open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 164/267/19

п/с 3/164/96/2019

п о с т а н о в а

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 лютого 2019 року. ОСОБА_1.

Суддя Маневицького районного суду Волинської області Токарська І.С., при секретарі Панасюк Ю.В. з участю прокурора Сацик Т.П., особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 розглянувши матеріали, які надійшли від Управління захисту економіки у Волинській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, жителя ІНФОРМАЦІЯ_2, працюючого в Державній установі "Маневицька виправна колонія (№42)" на посаді молодшого інспектора відділу нагляду і безпеки,

за ч. 1 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

В С Т А Н О В И В:

До суду з Управління захисту економіки у Волинській області надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

З протоколу про адміністративне правопорушення № 29 від 28 січня 2019 року вбачається, що ОСОБА_2 будучи субєктом декларування, перебуваючи на посаді молодшого інспектора відділу нагляду і безпеки Державної установи "Маневицька виправна колонія (№42)", несвоєчасно подав без поважних причин декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік, чим порушив вимоги ч. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» та вчинив адміністративне правопорушення, повязане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

В судовому засіданні ОСОБА_2 свою вину у вчиненні правопорушення, передбаченому ч. 1 ст. 172-6 КУпАП визнав.

Заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, думку прокурора, який обставини викладені в протоколі про вчинення адміністративного правопорушення підтримав, зазначивши про наявність в діях ОСОБА_2 ознак правопорушення, повязаного з корупцією, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступних висновків.

Закон України «Про запобігання корупції» визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень.

Статтею 1 вищевказаного Закону визначено, що правопорушення, повязане з корупцією діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у ч. 1 ст. 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.

Згідно п.п. «д» п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», посада ОСОБА_2 віднесена до субєктів, на яких поширюється дія вказаного Закону.

Відповідно до вимог ч. 1ст. 45 Закону України „Про запобігання корупції особи, зазначені упункті 1,п.п. "а"пункту 2, ч. 1 ст. 3 цього Закону, зобовязані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентствадеклараціюособи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Частиною 1 ст. 172-6 КУпАП передбачено відповідальність за адміністративне правопорушення, повязане з корупцією, а саме несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Крім того,вина ОСОБА_2 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП підтверджуться матеріалами справи, дослідженими в судовому засіданні, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення № 29 від 28 січня 2019 року, згідно якого ОСОБА_2 будучи субєктом декларування, перебуваючи на посаді молодшого інспектора відділу нагляду і безпеки Державної установи "Маневицька виправна колонія (№42)", несвоєчасно подав без поважних причин декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік, чим порушив вимоги ч. 1 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» та вчинив адміністративне правопорушення, повязане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП; копією декларації за 2017 рік від 14 січня 2019 року (а.с. 1-5; 13, 14-15).

Відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП адміністративне стягнення може бути накладено не пізніше як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніш як через три місяці з дня його виявлення.

Згідно п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у звязку з закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

Зі змісту наведених правових норм вбачається, що закриття провадження можливе за одночасної наявності таких умов як вчинення (виявлення) адміністративного правопорушення та закінчення встановленого законом трьохмісячного строку, перебіг якого розпочинається з дня вчинення правопорушення (при триваючому правопорушенні - не пізніше як через три місяці з дня його виявлення).

При вирішенні питання про закриття провадження у справі про адміністративне правопорушення у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи строків накладення адміністративного стягнення, передбачених ст. 38 КУпАП, суд враховує ст. 6 Конституції України, згідно з якою органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

Із матеріалів справи вбачається, що повідомлення про факт неподання декларації осіб, уповноважених на виконання функції держави або місцевого самоврядування було отримано уповноваженим на складання протоколів про адміністративні правопорушення органом 2 липня 2018 року, в той час як протокол про вчинення адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією № 29 було складено відносно ОСОБА_2 - 28 січня 2019 року (а.с. 1-5, 9)

Зважаючи навищевикладене таберучи доуваги те,що начас розглядуадміністративної справи 19лютого 2019рокуминуло більше трьох місяців з моменту виявлення вчиненого ОСОБА_2 адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст.172-6КУпАП, то згідно ст. 247 КУпАП провадження підлягає закриттю в звязку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Керуючись ст. 38, 40-1, ч. 1 ст. 172-6, 247, 283, 284 КУпАП, Законом України „Про запобіганнякорупції, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративну справу про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП провадженням закрити в звязку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена до Волинського апеляційного суду через Маневицький районний суд протягом десяти діб з дня винесення постанови.

Суддя Маневицького районного суду І.С. Токарська

Джерело: ЄДРСР 79961181
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку