; не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

Відповідно до пункту 2 статті 21 Закону України «Про інформацію» інформація про фізичну особу є конфіденційною, а тому відповідно до пункту 1 вказаної статті є інформацією з обмеженим доступом.

Крім того, відповідно до статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини.

Згідно з пунктом 1 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу з баз персональних даних за згодою суб`єкта персональних даних.

До конфіденційної інформації про фізичну особу відповідно до частини 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» належать дані, зокрема, про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров`я, а також адреса, дата і місце народження.

Відповідно до рішення Конституційного Суду України від 20.01.2012

№ 2-рп/2012 під поняття конфіденційної інформації підпадає інформація про особисте та сімейне життя особи (персональні дані про неї) це будь-які відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: національність, освіта, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров`я, матеріальний стан, адреса, дата і місце народження місце проживання та перебування тощо, дані про особисті майнові та немайнові відносини цієї особи з іншими особами , зокрема членами сім`ї, а також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваються у побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи, за винятком даних стосовно виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов`язану із здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування. Така інформація про фізичну особу та членів її сім`ї є конфіденційною і може бути поширена тільки за їх згодою, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

Згідно статті 10 Закону України «Про захист персональних даних» використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб`єктам відносин, пов`язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб`єкта персональних даних чи відповідно до закону.

Використання персональних даних володільцем здійснюється у разі створення ним умов для захисту цих даних. Володільцю забороняється розголошувати відомості стосовно суб`єктів персональних даних, доступ до персональних даних яких надається іншим суб`єктам відносин, пов`язаних з такими даними.

Використання персональних даних працівниками суб`єктів відносин, пов`язаних з персональними даними, повинно здійснюватися лише відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов`язків. Ці працівники зобов`язані не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які їм було довірено або які стали відомі у зв`язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов`язків, крім випадків, передбачених законом.

Відповідно до пункту 1 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.07.2014 № 280, Пенсійний фонд України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, що реалізує державну політику з питань пенсійного забезпечення та ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню.

У відповідності до пункту 3 вказаного Положення одним з основних завдань Пенсійного фонду України є реалізація державної політики з питань пенсійного забезпечення та ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню.

Пенсійний фонд України відповідно до покладених на нього завдань, у тому числі, формує та веде реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування та у складі зазначеного реєстру реєстр платників страхових внесків до солідарної системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування.

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України від 8 липня 2010 року

№ 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» Державний реєстр загальнообов`язкового державного соціального страхування - організаційно-технічна система, призначена для накопичення, зберігання та використання інформації про збір та ведення обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, його платників та застрахованих осіб, що складається з реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб.

Частина 1 статті 121 вказаного Закону України визначає, що Пенсійний фонд відповідно до покладених на нього завдань, у тому числі формує та веде реєстр застрахованих осіб Державного реєстру, здійснює заходи щодо надання інформації з Державного реєстру відповідно до цього Закону.

Державний реєстр складається з реєстру страхувальників і реєстру застрахованих осіб.

Ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру здійснюється на підставі положення, що затверджується Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування (частини 2, 3 статті 16 зазначеного Закону України).

Відповідно до частини 1 статті 17 вказаного Закону України інформація з Державного реєстру використовується з додержанням вимог законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» виключно для потреб, визначених цим Законом та законами з окремих видів загальнообов`язкового державного соціального страхування, а також для призначення всіх видів державної соціальної допомоги та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, виявлення фактів використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю роботодавцями, банками, підприємствами, установами та організаціями з метою її використання для обслуговування громадян (за їхньою згодою або у випадках та порядку, встановлених законодавством у сфері захисту персональних даних) та для обміну інформацією з Централізованим банком даних з проблем інвалідності.

Інформація з Державного реєстру може надаватися роботодавцям, банкам, підприємствам, установам та організаціям з метою її використання для обслуговування громадян (за їхньою згодою або у випадках та порядку, встановлених законодавством у сфері захисту персональних даних).

Інформація з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру надається на запит платників єдиного внеску та/або застрахованих осіб чи уповноважених ними третіх осіб у порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру іншим юридичним і фізичним особам, крім органів праці та соціального захисту населення, фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, допускається лише за рішенням суду у випадках, передбачених законом (частина 5 статті 17 вказаного Закону України).

Згідно з частиною 1 статті 20 Закону Реєстр застрахованих осіб - автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню відповідно до Закону.

Реєстр застрахованих осіб складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, інформація про набуття прав на одержання страхових виплат за всіма видами загальнообов`язкового державного соціального страхування та інформація про виплати за всіма видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд, користувачами цього реєстру є органи доходів і зборів та фонди загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Згідно частини 3 статті 26 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» Пенсійний фонд, його органи та посадові особи за розголошення інформації про застрахованих осіб, невиконання або неналежне виконання своїх обов`язків, визначених цим Законом, несуть відповідальність згідно із законом.

Згідно статті 11 названого Закону України особи, винні в порушенні законодавства про захист інформації в системах, несуть відповідальність згідно із законом.

Відповідно статті 1 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» доступ до інформації в системі - отримання користувачем можливості обробляти інформацію в системі; виток інформації - результат дій, внаслідок яких інформація в системі стає відомою чи доступною фізичним та/або юридичним особам, що не мають права доступу до неї; несанкціоновані дії щодо інформації в системі - дії, що провадяться з порушенням порядку доступу до цієї інформації, установленого відповідно до законодавства.

Порядок організації ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування та порядок надання інформації з Реєстру застрахованих осіб визначається Положенням про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, затвердженим Постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 № 10-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 27.03.2018 № 8-1), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 8 липня 2014 р. за № 785/25562.

Відповідно до пункту 1 розділу ІІ вказаного Положення Реєстр застрахованих осіб формується як система накопичення, збереження електронних даних на базі централізованих інформаційних технологій відповідно до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис», «Про захист персональних даних», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».

Згідно пунктів 1, 2 розділу IV вказаного положення Реєстр застрахованих осіб складається з облікових карток, які включають дані, визначені частиною третьою статті 20 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» та частиною третьою статті 21 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».

До облікових карток Реєстру застрахованих осіб вносяться відомості про фізичних осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню відповідно до законодавства, та інша інформація, необхідна для обчислення, призначення та здійснення страхових виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування, а саме:

- персоніфіковані відомості про застрахованих осіб та інформація про нарахування страхових внесків, про трудовий та страховий стаж, особливі умови праці, які дають право на пільги в пенсійному забезпеченні та із загальнообов`язкового державного соціального страхування, період, який відповідно до законодавства зараховується до страхового стажу без сплати страхових внесків, кількість календарних днів перебування у трудових та цивільно-правових відносинах, проходження служби за відповідний місяць, що подаються страхувальниками у складі звітності;

- відомості про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомога та компенсація, на які нараховано і з яких сплачено страхові внески), що подаються роботодавцями, - підприємствами, установами, організаціями, військовими частинами та органами, які виплачують грошове забезпечення, допомогу та компенсацію відповідно до законодавства;

- відомості про облік стажу окремих категорій осіб відповідно до законодавства;

- відомості про фізичних осіб - підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність;

- відомості про нарахування страхових внесків та єдиного внеску фізичними особами - підприємцями та особами, які провадять незалежну професійну діяльність;

- відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь, які підлягають сплаті, та одноразової сплати особою єдиного внеску за попередні періоди, в яких особа не підлягала загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню;

- відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до частини третьої статті 24 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування»;

- відомості електронних пенсійних справ, включаючи інформацію про паспортні дані пенсіонера та його місце проживання; копії документів, на підставі яких призначено пенсію (щомісячне довічне грошове утримання, допомогу на поховання тощо) та проводиться її виплата; інша інформація, з урахуванням якої визначаються розмір призначеної пенсії та розмір пенсії до виплати з часу її призначення до закриття пенсійної справи; інформація про членів сім`ї застрахованої особи, які знаходяться на її утриманні, та її дітей;

- періоди страхового стажу на основі сплати страхових внесків та єдиного внеску системи обліку сплати страхових внесків;

- інформація щодо виплат за видами загальнообов`язкового державного соціального страхування, включаючи дані про підставу (дата та вид страхового випадку), дати початку та закінчення здійснення виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування виплат, їх вид, суми виплат;

- інформація про звернення громадян до органів Пенсійного фонду України, включаючи дані про надання особам електронних послуг відповідно до Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за

№ 991/27436 (відомості веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України);

- інформація про фізичних осіб, які сплачують / за яких сплачують страхові внески до накопичувальної системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування;

- відомості про надання третім особам інформації з Реєстру застрахованих осіб, що стосується такої застрахованої особи.

Системний аналізнормативної базита характеруінформації,яка міститьсяв Реєстрізастрахованих осібДержавного реєструзагальнообов`язковогодержавного соціальногострахування вказує на те, що вказана інформація є конфіденційною, у зв`язку з чим, його відомості є інформацією з обмеженим доступом, створеною та захищеною відповідно до чинного законодавства, яка зберігається в автоматизованих системах.

Згідно пункту 2 розділу V вказаного Положення інформація з Реєстру застрахованих осіб надається безоплатно Пенсійним фондом України та територіальними органами Пенсійного фонду України в паперовій та/або електронній формі.

Відповідно до пункту 10 розділу V Положення інформація з Реєстру застрахованих осіб, що містить відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта громадянина України, його сімейний стан, інформацію про інвалідність (групи, підгрупи, причини інвалідності із зазначенням у відповідних випадках нозологічних форм захворювань), матеріальний стан, адресу, дату і місце народження, місце проживання та перебування, надається виключно особі, якої вони стосуються (уповноваженій нею особі), а також у випадках, передбачених законами.

Пункт 6 розділу VІІІ вищевказаного Положення встановлює, що доступ працівникам органів Пенсійного фонду України до відомостей, що містяться в Реєстрі застрахованих осіб, надається лише відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов`язків на підставі персональних автентифікаційних даних: логіна, пароля, електронного цифрового підпису.

Ці працівники зобов`язані не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які їм було довірено або які стали відомі у зв`язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов`язків, крім випадків, передбачених законом. Таке зобов`язання чинне після припинення ними діяльності, пов`язаної з персональними даними, крім випадків, установлених законом.

Користувачі Реєстру застрахованих осіб є відповідальними за розголошення відомостей про застрахованих осіб, невиконання або неналежне виконання своїх обов`язків, визначених Законом (пункт 7 розділу VІІІ Положення).

Пункт 7 розділу V Положення визначає, що інформація з Реєстру застрахованих осіб надається в електронній формі після ідентифікації особи у базі даних веб-порталу відповідно до Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436 (зі змінами), а також застрахованим особам через термінали доступу, у тому числі автоматизовані, суб`єктів, підключених до інформаційних сервісів на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України відповідно до договорів, укладених у порядку, встановленому законодавством про отримання інформації з систем, де здійснюється обробка інформації, вимоги щодо захисту якої встановлено Законом (зовнішні користувачі масових прикладних сервісів).

Передавання інформації через зовнішніх користувачів масових прикладних сервісів веб-порталу Пенсійного фонду України, до яких можуть належати банки, національний оператор поштового зв`язку, страхувальники, інші підприємства, установи та організації (за згодою застрахованих осіб або у випадках та у порядку, встановлених законодавством у сфері захисту персональних даних) тощо, здійснюється за наявності комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України з підтвердженою відповідністю згідно з вимогами законодавства у сфері захисту інформації.

Доступ до документа у сховищі електронних документів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України здійснюється за допомогою перевірочних кодів та коду підтвердження, що надаються застрахованій особі, яка здійснила запит на формування електронного документа, на вказану нею адресу електронної пошти та/або СМС-повідомленням.

Організаційні засади прийому та обслуговування осіб, які звертаються до територіальних органів Пенсійного фонду України, у тому числі за допомогою засобів телекомунікації, визначаються Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 р. за № 991/27436.

Відповідно до пункту 2 розділу І Положення веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду (система надання послуг в електронній формі) - сукупність програмно-технічних засобів, що забезпечують оперативне приймання, обробку, зберігання та передачу інформації (даних) під час надання послуг громадянам, застрахованим особам та страхувальникам, а також надання установам банків та організаціям, що здійснюють виплату та доставку пенсій, інформації в електронній формі з дотриманням адресності та заходів щодо захисту відповідних видів інформації (даних).

Відповідно статті 1 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» інформаційна (автоматизована) система - організаційно-технічна система, в якій реалізується технологія обробки інформації з використанням технічних і програмних засобів.

Системний аналіз нормативної бази вказує на те, що веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України є інформаційною (автоматизованою) системою.

Згідно пункту 6 розділу І Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, під час здійснення прийому та обслуговування особа, що звернулась до органів Пенсійного фонду, надає інформацію про себе (прізвище, ім`я та по батькові, дата народження, місце проживання).

У разі звернення про надання персональних даних, які обробляються Пенсійним фондом України, або подання заяв особа, що звертається до органів Пенсійного фонду, надає документи, що посвідчують особу, а у разі звернення за отриманням такої інформації про інших осіб чи подання заяв від імені інших осіб - додатково надає відповідні документи, що підтверджують її повноваження.

Відповідно до пункту 1 розділу ІV вищезазначеного Положення надання органами Пенсійного фонду послуг в електронній формі здійснюється з використанням технологій віддаленого доступу (веб-технологій) та автоматизованої передачі і обробки інформації і включає, в тому числі:

-реєстрацію користувачів електронних послуг на веб-порталі;

-доступ до розміщеної на веб-порталі інформації;

-доступ для користувача електронної послуги до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, стан відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, стан взаєморозрахунків за зобов`язаннями платника (за умови підтвердження ідентифікації особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу);

-замовлення та отримання в електронному вигляді довідок та/або витягу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру з використанням перевірочних кодів (для користувачів, які зареєстровані на веб-порталі та ідентифіковані за допомогою електронного цифрового підпису).

Реєстрація користувачів електронних послуг на веб-порталі здійснюється на підставі заяв, поданих до органу Пенсійного фонду особисто з пред`явленням документів, що посвідчують особу. У разі подання заяв через уповноваженого представника до заяви додаються документи, що підтверджують його повноваження.

Реєстрація на веб-порталі осіб, які мають електронний цифровий підпис або платіжну картку, що одночасно є пенсійним посвідченням, здійснюється автоматично (пункт 2 розділу ІV вищевказаного Положення).

Пункт 3 розділу ІV Положення визначає, що для реєстрації фізичних осіб, у тому числі осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, та фізичних осіб - підприємців, як користувачів електронних послуг веб-порталу вказуються:

-прізвище, ім`я, по батькові;

-номер облікової картки застрахованої особи та/або номер пенсійного посвідчення;

-дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - для фізичних осіб - підприємців;

-номер мобільного телефону для відправлення СМС-повідомлень (за бажанням).

У відповідності до пункту 5 розділу ІV вказаного Положення, відповідальна особа ідентифікує особу заявника (уповноваженого представника заявника) шляхом перевірки пред`явлених документів, після чого перевіряє повноту та відповідність вказаних у заяві персональних даних особи даним, що містяться у пред`явлених цією особою документах.

Зазначені особи є відповідальними за належну ідентифікацію осіб, які подали заяви.

Відповідно до пункту 6 зазначеного розділу Положення відповідальна особа у разі відповідності поданої заяви пунктам 2-4 цього розділу та відсутності розбіжностей у повідомлених заявником відомостях про особу з відомостями Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування у присутності заявника присвоює його заяві реєстраційний код та видає розписку про одержання заяви органом Пенсійного фонду.

Відповідальна особа реєструє подану заяву в журналі реєстрації, в якому зазначає прізвище, ім`я, по батькові особи заявника, дату подання та порядковий номер заяви.

Порушення вищевказаного порядку доступу до бази даних веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України є несанкціонованим втручанням в роботу вказаного веб-порталу, тобто самочинним, без дозволу власника або уповноваженої особи проникненням у вказану автоматизовану систему.

Згідно пункту 7 розділу ІV вищевказаного Положення при реєстрації користувача електронної послуги в базі даних веб-порталу, використовуючи код заяви, одержаний в органі Пенсійного фонду, проводиться автентифікація користувача та створюється персональна сторінка із зазначенням відомого лише користувачу логіна та пароля.

За допомогою персональної сторінки здійснюються доступ до електронних послуг, контроль за їх наданням, а також інші функції.

Відповідно до наказу начальника Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області від 16.08.2018 № 71-ОС ОСОБА_5 призначена на посаду начальника відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області.

Згідно з присягою державного службовця, складеної ОСОБА_5 25.04.2014, вона, повністю усвідомлюючи свою високу відповідальність, урочисто присягнула вірно служити народові України, суворо дотримуватися Конституції та законів України, сприяти втіленню їх у життя, зміцнювати їх авторитет, охороняти права, свободи і законні інтереси громадян, з гідністю нести високе звання державного службовця, сумлінно виконувати свої обов`язки.

Відповідно до посадової інструкції начальника відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, затвердженої начальником Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області 13.04.2018, з якою ОСОБА_5 ознайомлена 16.08.2018, остання у своїй діяльності повинна керуватися Конституцією України і законами України, Указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, Положенням про Пенсійний фонд України, іншими нормативно-правовими актами, постановами правління та наказами Пенсійного фонду України, Положенням про відділ адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації та даною інструкцією.

Відповідно до розділу 2 вказаної посадової інструкції начальник відділу ведення адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області відповідно до основних завдань відділу та в межах своєї компетенції здійснює, зокрема:

- внесення та облік відомостей про застрахованих осіб до Реєстру застрахованих осіб;

- внесення змін щодо застрахованих осіб до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування за результатами перевірок, у тому числі у разі невиконання приписів щодо усунення цих порушень та змін за рішенням суду;

- надання відомостей про застрахованих осіб з Реєстру застрахованих осіб на паперових носіях відповідно до чинного законодавства;

- контроль за використанням відомостей про застрахованих осіб із Реєстру застрахованих осіб;

- формування та ведення електронних реєстрів та інформаційно-аналітичних систем;

- забезпечення в межах своїх повноважень реалізації державної політики щодо державної таємниці, контролю за її збереженням, захисту інформації з обмеженим доступом;

- забезпечення в межах своєї компетенції дотримання законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації та персональних даних.

Начальник відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області несе відповідальність за невиконання чи неналежне виконання службових обов`язків згідно із посадовою інструкцією, правил внутрішнього розпорядку, перевищення своїх повноважень, порушення обмежень, пов`язаних з проходженням державної служби, а також за вчинок, який ганьбить його як державного службовця або дискредитує державний орган, в якому він працює.

Начальник відділу несе відповідальність згідно з чинним законодавством України за розголошення відомостей, що становлять державну таємницю, конфіденційної інформації, що є власністю держави, якій надано гриф обмеження доступу «Для службового користування», а також інші порушення вимог режиму секретності.

З метою виконання своїх службових обов`язків ОСОБА_5 було надано доступ до відомостей, що містяться в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.

При цьому, з метою доступу до бази даних веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, та, зокрема, реєстрації користувачів електронних послуг на веб-порталі, ОСОБА_5 надано логін «U10465-OPER57» та первинний пароль.

11.09.2018, точний час у ході досудового розслідування встановити не надалося можливим, у приміщенні Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, що знаходиться за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Святошинська, 50, до ОСОБА_5 звернулась Особа_1, яка переконала її несанкціоновано втрутитися в автоматизовану систему, а саме здійснити реєстрацію фізичних осіб як користувачів на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України та в подальшому передати йому коди заяв, отримані після такої реєстрації. При цьому, Особа_1 повідомила ОСОБА_5 , що така реєстрація фізичних осіб як користувачів на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України проводитиметься після надання нею реєстраційних номерів облікових карток платників податків фізичних осіб, щодо яких проводитиметься реєстрація, без особистого подання заяв останніми чи уповноваженими представниками та неможливості їх ідентифікації. ОСОБА_5 , усвідомлюючи, що у зв`язку із займаною посадою та своїми посадовими обов`язками за допомогою особистих логіна та пароля має доступ до веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, може здійснювати реєстрацію фізичних осіб як користувачів на вказаному веб-порталі, будучи обізнаною про недопустимість розголошення таких відомостей, та знаючи про можливість притягнення за такі протиправні дії, у тому числі, до кримінальної відповідальності, на вказану пропозицію погодилася.

При цьому ОСОБА_5 усвідомлювала, що така реєстрація фізичних осіб як користувачів на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України здійснюватиметься нею в порушення вищевказаних нормативно-правових актів, зокрема без особистого написання та подання заяв останніми чи уповноваженими представниками та неможливості їх ідентифікації, а подальша передача Особа_1 кодів заяв, отриманих за результатами такої реєстрації, дасть можливість останній, або іншим особам, яким будуть передані коди заяв, здійснити автентифікацію та створення персональних сторінок на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України від імені осіб, щодо яких проводитиметься реєстрація, що призведе до витоку конфіденційної інформації про цих фізичних осіб (стане відомою (доступною) особам, які не мають на це права), яка міститься в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, що є конфіденційною інформацією та яка також є інформацією з обмеженим доступом, зберігається в електронно-обчислювальних машинах (комп`ютерах) та автоматизованих системах.

Цього ж дня, Особа_1, перебуваючи у приміщенні Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, що знаходиться за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Святошинська, 50, передала ОСОБА_5 для подальшої реєстрації як користувачів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України наступні реєстраційні номери облікових карток платників податків: НОМЕР_1 , який належить ОСОБА_6 ; НОМЕР_2 , який належить ОСОБА_7 , НОМЕР_3 , який належить ОСОБА_8 ; НОМЕР_4 , який належить ОСОБА_9 ; НОМЕР_5 , який належить ОСОБА_10 ; НОМЕР_6 , який належить ОСОБА_11 ; НОМЕР_7 , який належить ОСОБА_12 ; НОМЕР_8 , який належить ОСОБА_13 ; НОМЕР_9 , який належить ОСОБА_14 ; НОМЕР_10 , який належить ОСОБА_15 .

На виконання вищевказаної домовленості, ОСОБА_5 , перебуваючи на посаді начальника відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, з метою передачі Особа_1 кодів заяв, отриманих за результатами реєстрації фізичних осіб як користувачів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, діючи умисно, в інтересах Особа_1, вирішила несанкціоновано втрутитись в роботу автоматизованої системи - бази даних веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, а саме здійснити реєстрацію на вказаному веб-порталі вищевказаних фізичних осіб, використовуючи лише їх реєстраційні номери облікових карток платників податків. При цьому, ОСОБА_5 усвідомлювала, що для реєстрації вищевказаних фізичних осіб на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України не має будь-яких законних підстав, така реєстрація здійснюватиметься без особистого подання ними чи уповноваженими представниками заяв та неможливості їх ідентифікації.

Так, 11.09.2018 ОСОБА_5 , на виконання вказаного злочинного умислу, з метою передачі Особа_1 кодів заяв, отриманих за результатами реєстрації фізичних осіб як користувачів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, перебуваючи у кабінеті № 20 у приміщенні Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н,

м. Вишневе, вул. Святошинська, 50, у порушення вищевказаних нормативних документів, діючи умисно, використовуючи наданий їй логін «U10465-OPER57» та власний пароль, з використанням персонального комп`ютера з ІР-адресою НОМЕР_11 , в порушення порядку доступу до інформації, несанкціоновано втрутилася в роботу бази даних веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, яка є автоматизованою системою, а саме о 15 год. 54 хв. здійснила реєстрацію як користувача на вказаному веб-порталі ОСОБА_6 РНОКПП НОМЕР_1 , о 15 год. 55 хв. здійснила реєстрацію на вказаному веб-порталі ОСОБА_7 РНОКПП НОМЕР_2 , о 16 год. 28 хв. здійснила реєстрацію на вказаному веб-порталі ОСОБА_8 РНОКПП НОМЕР_3 , та отримала коди заяв для автентифікації користувачів.

Така реєстрація зазначених користувачів на веб-порталі була здійснена без відома та згоди ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 відповідно, без особистого подання заяв останніми чи уповноваженими представниками до Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, та їх ідентифікації.

У подальшому, 11.09.2018, ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел, за невстановлених у ході досудового розслідування обставин передала Особа_1 отримані внаслідок несанкціонованого втручання до автоматизованої системи коди заяв, отримані після реєстрації вищевказаних осіб на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Після цього, невстановленими на даний час особами, використовуючи коди заяв, отримані в результаті реєстрації ОСОБА_5 як користувачів

веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 проведено на вказаному веб-порталі активацію та автентифікацію користувачів та створено персональні сторінки від імені вказаних осіб, а саме активацію та автентифікацію користувача ОСОБА_6 здійснено з використанням електронної адреси « ІНФОРМАЦІЯ_2 », активацію та автентифікацію користувача ОСОБА_7 здійснено з використанням електронної адреси « ІНФОРМАЦІЯ_3 », активацію та автентифікацію користувача ОСОБА_8 здійснено з використанням електронної адреси « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та в подальшому вказаними невстановленими особами на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України здійснено побудову довідок форми ОК-5 відносно ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , в яких міститься конфіденційна інформація про них, та яка також є інформацією з обмеженим доступом, тобто стала відомою (доступною) вищевказаним невстановленим особам, які не мали на це права, що призвело до витоку такої інформації.

У подальшому, 12.09.2018, ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати вищевказаний злочинний умисел, з метою передачі Особа_1 кодів заяв, отриманих за результатами реєстрації фізичних осіб як користувачів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, перебуваючи у кабінеті № 20 у приміщенні Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Святошинська, 50, у порушення вищевказаних нормативних документів, діючи умисно, використовуючи наданий їй логін «U10465-OPER57» та власний пароль, з використанням персонального комп`ютера з ІР-адресою НОМЕР_11 , в порушення порядку доступу до інформації, несанкціоновано втрутилася в роботу бази даних веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, яка є автоматизованою системою, а саме здійснила реєстрацію як користувача на вказаному веб-порталі ОСОБА_9 РНОКПП НОМЕР_4 та отримала код заяви для автентифікації користувача.

Така реєстрація ОСОБА_9 на веб-порталі була здійснена без відома та згоди останньої, без особистого подання нею заяви чи уповноваженими представниками до Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, та її ідентифікації.

У подальшому, 12.09.2018, ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел, за невстановлених у ході досудового розслідування обставин передала Особа_1 отриманий внаслідок несанкціонованого втручання до автоматизованої системи код заяви, отриманий після реєстрації ОСОБА_9 на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Після цього, невстановленими на даний час особами, використовуючи код заяви, отриманий в результаті реєстрації ОСОБА_5 як користувача веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України ОСОБА_9 проведено на вказаному веб-порталі активацію та автентифікацію користувача та створено персональну сторінку від імені останньої, а саме активацію та автентифікацію користувача ОСОБА_9 здійснено з використанням електронної адреси « ІНФОРМАЦІЯ_2 », та в подальшому вказаними невстановленими особами на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України здійснено побудову довідок форми ОК-5 відносно ОСОБА_9 , в яких міститься конфіденційна інформація про неї, та яка також є інформацією з обмеженим доступом, тобто стала відомою (доступною) вищевказаним невстановленим особам, які не мали на це права, що призвело до витоку такої інформації.

У подальшому, 21.09.2018, ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати вищевказаний злочинний умисел, з метою передачі Особа_1 кодів заяв, отриманих за результатами реєстрації фізичних осіб як користувачів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, перебуваючи у кабінеті № 20 у приміщенні Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Святошинська, 50, у порушення вищевказаних нормативних документів, діючи умисно, використовуючи логін та пароль заступника начальника відділу адміністрування супроводження інформаційних систем та ведення електронних реєстрів та захисту інформації Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області ОСОБА_16 «U10465-OPER58», які були збережені на робочому комп`ютері останньої, без її згоди та відома, з використанням комп`ютера з ІР-адресою НОМЕР_12 , в порушення порядку доступу до інформації, несанкціоновано втрутилася в роботу бази даних веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, яка є автоматизованою системою, а саме здійснила реєстрацію як користувача на вказаному веб-порталі ОСОБА_10 РНОКПП НОМЕР_5 та отримала код заяви для автентифікації користувача.

Така реєстрація ОСОБА_10 на веб-порталі була здійснена без відома та згоди останнього, без особистого подання ним заяви чи уповноваженими представниками до Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, та її ідентифікації.

У подальшому, ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел, за невстановлених у ході досудового розслідування обставин передала Особа_1 отриманий внаслідок несанкціонованого втручання до автоматизованої системи код заяви, отриманий після реєстрації ОСОБА_10 на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Після цього, невстановленими на даний час особами, використовуючи код заяви, отриманий в результаті реєстрації ОСОБА_5 як користувача веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України ОСОБА_10 , проведено на вказаному веб-порталі активацію та автентифікацію користувача та створено персональну сторінку від імені останнього, а саме активацію та автентифікацію користувача ОСОБА_10 здійснено з використанням електронної адреси « ІНФОРМАЦІЯ_4 », та в подальшому вказаними невстановленими особами на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України здійснено побудову довідок форми ОК-5 відносно ОСОБА_10 , в яких міститься конфіденційна інформація про нього, та яка також є інформацією з обмеженим доступом, тобто стала відомою (доступною) вищевказаним невстановленим особам, які не мали на це права, що призвело до витоку такої інформації.

У подальшому, 26.09.2018, ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати вищевказаний злочинний умисел, з метою передачі Особа_1 кодів заяв, отриманих за результатами реєстрації фізичних осіб як користувачів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, перебуваючи у кабінеті № 20 у приміщенні Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Святошинська, 50, у порушення вищевказаних нормативних документів, діючи умисно, використовуючи наданий їй логін «U10465-OPER57» та власний пароль, з використанням персонального комп`ютера з ІР-адресою НОМЕР_11 , в порушення порядку доступу до інформації, несанкціоновано втрутилася в роботу бази даних веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, яка є автоматизованою системою, а саме здійснила реєстрацію як користувача на вказаному веб-порталі ОСОБА_11 НОМЕР_6 та отримала код заяви для автентифікації користувача.

Така реєстрація ОСОБА_11 на веб-порталі була здійснена без відома та згоди останнього, без особистого подання ним заяви чи уповноваженими представниками до Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, та його ідентифікації.

У подальшому, 26.09.2018, ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел, за невстановлених у ході досудового розслідування обставин передала Особа_1 отриманий внаслідок несанкціонованого втручання до автоматизованої системи код заяви, отриманий після реєстрації ОСОБА_11 на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Після цього, невстановленими на даний час особами, використовуючи код заяви, отриманий в результаті реєстрації ОСОБА_5 як користувача веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України ОСОБА_11 проведено на вказаному веб-порталі активацію та автентифікацію користувача та створено персональну сторінку від імені останнього, а саме активацію та автентифікацію користувача ОСОБА_11 здійснено з використанням електронної адреси « ІНФОРМАЦІЯ_5 », та в подальшому вказаними невстановленими особами на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України здійснено побудову довідок форми ОК-5 відносно ОСОБА_11 , в яких міститься конфіденційна інформація про нього, та яка також є інформацією з обмеженим доступом, тобто стала відомою (доступною) вищевказаним невстановленим особам, які не мали на це права, що призвело до витоку такої інформації.

У подальшому, 27.09.2018 ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати вищевказаний злочинний умисел, з метою передачі Особа_1 кодів заяв, отриманих за результатами реєстрації фізичних осіб як користувачів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, перебуваючи у кабінеті № 20 у приміщенні Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Святошинська, 50, у порушення вищевказаних нормативних документів, діючи умисно, використовуючи наданий їй логін «U10465-OPER57» та власний пароль, з використанням персонального комп`ютера з ІР-адресою НОМЕР_11 , в порушення порядку доступу до інформації, несанкціоновано втрутилася в роботу бази даних веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, яка є автоматизованою системою, а саме о 09 год. 53 хв. здійснила реєстрацію як користувача на вказаному веб-порталі ОСОБА_12 РНОКПП НОМЕР_7 , о 16 год. 07 хв. здійснила реєстрацію на вказаному веб-порталі ОСОБА_13 РНОКПП НОМЕР_8 , та отримала коди заяв для автентифікації користувачів.

Така реєстрація зазначених користувачів на веб-порталі була здійснена без відома та згоди ОСОБА_12 та ОСОБА_13 відповідно, без особистого подання заяв останніми чи уповноваженими представниками до Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, та їх ідентифікації.

У подальшому, 27.09.2018, ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел, за невстановлених у ході досудового розслідування обставин передала Особа_1 отримані внаслідок несанкціонованого втручання до автоматизованої системи коди заяв, отримані після реєстрації ОСОБА_12 та ОСОБА_13 на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Після цього, невстановленими на даний час особами, використовуючи коди заяв, отримані в результаті реєстрації ОСОБА_5 як користувачів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України ОСОБА_12 та ОСОБА_13 проведено на вказаному веб-порталі активацію та автентифікацію користувачів та створено персональні сторінки від імені вказаних осіб, а саме активацію та автентифікацію користувача ОСОБА_12 здійснено з використанням електронної адреси « ІНФОРМАЦІЯ_6 », активацію та автентифікацію користувача ОСОБА_13 здійснено з використанням електронної адреси « ІНФОРМАЦІЯ_7 », та в подальшому вказаними невстановленими особами на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України здійснено побудову довідок форми ОК-5 відносно ОСОБА_12 та ОСОБА_13 , в яких міститься конфіденційна інформація про них, та яка також є інформацією з обмеженим доступом, тобто стала відомою (доступною) вищевказаним невстановленим особам, які не мали на це права, що призвело до витоку такої інформації.

У подальшому, 09.10.2018, ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати вищевказаний злочинний умисел, з метою передачі Особа_1 кодів заяв, отриманих за результатами реєстрації фізичних осіб як користувачів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, перебуваючи у кабінеті № 20 у приміщенні Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Святошинська, 50, у порушення вищевказаних нормативних документів, діючи умисно, використовуючи наданий їй логін «U10465-OPER57» та власний пароль, з використанням персонального комп`ютера з ІР-адресою НОМЕР_11 , в порушення порядку доступу до інформації, несанкціоновано втрутилася в роботу бази даних веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, яка є автоматизованою системою, а саме здійснила реєстрацію як користувача на вказаному веб-порталі ОСОБА_14 РНОКПП НОМЕР_9 та отримала код заяви для автентифікації користувача.

Така реєстрація ОСОБА_14 на веб-порталі була здійснена без відома та згоди останнього, без особистого подання ним заяви чи уповноваженими представниками до Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, та її ідентифікації.

У подальшому, 09.10.2018, ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел, за невстановлених у ході досудового розслідування обставин передала Особа_1 отриманий внаслідок несанкціонованого втручання до автоматизованої системи код заяви, отриманий після реєстрації ОСОБА_14 на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Після цього, невстановленими на даний час особами, використовуючи код заяви, отриманий в результаті реєстрації ОСОБА_5 як користувача веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України ОСОБА_14 проведено на вказаному веб-порталі активацію та автентифікацію користувача та створено персональну сторінку від імені останнього, а саме активацію та автентифікацію користувача ОСОБА_14 здійснено з використанням електронної адреси « ІНФОРМАЦІЯ_8 », та в подальшому вказаними невстановленими особами на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України здійснено побудову довідок форми ОК-5 відносно ОСОБА_14 , в яких міститься конфіденційна інформація про нього, та яка також є інформацією з обмеженим доступом, тобто стала відомою (доступною) вищевказаним невстановленим особам, які не мали на це права, що призвело до витоку такої інформації.

У подальшому, 25.10.2018, ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати вищевказаний злочинний умисел, з метою передачі Особа_1 кодів заяв, отриманих за результатами реєстрації фізичних осіб як користувачів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, перебуваючи у кабінеті № 20 у приміщенні Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Святошинська, 50, у порушення вищевказаних нормативних документів, діючи умисно, використовуючи наданий їй логін «U10465-OPER57» та власний пароль, з використанням персонального комп`ютера з ІР-адресою НОМЕР_11 , в порушення порядку доступу до інформації, несанкціоновано втрутилася в роботу бази даних веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, яка є автоматизованою системою, а саме о 16 год. 31 хв. здійснила реєстрацію як користувача на вказаному веб-порталі ОСОБА_15 РНОКПП НОМЕР_10 та отримала код заяви для автентифікації користувача.

Така реєстрація ОСОБА_15 на веб-порталі була здійснена без відома та згоди останньої, без особистого подання нею заяви чи уповноваженими представниками до Києво-Святошинського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області, та її ідентифікації.

У подальшому, 25.10.2018, ОСОБА_5 , продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел, за невстановлених у ході досудового розслідування обставин передала Особа_1 отриманий внаслідок несанкціонованого втручання до автоматизованої системи код заяви, отриманий після реєстрації ОСОБА_15 на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Після цього, невстановленими на даний час особами, використовуючи код заяви, отриманий в результаті реєстрації ОСОБА_5 як користувача веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України ОСОБА_15 проведено на вказаному веб-порталі активацію та автентифікацію користувача та створено персональну сторінку від імені останньої, а саме активацію та автентифікацію користувача ОСОБА_15 здійснено з використанням електронної адреси « ІНФОРМАЦІЯ_8 », та в подальшому вказаними невстановленими особами на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України здійснено побудову довідок форми ОК-5 відносно ОСОБА_15 , в яких міститься конфіденційна інформація про неї, та яка також є інформацією з обмеженим доступом, тобто стала відомою (доступною) вищевказаним невстановленим особам, які не мали на це права, що призвело до витоку такої інформації.

В підготовчому судовому засіданні прокурор, обвинувачена та захисник просили затвердити угоду про визнання винуватості ОСОБА_5 , укладену 22.02.2019 між обвинуваченою та прокурором.

Суд, вислухавши сторони кримінального провадження, переконався, що укладення угоди сторонами є добровільним, тобто не є наслідком застосування насильства, примусу, погроз або наслідком обіцянок чи дій будь-яких інших обставин, ніж ті, що передбачені в угоді, потерпілі ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_8 , ОСОБА_10 , ОСОБА_7 дали письмову згоду прокурору на укладення угоди у відповідності до ст. 469 КПК України. При цьому судом встановлено, що ОСОБА_5 повністю усвідомлює зміст угоди про визнання винуватості, характер обвинувачення, щодо якого визнає себе винною, цілком розуміє свої права, визначені п. 1 ч. 4 ст. 474 КПК України, а також наслідки укладення, затвердження даної угоди, передбачені ч. 2 ст. 473 КПК України, та наслідки її не виконання, передбачені ст. 476 КПК України.

Таким чином, суд вважає, що вина ОСОБА_5 у вчиненні злочину, повністю доведена і знайшла своє підтвердження у судовому засіданні, її дії суд кваліфікує за ч. 1 ст.361 КК України, як несанкціоноване втручання в роботу автоматизованої системи

веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, що призвело до витоку інформації.

Вислухавши думку сторін, вивчивши угоду про визнання винуватості, яка відповідає вимогам ст. 474 КПК України, матеріали кримінального провадження, врахувавши, що вчинений ОСОБА_5 злочин відноситься до злочинів середньої тяжкості, обвинувачена раніше не судима, на обліку у лікаря-нарколога та лікаря-психіатра не перебуває, за місцем попередньої роботи та проживання характеризується позитивно, покарання, яке пропонується в угоді, є покаранням в межах санкції ч. 1 ст. 361 КК України, суд вважає за можливе затвердити угоду про визнання винуватості, укладену між підозрюваною та прокурором, та призначити узгоджену сторонами міру покарання.

Долю речових доказів суд вирішує в порядку ст. 100 КПК України.

Процесуальні витрати у кримінальному провадженні відсутні

Цивільний позов не заявлено.

Враховуючи вищенаведене та керуючись ст.ст. 368; 369; 374; 475 КПК України, суд,-

УХВАЛИВ:

Затвердити угодупро визнаннявинуватості від22.02.2019,укладену міжпідозрюваною ОСОБА_5 та прокурором.

ОСОБА_5 визнати винуватою у вчиненні злочину, передбаченого ч.1 ст.361 КК України, і призначити їй покарання у виді штрафу у розмірі 800 (вісімсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 13600 грн., без позбавлення права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю.

Речові докази по справі:

-мобільний телефон SAMSUNG Galaxy J5 IMEI 1: НОМЕР_13 , IMEI 2: НОМЕР_14 з сім-карткою оператора мобільного зв`язку ПрАТ «Київстар» з номером НОМЕР_15 , які знаходяться на зберігання в кімнаті зберігання речових доказів Головної військової прокуратури Генеральної прокуратури України (м. Київ, вул. Авіаконструктора Антонова,2А) повернути власнику ОСОБА_5 ;

-«Журнал запитів-відповідей на отримання індивідуальних відомостей від страхувальників Портал», який знаходиться на зберігання в кімнаті зберігання речових доказів Головної військової прокуратури Генеральної прокуратури України (м. Київ, вул. Авіаконструктора Антонова,2А) повернути до Пенсійного фонду України (м. Київ, вул. Бастіонна,9).

Вирок може бути оскаржений протягом тридцяти днів з дня його проголошення до Київського апеляційного суду через Києво-Святошинський районний суд Київської області.

Суддя: ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 80833527
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку