open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2340/2991/18 Суддя (судді) першої інстанції: В.А. Гайдаш

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 лютого 2019 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд в складі: головуючого - судді Лічевецького І.О., суддів - Земляної Г.В., Мельничука В.П., при секретарі - Бродацькій І.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні за апеляційними скаргами Заступника прокурора Черкаської області, публічного акціонерного товариства «Дашуківські бентоніти» на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2018 року адміністративну справу за позовом Публічного акціонерного товариства «Дашуківські бентоніти» до Головного управління Держгеокадастру в Черкаській області, Державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель Головного управління Держгеокадастру в Черкаській області Дрозденка Володимира Ілліча, за участю прокуратури Черкаської області про визнання протиправними дій та скасування рішень,

ВСТАНОВИВ

Публічне акціонерне товариство «Дашуківські бентоніти» (надалі за текстом - «ПАТ «Дашуківські бентоніти») звернулось до суду з адміністративним позовом у якому просило:

- визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області № 26-ДК «Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності» від 24.01.2018 р.;

- визнати протиправними дії щодо проведення перевірки дотримання вимог земельного законодавства, обстеження земельної ділянки та здійснення розрахунку шкоди, завданої зняттям та перенесенням покриву ґрунту без отримання спеціального дозволу, оформленого актом перевірки № 26-ДК/27/АП/09/01-18 від 31.01.2018 р., актом обстеження № 26-ДК/30/АП/09/01/-18 від 12.03.2018 р., розрахунком розміру шкоди (без дати та номера);

- визнати протиправним та скасувати припис № 26-ДК/0036Пр/03/01/-18 від 12.03.2018 р., винесений державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Дрозденком В.І.;

- визнати протиправною та скасувати постанову про накладення адміністративного стягнення № 26-ДК/0117По/08/01/-18 від 15.05.2018 р., винесену державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Дрозденком В.І.

На обгрунування своїх вимог позивач посилався на те, що перевірку було проведено на підставі листа Генеральної прокуратури, а останній, в силу положень ст. 3 Закону України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», не є підставою для здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю).

Позивач стверджував, що згідно наказу № 26-ДК від 24.01.2018 р. перевірка мала бути проведена у період з 25.01.2018 р. по 08.02.2018 р., однак фактично проводилась з 31.01.2018 р. по 12.03.2018 р.

ПАТ «Дашуківські бентоніти» зауважувало, що перевірка проводилась без присутності повноважного представника товариства і копія акту перевірки голові правління Бесарабу В.М. не вручалась.

На думку позивача акт перевірки містить не підтверджені дані щодо площі земельної ділянки на якій знято та перенесено грунтовий покрив, оскільки він складений 31.01.2018 р., а обстеження земельної ділянки здійснено лише 12.03.2018 р.

При цьому, форма і зміст такого документу як акт обстеження земельної ділянки не передбачено жодним нормативно-правовим документом.

ПАТ «Дашуківські бентоніти» наголошувало на тому, що оскільки ані в акті перевірки від 31.01.2018т р., ані в акті обстеження земельної ділянки від 12.03.2018 р., ані в кадастровому плані не зазначено площі земельної ділянки на якій вчинено правопорушення, а кадастровий план складений ФОП ОСОБА_4 який не прав участі у її обстеженні, розрахунок шкоди не може бути визнаний законним та обгрунтованим.

Позивач стверджував, що Головним управлінням Держгеокадастру у Черкаській області не доведено обов'язок ПАТ «Дашуківські бентоніти» отримувати дозвіл на зняття та перенесення грунтового покриву, оскільки жодним доказом не підтверджено, що знятий та перенесений шар грунту є родючим.

Насамкінець, позивач звертав увагу, що протокол про адміністративне правопорушення складено щодо ОСОБА_6, як голови правління товариства. Водночас, головою правління ПАТ «Дашуківські бентоніти» є Бесараб В.М.

Крім того, названий протокол не містить відомостей про час вчинення правопорушення, справа розглянута з порушенням установленого порядку, а стягнення накладено поза межами встановленого строку для притягнення до адміністративної відповідальності.

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2018 року адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправними дії державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Дрозденка В.І. щодо обстеження земельної ділянки та здійснення розрахунку шкоди, завданої зняттям та перенесенням покриву ґрунту без отримання спеціального дозволу, оформлені актом обстеження № 26-ДК/30/АП/09/01/-18 від 12.03.2018 р. та розрахунком розміру шкоди (без дати та номера). Визнано протиправним та скасовано припис № 26-ДК/0036Пр/03/01/-18 від 12.03.2018 р. В іншій частині позову відмовлено.

В апеляційній скарзі позивач просить скасувати вказане судове рішення в частині відмови у задоволенні позовних вимог та ухвалити нову постанову про задоволення позову з підстав наведених у позовній заяві.

Вказуючи на допущені, на думку Прокуратури Черкаської області, судом порушення норм чинного матеріального та процесуального законодавства, що призвело до постановлення неправильного судового рішення, заступник прокурора області просить скасувати постанову суду першої інстанції в частині задоволення позовних вимог та ухвалити нове судове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог ПАТ «Дашуківські бентоніти».

Зокрема, названий скаржник звертає увагу на те, що перевіркою встановлено порушення позивачем ст. 168 Земельного кодексу України якою передбачено, що власники земельних ділянок та землекористувачі не мають права здійснювати зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок без спеціального дозволу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.

При цьому, чинним законодавством України не встановлено терміну складання акту обстеження земельної ділянки, здійснення розрахунку розміру завданої шкоди та внесення припису.

Надаючи відзив на апеляційну скаргу позивач посилається на законність судового рішення в частині задоволення позовних вимог з огляду на те, що відповідачами порушено строки проведення перевірки, а висновки викладені в акті перевірки та акті обстеження земельної ділянки не підтверджено належними та допустимими доказами.

У відзивах на апеляційну скаргу позивача Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області та прокуратура Черкаської області наполягають на тому, що судом прийнято законне та обґрунтоване рішення в частині відмови у задоволенні позову, наголошуючи на тому, що перевірка була проведена не суб'єкта господарювання, а земель в адміністративних межах Дашуківської сільської ради Лисянського району Черкаської області.

Перевіривши повноту встановлення окружним адміністративним судом фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, Шостий апеляційний адміністративний суд дійшов наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що 23.04.2001 р. ПАТ «Дашуківські бентоніти» видано спеціальний дозвіл на користування надрами № 2447 яким позивачеві надано у користування земельну ділянку, що розташована на північній околиці с. Дашуківка, Лисянського району, Черкаської області.

21 січня 2018 р. начальником Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області, у зв'язку з розглядом листа Генеральної прокуратури України № 348/0/1-18 від 12.01.2018 р., видано наказ № 26-ДК «Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності».

Цим наказом зобов'язано головного державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Лисянському районі Борсенка О.В. та державного інспектора сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Дрозденка В.І. у період з 25.01.2018 р. по 08.02.2018 р. здійснити державний контроль за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості грунтів шляхом проведення перевірки використання земель в адміністративних межах Дашуківської сільської ради Лисянського району.

31 січня 2018 р. державним інспектором сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Дрозденком В.І. складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об'єктом - земельної ділянки № 26-ДК/27/АП/09/01-18.

За даними названого акту у результаті перевірки юридичної чи фізичної особи за адресою с. Дашуківка, Лисянський район, Черкаська область встановлено порушення вимог ст.ст. 29, 34 Закону України «Про оренду землі», ст. 168 Земельного кодексу України, ст. 52 Закону України «Про охорону земель» внаслідок порушення ПАТ «Дашуківські бентоніти» строків повернення тимчасово зайнятої земельної ділянки площею 15,0000 га та проведенні без дозволу робіт зі зняття та перенесення грунтового покриву (родючого шару грунту) на частині земельної ділянки площею 8,0853 га.

Також, 12.03.2018 р. державним інспектором сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Дрозденком В.І. складено акт обстеження земельної ділянки № 26-ДК/30/АП/09/01/-18, яким зафіксовано, що на частині земельної ділянки державної власності площею 15,0000 га, наданої ПАТ «Дашуківські бентоніти» в оренду терміном до 24.02.2017 р. для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд, в порушення ст. 168 Земельного кодексу України, ст. 52 Закону України «Про охорону земель» проведено роботи без дозволу на зняття та перенесення грунтового покриву (родючого шару грунту) на площі 8,0853 га.

12 березня 2018 р. Головне управління Держгеокадастру у Черкаській області видало припис № 26-ДК/0036Пр/03/01/18.

За змістом зазначеного припису при перевірці стану додержання вимог земельного законодавства щодо використання та охорони земель усіх категорій та форм власності ПАТ «Дашуківські бентоніти» встановлено порушення ст.ст. 29, 34 Закону України «Про оренду землі», ст. 168 Земельного кодексу України, ст. 52 Закону України «Про охорону земель», у зв'язку з чим голову правління ОСОБА_6 зобов'язано до 12.04.2018 р. усунути порушення вимог земельного законодавства.

Крім того, державний інспектор сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель у Черкаській області Дрозденко В.І. склав розрахунок шкоди, заподіяної внаслідок зняття грунтового покриву (без дати та номера) згідно якому шкоду оцінено в 410 775 грн.

Також, 12.03.2018 р. названим відповідачем складено протокол про адміністративне правопорушення № 26-ДК/0032П/07/01-18, а 15.05.2018 р. - постанову про накладення адміністративного стягнення № 26-ДК/0117По/08/01/-18, якою голову правління ПАТ «Дашуківські бентоніти» ОСОБА_6 визнано винною у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена статтями 53, 54 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 грн.

Ухвалюючи рішення у справі, суд першої інстанції не звернув уваги на наступне.

Спеціальним законом, який визначає правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля є Закон України «Про державний контроль за використанням та охороною земель» від 19 червня 2003 року № 963-IV (надалі за текстом - «Закон № 963-IV»).

Відповідно до статті 2 цього Закону основними завданнями державного контролю за використанням та охороною земель є: забезпечення додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами земельного законодавства України; забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони та раціонального використання земель; запобігання порушенням законодавства України у сфері використання та охорони земель, своєчасне виявлення таких порушень і вжиття відповідних заходів щодо їх усунення; забезпечення додержання власниками землі та землекористувачами стандартів і нормативів у сфері охорони та використання земель, запобігання забрудненню земель та зниженню родючості ґрунтів, погіршенню стану рослинного і тваринного світу, водних та інших природних ресурсів.

Статтею 4 Закону № 963-IV установлено, що об'єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України.

Згідно частини 1 статті 5 Закону № 963-IV державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 15 від 14 січня 2015 р., Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.

Згідно пункту 7 названого Положення Держгеокадастр здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Статтею 9 Закону № 963-IV передбачено, що державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються шляхом: проведення перевірок; розгляду звернень юридичних і фізичних осіб; участі у прийнятті в експлуатацію меліоративних систем і рекультивованих земель, захисних лісонасаджень, протиерозійних гідротехнічних споруд та інших об'єктів, які споруджуються з метою підвищення родючості ґрунтів та забезпечення охорони земель; розгляду документації із землеустрою, пов'язаної з використанням та охороною земель; проведення моніторингу ґрунтів та агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення.

Статтею 10 Закону № 963-IV державним інспекторам у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель надано право: безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель; давати обов'язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов'язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків; складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності.

Порядок планування та здійснення контрольних заходів з питань перевірки стану дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства було затверджено наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 132 від 25.02.2013 р. та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 березня 2013 р. за № 412/22944.

Разом з тим, наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 24 від 20.01.2017 р., зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2017 р. за № 299/30167, визнано таким, що втратив чинність наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 132 від 25.02.2013 р.

Таким чином, порядок проведення перевірки суб'єктів господарювання у сфері дотримання законодавства щодо охорони та використання земель має здійснюватися відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 5 квітня 2007 р. № 877-V.

Правову позицію з цього питання Верховний Суд висловив у постанові від 10.07.2018 р. у справі № 818/1511/17.

Водночас , статтею 2 Закону України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 03 листопада 2016 р. № 1728-VIII, що був чинним на момент виникнення спірних правовідносин, встановлено мораторій на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності до 31 грудня 2018 року.

Цим же законом передбачено, що до 31 грудня 2018 року позапланові заходи державного нагляду (контролю) здійснюються органами державного нагляду (контролю):

- на підставі обґрунтованого звернення фізичної особи про порушення суб'єктом господарювання її законних прав проводиться органом державного нагляду (контролю) за погодженням Державної регуляторної служби;

- за письмовою заявою суб'єкта господарювання до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням;

- за рішенням суду;

- у разі настання аварії, смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку, що було пов'язано з діяльністю суб'єкта господарювання;

- у разі настання події, що має значний негативний вплив відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України, на права, законні інтереси, життя та здоров'я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави;

- для перевірки виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю) (ст. 3).

Таким чином, звертаючись до фактів цієї справи, слід зазначити, що до 31.12.2018 р. відповідачі були позбавлені можливості здійснювати планові заходи державного нагляду (контролю), а лист Генеральної прокуратури України не є законодавчо визначеною підставою для проведення позапланового заходу.

Суд попередньої інстанції дійшов помилкового висновку про те, що Головним управлінням Держгеокадастру у Черкаській області перевірку було здійснено за дотриманням земельного законодавства, а питання про проведення перевірки саме ПАТ «Дашуківські бентоніти» щодо дотримання вимог законодавства як суб'єктом господарювання не вирішувалось.

По-перше, як зазначено вище, перевірка мала здійснюватись відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» з урахуванням положень Закону України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

По-друге, у приписі № 26-ДК/0036Пр/03/01/18 від 12.03.2018 р. чітко вказано, що порушення встановлено при перевірці стану додержання вимог земельного законодавства щодо використання та охорони земель усіх категорій та форм власності ПАТ «Дашуківські бентоніти».

Таким чином, судова колегія дійшла висновку про те, що наказ № 26-ДК «Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності» від 24.01.2018 р. видано без належних правових підстав, а перевірка дотримання вимог земельного законодавства, обстеження земельної ділянки та здійснення розрахунку шкоди, завданої зняттям та перенесенням покриву ґрунту без отримання спеціального дозволу, оформлені актом перевірки № 26-ДК/27/АП/09/01-18 від 31.01.2018 р., актом обстеження № 26-ДК/30/АП/09/01/-18 від 12.03.2018 р., розрахунком розміру шкоди (без дати та номера) здійснені із суттєвим порушенням вимог законодавства, що є підставою для визнання дій її відповідачів неправомірними.

Також, підлягає визнанню протиправним та скасуванню припис № 26-ДК/0036Пр/03/01/-18 від 12.03.2018 р., як такий що винесений за результатами незаконно проведеної перевірки.

У частині позовних вимог про визнання протиправною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення № 26-ДК/0117По/08/01/-18 від 15.05.2018 р., якою ОСОБА_6 визнано винною у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена статтями 53, 54 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 грн., суд апеляційної інстанції зазначає наступне.

Відповідно до частини 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Згідно пункту 2 частини 1 статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Спірна постанова про накладення адміністративного стягнення № 26-ДК/0117По/08/01/-18 від 15.05.2018 р. є актом індивідуальної дії і створює правові наслідки лише для конкретної особи.

При цьому, позивач не є суб'єктом правовідносин, які склались в результаті прийняття оскаржуваної постанови відповідачем, відповідно і дана постанова не може порушувати прав, свобод чи інтересів ПАТ «Дашуківські бентоніти».

За таких обставин, колегія суддів не знаходить підстав для задоволення позову в наведеній частині.

Згідно з ст. 317 КАС України підставами для скасування судового рішення повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є, зокрема, неповне з'ясування судом обставин справи, що мають значення для справи та неправильне застосування норм матеріального права.

Відповідно до частини6 статті 139 КАС України якщо суд апеляційної чи касаційної інстанції, не повертаючи адміністративної справи на новий розгляд, змінить судове рішення або ухвалить нове, він відповідно змінює розподіл судових витрат.

Керуючись статтями 315, 317, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ

Апеляційні скарги Заступника прокурора Черкаської області, публічного акціонерного товариства «Дашуківські бентоніти» задовольнити частково.

Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2018 року скасувати та прийняти нове судове рішення.

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати Наказ Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області від 24.01.2018 р. № 26-ДК «Про здійснення державного контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності».

Визнати протиправними дії щодо проведення перевірки дотримання вимог земельного законодавства, обстеження земельної ділянки та здійснення розрахунку шкоди, завданої зняттям та перенесенням покриву ґрунту без отримання спеціального дозволу, оформлені актом перевірки № 26-ДК/27/АП/09/01-18 від 31.01.2018 р., актом обстеження № 26-ДК/30/АП/09/01/-18 від 12.03.2018 р. та розрахунком розміру шкоди (без дати та номера).

Визнати протиправним та скасувати припис № 26-ДК/0036Пр/03/01/-18 від 12.03.2018 р., винесений державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Дрозденком Володимиром Іллічем.

В іншій частині позову відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру в Черкаській області (18000, м. Черкаси, вул. Смілянська, 131; код ЄДРПОУ 39765890) на користь Публічного акціонерного товариства «Дашуківські бентоніти» (юридична адреса: 19330, Черкаська область, Лисянський район, село Дашуківка; адреса для листування: 19300, Черкаська область, смт. Лисянка, вул. Незалежності, буд. 2; код ЄДРПОУ 00223941) 13215 (тринадцять тисяч двісті п'ятнадцять) грн. 00 коп. судових витрат із сплати судового збору.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття.

Касаційна скарга на постанову суду може бути подана безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Постанова складена в повному обсязі 26 лютого 2019 р.

Головуючий суддя І.О.Лічевецький

суддя Г.В.Земляна

суддя В.П.Мельничук

Джерело: ЄДРСР 80126177
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку